Forum » Loža » Stroški male trgovine
Stroški male trgovine
Zeberdee ::
Ideja je padla, sedaj bi pa potreboval manjšo pomoč:
Katere fiksne stroške (poleg najemnine in dela) še pridejo na trgovinico s specializirano robo:
varovanje (koliko?)
zavarovanje (koliko?)
pisarniška oprema (investicija + stroški)
elektrika
gretje
telefon
voda
glasba (koliko?)
Kaj sem falil in koliko prideta varovanje in zavarovanje za tam, od 30-60 kvadratov?
Katere fiksne stroške (poleg najemnine in dela) še pridejo na trgovinico s specializirano robo:
varovanje (koliko?)
zavarovanje (koliko?)
pisarniška oprema (investicija + stroški)
elektrika
gretje
telefon
voda
glasba (koliko?)
Kaj sem falil in koliko prideta varovanje in zavarovanje za tam, od 30-60 kvadratov?
T0RN4D0 ::
Zavarovanje si predstavljam da se ne da zračunat iz podatkov "30m^2 trgovinica", zlatarne majo najbrž malo višje premije kot prodajalne sadja in zelenjave. Tudi za varovanje se najbrž sklepajo individualne pogodbe, za oboje pa boš najhitreje zvedel če pokličeš na zavarovalnico in kakšno varovalno podjetje in povprašaš.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
Zeberdee ::
Vprašal sem dokaj direktno. Sazas, zavarovanje in varnost. Hvala za pomoč, sploh ti, fabrskd
pirat ::
Za trgovinico s specializirano robo (glede na to, da sprašuješ na slo-tech forumu smatram, da se boš ukvarjal z računalništvom/tehniko/elektroniko/nesto slicno....
Za najemnino si se verjetno že zdilal, preveri pa kaj stroški najemnine vsebujejo. Plačuješ samo mesečno najemnino, ali boš poleg najemnine udeležen še pri stroških, ki se sicer nanašajo na lastnika poslovnega prostora (kot so npr. stroški vzdrževanja, upravljanja stavbe...). Imaš najemnino samo za trgovinico. Imaš sanitarije in skaldišče (če ga boš potreboval) rešeno?
Ko ocenjuješ stroške dela upoštevaj, da tisto, kar si predstavljaš kot neto plačo posameznika ni edini strošek dejavnosti. Za primer, vsak zaposleni, ki želi prejemati npr. 800 EUR neto plače, tebe kot delodajalca mesečno stane cca. 800 EUR neto plača + 200 EUR stroški prevoza in prehrane + 400 EUR prispevki iz plače in dohodnina + 200 EUR prispevki na plačo = cca. 1600 EUR mesečno + 1x letno regres v višini 1200 EUR = preračunano na mesečno raven strošek dela cca. 1.700 EUR - dejansko več kot dvakrat toliko, kolikor znaša neto plača...
Pri stroških dela moraš vedeti tudi ali boš določene storitve (kot je npr. računovodski servis) pokrival sam s svojim znanjem, ali rabiš zunanjega izvajalca. Če rabiš zunanji računovodski servis in se greš trgovsko dejavnost (zaloge ipd...) računaj na vsaj 200 EUR / mesečno za računovodjo..
Zavarovanje odvisno od tega, koliko je vredna roba v trgovini, samo zavarovanje prostora ni drago (običajno 200 EUR letno). Varovanje je prav tako pavšal, povprašaj.
Poleg tega boš imel tudi stroške z banko (vodenje transakcijskega računa, plačilni promet), v praksi boš za to dal vsaj 30 EUR mesečno ali več, odvisno od prometa.. Če boš posloval preko kartic (POS terminali) računaj še na cca. 2% provizijo pri vsakem plačilu s strani stranke, tudi če boš posloval gotovinsko, se pologi gotovine zaračunavajo.
Telefon - odvisno od porabe, upoštevaj zraven še GSM telefone, internet priključek in morebitno faks mašino.
Pisarniška oprema pravzaprav glede na ostalo ni draga - računalnik s tiskalnikom cca. 1000 EUR, multifunkcijska naprava 600 EUR, mize in stoli 500 EUR, omare 500 EUR - za začetek bo to verjetno dovolj.
Stroški vode so običajno nizki, višji so običajno stroški elektrike - za poslovne uporabnike so cene lahko drugačne kot za gospodinjske odjemalce (preveri na Elektru).
Poleg samega prostora preveri še kako je s parkirnimi mesti (jih boš morda moral prav tako vzeti v najem) in ne pozabi na stroške oglaševanja - postaviti in vzdrževati bo treba spletno stran, kdaj pa kdaj pripraviti kakšne letake, oglase, itd.... pa tudi stroški reprezentance v končni fazi nanesejo (tudi če imaš svojo trgovinico je med delovnim časom fajn spiti kakšno kavico...)
Boš čistil sam ali boš imel najet čistilni servis? - tudi te postavke znajo biti kar opazne...
SAZAS - postavke za mesečne pavšale za javne prostore (trgovske lokale) so kar opazno (cca. 4x - 5x) višje od postavk za gospodinjstva, odvisno kaj imaš (radio, TV...)
+ za konec - če boš imel trgovinico boš potreboval zaloge- Zaloge bo potrebno do takrat ko bodo dejansko prodane kupcem nekako financirati. Če imaš zadosti obratnega kapitala zato (beri lastnih sredstev) potem OK, če boš zato potreboval kredit, potem bo treba na kredit plačati tudi obresti in za banko priskrbeti primerno zavarovanje...
Upam, da te nismo prestrašili - če imaš dobro idejo ni razloga, da zadeva ne bi funkcionirala, fajn pa je, da stvari vnaprej dobro premisliš in se morda tudi s kom posvetuješ, ki že ima te izkušnje..
za kaj več pa me lahko tudi PM.
lp
Za najemnino si se verjetno že zdilal, preveri pa kaj stroški najemnine vsebujejo. Plačuješ samo mesečno najemnino, ali boš poleg najemnine udeležen še pri stroških, ki se sicer nanašajo na lastnika poslovnega prostora (kot so npr. stroški vzdrževanja, upravljanja stavbe...). Imaš najemnino samo za trgovinico. Imaš sanitarije in skaldišče (če ga boš potreboval) rešeno?
Ko ocenjuješ stroške dela upoštevaj, da tisto, kar si predstavljaš kot neto plačo posameznika ni edini strošek dejavnosti. Za primer, vsak zaposleni, ki želi prejemati npr. 800 EUR neto plače, tebe kot delodajalca mesečno stane cca. 800 EUR neto plača + 200 EUR stroški prevoza in prehrane + 400 EUR prispevki iz plače in dohodnina + 200 EUR prispevki na plačo = cca. 1600 EUR mesečno + 1x letno regres v višini 1200 EUR = preračunano na mesečno raven strošek dela cca. 1.700 EUR - dejansko več kot dvakrat toliko, kolikor znaša neto plača...
Pri stroških dela moraš vedeti tudi ali boš določene storitve (kot je npr. računovodski servis) pokrival sam s svojim znanjem, ali rabiš zunanjega izvajalca. Če rabiš zunanji računovodski servis in se greš trgovsko dejavnost (zaloge ipd...) računaj na vsaj 200 EUR / mesečno za računovodjo..
Zavarovanje odvisno od tega, koliko je vredna roba v trgovini, samo zavarovanje prostora ni drago (običajno 200 EUR letno). Varovanje je prav tako pavšal, povprašaj.
Poleg tega boš imel tudi stroške z banko (vodenje transakcijskega računa, plačilni promet), v praksi boš za to dal vsaj 30 EUR mesečno ali več, odvisno od prometa.. Če boš posloval preko kartic (POS terminali) računaj še na cca. 2% provizijo pri vsakem plačilu s strani stranke, tudi če boš posloval gotovinsko, se pologi gotovine zaračunavajo.
Telefon - odvisno od porabe, upoštevaj zraven še GSM telefone, internet priključek in morebitno faks mašino.
Pisarniška oprema pravzaprav glede na ostalo ni draga - računalnik s tiskalnikom cca. 1000 EUR, multifunkcijska naprava 600 EUR, mize in stoli 500 EUR, omare 500 EUR - za začetek bo to verjetno dovolj.
Stroški vode so običajno nizki, višji so običajno stroški elektrike - za poslovne uporabnike so cene lahko drugačne kot za gospodinjske odjemalce (preveri na Elektru).
Poleg samega prostora preveri še kako je s parkirnimi mesti (jih boš morda moral prav tako vzeti v najem) in ne pozabi na stroške oglaševanja - postaviti in vzdrževati bo treba spletno stran, kdaj pa kdaj pripraviti kakšne letake, oglase, itd.... pa tudi stroški reprezentance v končni fazi nanesejo (tudi če imaš svojo trgovinico je med delovnim časom fajn spiti kakšno kavico...)
Boš čistil sam ali boš imel najet čistilni servis? - tudi te postavke znajo biti kar opazne...
SAZAS - postavke za mesečne pavšale za javne prostore (trgovske lokale) so kar opazno (cca. 4x - 5x) višje od postavk za gospodinjstva, odvisno kaj imaš (radio, TV...)
+ za konec - če boš imel trgovinico boš potreboval zaloge- Zaloge bo potrebno do takrat ko bodo dejansko prodane kupcem nekako financirati. Če imaš zadosti obratnega kapitala zato (beri lastnih sredstev) potem OK, če boš zato potreboval kredit, potem bo treba na kredit plačati tudi obresti in za banko priskrbeti primerno zavarovanje...
Upam, da te nismo prestrašili - če imaš dobro idejo ni razloga, da zadeva ne bi funkcionirala, fajn pa je, da stvari vnaprej dobro premisliš in se morda tudi s kom posvetuješ, ki že ima te izkušnje..
za kaj več pa me lahko tudi PM.
lp
WarpedGone ::
@pordečeli:
1. konstruktivna debata
2. don't feed the troll
1. konstruktivna debata
2. don't feed the troll
Zbogom in hvala za vse ribe
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mesečni stroški bivanja (strani: 1 2 3 )Oddelek: Problemi človeštva | 25070 (20924) | zobnik |
» | Stroški - garosnjera/1 sobno (cca 35m2)Oddelek: Loža | 9318 (7832) | matjazzz |
» | Koliko je X€ nakazanih na S.P. efektivno?Oddelek: Loža | 12710 (11519) | M.B. |
» | s.p. (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 14051 (9539) | Vikking |
» | Odprtje s.p. -jaOddelek: Pomoč in nasveti | 12802 (11725) | BlaY0 |