Forum » Igre » kaj manjka pri igrah
kaj manjka pri igrah
legice ::
nasplošno,kaj mislite damanjka,bi bilo dobro če bi imele,bi predlgali,kaj vas moti.....za vse zvrsti iger.
lp
lp
Prekopu vrt in našu Bin Ladna
- spremenil: legice ()
Matek ::
Isti problem je, kot pri filmih, glasbeni sceni in navsezadnje tudi hrani, oblačilih in ostalih masovno proizvedenih izdelkih dandanes - poudarek je na vizualnem, vsebine je pa vedno manj.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matek ()
laught ::
Meni je glavno da je dober gameplay, dobra zgodba, in čimveč omfg scen (npr. God of war 2... )aja pa tud vzdušje je pomembno, npr če primerjam mafijo in godfatherja, pr mafiji bi res težko naredili boljši mafijski občutek, vzdušje in sploh da spadaš med mafijo v igri, npr pr godfatherju pa je kr nekaj, nobeniga občutka, ko so vsi sovražniki al zeleni, al modri.. Kot bi šel se paintball, čefurščina v pravem pomenu, pa še grafika je slabša od mafijine oz ma manj detajlov glede na to da je tri leta mlajša od mafije.. To bi mogli popravit raznolikost, vzdušje... Se spolnim da včasih še 6, 7 let nazaj sem vsako igro prešpilal z dobrimi vtisi, zaj pa še 80 procentov iger igram iz dolgčasa pa z mukami, da achivemente dobim če že ne druga. Za leto 09 bo tak spet 90 procentov iger suck, ampak verjamem v naslove kot so mafia 2, god of war 3, resident evil 5... Ki vem da nekaj obetajo, za tisto kaj pa je novo pa bomo še videli.
Zgodovina sprememb…
- polepsal: Mavrik ()
legice ::
mene moti čas razvoja npr. ene prehitro končajo in so zanič ali pa predolgo razvijajo in povrh nič ne povejo kaj delajo.
pa moč računalnika je včasih preveč zahtevna za večino računalnikov zaradi efektov in nekje tudi vppliva na način igranja npr.crysis.če je fizika na low,nič ni uničljivo.
pa moč računalnika je včasih preveč zahtevna za večino računalnikov zaradi efektov in nekje tudi vppliva na način igranja npr.crysis.če je fizika na low,nič ni uničljivo.
Prekopu vrt in našu Bin Ladna
legice ::
meni je glavno da je dober gameplay, dobra zgodba, in čimveč omfg scen (npr. God of war 2... )aja pa tud vzdušje je pomembno, npr če primerjam mafijo in godfatherja, pr mafiji bi res težko naredili boljši mafijski občutek, vzdušje in sploh da spadaš med mafijo v igri, npr pr godfatherju pa je kr nekaj, nobeniga občutka, ko so vsi sovražniki al zeleni, al modri.. Kot bi šel se paintball, čefurščina v pravem pomenu, pa še grafika je slabša od mafijine oz ma manj detajlov glede na to da je tri leta mlajša od mafije.. To bi mogli popravit raznolikost, vzdušje... Se spolnim da včasih še 6, 7 let nazaj sem vsako igro prešpilal z dobrimi vtisi, zaj pa še 80 procentov iger igram iz dolgčasa pa z mukami, da achivemente dobim če že ne druga. Za leto 09 bo tak spet 90 procentov iger suck, ampak verjamem v naslove kot so mafia 2, god of war 3, resident evil 5... Ki vem da nekaj obetajo, za tisto kaj pa je novo pa bomo še videli.
strinjam se, kar se tiče omg trenutkov, ker večina špilov tega sploh nima. Smešno mi je pa to, da ko so delali godfatherja, so kritiki rakli da bo boljše kot mafija in gta združena xd. Nakladanje pred izidom je res nepotrebno, če veš kako izgleda.
Prekopu vrt in našu Bin Ladna
Zgodovina sprememb…
- polepsal: Mavrik ()
laught ::
Ja saj za godfatherja so tak nevem ka vse rekli, da če boš enga na ulici ubil bo melo to pol nevem kake posledice,pa podobne fore.pa še vsak hotel klet vse je blo isto,se to je že značilno za igre da se začnejo hudo,ponavljat,razn res redke izjeme.
Tr0n ::
Manjka predvsem svezih idej in inovativnosti. Pac velik riziko je izdat nekaj svezega, ce pa lahko zasluzis milijone s pogrevanjem starih idej.
Zato imam vsaki dan vecji respekt pred indie developerji, ki zelijo zapolnit ravno to luknjo.
Zato imam vsaki dan vecji respekt pred indie developerji, ki zelijo zapolnit ravno to luknjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
dronyx ::
World of goo recimo dokazuje, da ne potrebuješ proračuna kot hollywoodski blockbuster, da narediš igro, ki je velik hit in nudi veliko zabave. Samo to so redki primeri, ker sveže ideje in inovativnost ne rastejo na drevesu. Večina založnikov, tako kot pri filmih, stavi na franšize, ki prinašajo zanesljiv in predvidljiv zaslužek. Splinter Cell, CoD, BiA, PoP, NfS, Tomb Raider, GTA...Razvoj je bistveno cenejši, saj imaš ogrodje praktično narejeno in nihče mi ne bo rekel, da se kdo pretegne z razvojem novega dela Need for Speed. Tu na projektu lahko dela tudi neizkušena ekipa (večinoma rabiš samo še grafične designerje), pa bo rezultat kljub temu finančno uspešna igra, ker je baza zvestih kupcev vsakega novega dela že izoblikovana. Za igralca so pa te igre slej ko prej deja vu, že videno. Ampak če ni ničesar boljšega, potem igraš pač četrtič princa, petič Lauro Croft, osmič NfS, stotič Fifo.
In tudi če se kakšen založnik oziroma razvijalec loti novega projekta, potem ima že na začetku v mislih franšizo, po možnosti vsaj trilogijo. Primer recimo Assasin creed, Bioshock ...
Na koncu je pa še vedno trg tisti, ki odloča, kaj se bo razvijalo. In trg hoče franšize tako kot hoče McDonalds krompirček. Iger, kot je World of Goo pa ne zna nagraditi, ker se večini zdi samoumevno, da igro ukrade iz torenta.
Ni mi pa nikakor jasno, zakaj recimo nihče ne naredi igralnega pripomočka v slogu Wii tudi za PC? Zadeva je očitno dobra pogruntavščina in marsikatera igra bi bila z takim nadzorom povsem nova izkušnja.
In tudi če se kakšen založnik oziroma razvijalec loti novega projekta, potem ima že na začetku v mislih franšizo, po možnosti vsaj trilogijo. Primer recimo Assasin creed, Bioshock ...
Na koncu je pa še vedno trg tisti, ki odloča, kaj se bo razvijalo. In trg hoče franšize tako kot hoče McDonalds krompirček. Iger, kot je World of Goo pa ne zna nagraditi, ker se večini zdi samoumevno, da igro ukrade iz torenta.
Ni mi pa nikakor jasno, zakaj recimo nihče ne naredi igralnega pripomočka v slogu Wii tudi za PC? Zadeva je očitno dobra pogruntavščina in marsikatera igra bi bila z takim nadzorom povsem nova izkušnja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
Tr0n ::
Braid, Audiosurf, World of Goo, Aquaria, Fez, Crayon Physics Deluxe...
Vedno vec jih je in vedno boljse so.
Vedno vec jih je in vedno boljse so.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
Mavrik ::
Sam vseeno to niso AAA naslovi z zgodbo, bolj zapletenim sistemom igranja in dolgim časom trajanja. To so igrice v pravem pomenu besede. So kul za kratko zabavo, samo dost si nas želi tudi kaj več kot to (s tem seveda ne pravim da so zanič... pri braidu sem kar precej ur zabil ;) )
The truth is rarely pure and never simple.
legice ::
Braid, Audiosurf, World of Goo, Aquaria, Fez, Crayon Physics Deluxe...
Vedno vec jih je in vedno boljse so.
preskoki v igrah se mi zdi da v zadnjih časih pridejo v poštev samo miselne.vse ki si jih naštev sem že probal,razen aquaria.portal pa je tudi vredno omeniti.delno strelska z ugankami s pomočjo fizike.drugače pa mislim da sta najboljši,vsaj po mojem okusi portal in world of goo.obe sem kupil in ni mi bilo žal
Prekopu vrt in našu Bin Ladna
Berserker ::
Igre so prekratke pa slabo in na hitro narete sploh NFS je polomija z kockasto video vsebino in sencami. Včasih se počutim da so igre nekakšen updejt starih(recimo cod5).
Igre so postale enolične zaradi butastega občinstva ki hoče samo akcijo samo da kri šprica in da pobiješ na stotine nemcev. Mojstrovin kot je shadow of colossus pa nihčer ne vidi in kupi ker ni akcije zato je takih naslovov malo. Ko naredijo igro ki prinese nekaj novega začnejo drugi kopirat za njimi. Enim pa preprosto zmanjka idej za misije kot npr. v gta4. Zdaj že ima skoraj vsaka streljačina regereriranje živlenja, skriptano pot, neumne sotrpine aja pa povrh tega se sovražnik samo na tebe spravi.
Igre so postale enolične zaradi butastega občinstva ki hoče samo akcijo samo da kri šprica in da pobiješ na stotine nemcev. Mojstrovin kot je shadow of colossus pa nihčer ne vidi in kupi ker ni akcije zato je takih naslovov malo. Ko naredijo igro ki prinese nekaj novega začnejo drugi kopirat za njimi. Enim pa preprosto zmanjka idej za misije kot npr. v gta4. Zdaj že ima skoraj vsaka streljačina regereriranje živlenja, skriptano pot, neumne sotrpine aja pa povrh tega se sovražnik samo na tebe spravi.
R33D3M33R ::
Problem je ker gledate samo novejše igre in visokoproračunske igre.
Arkadne in miselne igre: Igre, ki jih proizvajajo BigFish games, PopCap games in podobni nudijo več ur zabave. Preigraš jih ponavadi večkrat, delujejo na starejših računalnikih in za nižjo ceno nudijo ogromno. Izpostavil bi recimo Big Kahuna Reef, Bejeweled 2, Fiber Twig, World of Goo. Problem pri teh igrah je kje jih kupiti v Sloveniji. Kake ideje?
RPG: Tule obstaja cel kup biserov. Resda se najde kak nov fenomenalen špil (po teh se ne oziram), vendar meni osebno starejši prednjačijo. Recimo: Gothic 1 in 2, Morrowind, Zanzarah, Diablo I in II, Dungeon Siege 2 in od novejših seveda Oblivion.
Pustolovščine: teh je cel kup starih, brezplačnih in podobnih. Pacajo jih večinoma indie razvijalci.
Side Scroll in podobno: Spet neodvisni razvijalci, večina jih je brezplačnih, se pa najdejo tudi take, ki tečejo še v DOS in te znajo nuditi več ur zabave: Duke Nukum, Dave 2, Mario, Commander Keen (vse epizode), od novejših mi je bila odlična Knytt Stories
Strategije: teh ne spremljam več toliko, ker imam starih strategij dosti: C&C serija, LOTR:TBFME, Stronghold in Stronghold Crusader, mogoče še kaki Worms od brezplačnih pa bi izpostavil Battle for Wesnoth.
FPS: Najnovejši FPS, ki sem ga igral je bil UT3 pa me ni tako grozno navdušil kot bi me lahko, saj je precej ... khm ... nedodelan. Ostale sem nehal spremljati, ker se mi zdi brezveze dajati denar za nov hardware, da bi igral "pogreto župo". Pač, UT 99 in Sven Coop za Half-Life 1 (mimogrede, zadeva ima 1000 map) mi pokrijeta vse multiplayer želje, za single player pa posežem po Half-Life 1 in modih, Half-Life 2, Mafia, Serious Sam, Painkiller, FarCry itd.
Športne: tu igram le Colin Mcrae 2.0 in 4, ter Flatout 1 in 2
Vse zgoraj našteto bi odlično delovalo (no razen UT3) tudi na 7 let starem računalniku (Athlon XP 1800+, 768MB Ram, Radeon 9500Pro), ene izmed njih pa še na starejših računalnikih. Če malo seštejem število licenčnih iger, brezplačnih iger in demo iger, ki si jih lastim, pridem do cifre, da bi mi nudile skupno več let zabave, če bi igral zmerno vsak dan po kako uro.
Res rabimo nove igre? Jaz jih ne
Arkadne in miselne igre: Igre, ki jih proizvajajo BigFish games, PopCap games in podobni nudijo več ur zabave. Preigraš jih ponavadi večkrat, delujejo na starejših računalnikih in za nižjo ceno nudijo ogromno. Izpostavil bi recimo Big Kahuna Reef, Bejeweled 2, Fiber Twig, World of Goo. Problem pri teh igrah je kje jih kupiti v Sloveniji. Kake ideje?
RPG: Tule obstaja cel kup biserov. Resda se najde kak nov fenomenalen špil (po teh se ne oziram), vendar meni osebno starejši prednjačijo. Recimo: Gothic 1 in 2, Morrowind, Zanzarah, Diablo I in II, Dungeon Siege 2 in od novejših seveda Oblivion.
Pustolovščine: teh je cel kup starih, brezplačnih in podobnih. Pacajo jih večinoma indie razvijalci.
Side Scroll in podobno: Spet neodvisni razvijalci, večina jih je brezplačnih, se pa najdejo tudi take, ki tečejo še v DOS in te znajo nuditi več ur zabave: Duke Nukum, Dave 2, Mario, Commander Keen (vse epizode), od novejših mi je bila odlična Knytt Stories
Strategije: teh ne spremljam več toliko, ker imam starih strategij dosti: C&C serija, LOTR:TBFME, Stronghold in Stronghold Crusader, mogoče še kaki Worms od brezplačnih pa bi izpostavil Battle for Wesnoth.
FPS: Najnovejši FPS, ki sem ga igral je bil UT3 pa me ni tako grozno navdušil kot bi me lahko, saj je precej ... khm ... nedodelan. Ostale sem nehal spremljati, ker se mi zdi brezveze dajati denar za nov hardware, da bi igral "pogreto župo". Pač, UT 99 in Sven Coop za Half-Life 1 (mimogrede, zadeva ima 1000 map) mi pokrijeta vse multiplayer želje, za single player pa posežem po Half-Life 1 in modih, Half-Life 2, Mafia, Serious Sam, Painkiller, FarCry itd.
Športne: tu igram le Colin Mcrae 2.0 in 4, ter Flatout 1 in 2
Vse zgoraj našteto bi odlično delovalo (no razen UT3) tudi na 7 let starem računalniku (Athlon XP 1800+, 768MB Ram, Radeon 9500Pro), ene izmed njih pa še na starejših računalnikih. Če malo seštejem število licenčnih iger, brezplačnih iger in demo iger, ki si jih lastim, pridem do cifre, da bi mi nudile skupno več let zabave, če bi igral zmerno vsak dan po kako uro.
Res rabimo nove igre? Jaz jih ne
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
Berserker ::
Če pališ na dobro grafiko jih še boš kako rabil. Sam sicer kupujem igre ki jih nikakor ne odložiš na polico po preigranju recimo imam rome tw z vsemi dodatki, ofp goty,arma, pa še nekaj, same takšne igre kjer še imaš dosti za počet po koncu. Kakšen cod pa ne kupujem ker obrneš pol pa si nimaš kaj počet. torej stran vržen denar.
dinozaver7 ::
Hmm, cod sem kupil predvsem zaradi tistega "za počet po koncu", multiplayerja namreč..
:P
R33D3M33R ::
Če pališ na dobro grafiko jih še boš kako rabil.
Pravzaprav se da lepe efekte narediti tudi na starejših pogonih. Tako mi je pokrajina v Zanzarah zelo lepa, UT s S3TC teksturami dobi novo podobo, Half-Life 1 že sam po sebi ne izgleda tako grozno z visokoločljivostnim paketom pa izgleda še lepše, FarCry že privzeto izgleda odlično itd. Pač odvisno od tega kaj znaš s pogonom narediti. Tako mi je recimo Stronghold 2 grši in manj preglednejši kot enica. Pa izgleda enica precej pikslasto :)
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
Berserker ::
Ja sej ti tudi zdaj z možgani razmišljaš ko premakneš roko z miško ka ko gledaš piksle na ekranu tvoji brain more to vse zračunat in prebavit, če ne more, ima tvoj vid sam 5 fps-jev .
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Berserker ()
Pesimist ::
Igram nic ne majnka. Bolje so kot v preteklosti samo mi odrascamo in izgubljamo interese za take bedarije. Jaz sem strogo preprican da je to edini vzrok.
Najboljsi primer je kaka TombRider 1 grafika. Nekoc wow, danes se cudis da si lahko sploh kaj takega igral. Domisljija nas zapusca in realiteta dohiteva. Ugotoavljamo vedno bol pogosto na kakem sprefukanem svetu zivimu in si vedno bol pogosto zeljimo da nas nekaj iz univerze zredira.
Najboljsi primer je kaka TombRider 1 grafika. Nekoc wow, danes se cudis da si lahko sploh kaj takega igral. Domisljija nas zapusca in realiteta dohiteva. Ugotoavljamo vedno bol pogosto na kakem sprefukanem svetu zivimu in si vedno bol pogosto zeljimo da nas nekaj iz univerze zredira.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pesimist ()
chicolino ::
Edina novejsa igra ki jo igram je gta4. Serija gtajev mi je vsec, ker je vsak nov izid nadgradnja prejsnjega. To naceloma pri igricah ni dobro, ampak pri taki igri ki imas vedno kaj pocet, je lepo vidit novosti (mesta, misije, vozila, grafika, presenecenja in seveda nova zgodba). Pac gta (america) je bila tudi prva pc igra ki sem jo igral.
Nisem pa samo gta freak, obozujem tudi dobre dirkacine in zanimive fps ampak na tem podrocju ni zame nic zanimivega ze dolgo casa. Najboljsa dirkacina ki jo igram se danes je Colin Mcrae rally 2. Letos sem sprobal tudi race driver grid, ki je v redu, ampak me moti to, da je nemogoce (v dobesednem pomenu besede) dobro vozit brez volana, oz brez analognega kontrolerja za vsaj gas in zavoro.
FPSji pa so vedno hujsi.. vsem je na prvem mestu grafika. Njaboljse so mi Operation flashpoint in Half Life 1. Tako da drugo leto bo zanimivo ko pride OFP2 in original HL1 v drugem pogonu.
Te dve igrice ti dajo uzitek pri igranju. Te nove so prevec linearne in nezanimive.
Glede na to da je grafika pri novih igrah zadovoljiva, bi se razvijalci morali poglobit v detajle in igralnost. In zazeljene bi bile kake simulacije (predvsem FPS).
Kdo bi si leta 2001 mislu da bo po 7ih letih operation flashpoint sevedno najbolj realna FPS igrica.
Nisem pa samo gta freak, obozujem tudi dobre dirkacine in zanimive fps ampak na tem podrocju ni zame nic zanimivega ze dolgo casa. Najboljsa dirkacina ki jo igram se danes je Colin Mcrae rally 2. Letos sem sprobal tudi race driver grid, ki je v redu, ampak me moti to, da je nemogoce (v dobesednem pomenu besede) dobro vozit brez volana, oz brez analognega kontrolerja za vsaj gas in zavoro.
FPSji pa so vedno hujsi.. vsem je na prvem mestu grafika. Njaboljse so mi Operation flashpoint in Half Life 1. Tako da drugo leto bo zanimivo ko pride OFP2 in original HL1 v drugem pogonu.
Te dve igrice ti dajo uzitek pri igranju. Te nove so prevec linearne in nezanimive.
Glede na to da je grafika pri novih igrah zadovoljiva, bi se razvijalci morali poglobit v detajle in igralnost. In zazeljene bi bile kake simulacije (predvsem FPS).
Kdo bi si leta 2001 mislu da bo po 7ih letih operation flashpoint sevedno najbolj realna FPS igrica.
Master94 ::
grgo69 ti si verjetno mislil da namesto z miško in tipkovnico igraš "direktno" z mislimi. In to že obstaja- OCZ NIA
nejcpirc ::
Igram manjka CO-OP način igranja (preko spleta proti računalniku in proti drugi skupini igralcev).
Dobri primeri:
Strategije...Age of empires 3
FPS...Call of duty 5(coop je zakon!), Left 4 dead, Rainbow six
Pogrešam pa to predvsem pri športnih igrah, recimo Fifi, NHLu...da bi imel možnost, da recimo s petimi kolegi igraš skupaj proti računalniku in/ali proti drugi skupini igralcev.
A je kakšen timski športen špil, ki to omogoča?
Dobri primeri:
Strategije...Age of empires 3
FPS...Call of duty 5(coop je zakon!), Left 4 dead, Rainbow six
Pogrešam pa to predvsem pri športnih igrah, recimo Fifi, NHLu...da bi imel možnost, da recimo s petimi kolegi igraš skupaj proti računalniku in/ali proti drugi skupini igralcev.
A je kakšen timski športen špil, ki to omogoča?
Rotaidal ::
Pogrešam pa to predvsem pri športnih igrah, recimo Fifi, NHLu...da bi imel možnost, da recimo s petimi kolegi igraš skupaj proti računalniku in/ali proti drugi skupini igralcev.
To imaš v Pesu 09.
legice ::
Igram nic ne majnka. Bolje so kot v preteklosti samo mi odrascamo in izgubljamo interese za take bedarije. Jaz sem strogo preprican da je to edini vzrok.
Najboljsi primer je kaka TombRider 1 grafika. Nekoc wow, danes se cudis da si lahko sploh kaj takega igral. Domisljija nas zapusca in realiteta dohiteva. Ugotoavljamo vedno bol pogosto na kakem sprefukanem svetu zivimu in si vedno bol pogosto zeljimo da nas nekaj iz univerze zredira.
osebno mislim da je to odvisno od človeka.meni ni toliko pomembna grafika,dokler je igra dobro narejena (zgodba,kontrole,način,itd.).Imam emulatorja od super marjota in je igra ki se je ne morem naveličat.imam 3d duke nukem in je pač uživancija,ker je tako enostavna in zabavna.
Prekopu vrt in našu Bin Ladna
opeter ::
Meni manjkajo igre, kjer si imel dobro zgodbo, pa tematiko, ki te je vlekla, da si igro dejansko končal. Npr. Prince of Persia 2 (tastari v 2D-ju). Zelo rad sem preigraval (in to večkrat) igre kot so Heretic, Hexen, Hexen II, ter serijo Legacy of Kain. Izmed novejših mi je zelo všeč Dark Messiah of Might and Magic.
Trenutno igram Bioshock (ravnokar začel, kupil na Steamu) in igra ima nekaj čarobnega, kar drugim sodobnim špilom manjka.
Trenutno igram Bioshock (ravnokar začel, kupil na Steamu) in igra ima nekaj čarobnega, kar drugim sodobnim špilom manjka.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
legice ::
Trenutno igram Bioshock (ravnokar začel, kupil na Steamu) in igra ima nekaj čarobnega, kar drugim sodobnim špilom manjka.
Dark Messiah je carska,Bioshock pa legendarna(lastim si obe),ker imata zgodbo in sta drugačni,čeprav je bilo vse že uporabljeno,je samo drugače skupaj dano in uporabljeno.
Prekopu vrt in našu Bin Ladna
Saladin ::
Na eni fronti izdajalcem PC iger zmanjkuje jajc in denarja za izdajanje globokih in zahtevnejših iger,
na drugi fronti pa so PC igre kastrirane zaradi konzol.
na drugi fronti pa so PC igre kastrirane zaradi konzol.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
šernk ::
manjka jim predvsem zgodba, vse po vrsti so prekratke, saj se jo komaj dobro navadiš in si že na koncu z misijami.
meni osebno pa še najbolj manjka realnost, v resničnem življenju se namreč zdravje in ščit nikoli ne odštevata, da ne govorim natančno streljanje med hojo/tekom itd.
pač verjetno sem v manjšini in zato je takih iger zelo malo. vendar raje igram 8 let staro igro kot pa COD4. raje igram 6let staro F1 simulacijo, kot pa najnovejši NFS. žalostno vendar resnično
meni osebno pa še najbolj manjka realnost, v resničnem življenju se namreč zdravje in ščit nikoli ne odštevata, da ne govorim natančno streljanje med hojo/tekom itd.
pač verjetno sem v manjšini in zato je takih iger zelo malo. vendar raje igram 8 let staro igro kot pa COD4. raje igram 6let staro F1 simulacijo, kot pa najnovejši NFS. žalostno vendar resnično
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
dronyx ::
Zame je letos res revolucionarna igra Left 4 Dead. Revolucionarna v smislu, kako ustvari vrhunsko vzdušje med igralci, ki si morajo pomagati med sabo, da preživijo. To je meni čisto nekaj drugega, kot multiplayer tipa COD in podobni, ko se samo strelja med sabo. Naslednje kar pričakujem pa je tehnologija iz Left 4 Dead (večigralska jasno) v igri tipa Half Life 2. Recimo da imaš zraven še uganke, kjer mora cela ekipa sodelovati, da jih reši.
Glede kritičnega pogleda do iger se mi pa zdi, da je to podobno kot če živiš z nekom 10 let in se ti zdi, da se ni nič spremenil. Ampak če bi pogledal sceno vsakih 10 let je pa napredek neverjeten. Ampak kar se tiče same zabave, je bilo pa verjetno enako zabavno igrati Sabre Wolfa ali Manic Minerja Spectrumu, kot danes kakšen COD 4 ali GTA IV.
Glede kritičnega pogleda do iger se mi pa zdi, da je to podobno kot če živiš z nekom 10 let in se ti zdi, da se ni nič spremenil. Ampak če bi pogledal sceno vsakih 10 let je pa napredek neverjeten. Ampak kar se tiče same zabave, je bilo pa verjetno enako zabavno igrati Sabre Wolfa ali Manic Minerja Spectrumu, kot danes kakšen COD 4 ali GTA IV.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
BALAST ::
Zame najboljša za lansko leto je Race Driver GRID, to pa zaradi igralnosti in dobrega Drift načina, ki sem ga pogrešal pri NFS seriji. Grafika je tudi senzacionalna in podrobnosti pri samem vozilu ter okolici fantastična. Res pa da moraš imeti vsaj 500€ vreden računalnik, da dela gladko pri SXGA resoluciji.
Na splošno pa pri igrah pogrešam MAX PAYNE občutek časovne upočasnitve ter dobro dodelano zgodbo.
Na splošno pa pri igrah pogrešam MAX PAYNE občutek časovne upočasnitve ter dobro dodelano zgodbo.
Berserker ::
Malcom x se strinjam ofp je ena najboljših strelskih simulacij, sam to igro še kr igram, čeprav jo zdaj nadomešča arma z modi. Tidve igri imata kr drugačen stil igranja, zanimiv in boljši od drugih fps, ai je kr napreden vedno grreš s strahom da te ne preluknjajo. Sam že full čakam igri arma 2 in ofp2 čeprav zadnja že skoraj meji na stilu cod4, takšne igre so precej bolj vredne nakupa kot pa nek bogi replay cod. Letos pa so mi ble najboljše igre gta4, mgs4, left4death pa gears of war 2. To so res edine igre ki imajo nek čar zakatere je vredno dat denar. Drugo je letos blo manj kot ne olož.
Zgodovina sprememb…
- polepsal: Mavrik ()
sass628 ::
Največji problem pri igricah je to, da si razvijalci ne vzamejo dovolj časa da naredijo igro tko kot je treba : 1. Dobra zgodba, 2. Dobra igralnost, 3. Lepa grafika (npr. NFS ki ga zadne čase kar bikasjo z ta novimi serijami).
Drugače pa mislim da so najbolše igri tiste ta stare ko smo jih poganjali še v DOSu : Aladin, Prehistorik 2, Tetris, Dave, Keeny, Lotus...
Od ta novih Igric pa istopata samo GTA IV in FarCry 2 ( moje osebno mnenje)
Igrice ki pa ponujajo največ zabave so pa športne zvrsti iger(Madden NFL 2008, FIFA 09, PES 09, Rugby 08, NHL 2009, NBA 2k9...), ker enostavno ni bolše zabave, ko povabiš prijatelje na en turnir NFLja ali PESa,˙ker takrat se najbolj uživa ob igranju iger.
Drugače pa mislim da so najbolše igri tiste ta stare ko smo jih poganjali še v DOSu : Aladin, Prehistorik 2, Tetris, Dave, Keeny, Lotus...
Od ta novih Igric pa istopata samo GTA IV in FarCry 2 ( moje osebno mnenje)
Igrice ki pa ponujajo največ zabave so pa športne zvrsti iger(Madden NFL 2008, FIFA 09, PES 09, Rugby 08, NHL 2009, NBA 2k9...), ker enostavno ni bolše zabave, ko povabiš prijatelje na en turnir NFLja ali PESa,˙ker takrat se najbolj uživa ob igranju iger.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sass628 ()
laught ::
Meni je edina stara igra, ki jo še preigravam na vlko, je mafia,nevem zakaj sam to je ena redkih iger nasploh ki jo grem igrat na vsake par mescov znova in mi je dosti bolj uživantsko kot bilokera zdajšna igra,komaj čakam na 2jko...
Berserker ::
wordl of goo je soliden v svoji zvrsti, kakšen fps-fan pa takšne igre ne razume. Opazam da je malo iger tipa viking battle for asgard pa spartan total war, kjer si eden izmed likov in se udeležuješ velikih bitk, v tej smeri bi se dalo kaj nardit dobrega, nekakšna zvrst strategije in krvave sabljačine recimo vodil bi vojake kot v strategiji pol bi pa preklopo v tretjo osebo deločenega vojaka in sekal ude, podobno kot rise & fall, sam da bi bila karta v stilu total war na bojišču pa omejeno število mož(kolk jih pač poslješ). LOTR conquest bo temu nekako podoben sam bo bolj v stilu SW batllefront.
laught ::
Ja no to glih nebi blo posrečeno,npr igra tipa rise&fall rajši vidim da si sam v 3 osebi,in igre kot so battle for asgard, rise and fall niti niso tak posrečene(dobra ideja,ampak slabo izvedeno(gamplay...)) že zaradi tega, ker tak morš ti pobit vse okoli tebe pa še 100 vojakov je zraven in ti noben ne morem pomagat ,no se tu pa tam kerga ubijejo sam vseeno,pol na večje sovražnike bi jih lahko se več spravlo,ne pa da moraš sam ti vse,to zaj pravim za battle for asgard,spartan total warior,rise and fall pa sta tak skoraj ista,tak da glede te zvrsti bi se še dalo marsikaj naredit,ker ni izrabljena.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: laught ()
Tr0n ::
Mogoce imam raje nestandardne, indie igre, ker sem ze malce starejsi in mi klasicni RTS/FPS/RPG kloni enostavno niso vec vsec.
Kot receno, stvar okusa.
Ampak vseeno sem mnenja, da bo gamerska industrija "odrasla" samo v primeru, ce bo poskusala nekaj novega. Sele takrat se lahko govori o razvoju in razvoj je potreben za rast.
Kot receno, stvar okusa.
Ampak vseeno sem mnenja, da bo gamerska industrija "odrasla" samo v primeru, ce bo poskusala nekaj novega. Sele takrat se lahko govori o razvoju in razvoj je potreben za rast.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
Pdove05 ::
Jaz spilam wow pa ne manjka nic (moj okus) bi pa lahko blo manj debilov na igri bi blo ful bolse ne pa da je vsak 2 ki ga srecas
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vaših 5 igr vseh časov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Igre | 41016 (26732) | Sc0ut |
» | Najboljša igra (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 19356 (7765) | oo7 |
» | Največkrat preigrane igre (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 7926 (5652) | Engineer_SLO |
» | Igre 2009 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Igre | 29207 (19176) | Berserker |
» | Najboljše igre (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 8149 (6430) | Azzi |