Forum » Elektrotehnika in elektronika » inverter in vžig avta
inverter in vžig avta
LordTado ::
a pozna kdo kaki poceni inverter ali trafo,s katerim bi lahk vžal avto.Se pravi na 220V in da premore tok.Gledam same neke drage zadeve,rabil bi nekaj enostavnega cenejšega,glavno da obrne motor.
MadMax ::
Nekaj poceni, toliko da za trenutek ali dva premore 300A in nato še nekaj sekund 100A ? Da ne preseže 15V v praznem teku in se pod obremenitvijo ne sesede pod 11V ?
Reci da se šališ...
Aja, seveda to obstaja, stane pa pod 100EUR. Upam, da se ti ne zdi previsok znesek?
Sestavljen je pa iz dveh komponent, ki zahtevajo nekaj skrbi in vzdrževanja vsak mesec in po vsaki uporabi.
Reci da se šališ...
Aja, seveda to obstaja, stane pa pod 100EUR. Upam, da se ti ne zdi previsok znesek?
Sestavljen je pa iz dveh komponent, ki zahtevajo nekaj skrbi in vzdrževanja vsak mesec in po vsaki uporabi.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MadMax ()
Ktj ::
IMO bi bio najcnej nabavt akumolater ne pa nek inverter, ker zagon avtomobila požene kr solidne tokove, tko da nebo tok ezy dobit primeren inverter\trafo za mal keša.
MadMax ::
"verjetno ni".
Pa recimo da so tam tokovi 1/3 prej navedenih (mimogrede, na začetku je bil avto, zdaj se je pa pomanjšal v kosilnico? ;) ).
Še vedno imaš težkokategorika v mislih.
Lahko pa poskusiš s čim takim:
Tudi interdiskont ima v ponudbi nekaj podobnega, prav tako konrad. Okrog 50EUR, če se ne motim?
Pa recimo da so tam tokovi 1/3 prej navedenih (mimogrede, na začetku je bil avto, zdaj se je pa pomanjšal v kosilnico? ;) ).
Še vedno imaš težkokategorika v mislih.
Lahko pa poskusiš s čim takim:
Tudi interdiskont ima v ponudbi nekaj podobnega, prav tako konrad. Okrog 50EUR, če se ne motim?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Azrael ::
IMHO je nakup take zadeve precej nesmiseln.
- Če je akumulator zanič, ga taka pomagala ne bodo popravila, rabiš drug akumulator.
- Če mašina ne vžge in prej odpove akumulator, odpravi vzrok, preden skuriš še štarter.
- Če stroj dolgo stoji, napolni vsake 3 mesece akumulator.
- Če je akumulator zanič, ga taka pomagala ne bodo popravila, rabiš drug akumulator.
- Če mašina ne vžge in prej odpove akumulator, odpravi vzrok, preden skuriš še štarter.
- Če stroj dolgo stoji, napolni vsake 3 mesece akumulator.
Nekoč je bil Slo-tech.
LordTado ::
gre se zato,ker mam gor plug za sneg rivat in če bi bil slab akumulator bi ga s tem vžgal,ker ni časa za polnjenje...Ker sam za vžig rabim...
javr ::
kupiš ali narediš polnilec, ki se uporablja za čolne, jahte,... "fora" je v tem, da navadni polnilci akumulator napolnijo in konec. Tudi če je polnilec stalno priklopljen, akumulator čez nekaj časa "zaspi".
Nove sorte polnilcev pa akumulator stalno brcajo, da ne zaspi. Zdi se mi, da ga 20 sekund polni, potem ga 20 mikrosekund prazni s tokom 100A, pa spet 20 s polni, itd.
Nove sorte polnilcev pa akumulator stalno brcajo, da ne zaspi. Zdi se mi, da ga 20 sekund polni, potem ga 20 mikrosekund prazni s tokom 100A, pa spet 20 s polni, itd.
LordTado ::
http://www.bolha.com/oglas1295506/inver...
taki inverter bi zdraž zagonski tok?
kje kupit tak polnilec?
taki inverter bi zdraž zagonski tok?
kje kupit tak polnilec?
javr ::
inverter na sliki je iz 12 na 220V. Inverter, ki ga imaš ti v mislih, pa je "švasaparat" novejše izdelave, lahka izvedba brez transformatorja. Poglej pri Varstroju in Iskri in kdor pri nas pač izdeluje ali prodaja te "švasaparate".
Polnilec za čolne:http://www.ctek.com/EN-GB/Buy-Charger.a...
Zastopnik v SLO je bil: http://www.mikrotehnika.si/ , ne vem ali je še.
Polnilec za čolne:http://www.ctek.com/EN-GB/Buy-Charger.a...
Zastopnik v SLO je bil: http://www.mikrotehnika.si/ , ne vem ali je še.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: javr ()
Azrael ::
>taki inverter bi zdraž zagonski tok?
To ni to kar sprašuješ. V to škatlo pripelješ 12V iz akumulatorja, ven pa dobiš 230V 50Hz.
Navaden polnilec dobiš skoraj v vsaki trgovini.Cena od 15€ naprej.
Ne vem čemu komplicirat. Če je akumulator vsaj približno v redu, ga enkrat na dva meseca priklopi na polnilec za 10- 12 ur in je to to. Če stroj ni nič v uporabi.
To ni to kar sprašuješ. V to škatlo pripelješ 12V iz akumulatorja, ven pa dobiš 230V 50Hz.
Navaden polnilec dobiš skoraj v vsaki trgovini.Cena od 15€ naprej.
Ne vem čemu komplicirat. Če je akumulator vsaj približno v redu, ga enkrat na dva meseca priklopi na polnilec za 10- 12 ur in je to to. Če stroj ni nič v uporabi.
Nekoč je bil Slo-tech.
xabre ::
drugače pa kupiš nov akku pa ga imaš na toplem, ko ne rabiš in vsake toliko ga priklopiš na polnilec.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: xabre ()
AngelOfDeath ::
inverter na sliki je iz 12 na 220V. Inverter, ki ga imaš ti v mislih, pa je "švasaparat" novejše izdelave, lahka izvedba brez transformatorja. Poglej pri Varstroju in Iskri in kdor pri nas pač izdeluje ali prodaja te "švasaparate".
Polnilec za čolne:http://www.ctek.com/EN-GB/Buy-Charger.a...
Zastopnik v SLO je bil: http://www.mikrotehnika.si/ , ne vem ali je še.
Kako se kaj obnesejo tile Ctek-i ?
Uvoznik za slovenijo je včasih bila sončna uprava :)
edit: Slovnica
Pyr0Beast ::
treba kleme dol vzet ko se polni?
Ne.
Ne.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
xabre ::
Ni treba klem dol jemat. Lahko pa odklopiš MINUS klemo, da se bolje počutiš.
Minus se vedno prvi odklopi zato, da pri vijačenju plus kleme ne narediš kratek stik.
Minus se vedno prvi odklopi zato, da pri vijačenju plus kleme ne narediš kratek stik.
krneki ::
Jaz imam Ctekov XS7000 že par let in res nafila hitro in kar je pomembno, do konca. Uporabljam ga za 90Ah AGM baterijo in po dveh leti je še vedno kot nova.
Azrael ::
>kakšen tok pa potegne anlaser pri 20HP mašini?
Odvisno od štarterja. Če je kaj takega kot ima TL katrca (850ccm, 25HP), potem bo tok ogromen, precej več kot kak 1.8.
Odvisn od štarterja.
Odvisno od štarterja. Če je kaj takega kot ima TL katrca (850ccm, 25HP), potem bo tok ogromen, precej več kot kak 1.8.
Odvisn od štarterja.
Nekoč je bil Slo-tech.
Pyr0Beast ::
Za zagon motorja, ne avta :>
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Azrael ::
Cvileč kompresorček in12V akumulator za UPS, plus malo okrasja.
"Kabli" za štart so, če gre za isto reč kot v Hoferju, grajeni za 45kV (ogromno izolacije in nič bakra) in z zadevo lahko štartaš samo v primeru, če sta vozilo in njegov akumulatorv redu.
In seveda ne smeš zadeve kar pustiti nekje, akumulator se bo v nekaj mesecih spraznil sam.
"Kabli" za štart so, če gre za isto reč kot v Hoferju, grajeni za 45kV (ogromno izolacije in nič bakra) in z zadevo lahko štartaš samo v primeru, če sta vozilo in njegov akumulatorv redu.
In seveda ne smeš zadeve kar pustiti nekje, akumulator se bo v nekaj mesecih spraznil sam.
Nekoč je bil Slo-tech.
Pyr0Beast ::
Notri je (ce imas sreco, drugace je se slabsi) 7Ah 12V svincen akumulator.
Od sebe da tistih 200A mogoce edinole v kratkem stiku.
Pri 40A se ze sesede in teh 40A ni dovolj da bos prizgal kaj vec kot luci na avtu.
V motorju so pa podobni akkuji, od 5 pa tja do 12Ah na 12V, tako da motor bos zagnal avta pa nikakor ne :D
Od sebe da tistih 200A mogoce edinole v kratkem stiku.
Pri 40A se ze sesede in teh 40A ni dovolj da bos prizgal kaj vec kot luci na avtu.
V motorju so pa podobni akkuji, od 5 pa tja do 12Ah na 12V, tako da motor bos zagnal avta pa nikakor ne :D
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Azrael ::
Zato pa ima zadeva VN kable neznatnega preseka, da akumulatorčka ne uničiš prvi trenutek, saj akumulator po merah škatle ne more biti več kot 7.2Ah.
Podobna natega kot tisti "kabli" za posojat štrom, ki se priklopijo na vtićnico za vžigalnik. Nekdaj so imeli edino prednost, da so bili komplet (2 vtikača!) cenejši, kot en sam vtikač v trgovini. Danes ni več tako.
Podobna natega kot tisti "kabli" za posojat štrom, ki se priklopijo na vtićnico za vžigalnik. Nekdaj so imeli edino prednost, da so bili komplet (2 vtikača!) cenejši, kot en sam vtikač v trgovini. Danes ni več tako.
Nekoč je bil Slo-tech.
Pyr0Beast ::
6-kvadrat je vec kot dovolj za akumulatorjeve potrebe [:D]
Vec pa tudi sponke in se marsikaj drugega ne zdrzi.
IMHO brezveze. Z njim drugega, kot omogocil avtu, da da -kontakt- brez verglanja masine ne bos dosegel.
Raje vlozi ta denar v nov akumulator (starega lahko vrnes in imas cca 10% popusta ali pa ga obdrzis in ponucas za kaj drugega) ter dokaj dober polnilec in nekaj podaljska, ce ga se nimas. Ti -pomagaci- so bolj kot ne kurja mast in podobne zaube.
Tisti kabli so zelo zanimive narave, cez tece lahko max. 5A, tako, da dokler -cakas- da se drugi akumulator nafila do uporabne moci bo pretekel kaksen dan ali dva.
Startne kable se veze + in + ter - in masa avtomobila, nato pocaka cca. 10 minut da vse skupaj malce pride k sebi in nato prestavi na - - ter vzge avto.
Kabli niso niti priblizno dovolj mocni, da prenesejo 200A se sibkejse so kleme. Akumulator MORA imeti nekaj moci, da se vse skupaj zazene.
Vec pa tudi sponke in se marsikaj drugega ne zdrzi.
IMHO brezveze. Z njim drugega, kot omogocil avtu, da da -kontakt- brez verglanja masine ne bos dosegel.
Raje vlozi ta denar v nov akumulator (starega lahko vrnes in imas cca 10% popusta ali pa ga obdrzis in ponucas za kaj drugega) ter dokaj dober polnilec in nekaj podaljska, ce ga se nimas. Ti -pomagaci- so bolj kot ne kurja mast in podobne zaube.
Tisti kabli so zelo zanimive narave, cez tece lahko max. 5A, tako, da dokler -cakas- da se drugi akumulator nafila do uporabne moci bo pretekel kaksen dan ali dva.
Startne kable se veze + in + ter - in masa avtomobila, nato pocaka cca. 10 minut da vse skupaj malce pride k sebi in nato prestavi na - - ter vzge avto.
Kabli niso niti priblizno dovolj mocni, da prenesejo 200A se sibkejse so kleme. Akumulator MORA imeti nekaj moci, da se vse skupaj zazene.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
LordTado ::
se prav je bolš brez akuja,direkt na 220 in da od omrežja potegne tisti tok,sam pol je dražje verjetno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LordTado ()
Azrael ::
@Pyr0Beast
Tisti kabelček, čez vtičnico za vžigalnik je treba uporabiti tako kot piše v navodilu. Povezat, počakat 15 do 30 minut in potem gre, saj se akumulator običajno dovolj opomore za nov štart po takem času (s kabelčkom ali brez).
Glede kablov za posojat štrom, prebrskal celo košaro v Sparu, da sem dobil ene z dobrimi krokodili (tisti ki imajo izolacije, da bi z njimi varno ugriznil par kV, so neuporabni), doma odstranil VN kabel in dal 35mm2. Se ni bati, da ne bo amperov, če bo potreba.
Tisti kabelček, čez vtičnico za vžigalnik je treba uporabiti tako kot piše v navodilu. Povezat, počakat 15 do 30 minut in potem gre, saj se akumulator običajno dovolj opomore za nov štart po takem času (s kabelčkom ali brez).
Glede kablov za posojat štrom, prebrskal celo košaro v Sparu, da sem dobil ene z dobrimi krokodili (tisti ki imajo izolacije, da bi z njimi varno ugriznil par kV, so neuporabni), doma odstranil VN kabel in dal 35mm2. Se ni bati, da ne bo amperov, če bo potreba.
Nekoč je bil Slo-tech.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Azrael ()
Pyr0Beast ::
Hehe 35 kvadrat je pa kar lepa :)
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Priklop 220V hladilnika v avtu - razsmernik? (strani: 1 2 )Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 5246 (920) | matobeli |
» | Polnilec akumulatorjev (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 21360 (11707) | FireSnake |
» | Priklop sončnih celicOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 3704 (2850) | mirator |
» | Dvojni inverter 12 - 220 v avtomobilu - yes or no?Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 3252 (2825) | Primorec |
» | vžig avta z varilcemOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 2605 (1861) | Pyr0Beast |