Forum » Igre » Conquest javna beta (neodvisni študentski projekt)
Conquest javna beta (neodvisni študentski projekt)
SephiRok ::
Igra Conquest se začne leta 2005 kot projekt, s katerim se v prostem času ukvarja Lorenz Ruhmann. Od takrat mnogokrat spremeni svojo podobo in prejme veliko popravkov, a sčasoma iz nje nastane prefinjena igra, ki se žene za nič manj kot popolnostjo.
Kakor vse reči na svetu je imel tudi Conquest od prvega dne, ko je bil ustvarjen, svoj lasten namen. Morda to takrat sicer še ni bil zelo jasno, a usojeno mu je bilo postati simultana potezna igra za več igralcev. Čez čas se je prenehal spreminjati in si nadel podobo, ki jo je želel predstavljati. Že takrat je namreč vedel, da življenje brez moči nima nikakršnega smisla. Vojaki, ki so stali nad opustošenim mestom z zastavo v rokah, so bili tako velik simbol moči, da so mu vsekakor morali pripadati. A to še zdaleč ni bilo dovolj. Kmalu je potreboval še več – za cilj si je izbral nič manj kot nadvlado nad celim svetom. Kakšna sreča, da je Conquest samo igra.
Maja leta 2008 se Lorenzu pridruži Rok Breulj in projekt začne napredovati, kot še nikoli poprej. Conquest se urno zasuka v smer hitrih potez in tekmovalnosti. Oba študenta se požvižgata na čas – temeljito se namreč posvetita vsaki še tako majhni podrobnosti, tako da iz tega nastane prefinjena igra, ustavila pa se ne bosta prej, dokler ne bosta s Conquestom dosegla popolnosti, pa naj igro igra deset ali pa deset tisoč ljudi.
Conquest sedaj počasi prihaja v zrela leta in se mora soočiti z nepredvidljivo svetovno kritiko. Kako jo bo sprejel svet, ne ve še nihče.
* Lorenz Ruhmann (Nemčija) je študent Universitãt Erlangen-Nürnberg.
* Rok Breulj (Slovenija) je študent Univerze na Primorskem.
Kakor vse reči na svetu je imel tudi Conquest od prvega dne, ko je bil ustvarjen, svoj lasten namen. Morda to takrat sicer še ni bil zelo jasno, a usojeno mu je bilo postati simultana potezna igra za več igralcev. Čez čas se je prenehal spreminjati in si nadel podobo, ki jo je želel predstavljati. Že takrat je namreč vedel, da življenje brez moči nima nikakršnega smisla. Vojaki, ki so stali nad opustošenim mestom z zastavo v rokah, so bili tako velik simbol moči, da so mu vsekakor morali pripadati. A to še zdaleč ni bilo dovolj. Kmalu je potreboval še več – za cilj si je izbral nič manj kot nadvlado nad celim svetom. Kakšna sreča, da je Conquest samo igra.
Maja leta 2008 se Lorenzu pridruži Rok Breulj in projekt začne napredovati, kot še nikoli poprej. Conquest se urno zasuka v smer hitrih potez in tekmovalnosti. Oba študenta se požvižgata na čas – temeljito se namreč posvetita vsaki še tako majhni podrobnosti, tako da iz tega nastane prefinjena igra, ustavila pa se ne bosta prej, dokler ne bosta s Conquestom dosegla popolnosti, pa naj igro igra deset ali pa deset tisoč ljudi.
Conquest sedaj počasi prihaja v zrela leta in se mora soočiti z nepredvidljivo svetovno kritiko. Kako jo bo sprejel svet, ne ve še nihče.
* Lorenz Ruhmann (Nemčija) je študent Universitãt Erlangen-Nürnberg.
* Rok Breulj (Slovenija) je študent Univerze na Primorskem.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mount & Blade II: Bannerlord (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 9267 (1187) | oo7 |
» | Battlefield V (2018) (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Igre | 78319 (34918) | oo7 |
⊘ | Afrika.....Oddelek: Problemi človeštva | 2972 (2613) | bluefish |
» | Windows 7 in igreOddelek: Operacijski sistemi | 4485 (3323) | DonAndrino |
» | Battlefield 2142 (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 8240 (4870) | svetetko |