» »

Problem

Problem

ayria ::

Pozdravljeni.
Potrebujem vaše nasvete za rešitev mojega problema.
Torej..pred kratkim (pribl.20dni) sem pri enem od mobilnih operaterjev kupila mobilni aparat Samsung SGH u700 (cena 100eurov)in hkrati podaljšala naročniško razmerje za 24mesecev.
Telefon ima par nepravilnosti (pretih zvočnik, tipke so preobčutljive, java iger ne gre naložiti na telefon - tukaj dopuščam možnost, da telefon to omogoča in jaz preprosto tega ne znam), pa vendar me to ne moti toliko, kot moč signala.
V mojem stanovanju se moč signala giblje od 0 do max.3črtice (od 6 možnih) --> in tudi to me ne bi motilo (ker lahko zaenkrat nemoteno kličem in pošiljam sms-e), če mi včeraj ne bi dve osebi povedali, da sta me že večkrat klicali in da sem bila velikokrat nedosegljiva. Ps. telefona od nakupa še nisem izklopila.--> ok, to pa JE problem, glede na to da od telefona vrednega 100eurov pričakujem vsaj to, da sem dosegljiva ljudem, ki me kličejo.
Ali naj se sklicujem na stvarno napako? In če odklonim popravilo telefona, ter zahtevam nov aparat (kolikor vem, je to mogoče) ali mi oni dajo aparat iste znamke in isti model, ali lahko zahtevam kakšno drugo znamko? (glede na to, da sem zdaj izvedela, da bi naj samsungovi telefoni na splošno imeli nekaj težav s signalom - zato me nekako ne mika ponovno imeti samsunga). In če je to možno, na kakšni podlagi mi dajo novi telefon - glede na ceno, ki sem jo plačala za telefon ali glede na karakteristike telefona - novembra so namreč cene telefonov znižali, tako da je ta telefon v istem paketu vreden 1euro --> zato mi je nekako nesmiselno, da bi mi sedaj dali telefon, ki je vreden 100eurov, saj so telefoni, ki so zdaj vredni 100eurov mnogo ''boljši'' od mojega.
Kaj torej storiti? Ali naj preprosto uveljavim garancijo ali naj poskusim s sklicevanjem na stvarno napako? Zaenkrat bi rada slišala mnenja drugih, preden grem težit prodajalcem, ki teoretično niso nič krivi :)
Hvala za odgovore.

tempoFlow ::

Zdravo. Čas za zamenjavo si žal zamudila, saj je rok 8 dni od nakupa. Kar ti preostane je edino uveljavljanje garancije. V tem primeru pa se da aparat na servis, kjer potem ugotavljajo napako in jo (poskusijo) odpraviti. Šele če napake v 45 dneh ne odpravijo, je možnost menjave, pa še to mislim, da za enak aparat (tukaj nisem prepričan).
Jaz bi na tvojem mestu poskusil s servisom, morda je le kakšna manjša napaka.

ayria ::

Ok zdaj sem pa res zmedena. Rok je 8dni od nakupa? Kaj pa tole?:

OBVESTILO O NAPAKI
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Vseeno hvala za odgovor :) Mogoče se bom res prisilila in telefon dala na servis, čeprav nad tem nisem navdušena --> par let nazaj so mi namreč ''popravili'' telefon in mi hkrati vzeli baterijo, za katero so trdili, da je v telefonu sploh ni bilo, ko smo ga prinesli. Moj oče se takrat ni želel prepirati s serviserjem in mu je plačal za popravilo telefona, naslednji dan pa smo tako ali tako morali kupiti nov aparat. Žal. :)

reeves ::

Jest sm ga pred 2 meseci dobu za 1€, ampak ti najbrž nisi pr mobitelu. Igrce delajo preizkušeno. Lahko jih snameš iz Planeta al jih pa dobiš zastonj na http://www.zedge.net/?updPhone=1382 Majo sicer 2 reklamci na začetku, ampak ni krize. Občutljivost tipk lahko nastaviš v Meni->Nastavitve->Nastavitve telefona->Občutljivost na dotik. Sej so vseen mal smotane, ampak se jih navadiš. Telefon res lovi mal slabš kot kaka Nokia, ampak jest niti nimam problemov s tem. Lahko probaš z garancijo, ampak dvomom da boš uspela. Če telefon mal slabš lovi še ni nujno, da je z njim kaj narobe.

Ejsi_Disi ::

To, da nisi dosegljiva, zna biti napaka operaterja. Vsaj pri T2 je bilo tako.
Rock n' roll ain't noise pollution!

BozidarB ::

če si pr simobilu sploh ni napaka v mobitelu, ampak žal v operaterju.

ayria ::

Pri istem operaterju sem že 4leta pa mi do zdaj nihče ni omenil da bi kdaj prej bila nedosegljiva ali karkoli podobnega.
V ponedeljek bom poklicala vodjo ene od poslovalnic v Mbju in bomo videli kakšen dogovor bomo dosegli.
V treh poslovalnicah mi glede te težave niso znali pomagati, ker sploh ''niso vedeli'' da obstaja kaj takšnega kot stvarna napaka. V eni pa so me prepričevali da lahko to uveljavljam šele po tem, ko telefon tretjič prinesem na servis zaradi iste napake.
Bomo videli kaj bodo rekli v ponedeljek...
Lp

darkolord ::

Če si pri Mobitelu, ti priporočam, da si vklopiš storitev SMS zgrešeni klic - dobiš SMS s klici v času nedosegljivosti. Tako lažje vidiš, če se ti to bolj pogosto dogaja...

black ice ::

Če si pri Mobitelu, ti priporočam, da si vklopiš storitev SMS zgrešeni klic - dobiš SMS s klici v času nedosegljivosti. Tako lažje vidiš, če se ti to bolj pogosto dogaja...

Meni se je to dogajalo ravno zaradi te storitve.
Vklopljen telefon, ok signal - nedosegljivost. Sporočila o zgrešenih klicih pa sem prejemal tudi z enournim zamikom.
So situacije ko moraš biti dosegljiv... magari ko čakaš koga da te pobere in odpelje na zabavo. :D

darkolord ::

Meni se je to dogajalo ravno zaradi te storitve.

Kako to misliš?

black ice ::

Zaradi vklopljene storitve sms zgrešeni klici je bila moja številka velikokrat zasedena, čeprav v tistem trenutku nisem govoril z nikomer.
Ker se je to ponavljalo v nedogled sem nekajkrat tudi sam stestiral - številka je bila zasedena.
Ni mi bilo jasno kako in zakaj - to storitev sem izklopil in od takrat naprej je vse ok.

JanK ::

Nobeden se ni omenil UMTS vs GSM. Na mojem SonyEricsson k610i je pri meni doma bistvena razlika v jakosti signala med omrezjema. Na GSM imam vseh 5 crtic, na UMTS pa 1-2, vcasih 3.

Se ena prednost je ce vklopis samo GSM - manjsa poraba baterije. UMTS ima vecji bandwidth in s tem rabis avtomatsko vecjo moc za oddajo. Ce ne prenasas podatkov ali vecjih MMSov, je hitrost GSM popolnoma dovolj.

Sam imam avtomaticno izbiro omrezja omejeno na samo GSM omrezja, ce/ko pa uporabim telefon za prenos podatkov, dovolim tudi UMTS.

buneech ::

UMTS ima manjši doseg in tako pri manjšem signalu, telefon močneje oddaja, tako porabi več energije. Poleg tega pa slabše lovi skozi stavbe.

ayria ::

Ok, če koga zanima; stvar je rešena - meni v prid.
Se splaca tezit, ko ves da imas prav ;)
lp


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Telemach Mobil - ponudba? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
343116922 (63669) OK.d
»

Sklenitev naročniškega razmerja

Oddelek: Mobilne tehnologije
102108 (1937) Bye
»

Tušmobil DA/NE? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
16528449 (18064) Reycis
»

Iphone 2G ali 3G?

Oddelek: Mobilne tehnologije
203817 (1850) Gandalfar
»

Si mobil in napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
7921016 (17602) Mitja358

Več podobnih tem