Forum » Igre » Diablo III
Diablo III
Temo vidijo: vsi

Izi ::

Vajenc ::
Jaz ga ne uporabljam, ker je preveč dela z njim![]()
Če igraš na istem računalniku, lahko nastaviš, da overiš le 1x na teden.
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen
Woody Allen

ahac ::
Z inštaliranim battle.net clientom ga rabiš velik manj kot 1x na teden. Jaz se sploh ne spomnim kdaj sem zadnjič vpisoval username in password...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Truga ::
Ampak a imas avtentikator? Ker kar se mene tice je to kozlarija. Itak je bilo pokazano ze par let nazaj da so te RSA fobi zanic (beri: insecure). Ce nekdo pol-sposoben zve tvoj user+pass ti ta avtentikator skor nic ne pomaga...

Matev ::
Sem preveril batle.net in battle.diablo.net, pa trenutno niso nevarne
to je bil samo primer

ahac ::
Ampak a imas avtentikator? Ker kar se mene tice je to kozlarija.
Imam. Sicer vem, da ni 100% varen, ampak sem pa vseeno bolj brez skrbi, če ga imam. Pa zdaj, ko obstaja battle.net client me res redko vpraša za kodo (+ ni več za vsako igro posebej).
Btw., imam ga tudi za Swtor... tisti je pa nadležen, ker hoče kodo ob čisto vsakem loginu (ampak vsak mesec da free cartel coins za nagrado :D ).
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

BorutK-73 ::
Dobil sem mail od blizzard da hočem prodat Diablo 3 account. Fora je ker sploh nimam acounta pri blizzard-u za nobeno igro in nimam Diablo 3 igre.

BorutK-73 ::

Truga ::

Izi ::
Nekdo se je spravil k delu in naredil "Paragon Level Converter Tool", ki tvoje trenutne Paragon levele pretvori v nove prihajajoče Paragon 2.0 levele. Skratka pokaže to kako visok skupni Paragon boš imel od 25. marca naprej.
Paragon 2.0 so malenkost manjši od Paragon 1.0. Če imaš trenutno Paragon level 100, boš imel po updatu novi skupni Paragon level 116. Če si uspel 2 lika spraviti do Paragon 100 boš imel skupni Paragon level 165, ...
Ko sem vse moje Paragone spravil v ta pretvornik mi je pokazalo da je moj Paragon 2.0 že na level 134
Paragon izkušnje so pravzaprav edina uporabna stvar, ki se bo iz sedanjega Diabla 3 prenesla naprej. Gold seveda ostane, ampak se ga bo menda dalo zaslužiti bistveno lažje kot sedaj. Vse ostalo, vključno z dragulji, vsemi materiali (kovaškimi in draguljarskimi) bo postalo neuporabno.
Trenutno najdražji Markizni dragulji, ki se jih sicer ne da kupiti v AH, ampak stanejo okoli 80 milijonov po kosu, da ga sam sestaviš, bodo pri level 70 najnižji dragulji in jih bodo odmetavali level 70 sovražniki, kar pomeni, da jih bomo zastonj pobirali po tleh in gradili nove sedaj še nepredstavljivo dragocene dragulje kot na primer Imperial, Flawless Imperial, Royal in Flawless Royal.
Opremo pa seveda ne prodati, ker se bo tudi trenutno opremo dalo nadgrajevati, tako da en manj uporaben atribut zamenjaš z drugim bolj uporabnim.
Pri level 70 opremi bodo bistveno poskočili samo štirje osnovni atributi (inteligenca, spretnost, moč in zdravje), ki gredo sedaj nekje do 300, na level 70 bodo šli menda nekje do 1000.
Ostali bistveni atributi, kot so Critical chance, Critical damage in Attack speed pa bodo ostali enaki kot do sedaj. Critical chance na opremi bo tudi na level 70 še vedno največ 10%, tako da oprema, ki ima že sedaj visok CC, CD ali AS, bo lahko tudi pri level 70 še vedno odlična, saj te atributi padajo precej redko in ne boš kar mimogrede dobil boljše opreme.
Paragon 2.0 so malenkost manjši od Paragon 1.0. Če imaš trenutno Paragon level 100, boš imel po updatu novi skupni Paragon level 116. Če si uspel 2 lika spraviti do Paragon 100 boš imel skupni Paragon level 165, ...
Ko sem vse moje Paragone spravil v ta pretvornik mi je pokazalo da je moj Paragon 2.0 že na level 134

Paragon izkušnje so pravzaprav edina uporabna stvar, ki se bo iz sedanjega Diabla 3 prenesla naprej. Gold seveda ostane, ampak se ga bo menda dalo zaslužiti bistveno lažje kot sedaj. Vse ostalo, vključno z dragulji, vsemi materiali (kovaškimi in draguljarskimi) bo postalo neuporabno.
Trenutno najdražji Markizni dragulji, ki se jih sicer ne da kupiti v AH, ampak stanejo okoli 80 milijonov po kosu, da ga sam sestaviš, bodo pri level 70 najnižji dragulji in jih bodo odmetavali level 70 sovražniki, kar pomeni, da jih bomo zastonj pobirali po tleh in gradili nove sedaj še nepredstavljivo dragocene dragulje kot na primer Imperial, Flawless Imperial, Royal in Flawless Royal.
Opremo pa seveda ne prodati, ker se bo tudi trenutno opremo dalo nadgrajevati, tako da en manj uporaben atribut zamenjaš z drugim bolj uporabnim.
Pri level 70 opremi bodo bistveno poskočili samo štirje osnovni atributi (inteligenca, spretnost, moč in zdravje), ki gredo sedaj nekje do 300, na level 70 bodo šli menda nekje do 1000.
Ostali bistveni atributi, kot so Critical chance, Critical damage in Attack speed pa bodo ostali enaki kot do sedaj. Critical chance na opremi bo tudi na level 70 še vedno največ 10%, tako da oprema, ki ima že sedaj visok CC, CD ali AS, bo lahko tudi pri level 70 še vedno odlična, saj te atributi padajo precej redko in ne boš kar mimogrede dobil boljše opreme.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()

krneki ::
Teli paragon kalkulatorji so krneki, na ptr imam čisto drugačno cifro.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki ()

paco ::
Kako pa bo sedaj z magic findom?
V 2.0.1 PTR patch notes piše;
Sepravi bom moral žrtvovati core statse za magic find :/?
Nimam PTR ker mi beta programčič noče delat.
V 2.0.1 PTR patch notes piše;
Paragon Updates:
The Paragon leveling system has undergone several significant revisions to promote additional diversity and character customization past level cap:
- Paragon levels are now account-wide and shared across all characters. However, Paragon levels are tracked independently for Hardcore and Normal mode characters.
- In addition, there is no longer a cap on Paragon levels; they may be gained infinitely.
- Bonuses gained upon achieving Paragon levels have been redesigned. Players no longer gain static primary stats and Magic/Gold find. Instead, players will now earn Paragon points in four separate categories: Core, Offense, Defense, and Utility.
-With these changes in mind, the Paragon leveling curve has been updated.
Sepravi bom moral žrtvovati core statse za magic find :/?
Nimam PTR ker mi beta programčič noče delat.
It iz aj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: paco ()

Izi ::
Teli paragon kalkulatorji so krneki, na ptr imam čisto drugačno cifro.Nimam naloženega PTR, zato me zanima ali ta kalkulator pokaže premalo ali preveč paragon levelov kot jih je dejansko v PTR.
Sepravi bom moral žrtvovati core statse za magic find :/?Kam lahko vlagaš si poglej tukaj:
Vlaganje točk poteka enakomerno v vse 4 smeri, ampak znotraj vsake smeri se pa sam odločiš, kam boš vlagal.
Core stats pravzaprav nič ne žrtvuješ, ker kot sem že zgoraj omenil se bodo ravno core stats na novi opremi močno povišali.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()

paco ::
O super, hvala ti.
Sem mislil, da boš skupno število točk vlagal v te štiri kategorije pa bodo očitno razdeljene.
V Loot 2.0 mi je všeč tudi;
Sicer bi raje videl, da bi bila omejitev 24 ur kateremukoli mimobežniku kajti moja košara je trenutno polna opreme, ki jo rade volje podarjam.
Sedaj si bomo dobro opremo vsaj primorani nabrati sami.
Mimogrede, če še nimate Battle.net launcherja si ga čimprej prenesite. Z njim namreč dobite možnost predownloada patcha, ki je velik kar 6GB.
Sem mislil, da boš skupno število točk vlagal v te štiri kategorije pa bodo očitno razdeljene.
V Loot 2.0 mi je všeč tudi;
Account Bound Legendaries - In patch 2.0.1 all new Legendary and Set items that drop are Bound to Account (BOA). These Legendary items can be traded within 2 hours of the time that they dropped, to any other characters who were in the game when the item dropped. Note that this will not change any of the old "Legacy" items, those Legendary and Set items that have been in the game before patch 2.0.1 arrives. This change to making items account-bound goes along with the complete removal of the Auction House on March 18, just before the expansion arrives. The goal is to make the best way of obtaining power on Diablo III characters by going out and slaughtering monsters in the game, instead of getting those powerful items from other players.
Sicer bi raje videl, da bi bila omejitev 24 ur kateremukoli mimobežniku kajti moja košara je trenutno polna opreme, ki jo rade volje podarjam.
Sedaj si bomo dobro opremo vsaj primorani nabrati sami.
Mimogrede, če še nimate Battle.net launcherja si ga čimprej prenesite. Z njim namreč dobite možnost predownloada patcha, ki je velik kar 6GB.
It iz aj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: paco ()

Smurf ::
Eno vprasanje. Glede na to, da je pri D3 account global, lahko kupis tudi amerisko verzijo za 39.99$ in igras na EU serverjih, drzi?

Izi ::
Sicer bi raje videl, da bi bila omejitev 24 ur kateremukoli mimobežniku kajti moja košara je trenutno polna opreme, ki jo rade volje podarjam.
Sedaj si bomo dobro opremo vsaj primorani nabrati sami.
Mimogrede, če še nimate Battle.net launcherja si ga čimprej prenesite. Z njim namreč dobite možnost predownloada patcha, ki je velik kar 6GB.
Mišljeno je, da naj bi si skupina po končanem boju med seboj izmenjala loot, če je ta dober in ne paše ravno na tvojega junaka, ali pa si med seboj prodali tisto, kar je padlo med bojem. Za to je 2 uri več kot dovolj.
Prodaja opreme kot take pa je pravzaprav čisto odstranjena, saj si lahko loot izmenjajo samo tisti, ki so bili v tistem trenutku, ko je item padel, v igri. Tako odpade možnost, da bi shranil dober item in ga potem ko bi prijatelj prišel online mu ga poklonil. Tudi v roku dveh ur to ne bo mogoče.
Po novem bo torej vsak sam svoje sreče kovač. Niti prijatelji ti ne bodo mogli pomagati, razen če boste skupaj pobijali in si sproti delili loot.
Kar se pa tiče novega launcherja, se bo ta samodejno namestil skupaj z updatom 2.0 takrat marca ko pride. Zaenkrat ga ne potrebuješ, RoS update se ti bo v ozadju namestil tudi če nimaš novega launcherja.
RoS update imamo vsi na računalniku že kakšnih 14 dni. Da ne bo kdo čudno gledal, gre samo za Update, ki je na računalniku, ni pa še nameščen. Namestil se bo pa šele takrat, ko bo Blizzard za to dal komando. To je narejeno zato, da se takrat marca ko bo čas za namestitev ne bodo sesuli vsi serverji in se bo že tisti dan lahko normalno igralo.
RoS update je nameščen v isti mapi kot igra pod ...\Diablo III\Updates\D3_RoS_BGDL
Notri je za 5,6 GB zakodiranih podatkov, tako da predčasno ne moreš nič šariti po zadevi.
Kar se tiče samega novega skupnega launcherja za vse Blizzardove igre, moram reči, da meni ni prav všeč, ker gre še za eno dodatno zadevo, ki po nepotrebnem teče v ozadju, zato ga jaz ne bom namestil dokler ne bo nujno.
Eno vprasanje. Glede na to, da je pri D3 account global, lahko kupis tudi amerisko verzijo za 39.99$ in igras na EU serverjih, drzi?
Igra je global in ti lahko igraš na kateremkoli serverju, account pa NI global. Zato se ne da, ker je tvoj account na Battle.net registriran pod Evropo in ti avtomatsko ponudi možnost nakupa samo za 39,99 EUR in prav nič drugega.
Blizzard je preverjeno poskrbel, da ne moreš kupiti drugače kot je predvideno.
Ampak kot je bilo že rečeno ne kupuj pri Blizzardu, ker je tam najdražje. Kupi na G2play.net ali kakšni podobni strani za nekje med 28 in 30 EUR. Poslali ti bodo skenirano kodo, ki jo potem vpišeš v svoj account na Battle.net
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()

krneki ::
Na vseh teh paragon kalkulatorjih meni pokaže precej nižji paragon kot ga imam na ptr. Recimo namesto 104 imam na ptr 120.

guybrush ::
Glede paragona: "I feel it's also worth mentioning that we're working on a tuning pass for Paragon leveling experience. In addition to increasing the amount of experience monsters grant when defeated, we'll also be reducing the amount of experience needed to gain additional Paragon levels. =)"
Tok da ptr in razni kalkulatorji trenutno niso nic vredni :P.
Tok da ptr in razni kalkulatorji trenutno niso nic vredni :P.

krneki ::
Na PTR trenutno dobivam EXP ene 5x počasneje kot na Live. To bo še precej spreminjanja glede tega.

Izi ::
To bo še precej spreminjanja glede tega.Prav veliko časa ni več. Samo še 53 dni, nedorečenih pa je kot kaže še na desetine stvari.
Še najbolj pomembnih stvari kot so Paragon 2.0 leveli in drop rate niso uspeli doreči. Kje so šele malenkosti kot na primer premočan novi lik Crusader oziroma bolje rečeno vsi dosedanji liki so prešibki za novi Act 5, ki je menda svinjsko težaven, edino Crusader se naj bi dobro obnesel. Če prav jaz malo dvomim, da je kaj na tem, ker taisti trdijo, da je trenutno Barbar najbolj trpežen in najhitrejši pobijalec, ko pa po mojih izkušnjah Barbar samo najhitreje teka naokoli, pri pobijanju pa je Monk opazno hitrejši, daleč najbolj trpežen, že skoraj na meji nesmrtnosti pa je brez dvoma Witch Doctor (in moj WD je Paragon 100, da ne bo kdo rekel, da govorim brez izkušenj).
Kakorkoli že, kaže, da bo Crusader sedaj odnesel titulo najbolj trpežnega in tudi najhitrejšega pri pobijanju. Sicer pa bomo par mesecev tako ali tako verjetno vsi igrali Crusaderja, v tem času pa bodo že uspeli uskladiti zadeve, da bodo tudi drugi klasi lahko kaj prispevali v skupinskem boju. Sicer imam jaz že sedaj ves čas občutek, da se Wizardi in Demon Hunterji samo šlepajo v skupinah nekje v ozadju, medtem ko v ospredju garajo Monki, Barnari in Witch Doctorji

Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()

Izi ::
Ko smo že pri urevnoteževanju igre, sem opazil, da se v glavnem Blizzard trudi, da bi igranje naredil čim težje.
To so neuradne informacije:
- Če sem prav obveščen so v Act 5 območja, ki so popolnoma prekrita s strupom in čim prideš tja ti začne pobirati življenje. To menda niso majhna območja.
- Pri strupenih, ognjenih lužah in arkanskih laserjih, ki jih odmetavajo sovražniki sedaj traja najmanj sekundo preden začno delovati in imamo dovolj časa da se umaknemo. Po novem preizkušajo sistem kjer naj bi vse to začelo delovati trenutno.
- Pickup Radius deluje na pobiranje golda in na pobiranje tistih rdečih življenskih balončkov. Če imaš velik Pickup Radius (vsaj 25) ves čas boja avtomatsko pobiraš življenske balončke skoraj iz celotnega ekrana in skoraj ne moreš umreti, saj jih Elitni paketi odmetavajo v velikih količinah. Tudi to so se namenili močno otežiti. Sedaj ima vsak del opreme lahko do 7 Pickup radiusa, po novem bo možno samo še do 2.
- Life steal, ki je trenutno najbolj priljubljen atribut na orožju bo po novem deloval samo do level 60, potem pa z vsakim levelom izgubljal moč do level 70, ko bo popolnoma prenehal delovati. Tako nam bo ostal samo še Life on Hit, ki pa je pri visokih damageih, bistveno šibkejši od Life Steal.
In verjetno sem še kaj pozabil. Skratka teški časi se bližajo Nephalemom.
Vse to delajo zato, ker so ugotovili, da je trenutno najboljša taktika, da pri grajenju lika vse usmeriš v čim večji damage in si že dokaj uspešen.
Želja oziroma cilj Blizzarda je, da bomo po novem ne samo prisiljeni gledati na obrambo in zaščito ampak da bo to celo glavna naloga, veliko bolj pomembna kot pa velik damage.
Že sedaj v Beta RoS, igralci opažajo, da je pri delitvi Paragon točk pri Core najbolj pametno vlagati točke v Vitality, pri Deffense pa sta najbolj pomembna Life, ki ti v procentih poveča Life in seveda All resist, ki ni nikoli dovolj visok. Medtem ko se sedaj da preživeti že z 50k Life, bo pri level 70 to približno enakovredno 300k Life.
To so neuradne informacije:
- Če sem prav obveščen so v Act 5 območja, ki so popolnoma prekrita s strupom in čim prideš tja ti začne pobirati življenje. To menda niso majhna območja.
- Pri strupenih, ognjenih lužah in arkanskih laserjih, ki jih odmetavajo sovražniki sedaj traja najmanj sekundo preden začno delovati in imamo dovolj časa da se umaknemo. Po novem preizkušajo sistem kjer naj bi vse to začelo delovati trenutno.
- Pickup Radius deluje na pobiranje golda in na pobiranje tistih rdečih življenskih balončkov. Če imaš velik Pickup Radius (vsaj 25) ves čas boja avtomatsko pobiraš življenske balončke skoraj iz celotnega ekrana in skoraj ne moreš umreti, saj jih Elitni paketi odmetavajo v velikih količinah. Tudi to so se namenili močno otežiti. Sedaj ima vsak del opreme lahko do 7 Pickup radiusa, po novem bo možno samo še do 2.
- Life steal, ki je trenutno najbolj priljubljen atribut na orožju bo po novem deloval samo do level 60, potem pa z vsakim levelom izgubljal moč do level 70, ko bo popolnoma prenehal delovati. Tako nam bo ostal samo še Life on Hit, ki pa je pri visokih damageih, bistveno šibkejši od Life Steal.
In verjetno sem še kaj pozabil. Skratka teški časi se bližajo Nephalemom.
Vse to delajo zato, ker so ugotovili, da je trenutno najboljša taktika, da pri grajenju lika vse usmeriš v čim večji damage in si že dokaj uspešen.
Želja oziroma cilj Blizzarda je, da bomo po novem ne samo prisiljeni gledati na obrambo in zaščito ampak da bo to celo glavna naloga, veliko bolj pomembna kot pa velik damage.
Že sedaj v Beta RoS, igralci opažajo, da je pri delitvi Paragon točk pri Core najbolj pametno vlagati točke v Vitality, pri Deffense pa sta najbolj pomembna Life, ki ti v procentih poveča Life in seveda All resist, ki ni nikoli dovolj visok. Medtem ko se sedaj da preživeti že z 50k Life, bo pri level 70 to približno enakovredno 300k Life.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()

detroit ::
Glede težavnosti nihajo do jaja, ko sm začel si bil car ko si prvič diablota na infernu fental. Po enem popravku sem ga fental s topim koncem žlice. Zdaj ko sem prišel mal spet nazaj pogledat crkujem ko zajček (pač slab wiz build) in moj billion gold worth gear je vredn kislega jogurta. Da ne bo pomote me ne moti. Samo se mi zd da težavnost preveč diha.
Skero

Izi ::
O težavnosti pri Diablotu je pravzaprav težko govoriti, ko pa imamo na voljo trenutno kar 11 težavnostnih stopenj (MP0 do MP10). Na MP0 si praktično nesmrten, na MP10 pa tudi z najboljšo opremo vse skupaj traja predolgo, da bi imelo smisel igrati, četudi ti uspeva preživeti.
Na začetku je bila ena sama težavnost in je bilo res težko. Trenutno je MP3 enako kot je bila prvotna težavnost ob izidu igre.
Po novem pa bomo imeli 10 težavnosti (zaenkrat):
Normal, ki bo približno enak kot je sedaj MP1
Hard, ki bo približno enak kot je sedaj MP2
Expert, ki bo približno enak kot je sedaj MP4
Master, ki bo približno enak kot je sedaj MP6
Potem pa pride na vrsto težavnost Torment, ki ima 6 stopenj od Torment 1 do Torment 6.
Torment težavnost bo na začetku zaklenjena in se odklene, ko dosežeš level 60. Na začetku so mislili, da bi se odklenila na level 70, pa so so kot kaže premislili, da jo bodo lahko uporabljali tudi tisti brez RoS razširitve.
Torment 1 je menda približno enakovreden trenutnemu MP8
Torment 2 je menda približno enakovreden trenutnemu MP10
Torment 3 do Torment 6 pa težavnost narašča divje hitro in eksponentno.
Tole primerjavo sem nekje našel:
Sedanji sistem: Sovražniki imajo na level MP10 za 34-krat več HP kot na level MP0
Novi sistem: Sovražniki imajo na Torment 6 za 625-krat več HP kot na Normal stopnji
Mišljeno je, da naj bi najboljši igralci brez RoS prilezli do največ Torment 3. Torment 4 do 6 pa je namenjen izključno za najboljše level 70 igralce.
Na začetku je bila ena sama težavnost in je bilo res težko. Trenutno je MP3 enako kot je bila prvotna težavnost ob izidu igre.
Po novem pa bomo imeli 10 težavnosti (zaenkrat):
Normal, ki bo približno enak kot je sedaj MP1
Hard, ki bo približno enak kot je sedaj MP2
Expert, ki bo približno enak kot je sedaj MP4
Master, ki bo približno enak kot je sedaj MP6
Potem pa pride na vrsto težavnost Torment, ki ima 6 stopenj od Torment 1 do Torment 6.
Torment težavnost bo na začetku zaklenjena in se odklene, ko dosežeš level 60. Na začetku so mislili, da bi se odklenila na level 70, pa so so kot kaže premislili, da jo bodo lahko uporabljali tudi tisti brez RoS razširitve.
Torment 1 je menda približno enakovreden trenutnemu MP8
Torment 2 je menda približno enakovreden trenutnemu MP10
Torment 3 do Torment 6 pa težavnost narašča divje hitro in eksponentno.
Tole primerjavo sem nekje našel:
Sedanji sistem: Sovražniki imajo na level MP10 za 34-krat več HP kot na level MP0
Novi sistem: Sovražniki imajo na Torment 6 za 625-krat več HP kot na Normal stopnji

Mišljeno je, da naj bi najboljši igralci brez RoS prilezli do največ Torment 3. Torment 4 do 6 pa je namenjen izključno za najboljše level 70 igralce.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()

Smurf ::
Glede težavnosti nihajo do jaja, ko sm začel si bil car ko si prvič diablota na infernu fental. Po enem popravku sem ga fental s topim koncem žlice. Zdaj ko sem prišel mal spet nazaj pogledat crkujem ko zajček (pač slab wiz build) in moj billion gold worth gear je vredn kislega jogurta. Da ne bo pomote me ne moti. Samo se mi zd da težavnost preveč diha.
A niso bili MPji z nerfani ene pol leta-leto nazaj. Ce me spomin ne vara, smo skozi mp10 nakoncu hodili bp (pa imam tudi wiz, s pomoje nekaj 100mil vredno opremo).

Izi ::
A niso bili MPji z nerfani ene pol leta-leto nazaj. Ce me spomin ne vara, smo skozi mp10 nakoncu hodili bp (pa imam tudi wiz, s pomoje nekaj 100mil vredno opremo).
MP so nerfali samo en teden potem ko so ga uvedli (Patch 1.0.5, oktobra 1012). Takrat so močno znižali damage sovražnikov (od -5% na MP1 do kar -120% na MP10). Se pravi samo 7 dni je bil MP precej ubijalski potem pa so popravili in tega bo že kmalu leto in pol nazaj.
Z Patch 1.0.7 so precej povišali Experience z vsako MP stopnjo.
Z Patch 1.0.8 so pa drastično povečali število sovražnikov na Inferno od MP1 naprej.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()

Polarni_Medo ::
Koliko ur igranja bi bilo potrebno da bi z novim karakterjem na novo prišel do recimo MP6 al MP7 ?

Izi ::
Polarni_Medo je izjavil:
Koliko ur igranja bi bilo potrebno da bi z novim karakterjem na novo prišel do recimo MP6 al MP7 ?
Teoretično lahko v eni uri, če te en prijatelj potegne do level 60 in potem v AH nakupiš opremo ki ti da okoli 150k damage in si že nared za MP7.
Če pa nimaš ne in-game prijateljev, ne in-game denarja, in greš lepo počasi skozi zgodbo in skozi vsa štiri poglavja štirikrat, da prideš do level 60 in do Inferno težavnosti, nato grindaš in počasi posodabljaš opremo, pa boš po okoli 300 urah na nekje okoli 100k damage in primeren za MP5.
Potem pa potrebe po denarju eksponentno naraščajo min prav tako ure pobijanja sovražnikov.
Približno za predstavo:
Za 100k Damage opremo rabiš manj kot 10 milijonov zlatnikov.
Za 150k damage opremo rabiš že okoli 50 milijonov
Za 200k damage rabiš že okoli 200 milijonov
Za 300k damage in naprej pa se obračajo že milijarde
Če se čudiš od kje nekaterim milijarde, moraš vedeti, da Blizzard in-game gold prodaja za Evre. Večina tistih, ki se naokoli hvalijo z MP10 opremo je gold kar lepo kupila v AH

50 milijonov golda se prodaja med 1,50 do 1,80 Evra. Za okoli 35 Evrov imaš torej že milijardo golda in potem lahko zajebavaš igralce, ki si nočejo opreme kupiti s pravim denarjem.
To je tudi razlog, da je večina igralcev zahtevala ukinitev AH. In tudi razlog zakaj se sedaj te "real money gamerji" tako razburjajo nad bodočo opremo, ki bo vezana na račun.
Od razširitve naprej bodo tako bogati kot revni igralci morali vložiti enako časa v igro. Opreme ne boš mogel ne kupiti, niti ti je nihče ne bo mogel pokloniti. Kaj je hujšega za bogate igralce, kot da ne more biti vač najboljši v igri. Po novem bo najboljši tisti, ki bo največ igral. Krivica


minimus ::
+še enchentat ne boš mogel opreme ki jo že imaš, to pa je zame največja svinjarija.
In the next Beta patch, Legacy items (or items that drop prior to Patch 2.0.1) will no longer be able to be enchanted.
This was a decision we ultimately made because certain Legacy items, when enchanted, became disproportionately strong compared to new items, which isn't the intent.
Če gledam kakšnega ki streama diablo pa vidim da nihče več nima Legacy opreme.WTF?
In the next Beta patch, Legacy items (or items that drop prior to Patch 2.0.1) will no longer be able to be enchanted.
This was a decision we ultimately made because certain Legacy items, when enchanted, became disproportionately strong compared to new items, which isn't the intent.
Če gledam kakšnega ki streama diablo pa vidim da nihče več nima Legacy opreme.WTF?

Izi ::
+še enchentat ne boš mogel opreme ki jo že imaš, to pa je zame največja svinjarija.
In the next Beta patch, Legacy items (or items that drop prior to Patch 2.0.1) will no longer be able to be enchanted.
This was a decision we ultimately made because certain Legacy items, when enchanted, became disproportionately strong compared to new items, which isn't the intent.
Če gledam kakšnega ki streama diablo pa vidim da nihče več nima Legacy opreme.WTF?
Do sedaj je bilo možno enchantat vso premo, tudi staro, očitno so ugotovili, da to ni dobro.
To da nihče več nima legacy opreme si pa narobe videl. Pravzaprav vsi uporabljajo vsak 2 ali 3 kose stare opreme tudi ko so že dolgo časa level 70.
Orožja seveda ne, ker ta je pri novi opremi precej močnejši in je prva stvar, ki jo zamenjaš, po prihodu v RoS.
Na primer pas, prstan in Amulet so tri najobičajnejši kosi opreme, ki so pri sedanji opremi ponavadi močnejši kot bodo pri novi level 70 opremi. Govor je o "Trifecta" kosih.
Trifecta se imeuje prednet, ki ima na sebi kar tri najboljše affixe skupaj, na primer Critical Hit Chance, Critical Hit Damage in Increased Attack Speed.
Taki predmeti so izredno redki in jih večina ne bi nikoli niti videla, če ne bi imeli AH. Samo zaradi teh predmetov nekateri pridejo čez 200k damage. Te Trifecta predmeti so tako močni, da jim celo najboljša level 70 oprema komajda pride blizu.
Če si sedaj take Trifecta predmete potem še enchantal si dobil bogovske predmete, ki pravzaprav v igri ne bi smeli obstajati. Zato povsem razumem, odločitev, da se stare opreme ne bo več dalo enchantati.
Pri novi opremi je namreč nemogoče, da bi se vsi najboljši affixi znašli na enem samem kosu, kljub enchantingu, ker imamo sedaj prvotne in drugotne affixe in je točno določeno kam spada kakšen affix.

Smurf ::
A niso bili MPji z nerfani ene pol leta-leto nazaj. Ce me spomin ne vara, smo skozi mp10 nakoncu hodili bp (pa imam tudi wiz, s pomoje nekaj 100mil vredno opremo).
MP so nerfali samo en teden potem ko so ga uvedli (Patch 1.0.5, oktobra 1012). Takrat so močno znižali damage sovražnikov (od -5% na MP1 do kar -120% na MP10). Se pravi samo 7 dni je bil MP precej ubijalski potem pa so popravili in tega bo že kmalu leto in pol nazaj.
Z Patch 1.0.7 so precej povišali Experience z vsako MP stopnjo.
Z Patch 1.0.8 so pa drastično povečali število sovražnikov na Inferno od MP1 naprej.
Aja tocno, to bo to ja. Zaradi vec sovraznikov sem lahko hitreje critical in posledicno lazje freezal/delal vec dmga.

krneki ::
Vsi se hočjo znebit robe lol. Jaz imam prišparanih 700m na HC...upam da bo kej koristi od tega.

Izi ::
Jaz z manjšimi prekinitvami igram že od vsega začetka in imamo podoben občutek kot detroit, namreč da je oprema vedno dražja.
Pričakoval sem, da sedaj, ko se ve, da bo vsa ta oprema čez nekaj mesecev brez vrednosti, cene občutno padejo, pa nisem opazil prav nič. Vse je še vedno drago ko žafran.
Daleč najcenejše je bilo prvega pol leta, ko še ni bilo veliko golda v obtoku. Sedaj pa je že cel kup igralcev z milijardami in ta denar kroži. V bistvi nikoli ni bilo lažje prodati kos odlične opreme za 2 milijardi (kolikor je omejitev), kot sedaj.
Celo dragulji, ki bodo kmalu popolnoma brez vrednosti še vedno držijo nespremenjeno ceno, kljub temu, da se je ponudba precej povečala, ampak povpraševanje je še vedno veliko. Brez draguljev namreč nimaš kaj početi v igri.
Kolikor zasledim v pogovorih še vedno ves čas prihajajo novi in novi igralci, ki začenjajo povsem iz nule. Vsakih par dni se kdo ponosno pohvali, da je končno uspel preiti na Nightmare stopnjo
In ti imajo pa še posebne probleme, ker je opreme nižje od level 60 v AH vedno manj in je draga ko žafran. Pogosto ima oprema level 30 do 50, stokratno ceno tiste level 60 opreme.
Edino kar je resnično padlo v nulo so običajni Legendarni predmeti.
Razlog: Medtem ko je pri rumenih predmetih malenkost izstopa samo vsak 1000. predmet, tudi v AH konča samo tisti tisoči, ki je dejansko uporaben. Pri legendarnih predmetih pa je uporaben približno vsak stoti, ampak v AH pa končajo tako rekoč vsi. Nekaterim je očitno škoda prodati Legendarni predmet za tistih 3000 do 4000 golda in potem probajo v AH, kjer pa zaradi zasičenja dosegajo cene največ do 8000 golda. Toliko, kot povprečen Paragon 50 igralec dobi v minuti boja.
Tako je zadnjega pol leta AH popolnoma zasičen z neuporabnimi in ničvrednimi Legendarnimi predmeti.
Vse kar je količkaj uporabnega pa je pravzaprav vsak dan dražje, ker je v obtoku tudi vsak dan več denarja.
Pričakoval sem, da sedaj, ko se ve, da bo vsa ta oprema čez nekaj mesecev brez vrednosti, cene občutno padejo, pa nisem opazil prav nič. Vse je še vedno drago ko žafran.
Daleč najcenejše je bilo prvega pol leta, ko še ni bilo veliko golda v obtoku. Sedaj pa je že cel kup igralcev z milijardami in ta denar kroži. V bistvi nikoli ni bilo lažje prodati kos odlične opreme za 2 milijardi (kolikor je omejitev), kot sedaj.
Celo dragulji, ki bodo kmalu popolnoma brez vrednosti še vedno držijo nespremenjeno ceno, kljub temu, da se je ponudba precej povečala, ampak povpraševanje je še vedno veliko. Brez draguljev namreč nimaš kaj početi v igri.
Kolikor zasledim v pogovorih še vedno ves čas prihajajo novi in novi igralci, ki začenjajo povsem iz nule. Vsakih par dni se kdo ponosno pohvali, da je končno uspel preiti na Nightmare stopnjo

In ti imajo pa še posebne probleme, ker je opreme nižje od level 60 v AH vedno manj in je draga ko žafran. Pogosto ima oprema level 30 do 50, stokratno ceno tiste level 60 opreme.
Edino kar je resnično padlo v nulo so običajni Legendarni predmeti.
Razlog: Medtem ko je pri rumenih predmetih malenkost izstopa samo vsak 1000. predmet, tudi v AH konča samo tisti tisoči, ki je dejansko uporaben. Pri legendarnih predmetih pa je uporaben približno vsak stoti, ampak v AH pa končajo tako rekoč vsi. Nekaterim je očitno škoda prodati Legendarni predmet za tistih 3000 do 4000 golda in potem probajo v AH, kjer pa zaradi zasičenja dosegajo cene največ do 8000 golda. Toliko, kot povprečen Paragon 50 igralec dobi v minuti boja.
Tako je zadnjega pol leta AH popolnoma zasičen z neuporabnimi in ničvrednimi Legendarnimi predmeti.
Vse kar je količkaj uporabnega pa je pravzaprav vsak dan dražje, ker je v obtoku tudi vsak dan več denarja.

Matev ::
Nekaterim je očitno škoda prodati Legendarni predmet za tistih 3000 do 4000 golda in potem probajo v AH, kjer pa zaradi zasičenja dosegajo cene največ do 8000 golda.
legendarni item lahko razstaviš in dobiš brimstone ki je 20-25k

Izi ::
legendarni item lahko razstaviš in dobiš brimstone ki je 20-25k
Ti pa že dolgo nisi igral.
Fairy Brimstone je v AH okoli 1750 golda. Najcenejši Legendarni itemi pa okoli 5000 golda.
Fairy Brimstone je že dolgo časa vreden povsem enako kot Exquisite Essence, ki ga dobiš iz rumenih itemov.
Kot zanimivost naj omenim, da bodo pri RoS uporabni tudi beli predmeti, ki jih bomo pri kovaču predelali v neke uporabne materiale.

Matev ::
BRIMSTONE
22k je vreden na hc (hardcore)
hmm
softcore pa ne igram res že dlje časa
se posipam s pepelom
22k je vreden na hc (hardcore)
hmm
softcore pa ne igram res že dlje časa
se posipam s pepelom
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matev ()

Cancer ::
Torej imam par uprašanj.
1. Nameravam kupiti D3, vendar ali se splača že kupiti sedaj, ali je bolje počakati na 25. marec?
2. Takrat izide še RoS, ali bo igra takrat kaj cenejša, oziroma če se kupi D3 in RoS skupaj, bo kaj popusta?
3. Se sploh splača plačati še 30€ za RoS? Kakšni so sploh odzivi na beto?
1. Nameravam kupiti D3, vendar ali se splača že kupiti sedaj, ali je bolje počakati na 25. marec?
2. Takrat izide še RoS, ali bo igra takrat kaj cenejša, oziroma če se kupi D3 in RoS skupaj, bo kaj popusta?
3. Se sploh splača plačati še 30€ za RoS? Kakšni so sploh odzivi na beto?

Izi ::
Seveda se splača. Odlična igra, ki nudi tisoče ur igranja za mali denar.
Jaz odigram seanso Diabla skoraj vsakodnevno, za sprostitev, razširitev pa imam tudi že prednaročeno.
Diablo 3 + Reaper of Souls - 54,99 €
Skupni paket lahko naročiš že sedaj, osnovni Key dobiš takoj, RoS Key pa par dni pred 25. marcem.
Popusta za paket pa kolikor vidim ni pravzaprav nič.
Diablo 3 je trenutno cenjen nekje na dobrih 27 €, razširitev pa na dobrih 28 €. Paket pa tudi ne boš dobil za ceneje kot 55 €
RoS beto pa trenutno še vedno intenzivno uravnotežajo in so spremembe na vsakih nekaj dni, tako da se na odzive o beti še ne da zanesti.
Edino kar je trenutno dokončno je, da se Auction House poslovi 18. marca. Zato če misliš začeti iz nule, bo najbolj pametno, da začneš preden ukinejo AH. Brez AH bo start od začetka bistveno težji, verjemi.
Jaz odigram seanso Diabla skoraj vsakodnevno, za sprostitev, razširitev pa imam tudi že prednaročeno.
Diablo 3 + Reaper of Souls - 54,99 €
Skupni paket lahko naročiš že sedaj, osnovni Key dobiš takoj, RoS Key pa par dni pred 25. marcem.
Popusta za paket pa kolikor vidim ni pravzaprav nič.
Diablo 3 je trenutno cenjen nekje na dobrih 27 €, razširitev pa na dobrih 28 €. Paket pa tudi ne boš dobil za ceneje kot 55 €
RoS beto pa trenutno še vedno intenzivno uravnotežajo in so spremembe na vsakih nekaj dni, tako da se na odzive o beti še ne da zanesti.
Edino kar je trenutno dokončno je, da se Auction House poslovi 18. marca. Zato če misliš začeti iz nule, bo najbolj pametno, da začneš preden ukinejo AH. Brez AH bo start od začetka bistveno težji, verjemi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()

Cancer ::

Izi ::
Po moje so vse te strani bolj kot ne enake. Cene so precej podobne, povsod pa traja nekje med 5 minut do 2 uri, da ti pošljejo skeniran key.
Najprej si moraš narediti svoj račun na Battle.net
Potem pa notri izbereš Diablo 3, si dol potegneš igro in jo namestiš. Če imaš ključ ga vpišeš in imaš odklenjeno celotno igro, če pa ne vpišeš ključa pa lahko še vedno igraš Diablo 3 ampak samo 1. poglavje, tudi level cap je na level 13, pa AH seveda tudi ne moreš uporabljati.
Se pravi, ti lahko igraš Diablo 3 tudi zastonj ampak s precej omejitvami. Najbolje, da ga najprej probaš in šele potem kupiš.
Najprej si moraš narediti svoj račun na Battle.net
Potem pa notri izbereš Diablo 3, si dol potegneš igro in jo namestiš. Če imaš ključ ga vpišeš in imaš odklenjeno celotno igro, če pa ne vpišeš ključa pa lahko še vedno igraš Diablo 3 ampak samo 1. poglavje, tudi level cap je na level 13, pa AH seveda tudi ne moreš uporabljati.
Se pravi, ti lahko igraš Diablo 3 tudi zastonj ampak s precej omejitvami. Najbolje, da ga najprej probaš in šele potem kupiš.