Forum » Igre » Diablo III
Diablo III
Temo vidijo: vsi

paco ::
Wow. Če bi bila igra taka ob izidu. O.O
Čistejše in nove animacije, novi itemi, gemi, ingredienti. Več FPSjev na nižjih nastavitvah z boljšo grafiko.
Moti me samo to, da se paragon pointov ne da investirat v magic find, tako da sedaj sedim na borih 140% namesto 300% in pa da so spremenili vse efekte samo Archon form je še vedno isti :(.
Aja, pa itemi se dropajo že identifyani, tako da so brezveze dodajal tisto knjigo :p.
Čistejše in nove animacije, novi itemi, gemi, ingredienti. Več FPSjev na nižjih nastavitvah z boljšo grafiko.
Moti me samo to, da se paragon pointov ne da investirat v magic find, tako da sedaj sedim na borih 140% namesto 300% in pa da so spremenili vse efekte samo Archon form je še vedno isti :(.
Aja, pa itemi se dropajo že identifyani, tako da so brezveze dodajal tisto knjigo :p.
It iz aj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: paco ()

fireX88 ::
sicer igre nima v lasti že dolgo časa, vendar me iz firbca zanima, če so popravli udarce z orožji. Nevem kako bi drugače napisal, vendar ko sem igral z monk-om, je med udarci "pospravljal" (so se teleportirala) orožja za pas/na hrbet (se ne spomenm točno že kam)? Se še vedno isto dogaja?
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

killer86 ::
Hej... sedaj ko ima D3 možnost ustvarjanja CLAN-ov sem ustvaril : "Slovenian D3 Team" tako, da vsi ki želite se lahko joinate (poiščete ta clan v D3 in kliknite join ;) )
...v clan gre lahko 120 memberjev tko, da smo lahko svi slovenski playerji na kupu, ker ne verjamem da nas bo več kot toliko :)
Še nekaj info o clanih:
"Clans are designed to provide players who share similar interests, gameplay schedules, or goals the ability to band together and form tight-knit groups. They're a great way to communicate with numerous friends at once, organize your play, and generally just keep in touch with those you game with the most."
http://us.battle.net/d3/en/blog/1289194...
...v clan gre lahko 120 memberjev tko, da smo lahko svi slovenski playerji na kupu, ker ne verjamem da nas bo več kot toliko :)
Še nekaj info o clanih:
"Clans are designed to provide players who share similar interests, gameplay schedules, or goals the ability to band together and form tight-knit groups. They're a great way to communicate with numerous friends at once, organize your play, and generally just keep in touch with those you game with the most."
http://us.battle.net/d3/en/blog/1289194...

detroit ::
update je kr najs, sicer se je moj terminator gear za CM wizarda prelevil v roadkill ampak hvala bogu tist template je bil retarded in nezanimiv, samo pač prelahek da bi nehal:)
Skero

Izi ::
Se mi zdi, da je precej večja razlika med kanon futrom in elitnimi paketi, kar je tudi prav. Elitneži imajo poleg vseh starih skillov še kar nekaj novih, tako da je hitro celotno območje prekrito z vsemi mogočimi ubijalskimi čarovnijami.
Paragon točke so tako oklestili, da Paragon leveli dejansko uporabni postanejo šele po level 200, pravi učinek pa imajo šele nekje okoli level 400.
Težavnost enakomerno raste nekje do Torment 2 (podobna težavnost kot prej MP8), potem pa začne divje hitro rasti.
Torment 2 bo za po moje najbolj igrana težavnost za level 60 igralce, kjer je 200k damage ravno prav za optimalno hitro čiščenje, elitni paketi pa tudi še niso prenevarni, če je le "all resistance" dovolj visok.
Torment 3 je že prepočasno vse skupaj in tistih dodatnih 150% XP in golda ne odtehta dodatnega časa za čiščenje kanon futra, da morebitnega umiranja zaradi nepazljivosti ob elitnežih niti ne omenjam.
Torment 4 in več je pa samo za mazohiste oziroma za tiste s po 400k damagea.
Kar se tiče golda se je vse skupaj pocenilo za okoli 500%. Ampak tudi prihodki so manjši ravno za okoli 500%. Če si prej v eni uri zaslužil milijon sedaj rabiš okoli 5 ur, da zaslužiš milijon.
Se pravi zaslužimo 5-krat manj, ampak vse je 5-krat ceneje, kar na koncu pomeni, da je vse skupaj enako kot prej.
Crafting, draguljev in opreme je morda navidez poceni, ampak v resnici stane popolnoma enako kot prej. Popravilo opreme ob umiranju je tudi 5-krat ceneje, ampak glede na prihodke spet stane popolnoma enako kot prej.
Zato bodite te 3 tedne do ukinitve AH zelo pazljivi s kupovanjem v AH. Gold je dejansko vreden 5-krat več kot prej. Vsak predmet, ki se v AH ni pocenil za 500% je sedaj močno precenjen. Vse kar se je prej prodajalo za milijon mora biti sedaj vredno samo še 200k golda, da bo enakovredno. Pravzaprav je najbolje, da na AH kar pozabimo.
Tega se večina zaveda, kot kaže prodaja golda v RMAH. Cena za 50 milijonov golda je najprej zdivjala v nebo, potem pa ga je zmanjkalo.
Medtem ko je pred 2.0.1 cena za 50 milijonov že presegla 2 €, bi sedaj presegla že 10 € za 50 milijonov, ampak kot kaže ga kljub temu nihče ne prodaja ali pa je Blizzard celo namerno omejil prodajo golda, da ne bi kakšen igralec bankrotiral v resničnem življenju
Trenutno imamo "vsi" igralci po nekaj 100 milijonov v žepu in se morda zadeve zdijo poceni, ampak verjemite, da v Diablu ni nikoli nič poceni, zato ne zapravljajte po nepotrebnem.
V RoS se bo menda dalo zaslužiti bistveno hitreje in več golda, ampak tam bo tudi bistveno več možnosti za zapravljanje. Upgrade opreme bo kar žrl denar, da "gamblinga" sploh ne omenjam.
Paragon točke so tako oklestili, da Paragon leveli dejansko uporabni postanejo šele po level 200, pravi učinek pa imajo šele nekje okoli level 400.
Težavnost enakomerno raste nekje do Torment 2 (podobna težavnost kot prej MP8), potem pa začne divje hitro rasti.
Torment 2 bo za po moje najbolj igrana težavnost za level 60 igralce, kjer je 200k damage ravno prav za optimalno hitro čiščenje, elitni paketi pa tudi še niso prenevarni, če je le "all resistance" dovolj visok.
Torment 3 je že prepočasno vse skupaj in tistih dodatnih 150% XP in golda ne odtehta dodatnega časa za čiščenje kanon futra, da morebitnega umiranja zaradi nepazljivosti ob elitnežih niti ne omenjam.
Torment 4 in več je pa samo za mazohiste oziroma za tiste s po 400k damagea.
Kar se tiče golda se je vse skupaj pocenilo za okoli 500%. Ampak tudi prihodki so manjši ravno za okoli 500%. Če si prej v eni uri zaslužil milijon sedaj rabiš okoli 5 ur, da zaslužiš milijon.
Se pravi zaslužimo 5-krat manj, ampak vse je 5-krat ceneje, kar na koncu pomeni, da je vse skupaj enako kot prej.
Crafting, draguljev in opreme je morda navidez poceni, ampak v resnici stane popolnoma enako kot prej. Popravilo opreme ob umiranju je tudi 5-krat ceneje, ampak glede na prihodke spet stane popolnoma enako kot prej.
Zato bodite te 3 tedne do ukinitve AH zelo pazljivi s kupovanjem v AH. Gold je dejansko vreden 5-krat več kot prej. Vsak predmet, ki se v AH ni pocenil za 500% je sedaj močno precenjen. Vse kar se je prej prodajalo za milijon mora biti sedaj vredno samo še 200k golda, da bo enakovredno. Pravzaprav je najbolje, da na AH kar pozabimo.
Tega se večina zaveda, kot kaže prodaja golda v RMAH. Cena za 50 milijonov golda je najprej zdivjala v nebo, potem pa ga je zmanjkalo.
Medtem ko je pred 2.0.1 cena za 50 milijonov že presegla 2 €, bi sedaj presegla že 10 € za 50 milijonov, ampak kot kaže ga kljub temu nihče ne prodaja ali pa je Blizzard celo namerno omejil prodajo golda, da ne bi kakšen igralec bankrotiral v resničnem življenju

Trenutno imamo "vsi" igralci po nekaj 100 milijonov v žepu in se morda zadeve zdijo poceni, ampak verjemite, da v Diablu ni nikoli nič poceni, zato ne zapravljajte po nepotrebnem.
V RoS se bo menda dalo zaslužiti bistveno hitreje in več golda, ampak tam bo tudi bistveno več možnosti za zapravljanje. Upgrade opreme bo kar žrl denar, da "gamblinga" sploh ne omenjam.

McAjvar ::
D1 in D2 (ki mi je sicer hitro postal dolgočasen, saj so bile nekatere mape preveč razvlečene) sta mi bila dokaj všeč, ker sem lahko z igranjem dobil opremo, ki mi je koristila in pomagala priti naprej. Pri D3 vsake toliko naletim na nek "zid", ker ne dropa nič pametnega, kar bi človek lahko opremil, da bi bilo v pomoč, mobi postajajo polagoma težji, kar prej ali slej pripelje do prevelike razlike. Kar se mi za loot game, kakršen je Diablo, zdi popolnoma neprimerno. Zato mi gre toliko bolj na živce posiljevanje z AH, kjer se človek lahko oboroži (sem zelo casual igralec, brez lika na 60 in se počasi bližam prvemu milijončku) ali pa z grindanjem in upanjem na nek uporaben drop, ki pomaga nadaljevati igro.
Upam, da se bo sedaj dejansko dalo med igranjem dobiti kak primeren drop in normalno nadaljevati igro, brez stopicljanja na mestu in grindanja opreme samo zato, ker ima nekdo s preveč vpliva pri Blizzardu mnenje, da to je pa ultimativna zabava.
Upam, da se bo sedaj dejansko dalo med igranjem dobiti kak primeren drop in normalno nadaljevati igro, brez stopicljanja na mestu in grindanja opreme samo zato, ker ima nekdo s preveč vpliva pri Blizzardu mnenje, da to je pa ultimativna zabava.
"[...] the advance of civilization is nothing
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov

Izi ::
Upam, da se bo sedaj dejansko dalo med igranjem dobiti kak primeren drop in normalno nadaljevati igro, brez stopicljanja na mestu in grindanja opreme...
A še nisi probal? Sedaj je velikanska razlika.
Ko greš prvič skozi zgodbo z novim likom imajo vsi Bossi zagarantirane Legendarne drope. In ves loot, ki ga dobivaš je namenjen točno tvojemu junaku. Na primer na opremi, ki jo dobiva Barbar nikoli ne bo Inteligence in Dexteritija.
Pa dobili smo peto vrsto draguljev in sicer Diamante. Precej uporabna zadeva za obleke, ker ti poveča "all resistance".
Vsaj meni se v obleko zdi bolj pametno vtakniti +50 all resistance, kot pa na primer +50 vitality.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()

Izi ::
Haha, gemi so po 20k na HC AH!
Tudi na SC so Emeraldi že po 20k, ostali pa po 5k. Prej so bili pa vsi nekje okoli 200 golda. Če bi vedel, kaj se bo zgodilo, bi jih nakupil pred patchom, ko so se jih vsi poskušali znebiti, ne vedoč kako dragoceni bodo postali. Sedaj bi jih prodajal po 100-kratni ceni.
Craftanje draguljev je postalo relativno poceni, drop rate pa je drastično manjši. Z diamanti se ne da trgovati in pri njih vidim, da jih dobivam komaj po okoli 3 kose na uro.
Magic find so pa tako rekoč vrgli iz igre.
Sicer še obstaja ampak tudi če ga imaš je bolj kot ne neuporaben. S težavnostjo ne narašča več. Isti MF imaš na Normal težavnosti kot na Torment 6.
Da ne bo kdo po nepotrebnem zapravljal za predmete, ki vsebujejo Magic Find.
Po novem MF deluje tako:
- Za modre predmete se upošteva 100% Magic Find
- Za rumene predmete se upošteva 30% Magic Find
- Za Legendarne predmete se upošteva 10% Magic Find
Torej tudi če boš nekako nagrabil opremo, ki vsebuje veliko MF, boš dosegel samo to, da ti bo padalo več modrih predmetov, eno malenkost več rumenih predmetov, pri Legendarnih pa ne bo opazne nobene razlike.
Za bele, modre in rumene predmete je popolnoma enak Magic Find (0%) na vseh težavnostnih stopnjah.
Za Legendarne predmete pa je enak Magic Find od težavnosti Normal do Master. Na Torment težavnosti pa se z vsako višjo stopnjo (1 do 6) dvigne možnost za Legendaren drop. Za koliko točno pa Blizzard ni izdal.
Legendarni level 70 predmeti pa na nižji težavnosti od Torment sploh nikoli ne bodo padali.

Izi ::
Killermode je izjavil:
Kje dobim reaper of souls najceneje?
Diablo 3 Reaper of Souls CD KEY Compare Prices

Shrike ::
Če mogoče kdo ve; A ta ta now patch (7+ GB) že vsebije RoS expansion - torej ga samo kupiš, ko izide, vpišeš kodo in to tje to, nič dodatne inštalacije? Zanima me, ker bi rad sestrični, ki je trenutno v tujini podaril tale expansion, pa ne vem, če bo dost, da ji samo pošljem key. Hvala za kako informacijo.

Izi ::
Če mogoče kdo ve; A ta ta now patch (7+ GB) že vsebije RoS expansion - torej ga samo kupiš, ko izide, vpišeš kodo in to tje to, nič dodatne inštalacije? Zanima me, ker bi rad sestrični, ki je trenutno v tujini podaril tale expansion, pa ne vem, če bo dost, da ji samo pošljem key. Hvala za kako informacijo.
Več ali manj vse za RoS je že nameščeno. Popravki za Diablo 3 so tedenski, ponavadi ob torkih, kakšnega posebno dolgega popravka ob vključitvi expansiona ni pričakovati.
RoS seveda rabi najprej osnovni Diablo 3. Če torej sestrična že ima Diablo 3, ji pošlješ samo key in to je to.
Diablo 3 se posodablja samodejno, ko ga zaženeš sam pregleda ali še kaj potrebuje in se po potrebi posodobi. Nič ti ni treba vedeti o nameščanju in posodabljanju programov.
Če že igra Diablo 3, bo morala iti samo v svoj account na strani Battle.net in vpisati key za expansion in to bo vse. Seveda se bo RoS aktiviral šele 25. marca, tudi če key vpišeš že prej.

kr?en ::
Itak se zdaj uporablja Battle.net klient (ce ga se nima, ga priporocam, da ga namesti), ki streamlinea komplet login/updateanje/install blizzardovih iger. Ti tudi ni treba klofat usernamea/passworda/auth keya, ce spilas na eni domaci privat masini.
https://us.battle.net/account/download/...
https://us.battle.net/account/download/...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kr?en ()

Izi ::
Itak se zdaj uporablja Battle.net klient (ce ga se nima, ga priporocam, da ga namesti)...
Battle.net je od verzije 2.0.1 naprej obvezen in se je avtomatsko namestil sam, če ga kdo še ni imel. Torej ga sedaj uporabljamo vsi in je skupen za vse Blizzardove igre.
Pohvalno je, da se da v nastavitvah nastaviti, da ko zaženeš igro, se Battle.net ugasne. To je bila prva stvar, ki sem jo nastavil. Ne maram stvari, ki brez veze tečejo v ozadju in ne počnejo nič pametnega.
Event
Od 3.3.2014 do 24.3.2014
Kot promocija novega Paragon sistema in prihajajoče razširitve Reaper of Souls."Buff", ki vsem igralcem v tem času dvigne pridobivanje izkušenj za 50%
"Your Experience gain is increased by 50%"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()

wired ::
@Izi
Hvala za link za primerjavo cen, nabavljeno za 27,7€. Zdej pa samo še upam, da dobim kodo 25.3.
BTW.: Tudi brez tega Community buffa mi zdaj paragon leveli letijo na Masterju občutno hitreje kot so mi prej na Inferno 1. Tisti exp pool-i pa tudi pomagajo
Hvala za link za primerjavo cen, nabavljeno za 27,7€. Zdej pa samo še upam, da dobim kodo 25.3.

BTW.: Tudi brez tega Community buffa mi zdaj paragon leveli letijo na Masterju občutno hitreje kot so mi prej na Inferno 1. Tisti exp pool-i pa tudi pomagajo


Izi ::
Z današnjim patchom so poskrbeli da paragoni me bodo tako hitro leteli po 500![]()
Leti pravzaprav samo prvih 100 paragonov, že tam okoli 200 se vse skupaj hudo upočasni, do 500 pa si sploh ne predstavljam, da bomo normalni igralci kdaj prilezli. Upam, da bodo šli Paragoni na level 70 kaj hitreje.
Pa če prav razumem bomo vsi, ki bomo vpisali svoj ključ za razširitev do konca 31. marca, dobili zlata krila za vse naše junake. Take, zlate, kot jih imajo Nadangeli

The Wings of Valor
Kar se tiče pa Križarja (Crusader), če še kdo ne ve, je njegova posebnost, da bo lahko v eni sami roki nosil težko 2-ročno orožje, zraven pa v drugi roki še Ščit. Podobno torej kot Demon Hunter. Ne bo pa mogel uporabljati dve orožji hkrati.
Lahko bo nosil vse trenutne ščite, poleg tega pa obstajajo še posebno hudi ščiti, ki so namenjeni izključno samo Crusaderju.
Prav tako bo lahko v glavni roki uporabljal katerakoli 1 ali 2-ročno orožje, obstajajo pa posebna 2-ročna orožja (Flail), ki jih bo lahko vihtel samo Crusader. Upam, da z njimi ne bo tako kot s posebnimi Barbarovimi orožji, ki jih noben Barbar ne uporablja.
Še vedno bosta samo Barbar in Monk deležna 30% zmanjšanja škode. Crusader ni čisti borec od blizu, zato bo deležen celotne škode, tako kot Wizard, Wich Doctor in Demon Hunter.

Smurf ::
Za vikend malce pretestiral, CM wiz build so mi unicili (kaj naj sedaj delam z 3.00+ aps), ampak jim odpustim, ker je nov build za wizze svez in zanimiv, loot sistem je boljsi, pa smesno hitro se da nabrati paragon levele (mislm, da sem naredil iz 65 na 80 v cca. 6 urah). So pa svinje, ker ze dropajo itemi (in recepti) z lvl 61+ in te vabijo k nakupu dodatka >:D.

detroit ::
itemi pred patchom so useless. Mi itak ciljamo samo na endgame 1mil dps z survivabilitijem.
imam 450k si predstavljam da do izzida bo 500k samo mi to bore malo pomaga ker je toughness 400k pa še to samo ob polni luni.
imam 450k si predstavljam da do izzida bo 500k samo mi to bore malo pomaga ker je toughness 400k pa še to samo ob polni luni.
Skero

Kenpachi ::
Za vikend malce pretestiral, CM wiz build so mi unicili (kaj naj sedaj delam z 3.00+ aps), ampak jim odpustim, ker je nov build za wizze svez in zanimiv, loot sistem je boljsi, pa smesno hitro se da nabrati paragon levele (mislm, da sem naredil iz 65 na 80 v cca. 6 urah). So pa svinje, ker ze dropajo itemi (in recepti) z lvl 61+ in te vabijo k nakupu dodatka >:D.
Hihi, zato je Black Ice build safe bet :D
Celo mam se par perfect Frostburn gauntletov shranjenih :P I could see the future!
Folk jih je prodajal za drobiz.
Zaraki Kenpachi.

Izi ::
itemi pred patchom so useless. Mi itak ciljamo samo na endgame 1mil dps z survivabilitijem.
imam 450k si predstavljam da do izzida bo 500k samo mi to bore malo pomaga ker je toughness 400k pa še to samo ob polni luni.
Verjetno ne bo šlo. Blizzard je novi loot 2.0 popolnoma usmeril v visok toughness, damage pa je precej nižji kot pri starih itemih.
Da imaš trenutno čez 400k damage se lahko zahvališ samo starim itemom. Z level 70 ti bo močno zrasel samo toughness damage pa bo ostal bolj ali manj enak. Vsaj tako predvidevam jaz.
Z 400k toughnessa in 400k damage si trenutno precej slab "heroj". Jaz se z njim sploh ne bi odpravil v boj. Takoj ga zamenjam za 250k damage in 800k toughnessa, je življenje precej lažje. Popolnih "glass cannonov" ne maram. Če je party lepo uravnotežen je sicer dobro imeti enega glass cannon DH ali Wizarda v ozadju, ampak na splošno so neuporabni.
Sedaj se dostikrat najdeta po 2 paketa elitnežev naenkrat in takrat zavlada precej zmede ko je vse prekrito s strupom, ognjem, laserji pa še zamrznjen si ves čas na mestu. Takrat ni od glass cannonov nobenega haska, ali so mrtvi ali pa brezglavo bežijo daleč stran od akcije. Takrat si želiš samo soborcev z visokim toughnessom, ki ne dezertirajo sredi najtežjega boja

Sem videl na mojem Hardcore junaku, ki sem ga zaradi slabe opreme sedaj opremil popolnoma nanovo s komplet novo loot 2.0 opremo in damage ni šel nikamor, toughness pa je poletel v nebo, kar je za Hardcore seveda odlično.
Na HC imam sedaj 150k damage, 1 milijon touhghness in 150k življenskih točk. Ravno prav, da sem brez pretirane bojazni na Torment 1 opravil Hardcore "achievemente" z eliminacijo šefov.
Na SC pa imam pri vseh petih klasih sedaj okoli 250k damage, okoli 800k toughness in okoli 80k življenja.
Pravzaprav je od vsega še vedno najbolj pomemben "all resistance". Na Torment 3 se ne odpravim brez minimalno 900 all resistance

Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()

111111111111 ::
VPRAŠANJE od n00ba.
Če kupim Diablo 3 account? Na kaj moram paziti? Mi ga lahko prejšnji uporabnik, s kakšnim resetom vzame nazaj?
Če dobim škatlo z rabljeno igro ali lahko odprem nov account, s serijsko kodo?
Hvala za pomoč.
Če kupim Diablo 3 account? Na kaj moram paziti? Mi ga lahko prejšnji uporabnik, s kakšnim resetom vzame nazaj?
Če dobim škatlo z rabljeno igro ali lahko odprem nov account, s serijsko kodo?
Hvala za pomoč.

Killermode ::
Raje kupi nov key. Osebno mnenje. Kakšen čuden reset bi se znal zgodit. Še prej pa kakšen ban acc.
Serijska je vezana na acc.
Serijska je vezana na acc.

Izi ::
Ključ, ki je bil že enkrat uporabljen se ne more več nikoli uporabiti.
Ne vem zakaj bi kupoval rabljen account, ko pa je nov manj kot 30€. Pa še prepovedano je in si lahko bannan če te najdejo, pa prejšnji lastnik ti precej lahko prevzame račun nazaj, če to hoče.
Drugače pa bistvo vsakega računa so tista skrivna vprašanja brez katerih ne moreš nič spreminjati. Na primer model tvojega prvega avta, ime tvoje osnovne šole, ime tvojega ljubljenčka, dekliški priimek tvoje mame ...
Teh vprašanj je kar precej in dvomim, da si je kdo sploh zapisal katera je izbral. Odgovore pa tako ve samo lastnik.
Brez poznavanja odgovorov na ta vprašanja ne moreš spremeniti e-maila na katerega je vezan račun. Vse spremebe pa moraš potrditi ravno preko e-maila, ki je prijavljen v računu. Dokler ne spremeniš e-maila pa ne moreš spremeniti passworda, ker ti potrditev seveda pošljejo na e-mail.
Dokler pa ne spremeniš tako e-maila kot passworda, ti prejšnji lastnik lahko takoj prevzame račun nazaj in spremeni password, da ne moreš več noter.
Skratka račun lahko kupiš samo od dobro poznane osebe, ki jo fizično poznaš, na primer sošolca, ki ga lahko potem nalomiš in zahtevaš denar nazaj, če gre kaj narobe
Kupovanje od neznancev pa pozabi. Gre zelo verjetno za nateg.
Ne vem zakaj bi kupoval rabljen account, ko pa je nov manj kot 30€. Pa še prepovedano je in si lahko bannan če te najdejo, pa prejšnji lastnik ti precej lahko prevzame račun nazaj, če to hoče.
Drugače pa bistvo vsakega računa so tista skrivna vprašanja brez katerih ne moreš nič spreminjati. Na primer model tvojega prvega avta, ime tvoje osnovne šole, ime tvojega ljubljenčka, dekliški priimek tvoje mame ...
Teh vprašanj je kar precej in dvomim, da si je kdo sploh zapisal katera je izbral. Odgovore pa tako ve samo lastnik.
Brez poznavanja odgovorov na ta vprašanja ne moreš spremeniti e-maila na katerega je vezan račun. Vse spremebe pa moraš potrditi ravno preko e-maila, ki je prijavljen v računu. Dokler ne spremeniš e-maila pa ne moreš spremeniti passworda, ker ti potrditev seveda pošljejo na e-mail.
Dokler pa ne spremeniš tako e-maila kot passworda, ti prejšnji lastnik lahko takoj prevzame račun nazaj in spremeni password, da ne moreš več noter.
Skratka račun lahko kupiš samo od dobro poznane osebe, ki jo fizično poznaš, na primer sošolca, ki ga lahko potem nalomiš in zahtevaš denar nazaj, če gre kaj narobe

Kupovanje od neznancev pa pozabi. Gre zelo verjetno za nateg.

111111111111 ::
Najlepša hvala obema. Točno to me je zanimalo, bom raje še malo počakal, da se novemu spusti cena.

Markokoz ::
Big Bang ima Diablo 3 za 19.90eur, akcija do 20. marca.
Nimaš kaj razmišljat, ceneje ne bo. Še cd keyi na eu straneh so 25eur.
Nimaš kaj razmišljat, ceneje ne bo. Še cd keyi na eu straneh so 25eur.

Izi ::
Celo sam Blizzard je v svojem Battle.net Shopu začel akcijo in ceno za Diablo 3 brez razširitve znižal iz 39,99€ na 19,99€
Diablo III Digital download - 19,99 EUR
Diablo III Digital download - 19,99 EUR

Izi ::
Še en dan do dokončne ukinitve AH in RMAH.
Še zadnja možnost za nabavo potrebne opreme in materialov ali pa prodajo nepotrebne stare opreme.
Cene so precej padle predvsem stari legendarni opremi, ker so jo redni igralci že povečini nadomestili z novo 2.0 opremo, staro pa je sedaj še možno na hitro prodati.
Kljub ukinitvi AH bo "Completed tab" iz AH ostal na voljo še do 24. junija 2014, da bodo lahko vsi v miru pobrali opremo in denar iz ukinjenega AH. Kdor do 24. junija ne bo spraznil AH mu bo vse kar bo ostalo tam dokončno izginilo.
Še zadnja možnost za nabavo potrebne opreme in materialov ali pa prodajo nepotrebne stare opreme.
Cene so precej padle predvsem stari legendarni opremi, ker so jo redni igralci že povečini nadomestili z novo 2.0 opremo, staro pa je sedaj še možno na hitro prodati.
Kljub ukinitvi AH bo "Completed tab" iz AH ostal na voljo še do 24. junija 2014, da bodo lahko vsi v miru pobrali opremo in denar iz ukinjenega AH. Kdor do 24. junija ne bo spraznil AH mu bo vse kar bo ostalo tam dokončno izginilo.

PNG ::

krneki ::
Hehe, zdaj ko je za craftanje potrebnih po 2 brimstona, so ti po 80k na HC lol. Pred zadnjim patchom si jih lahko prideloval s craftanjem Cainovih sandal za drobiž.

Izi ::
Brimstoni so samo za craftanje Legendarne opreme do level 60. Jaz jih ne bi preveč kopičil. Imam jih 1000 za vsak slučaj, pa še to se mi zdi, da jih nikoli ne bom rabil. Močno premišljujem, če ne bi kar vse skupaj prodal.
Za Craftanje opreme level 61 in naprej bodo potrebni popolnoma drugi materiali. Komplet vse sedanje materiale lahko brez problema prodaš.
Iz legendarnih predmetov level 61+ bo prihajal "Forgotten Soul". To bo novi Brimston.
Poleg tega boš vedno rabil še "Death's Breath". To je ena taka flaška z rumeno tekočino, ki jo odmetavajo samo elitneži in šefi level 61+. To bo verjetno nadomestek sedanjih "Demonic Essence", ki tudi ne bodo več uporabni nad level 60.
Pa vsak legendarni recept 61+ rabi po novem prav poseben legendarni predmet, ki je namenjen samo tistemu receptu. Kot na primer "Adventurers Journal", ki iz neznanega razloga pada že sedaj in je namenjen enemu samemu receptu.
Pa še osnovni beli predmet bo potrebno imeti preden se bo lahko kaj scraftalo. Na primer za craftanje legendarnega noža level 70 boš moral najprej najti navaden (bel) nož, kar se lahko izkaže za kar precej težavno nalogo in včasih traja po več ur, da ga najdeš.
Za Craftanje opreme level 61 in naprej bodo potrebni popolnoma drugi materiali. Komplet vse sedanje materiale lahko brez problema prodaš.
Iz legendarnih predmetov level 61+ bo prihajal "Forgotten Soul". To bo novi Brimston.
Poleg tega boš vedno rabil še "Death's Breath". To je ena taka flaška z rumeno tekočino, ki jo odmetavajo samo elitneži in šefi level 61+. To bo verjetno nadomestek sedanjih "Demonic Essence", ki tudi ne bodo več uporabni nad level 60.
Pa vsak legendarni recept 61+ rabi po novem prav poseben legendarni predmet, ki je namenjen samo tistemu receptu. Kot na primer "Adventurers Journal", ki iz neznanega razloga pada že sedaj in je namenjen enemu samemu receptu.
Pa še osnovni beli predmet bo potrebno imeti preden se bo lahko kaj scraftalo. Na primer za craftanje legendarnega noža level 70 boš moral najprej najti navaden (bel) nož, kar se lahko izkaže za kar precej težavno nalogo in včasih traja po več ur, da ga najdeš.

Smurf ::
@Izi glede damaga/toughnessa.
Ne bi se strinjal da je toughness precej bolj pomemben. Pomoje potrebujes oboje (pac dh/wiz/wh bodo damage dealerji monk/barbarian/crusader pa tanki), ker te ne zanima, ce nekdo umre 1x ali 2x, ampak samo to kako hitro se pride skozi level. Se pa strinjam, da ce umres v vsakem spopadu je to bistveno prevec.
Ce vzamem tvoj primer pomoje je bolje (cisto hipoteticni primer), da imas namesto 4x 200k dmg 800k toughness, 2x 200k dmg 800k toughness, 2x300k dmg pa 600 toughness. Damage dealerji se itak lahko vsaj do neke mere izogibajo spellom elitov, ker ne rabijo delat hand to hand combata.
Ne bi se strinjal da je toughness precej bolj pomemben. Pomoje potrebujes oboje (pac dh/wiz/wh bodo damage dealerji monk/barbarian/crusader pa tanki), ker te ne zanima, ce nekdo umre 1x ali 2x, ampak samo to kako hitro se pride skozi level. Se pa strinjam, da ce umres v vsakem spopadu je to bistveno prevec.
Ce vzamem tvoj primer pomoje je bolje (cisto hipoteticni primer), da imas namesto 4x 200k dmg 800k toughness, 2x 200k dmg 800k toughness, 2x300k dmg pa 600 toughness. Damage dealerji se itak lahko vsaj do neke mere izogibajo spellom elitov, ker ne rabijo delat hand to hand combata.

Izi ::
Se strinjam da potrebuješ tako damage kot toughness. Ampak pomanjkanje damage se da prikriti v dobri skupini in se malo šlepati na njihov račun, medtem ko pomanjkanje toughnessa ne moreš skriti, saj umreš med vsakim elitnim bojem. Če še tako paziš te elitneži hitro posesajo ravno v sredino boja 
Bistvo je, da se za 1 milijon Toughnessa ni treba prav nič truditi. Toliko ima moj najšibkejši junak. Za 2 milijona je pa že večji problem.
Moj Glass Cannon Wizard ima 370k damage (z buffi in paragonom) in ravno 1 milijon toughnessa. Pa imam precej povprečno opremo. Za T3 je to idealno, na T4 pa umira kot za stavo med elitnimi boji, tako da je primeren samo za T3.
Ostali moji klasi imajo vsi nad 1,5 milijona toughnessa in vsi brez problema živijo na T4, ampak kaj ko imajo za tam premajhen damage (okoli 250k) in je pobijanje mnogo prepočasno. Tako da tudi ti ne pridejo v poštev za T4.
Učinkovitega T4 junaka mi še ni uspelo sestaviti. Rabil bi 400k damage in 1,5 milijona toughness. To bo ostala naloga za level 70

Bistvo je, da se za 1 milijon Toughnessa ni treba prav nič truditi. Toliko ima moj najšibkejši junak. Za 2 milijona je pa že večji problem.
Moj Glass Cannon Wizard ima 370k damage (z buffi in paragonom) in ravno 1 milijon toughnessa. Pa imam precej povprečno opremo. Za T3 je to idealno, na T4 pa umira kot za stavo med elitnimi boji, tako da je primeren samo za T3.
Ostali moji klasi imajo vsi nad 1,5 milijona toughnessa in vsi brez problema živijo na T4, ampak kaj ko imajo za tam premajhen damage (okoli 250k) in je pobijanje mnogo prepočasno. Tako da tudi ti ne pridejo v poštev za T4.
Učinkovitega T4 junaka mi še ni uspelo sestaviti. Rabil bi 400k damage in 1,5 milijona toughness. To bo ostala naloga za level 70

Se dejansko zdaj sploh splača kaj kupit še na AH pred zaprtjem?Po moje edino kakšne načrte oziroma recepte, če še nimaš vseh in jih seveda dobiš poceni. vedi, da noben načrt ni vreden več kot 5 milijonov.
Geme mogoče?

McAjvar ::
Moj Glass Cannon Wizard ima 370k damage (z buffi in paragonom) in ravno 1 milijon toughnessa. Pa imam precej povprečno opremo.
Kaj se potlej smatra za dobro opremo? Imam monka z okoli 140k DPS in 600k-ish toughnessa, pa nimam nobenih težav na T2, z malo previdnosti gre tudi T3.
Ali obstaja kaka stran za pomoč pri izbiri oziroma na kakšen način se sploh izbira opremo? Da bi vedel, kakšne state iskati na opremi.
"[...] the advance of civilization is nothing
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov

Izi ::
Imam monka z okoli 140k DPS in 600k-ish toughnessa, pa nimam nobenih težav na T2, z malo previdnosti gre tudi T3.
Fora ni v "malo previdnosti" ampak v tem, da s 140k damage na T3 tvoji sovražniki prej umirajo od starosti ali pa smeha, ne pa od tvojega damagea

Hitrost pobijanja je bolj pomembna kot pa višji procenti izkušenj. Preprosta matematika ti pove na kateri težavnosti si najbolj optimalen in izkušnje najhitreje rastejo.
Z 140k damage boš najhitreje pridobival paragon levele na T1 stopnji. Na T2 boš že opazno zaostajal v istam času. Seveda je pa vse odvisno od soigralcev v tvojem partiju. Če bodo vsi imeli 500k damage te lahko vzamejo tudi na T6 in boš lahko rekel, da si s 140k damage in z malo previdnosti igral na T6

Drugače pa je Treasure Goblin dobro merilo. Če ti uide (samemu brez pomoči soigralcev seveda) potem igraš na previsoki težavnosti stopnji.
Pa zaklete skrinje so tudi dobro merilo. Če v zadanem času ne pobijete vsaj 150 (čeprav jih je treba samo 100) sovražnikov potem ste cela skupina na previsoki težavnosti.
Kdor večinoma igra na previsoki težavnosti bo močno zaostajal v paragon levelih. Opazil boš, da tisti nad Paragon 200 večinoma igrajo na T2 in T3, čeprav lahko z "malo previdnosti" preživijo tudi na T6, ampak pobijanje gre približno šestkrat počasneje, izkušen dobivaš pa samo približno trikrat več, kar na koncu znese polovico počasnejše napredovanje.
Pri dropih pa je sploh pomembna izključno samo količina pobitih sovražnikov v določenem času. Tako da na nižjih težavnostih dobivaš občutno več legendarnih predmetov na uro.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()

McAjvar ::
Hja, nimam toliko časa, da bi orenk farmal gold, s katerim bi si lahko (prej) na AH kupil opremo, povečini imam zgolj opremo od dropov. Z igranjem par ur tedensko pa tudi teh ni tako zelo veliko. Na T2 Treasure Goblina v, čez palec, 80% primerov brez težav fentam, razen, kadar mi uide v kako grupo elitov, takrat imam težave (jailer, waller).
Sicer povečini igram sam, s kolegi pa gremo občasno na T4 umirat, ampak to gremo tako ali tako namenoma, just for fun. Saj nam gre, precej počasi, vendar vmes ne manjka zabavnih trenutkov :)
Se pravi je tudi res, kar sem slišal, da nekateri farmajo legendaryje na normalu, tako da samo letijo čez content?
Sicer povečini igram sam, s kolegi pa gremo občasno na T4 umirat, ampak to gremo tako ali tako namenoma, just for fun. Saj nam gre, precej počasi, vendar vmes ne manjka zabavnih trenutkov :)
Se pravi je tudi res, kar sem slišal, da nekateri farmajo legendaryje na normalu, tako da samo letijo čez content?
"[...] the advance of civilization is nothing
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov

Smurf ::

Izi ::
Se pravi je tudi res, kar sem slišal, da nekateri farmajo legendaryje na normalu, tako da samo letijo čez content?
Z majhnim damageom seveda, ampak kot je že Smurf omenil, boš z 200k damage enako hitro letel skozi Normal kot skozi T1 ali z 300k damage skozi T2.
Za farmanje Legendarnih pač vzameš tisto najvišjo težavnost, kjer še lahko "letiš" skozi sovražnike brez ustavljanja.
Pa za farmanje Legendarnih ni pametno biti Solo, ker ti vsak dodatni soigralec prinese dodaten Magic Find. Poln party ima +30% Magic Find. Pa ne smeš se preveč oddaljevati od soigralcev ker hitro izgubiš vse party buffe če si predaleč.
Za farmanje Paragon levelov pa si moraš sam izračunati na kateri težavnosti dobivaš največ XP na uro. Vsekakor moraš iti precej lahkotno skozi sovražnike. Vsako bežanje in lovljenje z elitnimi paketi je velika izguba časa, ki ga višji XP na višjih težavnostih ne nadomesti dovolj.
Poleg tega je boljši občutek med igranjem, če se počutiš malo overpower, pa vedno dobivaš 25% več izkušenj od tistih rumenih bazenčkov, katerih učinek izgubiš takoj ko umreš. Z umiranjem tako dobesedno mečeš stran milijone izkušenj.

Izi ::
Blizzard je včeraj posodobil javne BattleTag račune in jih priredil za Paragon 2.0 in RoS.
Sedaj lahko po dolgem času spet objavimo lestvico Slo-Tech Diablo 3 igralcev (tistih, ki so objavili svoj Battletag v tej temi)
Prva številka je trenutno mesto iz D3Rockstarsove baze igralcev, ki trenutno vsebuje okoli 50 tisoč igralcev. Tisti, ki so pač tam vpisali svoj BattleTag, da bi preverili svoje trenutne Paragon levele. Originalna Blizzardova baza podatkov prav za vse milijone igralce na svetu pač ni javno dostopna. Upoštevani so serverji vseh regij na svetu in izbral sem skupen seštevek HC in SC Paragon izkušenj, ker imamo enega igralca (krneki), ki igra predvsem HC.
Drugo ime je nick iz Slo-Techa.
Tretje pa so v oklepaju Paragon leveli najprej za HC in nato za SC
Paragon leveli so bili osveženi danes dopoldne (18.3.2014) direkt iz Blizzardovih serverjev.
2095. killer86 (0-367)
9864. jimiboni0 (0-286)
15905. Izi (51-222)
22020. Sasquat - (0-194)
22755. krneki (187-36)
23573. MrX (0-186)
24381. PNG (0-182)
33300. finkec (0-138)
34625. swiftpwns (7-131)
38350. Matev (17-112)
39329. Tribal (7-110)
40095. Killermode (0-103)
40395. tursca (0-99)
40395. Nemixxx (0-99)
40849. Smurf (0-90)
40849. paco (0-90)
41789. Locoroco (0-74)
43450. Tr0n (0-11)
Igralci še brez Paragon levelov:
jijetelu (0-0)
Zmajc (0-0)
TehDucky (0-0)
LooKMaN (0-0)
Bolf3nk (0-0)
Turak (0-0)
Igralci, ki so obupali oziroma izgubili račun:
Bojevnik (račun predolgo neaktiven, zavrnjen dostop)
detroit (račun ne obstaja več)
Imamo enega hudega igralca s Paragonom level 367
Bravo killer86
Pohvaliti je potrebno tudi igralca krneki, ki je na Hardcore prilezel do Paragon levela 187, kar je vsekakor odličen dosežek
Pa moja malenkost na 3. mestu z 222 SC Paragoni tudi ni tako slaba
Sedaj lahko po dolgem času spet objavimo lestvico Slo-Tech Diablo 3 igralcev (tistih, ki so objavili svoj Battletag v tej temi)
Prva številka je trenutno mesto iz D3Rockstarsove baze igralcev, ki trenutno vsebuje okoli 50 tisoč igralcev. Tisti, ki so pač tam vpisali svoj BattleTag, da bi preverili svoje trenutne Paragon levele. Originalna Blizzardova baza podatkov prav za vse milijone igralce na svetu pač ni javno dostopna. Upoštevani so serverji vseh regij na svetu in izbral sem skupen seštevek HC in SC Paragon izkušenj, ker imamo enega igralca (krneki), ki igra predvsem HC.
Drugo ime je nick iz Slo-Techa.
Tretje pa so v oklepaju Paragon leveli najprej za HC in nato za SC
Paragon leveli so bili osveženi danes dopoldne (18.3.2014) direkt iz Blizzardovih serverjev.
2095. killer86 (0-367)
9864. jimiboni0 (0-286)
15905. Izi (51-222)
22020. Sasquat - (0-194)
22755. krneki (187-36)
23573. MrX (0-186)
24381. PNG (0-182)
33300. finkec (0-138)
34625. swiftpwns (7-131)
38350. Matev (17-112)
39329. Tribal (7-110)
40095. Killermode (0-103)
40395. tursca (0-99)
40395. Nemixxx (0-99)
40849. Smurf (0-90)
40849. paco (0-90)
41789. Locoroco (0-74)
43450. Tr0n (0-11)
Igralci še brez Paragon levelov:
jijetelu (0-0)
Zmajc (0-0)
TehDucky (0-0)
LooKMaN (0-0)
Bolf3nk (0-0)
Turak (0-0)
Igralci, ki so obupali oziroma izgubili račun:
Bojevnik (račun predolgo neaktiven, zavrnjen dostop)
detroit (račun ne obstaja več)
Imamo enega hudega igralca s Paragonom level 367

Pohvaliti je potrebno tudi igralca krneki, ki je na Hardcore prilezel do Paragon levela 187, kar je vsekakor odličen dosežek

Pa moja malenkost na 3. mestu z 222 SC Paragoni tudi ni tako slaba

Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()

Zmajc ::
Uf je bilo par mesecev odkar sem igral D3, mogoce bi se mogel prijavit za foro enkrat da vidim keri paragon mi je dalo.

detroit ::
Izi
http://eu.battle.net/d3/en/profile/sker...
od starih itemov ki sta več vredna kot pet dek senfa je samo chantodo source in witching hour pas.
Ostalo je novo in vsak dan večam survivability, zgubljam pa speed na polno, kar konkretno pomeni da še manj lajfa leecham na žalost. Vsekakor pa pričakujem da bom skraftu ene boljše glovse z asi 6 in čevle k teji so bedni
http://eu.battle.net/d3/en/profile/sker...
od starih itemov ki sta več vredna kot pet dek senfa je samo chantodo source in witching hour pas.
Ostalo je novo in vsak dan večam survivability, zgubljam pa speed na polno, kar konkretno pomeni da še manj lajfa leecham na žalost. Vsekakor pa pričakujem da bom skraftu ene boljše glovse z asi 6 in čevle k teji so bedni
Skero

detroit ::
Izi moj prvi account je bil banan z razlogom:X tega zdaj ne bojo. Pa ful lepa lista:)
P.S. props to krneki...wtf 187 level na hc. klanjam se:)
P.S. props to krneki...wtf 187 level na hc. klanjam se:)
Skero
Zgodovina sprememb…
- spremenil: detroit ()