» »

Ločljivost vs. nižja ločljivost+FSAA

Ločljivost vs. nižja ločljivost+FSAA

R33D3M33R ::

V readme od ene igre sem prebral, da naj bi igra na 800x600 + FSAA izgledala vsaj tako dobro kot pri 1600x1200 brez FSAA. Poleg tega pa naj bi tekla na prvi kombinaciji hitreje. Zanima me kako to velja. Konkretneje za grafične kartice z malo pomnilnika: 128MB.

Hvala za odgovore!
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

M-XXXX ::

Ne ni res! Pri večina igrah višja ločljivost pripomore VELIKO več kot detajli in podobno...

kixs ::

Kot je ze M-XXXX rekel, je pri vecji locljivosti veliko vec detailov - lepsa slika.

Kar se tice same hitrosti delovanja (FPS), pa je veliko odvisno tudi od same graficne. Novejse imajo algoritme za FSAA zelo dobro napisane in niti ne izgubis tako veliko hitrosti glede na brez FSAA. Tudi specificna igra ima lahko cisto drugacne rezultate. Novejse pa uporabljajo vecje teksture in na manjsih locjivostih izgleda enostavno obupno - seveda brez FSAA, ki malo omili zadevo.

Glede konkretne igre in konkretnega racunalnika, je najbolje, da probas. Uporabis lahko RivaTuner, ki ima moznost merjenja FPS-jev ali FRAPS. Kateri ti je pac bolj vsec.

Naredil sem tudi kratek test za igro Colin McRae Dirt:

800x600 @ 4xFSAA (FPS cca 70-55)
1024x768 @ 4xFSAA (cca 70-55)
1600x1200 @ 0xFSAA (cca 55- 40)

Predvidevam, da na moji graficni ne bi bilo bistvene razlike gonit 800x600 brez FSAA.

Mavrik ::

Daj uporabi malo zdrave pameti.

Pri 800x600 imaš samo točno toliko pikslov, ki ti dejansko sestavljajo sliko, potem pa čez še fukneš en efekt, ko ti tiste na robovih objektov zabriše (in s tem uniči še več podrobnosti). Pri 1600x1200 pa imaš veliko veliko več pikslov, ki ti sliko sestavljajo. Kaj misliš kera slika je bolj podrobna?
The truth is rarely pure and never simple.

R33D3M33R ::

Tako je bilo pač napisano in sem hotel preveriti če res velja.
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

Senitel ::

Stvar je hudo odvisna najprej od tega ali se gre za super sampling ali mutli sampling AA (v korist super samplinga). Naprej pa je vse skup spet močno odvisno od velikosti zaslona in razdalje od zaslona do igralca. 800x600 na 21" zaslonu vs. 1600x1200 na 21" zaslonu je razlika očitna (v korist višje ločljivosti). 800x600 na 15" zasonu vs. 1600x1200 na 15" zaslonu bo pa pomojem boljše AA vklopit...
Realno današnji optimizirani AA algoritmi (multi samling) ne bodo v nobenem primeru pri 800x600 4xAA tako dobri kot 1600x1200 brez AA, ker bo višja resulucija vsebovala bistveno več detajlov od tekstur/shaderjev, medtem ko se bo AA dotikal samo robov med posameznimi trikotniki. All in all zelo odvisno od situacije.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Igranje na najvišji ločljivosti

Oddelek: Novice / Grafične kartice
454523 (3313) Suli
»

Pocakati z nakupom novega sistema:da ali ne?

Oddelek: Kaj kupiti
341660 (1163) nodes
»

22" samsung NF

Oddelek: Kaj kupiti
241128 (877) M4TECH
»

Nov kralj med grafičnimi karticami

Oddelek: Novice / Grafične kartice
211938 (1938) Ziga Dolhar

Aalchemy (strani: 1 2 )

Oddelek: Zvok in slika
636332 (5570) Senitel

Več podobnih tem