Forum » Elektrotehnika in elektronika » Izdelava vezja za alarm za motorno kolo
Izdelava vezja za alarm za motorno kolo
DimmniBurek ::
Prišel sem na eno idejo da bi doma naredu alarm za motor in sicer tako, da bi se sprožil ko bi šel motor za recimo 5% iz tiste lege ko je bil alarm vklopljen. Torej, parkiraš, vklopiš. Ko nekdo motor dvigne iz tačke začne tulit.
Obstaja kak tak element, ali da bi se ga kako drugače zrealiziralo?
Obstaja kak tak element, ali da bi se ga kako drugače zrealiziralo?
There Is No Stronger Drug Than Reality
Racko ::
Skoraj vsi malo bolj resni motorji imajo avtomatsko prenehanje delovanja motorja, če hočeš iz lera dati v prvo, pa imaš taco spuščeno. Tako, da bi se sigurno na lahek način dalo nekaj s to "taco" pogruntat.
DimmniBurek ::
Aha, hvala
Sej, edini problem je ker motor nima akumulatorja , tko da bo treba kako dodatno baterijo vgradit nekam, pa zvezat na hupo... Se bom pol kr te napravce poslužu
Racko, tisto s taco - edino če bi naredu tko, da ko bi se taca pospravla, da bi začel tulit. Je tudi varjanta...
Sej, edini problem je ker motor nima akumulatorja , tko da bo treba kako dodatno baterijo vgradit nekam, pa zvezat na hupo... Se bom pol kr te napravce poslužu
Racko, tisto s taco - edino če bi naredu tko, da ko bi se taca pospravla, da bi začel tulit. Je tudi varjanta...
There Is No Stronger Drug Than Reality
bosmla ::
- nima akumolatorja ?? Ti hoces vgradit alarm na motocros ali bog ne daj kaksen GP motor ?
Sicer sem si pred stirimi leti tudi sam izdelal alarm za motor in sicer deluje na senzor nagiba in na poiskus vziga motorja (ali odklopitev akumolatorja) sem pa ga popolnoma integriral v elektroniko motorja (ko je aktiven blokira tudi vzig) tako da sem sproti dosti stvari spreminjal in zal nimam narisanega vezja... Naredil sem tudi tako, da ce se sprozi lahko poklice (z vgrajenim GSM aparatom) na doloceno tel. st., ker obicajno samo zavijanje sirene nic ne pomaga.
Sicer sem si pred stirimi leti tudi sam izdelal alarm za motor in sicer deluje na senzor nagiba in na poiskus vziga motorja (ali odklopitev akumolatorja) sem pa ga popolnoma integriral v elektroniko motorja (ko je aktiven blokira tudi vzig) tako da sem sproti dosti stvari spreminjal in zal nimam narisanega vezja... Naredil sem tudi tako, da ce se sprozi lahko poklice (z vgrajenim GSM aparatom) na doloceno tel. st., ker obicajno samo zavijanje sirene nic ne pomaga.
DimmniBurek ::
Nimam sicer še motorja, ampak peljat se pa menda znam... Sem že mel težek motor(Suzuki GSX-R600), zdej nisem mel nič, sam vseen me mal skrbi, ker vidm da se čedalje več krade. Mozgal sem dat itak doma eno verigo za bika alpa dve, in v tla zabetonirat eno harcore rinko, sam tle po mestu ti ga takoj đapnejo, pa če greš sam po krüh. Tko da neki bi še rad mel za tko. Od viška glava ne boli. Tiste 3kg za aku bom pa že potrpel
There Is No Stronger Drug Than Reality
Vikking ::
Prišel sem na eno idejo da bi doma naredu alarm za motor in sicer tako, da bi se sprožil ko bi šel motor za recimo 5% iz tiste lege ko je bil alarm vklopljen. Torej, parkiraš, vklopiš. Ko nekdo motor dvigne iz tačke začne tulit.
Xena Disc Lock ima to. Imaš zaklenjen motor, ima alarmno napravo in pri premiko motorja oz. že ob majhnem premiku krmila se alarm oglasi.
Še link od Xena
Xena Disc Lock ima to. Imaš zaklenjen motor, ima alarmno napravo in pri premiko motorja oz. že ob majhnem premiku krmila se alarm oglasi.
Še link od Xena
DimmniBurek ::
Te xene niso nevem kaj, poleg tega se mi gre da pridem dokaj poceni skozi. Zakaj bi dajal 100€ za neki, če lahko identično ali zelo podobno stvar naredim doma. Poleg tega je xeno videt in majstri sigurno znajo tisto zje.bat, unga pa ni videt...
There Is No Stronger Drug Than Reality
bosmla ::
Ja saj taksen disk lock je kar dober samo... motorje kradejo (praviloma profesionalci) s kombijem tako da alarm in taksno zaklepanje ne ovira - edino veriga pripeta na nekaj fiksnega (ali nekaj motorjev skupaj) jih nekaj casa zadrzi - priporocam tole.
DimmniBurek ::
Disc lock ni vse skp nč... Ketno pa absolutno... Na Suzi nism mel nič, sam odkar sem vidu ta filmček: KLIK, mislm da je pametno met neki... Je mogoče boljša varjanta nabaviti ketno "za bika" pa eno pošteno žabco?
Kolk dela pa bi blo z izdelavo doma narejenga alarmčka? Se dobi tele "občutljivostne" elemente?
Kolk dela pa bi blo z izdelavo doma narejenga alarmčka? Se dobi tele "občutljivostne" elemente?
There Is No Stronger Drug Than Reality
Azrael ::
Ta senzor nagiba je živosrebrni kontakt. To je zaprta steklena cevka, v kateri so trije kontakti in notri je nalito živo srebro. Odvisno kako je cevka nagnjena, je bil stik med srednjim kontaktom in enim od krajnih.
40+ let nazaj se je to uporabljajo v mnogih relejih in termostatih, saj tak kontakt ne oksidira in se tudi ne zažge ali zapeče skupaj. Danes, živo srebro je strupeno, ne vem kje boš ta element staknil posebej (mogoče preglej spletni Conradovc katalog), sploh majhnega, saj tisti iz starih relejev in termostatov so precej veliki (cevka je dolga okoli 7cm).
Drugače pa ladijska ketna s klučavnico v stiu bojne ladje, pripeta za nekaj kar je najmanj zabetonirano v tla, alarm, disc lock, vse je boljše kot nič. Uzmoviči imajo raje take, pri kateri se je treba truditi čim manj. Ampak, če so si zahoteli točno tvoj motocikel, jih ne bo ustavilo nič od naštetega. Tudi ketno, s pravim orodjem cvikneš prej, kot rečeš keks.
40+ let nazaj se je to uporabljajo v mnogih relejih in termostatih, saj tak kontakt ne oksidira in se tudi ne zažge ali zapeče skupaj. Danes, živo srebro je strupeno, ne vem kje boš ta element staknil posebej (mogoče preglej spletni Conradovc katalog), sploh majhnega, saj tisti iz starih relejev in termostatov so precej veliki (cevka je dolga okoli 7cm).
Drugače pa ladijska ketna s klučavnico v stiu bojne ladje, pripeta za nekaj kar je najmanj zabetonirano v tla, alarm, disc lock, vse je boljše kot nič. Uzmoviči imajo raje take, pri kateri se je treba truditi čim manj. Ampak, če so si zahoteli točno tvoj motocikel, jih ne bo ustavilo nič od naštetega. Tudi ketno, s pravim orodjem cvikneš prej, kot rečeš keks.
Nekoč je bil Slo-tech.
komar ::
Ja to je to, senzor nagiba - živosrebrni kontakt. Imaš pa tudi brez živega srebra (cenejši). Sam sem uporabil na motor. kolesu, senzor + gsm.
DimmniBurek ::
Racko: Ja
Hmm, tale živosrebrna zadeva mi ni najbolj jasna. Kaj to aktiviraš vezje v nekem položaju, recimo da je motor naslonjen 15° od navpičnice, ko se kot spremeni za 5° pol da signal... Kaj pa če je drugačen kot? Lahko v vsakem primeru vključiš in potem "čez" 5° da signal?
Hmm, tale živosrebrna zadeva mi ni najbolj jasna. Kaj to aktiviraš vezje v nekem položaju, recimo da je motor naslonjen 15° od navpičnice, ko se kot spremeni za 5° pol da signal... Kaj pa če je drugačen kot? Lahko v vsakem primeru vključiš in potem "čez" 5° da signal?
There Is No Stronger Drug Than Reality
Azrael ::
Ves ta alarm je zasnovan na predpostavki, da je motor parkiran tako, da je nagnjen na eno stran.
Ko bi bil motor premaknjen iz tega položaja, pa naj bi se sprožil alarm. Zato je pravilen položaj montaže takega alarma (oz. njegovega senzorja, če ni vse v eni škatlici) zelo pomemben. Najti pravilen položaj pa ugotoviš samo s poskušanjem.
Pa še nekaj, vprašanje je ali boš lahko sploh uporabil obstoječo hupo, saj je zelo verjetno za izmenični tok, tako kot pri Tomosih, kjer tudi ni akumulatorja in boš rabil neko sireno.
Ko bi bil motor premaknjen iz tega položaja, pa naj bi se sprožil alarm. Zato je pravilen položaj montaže takega alarma (oz. njegovega senzorja, če ni vse v eni škatlici) zelo pomemben. Najti pravilen položaj pa ugotoviš samo s poskušanjem.
Pa še nekaj, vprašanje je ali boš lahko sploh uporabil obstoječo hupo, saj je zelo verjetno za izmenični tok, tako kot pri Tomosih, kjer tudi ni akumulatorja in boš rabil neko sireno.
Nekoč je bil Slo-tech.
DimmniBurek ::
Sej zato bi pa namontiral eno 12V baterijo in jo mel samo za alarm. Sej tele npr. 120 Db sirence ne pokurjo dost štroma?
U bistvu mam namen kupt KTM SMC625 ki ima elektrostarter, samo je bilo 660, ki je brez E-starterja veliko več prodanih, kupujem pa rabljenega, tako da bom uzel kar najdem. Nasploh je pa teh motorjev zelo malo
U bistvu mam namen kupt KTM SMC625 ki ima elektrostarter, samo je bilo 660, ki je brez E-starterja veliko več prodanih, kupujem pa rabljenega, tako da bom uzel kar najdem. Nasploh je pa teh motorjev zelo malo
There Is No Stronger Drug Than Reality
Azrael ::
Ni sile zaradi porabe piezo sirene, čeprav znajo biti nagnusno glasne.
Malo poklikaj, v glavnem je poraba sirene dokaj majhna , vsaj nisem našel primerka, ki bi rabil več kot 0.5A pri 12V.
BTW podatki o dB so včasih prenapihnjeni in tako lahko isti tip sirene oglašujejo nekje kot 110dB, drugje pa 120dB in podobno.
Omenil pa sem sireno zato, da boš vedel, da ne pozabiš še na dodaten strošek.
Malo poklikaj, v glavnem je poraba sirene dokaj majhna , vsaj nisem našel primerka, ki bi rabil več kot 0.5A pri 12V.
BTW podatki o dB so včasih prenapihnjeni in tako lahko isti tip sirene oglašujejo nekje kot 110dB, drugje pa 120dB in podobno.
Omenil pa sem sireno zato, da boš vedel, da ne pozabiš še na dodaten strošek.
Nekoč je bil Slo-tech.
Vikking ::
Te xene niso nevem kaj, poleg tega se mi gre da pridem dokaj poceni skozi. Zakaj bi dajal 100€ za neki, če lahko identično ali zelo podobno stvar naredim doma. Poleg tega je xeno videt in majstri sigurno znajo tisto zje.bat, unga pa ni videt...
Sej nobena ključavnica ni bogve kaj.. če gledaš s tega zornega kota. Ključavnica ne stane 100€ ampak 50€ mislim da je za tujk dnarja tako dobro s takšnim materialom ne narediš pod nobenim pogojem. Vsekakor se da vsako ključavnico "zjebat" če ima lopov čas. Vsekakor če želiš xeno NORMALNO odklenat bo vsaj 2x prej pisknila 100db v zrak. Kakorkoli jo postrani primeš se ti dere vsaj 30skund preden jo vrneš v normalno stanje.
Xena je dobra skoraj za vse situacije, kadar pa zaklepaš kolo za čez noč recimo v garažo pa rabiš dodatna varovanja.
Prvo moreš poskrbeti da se kolesa ne da kar odnesti, ko ti to uspe, lahko daš na motor alarm ki se sproži na poteg (ko se vrvica potegne se sproži, stane male denarje, preprosto nastaviti tako da vlomilec ne bo videl vrvice), nenazadnje pa še rabiš zmontirat stikalo ki prekine tok ali pa dovod goriva tega zmontiraš sam na kakšno skirto priročno mesto.
Vsekakor se pa je xena in alarm na poteg v kombinaciji z navadno kljuučavnico za kolo odnesel odlično recimo pri varovanju oblačil in čelad.
Vsa ta varovanja pomagajo nekako da vlomilec vsega skupaj ne odnese v parih sekundah, če pa mu pustiš da bo imel celo noč časa, in okolica je imuna na par piskov, pa tudi ne boš slišal tovornjaka ki se bo parkiral pred tvojo bajto in ti bodo naložili tvoje motorno kolo, avto in še ženo.
Sej nobena ključavnica ni bogve kaj.. če gledaš s tega zornega kota. Ključavnica ne stane 100€ ampak 50€ mislim da je za tujk dnarja tako dobro s takšnim materialom ne narediš pod nobenim pogojem. Vsekakor se da vsako ključavnico "zjebat" če ima lopov čas. Vsekakor če želiš xeno NORMALNO odklenat bo vsaj 2x prej pisknila 100db v zrak. Kakorkoli jo postrani primeš se ti dere vsaj 30skund preden jo vrneš v normalno stanje.
Xena je dobra skoraj za vse situacije, kadar pa zaklepaš kolo za čez noč recimo v garažo pa rabiš dodatna varovanja.
Prvo moreš poskrbeti da se kolesa ne da kar odnesti, ko ti to uspe, lahko daš na motor alarm ki se sproži na poteg (ko se vrvica potegne se sproži, stane male denarje, preprosto nastaviti tako da vlomilec ne bo videl vrvice), nenazadnje pa še rabiš zmontirat stikalo ki prekine tok ali pa dovod goriva tega zmontiraš sam na kakšno skirto priročno mesto.
Vsekakor se pa je xena in alarm na poteg v kombinaciji z navadno kljuučavnico za kolo odnesel odlično recimo pri varovanju oblačil in čelad.
Vsa ta varovanja pomagajo nekako da vlomilec vsega skupaj ne odnese v parih sekundah, če pa mu pustiš da bo imel celo noč časa, in okolica je imuna na par piskov, pa tudi ne boš slišal tovornjaka ki se bo parkiral pred tvojo bajto in ti bodo naložili tvoje motorno kolo, avto in še ženo.
DimmniBurek ::
Ma za doma ni take panike, ker mam u bistvu motor parkiran tako da ne morem mimo, če ne umaknem avta. Torej bi mogli prej en avto vsaj umaknit... Sam če bom mel kdaj motor v Lj, pa ga kje pustil... Motor ma cel 140kg, kar je relativno malo za ga dat v en kombi. Neki da se začne dret bi blo pomoje dost v redu...
There Is No Stronger Drug Than Reality
bosmla ::
Glede tega, da je doma avto napoti... kasna tri leta nazaj blizu mojega tedanjega stanovanja - prisli ponoci, motor (ZZR 1200) je bil parkiran v majhni garazi (del hise) pred avtomobilom, medtem ko so vsi lepo spali so postavili avto ven nalozili motor in se avto pastavili nazaj v garazo .... no pa se motor (in avto) je imel (tovarniski) alarm. Nabavi orenk ketno (alarm je uporaben ce ima blokado vziga in povezavo na GSM) pa bos preprecil krajo vsaj mulcem, ki motor kar tako sunejo - profisionalci so pa zmeraj korak (raje kilometer) pred tabo.
DimmniBurek ::
Dobr, tisti ki se zapikne v tvoj motor in je profi pol ti bojo spizdli motor tudi če je parkiran POD avtom
Vseeno, boljše met neki kot nič...
Vseeno, boljše met neki kot nič...
There Is No Stronger Drug Than Reality
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kje dobiti kratek USB kabelOddelek: Kaj kupiti | 3527 (2645) | Karen |
» | Kje dobit tale konektor ?Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 1388 (1388) | gumby |
» | Manjša kamera za video nadzorOddelek: Zvok in slika | 1515 (1315) | gmail |
» | Plažni čuvaj vaših napravic (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Varnost | 8693 (6763) | Fizikalko |
» | alarm za motorOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 1808 (1714) | vres.ales |