» »

motor na 12/24 V

motor na 12/24 V

pr2501 ::

Zanima me kateri-kakšen motor je sposoben pospeševati eno določeno vrtenje.

Primer agregata:

Dizelski motor, ki poganja enosmerni generator za 12 V.
Ali bi bilo možno s priključeno napetostjo na enosmernem generatorju povečati
vrtljaje diselskemu motorju ?
konec

krneki0001 ::

Ponavadi je za take zadeve servo ali pa koračni motor, ki ti korak po korak premika recimo "zajlo za gas" pri takem dizelskem motorju.

A to rabiš za generator elektrike (agregat)?

int47 ::

Malo bolj podrobno opiši, kaj imaš in kaj bi rad naredil?

Alternator se na DC napetost ne bo zavrtel.

Azrael ::

Primer agregata:

Dizelski motor, ki poganja enosmerni generator za 12 V.
Ali bi bilo možno s priključeno napetostjo na enosmernem generatorju povečati
vrtljaje diselskemu motorju ?
Naćeloma da, vendar tako početje nima pravega smisla.

1. Vsi Diesel motorji imajo regulator vrtljajev. Če so vrtljaji motorja višji, kot bi morali biti glede na trenutno nastavitev regulatorja (ki v mnogih primerih služi tudi kot "gas"), motor ne dobiva več goriva in posledično zavira. Dizli pa zaradi visokih kompresijskih razmerij zavirajo zelo dobro.

Torej vrtljaje lahko zvisaš z zunanjim strojem, samo v tem primeru je Diesel motor samo zavora in nepotrebno breme za pogonski motor.

2. Vsi generatorji istosmernega toka niso uporabni kot motorji na istosmerni tok. Alternatorji, ki so danes najbolj pogosti ne morejo biti motor na istosmerni tok, za ta nemen je uporaben samo dinamo.

Vendar obratovanje dinamo stroja kot motor ni priporočljivo, saj se dinamo lahko pri tem razmagneti in so potem manjše do večje težave, ko bi se dinamo rado uporabilo za osnovni namen - proizvodnjo el. toka (v primeru, ko je dinamo samovzbuden).
Zanima me kateri-kakšen motor je sposoben pospeševati eno določeno vrtenje.
Malo več informacij prosim, vprašanja ne razumem.
Nekoč je bil Slo-tech.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Azrael ()

pr2501 ::

Na citroenu CV2 "spaček" bi želel dodati direktno na vstrajnik še en el. motor, ki bi pomagal bencinskemu. torej elektro motor naj bi se vrtel z isto hitrostjo kot benzinski in
moral bi dodajati moč na bencinskemu motorju.

Isto tako bi rad naredil na pedalih bicikla. Jaz bi obračal pedal in nekaj moči bi naj dodajal
el. motor na pedalih kolesa.

Kaj obstajajo kaki taki motorji za katerega je lahko neko vrtenje na njemu nepomembno,
oz. da pospešujemo neko vrtenje.


Pravzaprav mi zedeva ne deluje tako nemogoča. Recimo da se bencinec vrti z 3000 vrtljaji in če imam jaz el. motor, ki se vrti z istimi vrtljaji na isti osi se bo njihova moc sestevala. Torej jaz rabim samo en el. motor z regulacijo vrtljajev, ki bo dobival podaatek o stevil vrtljajev benzinca in dajal njemu zahtevo po istem stevilu vrtljajev. Mogoče pa bi moral od njega (el.m) zahtevati v istem trenutku se kak vrtljaj vec, da dobim pospesevanje.

Torej
konec

krneki0001 ::

Za bicikel obstaja kar nekaj takih zadev, za avto pa je elektromotor premalo močan - nimaš toliko elektrike v avtu, da bi ti dodalo nekaj konjev.

Za avto je edina stvar, ki ti bo na isti mašini dodala konje ali turbina, ali kompresor. Predlaham ti pa da si od kakega avta pridobiš majhen kompresor(sej velikega za spačka ne rabiš) in ga vgradiš z vsemi ostalimi spremembami - dihtunge in zmanjšanje kompresije, ter ostalimi zadevami (drugačen frgazer, da ne boš bencina nazaj v tank porival)

Azrael ::

Katerega spačka imaš? 400ccm verzije so res rahllo švoh, ampak 600ccm verzija z 29KM pa je za tak avtomobilček, ki tehta manj kot 600kg vrh glave.

Če je motor iztrošen, ga daj obnoviti, bo najceneje in tudi najboljša rešitev. Dodaten elektromotor, turbina ali kompresor ne bo rešil nič, samo vse skupaj bo po hitrem postopku sodilo samo še na odpad.

Če je mašina OK in ima zate avtomobilček vseeno premalo konjev, preden začneš trapati s turbino in ostalim s*anjem, malo pomisli, da močnejši motor nujno potrebuje močnejše zavore in boljše podvozje, kot je na spačku.

Za električni bicikel, obstajajo električni skuterji. Vozilce ni nek dirkalnik in ni za ljudi s preveč kg. Osnovnemu namenu, pa služi povsem primerno.

Seveda se da načelno izdelati tudi hujšo zadevo, (tudi) doma, če je volja. Problem, kot pri vseh avtonomnih električnih vozilih, je teža in velikost akumulatorja.

V reviji SAM je bil nekoč objavljen načrt, kako je nekdo predelal moped Tomos APN4 v elektro varianto. OK, stvar je vozila, dosegala 50km/h ali celo zavidljivih 65km/h, doseg 25km in to z akumulatorjem 12V 150Ah!

Tak akumulator tehta okoli 50kg, kar je približno enako, kot tehta uporabljeni moped brez originalne mašine in tanka. Torej vozilo za peresno lahke šoferje, ki so morali biti močni kot medved in imeli obilo izkušenj z vožnjo enoslednih vozil, da so zadevo lahko krotili. Akumulator nameščen na mestu, kjer je bil originalno nameščen tank za bencin, težišče mopeda namreč zelo neudobno zviša...
Nekoč je bil Slo-tech.

pr2501 ::

Ne želim izdelati vozilo, oz. kolo z hibridnim pogonom.
Ampak želim v izrednih primerih (strmi klanec) dodati še nek procent (kolikor je mogoče)dodatne moči.
Zadeva pa tudi ni profesjonalne dobičkarske narave ampak le hobi.
Torej rabim za kolo enosmerni elektro motor, ki bo vtel z malimi vrtljaji 40 min-1
na napetost 12 V in premera 10 cm. Ali pa kaj z višjimi obrati samo bi se moral potem ukvarjati s prilagajanejem prenosnega razmerja. oz. z mehanskim reduktorjem.


za avto pa je motor(12 V) lahko dosti večji(fi) in z višjimi vrtljaji od 1500 do 8000, ker bi ga dodal nekam na vztrajnik na podoben način kot zaganjač.

Naj omenim da sem prevozil enkrat 500 m samo z zaganjačem in njegovo orginal baterijo na motornem kolesu ki je tehtal 192 kg v klancu pred Kozino, ko ga nisem več mogel porivati, ker mi je zmanjkalo benzina.

Spaček pa deluje na kompresijsko razmerje 1/10 medtem ko je orginal 1/8,5 že leto dni.
konec

zamotsloteh ::

Uporabi motor direkt drive od novejših pralnih strojev z njegovo regulacijo vrtljajev. Je pa moči nekje okoli 600W. Tako delujejo pogoni na elektro kolesih, kot si že sam omenil. Pri trofaznih motorjih (lahko imajo trajne magnete) se število vrtljajev dogaja z spreminjanjem frekvence ali preklapljanjem števila polov? Obstojajo frekvenčni regulatorji za te zadeve.

zamotsloteh ::

Fisher Paykel motor rewired. Na you tubu si lahko ogledaš kako dela ta motor z regulatorjem za kolo na 40V 4Ah bateriji od kosilnice. Pri meni v delavnici.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

asinhronski elektromotor kot generator (strani: 1 2 )

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
8125390 (10856) A. Smith
»

Voziček na elektromotor

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
245629 (4372) Pyr0Beast
»

Diesotto nov koncept bencinsko-dizelskega motorja (strani: 1 2 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
6411076 (8536) darkolord
»

generator za veterno elektrarno

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
175902 (5464) Azrael
»

motor kosilnice -> agregat

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
115652 (5420) flasha

Več podobnih tem