» »

Paypal - Kako zahtevati vrnitev denarja?

Paypal - Kako zahtevati vrnitev denarja?

jimbo123 ::

Nisem vedel kam bi dal to vprašanje zato sem ga postavil kar tukaj.

Že nekajkrat sem kupoval na ebayu in plačeval preko paypala. Nikoli nisem imel problemov.
Tokrat pa sem si kupil en produkt kar na neki nemški online trgovini in ga tudi plačal preko paypala. Produkta še nisem dobil čeprav je minilo že 17 dni od dneva ko sem ga plačal.
Takoj ko sem kupil ta produkt sem tudi prodajalca vprašal kdaj ga dobim. Povedal mi je da v 14 dnevih. Ta petek sem mu ponovno poslal email in povedal da je 14 dnevni rok minil in ga vprašal zakaj še robe ni poslal. Odgovora nisem dobil. Moje naročilo ima na njihovi online trgovini še zmeraj status "PENDING". Torej "v obdelavi", kar poneni da še ga sploh niso poslali.

Mislim da tega produkta nikoli ne bom dobil. A mi lahko prosim kdo pove kako naj pri paypalu zahtevam nakazani denar nazaj. Slišal sem da je to možno, ne vem pa kako. Znesek znaša 284.00 EUR.

solatko ::

Tko kot pri nas - od prodajalca, če pa ne da, pa na vseh forumih slabo reklamo, na svetu potrošnikov v njegovi državi, skratka negativno reklamo. Če je propadu, se od denarja poslov.

Apple ::

Pri PayPalu se lahko pritožiš - njemu ne bojo izplačali denarja, dokler ne dobiš robe. Če ti robe ne bo poslal, ti PayPal vrne denar.

Samo pazi - jst sm se zaj, ker sem se pritožil, da mi model ne odgovarja, kljub temu, da sem že plačal.

No po pritožbi je motha fucka takoj odgovoril in zato sem umaknil pritožbo.

To je prodajalec izkoristil in mi sploh ni poslal robe. No, s tem sem sam sebi v skledo pljunil, ker si nisem prebral pravila, da lahko za en nakup daš samo največ eno pritožbo.

Model je denar dobil, jaz pa robe ne.

PayPal obžaluje dogodek, denarja mi pa noče vrniti...

Tako, da pazi - ko boš se boš pritožil (obstaja e-forma na PayPalu), je nikar ne umakni, dokler ne dobiš robe - pa naj ti prodajalec obljublja hribe in doline...
LP, Apple

jimbo123 ::

Najlepše hvala za odgovor. :)
Sem se pritožil, prodajalec pa še sploh ni odgovoril na mojo pritožbo. Mislim da moram čakat še 20 dni še po tem ko sem napisal pritožbo preden lahko zahtevam vrnitev denarja od paypala.

smirnof ::

ok, pač stara tema, ampak vseeno


zanima me, kako paypal ve, kdaj jz dobim paket in takrat nakaže prodajlcu denar? Namreč, na ebayu sem pač kupil eno stvar in takoj plačap preko paypala. In sedaj klasika- prodajalec nič več ne odgovarja na emaile, od nakupa pa je preteklo že 14dni. Sedaj ga bom po vsej verjetnosti prijavil, ker drugega mi ne preostane. Me pa vseeno zanima, kdaj paypal izplača denar prodajalcu, če vse skupaj poteka brez zapletov?
EJ6

bastadu ::

Ko nakazuješ preko paypala prodajalec dobi denar takoj na paypal račun. Pač če še nisi dobil, sproži pritožbo zoper prodajalca in če zadeve ne bo od nikoder, imaš veliko možnosti, da ti paypal vrne denar (vzame nazaj z prodajalčevega računa, če je to mogoče).

ales85 ::

Jaz sem tudi imel že eno neprijetno izkušnjo s plačevanjem preko Paypal. Plačal sem storitev prek spleta na spletni strani podjetja, ki je omogočalo uporabo preko Paypal. Za eno storitev, 3 mesece, sem plačal kot dogovorjeno, nato pa mi je podjetje avtomatsko podaljšalo uporabo storitve še za 3 mesece, čeprav tega nisem odobril in so mi takoj kreditirali kreditno kartico (Paypal). Ker zavarovanje kreditne kartice omogoča zavrnitev plačila (oziroma "zavarovanje zaradi kraje" - krijejo stroške nastale na kreditni kartici 24 ur pred in 24 ur po prijavi incidenta), se je tega lotila ta služba, nato pa sem incident prijavil še na Paypal in obvestil podjetje, ki je izvajalo storitev.
Od Paypal najprej ni bilo velikega posluha, nato pa me je podjetje obvestilo, da so vrnili denar Paypal in se opravičili za napako, Paypal pa ni hotel vrniti denarja dokler jih ni podjetje posebej obvestilo o napaki (kljub predhodno že nakazanemu denarju).

Pri njih je treba kar vztrajati...

bastadu ::

Imam eno vprašanje, če je kdo naletel na podebno zadevo, in sicer nekaj tednov nazaj sem sprožil spor s prodajalcem preko Paypalovega Security Center-a, saj mi prodajalec ni poslal takšno zadevo, kot je pisalo v opisu avkcije (pisalo je da je nova, dobil sem rabljeno + en element je bil pokvarjen). Zahteval sem delno povračilo denarja (nekje polovično vsoto plačane). Pred kakšnim tednom sem dobil email od paypala z vsebino "We have concluded our investigation into your case and have decided in your favor.", torej da so primer presodili meni v dobro. Ker denarja še do danes niso vrnili na paypal račun, sem tako šel gledati prav na paypalovo stran, kaj se sedaj sploh dogaja in pod tem zaprtim primerom naletim na presenečenje, kjer piše "We have completed our investigation of this case. We have denied this claim and a refund will not be issued." pod statusom primera pa "Case closed", tako da na tej strani ne morem narediti popolnoma nič več. Zanima me, kaj lahko sedaj še storim? Jih kličem in težim, ali me bodo upoštevali tudi, če jim napišem mejl? Fora je tudi, da se je prodajalec medtem tudi izpisal iz eBaya (verjetno tudi iz Paypala) ... Prosim za nasvet!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

PayPal (strani: 1 2 3 473 74 75 76 )

Oddelek: Loža
3796769808 (3214) Buggy
»

Paypal podpira tudi Slovenijo (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
817137580 (17544) igi82m
»

Paypal vračilo denarja (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
6812178 (10422) St235
»

PayPal placilo,sumljiv prodajalec (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
12220562 (16082) St235
»

paypal pomoč... :) (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Omrežja in internet
14418221 (9425) amacar

Več podobnih tem