Forum » Programiranje » [C++]Prosnja Stiri v vrsto
[C++]Prosnja Stiri v vrsto
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Dead man ::
Prosil bi vas, ce ima kdo mogoce ze kaj takega narejeno, da bi mi prosim poslal.
Rabil bi program stiri v vrsto za dva igralca nobeden od teh ni racunalnik. Igra naj bi potekala v 6x7 ali 7x7 polju .
Program naj bi bil narejen v C++.
Ze v naprej hvala za pomoc.
Rabil bi program stiri v vrsto za dva igralca nobeden od teh ni racunalnik. Igra naj bi potekala v 6x7 ali 7x7 polju .
Program naj bi bil narejen v C++.
Ze v naprej hvala za pomoc.
- spremenil: Dead man ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Matek ::
Kako advanced pa mora biti zadeva? :>
Rabis GUI al lahko printa v konzolo z zvezdicami in podobnimi zadevami?
Rabis GUI al lahko printa v konzolo z zvezdicami in podobnimi zadevami?
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
snow ::
Štiri v vrsto ima 7x6 polje. 7 stolpcev, 6 vrstic.
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Binji ::
ce ima 6 vrstic in 7 stolpcev je to 6x7 matrika kolikor jaz vem...
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
snow ::
Matriko 7x6, v katero filaš X in O. Na začetku pa so tam presledki.
Dodajaš vedno na vrh. In sicer se izmenjujeta igralca (X in O).
Ko igralec vrže noter nov žeton, pogledaš če le ta tvori 4 ali več v vrsto.
Kje je problem?
Dodajaš vedno na vrh. In sicer se izmenjujeta igralca (X in O).
Ko igralec vrže noter nov žeton, pogledaš če le ta tvori 4 ali več v vrsto.
Kje je problem?
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
jan01 ::
Najbrž je problem narediti računalnik pameten(oz kar pustiti butastega, le da bo po algoritmu delal).
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
'FireSTORM' ::
ne rabi AI...
je napisal da bosta oba igralca "human"
je napisal da bosta oba igralca "human"
Those penguins.... They sure aint normal....
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | V šahu čedalje več remijev, prednost belega pa ostaja (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 27636 (20571) | Jst |
» | križci krožci c # (strani: 1 2 )Oddelek: Programiranje | 12159 (10818) | Yacked2 |
» | [Delphi] štiri v vrsto (nasprotnik je računalnik) (strani: 1 2 )Oddelek: Programiranje | 6729 (4456) | Jean-Paul |
» | Šah [Pacsal]Oddelek: Programiranje | 2249 (1852) | NeOman |
» | Kako igrate štiri v vrsto?Oddelek: Znanost in tehnologija | 3612 (3099) | snow |