» »

Garancija?

Garancija?

Cofko Cof ::

Na prenosniku mi je kr naenkrat nehal delat enkran. Vse ok, samo ekran črn. Mam še garancijo ene 3 mesece, nesem na alterno. Me kličejo neki glede računa, da mam sam še par mescev garancije. Se mi zdi vse sumljivo, ampak rečem ok. No zdej pa kličejo, da je blo polno prahu in da je šu hladilnik in je matična čist fuč. Sm reku to ne more bit, ker jz sm čist normalno mel prenosnika še u mreži s črnim zaslonom, vse je delal normalno, ker sm kopiral podatke za vsak slučaj na moj drugi rač. Rečem šla je grafična najverjetneje, ker sm prklopu na zunanji monitor in tud na tem ni delov. Pol mi reče, da je grafična integrirana na plati in je šlo vse skup. Zj me pa zanima:
- mi vseeno velja garancija, čeprov je bil prah(res da sm jz odgovorn za prah, samo nikjer v navodilih ni omenjeno kako se ga puca pa tud normalno sem uporabljal prenosika. Odpret si ga seveda nism upal, da bi spucal tko kot pr namiznem. U bistvu je biv uporabljan isto kot namizni rač. samo včasih sm ga mel tud u postelji).
- kako je lahko grafična integrirana, če je na pci express.

Konkretno gre za tale prenosnik:
http://www.acer.co.th/product/travelmate/1690/index.htm

Hvala za odgovore.
Ars longa,vita brevis.

kixs ::

Kaj tebe muci?!?

Sej imas garancijo, naj zamenjajo kar hocejo, sam da bo potem delalo, ane!?

Glede gretja povej, da je racunalnik do tega trenutka deloval skoz brez problemov in stabilno, tako da nisi niti pomislil, da bi se kaj prevec grel!

LP

Cofko Cof ::

Muči me, da mi nočejo to popravit na garancijo.
Ars longa,vita brevis.

kixs ::

Kar se mene tice, ti morajo popraviti pod garancijo! Ce seveda ni fizicne poskodbe!

lp

jamiroq ::

alterna ima tako politiko, da ne upoštevajo garancije, če je za poškodbo kriv prah. pri prenosnikih se seveda lahko praktično vedno izgovarjajo na to. ko sem dal zamenjati ekran na acerju 3025 so mi ga sicer zamenjali, vendar je nek pametnjakovič pripisal, da so "hladilne reže zabite s prahom" in da "se lahko prenosnik vžge" ter da garancija tega ne krije (kar btw ni bilo res - rebra so bila prašna, ja, vendar ne tako, da bi blokirala pretok zraka). res bi jim bilo težko spihat hladilnik, ko so imeli prenosnik že odprt :/. zase vem, da sem spucal vsak računalnik, ki sem ga dobil umazanega ali vsaj malo zaprašenega, ko sem še delal na servisu.

bozjak ::

hmm, jst bi se probu zgovort na garancijsko nalepko, torej sam nisi mogu počistit praha, oni pa tudi niso predpisali rednega servisa (!!). Povej jim, da se sam na to ne spoznaš (tudi če se, sej nima veze), ampak do sedaj je prenosnik deloval brezhibno, tako da nisi sumil, da je lahko kaj narobe.

Mislim, da dokler ne bodo začel priporočat rednih servisov na vsakih recmo 500 ur delovanja zaradi praha, pač ne morjo prčakvt, da bodo ljudlje sami mislili na to. Ko pa mi bodo dal ob nakupu list "Prah UBIJA!, s skupnimi močmi ga lahko premagamo" bom spremenil mnenje.

Nekak tko sm jst razložu serviserju, ko sm nesel laptop na popravilo. Čeprav je blo na steni napisano, da se težave povezane s prahom ne uveljavljajo pri garanciji, so mi na to laptop očistili in zamenjali celoten hladilni sistem (pod garancijo, torej brezplačno, seveda).

Seveda je odvisno koga dobiš itd, ampak mislim da če boš zadost trmast bo servis popustil.

Lp
http://upor.blogec.si
http://bozjak.deviantart.com

Snegec ::

@Božjak

Razen seveda, če bo prenosnik resno zabit s prahom.
Prah res ni del garancijskega popravila. Za (ne)čistočo okoli svojih prenosnikov/stacionarcev mora kupec skrbeti sam. Garancijska nalepka je tam z razlogom.

Sicer pa ti bodo, v okviru garancije marsikje na servisu računalo spucali brezplačno, samo potrudit se moraš in ga prinest.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Yossarian ::

Garancijo uveljavljaj, ne glede na to, kaj ti trdijo na servisu. Kot je napisal božjak, bi morali kupcu nekako omogočit, da servis redno izpihuje prah, če menijo, da je to velik problem. Tvoj zagotovo ne more bit, razen, če bi oni uspeli dokazati, da si ga uporabljal v nenormalnih razmerah oz. tam, kjer ti v navodilih piše, da ga ne bi smel. Nič bat, morajo popravit. Če ne bodo oz. če se ne boš mogel nič zmenit, pa imaš najprej inšpektorja, nato pa jim pošlji kakšen dopis pred tožbo preko odvetnika.
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Medion servis...ali me hočejo nategniti? (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
7717696 (14234) XsenO
»

Profesionalno čiščenje računalniških komponent, mobilnikov - katero podjetje?

Oddelek: Pomoč in nasveti
293780 (3258) solatko
»

Kaj vse lahko vidiš, ko odpreš računalnik... (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
506600 (4923) krneki0001
»

Laptopu občasno pada frekvenca procesorja ... (strani: 1 2 )

Oddelek: Strojna oprema
575891 (4617) venetu
»

Comtron

Oddelek: Pomoč in nasveti
202128 (1537) marx69

Več podobnih tem