Forum » Loža » Gilera Runner 50
Gilera Runner 50
Phoebus ::
V kakem tednu mislim kupit skuterja (poleg avta za se vozit po mestu), pa me zanima če kdo pozna kakega Runnerja (50), ki:
- je ohranjen in vzdrževan
- je ugoden (do 200, par jurjou gor, par jurjou dol. Tudi za 170 se ga ne bi branil)
Pobožne želje so pa rdeče-črna kombinacija ki zgleda hudo dobro Smiley Ampak imam raje dobro mašino kot to barvno kombinacijo, tako da tudi druge barve pridejo prav!
Na avto.net sem najdu dva ki ustrezata po barvi in ceni (za ohranjenost ne vem):
http://www.avto.net/2004/motornaKolesa/...
http://www.avto.net/2004/motornaKolesa/...
A kdo pozna ta dva motorja? Pri tistem za 199 mi malo smrdi 3. lastnik
Pa še eni trije, šterje podobnih cen so gor.
Torej, pozna kdo kako mašinco ki ustreza mojim željam? Res mi je pa pomembno da je ohranjena oz. vzdrževana, ker je ne bi rad nonstop šeraufal in popravljal!
Aja, vidim da ni možnosti komentiranja (rad bi pa komentarje na dana linka, pa kak predlog, nasvet, ipd, in ne samo ponudb). Tako prosim moderatorja naj premakne kam drugam, kjer bodo lahko odgovarjali na temo
- je ohranjen in vzdrževan
- je ugoden (do 200, par jurjou gor, par jurjou dol. Tudi za 170 se ga ne bi branil)
Pobožne želje so pa rdeče-črna kombinacija ki zgleda hudo dobro Smiley Ampak imam raje dobro mašino kot to barvno kombinacijo, tako da tudi druge barve pridejo prav!
Na avto.net sem najdu dva ki ustrezata po barvi in ceni (za ohranjenost ne vem):
http://www.avto.net/2004/motornaKolesa/...
http://www.avto.net/2004/motornaKolesa/...
A kdo pozna ta dva motorja? Pri tistem za 199 mi malo smrdi 3. lastnik
Pa še eni trije, šterje podobnih cen so gor.
Torej, pozna kdo kako mašinco ki ustreza mojim željam? Res mi je pa pomembno da je ohranjena oz. vzdrževana, ker je ne bi rad nonstop šeraufal in popravljal!
Aja, vidim da ni možnosti komentiranja (rad bi pa komentarje na dana linka, pa kak predlog, nasvet, ipd, in ne samo ponudb). Tako prosim moderatorja naj premakne kam drugam, kjer bodo lahko odgovarjali na temo
- premaknila iz Mali oglasi: vrtnyka ()
HardwareMaster ::
Zdravo!
Glede tehle linkov, drugi zal ne deluje in ti ne morm podat mnenja. Kar se pa tice tele runnerce ki je 2 leti stala pri miru. Mal sumljivo velik ima kilometrov, glede na to da je napisal da so samo novi batni obrocki, bata pa se ni menjal. Sej ne recem da stvar ne zdrzi tolk kilometrov, samo nekje do 20K je pa meja za bat, tko da slej ko prej bos mogel tole menjat + vrjetno ne bo dobro za cilinder ko bo bat sel, tko da je vprasanje ce ti ne bo se tega treba menjat. Cena enega 70 GUS kita malossi/polini/druge firme (mas eno zelo dobro spansko, ki se je trenutno ne spomnim) te pride nekje 40 jurjev (par jurjev +/-). Zraven bos mogel menjat se valjcke in federce na sklopki, ker bos mel pac mocnejsi cilinder. Originala se ti prakticno pri takem posegu ne splaca kupovat, ker je drazji od "sportnega". S tem da bos mel potem po domac povedan se fuk z tehnicnim, ker pac ne bo sel predpisanih 45 oz 50, za take primere mas sicer omejevala vrtljajev, ki ti omeji obrate motorja pac do te meje, da gre predpisanih 45 oz. 50.
Po drugi strani pa sem imel dva runnerja, 125 in 180 (kolega dve 50ke) pa sva bla tako jst kot on super zadovoljna z kvaliteto same masine. Res zdrzi svasta od hudega nabijanja obratov in hitrosti pa vse do delovanja brez kr dobre kolicine vode (ja pocu kiler pa je se cist lepo delu, s tem da niti malo bil poskodovan cilinder). Tko da cez same gilere nimam slabih stvari za rect, edino mal cez plastiko, s katere se barva lusci. Sam to nimas kej, pac popravis z markerjem in je. Ce lepo skrbis za motor, mu prakticno nima bit kej. Vedno tankaj kvalitetno olje (bols da kupis TTS ali motul 600, kot pa da not nalijes dvotaktol al pa tisti hudic od petr*la za skuterje). Edino kar se preglej ko bos kupil motor, oljna pumpa (mislim ko kupis pelji na servis, al pa vsaj enemu mehaniku da pregeleda stvar). Ce ta odpove, se poslovi od cilindra. Niti vedel ne bos da dela brez olja, pa si tm. Men je tako zaribal 180 kit, ker je pumpa odpovedala, pol sm pa 180 kubicno kupu kupu:))
Uglavnem, men se zdi 15K kilometrov ze mal veliko, pa da se ni bil menjan cilinder oz. vsaj bat. Je pa tko kot sem rekel, cist odvisno od tega kako je clovek delal z motorjem (enim zdrzi cilinder tudi cez 20K). Pa poleg tega se mi ne zdi glih raven tist motor, mogoce slika vara, ampak ce pogledas slikico kjer je slika od zadaj, guma je kriva glede na sasijo. To se zna zgodit pri teh runnerjih, ce pades al pa ga kako drugace udaris. Pac ima samo en amortizer zadaj, ki nosi komplet masino in mislm da je vsem jasno da se stvar dokaj hitro zvije ce butnes po tleh.
Ce sem kje mal pretiraval naj me ker popravi:)) Drugace je pa to to, z moje strani.
LP,
Jure
Glede tehle linkov, drugi zal ne deluje in ti ne morm podat mnenja. Kar se pa tice tele runnerce ki je 2 leti stala pri miru. Mal sumljivo velik ima kilometrov, glede na to da je napisal da so samo novi batni obrocki, bata pa se ni menjal. Sej ne recem da stvar ne zdrzi tolk kilometrov, samo nekje do 20K je pa meja za bat, tko da slej ko prej bos mogel tole menjat + vrjetno ne bo dobro za cilinder ko bo bat sel, tko da je vprasanje ce ti ne bo se tega treba menjat. Cena enega 70 GUS kita malossi/polini/druge firme (mas eno zelo dobro spansko, ki se je trenutno ne spomnim) te pride nekje 40 jurjev (par jurjev +/-). Zraven bos mogel menjat se valjcke in federce na sklopki, ker bos mel pac mocnejsi cilinder. Originala se ti prakticno pri takem posegu ne splaca kupovat, ker je drazji od "sportnega". S tem da bos mel potem po domac povedan se fuk z tehnicnim, ker pac ne bo sel predpisanih 45 oz 50, za take primere mas sicer omejevala vrtljajev, ki ti omeji obrate motorja pac do te meje, da gre predpisanih 45 oz. 50.
Po drugi strani pa sem imel dva runnerja, 125 in 180 (kolega dve 50ke) pa sva bla tako jst kot on super zadovoljna z kvaliteto same masine. Res zdrzi svasta od hudega nabijanja obratov in hitrosti pa vse do delovanja brez kr dobre kolicine vode (ja pocu kiler pa je se cist lepo delu, s tem da niti malo bil poskodovan cilinder). Tko da cez same gilere nimam slabih stvari za rect, edino mal cez plastiko, s katere se barva lusci. Sam to nimas kej, pac popravis z markerjem in je. Ce lepo skrbis za motor, mu prakticno nima bit kej. Vedno tankaj kvalitetno olje (bols da kupis TTS ali motul 600, kot pa da not nalijes dvotaktol al pa tisti hudic od petr*la za skuterje). Edino kar se preglej ko bos kupil motor, oljna pumpa (mislim ko kupis pelji na servis, al pa vsaj enemu mehaniku da pregeleda stvar). Ce ta odpove, se poslovi od cilindra. Niti vedel ne bos da dela brez olja, pa si tm. Men je tako zaribal 180 kit, ker je pumpa odpovedala, pol sm pa 180 kubicno kupu kupu:))
Uglavnem, men se zdi 15K kilometrov ze mal veliko, pa da se ni bil menjan cilinder oz. vsaj bat. Je pa tko kot sem rekel, cist odvisno od tega kako je clovek delal z motorjem (enim zdrzi cilinder tudi cez 20K). Pa poleg tega se mi ne zdi glih raven tist motor, mogoce slika vara, ampak ce pogledas slikico kjer je slika od zadaj, guma je kriva glede na sasijo. To se zna zgodit pri teh runnerjih, ce pades al pa ga kako drugace udaris. Pac ima samo en amortizer zadaj, ki nosi komplet masino in mislm da je vsem jasno da se stvar dokaj hitro zvije ce butnes po tleh.
Ce sem kje mal pretiraval naj me ker popravi:)) Drugace je pa to to, z moje strani.
LP,
Jure
°°°°°°°°°°°°
AMD Ruls
Zgodovina sprememb…
- spremenil: HardwareMaster ()
HardwareMaster ::
JSt bi si pogledal tole runnerco:
http://www.avto.net/2004/motornaKolesa/...
Ta je pri 10K, ce je lepo delal z njim model ki ga ima in če bos ti tud, pol pomoje nimas kej skrbet da bi ga velik sravfu. Pa ocitno ga je skos lepo serviseru k ma servisno potrjeno, ceprov to ti dons ze usak postempla ce reces al mu pa stisnes 5 jurckov:)
http://www.avto.net/2004/motornaKolesa/...
Ta je pri 10K, ce je lepo delal z njim model ki ga ima in če bos ti tud, pol pomoje nimas kej skrbet da bi ga velik sravfu. Pa ocitno ga je skos lepo serviseru k ma servisno potrjeno, ceprov to ti dons ze usak postempla ce reces al mu pa stisnes 5 jurckov:)
°°°°°°°°°°°°
AMD Ruls
smilyxx ::
En frend se je zdej zaletu z Runnerco 50 pa ma sam plastike počene pa še to se da poštimat. Drgač mu gre motor z ZX aupsuhom pa valjčki in fedrčki ene 85 realnih. Prodal bi ga pa pomoje za pod 150k, tko da se daš pol še ene 30k za rabljene plastike pa žmigovce, pa maš hud motor. Drgač te pa pride štrihanje komplet motorja ene 20k.
Save water.
drink beer.
drink beer.
Jan987 ::
Jest tud v kratkem nameravam nabavit en scouter, pa me zanima al se olj splača rabljenga yamaha aerox, to giero oz. kaj v tem rangu ki ima že 10-15.000 kilometrov, al pa raje nabavim une z ene 200-300k k jih majo v trgo-avto? želje so da bi bil motor sposoben jit saj ene realnih 70km/h če mu zamenjam izpuh! Kaj predlagate torej od 200-300k? Aja pa želja je da bom s čim manj servisa naredu saj ene 10-15k kilometrov
jRk0 ::
jaz sem nardil 35.000 km s skuterjem, od tega vec ene 17,18k s 70cc cilindrom, nikol menjal bata, ista sklopka, ista ojnica, vse :)
pa je se vedno letel 110 realno =)
ok, par stvari je se blo menjanih.
pa je se vedno letel 110 realno =)
ok, par stvari je se blo menjanih.
You fuck up once, you loose two teeth.
smilyxx ::
TOP ne po števcu mu gre skorej 100. Je bil pa ta motor že ribnen, sam ga je prejšnji lastnik poštimal. Možno da je dal celo kakšen poceni 70 kit notr. To ne bom reku da ni možno.
jani123: Če se boš šel turista kupi Runnerco ker je dost udoben motor, tut sopotnik ne trpi tolk, na podoben način je tud Aerox samo ni glih taka "krava". Če se pa misliš kej bl dirkat alpa se zajebavat z motorjem pa priporočam Gilero Stalker, Piaggio Typhoon(praktičn ista) alpa mogoče kakšnega Zipa. Pa poglej še za kakšnim energyjem, baje je v redu motor sam z njim nimam velik izkušenj.
jani123: Če se boš šel turista kupi Runnerco ker je dost udoben motor, tut sopotnik ne trpi tolk, na podoben način je tud Aerox samo ni glih taka "krava". Če se pa misliš kej bl dirkat alpa se zajebavat z motorjem pa priporočam Gilero Stalker, Piaggio Typhoon(praktičn ista) alpa mogoče kakšnega Zipa. Pa poglej še za kakšnim energyjem, baje je v redu motor sam z njim nimam velik izkušenj.
Save water.
drink beer.
drink beer.
teedy ::
NRG-ji so zakon, sploh mašina, drugače bi sam raje izbral runnerco, sploh če misliš še koga peljati zadaj, pri aeroxu si sopotnik skoraj pogrize kolena , drugače tudi ni slab skuter(aerox), poglej tudi za kakšnim firefoxom, tudi vredu skuterček
lp
lp
;-) ::
jaz bi na vešem mestu kupil tole ali pa nekaj takega...180k ni neki vlki denar, pa ga za ostakli denar predelaš...ostane ti 120k sam za predelavo a ne? to je tud nekaj
po vrhu še je ful lepo ohranjen.
no nevem....
po vrhu še je ful lepo ohranjen.
no nevem....
Phoebus ::
Tale firefox je tudi lepi, ja.
U, pa tista rdeča ki je dal link HWMaster tudi zgleda dobro, sploh mi diši servisna knjiga...
Zbitega raje ne bi kupil, ker nikoli ne veš kaj se je še zvilo pod plastiko...pa kje bom dobil plastike, pa to...
Aha, potem kaj dosti nad 10k km ni za kupovat če nima menjanih zadev? No, konec tega tedna / začetek drugega grem malo v oglede, pa kakega kolega ki je v srednji šeraufal skuterje bom vzel, pa upam da dobim dobro!
A pozna drugače kdo firefoxe? So zanesljivi, dobro narejeni? Kakšen tank imajo?
U, pa tista rdeča ki je dal link HWMaster tudi zgleda dobro, sploh mi diši servisna knjiga...
Zbitega raje ne bi kupil, ker nikoli ne veš kaj se je še zvilo pod plastiko...pa kje bom dobil plastike, pa to...
Aha, potem kaj dosti nad 10k km ni za kupovat če nima menjanih zadev? No, konec tega tedna / začetek drugega grem malo v oglede, pa kakega kolega ki je v srednji šeraufal skuterje bom vzel, pa upam da dobim dobro!
A pozna drugače kdo firefoxe? So zanesljivi, dobro narejeni? Kakšen tank imajo?
HardwareMaster ::
Kupis tko kot sm jst. Cist razf*kanega typhoona, gres u trst, nakupis dele prakticno za celo masino, vse zamenjas in mas prakticno nov motor. To seveda naredis ce se ti da drkat z vsem kar pride zraven montaze novih delov (predvsem je tu problem kaksna ojnica in pa lezaji, al pa kaksen znucan odlomljen nosilc cilindra, k ti navoj ustane v bloku - jst sm skor pop*zdu k sm tist vn vrtal). Pac naredis tako, da si lahko sigurn da je motor porihtan. Mas en kup motorjev ki so bili razbiti pa so zviti al pa ze zaribani, pa so menjali sam cilinder, ojnice pa ni noben gledu, kakor tudi lezajev ne. Pac pred nakupom dobro pregledas ceu motor. Po moznosti tud poberes dol plastike, tolk da se res prepricas da je ql motor.
Jrko tolk si naredu z kitom? Lepo, pa to si meu navaden GUS 70ccm? K jst ga mam tud, pa mi noben ni znal tocno povedat kolk bo lavfu. eni so rekl da 15 eni da loh tud 25. Na kolk si pa obrocke menjal? Mam pa se enga malce slabse ohranjenga Malossi MHR replica zracni kit 70 ccm, max 12 konjev. Ce koga zanima. Novi obrocki so gor, sam je pa cilinder ze tko, kr nekaj dal cez. Za koga ki bi se rad gonil do konca je pa se za ponucat:)) ene 5 jurjev komplet, s tem da pr men dvigne robo, al pa placa postnino.
LP,
Jure
Jrko tolk si naredu z kitom? Lepo, pa to si meu navaden GUS 70ccm? K jst ga mam tud, pa mi noben ni znal tocno povedat kolk bo lavfu. eni so rekl da 15 eni da loh tud 25. Na kolk si pa obrocke menjal? Mam pa se enga malce slabse ohranjenga Malossi MHR replica zracni kit 70 ccm, max 12 konjev. Ce koga zanima. Novi obrocki so gor, sam je pa cilinder ze tko, kr nekaj dal cez. Za koga ki bi se rad gonil do konca je pa se za ponucat:)) ene 5 jurjev komplet, s tem da pr men dvigne robo, al pa placa postnino.
LP,
Jure
°°°°°°°°°°°°
AMD Ruls
teedy ::
HardwareMaster, ali pa če greš v Italijo, in kupiš lepega, za malo denarja, u Italiji imajo skoraj smešne cene
HardwareMaster ::
smilyxx, tako je:) Stoji mi na polici, komplet cilinder, bat in kapa (dobro tesnilo) - loh ti poslikam, sam kot pravim cilinder je ze malo bogi ker je ze dal kr enih KM cez, ostalo je ql.
Kar se pa tice motorjev za mal denarja, sm pa jst tko mal skepticen, ker noben nebi prodal dobro stvar za mal denarja. Sej majo oni glih take cene novih motorckov kokr mi. Plus to da je treba potem se papirje zrihtat in vse, pa mas en kup jebancije, sploh ce kupis kaj kar je malo starejse (kaksen ZIP letnika 95 ali pa kaj podobnega). Noben kur*c ti ne homologira tega hudica.
Kar se pa tice motorjev za mal denarja, sm pa jst tko mal skepticen, ker noben nebi prodal dobro stvar za mal denarja. Sej majo oni glih take cene novih motorckov kokr mi. Plus to da je treba potem se papirje zrihtat in vse, pa mas en kup jebancije, sploh ce kupis kaj kar je malo starejse (kaksen ZIP letnika 95 ali pa kaj podobnega). Noben kur*c ti ne homologira tega hudica.
°°°°°°°°°°°°
AMD Ruls
HardwareMaster ::
Pa se to. Noben ni omenil, al pa sm jst spregledal. Runnerca ima velik tank, kar je hudo dobr, da ti ni treba skos na pumpi viset. Ker tale typhoon ko ga mam jst ma tanka use skupi sam ene 4-5L in je prava groza, skos je treba nalivat not benz,u runnerco sm pa natocu 12L pa je blo:)
°°°°°°°°°°°°
AMD Ruls
Likalnik ::
Da si se jaz sposodim temo oziroma jo obudim:)
imam tezavo z Golero Runner 50, gorivo pride od glavnega rezervoarja do bencinske pumpe (taka srebrna skatlica) od tu naprej ne pride vec....to pumpo (naj bi bila vakum pumpa) se zamenjal z novo, ker sem menil, da je tezava v tastari vakum pumpi.
Sedaj sem ugotovil, da bencin ne gre naprej tudi ne z novo pumpo.
Bencin recimo nalijem v frgazer...skuter takoj vzge in dela dokler ne pokuri bencina....res ne vem kje je tezava.
Prav tako sem menjal vse cevi za gorivo...nekje sem bral, da ce vlece fous zrak notri, da ta vakum pumpa ne deluje...
Pipco za gorivo sem tudi menjal ampak sem dobil rabljeno in ne morem z gotovostjo trditi, da pa dela...se pravi imam dve pipci za gorivo (original katera je bila prej na motorju) in novo oziroma drugo rabljeno...pa se mi zdi, da je pri obeh isto...ne vleče bencina:)
imam tezavo z Golero Runner 50, gorivo pride od glavnega rezervoarja do bencinske pumpe (taka srebrna skatlica) od tu naprej ne pride vec....to pumpo (naj bi bila vakum pumpa) se zamenjal z novo, ker sem menil, da je tezava v tastari vakum pumpi.
Sedaj sem ugotovil, da bencin ne gre naprej tudi ne z novo pumpo.
Bencin recimo nalijem v frgazer...skuter takoj vzge in dela dokler ne pokuri bencina....res ne vem kje je tezava.
Prav tako sem menjal vse cevi za gorivo...nekje sem bral, da ce vlece fous zrak notri, da ta vakum pumpa ne deluje...
Pipco za gorivo sem tudi menjal ampak sem dobil rabljeno in ne morem z gotovostjo trditi, da pa dela...se pravi imam dve pipci za gorivo (original katera je bila prej na motorju) in novo oziroma drugo rabljeno...pa se mi zdi, da je pri obeh isto...ne vleče bencina:)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Likalnik ()
fikus_ ::
Ne poznam te zadeve, ampak če dobiš bencin do uplinjača, naprej ne, je verjetno zamašena šoba. Z leti se naredi nekakšen kamen od bencina, tako da moraš to predreti s kakšno žičko.
Šoba je verjetno medeninast vijak z zarezo za ploščati izvijač. Previdno odvij in poglej. S čelne strani bi morala biti majhna luknjica, tukaj se rado zamaši.
Šoba je verjetno medeninast vijak z zarezo za ploščati izvijač. Previdno odvij in poglej. S čelne strani bi morala biti majhna luknjica, tukaj se rado zamaši.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
hojnikb ::
Ne poznam te zadeve, ampak če dobiš bencin do uplinjača, naprej ne, je verjetno zamašena šoba. Z leti se naredi nekakšen kamen od bencina, tako da moraš to predreti s kakšno žičko.
Šoba je verjetno medeninast vijak z zarezo za ploščati izvijač. Previdno odvij in poglej. S čelne strani bi morala biti majhna luknjica, tukaj se rado zamaši.
še enkrat preberi kaj je napisal. Tudi z novo črpalko mu ne vleče goriva od črpalke do fergija. Ergo je problem, da je tudi nova črpalka zanič oz nekaj okoli nje ne deluje.
Mogoče bi blo smiselno poiskat kakšno nizkotlačno električno črpalko, namesto te vakumske,
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
fikus_ ::
Če je šoba zadelana, membranska črpalka ne more potisniti bencina naprej. Možno je, da je nova črpalka tudi pokvarjena, ampak malo verjetno.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
hojnikb ::
glede na to da je verjetno bencin nalil v bowl, potem šoba ziher ni zadelana :)
#brezpodpisa
A. Smith ::
Očitno vprašanje tukaj je, od kod dobi pumpa napajanje, oziroma, ali deluje rele, ki jo vklaplja. Premeriti.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mini motoOddelek: Loža | 6072 (4194) | Janac |
» | kere znamke je ta motorOddelek: Loža | 2390 (2044) | T0RN4D0 |
» | Za avtomatika rabimo izpit? (moped mislim)Oddelek: Loža | 8574 (7859) | TekO |
» | 50ccm enduro in supermotoOddelek: Loža | 6528 (6176) | Sadida |
» | kater moped ni treba registrirat?Oddelek: Loža | 6178 (5625) | pikachu004 |