Forum » Elektrotehnika in elektronika » Napajalnik nujno pomoč
Napajalnik nujno pomoč
slaviša ::
Poskušam domači dvd priklopiti na akumulator 12v. Na napajalnik v dvd-ju je iz 220 v izmenične delal enosmerne izhodne napetosti enosmerne, +12, +5, ter -12v. Ta napajalnik sem dal ven. V trgovini sem kupil neke napetostne regulatorje tako da sem dobil naoetosti +12, ter+5 voltov, vendar regulator ki mi je prodal naj bi delal-12v (l7912cv)ne dela pa čeprav sem ga povezal kot druga dva leva noga plus sredna minus tako da bi mi desna noga morala biti-12v. Verjetno mi ni prodal pravi del.
Čisto enostavno? Kako dobimo - 12 voltov napetosti max 2 ampera oziroma če ima kdo skico napajalnika če je vhodna napetost 12 voltov enosmerne, izhodna pa +12, +5, -12 votov napetosti pa da mu nebi bile motnje zvoka zaradi delovanja motorja, kot tiste škatlice ki so bile pri starih avtoradijih, proti motnjam
in še enkrat hvala
Čisto enostavno? Kako dobimo - 12 voltov napetosti max 2 ampera oziroma če ima kdo skico napajalnika če je vhodna napetost 12 voltov enosmerne, izhodna pa +12, +5, -12 votov napetosti pa da mu nebi bile motnje zvoka zaradi delovanja motorja, kot tiste škatlice ki so bile pri starih avtoradijih, proti motnjam
in še enkrat hvala
- polepsal: OmegaBlue ()
Jackal ::
Ojoj.. tole ne bo šlo točno tako kot si si zamislil. Pozitivna napetostna regulatorja delata zato, ker imata na vhodu pozitivno napetost (čeprav za 12V stabilizator skoraj malo dvomim, da deluje čisto pravilno pri 12V vhodne napetosti).
Da bo deloval regulator za -12V, mu moraš na vhod pripeljat NEGATIVNO napetost vsaj kakšnih -15V. Z baterijo je to možno naredit tako, da vzameš dve 12V bateriji, zvežeš od ene baterije + in od druge - in to še ozemljiš. Ostaneta ti še + ene baterije in - druge baterije. Na + prve baterije boš dobil +12V, na - druge baterije pa -12V. Potem pa če še rabiš stabiliziranih 5V, uporabiš +12V in stabilizator za ta namen.
Ampak ker predvidevam da gre za montažo v avto, drugi akumulator odpade.
Ena trotelziher možnost je razsmernik iz 12V enosmerne napetosti na 230V izmenične in potem uporabiš kar originalni napajalnik.
Še ena (manj verjetna) možnost pa je, da izdelaš (ali dobiš nekoga za to) pravi preklopni napajalnik napetosti, ki jih iščeš.
Da bo deloval regulator za -12V, mu moraš na vhod pripeljat NEGATIVNO napetost vsaj kakšnih -15V. Z baterijo je to možno naredit tako, da vzameš dve 12V bateriji, zvežeš od ene baterije + in od druge - in to še ozemljiš. Ostaneta ti še + ene baterije in - druge baterije. Na + prve baterije boš dobil +12V, na - druge baterije pa -12V. Potem pa če še rabiš stabiliziranih 5V, uporabiš +12V in stabilizator za ta namen.
Ampak ker predvidevam da gre za montažo v avto, drugi akumulator odpade.
Ena trotelziher možnost je razsmernik iz 12V enosmerne napetosti na 230V izmenične in potem uporabiš kar originalni napajalnik.
Še ena (manj verjetna) možnost pa je, da izdelaš (ali dobiš nekoga za to) pravi preklopni napajalnik napetosti, ki jih iščeš.
Walking the way is something completely different than imagining the way.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jackal ()
slaviša ::
Se pravi da sem kupil napetostni regulator za + 12 voltov zastonj saj je tako ali tako akumulator 12 v in je bolje povezati direkt, v redu.
Toda kako naredim - 12 voltov če lahko bolj enostavno ker nisem neki mojster
Toda kako naredim - 12 voltov če lahko bolj enostavno ker nisem neki mojster
Zgodovina sprememb…
- polepsal: Azrael ()
Azrael ::
1. Ne vpij, VELIKE črke je zoprno brati!
2. Preden kupuješ, se pozanimaj kaj v resnici rabiš.
3. 12V akumlator nima skoraj nikoli 12V. Ob štartu motorja ima okoli 8V, ko motor deluje oz. se akumulator polni na kakšen drug način, ima okoli 14V. Ko motor vozila miruje ima akumulator 12.6V in ta napetost pada, odvisno od obremenitve.
Torej, tako kot si si zamislil, ne gre. Za tvoj primer rabiš eno od rešitev, ki jo je navedel uporabnik Jackal: ali pretvornik in 12V istosmerne na 230V izmenične napetosti in DVD uporabljati tak kot je ali stikalni pretvornik, ki bo nadomestil originalnega 230V.
Naslednja zoprnija je, da te naprave niso mišljene za delovanje v vozilu, saj so preveč občutljive na tresljaje in med vožnjo ni pričakovati dobrih rezultatov od njih..
2. Preden kupuješ, se pozanimaj kaj v resnici rabiš.
3. 12V akumlator nima skoraj nikoli 12V. Ob štartu motorja ima okoli 8V, ko motor deluje oz. se akumulator polni na kakšen drug način, ima okoli 14V. Ko motor vozila miruje ima akumulator 12.6V in ta napetost pada, odvisno od obremenitve.
Torej, tako kot si si zamislil, ne gre. Za tvoj primer rabiš eno od rešitev, ki jo je navedel uporabnik Jackal: ali pretvornik in 12V istosmerne na 230V izmenične napetosti in DVD uporabljati tak kot je ali stikalni pretvornik, ki bo nadomestil originalnega 230V.
Naslednja zoprnija je, da te naprave niso mišljene za delovanje v vozilu, saj so preveč občutljive na tresljaje in med vožnjo ni pričakovati dobrih rezultatov od njih..
Nekoč je bil Slo-tech.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | DC-AC pretvornikOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 6976 (5490) | cegu |
» | regulator napetostiOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 4831 (4607) | a13misko |
» | izdelava napajalnikaOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 3796 (3580) | Brane2 |
» | Pretvornik napetostiOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 1773 (1620) | Cowboy6 |
» | Cd-rom v Avto, 78S05, ko priklopim zraven računalniške zvočnike hreščiOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 1570 (1440) | SkIDiver |