Forum » Igre » homemade igrca
homemade igrca
Bethrezen ::
živjo
(če taka podobna tema že obstaja se opravičujem) js bi rd naredu sam eno špilo tako bl arkadno 2d al pa fps(če ne bi blo preveč zakomplicirano), da bi se dal igrt prek neta. zdj me pa zanima če gdo pozna kšn program bl simpl(k sm še začetnik pr teh zadevah), pa ne takih k treba poznt kšn rač. jezik.
hvala
(če taka podobna tema že obstaja se opravičujem) js bi rd naredu sam eno špilo tako bl arkadno 2d al pa fps(če ne bi blo preveč zakomplicirano), da bi se dal igrt prek neta. zdj me pa zanima če gdo pozna kšn program bl simpl(k sm še začetnik pr teh zadevah), pa ne takih k treba poznt kšn rač. jezik.
hvala
Matrin ::
A te jaz prav razumem? Ti bi rad naredil igro, celo tako za prek neta, nočeš pa progamirat?
Ta post je na na vrhu. Sn že vido poste, ko bi se kdo rad naučil programirat ob delanju mmorpg, ko bi kdo sam rad naredo nojbol jači fps, samo da bi pa kdo rad naredo špil, na da bi programiral. Poleg tega hoče pa še net podporo. Zlata vredno.
Zberi si jezik, dobi si knjigo, začni z malim (zelo malim).
Ta post je na na vrhu. Sn že vido poste, ko bi se kdo rad naučil programirat ob delanju mmorpg, ko bi kdo sam rad naredo nojbol jači fps, samo da bi pa kdo rad naredo špil, na da bi programiral. Poleg tega hoče pa še net podporo. Zlata vredno.
Zberi si jezik, dobi si knjigo, začni z malim (zelo malim).
opeter ::
Zakaj se delate frajerje fantje? Obstaja kar nekaj programov za to početje, celo ne rabiš skoraj nič znanja za izdelavo igre (le klikanje).
pred leti je bil pravi hit programski paket Klik & Play (še pod Windows 3.1 in 95). Ampak je to že prestaro... če bi resnično rad izdelal kako enostavnejšo igro (lahko pa kaj bolj kompliciranega, podobno, kot imajo v svoji ponudbi podjetja Alawar, GameHouse itn.), ti priporočam, da si ogledaš nizozemski program Game Maker.
pred leti je bil pravi hit programski paket Klik & Play (še pod Windows 3.1 in 95). Ampak je to že prestaro... če bi resnično rad izdelal kako enostavnejšo igro (lahko pa kaj bolj kompliciranega, podobno, kot imajo v svoji ponudbi podjetja Alawar, GameHouse itn.), ti priporočam, da si ogledaš nizozemski program Game Maker.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
ArYeS ::
opeter, preko interneta sem gotov, da ne bo v gamemakerju naredil le z click & drag orodji.
No saj zdaj je na voljo zastonj XNA framework kateri je fajn za začetnike in za začeti programirat igre, naj proba.
No saj zdaj je na voljo zastonj XNA framework kateri je fajn za začetnike in za začeti programirat igre, naj proba.
opeter ::
Točno MS-ov XNA platformo sem pozabil.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Bethrezen ::
aja pa meu sm tut en program k čist na izi nardiš fps (drag & drop) sam tok da ne boš govoru u prazno
iggy ::
Zakaj potem sprašuješ če si videl "tut en program k čist na izi nardiš fps (drag & drop)" ?
Učasih se mi zdi da nekateri uporabniki tega foruma le mlatijo prazno slamo.
Drugače pa lahko začneš z Javo. Mogoče boš tam še najlažje naredil igro, ki bo podpirala multiplayer.
Učasih se mi zdi da nekateri uporabniki tega foruma le mlatijo prazno slamo.
Drugače pa lahko začneš z Javo. Mogoče boš tam še najlažje naredil igro, ki bo podpirala multiplayer.
Hey, you're fat!
Tilen ::
Takole.
Tudi en program in tudi en drug program in en tretji program in se en program za prodajanje buč.
Kateri je ta program Bethrezen? Pa se gremo potem drag&drop developerje!
Tudi en program in tudi en drug program in en tretji program in se en program za prodajanje buč.
Kateri je ta program Bethrezen? Pa se gremo potem drag&drop developerje!
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
MarkV ::
Za enostavne špile je gamemaker super. Obstajajo tudi extensioni za nadzor nad podatkovnimi bazami! in celo za networking...
Keki ::
wow svetovno, jaz bom kr reko nasemu profesorju na univerzi da naj zacnejo rajse ucit te drag&drop variante...
http://www.alfakan.si/
http://mihajerot.si/
http://mihajerot.si/
Matrin ::
Tut drag&drop programi ne morejo biti brez elementov programiranja in programskih jezikov. Drugače je pa to le mod na obstoječem enginu. To pa potem ni delanje igre, ampak delanje moda.
Bethrezen ::
skor celo špilo maš že narjeno kk se premika pa to ti sam morš dat notr 3d modele za pištole, osebe, nardit zgodbo, mal posnetku notr vržt.....fajn zadeuca sam mal bedna k so pol use špile iste (razn če se spustiš u un jezik k je napisan sam pol je pa spet isti drek kt če bi jo sam programiru). meu sm ta program demo verzijo, pol sm si pa dol zloudu celo, sam jo je blo res težko dobit, vredna je pa en drek na palc
Bethrezen ::
link evo da boste usaj nekateri verjel (nism pa špile nubene naredu tk da ne vem kk pride vn igrca kt končn izdelk)
Matrin ::
Torej gre za nekakšno modanje (preecej preprosto modanje). Isto bi lahko naredil s kareim koli špilom, samo zamenju bi mu fajle. Če te takšne stvari res zanimajo, poskusi tako spremenit kak starejši špil. Me zanimajo rezultati.
MarkV ::
Kdor se uči delati na gamemakerju, bo tudi lažje kodiral potem v resnem jeziku resne projekte, saj bo imel že določeno razumevanje kako stavri potekajo, razni collisioni, eventi, kaj je potrebno storiti.... Gamemaker ponuja neke vrste "programiranje", samo primer kode pa v tem smislu:
ta objekt naj se premika tja in tja, če zadane ta objekt naj se odbije, drugi objekt naj izgine, poveča naj se števec... Zelo podobno programiranju skratka, samo da gre za klikanje pa urejanje raznih parametrov. Seveda je ustvarjalnost pri tem zelo omejena, samo logika v ozadju je ista.
Sploh pa če nekdo hoče za zabavo nekaj narediti.. Tko 1 urco zafrkancije, naj se gre učit cel programski jezik? Mate pa res pametne predloge eni... To je isto kot da bi nekomu, ki se hoče peljati z gokartom, rekel da mora znati voziti formulo.
Razni "my-programming-language-roxxx" prispevki IMHO ne spadajo v to temo. Človek sprašuje po _ZABAVNIH_ orodjih.
ta objekt naj se premika tja in tja, če zadane ta objekt naj se odbije, drugi objekt naj izgine, poveča naj se števec... Zelo podobno programiranju skratka, samo da gre za klikanje pa urejanje raznih parametrov. Seveda je ustvarjalnost pri tem zelo omejena, samo logika v ozadju je ista.
Sploh pa če nekdo hoče za zabavo nekaj narediti.. Tko 1 urco zafrkancije, naj se gre učit cel programski jezik? Mate pa res pametne predloge eni... To je isto kot da bi nekomu, ki se hoče peljati z gokartom, rekel da mora znati voziti formulo.
Razni "my-programming-language-roxxx" prispevki IMHO ne spadajo v to temo. Človek sprašuje po _ZABAVNIH_ orodjih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MarkV ()
MarkV ::
ja sj zdj mau gejmmejkrja drkam. upam da bo neki iz mene
Ne pričakuj preveč. Z gamemakerjem se boš zabaval, zabavili se bodo tvoji kolegi, ko jim boš dal svoj zmazek in jim rekel "to sem jaz naredil"... Kaj več pa ne Da pa se narediti kak tetris, arkanoid, asteroids, pong... kako raketko ki strelja, supermario-style(tm) špilo, celo kako monkeyisland-style(tm) pustolovščino itd... Ampak to so vse igre iz prejšnjega tisočletja... Kar pa ne pomeni da ne morejo biti zabavne
opeter ::
MarkV, imaš kar dokaj soliden trg ta takle špile, kot si naštel. Zadeva je celo tako daleč, da vse skupaj vse bolj cveti. Dober primer so igre, ki jih najdeš na Alawar.com, Gamehouse.com, Reflexive.net, PopCapGames.com, BigFishGames.com in milijon podobnih strani. Nekateri izmed teh so narejeni v Flash tehnologiji, drugi na nekem svojem engine-u, tretji pa: ne boš verjel - z GameMakerjem.
Da pa ne bom prazne slame mlatil, eden najboljših takle špilov v zadnjem času je nedvomno Gish in Wik & the Fable of Souls.
Da pa ne bom prazne slame mlatil, eden najboljših takle špilov v zadnjem času je nedvomno Gish in Wik & the Fable of Souls.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
opeter ::
Še ena podobna Gishu - Gumboy Adventures. Za vse tiste, ki ste uživali klasične platformske igre ala Mr. Nuts, Donkey Kong Country ipd.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
roli ::
Jaz sem se malo zabaval z FPScreatorjem,ki je dokaj OK vendar je na koncu igra postala tako velika,da se je nalagala 10 minut.Tudi smo delovanje ni nevemkaj ampak zabavno pa je bilo.In kolikor vem lahko delaš mrežno igro v njem.Seveda lahko se naučiš programiranja in z FPSCretorjem narediš nekaj ampak to je spet treba se učit programiranja.
Ampak to pač ni nekaj kar bi izpadlo za prodajo.Jaz sem že prej slišal za XNA in,ker sem ugotovil,da je zastonj in imam nekaj časa ga bom poizkusil in,da vidimo kako deluje.
Ampak to pač ni nekaj kar bi izpadlo za prodajo.Jaz sem že prej slišal za XNA in,ker sem ugotovil,da je zastonj in imam nekaj časa ga bom poizkusil in,da vidimo kako deluje.
http://www.r00li.com
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Učenje programiranja za osnovnošolcaOddelek: Programiranje | 3157 (1059) | Sindrom |
» | Izdelava iger za otrokeOddelek: Programska oprema | 2321 (1738) | TheBlueOne |
» | Progam za izdelavo svoje IGRICEOddelek: Igre | 2797 (1710) | Mipe |
» | Izdelovanje IGEROddelek: Igre | 2852 (2250) | Zimavc |
» | izdelovanje iger-vprasanjeOddelek: Programiranje | 1787 (1385) | snow |