» »

Resničnost - MMORPG

Resničnost - MMORPG

Slo-Tech - V torek, 6. februarja ob 18.10 vas vabimo na ogled Resnične resničnosti na prvem programu TVS.

Govorili bomo o masivno večigralskih online svetovih (MMORPG). Gost v studiu bo kar naš igričarski mojster Aleksander Hropot - Quattro.

Ali lahko v Second life res zaslužimo miljone? Koliko članov imajo največji svetovi in kdo od tega dobro služi? Pogledali si bomo tudi problem zasvojenosti z virtualnimi vlogami in zanemarjanje svojega prvega življenja. Gre pri Second life res za piramidno shemo, ki vleče nove igralce z obljubami o zaslužkih?



Med igrami pa bomo govorili o Burning crusade, Vanguardu in Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar. Ah, Gašper pa bo seveda predstavil Planeshift.

V torek torej privoščite svojim avatarjem pol ure počitka in si oglejte Resničnost!

113 komentarjev

«
1
2 3

ALTbla ::

World of Warcraft: BC all the way! ;)

Pyr0Beast ::

Weeeww :)
Tole bo pa vredno ogleda :P
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

BoLhCa ::

No to bom pa še sam pogledal, če bom ujel seveda, bo najboljš da si opomnik naštimam:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BoLhCa ()

BigWhale ::

O EVE Online pa nic? Edini game, ki je imel vec kot 30.000 igralcev hkrati online? :)

BluPhenix ::

Ja, bastards, samo nekaj mainstream :D
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

sweeti007 ::

seveda se da zasluzit z igrami sam morš veliko delati od začetka

kot primer lahko vzamem stargatewars.Tukaj se da prodajat vojsko, denar(naquado), svoj lasten račun, supporter status, ter verjetn še kake osluge.

nekdo od mocnejsih je meu čez 100 miljonov vojske, res da vse vojske(minerji) ne morš prodat ker je tu še 10% zvestih prebivalcev(liferjev)
in cene? za 1 miljon minerjev se je dalo iztržiti 100$.se pravi če bi slednji lahko vse prodal bi teoretično dobil 10k $

:D no jst sem sam svoj račun prodal za 25k sit.Kar lepo glede na to da sem bolj malo delal na tej igri ter prodal prvemu kupcu ki je prišel.

joebanana ::

Eh stran s tem. Se ne da nebi blo fajn, sam je preveč fajn:)) MMORPG preveč zasvojijo. Vem k sm spilu enga. :) Pa to ti je droga virtualnega sveta. Zato si nikol več ne bom naložu MMORPG ja na komp.:P Se ne rečem, da vse MMORPGji tok obsedejo, sam poznam kr par primerkov. Tko da moj nasvet izogibat na daleč>:D

Mavrik ::

O EVE Online pa nic? Edini game, ki je imel vec kot 30.000 igralcev hkrati online? :)


Upoštevaj, na enem strežniku. WoW ma world-wide precej več kot to.
The truth is rarely pure and never simple.

BigWhale ::

Mavrik, pa lahko na WoW komuniciras z vsemi? Ne. V tem je v bistvu 'rekord' EVE-a.

Najvecji virtual world (space) je, ki podpira dalec najvec uporabnikov hkrati v istem svetu, kjer lahko vsi med seboj komunicirajo...

dobaluka ::

Second life sem malo sprobal in dejansko gre za piramidno shemo, težko je kaj zaslužiti brez organizacije večje, dobro je tudi če si od začetka tam, ker je pač nekaj vodilih. Ostali pa pobirajo drobtinice. Ne vem, kmalu sem jo prenehal igrat, ker mi tud grafično ni bilo ne vem kaj.
status quo

ALTbla ::

koliko pa je igralcev na wow serveru? nekje sm pobrau da jih 2mio igra v eu, serverjev pa niti 100 ni.. pa tudi so medsebojno povezani v battlegroundih, ceprav to ni to.. je pa nekaj :D

Izi ::

Izbira iger v oddaji pomoje ni ravno najboljša.
Daleč najbolj množično igrane so Lineage 2, WoW, Guild Wars, EVE, ...
Vsakodnevno jih igra več 10 milijonov igralcev.

Je pa vsekakor bolj "zdrava" tale virtualna droga, kot pa recimo kokain ali alkohol, ki sta neprimerljivo bolj razširjena.
Dokler igraš par uric na dan še ni nič hudega, ko pa začneš izostajati iz službe ali šole samo zato, da se lahko preseliš v virtualni svet potem pa je razlog za preplah :D
Konča se lahko tudi tako, da popolnoma zapustiš realni svet in na koncu umreš od lakote >:D

Mavrik ::

koliko pa je igralcev na wow serveru? nekje sm pobrau da jih 2mio igra v eu, serverjev pa niti 100 ni.. pa tudi so medsebojno povezani v battlegroundih, ceprav to ni to.. je pa nekaj :D


Povprečje se nekak giblje okoli 3.000 na frakcijo, torej nekako 6.000 ljudi.

BigWhale: WoW ma več playerjev online naenkrat kak Eve. Ne dosega pa niti približno take populacije na en server, kot jo dosega Eve.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

seattle ::

Plus da bo Eve letos pokasiral en kup nagrad, na MMORPG.com je ze en cas na prvem mestu. Da ne govorimo, kdo ma najboljsi PvP :)
Si bi zasluzla vsaj omembe :)
Go Sonics!

Poldy ::

Kolega je čisto prevzelo igranje takih iger... točno kot ste rekli - zavlačuje da ne dobi službe, ne hodi ven, starši mu pa plačujejo tisto mesečno naročnino oz. kako temu pravite ...

Skratka, velika žalost.

Sam ne igram teh stvari, enostavno ni časa, pa raje vidim ljudi v živo. Pa tudi če ob pivu.

antonija ::

Hehe, se celo ena epizoda South Park-a je bila na to temo. Damn funny too!>:D
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

Jux ::


Je pa vsekakor bolj "zdrava" tale virtualna droga, kot pa recimo kokain ali alkohol, ki sta neprimerljivo bolj razširjena.
Dokler igraš par uric na dan še ni nič hudega, ko pa začneš izostajati iz službe ali šole samo zato, da se lahko preseliš v virtualni svet potem pa je razlog za preplah :D
Konča se lahko tudi tako, da popolnoma zapustiš realni svet in na koncu umreš od lakote


Osebno mislim da MMORPG naredi več škode kot alkohol (kokain?), MMORPG pač nihče ne igra samo enkrat na teden, ampak ga igraš vsak dan. Če si normalno produktiven (torej dopoldne služba/šola), pa da moraš še za kaj popoldne poskrbet, to dejansko pomeni da zapraviš veliko časa za igre namesto da bi naredil kaj zase (na osebnostnem področju, na medosebnem področju, šport itd...).

Rekreativna poraba drog (alko, trava,...) - kar relativno veliko ljudi v Sloveniji počne vsak vikend, pač ne vpliva na tvoj lajf v taki količini. Tudi taki ki ga pijejo cel petek in so mrtvo pijani, se po mačku v soboto načeloma spravijo normalno počet reči.
web&blog&etc: http://lukabirsa.com

W3by ::

Stran iz stripa CAD - kaj se zgodi z zasvojenci :D

ALTbla ::

mavrik, in kako potem razlozis racunico? po tej logiki bi moralo bit cez 300 serverjev v europi..

Mavrik ::

V evropi je (na oko) 236 realmov, torej server clusterjev.
The truth is rarely pure and never simple.

ALTbla ::

wow europe ima 107 relmov, torej serverjev na katerih igrajo ljudje..

http://wow-europe.com/en/serverstatus/

Dami ::

Sej v eve ni 30k folka blo na kupu torej v enem sistemu. Če se jih prek 200 nabere me zanima kak se da fajn špilat. Tam je solar sistemov k dreka in vsak je na svojem delu. Torej lahk enega jemleš kot en wow realm, migracije pa prehod skoz gate :D
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

neboben ::

P L A N E S H I F T lepo da bodo to omenil sploh za linux-aše lep prispevek

me zanima kolk jih ima ob istem času kalonline (zadeva je free to play se prav bi mogl bit več folka tu kot na plačljivih zadevah)

ALTbla ::

hja no.. ni vedno tisto kar je cenejse/zastonj boljse :) no skoraj nikoli ni.. dokler se bo blizzard se naprej tako trudil in vedno znova dodajal stvari v igro bo se velik ljudi na wowu..sicer pa 12eurov/mesec ni veliko, sploh za prebivalce bolj zahodnih drzav..

Mavrik ::

wow europe ima 107 relmov, torej serverjev na katerih igrajo ljudje..


107 angleških. Pozabil si šteti nemške, francoske ter španske.

Kar se pa tiče "zasvojenosti"... če se nisi sposoben zadržati, potem je itak vseeno če je to igra, televizija, ali karkoli drugega a ne?
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

ALTbla ::

uh, pa res.. sploh nism opazu da se nadaljuje.. se 83 nemskih, 37 francoskih ter 8 spanskih..

sm mislu da teh ne angleskih serverjev sploh ni tako velik, pa so nemci ocitno pridni igrackarji :D

Izi ::

Pomoje je z nečim zasvojen čisto vsak človek.
Največ ljudi (polovica) jih je zasvojenih z hrano. Spoznaš jih po tem, da imajo več kot meter in pol okoli pasu.
Četrtina jih je zasvojena z televizijo in preživijo pred TV tudi po 6 ur na dan.
Precej je zasvojenih z obema zgoraj navedenima problemoma hkrati :D
Potem pa so že kmalu na vrsti alkoholiki in drogeraši z nekje okoli 10%.

Jux, ti pa verjetno med znanci nimaš (na srečo) nobenega zasvojenca z alkoholom ali kakšno drugo drogo, drugače ne bi govoril takih neumnosti.
Največja neumnost se je zasvojiti z trdo drogo (alkohol vključen), ker z tem ne škodiš samo sebi ampak čisto vsem okoli z katerimi imaš kakršenkoli kontakt, ker se ne zavedaš več kaj počneš in poleg tega postaneš nasilen.
Z vsemi ostalimi zasvojenostmi vključno z MMORPG škodiš izključno samo sebi.

Tr0n ::

"Da ne govorimo, kdo ma najboljsi PvP :)"

Yeah right.

/me looks @ singnature

Izi ::

Da se ne boste preveč kregali je tukaj graf z številom uradnih "zasvojencev" posamezne igre.
EVE Online je komaj omembe vredna proti WoW in Lineage 1 in 2.


Seveda tukaj niso všteti vsi "privatni" zastonjski serverji, kjer pa prepričljivo vodi Lineage 2 kot najbolj igrana igra na vsem svetu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Primoz ()

BigWhale ::

Za EVE sem rekel koliko je naenkrat igralcev online, ki lahko med sabo interactajo... ne koliko ima narocnin...

Eve dejansko ima najvecji 'realm', kjer je hkrati bilo vec kot 30.000 igralcev.

Loki ::

a se da to gledati na netu?
I left my wallet in El Segundo

hatch ::

Na wow serverjih je povprecno okol 10k accountov... kar ne pomeni da igrajo vsi hkrati.

Eve-online ima okoli 100.000 subscriptionov (mozno da tudi ze vec).. hkrati pa je igralo rekordnih 30.000 igralcev. Torej vsak igralec lahko naredi interakcijo z vsakim drugim igralcem. (in tu je analogija z wow realmi povsem napacna)

Ja tron... EVE je dejansko najboljsi PVP MMORPG spil. GW mu ne seze do gleznjev. WOW pa nima sploh nikakrsne veze s PVPjem.

Tr0n ::

Heh, wrong.

GW ima PvP na nivoju eSports tekmovanj, o cemer v EvE ni govora. Kvecjemu gre za casual PvP.

ALTbla ::

in kako ti definiras to interakcijo? kaj lahko pocne folk? ne vem kako zgleda EVE, zato bi lahko kdo na kratko povedu na kaksen nacin so to povezani..

kako pa wow nima pvpja? imas pvp serverje, imas world pvp dogodke, imas pvp battlegrounde...

Matri[X] ::

V EVE ne rabis tekmovanj za PvP. Poleg tega massive PvP v EVE dejansko nekaj pomeni in z zmagami/zgubami dejansko pridobis territory, (straho)spostovanje in politicno moc, cesar v drugih MMORPGjih NI. EVE ima 160k accountov, concurrency record je pa 35k userjev. Vsi igrajo na enem serverju, kar je edino uredu. Srednjeveski MMORPGji so pa itaq so 2005.

Izi ::

Najboljši PvP je res verjetno na GW, ker vsa igra temelji ravno na njem.
Tudi se strinjam, da je lahko največ igralcen naenkrat na EVE, ker je vesolje precej velikansko.
Pri ostalih igrah se z 30.000 igralci naenkrat ne bi imel več kam premakniti, ker je svet premajhen.

Osebno igram Lineage 2 na "privat" :8) serverju (8 x Xeon, 20GB RAMA, 1 Giga backbone), kjer je okoli 6.000 igralcev naenkrat (pol milijona aktivnih) in je že precej gužva. Ni dovolj pošasti za vse igralce željne pobijanja :D
Svetovi enostavno niso dovolj veliki za večje število igralcev.
EVE ima brezdvoma največje igralno območje, kar seveda ni nič čudnega, če pa je v vesolju večinoma samo praznina :D

ALTbla ::

in kdo financira ta "private" (torej nelegaln predvidevam?) server?

Izi ::

in kdo financira ta "private" (torej nelegaln predvidevam?) server?

Resnica je, da hosting ene igre ne rabi nobenega financiranja. Tam v vzhodnih deželah pomeni čast in prestiž več kot denar.
To je res bolj sivo in nerazumljivo področje za našo kapitalistično miselnost.
Ti serverji so večinoma iz vzhodega dela sveta in so "od igralcev za igralce".
Nič reklam, nič donacij, stalna oskrba in nadgrajevanje, vse na prostovoljni bazi, osnovna igra je resda "zdownloadana" (delo zlobnih hackerjev) iz originalnega serverja, vendar ravno zaradi teh hackerjev, ki so mnogo bolj sposobni programerji in boljših serverjev od originalnih so na koncu precej boljši od originalnih plačljivih serverjev.
Je tudi eden od načinov kako zagreniti življenje gnilim kapitalistom, ki odirajo otroke in jim pobirajo po več kot 10 € vsak mesec za zadevo, ki jo lahko drugje bolje vzdržujejo zastonj.

Je pa seveda še na tisoče serverjev, ki jih poganjajo ljudje doma na svojih švohotnih mašincah, ki pa so bolj žalost kot ne in je kar teško ločiti zrnje od plev.

Naj admin pobriše moja razmišljanja, če misli, da utegne resnica okvariti našo mladino >:D

ALTbla ::

hosting ene igre ne rabi financiranja? financirat je treba ta streznik in linijo vsak mesec.
ja, rad bi vidu cloveka, ki za "prestiz" zalozi, hm, 5mio? sit za masino, pa se kaksnega mio ali 2 na mesec za linijo? zveni malce predobro da bi bilo res.. sicer pa, sj lahko vse pokrades, vendar s tem tudi oviras nadaljni razvoj te igre in ostalih, ki bi jih se nardil.. meni ni noben problem dat 10€ na mesec za spil, kot je wow, ki mi je res enkraten in ga veliko igram. pa se dobis vsak drug teden nove popravke/izboljsave, stabilen server in seveda podpiras nadaljni razvoj igre. tisto, kar je vredno svojega denarja rade volje placam.

joebanana ::

To je res da je bolj zdravo igranje MMORPG iger kot alkohol ali droge. Toda to si povedal kod da bi vsak, ki je zasvojen z igranjem MMORPG iger, če le teh ne bi bilo prešaltal na alkohol droge oziroma drugo zasvojenost. Mogoče bi pa prešaltal na vrtnarjene, programiranje, si dobil punco:)) itd. Seveda pa z zmernim igranjem ni nič narobe seveda pa tudi z zmirnim pitjem alkohola ni nič narobe. :))

Izi ::

MMORPG igre človeštvu ne bodo prinesle ničesar dobrega, prej nasprotno.
Ljudje zanemarjajo svoje življenje in si ne zastavljajo več ciljev, ki naj bi jih dosegli v resničnem življenju, ker je to za marsikoga preteško.
Namesto tega se takorekoč v celoti preselijo v drug svet, kjer je cilje mnogo lažje doseči. V MMORPG šteje samo trdo delo in cilj bo prej ko slej dosežen. V realnem svetu je za povprečnega človeka vse prekomplicirano.
Torej je dolgoročno gledano za človeški napredek bolje, da se take igre prenehajo razvijati in v celoti prekinejo.

Delajo jih samo zato, da od zasvojencev vlečejo denar, ti pa se jasno temu ne morejo upreti zaradi zasvojenosti, ki zahteva svoje ne glede na ceno.
Če zadevo poenostavimo so izdelovalci in vzderževalci MMORPG iger popolnoma enakovredni razprečevalcem mamil. Jaz ne opazim med njimi nobene razlike.

Torej če že moraš igrati take igre potem je v splošno človeško blagor, da jo igraš na piratskem serverju zastonj in upaš, da bodo sčasoma vse te igre nehale obstajati.
Če bomo nekoč vsi cele dneve preživeli v virtualnih svetovih, kdo pa jih bo potem še razvijal in vzdrževal. Zaradi takih iger lahko cel svet vzame hudič >:D

jinzo ::

ALTbla:
Ne pretiravat :) Dedi serverji se začnejo pri 40k ( sit ) na mesec... :) ni tu nikjer govora o kakih miljončkih...

Drugače pa res, priznam WoW je eden najboljših špilov ki sem jih kdaj videl, ampak jaz ne dam 10 eurov mesečno ( nekaj več ne ? ) da bi igral. GW pa je druga zgodba, PvP sistem super, ni mesečnega plačevanja itd...

jype ::

izi> Torej je dolgoročno gledano za človeški napredek bolje, da se take igre prenehajo razvijati in v celoti prekinejo.

Se ne strinjam.

Za človeštvo je dolgoročno bolje, da se preseli v en kvaliteten MMORPG, po možnosti v takega, kjer segfault na enem strežniku ne pomeni, da se človeštvo kar konča.

Thomas bi temu rekel upload oziroma protokol, ampak mi itak ne bomo na njegovem serverju, ker je tam čisto preveč dolgočasen gameworld.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

ALTbla ::

no daj mi ti prosim pokazi kje dobis 1gigabitno optiko direkt v hrbtenico za 40k? lepo prosim, si jo takoj narocim.. :\

jype ::

ALTbla> no daj mi ti prosim pokazi kje dobis 1gigabitno optiko direkt v hrbtenico za 40k? lepo prosim, si jo takoj narocim..

Hong-Kong. Še malo ceneje je.

Izi ::

jype, opisal si scenarij filma Matrica.
Ljudje niso preopadli, ampak so živeli naprej v virtualnem svetu.
In tudi v filmu so ugotovili, da je velika večina ljudi zadovoljna in ne bi šla nazaj v realno življenje.

Saj mogoče pa je tudi to čemur pravimo pravo življenje, samo enden izmed virtualnuh svetov v katerega smo se nekoč davno priklopili in nanj popolnoma pozabili :D

jype ::

No, vsekakor ne bi pripisal MMORPGjem take škode, kot si namignil sam.

Mislim, da so odlična sprostitev in super način druženja, ki ni odvisen od geografske lokacije posameznika. Pretiravanje je seveda škodljivo, kot to velja za vse reči.

Izi ::

Vedno rad pretiravam, v obe skrajnosti, da vidim odzive ljudi.

Samo mečem kosti, da jih ljudje glodajo, tako najlažje kdaj pa kdaj preberem kakšno pametno misel, ki jih ljudje drugače zadržijo zase.

jinzo ::

ALTbla:
jaz sicer govorim o unmetered 100MB/s ... Ker 1gb, to pa že res za velike velike mase ljudi/podatkov. Z mojimi majhnimi izkušnjami na tem področju, ti zagotovim da 3/4 uradnih serverjev nima take linije.
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Online špili

Oddelek: Igre
233517 (2202) Georgios
»

Akcijske igre pomagajo pri kognitivnem razvoju

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
336704 (5243) BigWhale
»

Second Life na Samsungovih mobilnih telefonih

Oddelek: Novice / --Nerazporejeno--
254706 (3607) driver_x
»

Secound life

Oddelek: Omrežja in internet
122027 (1757) Pesimist
»

Realne igre

Oddelek: Igre
473458 (2006) 'FireSTORM'

Več podobnih tem