» »

Philips LCD 76cm: težave...

Philips LCD 76cm: težave...

€uro ::

Pred nekaj dnevi se je zgodilo... kar mnogi po forumih opozarjajo, namreč, da se Philipsovi televizorji kaj radi kvarijo. In sicer na sprejemniku Philips 30PF9946, kjer je slika 'crknila'. Torej, slike ni oziroma, če dobro pogledaš je, samo ni osvetljena, zvok deluje, 'daljinec' deluje, LED oddaja še naprej normalno zeleno...

Prvič, slika se vidi, vendar ni "osvetljena", samo (zelo) temačna slika brez svetloba (treba kar dobro pogledat, da se kaj vidi). Če prav razumem LCD sprejemniki ne osvetljujejo slike od zadaj kot katodni (CRT)?

Drugič, garancija seveda, kot se spodobi le enoletna, že pošla... sedaj bi nas pa na servisu radi obrali za ~600€. Primerna cena?

Azrael ::

Odpovedala je osvetlitev panela. To pomeni, da je odpovedal ali inveter ali pa celo žarnica. Eno kot drugo pomeni zelo drago popravilo, razen če gre samo za kakšen slab stik, samo ta možnost ni preveč verjetna.

Vendar ni tako črno. Po naših zakonih imaš 2 leti garancije za tehnične predmete, to kar piše v garancijski izjavi, pa ni nad zakonom.

Lani je bila tema o tem na S-T. Govora je bilo sicer o prenosniku, ki je imel deklarirano eno leto garancije, vendar je lastnik z priložitvijo ustreznega člena zakona o varstvu potrošnikov, dosegel garancijsko popravilo, čeprav je bil notesnik starejši od enega leta, vendar mlajši od dveh.

Teme trenutno ne najdem, če jo najdem, prilepim link.

Obstaja celo možnost, da imaš 3 leta mednarodne garancije, vendar se o tem informiraj na uradni strani proizvajalca.

Zato, bi ti priporočil, da aparat nikakor ne odpiraš, ampak poskusiš z ustreznimi pravnimi pritiski na servis. IMHO se ti to najbolj splača.
Nekoč je bil Slo-tech.

Azrael ::

Prezgodaj poslal prejšnje sporočilo, našel: Garancijska doba - zanimivo za marsikoga
Nekoč je bil Slo-tech.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Azrael ()

€uro ::

Azrael, zelo sem ti hvaležen, resnično hvaležen za tvoj odgovor!

hodu63 ::

Azrael, zakaj na servis? Kolikor mi je znano se stvarna napaka uveljavlja pri trgovcu oz. uvozniku. Pa še tu se pojavi problem, da mora, če je aparat starejši od 6 mesecev, lastnik sam dokazati, da gre za stvarno napako (beri drago izvedensko mnenje). Na servisu se rešujejo samo garanije, ampak uveljavljanje garancije ali stvarne napake se izključujeta -ali eno ali drugo. Tudi v linku, ki si ga prilepil piše približno takole. Tako je bilo vsaj pred leti, ko sem tudi sam iskal takšne informacije-mogoče se je med tem kaj spremenilo.
€uro priporočam, da se obrneš na trgovca, ki ti je tv prodal ali na Philips Slovenija seveda z ustreznim dopisom, namreč če boš moral plačati izvedenca se ti stvar finančno verjetno ne bo izšla.
L.P.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hodu63 ()

hodu63 ::

Tukaj, tukaj in tukaj je nekaj čtiva na to temo.
Bodi pozoren predvsem na besede trgovec, proizvajalec in servis in videl boš, da servis ničesar ne jamči. Jamčita le trgovec in proizvajalec, zato se obrni nanju.
L.P.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hodu63 ()

€uro ::

Sprejemnik se nahaja na pooblaščenem servisu, strošek popravila naj bi znašal ~600€ ("inverter"), danes sem pa nesel dopis z uveljavljanjem stvarne napake na Merkur, kjer bodo posredovali na Philips. Upam, da je tako v redu.

hodu63 ::

Mislim, da bo kar v redu, upam samo, da se ne bodo"obesili" na dokazovanje stvarne napake. Namreč definicija stvarne napake pravi, da gre za napako, ki jo je izdelek imel že ob nakupu (lahko je tudi skrita). Ker je tvoj tv starejši od 6 mesecev, moraš ti dokazati, da je izdelek imel napako že ob nakupu in sicer z izvedenskim mnenjem. Takšno izvedensko mnenje lahko izda samo pooblaščen izvedenec stroke, to so tisti, ki izdajajo izvedenska mnenja v sodnih postopkih, to pa je izredno drago, verjetno dražje, kot je vrednost aparata. Poleg tega obstaja možnost, da izvedenec odloči v tvojo škodo, plačati pa ga moraš v vsakam primeru ti.
Torej upajmo na dobro voljo ali pa površnost pravnikov pri Merkurju in Philipsu.

l.p.

€uro ::

Predvsem zadnje..:) ..hvala za opozorilo!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vrniti blago v 8 dneh nakupa? Pravice kupca? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5323389 (14771) RejZoR
»

Heh, en problemček glede servisa.

Oddelek: Kaj kupiti
281837 (1048) Calligulla
»

Avtorske pravice

Oddelek: Loža
192393 (2000) Gonzales2
»

seminarska o avtorskih pravicah

Oddelek: Šola
91354 (1214) poweroff
»

MPAA toži Mediatek in Sigma Design

Oddelek: Novice / Optične enote / mediji
72123 (2123) MrStein

Več podobnih tem