Forum » Pomoč in nasveti » Max Payne in zatikanje
Max Payne in zatikanje
TheJack ::
Max Payne se mi zatika. In glede na to, da povsod berem, kako ta igra vsem čudovito deluje (priporočena konfiguracija za to igro je ravno še enkrat nižja od moje!) in glede na to, da imam močno mašino, se mi to zdi čudno.
Konfiguracija je sledeča:
Athlon TB 1.4
256 MB rama (neka poceni zadeva)
ECS K7S5A
INNOVision GF2 Pro 64 MB
40 GB HDD IBM IC35
Inšaliran je Sisov AGP driver (1.08, z 1.07 je isto). Detonatorji so 21.83 (23.11 in ostali, zaradi neznanih razlogov v Win98 delujejo čudno.)
Imam dual boot. Win98->10GB (za igre), Win2000 ->30GB (za vse ostalo). Maxa jasno laufam v Win98.
Nastavitve v Maxu (ki je verzija 1.01) so sledeče:
1024 x 768 x 32
D3D Hardware T&L
Filtering mode: Trilinear
Texture Color Depth: 32-bit
Antialiasing: Off
Fogging, Sounds, Task Switching: Enabled
Screen Buffers: Triple
Spodnji sliderji so vsi na high.
Zatika se zadeva sorazmerno dosti. Bolj, kot bi se po mojem glede na konfiguracijo in prikazano grafiko smela (RTCW mi na isti mašini drvi kot brzovlak).
Lepo prosim vse, ki ste to igro igrali, da mi poveste vaše izkušnje. Je zatikanje na moji mašini normalno ali ne? Saj ne da bi se toliko sekiral zaradi igre, le skrbi me, da zadeve računalnika nimam optimalno nastavljenega, oz. da so nekje problemi.
Aja, še moji rezultati v 3D Marku
2000: 8667
2001: 3873 (z 23.11 detonatorji nekaj čez 4200, vendar sem na rezultate čakal eno uro - počasno nalaganje testov)
Vnaprej hvala za odgovore!
Konfiguracija je sledeča:
Athlon TB 1.4
256 MB rama (neka poceni zadeva)
ECS K7S5A
INNOVision GF2 Pro 64 MB
40 GB HDD IBM IC35
Inšaliran je Sisov AGP driver (1.08, z 1.07 je isto). Detonatorji so 21.83 (23.11 in ostali, zaradi neznanih razlogov v Win98 delujejo čudno.)
Imam dual boot. Win98->10GB (za igre), Win2000 ->30GB (za vse ostalo). Maxa jasno laufam v Win98.
Nastavitve v Maxu (ki je verzija 1.01) so sledeče:
1024 x 768 x 32
D3D Hardware T&L
Filtering mode: Trilinear
Texture Color Depth: 32-bit
Antialiasing: Off
Fogging, Sounds, Task Switching: Enabled
Screen Buffers: Triple
Spodnji sliderji so vsi na high.
Zatika se zadeva sorazmerno dosti. Bolj, kot bi se po mojem glede na konfiguracijo in prikazano grafiko smela (RTCW mi na isti mašini drvi kot brzovlak).
Lepo prosim vse, ki ste to igro igrali, da mi poveste vaše izkušnje. Je zatikanje na moji mašini normalno ali ne? Saj ne da bi se toliko sekiral zaradi igre, le skrbi me, da zadeve računalnika nimam optimalno nastavljenega, oz. da so nekje problemi.
Aja, še moji rezultati v 3D Marku
2000: 8667
2001: 3873 (z 23.11 detonatorji nekaj čez 4200, vendar sem na rezultate čakal eno uro - počasno nalaganje testov)
Vnaprej hvala za odgovore!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Hlajenje GeForce-aOddelek: Navijanje | 982 (823) | nojus |
» | 3d mark 2001 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 7702 (6575) | Doc |
» | 23.11 DetonatorjiOddelek: Pomoč in nasveti | 1572 (1271) | SkyNet |
» | UT na winXPOddelek: Igre | 1305 (1020) | Pisk |
» | detonatorji 23.11 problemi z refresh rateomOddelek: Pomoč in nasveti | 1404 (1281) | 3LeR. |