Forum » Loža » Polovični potni stroški
Polovični potni stroški
Go-ahead ::
V državni službi nekegea Zavoda Republike Slovenije za XY splošna služba zaposlenim odobri za opravljene službene poti polovične potne stroške. Nek uslužbenec Z prevozi letno za opravljanje svoje službe cca 20.000 km. V petih letih mu je država tako odškrknila 3MSit, poleg tega je moral plačevati večjo dohodnino in pri raznih socialnih bonifikacijah, zaradi preveč izkazanega dohodka dobival manj.
Ker je osebku zaradi vedno bolj obrablljenega in pokvarljivega osebnega avtomobila padla kvaliteta vožnje in se povečalo število nepotrebnih postankov, ter verjetno nepotrebnega financiranja državnega proračuna zavrelo je začel razmišljati o civilni tožbi?
Kakšna je možnost uspeha?
Ker je osebku zaradi vedno bolj obrablljenega in pokvarljivega osebnega avtomobila padla kvaliteta vožnje in se povečalo število nepotrebnih postankov, ter verjetno nepotrebnega financiranja državnega proračuna zavrelo je začel razmišljati o civilni tožbi?
Kakšna je možnost uspeha?
perci ::
V državni službi nekegea Zavoda Republike Slovenije za XY splošna služba zaposlenim odobri za opravljene službene poti polovične potne stroške.Čaki mal. Zaposleni dela za potrebe službe 20.000 km letno z lastnim vozilom?
poleg tega je moral plačevati večjo dohodnino in pri raznih socialnih bonifikacijah, zaradi preveč izkazanega dohodka dobival manj.Kakšne socialne bonifikacije? Kakšnega preveč izkazanega dohodka? Kilometrina ne gre v dohodnino, če ne presega uredbe o povračilu stroškov.
Ker je osebku zaradi vedno bolj obrablljenega in pokvarljivega osebnega avtomobila padla kvaliteta vožnje in se povečalo število nepotrebnih postankov, ter verjetno nepotrebnega financiranja državnega proračuna zavrelo je začel razmišljati o civilni tožbi?Kakšna je možnost uspeha?
Premalo informacij. Neko nakladanje v 3 dni v stilu tega topica, ga na sodišču ne bo daleč pripeljalo. Skratka, natančno od začetka do konca opiši situacijo, pa ti bomo mogoče lahko svetovali.
Go-ahead ::
Bom raje počasneje doziral dodatne informacije, ker sicer me ne boste jemali resno in vas bo nekam prijelo
Da letno prevozi 20.000 km.
Socialne bonifikacije v smislu.
Če moraš od lastnega dohodka sam kriti polovico kilometrin za potne stroške, se ti dejanski čisti dohodek zmanjša, vendar ti plačuješ dohodnino od prejemkov po plačilni listi.
Izpad socialnih bonifikacij.
Kolikor vem večina občin subvencionira stroške vrtca. Subvencionira jih glede na dohodke staršev. Država tudi izplačuje otroški dodatek, spet glede na višino dohodkov. Da ne naštevam ostalega (štipendij,...)
Da letno prevozi 20.000 km.
Socialne bonifikacije v smislu.
Če moraš od lastnega dohodka sam kriti polovico kilometrin za potne stroške, se ti dejanski čisti dohodek zmanjša, vendar ti plačuješ dohodnino od prejemkov po plačilni listi.
Izpad socialnih bonifikacij.
Kolikor vem večina občin subvencionira stroške vrtca. Subvencionira jih glede na dohodke staršev. Država tudi izplačuje otroški dodatek, spet glede na višino dohodkov. Da ne naštevam ostalega (štipendij,...)
perci ::
Sicer sem boldal, pa bom še enkrat vprašal, da boš tokrat odgovoril.
On naredi 20k kilometrov letno s svojim avtomobilom?
Za to dobi koliko sit na km? Ali mu je to izplačano kot plača ali kot kilometrina?
To za začetek, potem pa naprej
On naredi 20k kilometrov letno s svojim avtomobilom?
Za to dobi koliko sit na km? Ali mu je to izplačano kot plača ali kot kilometrina?
To za začetek, potem pa naprej
kekz ::
Kaj, ali je to veliko? Mi tudi delamo tam nekje, ampak imamo celotno kilometrino.
Sicer že dolgo nisem preračunaval, ampak zdi se mi, da se zdaj ne izplača več. Ko je bil moj avto še nov, se izračunal in se je skoraj točno pokrivalo. Upošteval sem linearno amortizacijo avtomobila do 300.000 km, gorivo in servise. Nisem upošteval nobenih okvar.
V tem času so šle cene precej v višave, kilometrina pa se ni dosti dvignila.
Zato smo pred leti celo nabavili nekaj službenih avtomobilov, pa so nas davkarji kmalu štrafnili, ker so zahtevali, da prikazujemo boniteto in plačujemo dohodnino, čeprav so bili avtomobili namensko strogo službeni. Tako smo to opustili (odprodali) in se spet vozimo s svojimi avtomobili. Izguba, kakorkoli obrneš.
Sicer že dolgo nisem preračunaval, ampak zdi se mi, da se zdaj ne izplača več. Ko je bil moj avto še nov, se izračunal in se je skoraj točno pokrivalo. Upošteval sem linearno amortizacijo avtomobila do 300.000 km, gorivo in servise. Nisem upošteval nobenih okvar.
V tem času so šle cene precej v višave, kilometrina pa se ni dosti dvignila.
Zato smo pred leti celo nabavili nekaj službenih avtomobilov, pa so nas davkarji kmalu štrafnili, ker so zahtevali, da prikazujemo boniteto in plačujemo dohodnino, čeprav so bili avtomobili namensko strogo službeni. Tako smo to opustili (odprodali) in se spet vozimo s svojimi avtomobili. Izguba, kakorkoli obrneš.
perci ::
Zato smo pred leti celo nabavili nekaj službenih avtomobilov, pa so nas davkarji kmalu štrafnili, ker so zahtevali, da prikazujemo boniteto in plačujemo dohodnino, čeprav so bili avtomobili namensko strogo službeni.Očitno so davkarji ugotovili, da malo pa vseeno avte uporabljate tudi za zasebne namene.
Tako smo to opustili (odprodali) in se spet vozimo s svojimi avtomobili. Izguba, kakorkoli obrneš.Morte pa met orng makine, da imate z amortizacijo, servisi in gorivom večje stroške kot dobite kilometrine.
Še posebej ne razumem, kaj se je v zadnjih letih spremenilo, glede na to, da se kilometrina spreminja s ceno goriva.
Go-ahead ::
Da letno prevozi 20.000 km za opravljanje dela. Ne to niso kilometri za prihod na lokacijo pisarne, ampak kilometri za izvajanje raznih seminarjev in sestankov po celotni Sloveniji.
Za prevoženi km dobi nekaj nad 30 SIT.
Gre za državno službo.
Za prevoženi km dobi nekaj nad 30 SIT.
Gre za državno službo.
kekz ::
"Očitno so davkarji ugotovili, da malo pa vseeno avte uporabljate tudi za zasebne namene."
Nič niso ugotovili. Kot sem videl, so to imajo kar po defaultu. Če imaš službeni avtomobil, moraš nekomu pisati boniteto. Podobno smo imeli z mobilnimi telefoni. Hoteli so boniteto in konec. Najbrž bi se morali pritožiti, vendar ima direktor s tem slabe izkušnje na drugem podjetju, kjer je po pritožbi dobival zelo pogoste kontrole.
Makine?
Jaz sem delal izračun za svojo mazdo 626. Službene smo imeli pa same korejce (hyundai). S fičkom se je namreč kar muka peljati npr. v Beograd, Bratislavo, ...
Nič niso ugotovili. Kot sem videl, so to imajo kar po defaultu. Če imaš službeni avtomobil, moraš nekomu pisati boniteto. Podobno smo imeli z mobilnimi telefoni. Hoteli so boniteto in konec. Najbrž bi se morali pritožiti, vendar ima direktor s tem slabe izkušnje na drugem podjetju, kjer je po pritožbi dobival zelo pogoste kontrole.
Makine?
Jaz sem delal izračun za svojo mazdo 626. Službene smo imeli pa same korejce (hyundai). S fičkom se je namreč kar muka peljati npr. v Beograd, Bratislavo, ...
kekz ::
Največ, kar je bilo s službenim avtom prepeljano zasebno (če se temu lahko tako reče), je človek zvečer, ko se je vrnil domov, pač parkiral doma, ker je bilo to bližje kot pa voziti avto v službo in se potem vračati. Potem je avtomobil naslednji dan vrnil v službo.
Primer.: pri povratku iz Beograda je sodelavec parkiral zvečer doma v Ljubljani in se naslednji dan peljal v službo v Kranj. V nasprotnem bi moral prejšnji dan vrniti avto v Kranj in se vračati nazaj v Ljubljano. Neumnost!
Primer.: pri povratku iz Beograda je sodelavec parkiral zvečer doma v Ljubljani in se naslednji dan peljal v službo v Kranj. V nasprotnem bi moral prejšnji dan vrniti avto v Kranj in se vračati nazaj v Ljubljano. Neumnost!
kekz ::
Pa še ena stvar. Država nas sili, da lažemo!
Imamo tudi nedeljsko delo. Seveda so nam davkarji izvrgli vse nedeljske službene poti.
Nekaj tega nam je sicer uspelo dokazati npr. tako, da smo jim naredili izpisek iz naše hišne telefonske centrale na Veliko noč (praznik), da so nam verjeli, da smo tudi take dneve v službi.
Zdaj, če imamo nedeljske službene poti, si ponaredimo potne naloge na en drug dan, da je manj sitnosti.
Imamo tudi nedeljsko delo. Seveda so nam davkarji izvrgli vse nedeljske službene poti.
Nekaj tega nam je sicer uspelo dokazati npr. tako, da smo jim naredili izpisek iz naše hišne telefonske centrale na Veliko noč (praznik), da so nam verjeli, da smo tudi take dneve v službi.
Zdaj, če imamo nedeljske službene poti, si ponaredimo potne naloge na en drug dan, da je manj sitnosti.
MadMicka ::
GO-AHEAD, polovično kilometrino se plačuje za pot na delo in iz dela, če ni javnega prevoznega sredstva. Znaša 31 SIT/ km, kar pomeni, da dobiš za 100 km 3.100 SIT. Če porabiš 10 litrov na 100 km, pa daš za bencin cca. 2.300 SIT. Torej je, kar se tiče bencina in še česa, še vedno krit.
kekz, boniteto se plačuje le, če uporabljaš službeni avto v zasebne namene. Če ga ne, pač ni bonitete. Pa ja ne misliš, da npr. za vse policijske avtomobile nekdo plačuje boniteto?
kekz, boniteto se plačuje le, če uporabljaš službeni avto v zasebne namene. Če ga ne, pač ni bonitete. Pa ja ne misliš, da npr. za vse policijske avtomobile nekdo plačuje boniteto?
perci ::
Da letno prevozi 20.000 km za opravljanje dela.Dvakrat sem boldal ali gre za lastni avto. Ker nočeš odgovoriti na vprašanje bom pač predvideval, da se vozijo z lastnim avtomobilom in ne službenim.
Uredba o povračilu stroškov določa najvišjo davčno priznano kilometrino. Za tvojega kolega pa je relevantna kolektivna pogodba za negospodarske dejavnosti v RS. Mislim, da ta določa kilometrino v znesku 30% cene neosvinčenega 98 oktanskega goriva. Glej LINK, 5. točka 42. člena.
Ja, dacarji majo kar po defaultu to, da folk uporablja avto tudi za zasebne namene. Ker je to dejansko v veliki večini primerov res. Dokaži, da ga ne uporabljaš za zasebne namene in ti ne bo treba plačevati bonitete. Ampak če se z njim zapelješ domov, je to že zasebna uporaba. Mogoče bi lahko to upravičil z nižjimi stroški za podjetje, vendar ti podjetje potem ne bi smelo plačevati povračil stroškov za prevoz na delo (to kar skoraj vsi dobivamo).
Podobno smo imeli z mobilnimi telefoni. Hoteli so boniteto in konec.V kolikor so telefoni uporabljani samo za službene namene ni potrebne nobene bonitete. V kolikor niso, je potrebno določiti nek limit porabe.
Primer.: pri povratku iz Beograda je sodelavec parkiral zvečer doma v Ljubljani in se naslednji dan peljal v službo v Kranj. V nasprotnem bi moral prejšnji dan vrniti avto v Kranj in se vračati nazaj v Ljubljano. Neumnost!V takem primeru je zadeva upravičena s strani davka od dohodkov pravnih oseb. Vsekakor pa si potem za tisti dan ne bi smel izplačati povračila za prihod na delo.
Imamo tudi nedeljsko delo. Seveda so nam davkarji izvrgli vse nedeljske službene poti.V kolikor zadevo lahko dokumentirate in utemeljite, vam tega ne morejo storiti.
Zdaj, če imamo nedeljske službene poti, si ponaredimo potne naloge na en drug dan, da je manj sitnosti.Torej ni problem v tem, da vam ne bi zadeve priznali. Samo vi raje ne bi imeli sitnosti in si zato ponarejate dokumente. Davčna utaja se temu reče. Kazni si pa preberi v 391. in 391.a členih Zakona o davčnem postopku.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
Go-ahead ::
Sorry, nisem pravilno razumel tvojega vprašanja.
Gre za opravljanje službene potI z lastnim vozilom.
Vendar je problem nekje drugje. Vse skupaj se je začelo s tem, da so jim za te poti najprej plačevali stroške prevoza z javnim prevoznim sredstvom. Npr greš iz Maribora imet seminar v Koper in dobiš cca 8.000 sit za potne stroške, kljub temu, da mogoče sploh ni rednih prevozih linij.
Potem so zaposleni nekaj zatežili in jim sedaj plačujejo polovične kilometrine in celotne cestnine.
Vendar menim, da za to nimajo neke zakonske osnove. Zgoraj navedeni osebek namreč letno polni državni proračun z 20.000 km * cca 30 sit= 600.000 sit.
V PETIH LETIH JE TA OSEBA SAMO S TEM OŠKODOVANA ZA 3MSIT.
Gre za opravljanje službene potI z lastnim vozilom.
Vendar je problem nekje drugje. Vse skupaj se je začelo s tem, da so jim za te poti najprej plačevali stroške prevoza z javnim prevoznim sredstvom. Npr greš iz Maribora imet seminar v Koper in dobiš cca 8.000 sit za potne stroške, kljub temu, da mogoče sploh ni rednih prevozih linij.
Potem so zaposleni nekaj zatežili in jim sedaj plačujejo polovične kilometrine in celotne cestnine.
Vendar menim, da za to nimajo neke zakonske osnove. Zgoraj navedeni osebek namreč letno polni državni proračun z 20.000 km * cca 30 sit= 600.000 sit.
V PETIH LETIH JE TA OSEBA SAMO S TEM OŠKODOVANA ZA 3MSIT.
MadMicka ::
Se pravi, je zavod naredil delavcem uslugo. Zdej bi ga pa še tožl. Svašta. Kdor hoče, naj gre na avtobus ali na vlak, pa na seminar. Nikjer ne piše, da se mora hoditi na seminar z osebnim avtomobilom.
Ni res, da je ta oseba oškodovana. Temveč je res, da je oškodovan proračun! Drugo pa je, da bi ta oseba lahko zmagala na sodišču, če ima podpisane potne naloge, kjer je odobrena uporaba zasebnega vozila v službene namene.
Ni res, da je ta oseba oškodovana. Temveč je res, da je oškodovan proračun! Drugo pa je, da bi ta oseba lahko zmagala na sodišču, če ima podpisane potne naloge, kjer je odobrena uporaba zasebnega vozila v službene namene.
Go-ahead ::
Pizda*ija , ta oseba vodi seminar. Glede na prevožene kilometre jih vodi kar nekaj. Kaj naj spi na avtobusu????
Go-ahead ::
perci
Hvala za link.
Prevoz na delo in z dela
Delavcem se nadomestijo stroški prevoza na delo in z dela v višini stroškov javnega prevoza. Če delavec nima možnosti prevoza z javnimi prevoznimi sredstvi, je opravičen do kilometrine v višini 15% cene motornega bencina - 98 oktanov.
Očitno jih plačujejo na podlagi gornje navedbe.
Torej če greš predavat v Munchen boš za celotno pot dobil 1000km *30sit = 30.000 sit. (čisti biznis!!!)
Delodajalec očitno smatra, da če vodiš seminar v Ljubljani ti šteje to pot kot prihod na delo in ne kot službeno pot. Tako pride do razlike v 50%potnih stroškov.
A je kakšen pravnik tukaj, ki bi mi lahko nakazal kakšna je možnot uspeha, če prizadeti vloži tožbo.
Hvala za link.
Prevoz na delo in z dela
Delavcem se nadomestijo stroški prevoza na delo in z dela v višini stroškov javnega prevoza. Če delavec nima možnosti prevoza z javnimi prevoznimi sredstvi, je opravičen do kilometrine v višini 15% cene motornega bencina - 98 oktanov.
Očitno jih plačujejo na podlagi gornje navedbe.
Torej če greš predavat v Munchen boš za celotno pot dobil 1000km *30sit = 30.000 sit. (čisti biznis!!!)
Delodajalec očitno smatra, da če vodiš seminar v Ljubljani ti šteje to pot kot prihod na delo in ne kot službeno pot. Tako pride do razlike v 50%potnih stroškov.
A je kakšen pravnik tukaj, ki bi mi lahko nakazal kakšna je možnot uspeha, če prizadeti vloži tožbo.
perci ::
Če uspe dokazat, da pri tej poti dejansko gre za "službeno pot", potem menim, da uspeh ne bi smel izostat. Samo dvomim, da si nek velik zavod ni pokril riti.
Go-ahead ::
Če imaš pisarno v Novi Gorici in v njej opravljaš svoje delo, ko nimaš sestankov ali seminarjev ali si potem za dostop na celodnevno vodenje seminarja v Ljubljano opravil službeno pot ali si odšel na delo ???
Po prvi varianti lahko dobiš 60 sit/km po drugi pa 30sit/km.
Po prvi varianti lahko dobiš 60 sit/km po drugi pa 30sit/km.
Go-ahead ::
Žal ti jaz nanj ne znam točno odgovoriti. Lahko le domnevam, da imajo vsi zaposleni lastna vozila. V Novi Gorici in še par izpostavah po Sloveniji službenih vozil nimajo, tako da si na ta način ne morejo pomagati.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Sluzbena pot - nadure (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10696 (4676) | Mato989 |
» | s.p. (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 14021 (9509) | Vikking |
» | Vozniški izpit samo za privat (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13193 (10825) | mikic007 |
» | Službeni avtoOddelek: Loža | 6229 (5794) | Ejsi_Disi |
» | povračilo stroškov - služben avtoOddelek: Loža | 4581 (3828) | Ejsi_Disi |