» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1320 / 1320
»
»»

J.McLane ::

Prednost je, da lahko avto pomežikne na eno luč :D
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

iKst_ ::

MrStein je izjavil:

Kaj je tu dodana vrednost?
Razen: dražje je in se več kvari?


Zgleda kul, kar je neprecenljivo.

SambaShare ::

VozilSemTiho je izjavil:


Tega takrat sicer nisem vedel, ampak berem da ima Hyundai hude problem z Integrated Charging Control Units (ICCU). Tako da ni nujno da bi bilo tam kaj bolje, si pa zato želim začeti debato o tem kakšne izkušnje imate. Sploh ko gre kaj narobe, kaj podjetja upoštevajo v garancijo, kaj ne, ...


Saj probleme s polnilnicami imajo vsi, bolj je vprašanje kako se rešuje primere. Ponavadi se "potiho" zamenja pod jamstvom. Stellantis je imel par let tudi probleme z Mahle polnilnico, ki so jo enim menjali tudi 2x, dokler niso zamenjali s kitajskim proizvajalcem.

Z eGolfom imaš žal to smolo, da je bilo narejenih malo in so dejanski problemi z dobavljivostjo delov. Na DC ti ga ne morejo nafilati, vsaj da podaljšaš registracijo?

Zgodovina sprememb…

codeMonkey ::

iKst_ je izjavil:

MrStein je izjavil:

Kaj je tu dodana vrednost?
Razen: dražje je in se več kvari?


Zgleda kul, kar je neprecenljivo.


Pa retro.

Itak imas pa danes toliko nekih sistemov, da se kaksen vec nicesar bistveno ne spremeni.
Pa tudi ne vem zakaj bi se zdaj morali delati, kot da se avtomobile oblikuje striktno racionalno.

Sicer pa lahko komot naredis tako, da so prednosti. Recimo da se zaradi tega tezje strgajo ven: https://duckduckgo.com/?q=porsche+steal...

Zgodovina sprememb…

VozilSemTiho ::

SambaShare je izjavil:

VozilSemTiho je izjavil:


Tega takrat sicer nisem vedel, ampak berem da ima Hyundai hude problem z Integrated Charging Control Units (ICCU). Tako da ni nujno da bi bilo tam kaj bolje, si pa zato želim začeti debato o tem kakšne izkušnje imate. Sploh ko gre kaj narobe, kaj podjetja upoštevajo v garancijo, kaj ne, ...


Saj probleme s polnilnicami imajo vsi, bolj je vprašanje kako se rešuje primere. Ponavadi se "potiho" zamenja pod jamstvom. Stellantis je imel par let tudi probleme z Mahle polnilnico, ki so jo enim menjali tudi 2x, dokler niso zamenjali s kitajskim proizvajalcem.

Z eGolfom imaš žal to smolo, da je bilo narejenih malo in so dejanski problemi z dobavljivostjo delov. Na DC ti ga ne morejo nafilati, vsaj da podaljšaš registracijo?


Tole z mojim eGolfom nima veze s polnjenjem. Jaz sem imel še pol baterije polne, na elektromotor releji ne spustijo energije. Oziroma drugače povedano, ko obrnem ključ, se mi prižgejo rdeče luči na armaturi in znak STOP fault on high electricity system ali nekaj podobnega, po treh mesecih človek pozabi.

Polnil je med zadnjim poskusom še brez problema, VW je avto dobil z 44% baterije. DC nima kaj pomagat.

Bizkit45 ::

Nisem bral vseh tvojih objav, pa vseeno..saj ste menjali 12V baterijo, ki je v prvi vrsti največji krivec za tovrstne napake? Verjetno je to uradni serviser potestiral? Vem pa da tudi radi zaslužijo :)

BigWhale ::

starfotr je izjavil:

Saj vidiš na kake otročje fore padajo lastniki tesel. Light show.

In to potem izvajajo ter objavljajo po internetu. Še celo družijo se in delajo skupni light show.


Se en k ne ve kaj so "concept cars" ... :)

codeMonkey je izjavil:

Sploh tovornjakarje se toliko lazje zaslepi, ker je kabina toliko visje. Vsaj Skodin sistem. Mogoce imajo premium vozila to se bolje reseno. Kako dela to pri Tesli?


Isti drek je. Tovornjakarji so problem, ostali avtomobili vecinoma ne, sploh zdaj, ko so te betonske ograde toliko visje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

WhiteAngel ::

VozilSemTiho je izjavil:


Eden izmed razlogov da sem se takrat odločil za VW in ne recimo za Hyundai Kono, ali MG4, je ravno to, da če gre kaj narobe bo sicer drago ampak vsaj z deli ne bo problema.


Huh, 20 let že vozim Hyundaije in tudi še enkrat nisem imel težave z rezervnim delom. Vse je bilo isti ali naslednji dan. Od potrošnega materiala, volanskega končnika, jermenov, motorčka za brisalce, do odbijača in prednje šipe.

LorD_DDooM ::

Zanimivo, da nek VW ne more ali noče ponuditi konkretnega jamstva za svoja vozila.

Po drugi strani ti pa recimo Hyundai ponuja 5 let jamstva brez omejitev kilometrine, ali OPEL, ki za nova vozila ponuja 2+6 (2 leti garancija, 6 let jamstvo do 120k km ter 8 let/160k km za baterijo).

Sc0ut ::

Pri meni bo to pri naslednjem nakupu zelo verjetno odlocalo. Pri vseh teh mehanskih in elektricnih sistemih je cimdaljsa garancija obvezna.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850

jernejl ::

Tule piše:
PORSCHE SLOVENIJA, d.o.o. dodatno k osnovnim garancijskim pogojem za tovarniško nova vozila znamke Volkswagen jamči, da krije vse napake v materialu ali izdelavi visokonapetostne baterije ter velja 8 let od prevzema vozila oziroma prvih 160.000 prevoženih km (odvisno od tega, kaj nastopi prej).

Gregor P ::

Tole je striktno samo za baterijo, kolikšno pa je splošno jamstvo?

Npr. Toyota mislim da ima 6 let splošno jamstvo na avto in 10 let na baterije.

Tu nekje bi tudi bil moj minumum pri nakupu avtomobila. Ker recimo da je nekje po 8-ih letih čas za nakup novega.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Toyota ima 10 let na vse, do nekih km, razen seveda raznih gumic in podobno.
Bistveno je, da če ti po 9 letih crkne hitro polnjenje, ti bo toyota to krila. VW niti slučajano.
Kolk boš pri toyoti v 10 letih zmetal za servise je pa druga pesem.

VozilSemTiho ::

jernejl je izjavil:

Tule piše:
PORSCHE SLOVENIJA, d.o.o. dodatno k osnovnim garancijskim pogojem za tovarniško nova vozila znamke Volkswagen jamči, da krije vse napake v materialu ali izdelavi visokonapetostne baterije ter velja 8 let od prevzema vozila oziroma prvih 160.000 prevoženih km (odvisno od tega, kaj nastopi prej).


Ko sem jaz poskušal uveljavljati to jamstvo sem dobil tale odgovor:

Kot smo vam že uvoznik Porsche Slovenija in servisni partner sporočili, se okvara na vozilu se nanaša na krmilno enoto, ki ni del visokonapetostne baterije. Zato ta komponenta ne spada v obseg kritja iz jamstva na baterijski sistem. Vozilo je izven dvoletne zakonske garancije, za navedeno okvaro pa tudi ni predvideno dodatno kritje s strani proizvajalca.
Kljub temu vam je pooblaščeni partner ponudil ugodnost pri popravilu – kritje 30 % stroškov materiala. Glede dobave potrebnega dela vas bo servis nemudoma kontaktiral, takoj ko bo znan rok dobave.


Gre za kos s kataloško številko 000915340d, za menjavo je potrebno odpreti baterijo in zamenjati pokrov baterije. VW trdi da garancijsko to ni del baterije.

Bizkit45 je izjavil:

Nisem bral vseh tvojih objav, pa vseeno..saj ste menjali 12V baterijo, ki je v prvi vrsti največji krivec za tovrstne napake? Verjetno je to uradni serviser potestiral? Vem pa da tudi radi zaslužijo :)


Ja, to je prva stvari, ki sem jo naredil. Stari akomulator je bi OK, z novim je napaka enaka.

Zgodovina sprememb…

LorD_DDooM ::

jernejl je izjavil:

Tule piše:
PORSCHE SLOVENIJA, d.o.o. dodatno k osnovnim garancijskim pogojem za tovarniško nova vozila znamke Volkswagen jamči, da krije vse napake v materialu ali izdelavi visokonapetostne baterije ter velja 8 let od prevzema vozila oziroma prvih 160.000 prevoženih km (odvisno od tega, kaj nastopi prej).


Sem samo na hitro pogledal, ampak tole zgleda kot Podaljšana garancija, ne Osnovna garancija.
Direktno iz kataloga ID.x:

Za našo kakovost jamčimo!
– 2-letna garancija za brezhibno delovanje vozila, skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov in garancijskim listom,
– 3-letno jamstvo za lak,
– 12-letno jamstvo proti prerjavenju karoserije,
– 2-letno jamstvo za vse originalne dele in dopolnilno opremo Volkswagen,
– 2-letno jamstvo za vse storitve, opravljene na pooblaščenih servisih Volkswagen,
– 8-letno garancija za baterijo z omejitvijo kilometrov do 160.000,
– v času 2-letne garancije 2x brezplačna vleka do najbližje polnilne postaje v primeru izpraznitve baterije.
Več informacij v zvezi z jamstvom lahko najdete v servisni knjižici in garancijskem listu.
V Sloveniji imate na voljo kar 32 lokacij pooblaščenih serviserjev s široko ponudbo servisnih storitev.
Podaljšano jamstvo Porsche Slovenija.
Kot vozniku vozila Volkswagen nudimo Podaljšano jamstvo Porsche Slovenija, inovativen program jamstev in storitev, s katerimi boste
v vožnji lahko brezskrbno uživali tudi v tretjem in četrtem letu starosti vozila ali do 160.000 prevoženih kilometrov, odvisno od tega,
kaj nastopi prej.

Zgodovina sprememb…

Musashi ::

Utk je izjavil:

Toyota ima 10 let na vse, do nekih km, razen seveda raznih gumic in podobno.
Bistveno je, da če ti po 9 letih crkne hitro polnjenje, ti bo toyota to krila. VW niti slučajano.
Kolk boš pri toyoti v 10 letih zmetal za servise je pa druga pesem.


pa je ta Toyota bz4x res tako slaba, da jo prodajajo za 29990€ pred subvencijo? WLTP 444km. Meni se zdi veliko avta za takšno ceno?

Utk ::

Kje to vidiš za tolk pred subvencijo? Morda brez ddvja.
Tako slaba spet ni, čeprav bo lastnik zafire seveda imel nekaj proti.
Samo pri polnjenju je nastavljena malo preveč na ziher, zato tako garancija, in zato se počasi polne.
Zdaj pride facelift in bo baje malo nižja poraba, bomo pa videli kako bo s polnjenjem.

Musashi ::

na Toyota.si, znižano iz 37990 na 29990. Je kar z DDV

Utk ::

* V posebno ponudbo je vključen popust na vozilo iz zaloge, bon za Toyota financiranje, bon za rabljeno vozilo in Borzen subvencija v višini 6.500 €. Posebna ponudba je časovno omejena do preklica

Pa tudi manjša baterija. Za tolk dobiš tudi id4, vsaj včasih si, s podobno baterijo. Nič extra v teh časih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

J.McLane ::

Musashi je izjavil:

Utk je izjavil:

Toyota ima 10 let na vse, do nekih km, razen seveda raznih gumic in podobno.
Bistveno je, da če ti po 9 letih crkne hitro polnjenje, ti bo toyota to krila. VW niti slučajano.
Kolk boš pri toyoti v 10 letih zmetal za servise je pa druga pesem.


pa je ta Toyota bz4x res tako slaba, da jo prodajajo za 29990€ pred subvencijo? WLTP 444km. Meni se zdi veliko avta za takšno ceno?


Preberi drobni tekst, to je cena z BORZEN subvencijo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

DamijanD ::

Saj maš tudi scenica npr samo za 27k€: https://www.renault.si/vozila/scenic-et...
Ampak potem pa malo poračunaš in ugotoviš, da je financiranje tako drago, da vse kar je v ponudbi skonto, dobijo tam nazaj... in je končna cena bistveno višja.
Oz. z drugim besedami, ne moreš nakazat 27k€ in ga odpeljat.

SambaShare ::

In zdaj samo vprašanje časa da se javi nek naivnež in nas začne prepričevati, kako ga je s financiranjem prišlo še ceneje... Kako država tu ne naredi reda pri oglaševanju, mi ni jasno. Ne, zvezdica za ceno in nekje napisani zamotani pogoji niso dovolj.

Isto velja za tisto toyoto višje. Na strani imajo navedeno OM 5%. Ne me j, potem da je cena potem 29k.

Zgodovina sprememb…

Bizkit45 ::

Kako 000915340d to ni baterija? Kot laik, bi vsak pomislil, da to spada pod baterijo. Ne mormo si kar izmišljevati kaj je baterija in kaj ne. Če tega ni zapisano v drobnem tisku, da ta part number ni več baterija, potem vsak odvednik lahko izpodbija to in bo dobil tožbo.
A to si že kaj študiral v tej smeri, da bi šel v tožbo? Ali ti je primarno urediti avto?

Bizkit45 ::

To answer your question directly: No, this part is not listed as an "excluded" item. In fact, based on Volkswagen's internal part categorization and warranty language, there is a very strong case that it is a covered component.

Here is the technical and legal "ammunition" you need to challenge the dealership's claim.

1. The Part's Official "System" Classification
Part 000915340D is officially titled the "Control Unit for Battery Junction Box." * In VW's parts catalog (ETKA), this part is listed under the High-Voltage Battery assembly (Subgroup 915-000).

It is not a general vehicle computer; it is a high-voltage safety component that lives inside or directly on the battery housing.

The Argument: Since the 8-year warranty covers the "High-Voltage Battery System," and this part is categorized as part of that system (and is essential for the battery to deliver power), it falls under the system warranty.

2. What the Warranty Actually Covers
VW often markets the 8-year warranty as a "capacity" warranty (the 70% rule), but the legal text in your Warranty & Maintenance Booklet almost certainly includes:

"All material and manufacturing defects of the High-Voltage Battery System."

Official VW Canada and UK documentation (which mirrors the US/EU standards) specifically lists the following as covered under the 8-year High-Voltage System Warranty:

High-voltage battery modules

Battery housing

BMS Control Unit (Battery Management System)

High-voltage battery internal components

Because part 000915340D is a control unit that manages the high-voltage junction box (which switches the battery power on and off), it is functionally a "BMS Control Unit."

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bizkit45 ()

VozilSemTiho ::

Bizkit45 je izjavil:

Kako 000915340d to ni baterija? Kot laik, bi vsak pomislil, da to spada pod baterijo. Ne mormo si kar izmišljevati kaj je baterija in kaj ne. Če tega ni zapisano v drobnem tisku, da ta part number ni več baterija, potem vsak odvednik lahko izpodbija to in bo dobil tožbo.
A to si že kaj študiral v tej smeri, da bi šel v tožbo? Ali ti je primarno urediti avto?


Jaz bi rekel, da je del baterije ampak kaj jaz mislim ni pomembno.

Zato je pa pomembna razlika med garancijo in jamstvom. VW ima samo 2 leti garancije. Tukaj veljajo vse določbe zakona, 45 dni za popravilo, lahko popravljaš drugje, TIRS ukrepa če se podjetje ne drži določil, ...

Jamstva so pa samo pogodba med tabo in komerkoli jamstvo izdaja, za vozila kupljena nova v Sloveniji Porsche Slovenija, in tukaj lahko v pogodbo napišejo marsikaj. Vsaj za mojega eGolfa piše za baterij samo vsaj 70% kapacitete po 6 letih recimo. Nič kaj to pomeni.

V mojem primeru pa je še dodaten problem, da sem avto pripeljal iz Nemčije, posledično je izdajatelj tega jamstva neka pravna oseba v Nemčiji, verjetno direktno Volkswagen GmbH. Ki pa ne odgovarja in vsa vprašanja posreduje na Porsche Slovenije, ...

Bizkit45 ::

Seveda je pomembno. Če mislijo laikom prodajati garancije po 8 let na baterije, potem je nujno, da to razčlenijo. Točno za takšne primere kot je ta. To pade na sodišču, 100%. Sedaj je samo vprašanje ali imaš čas in denar za to ali ne. Težko je to, te razumem :/

VozilSemTiho ::

Aja, še tole, Porsche Slovenije sem že večkrat pozval kaj točno JE (če sploh kaj) potem del jamstva na baterijo za MOJE vozilo in nočejo odgovoriti.

jan_g ::

Ok, VW ima veliko masla na glavi (dieselgate ...), ampak sam imam pozitivne izkušnje z uveljavljanjem jamstva. Npr. na golfu so mi izven garancije (a še vedno v okviru jamstva) menjali sklopko, ki se običajno šteje pod "normalno obrabo" in redkokateri proizvajalci krijejo strošek menjave. EDIT: kupil sem ga v Sloveniji novega, ni bil iz uvoza.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jan_g ()

Bizkit45 ::

VozilSemTiho je izjavil:

Aja, še tole, Porsche Slovenije sem že večkrat pozval kaj točno JE (če sploh kaj) potem del jamstva na baterijo za MOJE vozilo in nočejo odgovoriti.

JA tu se skriva bistvo. Nimajo s čim odgovoriti, zato NE ODGOVORIJO.
Upajo, da boš pristal na njihovih 30% in končana maša.
Glej, ta part ni nikjer izvzet, da ni del garancije, niti baterije. Hence JE POD GARANCIJO!

Pa ne jih pavšalno spraševati. Vprašaj direktno.

Ali je del za katerega navajate, da je v okvari, pod baterijsko garancijo ali ne?
Če ni, prosim navedite v kateri odločbi/literaturi je to navedeno in kje piše, da moram jaz to odločbo/literaturo prebrati pred vožno s tem avtom?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bizkit45 ()

mikhaair ::

Ce se ne gre za garancijo, temveč za jamstvo, potem slovenski uvoznik nima kaj dosti s tem. Saj ni on ta, ki jo za zasebno uvoženo vozilo nudi. EU 2 letna obvezna garancija nima nič z jamstvi posameznih distributerjev.

VozilSemTiho ::

Bizkit45 je izjavil:

VozilSemTiho je izjavil:

Aja, še tole, Porsche Slovenije sem že večkrat pozval kaj točno JE (če sploh kaj) potem del jamstva na baterijo za MOJE vozilo in nočejo odgovoriti.

JA tu se skriva bistvo. Nimajo s čim odgovoriti, zato NE ODGOVORIJO.
Upajo, da boš pristal na njihovih 30% in končana maša.
Glej, ta part ni nikjer izvzet, da ni del garancije, niti baterije. Hence JE POD GARANCIJO!

Pa ne jih pavšalno spraševati. Vprašaj direktno.

Ali je del za katerega navajate, da je v okvari, pod baterijsko garancijo ali ne?
Če ni, prosim navedite v kateri odločbi/literaturi je to navedeno in kje piše, da moram jaz to odločbo/literaturo prebrati pred vožno s tem avtom?


So jasno povedali da del, ki naj bi bil okvarjen pri meni ni del garancije in jaz sem se že strinjal s tem da ga popravijo na MOJE stroške in nakazal predujem - sredi Oktobra.

Avto je pri njih če četrt leta in ga niso SPOSOBNI popraviti, ker NISO sposobni dobiti rezervnih delov! To je po moje največja sramota za Volkswagen!

Vzeli so predujem, zavezali so se k popravilu a ga niso sposobni dokončati! Ne za denar ne iz garancije, VW ni sposoben popraviti svojega manj kot pet let starega vozila!

alekskac ::

Utk je izjavil:

Toyota ima 10 let na vse, do nekih km, razen seveda raznih gumic in podobno.
Bistveno je, da če ti po 9 letih crkne hitro polnjenje, ti bo toyota to krila. VW niti slučajano.
Kolk boš pri toyoti v 10 letih zmetal za servise je pa druga pesem.

Splošna garancija Toyote je tri leta/100K Km, prvo leto brez omejitve Km. Garancijo (do) 10 let si moraš prislužiti/priplačati. Z rednimi obiski Toyota servisa se garancija podaljšuje vsak obisk servisa sproti. do 10 let/ 200K Km. Kot si rekel, je vprašanje ali se splača. Toyota ma kar tarifo (enkrat sem imel Toyoto), čeprav moram rečt da je bilo vedno korektno urihtano. Če sem ta prav cajt rekel, sem dobil tud nadomesten avto.

Gregor P ::

Če se ne motim, lahko pri Toyoti preveriš prek spleta, kakšna bo cena tvojega servisa; cene pa se razlikujejo glede na to, kje v Sloveniji je servis (Ljubljana najdražje itn.). To se mi zdi zelo v redu.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
««
1320 / 1320
»
»»