Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
DamijanD ::
mehatronik - se posipam s pepelom - načeloma je res by default izključeno.
Vse ostalo kar si pa napisal (o meni, oziroma kaj iščem) je pa neumnost: nisem videl random posnetka, ampak spremljam enga Nemca, ki testira avte, in se mu je to v testnem/sposojenem avtu pokazalo.
Vse ostalo kar si pa napisal (o meni, oziroma kaj iščem) je pa neumnost: nisem videl random posnetka, ampak spremljam enga Nemca, ki testira avte, in se mu je to v testnem/sposojenem avtu pokazalo.
codeMonkey ::
Mehatronik kupuje VW, se je ze odlocil :P
Jaz v Skodi nisem nicesar opazil....
Nemci pa ocitno ignorirajo tujce na polno :)
Jaz v Skodi nisem nicesar opazil....
Nemci pa ocitno ignorirajo tujce na polno :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
mehatronik12 ::
Damijan vidim, da res nisi na nivoju IKSt_ ter UTK in verjetno še kakega EV fanatika, ki trdijo da vse kar je iz DE najslabše.
Ampak kot vidišn ekdo nekaj objavi potem to en Ikst_ vzame za sveto ker paše njegovemu razmišljanju in ponovi tukaj ("Torej, VW kaže oglase v avtih.") in še vsem ostlaim okoli razlaga , kako ima VW reklame in ti jih nonstop naprej meče ;)
==> Tako da vsaka čast za objektivnost
Se pa jaz tudi mnenja, da bo to v prihodnosti pomemben del avto posla: razne naročnine, reklame, itd...
Ampak po sedanjih izkušnjah bo to najprej v USA in drugod po svetu preden bo prišlo v Evropo (Slovenijo)
"Mehatronik kupuje VW, se je ze odlocil :P"
ID7 mi vizualno res ne sede :(. Čeprav se mi zdi res najboljša izbira, če bi zgledla kot Mazada 6e bi bil top :D
Ampak kot vidišn ekdo nekaj objavi potem to en Ikst_ vzame za sveto ker paše njegovemu razmišljanju in ponovi tukaj ("Torej, VW kaže oglase v avtih.") in še vsem ostlaim okoli razlaga , kako ima VW reklame in ti jih nonstop naprej meče ;)
==> Tako da vsaka čast za objektivnost
Se pa jaz tudi mnenja, da bo to v prihodnosti pomemben del avto posla: razne naročnine, reklame, itd...
Ampak po sedanjih izkušnjah bo to najprej v USA in drugod po svetu preden bo prišlo v Evropo (Slovenijo)
"Mehatronik kupuje VW, se je ze odlocil :P"
ID7 mi vizualno res ne sede :(. Čeprav se mi zdi res najboljša izbira, če bi zgledla kot Mazada 6e bi bil top :D
iKst_ ::
Damijan vidim, da res nisi na nivoju IKSt_ ter UTK in verjetno še kakega EV fanatika, ki trdijo da vse kar je iz DE najslabše.
Huh? Tip je nalepil sliko, kjer VW prikazuje oglase, ti pa en post nižje trdiš, da VW ne prikazuje oglasov in človeka obtožiš, da zavaja. In potem sem jaz fanatik :)
mehatronik12 ::
Damijan vidim, da res nisi na nivoju IKSt_ ter UTK in verjetno še kakega EV fanatika, ki trdijo da vse kar je iz DE najslabše.
Huh? Tip je nalepil sliko, kjer VW prikazuje oglase, ti pa en post nižje trdiš, da VW ne prikazuje oglasov in človeka obtožiš, da zavaja. In potem sem jaz fanatik :)
Kaj ti še zdaj nisi razumel!?
==> Pa saj je sam priznal, da je zavajal (vsaka mu čast zato!)
==> VW ne prikazuje oglasov, razen če si tega izrecno želiš in nastaviš ti prikaže le te.
Prosim te lepo, reši ta test ;). https://myiq.com/ in boš hitro spoznal v čem je težava in mimogrede 35 ni dosti :D.
iKst_ ::
DamijanD je napisal
Ti si napisal
Oboje pomeni, da VW prikazuje oglase v avtih, kar je res, še sam si potrdil. Noben ni nikjer napisal, da je to vedno, po defaultu, da se ne da izklopiti. Trditev je bila "VW kaže oglase".
VW kaže oglase v avtih:
Ti si napisal
==> VW ne prikazuje oglasov, razen če si tega izrecno želiš in nastaviš ti prikaže le te.
Oboje pomeni, da VW prikazuje oglase v avtih, kar je res, še sam si potrdil. Noben ni nikjer napisal, da je to vedno, po defaultu, da se ne da izklopiti. Trditev je bila "VW kaže oglase".
Utk ::
Naj uganem, da se strinjaš z reklamami je pa narjeno tako da komot po nesreči vklopiš, izklopiš pa lahko samo v kleti vw sedeža s pisnim obrazcem v treh kopijah.
Buggy ::
Moja mi vedno bolj tecnari, da bo treba pocas zamenat. Zdej mene nekaj zanima.
Ker zivim v vukojebini mi je trenuten webasto dost kewl zadeva, pa me zanima ali v primeru hibrida tudi obstaja predgretje kabine?
Nisem se cist ziher, ce bi sel full EV, ce bi bil kaksen plugin z 100km dosega je zame kewl, pa da ni podhranjena pizdarija.
Mercedes bi me najbolj zanimal, ker ima dokaj dobre ICE motorje, ce ti pac zapase 300HP+. Najbolj bi me tukaj zanimalo mnenje tistih, ki si lastite C/E (pogojno) klaso al pa @hojnikb, da ovrze moja pricakovanja.
ID7 touring zgleda sicer kewl, sam ce bo res tisti VW kitajc klon Xpeng prisel k nam sem prodan, sploh ker Xiaomi SU7 zgleda nebo k nam.
Sem pa slisal od mojega tunerja da je 2022 S4 diesel mild hybrid dost lustna zadevca, baje se v Pijavo gorico (tunan seveda) klanc dost bolj obnese kot njegov RS6
Ker zivim v vukojebini mi je trenuten webasto dost kewl zadeva, pa me zanima ali v primeru hibrida tudi obstaja predgretje kabine?
Nisem se cist ziher, ce bi sel full EV, ce bi bil kaksen plugin z 100km dosega je zame kewl, pa da ni podhranjena pizdarija.
Mercedes bi me najbolj zanimal, ker ima dokaj dobre ICE motorje, ce ti pac zapase 300HP+. Najbolj bi me tukaj zanimalo mnenje tistih, ki si lastite C/E (pogojno) klaso al pa @hojnikb, da ovrze moja pricakovanja.
ID7 touring zgleda sicer kewl, sam ce bo res tisti VW kitajc klon Xpeng prisel k nam sem prodan, sploh ker Xiaomi SU7 zgleda nebo k nam.
Sem pa slisal od mojega tunerja da je 2022 S4 diesel mild hybrid dost lustna zadevca, baje se v Pijavo gorico (tunan seveda) klanc dost bolj obnese kot njegov RS6
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Buggy ::
E klasa je kewl notri, pa iste motorje dobis kot v C klasi, sam se mi zdi prevelka krava za moje daily-je. Je vsecna sam jaz bi kej bolj agilnega za mojo cesto.
A6/e/5 series nekak men ne potegne, se mi zdi prevec za premal. V zargonu racunalnicarjev slab P/P, samo nek imidz ki to seveda ni.
A6/e/5 series nekak men ne potegne, se mi zdi prevec za premal. V zargonu racunalnicarjev slab P/P, samo nek imidz ki to seveda ni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()

endelin ::
E klasa je prekrasna znotraj (verjetno najlepše vkomponiran osrednji zaslon ever) in v CEO line z ornamentom na havbi (Exclusive line) izgleda kot baby S klasa. Ni primerjave s C klaso znotraj, ne zunaj. Je pa skoraj ladja ampak vsi avti rastejo :/
Sedeže ima boljše Audi in Bmw. Tukaj je mercedes malo zaspal
Sedeže ima boljše Audi in Bmw. Tukaj je mercedes malo zaspal
Zgodovina sprememb…
- spremenil: endelin ()
iKst_ ::
Ker zivim v vukojebini mi je trenuten webasto dost kewl zadeva, pa me zanima ali v primeru hibrida tudi obstaja predgretje kabine?
Nisem se cist ziher, ce bi sel full EV, ce bi bil kaksen plugin z 100km dosega je zame kewl, pa da ni podhranjena pizdarija.
Plug-in hibridi imajo ogrevanje in hlajenje na daljavo. MHEV večinoma ne (jaz ne poznam primera, tiste 48V baterije niso narejene za poganjanje klime in grelcev).
Po 2 plug-in hibridih in enem EVju (+ dizli in bencinarji) v zadnjih letih, ti resnično ne priporočam PHEV. So najslabše iz obeh svetov. Poraba elektrike je visoka, pogonski sklopi so večinoma kompleksni in dragi za vzdrževanje, hlajenje in ogrevanje baterije slabo, poraba ICE motorjev je večinoma precej visoka.
Če elektrika ni zate, vzemi turbo bencinarja. Če redko delaš več kot 300km v enem kosu pa en spodoben EV. Novi CLA je baje super avto.
iKst_ ::
Res je. Izkušnje delajo svoje, pa časi se spreminjajo.
Par let nazaj so se mi PHEVi zdeli dobra vmesna stopnja. Cene so bile relativno ugodne, izbire je bilo nekaj, doseg na elektriko dovolj velik, da marsikomu pokrije 80-90% relacij, EVji pa dragi. Jaz sem konec 2021 ali začetek 2022 (se ne spomnim točnega meseca) dobil 2 leti starega PHEVa za cca. 28k. SUV z ogromno opreme, dovolj prostora, 14kWh baterijo. Model Y se takrat pri nas še ni prodajal, ko je končno prišel k nam je bila pa cena cca. 2x toliko.
Danes so PHEVi dražji, kot so bili, EVji so se konkretno pocenili, izbire je pa tudi ogromno.
Če bi me pred 10 leti vprašal, bi tudi rekel, da so dizli super, danes pa nimajo smisla, razen za res nišno uporabo.
Par let nazaj so se mi PHEVi zdeli dobra vmesna stopnja. Cene so bile relativno ugodne, izbire je bilo nekaj, doseg na elektriko dovolj velik, da marsikomu pokrije 80-90% relacij, EVji pa dragi. Jaz sem konec 2021 ali začetek 2022 (se ne spomnim točnega meseca) dobil 2 leti starega PHEVa za cca. 28k. SUV z ogromno opreme, dovolj prostora, 14kWh baterijo. Model Y se takrat pri nas še ni prodajal, ko je končno prišel k nam je bila pa cena cca. 2x toliko.
Danes so PHEVi dražji, kot so bili, EVji so se konkretno pocenili, izbire je pa tudi ogromno.
Če bi me pred 10 leti vprašal, bi tudi rekel, da so dizli super, danes pa nimajo smisla, razen za res nišno uporabo.
Gregor P ::
... torej cena je tista ključna točka, ki je prevagala tehtnico?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
codeMonkey ::
V petih letih se je precej vse skupaj spremenilo. Ponudbe je zdaj ogromno, v vseh cenovnih razredih. Plug-in je danes samo se za spraviti mocna luksuzna vozila z ICE skozi regulativo (M5, Panamera,....)
iKst_ ::
... torej cena je tista ključna točka, ki je prevagala tehtnico?
Zame osebno cena in izbira modelov.
Par let nazaj enostavno ni bilo nekega pametnega družinskega avtomobila na elektriko. Danes jih imaš kolikor hočeš.
Cena je pa seveda tudi vedno faktor. Če ne bi bila, bi vozil Purosangue ali GTC4 Lusso.
Fizikalko ::
Idealno za familijo je torej velik phev, če je treba pokrit tudi daljše proge brez jebanja, za daily zadeve pa še vedno precej prihranite na gorivu. Zraven pa še en pure EV za šihtarski avto. Seveda pri pogoju, da je doma polnilnica in idealno tudi sončna.
iKst_ ::
Idealno za familijo je torej velik phev, če je treba pokrit tudi daljše proge brez jebanja, za daily zadeve pa še vedno precej prihranite na gorivu. Zraven pa še en pure EV za šihtarski avto. Seveda pri pogoju, da je doma polnilnica in idealno tudi sončna.
EV čisto OK pokrije daljša probe brez jebanja. V veliko primerih celo boljše kot nek PHEV s 40l tankom in 10 litri porabe.
mehatronik12 ::
Mogoče ma kdo izkušnje z V2L.
Lahko to preprosto na vtičnico priklopiš in pol ti hišo napaja z 3kw?
Lahko to preprosto na vtičnico priklopiš in pol ti hišo napaja z 3kw?
hojnikb ::
mehatronik12 je izjavil:
Mogoče ma kdo izkušnje z V2L.
Lahko to preprosto na vtičnico priklopiš in pol ti hišo napaja z 3kw?
Na vtičnico SIGURNO NE. Če ze, rabiš 1-0-2 stikalo za preklop (kot če bi mel generator). Ampak vedi; omejen si z eno fazo; večina hiš bo pa 3 fazna.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
telexdell ::
mehatronik12 je izjavil:
Mogoče ma kdo izkušnje z V2L.
Lahko to preprosto na vtičnico priklopiš in pol ti hišo napaja z 3kw?
Na vtičnico SIGURNO NE. Če ze, rabiš 1-0-2 stikalo za preklop (kot če bi mel generator). Ampak vedi; omejen si z eno fazo; večina hiš bo pa 3 fazna.
Ko preklopiš tisto 1-0-2 stikalo se lahko dodatno vklopi kak rele, kateri ti spremeni instalacijo v 1 fazno. Razen TČ verjetno nimaš drugih 3 f porabnikov. Če pa že imaš kje še kak 3f motor ga pač takrat ne boš zagnjal.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
codeMonkey ::
kow ::
Vceraj sem vozil novega fosilnega Golfa (nadomestni avto). Ne morem verjeti, da imajo avti se vedno displaye pod volanom. Popolnoma nesmiselna lokacija. Gumbov je 15x prevec. Itak med voznjo nisem znal izklopiti dolocenih funkcij. Ni mi jasno kako se je folk lahko pritozeval nad "nevarnimi" monitorji na sredini.
Druga rec je neznosna nadleznost audio signalov. A ni nobene peticije, da bi ta jajca ukinili?
Se pa avto res lepo vozi. Ne vem kdo je sef user interface designa. Jaz bi ga takoj odpustil. Sicer razumem, da je cilj tudi ohranjanje obstojecih kupcev, ki so navajeni vse te solate. Ampak vseeno - kar je prevec, je prevec.
Druga rec je neznosna nadleznost audio signalov. A ni nobene peticije, da bi ta jajca ukinili?
Se pa avto res lepo vozi. Ne vem kdo je sef user interface designa. Jaz bi ga takoj odpustil. Sicer razumem, da je cilj tudi ohranjanje obstojecih kupcev, ki so navajeni vse te solate. Ampak vseeno - kar je prevec, je prevec.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
fikus_ ::
Glede na to, da si ga vozil prvič, razumem, da si zmeden nad preveč gumbi in "displaye pod volanom" ima večina vozil že veliko let, nič noivega, pa te to moti.
"Druga rec je neznosna nadleznost audio signalov."
To je posledica skrbi za varnost (kaže da voziš stara jajca, ki tega še nimajo)
"Druga rec je neznosna nadleznost audio signalov."
To je posledica skrbi za varnost (kaže da voziš stara jajca, ki tega še nimajo)
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
telexdell ::
Glede na to, da si ga vozil prvič, razumem, da si zmeden nad preveč gumbi in "displaye pod volanom" ima večina vozil že veliko let, nič noivega, pa te to moti.
"Druga rec je neznosna nadleznost audio signalov."
To je posledica skrbi za varnost (kaže da voziš stara jajca, ki tega še nimajo)
Vozim 5 mesecev star avto pa v njem ni nobenih pretiranih avdio signalov, čeprav ima večino sodobnih asistenčnih sistemov. Avto mi kratko piskne, če je vozilo pred mano speljalo ali ko zapuščam avto, da naj preverim zadnje sedeže, če sem tam kaj pozabil (pa obe te opozorili lahko trajno izključim, če bi želel). Pa enkrat se je ženi sprožil kratek pisk, ker ni držala volana dovolj trdno. In pa sedaj, ko je zunaj mraz slišim kratek pisk, ko je temperatura pod 4°C, da me opozori na nevarnost poledice. Med vožnjo pa mi zatrese volan (brez avdio signala), če vozim več kot 55 km/h in prevozim razmejitveno črto cestišča.. To opozorilo moram izključiti po vsakem zagonu motorja. Drugače pa edini zvoki, katere slišim med vožnjo prihajajo kot posledica piša vetra ob vozilu, malce vrtenja gum, iz zvočnikov radijskega prejemnika, mojega telefona in pa seveda od žene.
Tak da- ni nujno da bi bili novi avti vir zvočnega onesnaženja potniške kabine.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: telexdell ()
kow ::
Glede na to, da si ga vozil prvič, razumem, da si zmeden nad preveč gumbi in "displaye pod volanom" ima večina vozil že veliko let, nič noivega, pa te to moti.
"Druga rec je neznosna nadleznost audio signalov."
To je posledica skrbi za varnost (kaže da voziš stara jajca, ki tega še nimajo)
V bistvu je v mojem primeru zmanjsevalo varnost.

endelin ::
hatchbacki so realno idealni avti. Dovolj veliki za udobno vožnjo in dovolj praktični. Poleg tega se vozijo kot avti.
kow ::
Glede na to, da si ga vozil prvič, razumem, da si zmeden nad preveč gumbi in "displaye pod volanom" ima večina vozil že veliko let, nič noivega, pa te to moti.
"Druga rec je neznosna nadleznost audio signalov."
To je posledica skrbi za varnost (kaže da voziš stara jajca, ki tega še nimajo)
Vozim 5 mesecev star avto pa v njem ni nobenih pretiranih avdio signalov, čeprav ima večino sodobnih asistenčnih sistemov. Avto mi kratko piskne, če je vozilo pred mano speljalo ali ko zapuščam avto, da naj preverim zadnje sedeže, če sem tam kaj pozabil (pa obe te opozorili lahko trajno izključim, če bi želel). Pa enkrat se je ženi sprožil kratek pisk, ker ni držala volana dovolj trdno. In pa sedaj, ko je zunaj mraz slišim kratek pisk, ko je temperatura pod 4°C, da me opozori na nevarnost poledice. Med vožnjo pa mi zatrese volan (brez avdio signala), če vozim več kot 55 km/h in prevozim razmejitveno črto cestišča.. To opozorilo moram izključiti po vsakem zagonu motorja. Drugače pa edini zvoki, katere slišim med vožnjo prihajajo kot posledica piša vetra ob vozilu, malce vrtenja gum, iz zvočnikov radijskega prejemnika, mojega telefona in pa seveda od žene.
Tak da- ni nujno da bi bili novi avti vir zvočnega onesnaženja potniške kabine.
Ne nakladaj. Kaj se da vse nastaviti ne vem, ampak avto je piskal. Ironija je, da ce bi uposteval zvocna opozorila, bi mocno zmanjseval prometno varnost. Piskal je tudi, ker sem prekoracil 50km/h, ko sem peljal po prikljucnem pasu na avtocesto. Funkcija taksnega pasu je namrec, da pridobis cim vec hitrosti, da se lahko varno vkljucis v promet (zmanjsas relativno razliko v hitrosti).
Razumem, da gre za zakonodajo, ampak je pac idiotska.
Tresel je tudi volan, ko sem prekoracil pas in tega nisem znal izklopiti. Jasno, da ce bi bil redni voznik, to ni problem. Ampak pri novih/obcasnih voznikih je tak user inteface smrtno nevaren. Sam funkcionalnost potem raje nisem izklopil, me je pa motila.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
fikus_ ::
Glede na to, da si ga vozil prvič, razumem, da si zmeden nad preveč gumbi in "displaye pod volanom" ima večina vozil že veliko let, nič noivega, pa te to moti.
"Druga rec je neznosna nadleznost audio signalov."
To je posledica skrbi za varnost (kaže da voziš stara jajca, ki tega še nimajo)
Vozim 5 mesecev star avto pa v njem ni nobenih pretiranih avdio signalov, čeprav ima večino sodobnih asistenčnih sistemov. Avto mi kratko piskne, če je vozilo pred mano speljalo ali ko zapuščam avto, da naj preverim zadnje sedeže, če sem tam kaj pozabil (pa obe te opozorili lahko trajno izključim, če bi želel). Pa enkrat se je ženi sprožil kratek pisk, ker ni držala volana dovolj trdno. In pa sedaj, ko je zunaj mraz slišim kratek pisk, ko je temperatura pod 4°C, da me opozori na nevarnost poledice. Med vožnjo pa mi zatrese volan (brez avdio signala), če vozim več kot 55 km/h in prevozim razmejitveno črto cestišča.. To opozorilo moram izključiti po vsakem zagonu motorja. Drugače pa edini zvoki, katere slišim med vožnjo prihajajo kot posledica piša vetra ob vozilu, malce vrtenja gum, iz zvočnikov radijskega prejemnika, mojega telefona in pa seveda od žene.
Tak da- ni nujno da bi bili novi avti vir zvočnega onesnaženja potniške kabine.
Odgovarjal sev kow-u, tvoj zapis se pa bere, kot da bi tebi.
Za dosti zvočnih signalov se da nastaviti jakost, nekatere celo izklopiti,... seveda odvisno od letnika in proizvajalca vozila.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
fikus_ ::
[.... Piskal je tudi, ker sem prekoracil 50km/h, ko sem peljal po prikljucnem pasu na avtocesto....
Tresel je tudi volan, ko sem prekoracil pas in tega nisem znal izklopiti. Jasno, da ce bi bil redni voznik, to ni problem. Ampak pri novih/obcasnih voznikih je tak user inteface smrtno nevaren. Sam funkcionalnost potem raje nisem izklopil, me je pa motila.
Preveri še enkrat prometne znake, ker je čisto možno , da je "ko sem peljal po prikljucnem pasu na avtocesto" res 50km/h, ko si pa na AC na pospeševalnem, je pa drugo.
Tresenje volana je z namenom, če se preveč približaš črti in je varnostna zahteva, se je ne da izključiti. Če je ne poznaš, ni težava proizvajalca vozila, ampak tvoja nepoučenost. To tresenje volana preprečiš z vožnjo na sredini voznega pasu, ko pa hočeš prehitevati/menjati vozni pas, vklopiš smernik in menjaš pas, volan se ne bo tresel.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
Gregor P ::
... sam pa praktično skoraj vsak dan sedem v drug EV in edina stvar, ki je še enaka vsem je, kje je volan, vse ostalo pa se moram loviti.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
kow ::
Tresenje volana je z namenom, če se preveč približaš črti in je varnostna zahteva, se je ne da izključiti. Če je ne poznaš, ni težava proizvajalca vozila, ampak tvoja nepoučenost. To tresenje volana preprečiš z vožnjo na sredini voznega pasu, ko pa hočeš prehitevati/menjati vozni pas, vklopiš smernik in menjaš pas, volan se ne bo tresel.
Moja nepoucenost, gor ali dol. Zadeva je annnoying in ne vidim kako povecuje varnost. Morda pa res podcenjujem koliko motoricnih debilov vozi po cestah.

endelin ::
kow ::
Vozil sem po predpisih.
Sam se tudi oseba, ki ne mara glasnih prostorov, bliskavic ipd. Tile zvocni signali so mi sli pac mocno na jetra. Ne vem sicer koliko casa bi rabil, da bi to normaliziral. Ce bi.
Sam se tudi oseba, ki ne mara glasnih prostorov, bliskavic ipd. Tile zvocni signali so mi sli pac mocno na jetra. Ne vem sicer koliko casa bi rabil, da bi to normaliziral. Ce bi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Musashi ::
Tresenje volana je z namenom, če se preveč približaš črti in je varnostna zahteva, se je ne da izključiti. Če je ne poznaš, ni težava proizvajalca vozila, ampak tvoja nepoučenost. To tresenje volana preprečiš z vožnjo na sredini voznega pasu, ko pa hočeš prehitevati/menjati vozni pas, vklopiš smernik in menjaš pas, volan se ne bo tresel.
Moja nepoucenost, gor ali dol. Zadeva je annnoying in ne vidim kako povecuje varnost. Morda pa res podcenjujem koliko motoricnih debilov vozi po cestah.
bi rekel ja, enega motoričnega debila po njegovih lastnih besedah, tresenje volana tako moti, da je to že nevarno.
pegasus ::
Tudi sam pretežno ne prenašam naključnih sitnih zvokov, recimo telefon imam kompletno na off vso cingljanje in vibriranje. Ampak v id7 mi je prav všeč zvok za prekoračitev hitrosti, ki je tak kot bi v kakem špilu pobiral kake kovančke. Mogoče so z njim hoteli sporočiti, da te država obira ;)
kow ::
Ne razumes. To funkcionalnost sem uporabljal sam ze, ne vem, 15 let nazaj. Ko mi je na avtu crknil stevec in sem nekaj casa uporabljal kar mobilc + gps. Ampak tam sem si nastavil, da mi zacinglja, ko sem hitrost prekoracil za 9km/h.
Zadeva bi morala biti konfigurabilna oz. vsaj malo inteligentna. Tukaj pa so implementirali najbolj debilno varianto. Mimogrede, ko sem vozil 40km/h (maksimalna dovoljena hitrost), me je cez polno crto agresivno prehitel voznik. Ki sem ga potem cez slabo minuto ujel na semaforju.
Ce se vozis po Ljubljani, bos videl da imas malo morje voznikov, ki norijo. In imajo najnovejse sisteme. Kdor noce spostovati predpisov, jih ne bo. Tile evrobirokrati, so nesposobni in borderline zlobni. Ce ekstrapoliramo trende, nas bodo cez 50 let poslali v gulage, v imenu nase varnosti. Ja, pretiravam, ampak res se mi gnusijo.
Zadeva bi morala biti konfigurabilna oz. vsaj malo inteligentna. Tukaj pa so implementirali najbolj debilno varianto. Mimogrede, ko sem vozil 40km/h (maksimalna dovoljena hitrost), me je cez polno crto agresivno prehitel voznik. Ki sem ga potem cez slabo minuto ujel na semaforju.
Ce se vozis po Ljubljani, bos videl da imas malo morje voznikov, ki norijo. In imajo najnovejse sisteme. Kdor noce spostovati predpisov, jih ne bo. Tile evrobirokrati, so nesposobni in borderline zlobni. Ce ekstrapoliramo trende, nas bodo cez 50 let poslali v gulage, v imenu nase varnosti. Ja, pretiravam, ampak res se mi gnusijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
fikus_ ::
kow, ukvarjanje z drugimi vozniki in kaj vse delajo narobe ni produktivno. ti se raje osredotoči na svojo vožnjo in opazovanje okolice, prometa,.... da lahko korektno odreagiraš.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
iKst_ ::
A to v teslah pa ni moteče ker moraš poškiliti da lahko vidiš kako hitro pelješ. Na ta način:
Niti ne. V drugem avtu imam števce pred sabo pa HUD na vetrobranskem steklu, pa ni neke razlike. Hitrost je še vedno v vidnem polju, pozornost odvrneš ravno toliko kot s pogledom na števce, samo v drugo smer.
kow ::
Da. HUD ali Teslin nacin, sta veliko boljsa kot stevec, ki ga je polovicno prekrival volan. Dodaten problem je, da si imel vsaj 3 clustere gumbov na razlicnih mestih. Torej, ce isces neko tipko, moras gledati navzdol, pa niti ne ves kam.
Ce bi spekuliral, je EU dokoncno tehnolosko pogorela. Demografska piramida je taksna, da zavira inovacije. Ocitno tudi v evropskem parlamentu, kjer sedijo starine. Ker ze 60 let gledajo v stevec, mislijo da morajo se v bodoce.
Ce bi spekuliral, je EU dokoncno tehnolosko pogorela. Demografska piramida je taksna, da zavira inovacije. Ocitno tudi v evropskem parlamentu, kjer sedijo starine. Ker ze 60 let gledajo v stevec, mislijo da morajo se v bodoce.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
telexdell ::
Ne nakladaj...
Opišem, kako deluje moj avto pa nakladam? Sedaj pa ne vem- ali je vse več folka le funkcionalno nepismenih ali so poleg nepismenosti še nekulturni?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
kow ::
Se opravicujem. Sicer ne razumem kaj je tvoja poanta? Da se da to v nastavitvah vse nastaviti? Se da izklopiti? Kaj je regulacija in kaj je implementacija?
Kolikor razumem - pustimo reprogramiranje avta na servisih itd - opozoril za prehitro voznjo ne da trajno izkljuciti. Na koncu se mora potrosnik ukvarjati s tem kako bo overrideal feature, ki ga vecino casa absolutno ne potrebuje. Ljudje se namrec vecino casa vozijo po znanih poteh.
Zdej sem gledal, in ce prav razumem zakonodajo, je mozno ponastaviti offset. In je odvisno od implementacije proizvajalca.
Kolikor razumem - pustimo reprogramiranje avta na servisih itd - opozoril za prehitro voznjo ne da trajno izkljuciti. Na koncu se mora potrosnik ukvarjati s tem kako bo overrideal feature, ki ga vecino casa absolutno ne potrebuje. Ljudje se namrec vecino casa vozijo po znanih poteh.
Zdej sem gledal, in ce prav razumem zakonodajo, je mozno ponastaviti offset. In je odvisno od implementacije proizvajalca.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
kow ::
Dodatna annoying zadeva je tudi, ko avtomobili pretirano pobremzajo pred tuneli na avtocestah, da se prilagodijo na zmanjsano dovoljeno hitrost (namesto bolj zvezno). A to je tako sprogramirano ali vozniki tako vozijo?
Gregor P ::
Vozniki tako vozijo in so tako vozili že tudi ko sploh še ni bilo vseh teh asistenčnih tehnologij
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
telexdell ::
Se opravicujem. Sicer ne razumem kaj je tvoja poanta? Da se da to v nastavitvah vse nastaviti? Se da izklopiti? Kaj je regulacija in kaj je implementacija?
Kolikor razumem - pustimo reprogramiranje avta na servisih itd - opozoril za prehitro voznjo ne da trajno izkljuciti. Na koncu se mora potrosnik ukvarjati s tem kako bo overrideal feature, ki ga vecino casa absolutno ne potrebuje. Ljudje se namrec vecino casa vozijo po znanih poteh.
Zdej sem gledal, in ce prav razumem zakonodajo, je mozno ponastaviti offset. In je odvisno od implementacije proizvajalca.
Poanta je v tem, da ko stvar ne deluje po pričakovanjih in preden se začneš jeziti si poglej navodila!
Marsikaj se da v nastavitvah izklopiti ali drugače prikazati. Pa ne govorim o kakšnem hekanju temveč le v originalnih navodilih opisane nastavitve informacijskega sistema. Prekoračitev hitrosti se mi npr. pokaže tako, da se na znaku hitrost obarva v rdeče- brez piskanja ali tresenja volana. Lahko pa seveda nastavim, da bo poleg tega še piskalo in/ali treslo volan...
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
