» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1299 / 1301
»»

Kalibri ::

Zgubljaš rdečo nit s temi ljubicami.
Skratka, klasično vprašanje, kdo si ti, da boš ukazaval folku, kaj naj naredi, posti pa so tako retardirani, da bi bilo idiota sram, če bi jih pisal?
Ne bi odprl ločene teme o tem blodnjah?

Sc0ut ::

Ampak ko gledaš cene el. avtov in odšteješ našo subvencijo, so cene ugodne. Mg 4 s 4x4 pogonom in 64 baterijo je okrog 31500eur, odšteješ subvencijo in potem avto sploh ni drag. Enako če gledaš malega elroqa.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850

BlaY0 ::

Kalibri je izjavil:

Zgubljaš rdečo nit s temi ljubicami.
Skratka, klasično vprašanje, kdo si ti, da boš ukazaval folku, kaj naj naredi, posti pa so tako retardirani, da bi bilo idiota sram, če bi jih pisal?
Ne bi odprl ločene teme o tem blodnjah?

Klasika... ko tip dojame da ima dva avta preveč pa začne z "Kdo si ti da boš meni..." :))

Sc0ut je izjavil:

Ampak ko gledaš cene el. avtov in odšteješ našo subvencijo, so cene ugodne. Mg 4 s 4x4 pogonom in 64 baterijo je okrog 31500eur, odšteješ subvencijo in potem avto sploh ni drag. Enako če gledaš malega elroqa.

Dejansko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Utk ::

Še enkrat... za retardirane... preseli se bližje šole, službe, ljubice, njive in se boš lahko losal enega avtomobila, če ne celo dveh.

Ali pa če se ne preseliš in obdržiš en avto več, ki te stane jurja na leto.

codeMonkey ::

Dejasko je proti najemanju bostveno vec razlogov in edini, ki je nekako smiseln za, je, da imas prevec denarja in se ti nekako ne da ukvarjati z avtom. Vse drugo je BS.

Ajde, mogoce se to, da potencialno lahko se frajaris okrog z avtom, ki si ga dejansko v resnici ne mores privosciti.

Zgodovina sprememb…

Katsuo ::

Utk je izjavil:

Še enkrat... za retardirane... preseli se bližje šole, službe, ljubice, njive in se boš lahko losal enega avtomobila, če ne celo dveh.

Ali pa če se ne preseliš in obdržiš en avto več, ki te stane jurja na leto.


Dobro vedeti da vam čas zabit v avtomobilu prav nič ne pomeni.

BlaY0 ::

codeMonkey je izjavil:

Dejasko je proti najemanju bostveno vec razlogov in edini, ki je nekako smiseln za, je, da imas prevec denarja in se ti nekako ne da ukvarjati z avtom. Vse drugo je BS.

Vsak ki ima avto, je s tem tako ali tako pokazal da ima zadosti denarja.

Utk ::

Katsuo je izjavil:

Utk je izjavil:

Še enkrat... za retardirane... preseli se bližje šole, službe, ljubice, njive in se boš lahko losal enega avtomobila, če ne celo dveh.

Ali pa če se ne preseliš in obdržiš en avto več, ki te stane jurja na leto.


Dobro vedeti da vam čas zabit v avtomobilu prav nič ne pomeni.

Mi 2 narediva zarad službe morda 10,000 km letno. 2 skupaj, vsak svojim avtom. Oba avta skupaj pa nardita vsaj 35,000 letno. Se pravi je več kot 2/3 zabitega časa v avtu za hec. Kam se naj preselim. Na morje, v gore, v gardaland, na balaton, v dalmacijo, ob kolpo?

BlaY0 je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Dejasko je proti najemanju bostveno vec razlogov in edini, ki je nekako smiseln za, je, da imas prevec denarja in se ti nekako ne da ukvarjati z avtom. Vse drugo je BS.

Vsak ki ima avto, je s tem tako ali tako pokazal da ima zadosti denarja.

In tako bo tudi ostalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Katsuo ::

Bi pa rekel da za teh 10k porabita vsaj toliko časa kot za ostalih 25k

BlaY0 ::

codeMonkey je izjavil:


Ajde, mogoce se to, da potencialno lahko se frajaris okrog z avtom, ki si ga dejansko v resnici ne mores privosciti.

Jaz vidim podoben problem pri povprečnih slovenskih lastnikih. Kupi star avto višjega srednjega razreda, se frajari pred tabo češ kakšen hud dil je naredil, potem pa čez eno leto jamra kako so drage gume recimo.

Utk je izjavil:


Mi 2 narediva zarad službe morda 10,000 km letno. 2 skupaj, vsak svojim avtom. Oba avta skupaj pa nardita vsaj 35,000 letno. Se pravi je več kot 2/3 zabitega časa v avtu za hec. Kam se naj preselim. Na morje, v gore, v gardaland, na balaton, v dalmacijo, ob kolpo?

Zdaj sem ti pa že ene parkat napisal, da si izjema ki potrjuje pravilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Katsuo ::

In kaj to vaju briga za kaj drugi zapravljajo denar in zakaj v tem vidita problem? Eni za frajerisanje, drugi za piva, tretji za Tajsko, vsakomur svoje. Ukvarjata se s sabo in malo manj z drugimi.

Kalibri ::

V 4 letih daš 20.000 za avto in od tega na koncu nimaš ne avta ne denarja. Res moraš biti idiot!!

In to za 500km na mesec....

BlaY0 ::

Jaz nikogar ne silim naj si omisli avto na auto-abo. Amapk eni pametujejo in pametujejo kako je to drago, po parih njihovih postih pa ugotoviš da imajo 3 avtomobile pri bajti :))

Kalibri ::

Po tvojem itak ne bi imel nobenega!

BlaY0 ::

Kalibri je izjavil:

V 4 letih daš 20.000 za avto in od tega na koncu nimaš ne avta ne denarja. Res moraš biti idiot!!

In to za 500km na mesec....

Pa sej to je point luksuza. Koriščenje luksuza ti ne prinaša denarja ampak ga porablja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Kalibri ::

Skratka biti moraš idiot

BlaY0 ::

...s tremi avti in blazno veliko cajta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Kalibri ::

Ali pa brez 60k v 4 letih in brez 3 avtov in s 500 km na mesec.... Daj trr, preskočimo avte, itak so luksus

codeMonkey ::

Katsuo je izjavil:

In kaj to vaju briga za kaj drugi zapravljajo denar in zakaj v tem vidita problem? Eni za frajerisanje, drugi za piva, tretji za Tajsko, vsakomur svoje. Ukvarjata se s sabo in malo manj z drugimi.


Jaz sem dejansko napisal da je to plus. Pac za tistega, ki to hoce tako. Ne vem kaj te je moj komentar zmotil. Mislim, kaj je lepsega kot da si 20, kelnaris, pa vseeno okrog lovis punce z BMW-jem. 500 km bo dovolj za po centru od kafica do kafica :D

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Katsuo je izjavil:

Bi pa rekel da za teh 10k porabita vsaj toliko časa kot za ostalih 25k

Ne bi bila to edina stvar, ki je bi rekel narobe. Jaz imam 15 min v eno smer, moja pa še manj. Ni tu nobenga mesta niti nič.

Zdaj sem ti pa že ene parkat napisal, da si izjema ki potrjuje pravilo.

Jaz poznam veliko več izjem kot pa tvojih pravil. Nekdo, ki se vsak dan vozi pol ure in več v službo bo samo še manj verjetno kaj rental.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

BlaY0 ::

Kalibri je izjavil:

Ali pa brez 60k v 4 letih in brez 3 avtov in s 500 km na mesec.... Daj trr, preskočimo avte, itak so luksus

Ja če si nesposoben in si ne znaš optimizirat življenja tako, da bi potreboval samo en avto, potem je tako kot navajaš. In smo na koncu spet pri tem, da moram jaz tebi revežu nakazovat :))

Kalibri ::

Fantje 3 avti so luksus, pravijo!

Lahko kar fliknes

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kalibri ()

BlaY0 ::

Še posebej je pa luksuz cajt, ki ga zapravte v njih.

Katsuo ::

Utk je izjavil:

Katsuo je izjavil:

Bi pa rekel da za teh 10k porabita vsaj toliko časa kot za ostalih 25k

Ne bi bila to edina stvar, ki je bi rekel narobe. Jaz imam 15 min v eno smer, moja pa še manj. Ni tu nobenga mesta niti nič.

Zdaj sem ti pa že ene parkat napisal, da si izjema ki potrjuje pravilo.

Jaz poznam veliko več izjem kot pa tvojih pravil. Nekdo, ki se vsak dan vozi pol ure in več v službo bo samo še manj verjetno kaj rental.


Mja, mogoče jih za vožnjo res ne, ali pa spet nakladaš, dejstvo pa je neizpodbitno, da zapraviš ure in ure za nakladanje na forumu. Get a life...

BlaY0 ::

Utk je izjavil:


Jaz poznam veliko več izjem kot pa tvojih pravil. Nekdo, ki se vsak dan vozi pol ure in več v službo bo samo še manj verjetno kaj rental.

Zakaj? Pol ure v eno smer je 12k na leto (všteti dopusti in občasni nedeljski izleti). To dejansko je povprečje, ne izjema kot si ti. Po mojem mnenju je to idealen primer za avto-abo, še posebej za tiste ki se jim ne da ukvarjat z avtomobili.

BigWhale ::

Ze tri strani ste off-topic.

BigWhale ::

Za najem avtomobilov si odprite drugo temo. Ce sem kak on-topic post pobrisal se opravicujem, povejte, da ga odbrisem.

Buggy ::

Tip ki zna driftat z ICE je dobil v roke mojo izbiro...Ionic 5N



TLDR: z malo prakse je tole gem

codeMonkey ::

Xiaomi malo zakuhal :D



Je pa ocitno tudi elektronika za TC bistveno boljsa pri Tesli, ne le hlajenje. Na drugi strani pa so Xiaomi Auto ustanovili sele l. 2021 (da so obdrzali delavce zaradi sankcij ZDA na telefone).

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Evo, 2025 gre proti koncu. Že 6 ali pa celo 8 let nazaj smo napovedali, da leta 2025 ne bo več razreda avtov v katerem bi bil ice bolj smiseln. In jaz mislim da se je to uresničilo. Jaz ponavadi nisem napovedoval kak delež se bo v resnici prodal, ker to je odvisno tudi od drugih stvari, pameti ljudi na katero definitivno ne polagam veliko upanja, in od možnosti polnjenja, kjer se pa okoli blokov v teh letih vsaj pri nas ni naredilo absolutno nič. Škoda, kot pri marsičem drugem bojo tisti malo bogatejši se vozili v boljših in cenejših avtih, reveži pa bojo vozili jajca na nafto, zapravljali za brezvezne servise in plačevali drago gorivo.

Če bereš kakšne komentarje na fb, kjer je povprečen iq še 30% nižji od že tako ne ravno visokega na slotechu, je pa tudi jasno da revežom tako stanje ustreza, ker še zmeraj mislijo da je njihov 13 let star dizl iz njemačke zakon. Tako da naj kar bo tako kot je. Oni se smejijo nam, mi pa njim.

Je pa škoda da država nima jajc te ljudi malo streznit na tehničnih pregledih. Kjer te zajebavajo zarad ene nedelujoče meglenke, dizli z izrezanimi dpfji grejo pa gladko čez.

endelin ::

Je pa škoda da država nima jajc te ljudi malo streznit na tehničnih pregledih. Kjer te zajebavajo zarad ene nedelujoče meglenke, dizli z izrezanimi dpfji grejo pa gladko čez.

Verjetno nobenemu ni v interesu vreči par 100 k ljudi iz osebnega transporta. Ker točno to bi se zgodilo. Ker bi bilo za 10 let stara vozila tisocaki popravip. Ma ne 10 let stara, skoraj nova vozila imajo lahko težave.

Napacno sklepaš da je ev top izbira v vseh razredih. Za trgovske potnike je slaba izbira. Za velike limuzine za na AC, kjer se vedno prevladujejo dizli tudi ni najboljša resitev, zaradi dometa. Za tiste ki radi "hitro" vozijo je inferiorna rešitev. Nobena tehnologija ni superiorna. Ce nimas možnosti osebnega polnjenja je spet tako tako ker ni ustrezne infrastrukture...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: endelin ()

Utk ::

Kolk km na dan pa naredi trgovski potnik? 2000? Gre 4x iz Maribora v Koper in nazaj?

Če imajo skoraj novi avti probleme, je malo smešno v naslednjem stavku govorit da nobene tehnologija ni inferiorna...

Električni je bolj smiseln v vseh razredih. Človeška pamet je pa druga kategorija...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

endelin ::

Poanta je, da se ne rabiš ukvarjati še z avtom in šteti % baterije in biti živčen zaradi tega (poleg tega nisi 100% če hitra polnilnica deluje). V poslu to sigurno šteje.

telexdell ::

endelin je izjavil:

Poanta je, da se ne rabiš ukvarjati še z avtom in šteti % baterije in biti živčen zaradi tega (poleg tega nisi 100% če hitra polnilnica deluje). V poslu to sigurno šteje.

Kaj takega lahko nekdo napiše iz sarkazma ali ker nima EV in bi rad opravičeval ICE. Če greš na daljšo pot tudi pri ICE šteješ km in planiraš ali se bom ustavil na tej ali naslednji tankšteli. Tudi vse tanlštele niso vedno odprte... Glede tega ni razlike med EV in ICE. Če izbereš svojim dnevnim potem ustrezen EV in ga po koncu dela na firmi priključiš na polnilnico ti bo pa odpadlo še razmišljanje, katerega se pri ICE ne moreš rešiti. In to je ravno to, kar si zapisal- bom prišel do tankštele, bo delala, mo bo kartica prijela...
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

codeMonkey ::

A trgovski potnik kot poklic sploh se obstaja? :D Pri nas je umetnost dobiti ljudi enkrat na tri mesece v pisarni za planiranje.

Pac cez palec bos na 500 km pol ure pocasnejsi in 1h na 1000 km. Za nekatere zna biti problem, je pa res da lahko v ta cas stlacis telefoniranje, pisanje emailov ter malico.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ko treba zagovarjat nemogoče je vsak "argument" dober. 90% folka ne naredi niti 15,000 km na leto, ampak električni avto ni za njih, ker z njim ne moreš naredit 2000 km v enem dnevu.

telexdell ::

Utk je izjavil:

Ko treba zagovarjat nemogoče je vsak "argument" dober. 90% folka ne naredi niti 15,000 km na leto, ampak električni avto ni za njih, ker z njim ne moreš naredit 2000 km v enem dnevu.

Če dam roko na srce in priznam svoje grehe imajo nasprotniki EV vsaj pri tem, da kot uporabnik EV bolj gledam na merilnike kot sem prej z ICE povsem prav. Ko se usedem v EV, se prepeljem del poti, pridem na cilj...Nenehno gledam na povprečno porabo, napolnjenost baterije... Ob tem pa z širokim nasmeškom na licu in vedrino v srcu ne morem verjeti, da me je ta pot stala tako malo. Prej pa me je bilo strah pogledati na merilnik nivoja goriva v tanku saj sem potem moral preračunavati ali imam sploh dovolj na kartici da ga bom napolnil dovolj, da bom prilezel do doma.>:D>:D
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Utk ::

Na te procente gledamo, ker so nas prej 10 let prepričevali, da je to tak strašen problem. Tega se treba otrest in potem živiš normalno dalje. Ko gre proti koncu pač "natankaš", nobene strašne drame ni potrebne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Utk ::

Leva luč na CLA, ki ga je testiral Bjorn, je kaput. Že marsikaj se mu je zgodilo, predvsem nazadnje pri citroenu, ampak ta fail takes the cake. Đerman kualiti ja naturlih...

telexdell ::

Utk je izjavil:

Na te procente gledamo, ker so nas prej 10 let prepričevali, da je to tak strašen problem. Tega se treba otrest in potem živiš normalno dalje. Ko gre proti koncu pač "natankaš", nobene strašne drame ni potrebne.

Ko sem dobil nov EV sem čez 4 dni naredil test dometa najdaljše destinacije, katero bom večkrat letno prevozil. Baterija mi je zadoščala za tja in nazaj ob tem, da je v njej ostalo še 35%. Kot novo pečeni EV voznik še nisem poznal vseh zakonitosti EV in je posledično poraba bila za okrog 2 kwh/100 km višja, kot jo imam sedaj. Torej niti slučajno ne gledam na merilnike zaradi dosega. Bolj iz dolgčasa, saj bi me drugače tišina in zgolj pritiski na stopalko za hitrost mogoče uspavali.>:D
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Gregor P ::

... ta je pa malo bosa, da si prej rabil skoz gledati na merilnike, razen če si vsak dan vozil drug avto? V zelo kratkem času ti je bilo namreč jasno, kolikšen je doseg tvojega vozila (700, 800, 1000 km itd.). Eni pa še tega niso gledal in so odreagirali šele po prižgani lučki (mimogrede pri kakšni hibridni Toyoti to pomeni, da imaš še za ene 100 km goriva).

Tako da prosim ne pretiravajte preveč s temi fantazijskimi anekdotami 8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Leva luč na CLA, ki ga je testiral Bjorn, je kaput. Že marsikaj se mu je zgodilo, predvsem nazadnje pri citroenu, ampak ta fail takes the cake. Đerman kualiti ja naturlih...


Ce merimo kvaliteto pri taksnem vzorcu, potem lahko recemo, da so Tesle se vecje sranje ...

Daj ne bodi enak kot tisti, ki jih kritiziras.

codeMonkey ::

Ocitno imajo na ev clinic dovolj servisiranja (rabljenih) PHEV.

If you drive a hybrid - may God help you.
This is our final warning: unless you own a diamond mine, an oil rig in Kuwait, a chain of gas stations, or a Vaseline factory - do not buy used hybrids with more than 100,000 km. You are entirely dependent on purchasing a new battery that costs over EUR10,000, and sometimes more than EUR20,000. These vehicles are not repairable because replacement cells do not exist, and the battery together with the drivetrain integrated into the automatic transmission was never designed to be serviceable. You cannot replace just one cell - when the first one fails, the rest are already worn out as they age in parallel.

Small batteries under 20 kWh survive about 2,000 charging cycles, which in practice is 40,000-90,000 km. That is why manufacturers placed warranties up to 100,000 km. After the warranty expires, these vehicles end up in poorer countries, causing massive economic and ecological damage. Those who believed hybrids were a "transition" to EVs end up with losses, debt, bankruptcies, and disappointment, claiming that "electrification is a scam." When they finally realize the car cannot be repaired, they try to "patch it up" temporarily just to sell it and scam the next buyer.

For such end-of-life batteries we offer no service or repair, nor do we participate in attempts to deceive the next owner.

CO? import incentives for hybrids must be abolished immediately because they are in fact a bigger environmental disaster than Dieselgate. The CO? footprint of a Golf 2 1.6D burning 2 liters of oil per 100 km is still lower than that of a hybrid. A hybrid is not an electric vehicle - with its current design it completely destroys the reputation of true EVs.

Once again, we remind and inform customers: hybrids over 100,000 km have unrepairable batteries, and full replacement is required. New batteries are not available on the open market - only from authorized dealers. Used ones are risky and very likely already partially defective.

So, drive either pure gasoline, mild-hybrid, or pure electric. If you buy a PHEV - you will soon end up bankrupt.

To repeat loud and clear: BATTERIES ARE NOT REPAIRABLE. FULL REPLACEMENT IS REQUIRED - either with a used "cat in the bag" or a new one for EUR20,000.


https://x.com/evclinic/status/197205398...

Zgodovina sprememb…

Utk ::

BigWhale je izjavil:

Utk je izjavil:

Leva luč na CLA, ki ga je testiral Bjorn, je kaput. Že marsikaj se mu je zgodilo, predvsem nazadnje pri citroenu, ampak ta fail takes the cake. Đerman kualiti ja naturlih...


Ce merimo kvaliteto pri taksnem vzorcu, potem lahko recemo, da so Tesle se vecje sranje ...

Daj ne bodi enak kot tisti, ki jih kritiziras.

Vprašaj proizvajalca luči ali pa česarkoli kolk komadov na 1 mio "sme" odpovedat praktično novih. Pa teh mercedesov še niso naredili niti 10,000 najbrž.

mehatronik12 ::

Na žalost imaš prav , da je nakup EV vedno bolj smotrn.
Po mojem osebnem mnenju, veliko pripomore k temu, da je cena ICE zrasla enormno.
==> pred 7 leti so golfa rabbit oglaševali za 15k€, če bi ohranili to ceno, oziroma dodali samo inflacijo. Bi bil nakup golfa za 18k€ ali podobnega EV za 35k€ no brainer.

Komu se še vedno dosti bolj splača ICE kot so rent a carji. Komu se pa da za isto ceno ubadat z polnjenjem, če mu ni potrebno....
==> zato tudi iamjo v flotah 95% ICE-jev in bo še kar nekaj časa tako....

endelin ::

Z ice financirajo razvoj in izgube na evjih;)
Ford je na vsakega prodanega mustanga ev imel še za en mustang ev izgube.

Pri športakih bo ice ostal prva izbira dokler jih bodo legalno lahko prodajali. Še porsche gre nazaj na ice/hibrid, ker bodo crknili zgolj z evji.

Raja pa potrebuje poceni "študentske avte" in teh kot ev ni. To so avti stari 10+ let. In ne take z dometom 100km ampak normalno uporabne avte za vsak dan.

Ps: zame je ev ki ne nardi pri 130kmh vsaj 250km na pol uporaben, to samo nakazuje nepotrebno jajcanje/ubadanje z avtom

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: endelin ()

Utk ::

Ford dela zgubo, ker dela slabe avte. Tudi focusa je ukinil, fiesto, mondeo že zdavnaj, vse kar ni suv in na elektriko. In elektrika nima nič s tem.

telexdell ::

endelin je izjavil:

Z ice financirajo razvoj in izgube na evjih;)
Ford je na vsakega prodanega mustanga ev imel še za en mustang ev izgube.

Pri športakih bo ice ostal prva izbira dokler jih bodo legalno lahko prodajali. Še porsche gre nazaj na ice/hibrid, ker bodo crknili zgolj z evji.

Raja pa potrebuje poceni "študentske avte" in teh kot ev ni. To so avti stari 10+ let. In ne take z dometom 100km ampak normalno uporabne avte za vsak dan.

Ps: zame je ev ki ne nardi pri 130kmh vsaj 250km na pol uporaben, to samo nakazuje nepotrebno jajcanje/ubadanje z avtom

Če EV ni zate boš pač ostal na ICE. Zakaj pisati traktate o tem. Če greš po svetu se marsikje še dandanes vozijo z volovsko vprego, čeprav bi naj bil ICE boljši. Očitno že ni za vse.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

bm1973 ::

Ko bo Evropa 1x prepovedala VSE ICE avte, takrat bo šele doživela svoj Untergang, saj 90% prebivalstva, ki zdaj furajo stare ICE avte, ostane brez prevoza...

Kar pomeni, da bodo crknile tudi EV fabrke, saj delavci ne bodo mogli priti na delo...

iKst_ ::

Pri športakih bo ice ostal prva izbira dokler jih bodo legalno lahko prodajali. Še porsche gre nazaj na ice/hibrid, ker bodo crknili zgolj z evji.


Zakaj to? Edina prednost, ki jo ima ICE je zvok. Pa še ta je zadnje čase tudi pri ICE umeten, tako kot pri EVjih.

Za vse ostalo je pa EV superioren. Nižje težišče in sredinsko pozicioniran večji del teže, instant odzivnost, neprimerno hitrejša kontrola navora na posameznem kolesu.

Trenutno je problem, ker skoraj nihče ne dela športnih EVjev. Model 3 Performance je tam tam z M4 kot celota, ampak se niti ne dela, da je hardcore športnik. Ioniq 5N je malo bolj track oriented, ampak tudi to je samo napiljena verzija družinskega avta.

Vidimo kaj se zgodi, ko se kdo odloči narediti namenskega električnega športnika. Rimac Nevera anyone. Ali kak McMurty npr.

Raja pa potrebuje poceni "študentske avte" in teh kot ev ni. To so avti stari 10+ let. In ne take z dometom 100km ampak normalno uporabne avte za vsak dan.


A bejž :) EVje resno prodajajo zadnjih 5-6 let, tebe pa moti, ker ni 10+ let starih na avto.net :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: iKst_ ()
««
1299 / 1301
»»