» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1290 / 1293
»»

fikus_ ::

Jebomir je izjavil:

5 sekund dela in dobim tale diagram.
Promet ima 14% delež k toplogrednim emisijam.



Treba bo kaj drugega prej porihtat, kot silit folk na EVje


Pr transportu bi rekel, da je zraven tudi ladijski transport, kateri kuri najslabše naftne derivate in svinja zrak še s čim drugim, kot samo CO2.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

billy ::

in polovico vsega tega transporta je, baje, transport ki je potreben za vsa fosilna goriva, posredno ali neposredno povezan s tem.

fikus_ ::

...baje.... Bo potrebno kaj več, kakšen vir.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

billy ::

blizu sem bil, a vseeno

https://thelastdriverlicenseholder.com/...

Almost 40% Of All Ship Cargoes Are Oil, Coal And Gas

fikus_ ::

Blizu...
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

iKst_ ::

mehatronik12 je izjavil:



Saj mislim, da inteligenten človek je to lahko že razbral med vrsticami ;).

Več politične volje, časa in denarja (subvencije, itd..) vložiti v razvoj v EU in seveda USA. Ne pa da dajemo subvencije na baterije , ki so 99,9% iz kitajske in s tem omogočamo njim da gredo še za kak kilometer pred nas v razvoju....
S tem bi rešili EU težave in okolje bistveno hitreje.



Nisi odgovoril na vprašanje. Zakaj subvencije za EV onemogočajo investicije v fuzijo?

Gregor P ::

... morda bom usekal povsem mimo, ampak najbrž meni, da če daš denar za subvencije, ga imaš potem manj za investicije ...

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

telexdell ::

Gregor P je izjavil:

... morda bom usekal povsem mimo, ampak najbrž meni, da če daš denar za subvencije, ga imaš potem manj za investicije ...

Če gre iz istega žaklja maš povsem prav. Ker pa gre denar iz posebnega žaklja, kjer se zbirajo namenska sredstva katere plačujemo preko npr. OVE+SPTE prispevka pa temu ni tako. Lahko se ukine ta prispevek in uvede nek drug kateri bo namenjen tako za subvencije kot za investicije. Pol bi se pa lahko prepirali o tem, kam dat denar.

PS stvar je podobna, kot da bi namenski denar za npr. socialo preusmeril v npr. financiranje političnih strank ali...
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: telexdell ()

Gregor P ::

Jaz sem le ugibal, kaj je on morda hotel povedati in nekateri niso znali razbrati iz stavka ...8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

mehatronik12 ::

Jaz sem milsil , da je to dokaj logično ==> Hvala Grega
Točno to pa saj ne samo denar (vse gre iz istega žaklja, državnega...), vso politično voljo, itd...

==> Nekaj let nazaj smo zagnali Teš 6 za +2 milijardi, ki nam vsako leto dela minus.



Cilj naj bi bil ublažiti okolsko krizo/poslabšanje. Ampak nekakor ne gre skupaj če vsako leto skurimo več premoga, ki proizvaja elektriko tudi za EV-je .
"The Coal Mid-Year Update shows that global coal demand increased to a new all-time high in 2024 of around 8.8 billion tonnes, up 1.5% from 2023"

mehatronik12 ::

Kot že napisano, januarja 2027 bom lahkov službi menjal EV...

Kaj bi vi izbrali, ponavadi imamo avte na lizing od 30-60k na voljo.
==> Kia EV6 mi je za vozit top, ampak bi rad nekaj drugega/novega
==> Kar nekajkrat sem vozil staro verzijo Y, in mi je škatla in ni bilo primerjave z Kia EV6 (nova je mogoče boljša...)

Dopade se mi (nisem še pa vozil):
==> Audi Q6
==> BMW ix3 (na yt testih do sedaj je zgledalo dobro)
==> EQE SUV zgleda sicer dobro, ampak sodeč po yt je zastarela tehnologija!?

Še je kak drugi SUV v tem rangu katerega bi se splačalo probat?

iKst_ ::

Jaz sem milsil , da je to dokaj logično ==> Hvala Grega


Ni logično niti ni res.

telexdell ::

mehatronik12 je izjavil:

Jaz sem milsil , da je to dokaj logično ==> Hvala Grega
Točno to pa saj ne samo denar (vse gre iz istega žaklja, državnega...)

Ta pa zmaga!
Očitno denar kot kak dež pada v državni proračun, da ga lahko država deli kakor želi- podobno kot veter premetava dežne kaplje.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

endelin ::

Mehatronik12: ix3 bo imo tip izbira če ti bo design ok. Najnovejši od vseh, da bo avto dober ni dvoma. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: endelin ()

codeMonkey ::

Macan

Utk ::

Ix3 ima bolj švoh doseg, bi reku.

BigWhale ::

Gregor P je izjavil:

Jaz sem le ugibal, kaj je on morda hotel povedati in nekateri niso znali razbrati iz stavka ...8-)


Vsi smo znali razbrati kaj je zelel povedati. Samo je izjava tako butasta, da je bilo potrebno vprasati za pojasnilo.

Denar za subvencije EVjev je ena taka mizerija, da ni omembe vreden, ne glede na to iz koliko vrec se ta denar crpa. Za vojsko damo priblizno 1.1 milijarde EUR na letni ravni, lani smo dali malo manj, a vsega skupaj je bilo tega denarja za skoraj dve milijardi EUR. Za EV subvencije pa je slo lani in letos okrog 30 milijonov EUR. Se pravi 1.5% vojaskega proracuna?

Ce bi zeleli delati novo nuklarko je 30 mio premalo za vse podkupnine. :>

Hkrati so pa subvencije za EVje na nek nacin tudi investicija.

endelin ::

Utk je izjavil:

Ix3 ima bolj švoh doseg, bi reku.

Govora je o avtu ki bo predstavljen v petek

codeMonkey ::

Nic niste omenjali novega y performance. Mogoce sem pa spregledal. Tista zivo rdeca mu pase. Platisca so tudi lepa. Bi bilo zanimivo sprobati kako se vozi. Kakor razumem so karakteristike malo bolj konzervativne (moc ipd.) v primerjavi s starim.

Zgodovina sprememb…

mehatronik12 ::

Vozil sem model 3 in Y res da stari verziji, ampak če imaš rad avte si tega pač ne kupiš....
==> Na yt so komentarji, da sta novi veriji dost bolj kvalitetni in ne ropota vse not kot da se voziš v 15 let starem avtu.
Bom tudi še enkrat poizkusil če bom imel možnost, amapk kot sem že rekel kr nekajkrat sem bil pošteno razočaran in res ni primerjave med starim Tesla Y in starim Kia EV6!

Glede na yt ix3 vsi res hvalijo, tudi doseg in hitro polnjenje bi naj blo top, upam da bo imel možnost tudi 22kW AC to bi mi res prav prišlo....
Vozil sem rental car enkrat iX in boljšega avta še nisem vozil, velik problem je bil edino res enormna poraba! pri 130km/h okol 25kwH/100 in pri 150 okol 35kw/h na 100km.

pegasus ::

Jaz sem samo sedel v EV6, obeh hyundaih in ID7 in na koncu obupal in se vdal - vsi ti novi avti so ene podmornice, iz katerih nič ven ne vidiš, vsaj v primerjavi z mojo 20 let staro imprezo. Rob vrat je ful višji, tako da so stranska okna manjša, hauba je nepotrebno visoka, kar bi sicer lahko naredilo vetrobransko steklo bolj položno, a je potem streha pomaknjena tako daleč naprej, da imaš občutek, da sediš v drugi vrsti. Res obup ... ampak očitno so regulatorji prisilili avte v tak dizajn, drugače si situacije ne znam razlagat. Bo zanimivoo, ko si bom sedež štimal v bodočem wagnu, če bom sploh našel kako prijetno pozicijo ...

Kako se vozijo, me sploh ne zanima. Pričakujem, da kot truge, kar je vse, kar potrebujem.

codeMonkey ::

Varnost, aerodinamika, odpravljanje hrupa, pa dobis ta zaprt obcutek. Meni je drugace to cisto OK in mi je prijetneje kot pa imeti stekla nizje. Tudi sedeze si vedno spustim cisto dol, da se haube komaj kaj vidi in da imam volan visje. Za voznjo itak ne rabis kaj prevec videti, ko imas danes vse te 360 stopinjske poglede ipd., drugo pa pac po obcutku.

Zgodovina sprememb…

temni_princ ::

mehatronik12 je izjavil:

Kot že napisano, januarja 2027 bom lahkov službi menjal EV...

Kaj bi vi izbrali, ponavadi imamo avte na lizing od 30-60k na voljo.
==> Kia EV6 mi je za vozit top, ampak bi rad nekaj drugega/novega
==> Kar nekajkrat sem vozil staro verzijo Y, in mi je škatla in ni bilo primerjave z Kia EV6 (nova je mogoče boljša...)

Dopade se mi (nisem še pa vozil):
==> Audi Q6
==> BMW ix3 (na yt testih do sedaj je zgledalo dobro)
==> EQE SUV zgleda sicer dobro, ampak sodeč po yt je zastarela tehnologija!?

Še je kak drugi SUV v tem rangu katerega bi se splačalo probat?


Sem v podobni situaciji in bom sigurno rekel za Xpeng P7 ali Xpeng G9. Po mojem ni več smisla gledati legacy znamk

pegasus ::

codeMonkey je izjavil:

Varnost, aerodinamika, odpravljanje hrupa, pa dobis ta zaprt obcutek. Meni je drugace to cisto OK in mi je prijetneje kot pa imeti stekla nizje.
Ma ja ... 20 let razvoja se mora nekje poznati, a se bom po kakem letu odločil, če so spremembe pozitivne ;)

DamijanD ::

mehatronik12 je izjavil:

Kot že napisano, januarja 2027 bom lahkov službi menjal EV...

Kaj bi vi izbrali, ponavadi imamo avte na lizing od 30-60k na voljo.
==> Kia EV6 mi je za vozit top, ampak bi rad nekaj drugega/novega
==> Kar nekajkrat sem vozil staro verzijo Y, in mi je škatla in ni bilo primerjave z Kia EV6 (nova je mogoče boljša...)

Dopade se mi (nisem še pa vozil):
==> Audi Q6
==> BMW ix3 (na yt testih do sedaj je zgledalo dobro)
==> EQE SUV zgleda sicer dobro, ampak sodeč po yt je zastarela tehnologija!?

Še je kak drugi SUV v tem rangu katerega bi se splačalo probat?

A A6 (karavan) je pa že izven budgeta?

Drugače pa ID.2 bo baje ID.polo (in je dokaj možno, da v prihodnosti dobimo tudi ID.golf itd.) in bo imel pogon spredaj - pride pa čez kakšno leto.

fikus_ ::

pegasus je izjavil:

Jaz sem samo sedel v EV6, obeh hyundaih in ID7 in na koncu obupal in se vdal - vsi ti novi avti so ene podmornice, iz katerih nič ven ne vidiš, vsaj v primerjavi z mojo 20 let staro imprezo. Rob vrat je ful višji, tako da so stranska okna manjša, hauba je nepotrebno visoka, kar bi sicer lahko naredilo vetrobransko steklo bolj položno, a je potem streha pomaknjena tako daleč naprej, da imaš občutek, da sediš v drugi vrsti. Res obup ... ampak očitno so regulatorji prisilili avte v tak dizajn, drugače si situacije ne znam razlagat. Bo zanimivoo, ko si bom sedež štimal v bodočem wagnu, če bom sploh našel kako prijetno pozicijo ...

Kako se vozijo, me sploh ne zanima. Pričakujem, da kot truge, kar je vse, kar potrebujem.


To kar si naštel je zaradi dizajna vozila. Nos nabildan, okna nizka, zato je spodnji rob visoko, še posebej zadaj, tako da je preglednost na sredini nazaj slaba, zelo težko voziti nazaj kakšno tovorno avto prikolico,...
Vrata debela, sprednji del dolg,... to je zaradi varnosti ob trku.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

pegasus ::

Da kot sem napisal, regulativa ... Očitno prihaja čas, ko bomo kupovali oldtimerje in jih elektrificirali.

Gregor P ::

... to sem jaz imel že pred leti željo elektrificirati mojega starega Volva 760 GLE, samo sem se potem odločil, da ga bom ohranil originalnega :-)
(je tudi dokaj nehvaležne oblike za varčno vožnjo)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

iKst_ ::

pegasus je izjavil:

Da kot sem napisal, regulativa ... Očitno prihaja čas, ko bomo kupovali oldtimerje in jih elektrificirali.


Po 1 tednu se navadiš in sploh ne opaziš več. Ljudje preveč komplicirajo pri avtomobilih. Treba se je sprijazniti, da idealnega avtomobila ni, vsak ima kako napako ali stvar, ki ti gre na živce. Ampak pod črto nič od tega ni res bistveno. Ko grem na letalo ali vlak me tudi kakšna stvar zmoti, ampak ne bom ostal doma, ker mi ni všeč cenena plastika zložljive mizice pred mano.

PARTyZAN ::

Električni A6 karavan je tolk precenjen, da niti smešno ni. Zato se pa tudi zelo slabo prodaja.

endelin ::

Problem je tudi design. Preprosto ni lep avto

endelin ::

Z novim modelnim letom naj bi bil macan malo prenovljen v stilu serijske 360 kamere ipd. Prihaja kar nekaj konkurence bmw ix3, mercedes glc;)

https://evcentral.com.au/porsche-macan-...
Samo ne vem ali bo to samo za AU ali drugje


Leta 2028 pa se vrne še bencinski/hibridni macan. Očitno prodaja ne laufa tako kot so si zamislili. Tako da kdor je kupoval obstoječega macana šestaka za investicijo se ne bo najbolje končalo :p

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: endelin ()

codeMonkey ::

Macana pa res ne kupis za investicijo :))

tin01 ::

endelin je izjavil:

Z novim modelnim letom naj bi bil macan malo prenovljen v stilu serijske 360 kamere ipd. Prihaja kar nekaj konkurence bmw ix3, mercedes glc;)

https://evcentral.com.au/porsche-macan-...
Samo ne vem ali bo to samo za AU ali drugje


Leta 2028 pa se vrne še bencinski/hibridni macan. Očitno prodaja ne laufa tako kot so si zamislili. Tako da kdor je kupoval obstoječega macana šestaka za investicijo se ne bo najbolje končalo :p


Ne gre jim dobro...Konec meseca jih ne bo več v Dax-u.

https://www.bild.de/leben-wissen/mein-g...

T

endelin ::

Ne da kupujem ali se zanimam za nakup. Me pa vseeno zanima,če so v Porsche salonu sedaj kaj bolj dojemljivi za popuste, ko je drugacna situacija na trgu? Baje da včasih nisi dobil nič. Ma glede cen dvomim da prodajo kakšnega macana dandanes po polni ceni.

endelin ::

Utk ::

Kar dobro so se potrudili. Naredit čim grši SUV.

Gambino ::

endelin je izjavil:

Leakane fotke bmw ix3:)
https://www.instagram.com/p/DOMZMYaDOY3/


Ojoj, kako grd avto, še kitajčki bolje izgledajo, fuj.

Jebomir ::

billy je izjavil:

in polovico vsega tega transporta je, baje, transport ki je potreben za vsa fosilna goriva, posredno ali neposredno povezan s tem.

Tud če je to res, je še vedno 14%.
Zdaj pa znotraj tega projeciraj našo 450mio EU z elektrifikacijo proti preostalemu svetu.
Naši EVji globalno niso niti pljunek v morje.

So pa dober biznis. Za nekatere.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jebomir ()

Relanium ::

Gambino je izjavil:

endelin je izjavil:

Leakane fotke bmw ix3:)
https://www.instagram.com/p/DOMZMYaDOY3/


Ojoj, kako grd avto, še kitajčki bolje izgledajo, fuj.

Kmal se ga bo folk navadu in bo postal precej "OK"
10 let mimo, pa bojo trenutni rabljeni že zgledal "stari" in škatlasti.

Medtem ko kitajci bojo še vedno imel zgrešene proporce.


Evo tale recimo že zgleda "manj grd" kot ob izidu
https://www.reddit.com/media?url=https%...

Tud tale postaja "vedno boljši"

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

endelin ::

Bmw so dosti boljši v živo kot na slikah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: endelin ()

Gambino ::

endelin je izjavil:

Bmw so dosti boljši v živo kot na slikah.


Ampak ne električni! Pa tudi te ta nove sedmice niso cvet lepote, recimo.

codeMonkey ::

Kaj pa vem. Meni je bila ze sedmica, ki jo je oblikoval Chis Bangle, vedno vsec, pa je bilo toliko nekega zgrazanja okoli tega. Da ne recem Z4 in sestica. Se mi zdi, da so se njegovi avtomobili bolje sprejeli cez nekaj casa, kot pa ob izzidu. Tu zna biti podobno. Je pa tudi res, da danes, ko gledam BMW XM ali iX, se se vedno ne navadim :) Tale iX3 mi zgleda cisto OK. Sploh ni slab. Bi ga moral videti tudi v zivo, ampak zgleda solidno.

Zgodovina sprememb…

endelin ::

dobro izgleda v nemškem konfiguratorju.:) od 68.900 naprej ix3 50

codeMonkey ::

Malo so visoko zastavili tole za trojko. Vsaj za 10k.

starfotr ::

BigWhale je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Jaz sem le ugibal, kaj je on morda hotel povedati in nekateri niso znali razbrati iz stavka ...8-)


Vsi smo znali razbrati kaj je zelel povedati. Samo je izjava tako butasta, da je bilo potrebno vprasati za pojasnilo.

Denar za subvencije EVjev je ena taka mizerija, da ni omembe vreden, ne glede na to iz koliko vrec se ta denar crpa. Za vojsko damo priblizno 1.1 milijarde EUR na letni ravni, lani smo dali malo manj, a vsega skupaj je bilo tega denarja za skoraj dve milijardi EUR. Za EV subvencije pa je slo lani in letos okrog 30 milijonov EUR. Se pravi 1.5% vojaskega proracuna?

Ce bi zeleli delati novo nuklarko je 30 mio premalo za vse podkupnine. :>

Hkrati so pa subvencije za EVje na nek nacin tudi investicija.


Slaba investicija so avti. Imaš nešteto drugih zadev v katere bi lahko vlagala država (tudi, če je to samo 30 M/leto), kjer "every dollar invested in (vpiši želeno) generates massive returns". Od šolstva, zdravstva, preventive do npr. nove infrastrukture (vsak km nove kolesarske steze šteje). EV so drage igrače. In kupujejo jih tisti, ki jim je to zabava in hobi ali pa davčna olajšava, pranje denarja. Ni treba, da jih pri tem vsi ostali podpiramo, če imajo itak dovolj denarja.

Letos je približno 20k otrok šlo prvič v OŠ. Torej bi vsakemu otroku lahko dali 1500 eur in s tem kupili kolo, čelado, šolske potrebščine, plačali šolo v naravi, tabor, nadstandardno poučevanje. Recimo ideja kam vtaknit ta denar. Če ga že brezglavo kurimo. Kje je še ves ostali izgubljeni denar, kot posledica EV. Torej izpad DDV in trošarin pri gorivu, izpad cestnin, bonitet za službena vozila itd. itd. itd. Tu pridemo takoj na večjo številko, kot je 30 M.

mehatronik12 ::

starfotr je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Jaz sem le ugibal, kaj je on morda hotel povedati in nekateri niso znali razbrati iz stavka ...8-)


Vsi smo znali razbrati kaj je zelel povedati. Samo je izjava tako butasta, da je bilo potrebno vprasati za pojasnilo.

Denar za subvencije EVjev je ena taka mizerija, da ni omembe vreden, ne glede na to iz koliko vrec se ta denar crpa. Za vojsko damo priblizno 1.1 milijarde EUR na letni ravni, lani smo dali malo manj, a vsega skupaj je bilo tega denarja za skoraj dve milijardi EUR. Za EV subvencije pa je slo lani in letos okrog 30 milijonov EUR. Se pravi 1.5% vojaskega proracuna?

Ce bi zeleli delati novo nuklarko je 30 mio premalo za vse podkupnine. :>

Hkrati so pa subvencije za EVje na nek nacin tudi investicija.


Slaba investicija so avti. Imaš nešteto drugih zadev v katere bi lahko vlagala država (tudi, če je to samo 30 M/leto), kjer "every dollar invested in (vpiši želeno) generates massive returns". Od šolstva, zdravstva, preventive do npr. nove infrastrukture (vsak km nove kolesarske steze šteje). EV so drage igrače. In kupujejo jih tisti, ki jim je to zabava in hobi ali pa davčna olajšava, pranje denarja. Ni treba, da jih pri tem vsi ostali podpiramo, če imajo itak dovolj denarja.

Letos je približno 20k otrok šlo prvič v OŠ. Torej bi vsakemu otroku lahko dali 1500 eur in s tem kupili kolo, čelado, šolske potrebščine, plačali šolo v naravi, tabor, nadstandardno poučevanje. Recimo ideja kam vtaknit ta denar. Če ga že brezglavo kurimo. Kje je še ves ostali izgubljeni denar, kot posledica EV. Torej izpad DDV in trošarin pri gorivu, izpad cestnin, bonitet za službena vozila itd. itd. itd. Tu pridemo takoj na večjo številko, kot je 30 M.



Očitno nisem edini, ki se mi zdi bizarno financirati kup pleha ljudem, ki jim teh 4500€ ne pomeni ponavadi kaj dosti.
==> In tudi sam sem mnenja, da se pozablja da ta subvenicija ni edina subvencija EV proti ICE in mislim, da se realno lahko z lahkoto pogovarjamo o 100m na leto.

mehatronik12 ::

endelin je izjavil:

dobro izgleda v nemškem konfiguratorju.:) od 68.900 naprej ix3 50


men tudi dobro zgleda, ampak treba še v živo videt.
==> Če se ne motim, je to cena za top motorno/baterijsko konfiguracijo z wltp dosegom 800km...

Torej bo cena "osnovne" baterije okol 50k-55k€

In glede na to, da se Q6 , ki ima v bistvu identično ceno prodaja v DE kar ok, menim da bo podaja iX3 še malo bolj ok ;).

==> Ni mi pa jasno , kdo bo še kupil BMW iX glede na to , da je cena x2 in v bistvu v ničemer boljši, meni osebno samo v izgledu....

Katsuo ::

mehatronik in starfotr očitno ne razlikujeta subvencij od socialnih transferjev...

telexdell ::

starfotr je izjavil:



Slaba investicija so avti. Imaš nešteto drugih zadev v katere bi lahko vlagala država (tudi, če je to samo 30 M/leto), kjer "every dollar invested in (vpiši želeno) generates massive returns". Od šolstva, zdravstva, preventive do npr. nove infrastrukture (vsak km nove kolesarske steze šteje). EV so drage igrače. In kupujejo jih tisti, ki jim je to zabava in hobi ali pa davčna olajšava, pranje denarja. Ni treba, da jih pri tem vsi ostali podpiramo, če imajo itak dovolj denarja.

Letos je približno 20k otrok šlo prvič v OŠ. Torej bi vsakemu otroku lahko dali 1500 eur in s tem kupili kolo, čelado, šolske potrebščine, plačali šolo v naravi, tabor, nadstandardno poučevanje. Recimo ideja kam vtaknit ta denar. Če ga že brezglavo kurimo. Kje je še ves ostali izgubljeni denar, kot posledica EV. Torej izpad DDV in trošarin pri gorivu, izpad cestnin, bonitet za službena vozila itd. itd. itd. Tu pridemo takoj na večjo številko, kot je 30 M.

Če daš denar za namene, katere si naštel potem tega denarja ni več in moraš naslednje leto zagotoviti novega. Če pa subvencioniraš določeno stvar na trgu, katera bi se po naravni poti razvijala nesorazmerno dolgo ali bi celo propadla (npr. EV, toplotne črpalke, toplotno sanacijo stavb...) pa posredno zagotoviš dolgoročni pritok denarja preko storitvene dejavnosti (servisi, montaža...) s katerimi boš lahko dolgoročno financiral stvari, katere si naštel.
Povedano drugače- lahko takoj poješ cel krompir in boš drugo leto lačen ali pa del krompirja odrežeš, ga posadiš in pridelaš nov krompir... in boš vse življenje jedel krompir.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
««
1290 / 1293
»»