» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1291 / 1293
»»

codeMonkey ::

mehatronik12 je izjavil:

endelin je izjavil:

dobro izgleda v nemškem konfiguratorju.:) od 68.900 naprej ix3 50


men tudi dobro zgleda, ampak treba še v živo videt.
==> Če se ne motim, je to cena za top motorno/baterijsko konfiguracijo z wltp dosegom 800km...

Torej bo cena "osnovne" baterije okol 50k-55kEUR

In glede na to, da se Q6 , ki ima v bistvu identično ceno prodaja v DE kar ok, menim da bo podaja iX3 še malo bolj ok ;).

==> Ni mi pa jasno , kdo bo še kupil BMW iX glede na to , da je cena x2 in v bistvu v ničemer boljši, meni osebno samo v izgledu....


Aha, zdaj vidim da ima ta baterijo kapacitete dobrih 108 kWh. Potem pa res ni tako drag.

Zgodovina sprememb…

MrStein ::

Utk je izjavil:

Moj 8 let star EV ima še vse original in nič rjavo.
Pri toyotah pa zarjavi veliko prej. Čeprav s hibridom v teoriji vseeno več zaviraš.

Že pred leti sem imel (ali gledal, ne spomnim se več kateri je bil) avto (iz razreda "smešno, za ta denar danes ne dobiš niti dačie"), ki je avtomatsko sam zaviral (seveda ne tako, da bi motil vožnjo), da je segrel/počistil/deoksidiral/karkoli zavore...

Da pri Toyoti tega ne pogruntajo...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

MrStein ::

BigWhale je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Jaz sem le ugibal, kaj je on morda hotel povedati in nekateri niso znali razbrati iz stavka ...8-)


Vsi smo znali razbrati kaj je zelel povedati. Samo je izjava tako butasta, da je bilo potrebno vprasati za pojasnilo.

Denar za subvencije EVjev je ena taka mizerija, da ni omembe vreden, ne glede na to iz koliko vrec se ta denar crpa. Za vojsko damo priblizno 1.1 milijarde EUR na letni ravni, lani smo dali malo manj, a vsega skupaj je bilo tega denarja za skoraj dve milijardi EUR. Za EV subvencije pa je slo lani in letos okrog 30 milijonov EUR. Se pravi 1.5% vojaskega proracuna?

Ce bi zeleli delati novo nuklarko je 30 mio premalo za vse podkupnine. :>

Hkrati so pa subvencije za EVje na nek nacin tudi investicija.

Saj to je vsaka subvencija, a ne?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

MrStein ::

J.McLane je izjavil:

telexdell je izjavil:

DamijanD je izjavil:

Pač verjetnost, da se 2 indukciji v kampu prekrivata je bistveno manjša od tega, da se prekrivata dva EV, ki se polnita. Pač infrastruktura je narejena tako, da se računa, da bo obremenitev malo porazdeljena čez dan (sočasnost pa to...)

Podobno kot pri naši omrežnini- kasirajo nekaj, kar nimajo v taki količini kot prodajajo. Ali povedano drugače- kasirajo meglo.


Tudi pri internetu ti kasirajo meglo, ker če bi se vsi obeslili gor z max kar majo na priključku bi morda imel še 1/50 deklrairane hitrosti. Ampak ja tam ti napišejo hitrost "do" x Mbit/s, morda bi pa tudi za elektriko morali napisat priključna moč "do" 60A. JE pa ena bistvena razlika, internet ti bo delal počasi, elktriko ti bo pa ven vrglo, če pride do tega.

Ja, ampak če grem zdaj (ali katerikoli random trenutek) downloadati neki ISO, bom dosegel 90% hitrosti. On pa sploh nič ne bi smel brez kazni.

Ni ravno isto.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

endelin ::

Slike v živo izgledajo hudo. Jim je ratalo. Samo zadnje luči bo treba v živo videti na slikah nisem ziher
https://g45.bimmerpost.com/forums/showt...

Mislim da so pri porscheju in audiju danes zašvicali;) meni to deluje novejše/sveže kot q6

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: endelin ()

codeMonkey ::

Kmalu naj bi tudi prikazali novi MB GLC

starfotr ::

Pri podatkovnih povezavah zamenajajo SFP na obeh straneh optike in povečajo kapacitete z lahkoto in precej minimalnimi stroški za x2 ali pa x10 ali x100. Pri elektriki ne moreš kar tako enostavno povečat kapacitet in je to povsem neprimerljivo.

DamijanD ::

starfotr je izjavil:

Pri podatkovnih povezavah zamenajajo SFP na obeh straneh optike in povečajo kapacitete z lahkoto in precej minimalnimi stroški za x2 ali pa x10 ali x100. Pri elektriki ne moreš kar tako enostavno povečat kapacitet in je to povsem neprimerljivo.

Ampak samo, če nisi tega že naredil - če si pa že na "x100", pa to ne gre tako simpl...

starfotr ::

Vedno in povsod pridemo enkrat do zidu in so potem potrebna precejšnja vlaganja. Ker ne gre v nedogled z enostavnimi nadgradnjami.

Tudi pri energetiki je tako. Mi lahko namečemo panele na strehe, priklapljamo nove in nove EV, TČ ipd. Ampak samo do določene točke. Po tej točki se začno resni problemi in potrebne ogromne investicije.

sealcradle ::

starfotr je izjavil:

Vedno in povsod pridemo enkrat do zidu in so potem potrebna precejšnja vlaganja. Ker ne gre v nedogled z enostavnimi nadgradnjami.

Tudi pri energetiki je tako. Mi lahko namečemo panele na strehe, priklapljamo nove in nove EV, TČ ipd. Ampak samo do določene točke. Po tej točki se začno resni problemi in potrebne ogromne investicije.

Lej starfotr ti ne stekas, da se folk ne bo prilagajal tvojemu zastarelemu vidiku sveta, ampak bo svet prilagodil sebi. Zato nehaj ze enkrat jokat s to energijo, ker ce bo folk rabil strom si ga bo zrihtal. Ni to nek bav bav zgradit prenosno omrezje, ce se hoce, vas nihce ne rabi.

Utk ::

starfotr je izjavil:

Vedno in povsod pridemo enkrat do zidu in so potem potrebna precejšnja vlaganja. Ker ne gre v nedogled z enostavnimi nadgradnjami.

Tudi pri energetiki je tako. Mi lahko namečemo panele na strehe, priklapljamo nove in nove EV, TČ ipd. Ampak samo do določene točke. Po tej točki se začno resni problemi in potrebne ogromne investicije.

Prva investicija bi morale bit odpravnine starimfotrom, ki še 100 let ne nameravajo nič naredit.

starfotr ::

Pač investicije v infrastrukturo stanejo ogromno. Vse to mora nekdo plačat. To je vse. Ker smo se odločili za to pot, bo treba sedaj denar dobiti nekje. In ta ne bo prišel z lufta. Tudi, če pride iz EU je to naš denar, zmanjšan za vsaj 10 %, kolikor si odrežejo birokrati za svoje delovanje. In denar iz EU ni denar z lufta, kakor je to v glavah premnognih. Luft je samo v njihovih glavah.

Utk ::

Sej plačujemo že, samo dela se ne.
Je bilo poslansko vprašanje in niso bili sposobni dostavit odgovora kam gre denar za omrežnine. Za cca polovico se ve, za polovico pa ne. Izgine v sistemu.
Da ne govorimo o pregovorni delovnosti in treznosti državnih štromarjev...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

starfotr ::

Kaj pa plačuješ in kaj se ne dela? Ja na primer nuklearka se ne dela. To drži.

Ker za denar v npr. zdravstvu se pa ve kam gre do zadnjega centa, kajne.

Utk ::

Pa tak štromar in ne loči denarja za elektriko, elektrarne, in za omrežje.

Denar v zdravstvu se ve da gre v zdravstvo, tudi če za podkupnine, pri omrežnini se ne ve ali gre v proračun (tudi potem v zdravstvo), ali v bonuse ali karkoli. Ne ve se.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

telexdell ::

Utk je izjavil:

Pa tak štromar in ne loči denarja za elektriko, elektrarne, in za omrežje.

Denar v zdravstvu se ve da gre v zdravstvo, tudi če za podkupnine, pri omrežnini se ne ve ali gre v proračun (tudi potem v zdravstvo), ali v bonuse ali karkoli. Ne ve se.

Čeprav ne znajo pojasniti, kam gre denar od omrežnin jim je treba dati priznanje, da pa točno vedo, da ga rabijo še več.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: telexdell ()

Gregor P ::

Kdo je rekel, da EV nimajo kantic za s seboj?!?:D



https://n1info.si/magazin/tesla-se-mu-j...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Kalibri ::

To je tisti 20 min postanek na Ac, ki ga omenja ikst, ko spiješ kafe?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kalibri ()

Utk ::

Naj zdej prilepim sliko dizla, ki je ostal brez goriva, čeprav ima 1400 km dosega?

Gregor P ::

... da, vendar s kantico 8-)


P.S.: dejansko sem objavil to le kot zabavno zanimivost izključno zaradi te kantice z elektriko oz. baterijo; ne za to, ker mu je zmanjkalo elektrike - kar se lahko vsakomur zgodi (in ni tako zanimivo).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

V obeh primerih je krivec isti.

codeMonkey ::

Ce je bil res tako pripravljen tale tip, potem ima precej verjetno kaksen problem z avtom. Model S, ceprav prvi spodoben EV, vseeno ni bil kar nekaj casa brez tezav. Je bil tudi ogromen preskok za Teslo iz Roadsterja, ki je bil pac le Lotus z baterijo. Zato jih tudi vidis z zamenjanimi baterijami in inverterji danes, ko gledas starejse modele.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Utk je izjavil:

Naj zdej prilepim sliko dizla, ki je ostal brez goriva, čeprav ima 1400 km dosega?


Prilepi raje sliko, kako se polni tesla z dizelskim agregatom.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Utk ::

Tudi na ta način ima tesla nižjo porabo od avta na dizl.

Kalibri ::

Sploh v EUR na javni polnilnici.

codeMonkey ::

Tudi ja. Manj placam danes na Ionityu, kot sem pa z Octavio, ki je kurila 5,5 l na 100 km. Res da ne 4x manj, kot doma, ampak vseeno ceneje. No ali pa pac ja, ker na javni polnilnici doma polnim za 10 centov na kWh.

Zgodovina sprememb…

iKst_ ::

Gregor P je izjavil:

... da, vendar s kantico 8-)


P.S.: dejansko sem objavil to le kot zabavno zanimivost izključno zaradi te kantice z elektriko oz. baterijo; ne za to, ker mu je zmanjkalo elektrike - kar se lahko vsakomur zgodi (in ni tako zanimivo).


Saj slika je kul, dobra fora. Ampak moraš biti nekje na ravni 3 letnega otroka, da verjameš, da je temu resnično zmanjkalo elektrike in ni le dobra zajebancija :)

Sploh glede na to, da je fotka narejena dobrih 500m stran od Tesla Superchargerja.

https://maps.app.goo.gl/oCEdZHTcnQjGf2J...

fikus_ ::

Glede na sliko, bi to znalo biti okrog 50-60 litrov volumna, kar je že kar nekaj kWh.
Sicer pa vsakemu se lahko kaj taksnega zgodi, ni to nic posebnega. Je bolj pestro ko nekdo v dizla natanka bencin.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Kalibri ::

V Sloveniji nimaš 10c na kWh niti doma. Skupaj z omrežnimi in DDV je okrog 18c na kWh pri ET.

Gregor P ::

iKst_ je izjavil:

Gregor P je izjavil:

... da, vendar s kantico 8-)


P.S.: dejansko sem objavil to le kot zabavno zanimivost izključno zaradi te kantice z elektriko oz. baterijo; ne za to, ker mu je zmanjkalo elektrike - kar se lahko vsakomur zgodi (in ni tako zanimivo).

Saj slika je kul, dobra fora. Ampak moraš biti nekje na ravni 3 letnega otroka, da verjameš, da je temu resnično zmanjkalo elektrike in ni le dobra zajebancija :)
Sploh glede na to, da je fotka narejena dobrih 500m stran od Tesla Superchargerja.
… sem pričakoval, da je to samo po sebi umevno (uporaba smeškotov pa to), ampak očitno je treba nekaterim to razlagat kot 3-letnim otrokom ("pozor, objavil sem sliko, ki ne odraža realnosti, mišljeno le za ..." takle mamo LoL) 8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

iKst_ ::

Komentiral sem predvsem Kalibrijev odziv. Očitno je zadevo vzel zares. Iz članka pa tudi težko razberem ali so resni ali trolajo.

Gregor P ::

... potem bi bilo forumsko bolj logično, da citiraš njegov odziv, ne mojega ;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

iKst_ ::

Se opravičujem za nepravilno citiranje.

Gregor P ::

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

RobertMavric ::

Gregor P je izjavil:

Kdo je rekel, da EV nimajo kantic za s seboj?!?:D



https://n1info.si/magazin/tesla-se-mu-j...


Reklama za EV clinic, naši "mediji" pa naseejo po dolgem in počez ;)

https://evclinic.eu/product/not-a-canis...

codeMonkey ::

5k :)) za ta denar vseeno ce placas slep sluzbo pa gres v hotel. 5x, ce je treba. Ce se ti pa to zgodi pogosteje v zivljenju, pa pac res moras nazaj na ICE.

Verjetno je misljeno za tiste s koncesijo za pomoc na cesti, ampak vseeno...

Pa ni to ravno varno takole.

Zgodovina sprememb…

codeMonkey ::

Ocitno so danes stajersko AC zapirali zaradi gorecega Forda Galaxya ali nekaj podobnega. Je bil predelan na strom? :P

Gregor P ::

Itak:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

codeMonkey ::

BTW, ko smo pri tem. V Gradcu Samsung SDI isce vodjo ekipe 30 ljudi za razvoj baterijskih sistemov po avtomobilskih standardih za varnostno kriticne naprave in procesih za razvoj (ASPICE). Izhodiscna slabih 100k, kar pomeni, da se nekih 150k da dobiti verjetno. Tako da si lahko direktno odgovoren za gorenje bodocih elektricarjev :D Jaz sicer razmisljam o menjavi, ampak tja se pa res ne bi vozil, pa samo baterije so dolgcas...

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Pa ni to malo bedna plača za tako pozicijo? Zlobni izkoriščevalski kapitalisk Elon bi to plačal bistveno bolje. Bi pa tudi rezultat bil najbrž drugačen.

codeMonkey ::

Jah, za en Gradec verjetno OK. To moras racunat vsaj x2 za ZDA. Imas se socialno varnost, dostopna stanovanja itd.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ja, samo to je bruto. Bruto je bruto, iz tega moraš pokrit vse tu in tam.

Pa ni stvar v tem da se ne da preživet, ampak v tem da je smešno tako plačo dat nekomu od katerga je odvisno ali bo nek avtoproizvajalec, preko baterijskega, imel konkurenčne baterije ali ne. Samsung je velika firma in šef s 30 podrejenimi ni visoko na lestvici, ampak v tem primeru je ogromen posel odvisen od njega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

codeMonkey ::

Ampak to je en del celega sistema, samo softver.

Utk ::

Aha, sem mislil prav baterija.

codeMonkey ::

Slabo sem napisal, ja. Je pa res da vedno softver zamuja in ta je edini, ki to cuti z obeh strani :)

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Po drugi strani, je sw kar pomemben. In tudi za to imet 30 ljudi po sabo ni ravno bajna plača. Ne da je revščina, ni za preživet, itd., ampak ni pa niti da bi top človek pustil vse in šel v to.

codeMonkey ::

Zato pa objavljam tu, ce komu pase :)

codeMonkey ::

Pri Mercedesu so predstavili novi GLC. Nic posebnega v smislu oblikovanja. Zgleda bo novi BMW res se najbolj nekako futuristicen po izgledu. Me res zanima kako bo z limuzinskimi verzijami.

karafeka ::

codeMonkey je izjavil:

Zato pa objavljam tu, ce komu pase :)

Lahko daš link do oglasa, da vidim pogoje. Hvala.

Edit: a to ?https://samsungsdibs.at/jobs/leading-po...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: karafeka ()

codeMonkey ::

Ja. Jaz imam naceloma vse, samo razvojnikov sem imel precej manj pod seboj. Vecinoma po 5, za en projekt nekje 15. Pa OK, za nemscino bi rabil nek intenziven tecaj, da bi prisel do very good, ampak predvidevam da tu ni tako pomembna, ker vsaj pol razvojnikov 100% ne govori nemsko.

Zgodovina sprememb…

««
1291 / 1293
»»