» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1287 / 1289
»»

BlaY0 ::

UkrFTW!! je izjavil:


Še to kar prihraniš, potem preko let zgubiš, ker kdo bo kupil rabljenega EV-ja. Ko gre garancija, so samo pobožne želje, da ga boš prodal.
Da pa bi vsakih par let kupoval/prodajal, to lahko samo Rockenfelerji na forumu.

Saj ti ni treba nič kupovat, vzameš na lizing ali auto-abo, čez dve leti vrneš in vzameš novega. A kje v kakšnem zakonu piše, da moraš bit lastnik avta?

N75 ::

Gambino je izjavil:

V številnih kampih na Hrvaškem je možno polniti električno vozilo, vendar obstajajo razlike:

Namenski polnilni priključki: Vedno več kampov ima prave polnilnice (AC wallboxe ali celo hitre DC polnilnice), ki so namenjene prav za električna vozila. Ti so običajno plačljivi - ali prek aplikacije, RFID kartice, ali pa strošek obračunajo na recepciji.

Navadni priključki za avtodome / parcele (t. i. "camping šuko" ali CEE vtičnice): Ti so uradno namenjeni priklopu bivalne opreme (luči, hladilnik, klima v prikolici, kuhalnik ...), ne pa polnjenju avtomobila. Nekateri kampi to dovolijo, drugi pa izrecno prepovedujejo, saj EV polnjenje obremeni električno omrežje bolj, kot je predvideno za posamezno parcelo. Če to dovolijo, običajno računajo dodatno (fiksno ali po porabi).

Priporočilo: Vedno je dobro vprašati na recepciji kampa. Če ima kamp uradno polnilnico, je bolje uporabiti tisto - ne le zaradi varnosti, ampak tudi, da ne pride do konfliktov.


Ko prideš v kamp dobiš tudi hišni red(nekateri kampi imajo objavljen hišni red tudi na spletu) in tam je navedeno, če je prepovedano polnjenju električnih vozil.

V kamp prideš z manj kot 50%, od doma do kampa je tudi podvig je malo polnilnic in v sezoni preveč zasedene.
V kampu napolniš do 100% in kasneje še kar se voziš med bivanjem.
Ni to tako veliko energije, na dan odhoda startaš s 100% .

Nekaj nas je s EV, po moji oceni v kampu do 2% .

codeMonkey ::

UkrFTW!! je izjavil:

Škodo karavan, nakucam v konfigurator, ni da ni in mi rukne ven ceno 32k... če nakucam, kar ima škoda EV, je 28k dovolj. Če škodi EV nakucam, kar ima ICE, je 45k premalo in s škoda bonom in subvencijo še vedno 35+k.... in zmore 500km.... z mmanj prostora in pol dneva prisilna nepremičnina... in niti je ne moreš 140 gnati po avtocesti, ker če to delaš, je kot od Litije do Čateža, beri od polnilnice do polnilnice, skratka jeba.
Samo če žena reče, hočem EV, dobi EV...


To sta dva cisto drugacna avtomobila. Zakaj bi cena morala biti ista, ce je eden po kvaliteti in udobju bistveno boljsi? Imel sem Octavio in zdaj imam Elroqa, in pac ni primerjave. Da bi danes dal za Octavio 30+k eur, bi se pa res 100x preprical prej, ce mi ne znese z elektricarjem. Ali pa vsaj vzeti Passata plug in hibrida, ce se ga se dobi za nekih 15k vec.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

V Sloveniji dobiš zdaj id7 z večjo baterijo za 38 jurjev po subvenciji. Me že skoraj malo mika. Čeprav res ne rabim novega avta.

codeMonkey ::

Noro. Tu pa nimas kaj razmisljati vec.

Zgodovina sprememb…

Gambino ::

iKst_ je izjavil:

Je treba biti specifičen. Jaz govorim o tem kaj je primerno za veliko večino ljudi, ne za specifične primere.

Glede izgube vrednosti pišeš na pamet. Primerjaj Passata in Model 3, pa povej kateri bolj drži ceno.


Je razlika ogromna, Passata boš prodal v trenutku, medtem, ko Tesla 3 postane nepremičnina! Pa spremljam EVje rabljene in vidim, kako se z garancijo ne prodajajo, kaj šele brez garancije!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gambino ()

iKst_ ::

Za tiste, ki tožijo po starih časih, ko so bili solidni družinski avtomobili 15 jurjev.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Utk ::

codeMonkey je izjavil:

Noro. Tu pa nimas kaj razmisljati vec.

Pardon, ni njegova večja baterija, ampak večja kot osnoven elroq, se pravi verjetno enaka kot tvoja, 82, 77, kolk že.

codeMonkey ::

iKst_ je izjavil:

Za tiste, ki tožijo po starih časih, ko so bili solidni družinski avtomobili 15 jurjev.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


Tu ma se pes lep razgled zadaj :D

Utk je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Noro. Tu pa nimas kaj razmisljati vec.

Pardon, ni njegova večja baterija, ampak večja kot osnoven elroq, se pravi verjetno enaka kot tvoja, 82, 77, kolk že.


77 neto, vrh glave

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

Utk je izjavil:

V Sloveniji dobiš zdaj id7 z večjo baterijo za 38 jurjev po subvenciji. Me že skoraj malo mika.
Da, 48k fully loaded brez steklene strehe. V nemčiji je isti config 70-79k. Zna kdo razložit razliko?

Kalibri ::

codeMonkey je izjavil:

To sta dva cisto drugacna avtomobila. Zakaj bi cena morala biti ista, ce je eden po kvaliteti in udobju bistveno boljsi? Imel sem Octavio in zdaj imam Elroqa, in pac ni primerjave. Da bi danes dal za Octavio 30+k eur, bi se pa res 100x preprical prej, ce mi ne znese z elektricarjem. Ali pa vsaj vzeti Passata plug in hibrida, ce se ga se dobi za nekih 15k vec.

V teh krajih 15k ni malo denarja in ne predstavlja statistične napake.

codeMonkey je izjavil:

Zakaj bi cena morala biti ista, ce je eden po kvaliteti in udobju bistveno boljsi?

Kateri je to? Elroq bo težko kaj boljši od octavie. Pratkično vse enako, samo več šminke po armaturki, manj prostora v prtljažniku, nekaj višji... pa oni mikro disley pred voznikom je sploh zadetek.
Primerljiv je 80-ka za 42k s 28k Octavio Karavan.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kalibri ()

J.McLane ::

iKst_ je izjavil:

Za tiste, ki tožijo po starih časih, ko so bili solidni družinski avtomobili 15 jurjev.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


Piše da je bilo že registriano v tujinu (Vozilo s tujo registracijo (datum prve registracije: 17. junij 2025)), torej samo 3k € subvencije.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

fikus_ ::

J.McLane je izjavil:

iKst_ je izjavil:

Za tiste, ki tožijo po starih časih, ko so bili solidni družinski avtomobili 15 jurjev.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


Piše da je bilo že registriano v tujinu (Vozilo s tujo registracijo (datum prve registracije: 17. junij 2025)), torej samo 3k € subvencije.



In še to:
"Leto izdelave: 2023 "
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Gregor P ::

Torej po ta novem je sedaj MG znamka vredna zaupanja?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

iKst_ ::

J.McLane je izjavil:

iKst_ je izjavil:

Za tiste, ki tožijo po starih časih, ko so bili solidni družinski avtomobili 15 jurjev.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


Piše da je bilo že registriano v tujinu (Vozilo s tujo registracijo (datum prve registracije: 17. junij 2025)), torej samo 3k € subvencije.


Aha, tole sem pa spregledal. Škoda. Za 15k bi bil tole res dober nakup. Sicer tudi za 20k ni slab avto.

codeMonkey ::

Kalibri je izjavil:


Kateri je to? Elroq bo težko kaj boljši od octavie. Pratkično vse enako, samo več šminke po armaturki, manj prostora v prtljažniku, nekaj višji... pa oni mikro disley pred voznikom je sploh zadetek.
Primerljiv je 80-ka za 42k s 28k Octavio Karavan.


Itak da je boljsi Elroq. Infotainment in sistemi so najnovejse kar dobis od Cariada. Vecji zaslon. Tisti mali ekrancek je cisto ok, ne vem zakaj bi rabil vec informacij tam, ko imas heads up in velik centralni ekran. Voznja precej bolj udobna zaradi moci motorja in tisine. Celo poletje si lahko lepo ohlajam avto na daljavo. Predvsem pa ko enkrat nekaj casa vozis Elroqa, imas obcutek da si sedel za traktor, ko se vrnes.

Gambino ::

codeMonkey je izjavil:

Kalibri je izjavil:


Kateri je to? Elroq bo težko kaj boljši od octavie. Pratkično vse enako, samo več šminke po armaturki, manj prostora v prtljažniku, nekaj višji... pa oni mikro disley pred voznikom je sploh zadetek.
Primerljiv je 80-ka za 42k s 28k Octavio Karavan.


Itak da je boljsi Elroq. Infotainment in sistemi so najnovejse kar dobis od Cariada. Vecji zaslon. Tisti mali ekrancek je cisto ok, ne vem zakaj bi rabil vec informacij tam, ko imas heads up in velik centralni ekran. Voznja precej bolj udobna zaradi moci motorja in tisine. Celo poletje si lahko lepo ohlajam avto na daljavo. Predvsem pa ko enkrat nekaj casa vozis Elroqa, imas obcutek da si sedel za traktor, ko se vrnes.


Po prodaji se vidi kater avto je uporaben in kater ni, ni potrebe po prodajanju bučk! Octavio karavan je v vseh pogledih dosti bolj uporaben avto!

Bici ::

Gambino je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Kalibri je izjavil:


Kateri je to? Elroq bo težko kaj boljši od octavie. Pratkično vse enako, samo več šminke po armaturki, manj prostora v prtljažniku, nekaj višji... pa oni mikro disley pred voznikom je sploh zadetek.
Primerljiv je 80-ka za 42k s 28k Octavio Karavan.


Itak da je boljsi Elroq. Infotainment in sistemi so najnovejse kar dobis od Cariada. Vecji zaslon. Tisti mali ekrancek je cisto ok, ne vem zakaj bi rabil vec informacij tam, ko imas heads up in velik centralni ekran. Voznja precej bolj udobna zaradi moci motorja in tisine. Celo poletje si lahko lepo ohlajam avto na daljavo. Predvsem pa ko enkrat nekaj casa vozis Elroqa, imas obcutek da si sedel za traktor, ko se vrnes.


Po prodaji se vidi kater avto je uporaben in kater ni, ni potrebe po prodajanju bučk! Octavio karavan je v vseh pogledih dosti bolj uporaben avto!


Clio je še boljši. Se vidi po prodaji!

codeMonkey ::

Gambino je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Kalibri je izjavil:


Kateri je to? Elroq bo težko kaj boljši od octavie. Pratkično vse enako, samo več šminke po armaturki, manj prostora v prtljažniku, nekaj višji... pa oni mikro disley pred voznikom je sploh zadetek.
Primerljiv je 80-ka za 42k s 28k Octavio Karavan.


Itak da je boljsi Elroq. Infotainment in sistemi so najnovejse kar dobis od Cariada. Vecji zaslon. Tisti mali ekrancek je cisto ok, ne vem zakaj bi rabil vec informacij tam, ko imas heads up in velik centralni ekran. Voznja precej bolj udobna zaradi moci motorja in tisine. Celo poletje si lahko lepo ohlajam avto na daljavo. Predvsem pa ko enkrat nekaj casa vozis Elroqa, imas obcutek da si sedel za traktor, ko se vrnes.


Po prodaji se vidi kater avto je uporaben in kater ni, ni potrebe po prodajanju bučk! Octavio karavan je v vseh pogledih dosti bolj uporaben avto!


Jaz sem imel oba in se ne strinjam. Edina prednost Octavije je velikost prtljaznika. Ampak kaj ko je Elroq boljsi 10x za vsakodnevno rabo, ce pa ze rabis plac pa pac das tisti box na kljuko zadaj trikrat na leto, ce je treba. Pa Elroq se precej dobro prodaja.

Sicer pa ni treba prevec filozofirati, Utk je povedal za koliko zdaj dobis ID.7, pa lahko pozabis na Elroqa. Tu pa ce nisi nek trgovski potnik, ki se pelje v Bosno, kjer ni polnilnic, enostavno tezko najdes kaksen razlog za nakup Octavije. Ali pa pac zivis v bloku in nimas vticnice...

Zgodovina sprememb…

iKst_ ::

Gambino je izjavil:


Po prodaji se vidi kater avto je uporaben in kater ni, ni potrebe po prodajanju bučk! Octavio karavan je v vseh pogledih dosti bolj uporaben avto!


Od tebe pa res nisem pričakoval, da priznaš, da je Model Y najbolj uporaben avto na svetu že 3 leta zapored :)

ce pa ze rabis plac pa pac das tisti box na kljuko zadaj trikrat na leto, ce je treba. Pa Elroq se precej dobro prodaja.


Btw. Letos sem se malo več prevozil s strešnim kovčkom na Tesli. Imam 530 literskega, dimenzije 200x90x40cm. Poraba je bila letos proti morju in nazaj, ko je bilo veliko zastojev še vedno okrog 17. Drugače pa je poraba čez palec kakšnih 10% višja, pri počasni vožnji mogoče še manj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: iKst_ ()

telexdell ::

BigWhale je izjavil:

telexdell je izjavil:

BigWhale je izjavil:

pegasus je izjavil:


b) ev polnilnice delajo 24/7


:)))))

Dokler ne najdes taksne, ki ne dela. Ceprav ti vse aplikacije na svetu javljajo, da dela. :D

Tudi klasične tankštele kdaj ne delajo ali zaradi dobave goriva ali zaradi izpada elektrike ali...Pa na vseh obvestilih in povsod po spletu piše, da so po obratovalnem času odprte.
Kaj občasne težave spremenijo dejstvo, da je polnilnica EV na razpolago 24/7, klasične tankštele pa le med obratovalnim časom?


Joj, a bi ze nehal, a?

V sestih letih z EVjem sem imel neprimerno veckrat tezave s polnilnico kot prej v 24 letih s pumpami. Ne glede na operaterja polnilnice. Vsi imajo tezave. Pumpe, ki izven delovnega casa niso odprte so lokalne pumpe in na te pumpe se takrat ne hodi in ce MALO pazis, jih izven delovnega casa NIKOLI ne potrebujes. Pumpe na relacijah so pa pumpe na AC in te delajo 24/7.

Dajte se ze nehat pretvarjat, da so EVji boljsi povsod in v vsem in da je zivljenje z EVji neskoncnokrat bolj enostavno kot s klasicnimi avtomobili. Velikokrat je. Ni pa vedno.

In s taksnimi izjavami samo kazete, da ste na istem nivoju kot zagovorniki ICEjev z njihovimi butastimi izjavami.

Kot ti pišeš iz lastnih izkušenj, tako pišem tudi jaz. Do AC imam 65 km zato že vsaj 3 leta nisem bil na njej- pa imam EV šele nekaj mesecev. Posledično me delovanje tistih polnilnic ne zanima. Živim pa na podeželju, kjer so tankštele zvečer, ponoči in preko vikendov problem. Najdi mi delujoči tankštele med Radenci in Koroško v nedeljo ob npr. 2 ponoči. Razdalja je preko 150 km, ko se ti pa prižge lučka za rezervo pa imaš le še tam 100 km dosega. Ob tem pa nikoli ne veš, koliko gošče imaš v rezervoarju in kdaj se bo filter za gorivo zapacal.

Obstaja sicer nekaj samopostrežnih a potrebuješ aplikacijo ali kartico kot za EV. Pa seveda z enakimi težavamo z avtorizacije, delovanjem...

PS pa kot moderator očitno lahko imaš nas uporabnike za butaste. Če pa kdo tebi pokaže kriv prst, ga ba brišeš. Misliš da si zato kaj drugačen od mene butastega?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Gambino ::

Bici je izjavil:

Gambino je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Kalibri je izjavil:


Kateri je to? Elroq bo težko kaj boljši od octavie. Pratkično vse enako, samo več šminke po armaturki, manj prostora v prtljažniku, nekaj višji... pa oni mikro disley pred voznikom je sploh zadetek.
Primerljiv je 80-ka za 42k s 28k Octavio Karavan.


Itak da je boljsi Elroq. Infotainment in sistemi so najnovejse kar dobis od Cariada. Vecji zaslon. Tisti mali ekrancek je cisto ok, ne vem zakaj bi rabil vec informacij tam, ko imas heads up in velik centralni ekran. Voznja precej bolj udobna zaradi moci motorja in tisine. Celo poletje si lahko lepo ohlajam avto na daljavo. Predvsem pa ko enkrat nekaj casa vozis Elroqa, imas obcutek da si sedel za traktor, ko se vrnes.


Po prodaji se vidi kater avto je uporaben in kater ni, ni potrebe po prodajanju bučk! Octavio karavan je v vseh pogledih dosti bolj uporaben avto!


Clio je še boljši. Se vidi po prodaji!


Ti branje dela težave, primerjamo dve škodi, bimbo!

Gambino ::

iKst_ je izjavil:

Gambino je izjavil:


Po prodaji se vidi kater avto je uporaben in kater ni, ni potrebe po prodajanju bučk! Octavio karavan je v vseh pogledih dosti bolj uporaben avto!


Od tebe pa res nisem pričakoval, da priznaš, da je Model Y najbolj uporaben avto na svetu že 3 leta zapored :)

ce pa ze rabis plac pa pac das tisti box na kljuko zadaj trikrat na leto, ce je treba. Pa Elroq se precej dobro prodaja.


Btw. Letos sem se malo več prevozil s strešnim kovčkom na Tesli. Imam 530 literskega, dimenzije 200x90x40cm. Poraba je bila letos proti morju in nazaj, ko je bilo veliko zastojev še vedno okrog 17. Drugače pa je poraba čez palec kakšnih 10% višja, pri počasni vožnji mogoče še manj.


Uporaben. Prodaja Tesel v evropi je za 34% slabša, glede na lanske rezultate. So ljudje sprevidli, da so Tesle pol izdelki? EU bi morala ukiniti subvencije na EV vozila, tako kot so američani, realnost je po tem takšna, da je upad prodaje konkreten, prihodki Tesle pa so padli za več kot polovico, ha ha!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gambino ()

iKst_ ::

Kater avto je pa trenutno najbolj prodajan na svetu? Zadnji 2 leti je bil to Model Y. Mogoče so letos naredili kakšnega bolj uporabnega (po tvojih kriterijih).

kow ::

Gambino je izjavil:


Uporaben. Prodaja Tesel v evropi je za 34% slabša, glede na lanske rezultate. So ljudje sprevidli, da so Tesle pol izdelki? EU bi morala ukiniti subvencije na EV vozila, tako kot so američani, realnost je po tem takšna, da je upad prodaje konkreten, prihodki Tesle pa so padli za več kot polovico, ha ha!


Brand je utrpel skodo, ker je Musk tvital o evropski politiki. Tesla je sicer v odlicni financni kondiciji. Na kitajskem in ameriskem trgu je prodaja boljsa. Naslednje leto pride tudi dodaten vir prihodkov - Tesla Semi.

Zasledil sem tudi novico, da so zaceli testirati FSD v Las vegaskih tunelih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Gambino ::

iKst_ je izjavil:

Kater avto je pa trenutno najbolj prodajan na svetu? Zadnji 2 leti je bil to Model Y. Mogoče so letos naredili kakšnega bolj uporabnega (po tvojih kriterijih).


V Sloveniji:
Škoda Kamiq
Renault Clio
Volkswagen Golf
Dacia Sandero
Citroën C3
Škoda Octavia
Škoda Fabia
Volkswagen Tiguan
Ford Fiesta
Peugeot 208

V EU:
Renault Clio
Dacia Sandero
Peugeot 208
Volkswagen Golf
Volkswagen T-Roc
Peugeot 2008
Opel/Vauxhall Corsa
Volkswagen Polo
Ford Puma
Hyundai Tucson

Svet:
Ford F-Series – 399.819 enot
Chevrolet Silverado – 283.812 enot
Toyota RAV4 – 239.451 enot
Honda CR-V – 212.561 enot
Ram Trucks – 174.320 enot
GMC Sierra – 166.409 enot
Toyota Camry – 155.330 enot
Tesla Model Y – 150.171 enot (ocena)
Toyota Tacoma – 130.873 enot
Chevrolet Equinox – 129.889 enot

V Sloveniji so bile prodaje Teslinih vozil v začetku leta 2025 zelo nizke. V januarju in februarju je bilo registriranih le 16 Teslinih vozil, kar predstavlja 90-odstotni upad v primerjavi z enakim obdobjem prejšnjega leta.

kow ::

Gambino je izjavil:


V Sloveniji so bile prodaje Teslinih vozil v začetku leta 2025 zelo nizke. V januarju in februarju je bilo registriranih le 16 Teslinih vozil, kar predstavlja 90-odstotni upad v primerjavi z enakim obdobjem prejšnjega leta.


Ker si biased, isces podatkovne tocke, ki ti ustrezajo.

codeMonkey ::

Gambino je izjavil:

EU bi morala ukiniti subvencije na EV vozila, tako kot so američani,


Zakaj bi se EU mesala tu v politike drzav? Jaz sem kupil avto brez subvencije, pa sem v EU.

iKst_ ::

Svet:
Ford F-Series - 399.819 enot
Chevrolet Silverado - 283.812 enot
Toyota RAV4 - 239.451 enot
Honda CR-V - 212.561 enot
Ram Trucks - 174.320 enot
GMC Sierra - 166.409 enot
Toyota Camry - 155.330 enot
Tesla Model Y - 150.171 enot (ocena)
Toyota Tacoma - 130.873 enot
Chevrolet Equinox - 129.889 enot


Malo preveri preden slepo verjameš ChatGPTju :) Tole so podatki za ZDA :)

kow ::

Ce se ne motim, je leta 2024 Toyotin RAV4 prehitel Teslo Y za nekaj tisoc avtomobilov. Obojih so prodali skoraj 1.2 milijona

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Gambino ::

iKst_ je izjavil:

Svet:
Ford F-Series - 399.819 enot
Chevrolet Silverado - 283.812 enot
Toyota RAV4 - 239.451 enot
Honda CR-V - 212.561 enot
Ram Trucks - 174.320 enot
GMC Sierra - 166.409 enot
Toyota Camry - 155.330 enot
Tesla Model Y - 150.171 enot (ocena)
Toyota Tacoma - 130.873 enot
Chevrolet Equinox - 129.889 enot


Malo preveri preden slepo verjameš ChatGPTju :) Tole so podatki za ZDA :)


Res je, nikjer ni na vrhu Tesle. Še američani ne verjamejo v Tesle!
Najbolj prodajen avto v letu 2025 je Toyota Corolla, pa je to še star model, ki so ga začeli prodajati že davnega leta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gambino ()

Gregor P ::

Toyota Corolla je definitivno avto "za množice", ki bi ga kupil tudi sam; ker pri tem modelu res ne rabiš preveč razmišljati, je preprosto soliden cenejši avto (oz. je vsaj bil, ker se je v zadnjih petih letih kar krepko podražil), kupiš in pozabiš oz. prestaviš "težave" vsaj na naslednjih 10 let.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

iKst_ ::

kow je izjavil:

Ce se ne motim, je leta 2024 Toyotin RAV4 prehitel Teslo Y za nekaj tisoc avtomobilov. Obojih so prodali skoraj 1.2 milijona


Možno. Tukaj je sicer na prvem mestu Tesla, ampak niti ni pomembno. Tudi, če je Tesla samo 2. najbolj uporaben avto na svetu je to OK rezultat :)

https://www.statista.com/statistics/239...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: iKst_ ()

Gambino ::

iKst_ je izjavil:

kow je izjavil:

Ce se ne motim, je leta 2024 Toyotin RAV4 prehitel Teslo Y za nekaj tisoc avtomobilov. Obojih so prodali skoraj 1.2 milijona


Možno. Tukaj je sicer na prvem mestu Tesla, ampak niti ni pomembno. Tudi, če je Tesla samo 2. najbolj uporaben avto na svetu je to OK rezultat :)

https://www.statista.com/statistics/239...


Bo potrebno najprej razčistiti kaj je najbolje prodajen avto in kaj je najbolje uporaben avto. Ni to isto. S tem, da je potrebno vedeti, da Teslo drži gor samo Kitajska! Pa še to prihajajo Kitajski modeli v ospredje na Kitajskem. Tesli ne bo več tako lahko, kot ji je bilo, to so dejstva!

iKst_ ::

Gambino 1 uro nazaj:

"Po prodaji se vidi kater avto je uporaben in kater ni, ni potrebe po prodajanju bučk!"

Gambino 1 minuto nazaj:

"Bo potrebno najprej razčistiti kaj je najbolje prodajen avto in kaj je najbolje uporaben avto. Ni to isto."

Komedija :)

BigWhale ::

telexdell je izjavil:


Kot ti pišeš iz lastnih izkušenj, tako pišem tudi jaz.


A zdej mogoce razumes zakaj so taksne izjave butaste?

Gregor P ::

Evo pa boste lahko kupili sedaj tudi CT; dejansko si nisem mislil, da bomo lahko kadarkoli v bližnji prihodnosti pri nas kupovali ameriške poltovornjake - zelo (negativno) presenečen;((

Evropske ceste bodo preplavili nevarni ameriški poltovornjaki

"Sporazum o vzajemnem priznavanju standardov EU in ZDA na področju avtomobilov bo terjal življenja na evropskih cestah," pravijo v Evropskem svetu za varnost prometa. Nedavno dosežen okvirni trgovinski dogovor po njihovem namreč pomeni konec doslej omejenemu in reguliranemu uvozu ameriških vozil, ki ne izpolnjujejo evropskih zahtev glede varnosti. "Evropi grozi, da jo bodo preplavili preveliki in za druge udeležence v prometu nevarni ameriški poltovornjaki," poudarjajo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Ne vem zakaj te to skrbi. Vsi se že 20 let delamo norce iz teh njihovih tovornjakov, zdaj se pa bojite, da jih bo folk na veliko kupoval. Ni logike. Jaz ga že ne bom kupil, ker je (še zmeraj) neumen in neprimeren za Evropo, tudi če je zdaj legalen.

Gregor P ::

... tako kot je bilo s SUV-ji ne, ker norc razen morda upokojencev pa bo to kupoval (preveliki, okorni, ovirajo promet itd.), a glej ga zlomka >:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

J.McLane ::

Velik problem je cestna infrastruktura, predvsem standardna velikost parkirnega mesta, če želijo narediti omembe vredno prodajo bodo morali narediti "baby" verzije teh pickupov, oh wait, to imamo pa v EU že, pa tudi v US imajo že (Ford ranger, Ford Maverick, Toyota Hilux, Toyota Tacoma, Hyundai Santa Cruz, Chevrolet Colorado, Honda Ridgeline...)
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Vanich ::

Gregor P je izjavil:

Evo pa boste lahko kupili sedaj tudi CT; dejansko si nisem mislil, da bomo lahko kadarkoli v bližnji prihodnosti pri nas kupovali ameriške poltovornjake - zelo (negativno) presenečen;((

Evropske ceste bodo preplavili nevarni ameriški poltovornjaki

"Sporazum o vzajemnem priznavanju standardov EU in ZDA na področju avtomobilov bo terjal življenja na evropskih cestah," pravijo v Evropskem svetu za varnost prometa. Nedavno dosežen okvirni trgovinski dogovor po njihovem namreč pomeni konec doslej omejenemu in reguliranemu uvozu ameriških vozil, ki ne izpolnjujejo evropskih zahtev glede varnosti. "Evropi grozi, da jo bodo preplavili preveliki in za druge udeležence v prometu nevarni ameriški poltovornjaki," poudarjajo.


Kaj ne velja več EU agenda 100% el.vozila do 2035 ali kdaj? Sedaj bomo pa imeli V6 in V8 prostornine 6-8L dizel in bencin mašine, ki kurijo več, kot če v skretu potegneš vodo? Rahla diskrepanca? Kako bodo to sedaj uskladili? Da varnostnih standardov EU in USA, ki so popolnoma nekompatibilni, sploh ne omenjam. Več kot očitno EU upravljajo debili in absolutno pokvarjeni osebki. Saj ne, da to ne bi že vedeli...

Utk ::

Gregor P je izjavil:

... tako kot je bilo s SUV-ji ne, ker norc razen morda upokojencev pa bo to kupoval (preveliki, okorni, ovirajo promet itd.), a glej ga zlomka >:D

In, ne verjameš v moč evolucije?

Gregor P ::

... na cestah lahko danes vidiš to "evolucijo". Vsaj sam nisem vesel, da je toliko SUV-jev na cestah, kaj šele poltovornjakov.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

iKst_ ::

SUVi v resnici nimajo nič večjega footprinta kot limuzine ali karavani. Na cesti zavzamejo podobno prostora.

Ameriške pickupe se pa tudi pri nas dobi nove, ampak ni interesa. Predragi so pa nepraktični za naše ceste.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Gregor P ::

... za mene je pri SUV-jih predvsem problem - poleg ostalih -, ker zaradi njihove višine ne vidim več nič, kaj se dogaja pred njimi, zakaj sedaj nenadoma zavirajo ... pri običajnih avtomobilih to lahko večinoma vidim in zaznam ter varno opazujem promet tudi pred njimi (seveda v svojih omejitvah a še vedno).

Ampak to sedaj ni tema o tem.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

deco16 ::

SUVi v resnici nimajo nič večjega footprinta kot limuzine ali karavani.


To je pač čista laž, razliko vidiš že v porabi ni važno od pogona.

iKst_ ::

Razlika v porabi je zaradi teže in večjega upora. Širina in dolžina je podobna kot pri limuzinah.

Npr: Kodiaq je 1mm daljši od Octavie in 3cm širši. Superb karavan je pa potem že 20cm daljši od Kodiaqa.

https://www.carsized.com/en/cars/compar...

JanBrezov ::

Gambino je izjavil:

Prodaja Tesel v evropi je za 34% slabša, glede na lanske rezultate. So ljudje sprevidli, da so Tesle pol izdelki? EU bi morala ukiniti subvencije na EV vozila, tako kot so američani, realnost je po tem takšna, da je upad prodaje konkreten, prihodki Tesle pa so padli za več kot polovico, ha ha!

V bistvu je slabše:

Tesla Sales Nosedive 40% in Europe as Market Share Drops to 1%
https://gizmodo.com/tesla-europe-40-sal...
It’s not that Europeans aren’t buying electric vehicles, because they are, and at a record pace. ACEA’s figures show that EV sales across the European Union, the UK, and the EFTA region rose by 33.6% in July, indicating a significant surge in popular demand. It just means that Europeans are specifically not buying Teslas, creating another headache for a company that has seen its share price yo-yo over the last 12 months.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: JanBrezov ()

Utk ::

Gregor P je izjavil:

... na cestah lahko danes vidiš to "evolucijo". Vsaj sam nisem vesel, da je toliko SUV-jev na cestah, kaj šele poltovornjakov.

Jaz tudi marsičesa nisem vesel, pa vseeno mislim da ima svoboda prednost pred mojim veseljem.

Zanimivo, da jaz tu veljam za nekega kretena, večina vas bi pa stalno nekaj prepovedovala in predpisovala. Kdo je potem zares kreten? Jaz vam sicer pravim, da ste neumni, ampak nikoli nisem reku, da nimate pravice bit neumni.

Gregor P ::

... varnost (vseh) v prometu ima seveda prednost pred tvojo svobodo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
««
1287 / 1289
»»