» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1286 / 1290
»»

codeMonkey ::

Kaksna custva pa naj bi gojil? Sploh pa za avtomobile, ki niso niti 100k eur?

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Novi R5? Čustva ali le hladnokrvna odločitev? :-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

alekskac ::

Okapi je izjavil:

billy je izjavil:

To je bila pot do apartmana, kjer je pač imel šuko, verjetno?, jaz govorim o road tripih..spanje verjetno v avtu na poti, šotor, ipd...prevozit "celo državo", ne samo do enega kraja. Za to se rabi polnilnice.

Če so kakšne vasi, ali vsaj samotna kmetija ob poti, ima v razvitih državah skoraj sigurno elektriko in lahko prosiš za polnjenje. Ampak poskusi iti z električarjem na road trip čez Alžirijo in Niger do Nigerije, ali kašno drugo različico trans-Sahara.

Iz Nizozemske v Sidney na sfehtano elektriko https://www.whichcar.com.au/news/electr...
Iz Nizozemske v Capetown in nazaj na kombinacijo SE in štekarjev od kdovekod https://detour-roadtrips.com/home/meet-...
Vse je odvisno od tega če imaš čas. Prav na hitro ne bo šlo, to je res. Ni pa nemogoče.

billy ::

Gregor P je izjavil:

Že beseda apartma pomeni, da jih je več oz. da so zunaj parkirani vsaj trije avtomobili turistov. Sedaj če pri hiši tam nekje na morju ob obali niso kaj posebej dodatno investirali v elektriko, jim zna hitro zabrisati ven varovalko (najmanj tri klime, tri ..., tri ...).


turisti smo ponavadi "tam" poleti, pomeni veliko sonca, pomeni panele na streho pa ne bo nič metalo ven

codeMonkey ::

Gregor P je izjavil:

Novi R5? Čustva ali le hladnokrvna odločitev? :-)


Zgleda kul, ampak so tudi tehnicno izpeljali stvari dobro in ni nek shitbox. Po testih kot gledam se pelje super in je lepo dodelan. Ce bi bil tu zanic, pa zgledal tako kot zgleda, me ne bi zanimal niti malo.

Utk ::

Meni je enako kul kot nek box, dobesedno. Nič več.
To ne bo nek uspeh. Sej kar nekaj ljudi bo okoli govorilo kako je kul, ampak kupil ga pa ne bo (skoraj) nihče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

pegasus ::

Medtem se Inster kar dobro prodaja ... in korejci napovedujejo še dodatne malčke. Bo končno spet zanimivo v tej evropski klasi malih avtov :)

codeMonkey ::

V AT dobis R5 na lizing z obrokom nekaj cez 200 eur, pa prihjajajo se cenejsi malcki, kot pravis. To smo ze tam, ko kupis nekaj, tudi ce nujno ne rabis. Sploh, ko si ze nekje pri 150 eur.

Zgodovina sprememb…

iKst_ ::

R5 se prodaja kar dobro. V Franciji je pri vrhu po prodaji že več mesecev. Tudi na cestah sem jih videl kar nekaj. Tudi drugje po EU je prodaja solidna.

Sem pa prejšnji teden videl v Franciji pri dilerjih tudi nove Renault 4. Zanimiv avto. Od zunaj izgleda precej prostoren, dizajn je zanimiv, pogosnki sklop pa tako ali tako že poznamo.

J.McLane ::

R4 deluje kar uporaben in prostoren, ta retro look sicer ne zažiga tako kot R5, mu pa vseeno da nek čar.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

N75 ::

starfotr je izjavil:

telexdell je izjavil:

starfotr je izjavil:



Ni etično in moralno, da samovoljno priklopiš EV na vtičnico od nastanitve. Marsikje je tudi prepovedano, na primer v kampih.

Ko bodo v kampih računali porabljeno elektriko po števcu bo tvoje razmišljanje smiselno. Ko pa za električni priključek plačaš enako, če imaš le eno LED svetilko in polniš telefon ali pa si na indukciji kuhaš obroke in polniš razno razne powerbanke pol pa to ni več tako enoznačno. Kje je torej tista meja porabe električne energije, katero plačaš s priključkom? Ali je to moč katero omogoča 10 A varovalka?

PS je pa marsikje marsikaj prepovedano. Tudi prehitra vožnja po cesti npr. Pa se tega vedno držiš?


Saj mi tudi ne zaračunajo prostora po kvadratnih metrih pa to ne pomeni, da se lahko razširim na 500 kvadratov na neparceliranem delu.

Skratka, to je ta miselnost. Pripada mi. Čeprav ni temu namenjeno.

Namenjeno je lučem, polnilcem za telefon, hladilnikom, kuhalnikom. Pri avtodomih tudi klimam in podobno.

Za avto že marsikje posebej prodajajo elektriko po recimo 0,40 EUR/kWh.


Imam EV in tudi polnim v kampih ko kampiram.
Nekateri kampi imajo tudi polnilnico, maksimalno ena polnilnica dve vtičnici in plačljivo.
Ta polnilnica je če rabiš hitro napolnit ali pa nimaš šuko kabla.
Ne vidim problema s polnjenjem na parceli in da si med 5 do 10 dnevnim bivanjem polniš avto,
verjetno je večji porabnik avtodom ali velika prikolica s klimo ali ogrevanjem.

Do sedaj nisem zasledil da bi bilo kjerkoli v kampu prepovedano polnit EV na parceli,
se pa držim da moja skupna poraba elektrike ne presega 10A, polnim samo ko je ostale porabe minimalno.

Gambino ::

V številnih kampih na Hrvaškem je možno polniti električno vozilo, vendar obstajajo razlike:

Namenski polnilni priključki: Vedno več kampov ima prave polnilnice (AC wallboxe ali celo hitre DC polnilnice), ki so namenjene prav za električna vozila. Ti so običajno plačljivi - ali prek aplikacije, RFID kartice, ali pa strošek obračunajo na recepciji.

Navadni priključki za avtodome / parcele (t. i. "camping šuko" ali CEE vtičnice): Ti so uradno namenjeni priklopu bivalne opreme (luči, hladilnik, klima v prikolici, kuhalnik ...), ne pa polnjenju avtomobila. Nekateri kampi to dovolijo, drugi pa izrecno prepovedujejo, saj EV polnjenje obremeni električno omrežje bolj, kot je predvideno za posamezno parcelo. Če to dovolijo, običajno računajo dodatno (fiksno ali po porabi).

Priporočilo: Vedno je dobro vprašati na recepciji kampa. Če ima kamp uradno polnilnico, je bolje uporabiti tisto - ne le zaradi varnosti, ampak tudi, da ne pride do konfliktov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gambino ()

J.McLane ::

Ko se jaz priklopim na elektriko z avtodomom ne cuzam kaj več kot pa potrebuje hladilnik, luči in ventilator, nekaj 100 W če sploh. Ne vem kakšen teksas je to po Hrvaški, ker že dolgo nisem bil tam, vam pa povem da po Italiji, Franciji, Švici so že zaostritve glede porabe elektrike, praktično vsi celoletni kampi imajo števce, ker sicer so se pozimi vsi greli z elektriko, tipično v takih kampih dobiš 5-10 kWh za 5 €. V Švici (Tasch) so bili napisi, da je polnjenje EV prepovedano (niso imeli števcev). Glede klime, sem jo imel pa sem jo odstranil, po Italiji (ob morju) imaš v veliko kampih 4-5 A varovalke, ravno na meji, da je klima delala enih 10 min potem je ven vrglo.

Z množičnostjo EV bodo zaostritve prej ali slej tudi na Hrvaškem. Ko je en EV na 1000 vozil na cesti, bo vsak prijazen s tabo in ti dal zastonj elektriko, ko je 1 na 10, pa temu ni več tako in se bo mastno plačevalo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

a_borlak ::

Okapi je izjavil:

billy je izjavil:

To je bila pot do apartmana, kjer je pač imel šuko, verjetno?, jaz govorim o road tripih..spanje verjetno v avtu na poti, šotor, ipd...prevozit "celo državo", ne samo do enega kraja. Za to se rabi polnilnice.

Če so kakšne vasi, ali vsaj samotna kmetija ob poti, ima v razvitih državah skoraj sigurno elektriko in lahko prosiš za polnjenje. Ampak poskusi iti z električarjem na road trip čez Alžirijo in Niger do Nigerije, ali kašno drugo različico trans-Sahara.


So že šli. Ne samo enkrat, večkrat. Ne da se mi iskat, ampak so se našli tudi taki, ki so imeli s seboj sončne celice in pač en dan polnili, naslednji peljali.

iKst_ ::

J.McLane je izjavil:

Ko se jaz priklopim na elektriko z avtodomom ne cuzam kaj več kot pa potrebuje hladilnik, luči in ventilator, nekaj 100 W če sploh. Ne vem kakšen teksas je to po Hrvaški, ker že dolgo nisem bil tam, vam pa povem da po Italiji, Franciji, Švici so že zaostritve glede porabe elektrike, praktično vsi celoletni kampi imajo števce, ker sicer so se pozimi vsi greli z elektriko, tipično v takih kampih dobiš 5-10 kWh za 5 €. V Švici (Tasch) so bili napisi, da je polnjenje EV prepovedano (niso imeli števcev). Glede klime, sem jo imel pa sem jo odstranil, po Italiji (ob morju) imaš v veliko kampih 4-5 A varovalke, ravno na meji, da je klima delala enih 10 min potem je ven vrglo.

Z množičnostjo EV bodo zaostritve prej ali slej tudi na Hrvaškem. Ko je en EV na 1000 vozil na cesti, bo vsak prijazen s tabo in ti dal zastonj elektriko, ko je 1 na 10, pa temu ni več tako in se bo mastno plačevalo.


Imaš pač majhen avtodom. Jaz s šotorom cuzam še manj, ker sem indukcijo zamenjal za plin. Ampak nima veze, ker je na sosednji parceli parkiran Šved z avtobusom, ki ima 3 klime, 2 hladilnika, ločeno vitrino za vino, gospodinjsko indukcijo s pečico, bojler za vodo...

Zakaj bi se elektrika mastno računala pa tudi ne vem. Če imaš 24 ur 100% obremenjene 16A varovalke porabiš za manj kot 10€ elektrike, v praksi pa je že 5€ skoraj neizvedljivo. Cca. 3 tedne nazaj sem na .hr plačal skoraj 90€ na dan na neparceliranem delu kampa, tako, da imajo še nekaj lufta. Če se jim pa preveč zažira v maržo pa naj dajo 10€ na dan dodatek za elektriko, pa je zadeva rešena.

J.McLane ::

Velikost AD nima veze, veze ima samo to kakšne naprave boš poganjal, imaš namenske mini prikolice, kjer boš 100% odvisen od elektrike (indukcija...) in take kjer si avtonomen dokler sije sonce in imaš plin.

Elektrika se že mastno računa zato ker se lahko, nikogar ne briga koliko lufta imajo še pri sami ceni kampiranja. Pa tudi sočasnost je pomembna, ti imaš že na enem priklučku 16A, ampak kaj pa naprej? Priključna moč celega kampa ni št. priključkov x moč, ampak mogoče 1/10 tega, če ne še manj. Večja varovalka na samem priključku je zato da ti deluje kakšen kratkotrajen porabnik kot so fen, pica pan, indukcija... Če pa folk kar po vrsti po več ur cuza vseh 16A in da je takih recimo takih 20% bo pa nekaj počepnilo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

pegasus ::

J.McLane je izjavil:

po Italiji (ob morju) imaš v veliko kampih 4-5 A varovalke, ravno na meji, da je klima delala enih 10 min potem je ven vrglo.
To je npr. v švici kar standard. Kolega je imel za celo stanovanje 4 6A varovalke. Pol se pa pejt tetris s porabniki ...

billy ::

Gambino je izjavil:


Priporočilo: Vedno je dobro vprašati na recepciji kampa. Če ima kamp uradno polnilnico, je bolje uporabiti tisto - ne le zaradi varnosti, ampak tudi, da ne pride do konfliktov.


kakih konfliktov...pač spakiraš in greš drugam. enako v hotelu/apartmanu, ipd

Gregor P ::

... kam drugam, če pa nimaš več elektrike v EV, saj si komaj do kampa prišel v prepričanju, da jim boš tam zastonj "cuzal" elektriko >:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

billy ::

ja in takoj, ko si vtaknil, ke priletel njihov clerk in ti zatežil...

itak daš polnit ponoči, in imaš vsaj celo noč fore, preden ti zatežijo...

telexdell ::

J.McLane je izjavil:

Velikost AD nima veze, veze ima samo to kakšne naprave boš poganjal, imaš namenske mini prikolice, kjer boš 100% odvisen od elektrike (indukcija...) in take kjer si avtonomen dokler sije sonce in imaš plin.

Elektrika se že mastno računa zato ker se lahko, nikogar ne briga koliko lufta imajo še pri sami ceni kampiranja. Pa tudi sočasnost je pomembna, ti imaš že na enem priklučku 16A, ampak kaj pa naprej? Priključna moč celega kampa ni št. priključkov x moč, ampak mogoče 1/10 tega, če ne še manj. Večja varovalka na samem priključku je zato da ti deluje kakšen kratkotrajen porabnik kot so fen, pica pan, indukcija... Če pa folk kar po vrsti po več ur cuza vseh 16A in da je takih recimo takih 20% bo pa nekaj počepnilo.

Samo neko teoretiziranje. Kaj pa, če se ob 6 zvečer nenadoma pooblači pol pa vsi z obale do prikolic, šotorov, kamperjev... in začno delati večerjo. Pol jih pa enih 20% vključi indukcijo?
Pa, dopust bi še nekako preživel, če bi nekajkrat izpadla elektrika. Kaj pa doma v hiši, ko nabaviš ti EV, pa sosed EV, pa od soseda sosed EV, pa...jih recimo 20% nabavi EV. Pol pa vsi začno filat ob 22 uri. To te pa ne skrbi, za kamp pa?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

kow ::

Reuters:

- Stellantis shelves AutoDrive Level 3 system due to concerns around cost, market viability, sources say
- Level 3 allows hands-free and eyes-off driving under certain conditions
- Company says Level 3 system is fully developed but there is limited demand

ROFL

codeMonkey ::

Ni presenetljivo, glede na to da nimajo nekih premium izdelkov s prodajo v zadostni kolicini, da bi sel tak sistem skozi.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Če ga imajo oni, ga imajo vsi.
Ampak normalno, veliko boljši posel je prodajat kljukice v sw, hw je itak v avtu, za radarski tempomat, pa centriranje na pas, pa malo boljše centriranje, pa "pametni" radarski tempomat, itd. Vsako stvar za 500 evrov ali jurja.

Ampak da ne bo potem spet jok, ko bo vsak kitajc za 28 jurjev to imel, zakaj kupujemo kitajce.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Zakaj? Če že, boste izključno samo zaradi cene>:D

Ampak to pa drži, da so nam načrtno prodajali stvari malo po malo; če samo pomislimo koliko časa je trajalo, da so v avtomobile začeli omogočati mp3 datoteke ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Normalno. Vsak avto se kupi zarad cene.

codeMonkey ::

Pa zaradi tehnologije, ki jo bodo prekopirali, ceprav je drugi ne bodo imeli.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Bojo je imeli, ampak "v predalu".

codeMonkey ::

Tako ja.

iKst_ ::

Drugače "level 3" ne pove nič. Lahko imaš relativno neumen sistem, ki zna peljati avtonomno na točno določenem odseku ceste pri nizkih hitrostih, pa je tehnično gledano level 3. Neuporabno, komercialno precej nezanimivo ampak vseeno level 3.

codeMonkey ::

To smo 100x predebatirali pa se temo imamo za to. ODD je tak kot ga definira UNECE in se nadgrajuje. So pac previdni. Velika prednost je da lahko pocnes preostale stvari, ko je aktiviran. Pa se vedno ti ostane level 2+ za pogoje kjer ga ne mores aktivirati. Jaz verjamem da bo prej za osebna vozila na voljo za voznjo po AC, kot pa polni level 4.

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

pegasus je izjavil:


b) ev polnilnice delajo 24/7


:)))))

Dokler ne najdes taksne, ki ne dela. Ceprav ti vse aplikacije na svetu javljajo, da dela. :D

pegasus ::

Da, verjamem da obstajajo. Jih začnem odkrivati se letos.

Grimnir3 ::

pegasus je izjavil:

Da, verjamem da obstajajo. Jih začnem odkrivati se letos.


Seveda obstajajo. Še tesle SC niso povsem imune na to.

So pa po mojih izkušnjah najbolj "nezanesljive" razne počasne polnilnice sploh take ki so bile postavljene že pred časom in potem pozabljene od vseh.

Relanium ::

kow je izjavil:

Reuters:

- Stellantis shelves AutoDrive Level 3 system due to concerns around cost, market viability, sources say
- Level 3 allows hands-free and eyes-off driving under certain conditions
- Company says Level 3 system is fully developed but there is limited demand

ROFL

Stellantis, a to je tist koncern kjer konstantno režejo stroške, nižajo kvaliteto, delajo vedno bolj in bolj pokvarljive motorje, selijo skupaj s proizvodnjo celo razvoj na daljni vzhod, obenem so pa zatrdili da se ne bojo šli cenovnih vojn z njihovimi nizkocenovnimi generičnimi avti kljub navalu kitajcev?

Me čudi da ta tvorba znamk še sploh živi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

telexdell ::

BigWhale je izjavil:

pegasus je izjavil:


b) ev polnilnice delajo 24/7


:)))))

Dokler ne najdes taksne, ki ne dela. Ceprav ti vse aplikacije na svetu javljajo, da dela. :D

Tudi klasične tankštele kdaj ne delajo ali zaradi dobave goriva ali zaradi izpada elektrike ali...Pa na vseh obvestilih in povsod po spletu piše, da so po obratovalnem času odprte.
Kaj občasne težave spremenijo dejstvo, da je polnilnica EV na razpolago 24/7, klasične tankštele pa le med obratovalnim časom?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

starfotr ::

Izpadov in problemov s polnjenjem (kot tudi plačevanjem ipd.) EV polnilnic je bistveno več (gledano absolutno in tudi relativno) kot je izpadov točilnih mest na servisih.

Obstajajo tudi črpalke, ki delajo 24/7. In obstajajo EV polnilna mesta, ki ne delujejo 24/7.

Če se kje nasankaš kot kupec, je to zelo verjetno na EV polnilnicah in ne na bencinskih servisih.

deco16 ::

Pač preparikaš na naslednjo in polniš naprej. Le teh je veliko, ampak kaj boš vedu če nimaš EVja ;)

paradajzos ::

Relanium je izjavil:

kow je izjavil:

Reuters:

- Stellantis shelves AutoDrive Level 3 system due to concerns around cost, market viability, sources say
- Level 3 allows hands-free and eyes-off driving under certain conditions
- Company says Level 3 system is fully developed but there is limited demand

ROFL

Stellantis, a to je tist koncern kjer konstantno režejo stroške, nižajo kvaliteto, delajo vedno bolj in bolj pokvarljive motorje, selijo skupaj s proizvodnjo celo razvoj na daljni vzhod, obenem so pa zatrdili da se ne bojo šli cenovnih vojn z njihovimi nizkocenovnimi generičnimi avti kljub navalu kitajcev?

Me čudi da ta tvorba znamk še sploh živi.

A se jo leta 2025 sploh še da znižati pri recimo Oplu?

Zgodovina sprememb…

telexdell ::

starfotr je izjavil:

Izpadov in problemov s polnjenjem (kot tudi plačevanjem ipd.) EV polnilnic je bistveno več (gledano absolutno in tudi relativno) kot je izpadov točilnih mest na servisih.

Obstajajo tudi črpalke, ki delajo 24/7. In obstajajo EV polnilna mesta, ki ne delujejo 24/7.

Če se kje nasankaš kot kupec, je to zelo verjetno na EV polnilnicah in ne na bencinskih servisih.

Delajo 24/7 delajo (če ni kaj v okvari in kakšno uro ne delajo). Najbližjo tankštelo, katera 24/7 imam 35 km od doma. Na vmesni razdalji imam vsaj 15 javnih polnilnic za EV. Prva je zgolj 300 m od doma. Na njej res ne bom v 3 minutah natankal za 1000 km bom pa v uri in pol, kolikor imam do edine delujoče tankštele napolnil za 500 km in bom že kakšnih 50...100 km bližje cilju, ko se bom z delujoče tankštele kjer sem v 3 minutah napolnil vrnil komaj domov. Če upoštevam še eno nekje pol urno polnjenje, kjer bom zopet napolnil za 500 km bom prej na cilju kot z ICE, 3 minutami in 1000 km dosega.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: telexdell ()

Gambino ::

telexdell je izjavil:

starfotr je izjavil:

Izpadov in problemov s polnjenjem (kot tudi plačevanjem ipd.) EV polnilnic je bistveno več (gledano absolutno in tudi relativno) kot je izpadov točilnih mest na servisih.

Obstajajo tudi črpalke, ki delajo 24/7. In obstajajo EV polnilna mesta, ki ne delujejo 24/7.

Če se kje nasankaš kot kupec, je to zelo verjetno na EV polnilnicah in ne na bencinskih servisih.

Delajo 24/7 delajo (če ni kaj v okvari in kakšno uro ne delajo). Najbližjo tankštelo, katera 24/7 imam 35 km od doma. Na vmesni razdalji imam vsaj 15 javnih polnilnic za EV. Prva je zgolj 300 m od doma. Na njej res ne bom v 3 minutah natankal za 1000 km bom pa v uri in pol, kolikor imam do edine delujoče tankštele napolnil za 500 km in bom že kakšnih 50...100 km bližje cilju, ko se bom z delujoče tankštele kjer sem v 3 minutah napolnil vrnil komaj domov. Če upoštevam še eno nekje pol urno polnjenje, kjer bom zopet napolnil za 500 km bom prej na cilju kot z ICE, 3 minutami in 1000 km dosega.


A bučke tudi prodajaš? Kaj mene briga, koliko imaš ti do polnilnice in koliko do bencijske. Koji faktor si ti. Za večino so EVji zaenkrat NOGO, razumeš, kapiš!!!

iKst_ ::

Za večino so EVji zaenkrat NOGO, razumeš, kapiš!!!


Narobe. Ravno za veliko večino je EV idealen. Poceni, enostaven za uporabo, bistveno manj prilagajanja zahteva.

EV v resnici ni primeren za tistih par %, ki 2x na teden vozijo na sever Nemčije in nazaj.

kow ::

Relanium je izjavil:


Me čudi da ta tvorba znamk še sploh živi.


Stellantis je v ogromnih financnih skripcih in se bori za prezivetje. Ni mi jasno kako lahko znamka Lancia sploh se obstaja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

UkrFTW!! ::

telexdell je izjavil:

Delajo 24/7 delajo (če ni kaj v okvari in kakšno uro ne delajo). Najbližjo tankštelo, katera 24/7 imam 35 km od doma. Na vmesni razdalji imam vsaj 15 javnih polnilnic za EV. Prva je zgolj 300 m od doma. Na njej res ne bom v 3 minutah natankal za 1000 km bom pa v uri in pol, kolikor imam do edine delujoče tankštele napolnil za 500 km in bom že kakšnih 50...100 km bližje cilju, ko se bom z delujoče tankštele kjer sem v 3 minutah napolnil vrnil komaj domov. Če upoštevam še eno nekje pol urno polnjenje, kjer bom zopet napolnil za 500 km bom prej na cilju kot z ICE, 3 minutami in 1000 km dosega.

Kislo in precej akrobatike.
Kolikor problemov imate, so EV-ji še vedno vsaj 2x precenjena jajca.

iKst_ je izjavil:

Ravno za veliko večino je EV idealen. Poceni, enostaven za uporabo, bistveno manj prilagajanja zahteva.

Za 2 vozilo je idealen, torej bi moral stati 2x manj. Stane pa 2x več in je še vedno drugo vozilo.
Namesto mojega karavana za 25k nimate kaj ponuditi istega velikostnega razreda. Za 2x toliko EUR dobiš manjše vozilo. Ne vem, meni je to, bolj kot kopljem in primerjam vozila, rahlo noro. Kitajci, morda... Rabljena ICE, vsekakor.
EV? Če si mazohist.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: UkrFTW!! ()

starfotr ::

iKst_ je izjavil:

Za večino so EVji zaenkrat NOGO, razumeš, kapiš!!!


Narobe. Ravno za veliko večino je EV idealen. Poceni, enostaven za uporabo, bistveno manj prilagajanja zahteva.

EV v resnici ni primeren za tistih par %, ki 2x na teden vozijo na sever Nemčije in nazaj.


Poceni ni.
Enostaven za uporabo sicer je, ni pa enostavnejši od ICE.
Zahteva več prilagajanja in načrtovanja od ICE.

UkrFTW!! ::

Škodo karavan, nakucam v konfigurator, ni da ni in mi rukne ven ceno 32k... če nakucam, kar ima škoda EV, je 28k dovolj. Če škodi EV nakucam, kar ima ICE, je 45k premalo in s škoda bonom in subvencijo še vedno 35+k.... in zmore 500km.... z mmanj prostora in pol dneva prisilna nepremičnina... in niti je ne moreš 140 gnati po avtocesti, ker če to delaš, je kot od Litije do Čateža, beri od polnilnice do polnilnice, skratka jeba.
Samo če žena reče, hočem EV, dobi EV...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: UkrFTW!! ()

iKst_ ::

starfotr je izjavil:


Poceni ni.
Enostaven za uporabo sicer je, ni pa enostavnejši od ICE.
Zahteva več prilagajanja in načrtovanja od ICE.


Seveda je poceni. Nabavne cene so primerljive z ICE, v dobi lastništva pa prihraniš še dodatnih par jurjev letno.

Enostaven je bistveno bolj kot ICE. Menjalnika ni, vožnja z enim pedalom, instant navor, nobenega ogrevanja motorja, nobenih menjav olja, jermenov, verig...

Prilagajanja je manj. Vsako jutro je avto poln, in brez skrbi se lahko voziš, brez, da bi moral razmišljati kdaj boš tankal. Potem imaš pa še bombončke, ki so pri ICE sicer možni, pri EV pa standard. Daljinsko ogrevanje in hlajenje npr.

BigWhale ::

telexdell je izjavil:

BigWhale je izjavil:

pegasus je izjavil:


b) ev polnilnice delajo 24/7


:)))))

Dokler ne najdes taksne, ki ne dela. Ceprav ti vse aplikacije na svetu javljajo, da dela. :D

Tudi klasične tankštele kdaj ne delajo ali zaradi dobave goriva ali zaradi izpada elektrike ali...Pa na vseh obvestilih in povsod po spletu piše, da so po obratovalnem času odprte.
Kaj občasne težave spremenijo dejstvo, da je polnilnica EV na razpolago 24/7, klasične tankštele pa le med obratovalnim časom?


Joj, a bi ze nehal, a?

V sestih letih z EVjem sem imel neprimerno veckrat tezave s polnilnico kot prej v 24 letih s pumpami. Ne glede na operaterja polnilnice. Vsi imajo tezave. Pumpe, ki izven delovnega casa niso odprte so lokalne pumpe in na te pumpe se takrat ne hodi in ce MALO pazis, jih izven delovnega casa NIKOLI ne potrebujes. Pumpe na relacijah so pa pumpe na AC in te delajo 24/7.

Dajte se ze nehat pretvarjat, da so EVji boljsi povsod in v vsem in da je zivljenje z EVji neskoncnokrat bolj enostavno kot s klasicnimi avtomobili. Velikokrat je. Ni pa vedno.

In s taksnimi izjavami samo kazete, da ste na istem nivoju kot zagovorniki ICEjev z njihovimi butastimi izjavami.

starfotr je izjavil:


Enostaven za uporabo sicer je, ni pa enostavnejši od ICE.
Zahteva več prilagajanja in načrtovanja od ICE.


Saj ves, da govoris neumnosti in da imas priblizno nic izkusenj z EVji?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

UkrFTW!! ::

iKst_ je izjavil:

Nabavne cene so primerljive z ICE, v dobi lastništva pa prihraniš še dodatnih par jurjev letno.
Par dni nazaj si pisal, da primerjljivega karavana v EV svetu ni.
Še to kar prihraniš, potem preko let zgubiš, ker kdo bo kupil rabljenega EV-ja. Ko gre garancija, so samo pobožne želje, da ga boš prodal.
Da pa bi vsakih par let kupoval/prodajal, to lahko samo Rockenfelerji na forumu.

iKst_ ::

Je treba biti specifičen. Jaz govorim o tem kaj je primerno za veliko večino ljudi, ne za specifične primere.

Glede izgube vrednosti pišeš na pamet. Primerjaj Passata in Model 3, pa povej kateri bolj drži ceno.
««
1286 / 1290
»»