» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1283 / 1284
»»

iKst_ ::

1. "1. polnjenje na šuko vtičnici čez noč je dovolj za dnevne potrebe med delovnim tednom, žal to ne zadostuje za dneve na dopustih"

2. Kakšna ovira naj bi bil blok 1? Zaradi par EUR višjega računa? Ne se hecat. Če mirno požremo nafto po 2EUR tudi teh par EUR ne bi smel biti problem.

3. Drugače lahko omejiš moč polnjenja na avtu. Ampak ja, dinamična je verjetno dobra izbira, če že delaš.

4. Tudi brez subvencij. TCO je že dolgo nižji v nekih normalnih okvirih uporabe. Zadnje leto ali 2 je pa tudi nabavna cena avtomobilov nižja. Razen redkih izjem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: iKst_ ()

damirj79 ::

iKst_ je izjavil:

1. "1. polnjenje na šuko vtičnici čez noč je dovolj za dnevne potrebe med delovnim tednom, žal to ne zadostuje za dneve na dopustih"

2. Kakšna ovira naj bi bil blok 1? Zaradi par EUR višjega računa? Ne se hecat. Če mirno požremo nafto po 2EUR tudi teh par EUR ne bi smel biti problem.

3. Drugače lahko omejiš moč polnjenja na avtu. Ampak ja, dinamična je verjetno dobra izbira, če že delaš.

4. Tudi brez subvencij. TCO je že dolgo nižji v nekih normalnih okvirih uporabe. Zadnje leto ali 2 je pa tudi nabavna cena avtomobilov nižja. Razen redkih izjem.


1. Celoten stavek se glasi tako: "polnjenje na šuko vtičnici čez noč je dovolj za dnevne potrebe med delovnim tednom, žal to ne zadostuje za dneve na dopustih ali pa ko sem enostavno samo doma ali pa čez vikende." Torej, tudi doma.
2. Odvisno kolikokrat boš to naredil :)
4. Mi lahko prosim podaš primer EV avta z nižjo nabavno ceno kot nek ICE ekvivalent? Še če upoštevam subencijo je teh primerov zelo malo, ali boljše rečeno nič.

codeMonkey ::

žal to ne zadostuje za dneve na dopustih


Neko mnenje iz riti potegnjeno. Sem dal dokaz da zadostuje. Pa gremo vsak dan nekam z avtom, je pa res da znamo tudi iti pes in s kolesi. In ne ker je avto elektricen, ampak ker je tvoja verzija dopusta, da moras vsak dan nekam z avtom za 16 ur, v resnici nocna mora.

Zgodovina sprememb…

MadMen ::

A ma kdo od vas EV Kio/Hyundai in so vam zaradi okvare že menjali ICCU?

iKst_ ::

1. Ja, ampak zanimivo, da si vključil dopuste v isti stavek. Does not compute.

2. Skoraj nikoli, ker ni potrebe po tem. Tako kot skoraj nikoli ne tankaš po 2€.

4. Tesla Model 3, Model Y. Dongfeng Box. Citroen C3. Hyundai Ioniq 5. VW ID7. Izbire je veliko.

Likalnik ::

iKst_ je izjavil:

1. "1. polnjenje na šuko vtičnici čez noč je dovolj za dnevne potrebe med delovnim tednom, žal to ne zadostuje za dneve na dopustih"


ta prva trditev ne drži čisto 100%...spet odvisno od posameznika koliko km dela na dan...pri nas recimo naredimo 150km v službo in nazaj + okoliški opravki (kadar so)...in če ti vsako noč polniš avto...se ti zgodi, da četrti ali peti dan, čez noč ne napolniš več dovolj, da bi naredil teh 150km. govorimo seveda o šuko vtičnici.

ko sem kupil EV, še nisem imel polnilnice doma...zato sem ga en mesec polnil na šuko...in mi je proti koncu tedna že zmanjkalo, da se čez noč ni dovolj nafilal...sem enkrat na teden sigurno moral zaviti na SC

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Likalnik ()

codeMonkey ::

Pac ne polnis na suko, ampak ne mores pa trditi, da je normalno delati 150 km vsak dan. Si ze precej nad povprecjem.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Jaz ne vem kako si danes lahko nekdo privošči delat 200 km na dan in NE imet električni avto...
Ljudje božji, to je 50,000 km letno... Najdeš enga, ki ima 8 let garancije brez omejitve km (se najde) in čez 8 let moliš k bogu, da si uničil baterijo, in se voziš še 8 let skoraj zastonj. Če nisi uničil baterije pa tudi prav, voziš dalje zdavnaj zamortiziran avto. 400,000 km pomeni vsaj 30 jurjev za nafto, plus 20 servisov kjer je vsak vsaj 200 evrov dražji od električnega. Ok, ni niti elektrika je zastonj, je pa cca 3x cenejša, se pravi si prišparal 20 jurjev na gorivu plus par jurjev na servisih. Avto pa v resnici ni nič dražji, ker 50,000 km letno ne boš delal v nekem cliotu, če smo malo realni.

Pac ne polnis na suko, ampak ne mores pa trditi, da je normalno delati 150 km vsak dan. Si ze precej nad povprecjem.

150-200 km na dan pomeni 40 kwh, se pravi če hočeš napolnit v 8 urah, ti je 6 kw preko glave dovolj. To je navadna 3f polnilnica za 150 evrov, ne rabi bit niti pametna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

starfotr ::

Glej 150 km na dan ni nič takega. Tudi za EV ne bi smelo biti.

iKst_ ::

Saj ni, kdo pravi, da je? 150km na dan je čisto OK. Samo v tem primeru moraš razmisliti o 3f polnilnici.

codeMonkey ::

Saj ni, kdo pravi da je? Samo pac na suko z 12A varovalko imas lahko tezave.

:))

Zgodovina sprememb…

tac ::

hmmm, berem tole debato in je čisto iztirila glede na zdravo kmečko pamet.
Prerekate se ne kdo ima daljšega, ampak komu naredi lepši zvok, ko ga ven potegne :D

Vsak, ki kupuje avto, bi moral vedeti za kakšen namen ga rabi in temu ustrezno prilagoditi nakup.
Lahko kupiš tovornjak za vožnjo do trgovine in potem razglabljaš kakšen škart je to, velik, počasen in še težko ga parkiraš :D
Pri električnih je potrebno biti pozoren na doseg in premisliti ali investirati več v večjo baterijo, ali za tiste 1% potreb malo preveriti situacijo s polnilnicami.

borisk ::

Letos ko sem šel na morje (Omiš) sem bil prav pozoren na polnilnice, predvsem na poti nazaj, so bile polnilnice na vseh pumpah prazne, za dizl pa smo čakali. Na počivališču Jasenice (pod Sv. Rokom) so bili sicer tesla SC pokriti s tistimi tepihi, ostalo pa vse fraj...

damirj79 ::

iKst_ je izjavil:

1. Ja, ampak zanimivo, da si vključil dopuste v isti stavek. Does not compute.

2. Skoraj nikoli, ker ni potrebe po tem. Tako kot skoraj nikoli ne tankaš po 2€.

4. Tesla Model 3, Model Y. Dongfeng Box. Citroen C3. Hyundai Ioniq 5. VW ID7. Izbire je veliko.


1. lahko bi napisal ločen stavek. Nekaj mi daje slutiti, da bi ga enako spregledal.

2. OK

4. does not compute :) Recimo Dongfeng Box stane skupaj s subvencijo 17700€. Npr Clio stane 13990€. Razlika skoraj 4000€ v TCO predstavlja kar velik delež, morda Box pride v plus po 10ih leth?

codeMonkey ::

tac je izjavil:

hmmm, berem tole debato in je čisto iztirila glede na zdravo kmečko pamet.
Prerekate se ne kdo ima daljšega, ampak komu naredi lepši zvok, ko ga ven potegne :D

Vsak, ki kupuje avto, bi moral vedeti za kakšen namen ga rabi in temu ustrezno prilagoditi nakup.
Lahko kupiš tovornjak za vožnjo do trgovine in potem razglabljaš kakšen škart je to, velik, počasen in še težko ga parkiraš :D
Pri električnih je potrebno biti pozoren na doseg in premisliti ali investirati več v večjo baterijo, ali za tiste 1% potreb malo preveriti situacijo s polnilnicami.


Problem je v tem, da vletavajo nekateri v to temo z nekimi robnimi primeri, in jih prodajajo kot normalno stvar: npr. imeti avto na dopustu pri vticnici le 8 ur, ker drugace je 16 ur vsak dan drugje. In s tem prepricujejo ostale, ki dejansko z elektricnim avtom cisto lepo zivijo. Ali pa take, ki o tem razmisljajo.

Zgodovina sprememb…

deco16 ::

Pač če bi pogledali kolikokrat so čakali na pumpi ker je bla gužva bi videli da tudi sami pridejo v to situacujo.

Tudi sam sem pozoren ko grem na dopust in so polnilnice večinoma prazne.

iKst_ ::

4. does not compute :) Recimo Dongfeng Box stane skupaj s subvencijo 17700€. Npr Clio stane 13990€. Razlika skoraj 4000€ v TCO predstavlja kar velik delež, morda Box pride v plus po 10ih leth?


Clio za 14 jurjev ni ravno primerljiv. Ko dodaš primerljivo opremo in avtomatski menjalnik prideš na cca. 20 jurjev.

damirj79 ::

iKst_ je izjavil:

4. does not compute :) Recimo Dongfeng Box stane skupaj s subvencijo 17700€. Npr Clio stane 13990€. Razlika skoraj 4000€ v TCO predstavlja kar velik delež, morda Box pride v plus po 10ih leth?


Clio za 14 jurjev ni ravno primerljiv. Ko dodaš primerljivo opremo in avtomatski menjalnik prideš na cca. 20 jurjev.


Npr ta od primerljive opreme me zanima. Menjalnik razumem, Box niti nima menjalnik. lahko niti ni na voljo v tej izdaji Clio I feel Slovenia. Mogoče je pa celo kaj takega, kar Clio ima in Box ne. Sem že ozil kako kitajsko vozilo, nazadnje MG ZS in par stvari je kar butastih.

fikus_ ::

iKst_ je izjavil:

fikus_ je izjavil:


Odgovarjal sem na Billijevo pisanje.
Še enkrat, pričakujete, da bo nekdo gradil infrastrukturo za vas EV voznike s svojim denarjem, sami pa niste pripravljeni narediti kaj v tej smeri.

Kot kaže lastniki apartmajev tudi brez dodatnega vložka denarja v polnilnice zaslužijo dovolj.


Odgovoril si s tem, da naj on investira. Nisi pa napisal v kaj točno oz. kako naj on zasluži z investicijo v tujo nepremičnino.

Pa že v osnovi si predvideval, da lastniki počitniških objektov ne investirajo v EV infrastrukturo, kar enostavno ni res.


Podtikaš stvari, ki jih nisem napisal ali predvideval.
Glede na to, da je pisal, kakšen biznis so SE+polnilnica, bi pričakoval, da bo naredil kaj v tej smeri, pa se je izmotaval, potem si pa ti uletel s podobnimi!

Na koncu je denar tisti, ki odloča kaj se bo delalo in kaj ne. Če država kaj subvencionira na račun vseh davkoplačevalcev, je za koristnike subvencij ok, za ostale manj.

Še to, po eni strani bi radi kapitalizem pori zaslužkih in tlačenju denarja v lastne žepe, po drugi strani pa še socializem, da bi vam drugi financirali vaše želje.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

UkrFTW!! ::

Kako pa kaj EVji držijo vrednost skozi leta oz. Ali je po npr. 5 letih bolj žalostno?

iKst_ ::

damirj79 je izjavil:


Npr ta od primerljive opreme me zanima. Menjalnik razumem, Box niti nima menjalnik. lahko niti ni na voljo v tej izdaji Clio I feel Slovenia. Mogoče je pa celo kaj takega, kar Clio ima in Box ne. Sem že ozil kako kitajsko vozilo, nazadnje MG ZS in par stvari je kar butastih.


Clio I feel Slovenija drugače ni 14 jurjev, cena velja v primeru financiranja. Torej, daj še 2 jurja zraven.

Od opreme, na pamet:
- "Avtomatik"
- Parkirni senzorji in 360 stopinsjka kamera
- Aktivni tempomat
- Keyless
- Usnjeni sedeži in armaturka

Kot rečeno, primerljiv Clio je cca. 20-21 jurjev.

paradajzos ::

iKst_ je izjavil:

paradajzos je izjavil:


Avtocesta, kjer voziš večinoma 180+ je ugodnost za nižjo porabo? Mislim da ne. Ročni menjalnik (mislim da 6 prestav).


Na avtocesti ne voziš večinoma 180+. Mogoče kdaj pelješ 180+, povprečna hitrost je pa mogoče dobrih 100-110kmh.

endelin je izjavil:

Ne razumem kako kampi nimajo po nekaj hitrih polnilnic ali vsaj takih s 50kw.


Na destinacijah ne rabiš hitrih polnilnic. Veliko ceneje in lažje je postaviti navadne AC polnilnice, ki polnijo z 11kW (oz. nekateri avtomobili omogočajo 22kW AC polnjenje).

To pa večinoma že imajo.

Lej, ti ne veš kje in koliko sem jaz vozil. Dejansko je bila takrat moja ciljna potovalna hitrost na avtocestah 190 km/h. In naneslo je, da sem takrat nekaj let vozil insignio.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Moja ciljna plača je pa 50 jurjev na mesec.

paradajzos ::

Utk je izjavil:

Moja ciljna plača je pa 50 jurjev na mesec.

Se počutimo ogroženega?

Utk ::

Se ti?

paradajzos ::

Utk je izjavil:

Se ti?

Ne. Zgolj nadležen si s svojim šloganjem iz kahle. Glede na to, da sem dejansko nekaj let vozil insignio in z njo naredil 120000 km v svojih najbolj divjih letih, imam precej dobro idejo, koliko takšen avto porabi maksimalno. In to ni 7,5 L/100 km.
Sej zagovornikom EVjev ni treba tako debelo lagat.

Zgodovina sprememb…

Gambino ::

UkrFTW!! je izjavil:

Kako pa kaj EVji držijo vrednost skozi leta oz. Ali je po npr. 5 letih bolj žalostno?


EVji postanejo nepremičnine, samo pogledaš prodajo in vidiš da se isti avtomobili, razne Tesle 3, Y in VW ID3, 4 rabljene sploh prodajo ne. Gledam in vidim, da nekatere prodajajo te avtomobile že več mesecov, več kot leto dni! V glavnem čista nepremičnina!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gambino ()

paradajzos ::

Mi je pa noro po kakšnih cenah ljudje prodajajo svoje Tesle - rabljena Tesla, cena zelo podobna ceni nove (ko odšteješ subvencijo).
Razen morda če lahko kupec rabljene še enkrat za isti avto kasira 3 jurje subvencije. Pa še v tem primeru je tko bolj.

Zgodovina sprememb…

endelin ::

Ene tesle s temi smešnimi cenami se valjajo več let po avto net:) eni še kar mislijo da smo 2021

Gambino ::

paradajzos je izjavil:

Mi je pa noro po kakšnih cenah ljudje prodajajo svoje Tesle - rabljena Tesla, cena zelo podobna ceni nove (ko odšteješ subvencijo).
Razen morda če lahko kupec rabljene še enkrat za isti avto kasira 3 jurje subvencije. Pa še v tem primeru je tko bolj.


Prodajajo že, prodajo pač ne.

Rabljeni EVji izven garancije se NE kupuje in to je to, tukaj ni debate. Moraš biti malo nor in imeti jajca, da si upaš!

deco16 ::

Lagano, samo za pravi denar.

damirj79 ::

iKst_ je izjavil:

damirj79 je izjavil:


Npr ta od primerljive opreme me zanima. Menjalnik razumem, Box niti nima menjalnik. lahko niti ni na voljo v tej izdaji Clio I feel Slovenia. Mogoče je pa celo kaj takega, kar Clio ima in Box ne. Sem že ozil kako kitajsko vozilo, nazadnje MG ZS in par stvari je kar butastih.


Clio I feel Slovenija drugače ni 14 jurjev, cena velja v primeru financiranja. Torej, daj še 2 jurja zraven.

Od opreme, na pamet:
- "Avtomatik"
- Parkirni senzorji in 360 stopinsjka kamera
- Aktivni tempomat
- Keyless
- Usnjeni sedeži in armaturka

Kot rečeno, primerljiv Clio je cca. 20-21 jurjev.


Zakaj bi dal še 2 jurja zraven, če v akciji? Sej Box je tudi v "akciji" s subvencijo. Potem pa dej tudi Boxa brez subvencije, izgleda imaš viška denarja in ne izkoristiš akcij, subvencij ipd..

Caracas ::

codeMonkey je izjavil:

tac je izjavil:

hmmm, berem tole debato in je čisto iztirila glede na zdravo kmečko pamet.
Prerekate se ne kdo ima daljšega, ampak komu naredi lepši zvok, ko ga ven potegne :D

Vsak, ki kupuje avto, bi moral vedeti za kakšen namen ga rabi in temu ustrezno prilagoditi nakup.
Lahko kupiš tovornjak za vožnjo do trgovine in potem razglabljaš kakšen škart je to, velik, počasen in še težko ga parkiraš :D
Pri električnih je potrebno biti pozoren na doseg in premisliti ali investirati več v večjo baterijo, ali za tiste 1% potreb malo preveriti situacijo s polnilnicami.


Problem je v tem, da vletavajo nekateri v to temo z nekimi robnimi primeri, in jih prodajajo kot normalno stvar: npr. imeti avto na dopustu pri vticnici le 8 ur, ker drugace je 16 ur vsak dan drugje. In s tem prepricujejo ostale, ki dejansko z elektricnim avtom cisto lepo zivijo. Ali pa take, ki o tem razmisljajo.


ne, ni to problem, problem ste vsi vi, ki na to odgovarjate. Tudi po 100 krat če je treba...

codeMonkey ::

Caracas je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

tac je izjavil:

hmmm, berem tole debato in je čisto iztirila glede na zdravo kmečko pamet.
Prerekate se ne kdo ima daljšega, ampak komu naredi lepši zvok, ko ga ven potegne :D

Vsak, ki kupuje avto, bi moral vedeti za kakšen namen ga rabi in temu ustrezno prilagoditi nakup.
Lahko kupiš tovornjak za vožnjo do trgovine in potem razglabljaš kakšen škart je to, velik, počasen in še težko ga parkiraš :D
Pri električnih je potrebno biti pozoren na doseg in premisliti ali investirati več v večjo baterijo, ali za tiste 1% potreb malo preveriti situacijo s polnilnicami.


Problem je v tem, da vletavajo nekateri v to temo z nekimi robnimi primeri, in jih prodajajo kot normalno stvar: npr. imeti avto na dopustu pri vticnici le 8 ur, ker drugace je 16 ur vsak dan drugje. In s tem prepricujejo ostale, ki dejansko z elektricnim avtom cisto lepo zivijo. Ali pa take, ki o tem razmisljajo.


ne, ni to problem, problem ste vsi vi, ki na to odgovarjate. Tudi po 100 krat če je treba...


Ce bi bil naslov teme "Zakaj elektricni avtomobili niso prava stvar" bi se strinjal.

Caracas ::

Torej se ne strinjaš da je tale tema povsem zabluzila in se vsakih par postov ponavlja v nedogled?

Nisem sploh debatiral kdo ima prav, samo če boste stokrat ponovili isto (eni in drugi) ne boste imeli nič bolj prav.

Aja, kar ste že, parkrat...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Caracas ()

tac ::

vse skupaj izpade kot zelo neokusno merjenje dolžine organov.
Za nek tehnično kulturen nivo debate bi predlagal, da se opisuje najbolj primeren/neprimeren način uporabe/histogram dolžine voženj napram pogostosti teh voženj.
Tu ni prostora za osebna pretirana mnenja, kruta fizika.
Nato lahko debatiramo kako pogosto se uporabnik najde v primernem ali neprimernem načinu uporabe.
Če je seveda to cilj, če je cilj kreganje na polno, lahko še janšo in kučana damo zraven, za dobro mero :D

codeMonkey ::

Itak da je zabluzila, ampak se vsaj bluzi z vedno bolj butastimi primeri. Vmes pa se na vsake toliko napise tudi nekaj konkretnega. Jaz npr. nisem vedel, da je po Dalmaciji tako slabo stanje, in mi je cisto kul, da se je napisalo kako to zgleda danes.

Zgodovina sprememb…

iKst_ ::

paradajzos je izjavil:


Lej, ti ne veš kje in koliko sem jaz vozil. Dejansko je bila takrat moja ciljna potovalna hitrost na avtocestah 190 km/h. In naneslo je, da sem takrat nekaj let vozil insignio.


Ciljna hitrost je zaradi mene lahko tudi 300. Povprečna hitorst po evropskih avtocestah je DALEČ od tega. Nekje v rangu 100-110kmh.

Povprečno porabo za točno določen avto sem ti pa tudi že prilepil. Pa ne od enega osamljenega primera, ampak povprečje cca. 200 avtomobilov.

Evo, pa še moja poraba zadnjih cca. 2600km.



damirj79 je izjavil:


Zakaj bi dal še 2 jurja zraven, če v akciji? Sej Box je tudi v "akciji" s subvencijo. Potem pa dej tudi Boxa brez subvencije, izgleda imaš viška denarja in ne izkoristiš akcij, subvencij ipd..


Cena 14k velja v primeru financiranja. Cca. 2 jurja čez palec plačaš še obresti za lizing.

Boxa sem seveda gledal brez subvencije, za 25 jurjev. Če vzameš ceno s subvencijo je Box že v osnovi 3-4 jurje cenejši od Renaulta, potem pa se razlika z vsakim kilometrom samo še veča.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: iKst_ ()

pegasus ::

iKst_ je izjavil:

Povprečna hitorst po evropskih avtocestah je DALEČ od tega. Nekje v rangu 100-110kmh.
V idealnih razmerah.
V realnosti je pod 80km/h.

damirj79 ::

iKst_ je izjavil:


damirj79 je izjavil:


Zakaj bi dal še 2 jurja zraven, če v akciji? Sej Box je tudi v "akciji" s subvencijo. Potem pa dej tudi Boxa brez subvencije, izgleda imaš viška denarja in ne izkoristiš akcij, subvencij ipd..


Cena 14k velja v primeru financiranja. Cca. 2 jurja čez palec plačaš še obresti za lizing.

Boxa sem seveda gledal brez subvencije, za 25 jurjev. Če vzameš ceno s subvencijo je Box že v osnovi 3-4 jurje cenejši od Renaulta, potem pa se razlika z vsakim kilometrom samo še veča.


TrgoABC ti takega Cliota proda za malo več kot 15k€, brez financiranja, na gotovino. Verjamem, da ne edini. Vseeno, zdaj od tiste zgoraj navedene opreme je neki big deal samo aktivni tempomat. Resnici na ljubo, te škatlice so mestni jajčki, kjer si z njim nimaš kaj veliko pomagat. Avtomatski menjalnik OK, to že res pomeni neko razliko. Ne grem iskati info, koliko je to doplačilo v tem primeru. Mogoče pa imaš tudi prav, kdo ve :)

BigWhale ::

damirj79 je izjavil:

V vsakem primeru pa je avto tako za čas tankanja, kot polnjenja, nepremičnina. V prvem primeru je to 2-3min, v drugem pa pol urce do nekaj ur, odvisno kam priklopiš. Porabljen čas, da vtakneš kabel za polnjenje je identičen času, da vtakneš benz ročko v odprtino. Kaj sledi vmse pa je prilagojeno času, ki je za to potreben.


Zakaj tako trmasto vztrajas pri primerjavi casa polnjenja?

Velika vecina ljudi, ki gre na dopust vec kot 300km dalec, naredi en postanek. Ce je treba it na WC in kaj pojest je dovolj casa tudi za polnit avto. Je problem med dopusti? Ja, vcasih je. Jasno infrastruktura se ni tam kjer bi lahko bila.

Polnjenje za day to day uporabo je pa nekaj cesar ne obcuti povprecen uporabnik. Vsake tri dni vstekas avto in zjutraj je poln oziroma na procentu napolnjenosti, ki ga nastavis.

Jaz sem za polnjenje mojega bencinarja porabil bistveno vec casa kot sedaj za polnjenje dveh EVjev.

damirj79 je izjavil:

A ti imaš navado na dopustu hoditi vedno na isto plažo?


Jaz na dopustu ponavadi nimam namena hodit. Kaj sele vozit avto. :>

paradajzos ::

iKst_ je izjavil:

paradajzos je izjavil:


Lej, ti ne veš kje in koliko sem jaz vozil. Dejansko je bila takrat moja ciljna potovalna hitrost na avtocestah 190 km/h. In naneslo je, da sem takrat nekaj let vozil insignio.


Ciljna hitrost je zaradi mene lahko tudi 300. Povprečna hitorst po evropskih avtocestah je DALEČ od tega. Nekje v rangu 100-110kmh.

Povprečno porabo za točno določen avto sem ti pa tudi že prilepil. Pa ne od enega osamljenega primera, ampak povprečje cca. 200 avtomobilov.

Evo, pa še moja poraba zadnjih cca. 2600km.



damirj79 je izjavil:


Zakaj bi dal še 2 jurja zraven, če v akciji? Sej Box je tudi v "akciji" s subvencijo. Potem pa dej tudi Boxa brez subvencije, izgleda imaš viška denarja in ne izkoristiš akcij, subvencij ipd..


Cena 14k velja v primeru financiranja. Cca. 2 jurja čez palec plačaš še obresti za lizing.

Boxa sem seveda gledal brez subvencije, za 25 jurjev. Če vzameš ceno s subvencijo je Box že v osnovi 3-4 jurje cenejši od Renaulta, potem pa se razlika z vsakim kilometrom samo še veča.

Kot rečeno, ti nimaš pojma, kako hitro sem se jaz vozil in zagotavljam ti, da je večino časa na avtocesti bil kazalec nad 180.
Seveda pa tudi normalne ceste. Samo avtoceste je bilo več. Na koncu je bilo po 120000 km povprečno 7,0 L/100 km.
Ne vem kaj naj ti še napišem, da boš razumel. Tvoja navajenost na gas guzzlerje ni merilo.

Zgodovina sprememb…

iKst_ ::

Seveda, en pas je bil rezerviran samo zate, da si lahko vozil 180kmh. Ne se hecat no. Statistika pravi, da je povprečna hitrost na cestah pri nas okrog 100kmh, ti voziš povprečno 180. Statistika pravi, da ima omenjen avto v povprečju porabo malo čez 7 litrov, tvoj magično porabi manj pri divjanju po avtocesti.

Opaziš mogoče kak vzorec?

paradajzos ::

Ja, da sem delal po 1000 km v enem dnevu. Le kje sem to delal, od Lendave do Maribora? Od Jesenic do Ljubljane? Pa ti si bil takrat še v srednji šoli...

Zgodovina sprememb…

iKst_ ::

Leta 2000 si se ti vozil z Insignio? 9 let preden so jih začeli prodajati? Očitno si res fenomen :)

BigWhale ::

paradajzos je izjavil:


Kot rečeno, ti nimaš pojma, kako hitro sem se jaz vozil in zagotavljam ti, da je večino časa na avtocesti bil kazalec nad 180.
Seveda pa tudi normalne ceste. Samo avtoceste je bilo več. Na koncu je bilo po 120000 km povprečno 7,0 L/100 km.
Ne vem kaj naj ti še napišem, da boš razumel. Tvoja navajenost na gas guzzlerje ni merilo.


Prav NIKOGAR ne zanima koliko si ti vozil in kaksno porabo si imel.

paradajzos ::

iKst_ je izjavil:

Leta 2000 si se ti vozil z Insignio? 9 let preden so jih začeli prodajati? Očitno si res fenomen :)

Ah, moje zafrkantsko predvidevanje, kdaj si ti hodil v srednjo šolo, točno določa kdaj sem vozil insignio.
EV borec, jebiga. Za “forumsko zmago” boš lagal in prilagajal dejstva.
Pa ti ne bi bilo treba. 7,5 L/100 km je pretiravanje. Povprečni voznik dizla nima na strehi vedno truge, ane?
Sam bi že lani imel Tesla M3, če Musk ne bi sighajlal. In tudi če bi jo že imel, ne bi danes lagal o tem, kako grozno požrešni so dizli.

BigWhale je izjavil:

paradajzos je izjavil:


Kot rečeno, ti nimaš pojma, kako hitro sem se jaz vozil in zagotavljam ti, da je večino časa na avtocesti bil kazalec nad 180.
Seveda pa tudi normalne ceste. Samo avtoceste je bilo več. Na koncu je bilo po 120000 km povprečno 7,0 L/100 km.
Ne vem kaj naj ti še napišem, da boš razumel. Tvoja navajenost na gas guzzlerje ni merilo.


Prav NIKOGAR ne zanima koliko si ti vozil in kaksno porabo si imel.

Tudi mene ne zanimajo laži iKst o tem, koliko porabi njegova insignia. Daj še njemu napiši isto. Brez njegovega BSa se jaz sploh oglasil ne bi.

Zgodovina sprememb…

telexdell ::

Povprečna hitrost na odsekih nemških AC kjer sploh ni omejitve hiotrosti je tam 113 km. Tu pa eni sanjajo o 150 ali več km/h. Ko pa se zbudijo pa opazijo, da so se jim zgodile mokre sanje, medtem ko so sanjali, da vozijo.

Pa še link do članka
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: telexdell ()

paradajzos ::

Kul :) Itak to NIKOGAR ne zanima in tega nisem dolžan dodatno pojasnjevat. In zato ne bom. Fenboyz will fenboy and will be fenboyz.

Zgodovina sprememb…

Grimnir3 ::

Od doma do Pule imam malo manj kot 240km.

Nazadnje sem bil začetek meseca, pri čemer sem potoval zvečer in je bila AC res praktično prazna večino časa.

Tempomat sem imel na 150 na slovenski ac in na 130 na hrvaskem.

Vozil sem dve uri in pol kar ni niti 100km/h povprečje.

Toliko o tem koliko je zares povprečna hitrost potovanja. Ko razni "dirkači" trdijo da so celo pot vozili 150+

:))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grimnir3 ()
««
1283 / 1284
»»