» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1264 / 1276
»»

jernejl ::

telexdell je izjavil:

Zanimovo, kako je folk funkcionalno nepismen. Česa od:
...Tankali smo vedno: se prižge lučka-polno...

nisi razumel, da ti dodatno pojasnim?
Funkcionalno nepismeni ste tisti, ki iz nekega neracionalnega razloga tankate zgolj takrat, ko vam že cel teden gori lučka, in morate potem zaradi tega ekstra na črpalko, namesto da bi dopustili možnost, da greste tankat tudi malo pred prižgano lučko (ker se pač redkeje vozite mimo črpalke), pa vam ne bi bilo treba delat ekstra poti.
Jaz sicer ne verjamem, da je kdo v resnici tako butast, da bi to počel, ampak si si pač tale primer preprosto izmislil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

telexdell ::

jernejl je izjavil:

telexdell je izjavil:

Zanimovo, kako je folk funkcionalno nepismen. Česa od:
...Tankali smo vedno: se prižge lučka-polno...

nisi razumel, da ti dodatno pojasnim?
Funkcionalno nepismeni ste tisti, ki iz nekega neracionalnega razloga tankate zgolj takrat, ko vam že cel teden gori lučka, in morate potem zaradi tega ekstra na črpalko, namesto da bi dopustili možnost, da greste tankat tudi malo pred prižgano lučko (ker se pač redkeje vozite mimo črpalke), pa vam ne bi bilo treba delat ekstra poti.
Jaz sicer ne verjamem, da je kdo v resnici tako butast, da bi to počel, ampak si si pač tale primer preprosto izmislil.

Mislim- a je zares tako težko razumeti besedno zvezo ...ko se prižge lučka...
To ne pomeni, da lučka sveti cel teden ampak je trenutno stanje. Pa, ko se je prižgala je bilo v tanku še več kot 5 l dizla, kar je bilo dovolj za 120 km po oceni računalnika dejansko pa še nekaj 10 km več- torej za več, kot bolj pametni od mene hodite tankat. In ko se je nekomu prižgala lučka smo morali iti posebej na pot, da smo natankali avto.
Pa saj to ni taka raketna znanost, da je ne bi razumeli tudi vesoljski znanstveniki kateri ilegalno migrirajo k nam;(;(
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

UkrFTW!! ::

telexdell je izjavil:


Prej pa sem prišel domov, pol sva se pa z ženo spodbujala kdo bo šel v trgovino, da bo spotoma nafilal tank.
Pač- električna vtičnica je v vsaki hiši, tankštele pa ni v vsakem mestu.

Precej bedarij se prebere na tem forumu.

telexdell ::

UkrFTW!! je izjavil:

telexdell je izjavil:


Prej pa sem prišel domov, pol sva se pa z ženo spodbujala kdo bo šel v trgovino, da bo spotoma nafilal tank.
Pač- električna vtičnica je v vsaki hiši, tankštele pa ni v vsakem mestu.

Precej bedarij se prebere na tem forumu.

Očitno si moral še ti dodati svoj doprinos med vse neumnosti na forumu.

PS sem bil pred kratkim na oddihu v Moravskih Toplicah. Najdeš v Moravcih tankštele, vtičnica pa je v vsakem apartmaju ali bungalovu?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

jernejl ::

telexdell je izjavil:

jernejl je izjavil:

telexdell je izjavil:

Zanimovo, kako je folk funkcionalno nepismen. Česa od:
...Tankali smo vedno: se prižge lučka-polno...

nisi razumel, da ti dodatno pojasnim?
Funkcionalno nepismeni ste tisti, ki iz nekega neracionalnega razloga tankate zgolj takrat, ko vam že cel teden gori lučka, in morate potem zaradi tega ekstra na črpalko, namesto da bi dopustili možnost, da greste tankat tudi malo pred prižgano lučko (ker se pač redkeje vozite mimo črpalke), pa vam ne bi bilo treba delat ekstra poti.
Jaz sicer ne verjamem, da je kdo v resnici tako butast, da bi to počel, ampak si si pač tale primer preprosto izmislil.

Mislim- a je zares tako težko razumeti besedno zvezo ...ko se prižge lučka...
To ne pomeni, da lučka sveti cel teden ampak je trenutno stanje. Pa, ko se je prižgala je bilo v tanku še več kot 5 l dizla, kar je bilo dovolj za 120 km po oceni računalnika dejansko pa še nekaj 10 km več- torej za več, kot bolj pametni od mene hodite tankat. In ko se je nekomu prižgala lučka smo morali iti posebej na pot, da smo natankali avto.
Pa saj to ni taka raketna znanost, da je ne bi razumeli tudi vesoljski znanstveniki kateri ilegalno migrirajo k nam;(;(
A pol imata z ženo oba avtistično motnjo, da morata na črpalko natanko tedaj, ko se prižge lučka, in ne recimo nekaj dni prej ali kasneje, ko bi itak šel spotoma tankat? Potem je logično, da moraš praktično vedno posebej na pot. Ampak to je enako, kot če bi se ti zdelo, da moraš EV dat polnit zmeraj natanko tedaj, ko bi stanje baterije padlo iz 21% na 20% in bog ne daj malo prej ali kasneje. Zvečer pred spanjem bi bil 1% preveč in ne bi dal polnit, zjutraj ko bi moral na pot bi pa ugotovil, da ne bo šlo, ker moraš dat avto polnit.

telexdell ::

jernejl je izjavil:

A pol imata z ženo oba avtistično motnjo, da morata na črpalko natanko tedaj, ko se prižge lučka, in ne recimo nekaj dni prej ali kasneje, ko bi itak šel spotoma tankat? Potem je logično, da moraš praktično vedno posebej na pot. Ampak to je enako, kot če bi se ti zdelo, da moraš EV dat polnit zmeraj natanko tedaj, ko bi stanje baterije padlo iz 21% na 20% in bog ne daj malo prej ali kasneje. Zvečer pred spanjem bi bil 1% preveč in ne bi dal polnit, zjutraj ko bi moral na pot bi pa ugotovil, da ne bo šlo, ker moraš dat avto polnit.

Spet težave z razumevanjem prebranega? navedel sem, da se je ob prižigu lučke začelo- kdo bo šel v trgovino, ne pa da je eden šel na vrat na nos v trgovino in tankat...

Očitno raketna znanost- sonce se je skrilo za dvatisočaka zato lahko grem zalivat vrt. Če še kaj ne bo jasno, pojasnim zvečer ali jutri zjutraj, če bo imel kak sosed pivo preveč.:):)
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Gregor P ::

Jaz grem zdajle sicer na gasilsko veselico, peš se razume, samo te še zmeraj ne razumem, zakaj moraš iti posebej na izlet na bencinsko pumpo, ko zasveti lučka, in ne kdaj prej sproti oz. kasneje?:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

jernejl ::

telexdell je izjavil:

jernejl je izjavil:

A pol imata z ženo oba avtistično motnjo, da morata na črpalko natanko tedaj, ko se prižge lučka, in ne recimo nekaj dni prej ali kasneje, ko bi itak šel spotoma tankat? Potem je logično, da moraš praktično vedno posebej na pot. Ampak to je enako, kot če bi se ti zdelo, da moraš EV dat polnit zmeraj natanko tedaj, ko bi stanje baterije padlo iz 21% na 20% in bog ne daj malo prej ali kasneje. Zvečer pred spanjem bi bil 1% preveč in ne bi dal polnit, zjutraj ko bi moral na pot bi pa ugotovil, da ne bo šlo, ker moraš dat avto polnit.

Spet težave z razumevanjem prebranega? navedel sem, da se je ob prižigu lučke začelo- kdo bo šel v trgovino, ne pa da je eden šel na vrat na nos v trgovino in tankat...
A potem nista šla na vrat na nos v trgovino, ampak čez tri dni, ko sta pač od tam nekaj rabila, in spotoma napolnila rezervoar? Razumem.
Je pa zanimivo, kakšne motnje imate nekateri, da se ob prižigu lučke za rezervo začnete pogovarjati o obisku trgovine :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

BigWhale ::

bambam20 je izjavil:

60 kWh je minimum pri EV-ju da se spodobno voziš. vse ostalo je samo preračunavanje.

Nič ne razmišljate žal. Cene EV-jev gredo dol. VSe pada. Francoski EV-ji so klump...


Jaz se ze sest let vozim z Leafom in 40 kWh baterijo. Shocking!

Pazi zdej to ...

VCasIH gReM tUD NA AvtoCEsTO!!1111oneoneneleventeen!11

BigWhale ::

hojnikb je izjavil:

Tesla ma precej nizjo porabo in precej hitro polnjenje za 400V, tko da na povprečni 50-150kW polnilnici dodaš več dosega v pol ure kot pri ioniqu...


Sorry, sam Teslino polnjenje je zaradi krivulje polnjenja butast. A bo baterija dalj zdrzala zaradi tega? Ne vemo. Bojda bo. Tistih 250kW prakticno nikoli ne vidis. Med 50 in 150kW pa polni, verjetno pocasneje od Ioniqa. Razlika pri dejanski porabi in casu, je pa v primerjavi s Teslo marginalna in je predvsem samo stevilka na papirju. Bjorn se je z Ioniqom vozil 40 minut dalj na 1000km, s tem da je z Ioniqom vozil v dezju. To je brez veze.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

hojnikb ::

sam efficiency je še vedno king, tut če maš bedno charging krivuljo... Kot rečeno, na 50kW bota oba filala enako hitro do ~80%, sam da bo tesla dodala bistveno več range-a zarad manjše porabe...
#brezpodpisa

kow ::

BigWhale je izjavil:


Sorry, sam Teslino polnjenje je zaradi krivulje polnjenja butast. A bo baterija dalj zdrzala zaradi tega? Ne vemo. Bojda bo. Tistih 250kW prakticno nikoli ne vidis. Med 50 in 150kW pa polni, verjetno pocasneje od Ioniqa.


Dvomim, da je butasto in so se tako odlocili brez premisleka. Pozabljas, da je Tesla edini proizvajalec, ki dela s prodajo BEV profit. Ostali tolcejo izgube ali so okoli nicle (kar je pri rastoci prodaji lahko dober rezultat). Kakorkoli, Tesla bi lahko s povecanjem hitrosti charganje mocno izboljsala uporabnost svojih avtomobilov. Tu je ociten prostor za izboljsanje njihovih avtomobilov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

telexdell ::

Gregor P je izjavil:

Jaz grem zdajle sicer na gasilsko veselico, peš se razume, samo te še zmeraj ne razumem, zakaj moraš iti posebej na izlet na bencinsko pumpo, ko zasveti lučka, in ne kdaj prej sproti oz. kasneje?:D

Matr ste eni trdi. Se vdam- enim je dano da razumejo, drugim pač ni.

jernejl je izjavil:

A potem nista šla na vrat na nos v trgovino, ampak čez tri dni, ko sta pač od tam nekaj rabila, in spotoma napolnila rezervoar? Razumem.
Je pa zanimivo, kakšne motnje imate nekateri, da se ob prižigu lučke za rezervo začnete pogovarjati o obisku trgovine :))

Ljudje smo si pač različni in še sreča, da je tako. Si predstavljate, da bi obstajali le @Jerneji in bi tako bili za vsakega @Jerneje vsi drugi moteni>:D
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Zgodovina sprememb…

codeMonkey ::

hojnikb je izjavil:

sam efficiency je še vedno king, tut če maš bedno charging krivuljo... Kot rečeno, na 50kW bota oba filala enako hitro do ~80%, sam da bo tesla dodala bistveno več range-a zarad manjše porabe...


Dans ni nic boljsa od ene Skode. Enyaq hatchback na vecjih kolesih je primerljiv, kaj sele coupe verzija. Se ze vidi da mutis, ko neke robne primere isces, kot je 50kW polnilnica.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

pejt mal po balkanu, pa boš vidu kak luksuz je ze 50kW polnilnica...

Ampak boš spet "robni primeri!!!!!!!!!!!!!!!!!"
#brezpodpisa

kow ::

Kaj pa, ko so polnilnice polne? S kaksnimi hitrostmi polnejo? Ti appi povejo kumulativne limite?

telexdell ::

kow je izjavil:

Kaj pa, ko so polnilnice polne? S kaksnimi hitrostmi polnejo? Ti appi povejo kumulativne limite?

Ti aapi ti povedo le nazivne podatke polnilnic. Četudi ima neka polnilnica moč 50 kW in si daleč naokrog sam tam pri polnilnici ni nobene garancije, da boš lahko polnik z nazivno močjo 50 kW. Mogoče bo šlo zgolj z 10 kW? Tu precej pomagajo mnenja uporabnikov, da veš kaj pričakovati.
Drugače pa- ločiti je treba službene poti in potovanje na dopust. Pri službenih poteh je čas pomemben. Zato službeno potujem (npr. Beograd, Skopje...) z letalom in me destinaciji ali pobere poslovni partner ali pač najamem Rent a Car. Ko pa greš na dopust pa lahko načrtuješ pot tako, da si med polnjenjem ogledaš kako znamenitost ali si privoščiš obed ali... Pol pa čas polnjenja ni tako pomemben.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

karafeka ::

Pozna kdo kakšne mehanične youtube kanale, kjer rešujejo probleme na EVjih? Recimo kaj takega https://m.youtube.com/@OutofSpecRenew/v..., kjer menjuje baterije, razstavlja motorje in menja ležaje itd.

DamijanD ::

app, kjer lahko uporabniki objavljajo status polnilnic: https://and-charge.com/

karafeka: na vsake toliko časa je kaj takega tudi pri bjornu

kow ::

telexdell je izjavil:

kow je izjavil:

Kaj pa, ko so polnilnice polne? S kaksnimi hitrostmi polnejo? Ti appi povejo kumulativne limite?

Ti aapi ti povedo le nazivne podatke polnilnic. Četudi ima neka polnilnica moč 50 kW in si daleč naokrog sam tam pri polnilnici ni nobene garancije, da boš lahko polnik z nazivno močjo 50 kW. Mogoče bo šlo zgolj z 10 kW? Tu precej pomagajo mnenja uporabnikov, da veš kaj pričakovati.


Moje vprasanje je, ce so podatki o maksimalni moci (in distribuciji) cele postaje polnilnic, ne posamezne (ala 350W moci).

iKst_ ::

Odvisno od polnilnic. Novejši Superchargerji, Ionity itd. naj bi zagotavljali nazivno moč ne glede na to kako zasedena je polnilna postaja.

V praksi ni vedno tako. Za nižjo moč polnjenja je lahko krivih več stvari. Med drugim tudi npr. pregrevanje kablov oz. pregrevanje polnilnice, če hlajenje polnilnice ne dela ali ne dela optimalno. Trafo, ki je zmontiran na polnilni postaji verjetno tudi ne dela vedno optimalno (ugibam).

codeMonkey ::

hojnikb je izjavil:

pejt mal po balkanu, pa boš vidu kak luksuz je ze 50kW polnilnica...

Ampak boš spet "robni primeri!!!!!!!!!!!!!!!!!"


Ni treba. Ker tudi tam dvomim, da so prednosti. Celo sprasujem se, ce bi pri 90%+ SOC pri Tesli izkoristil vso moc (ce pravis da so luksuz, potem si predstavljam da zelis polniti na polno), ker zelo pocepne zgoraj. Enyaq se pri 80% SOC polni hitreje kot Tesla pri 70%.


BTW ko smo ze pri lokacijah kjer ni polnilnic. Teslin Trip Planner ze podpira 3rd party polnilnice za planiranje, pripravo baterije ipd.?

Zgodovina sprememb…

fikus_ ::

RobertMavric je izjavil:



In zakaj rabiš 430 konjev in Twinga ?
Od torka si lastim "Wuhansko Škatlo" z "100 konji" in po odbiti subvenciji za 17.700€.

Ker vsak dan napravim cca.100km in je moja "Francoska smetišnca" dotrajana sem pred razbijanjem pujska v roke vzel kalkulator.
Francoska smetišnca mi je pila 6.6l/100 kar je dnevno cca. 10€
Wuhanska škatla po specifikacijah pije 15kWh/100 kar je cca. 2,2€, če filam ponoči doma oziroma 2,5€ če filam čez dan(nižja sezona)
Na DC polnilnici sem dal 11€ za 21kWh kar je cca. 7,5€/100

Včeraj je bil prvi bolj pravi test: Tolmin-Šk.loka-Ljubljana in nazaj (200km) - 12kWh/100 s tem, da je od Loke nazaj vozila žena, ki sem ji moral regeneracijo dati na minimum. Sam bi pridobil še kaj dol čez Kladije. Glede na povprečno 50km/h ga nisem prav šparal.

Skratka: Včasih je dobro vključiti ZKP - zdravo kmečko pamet.


Korektno razmišljanje.

"Wuhanska Škatla" je?
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Kebo ::

Verjetno Dongfeng box.

iKst_ ::

BTW ko smo ze pri lokacijah kjer ni polnilnic. Teslin Trip Planner ze podpira 3rd party polnilnice za planiranje, pripravo baterije ipd.?


Od Februarja 2025 naprej, ja.

BigWhale ::

hojnikb je izjavil:

pejt mal po balkanu, pa boš vidu kak luksuz je ze 50kW polnilnica...

Ampak boš spet "robni primeri!!!!!!!!!!!!!!!!!"


Men so rekl, da s Teslo ne rabis nikol cakat in so 50kW polnilnice za reveze, ki ne premorejo boljsega avtomobila ... Dejte se ze odlocit, no. :D

iKst_ ::

In ti si jim slepo verjel, namesto, da bi se malo pozanimal pred nakupom? Ali samo malo trolaš?

BigWhale ::

iKst_ je izjavil:

In ti si jim slepo verjel, namesto, da bi se malo pozanimal pred nakupom? Ali samo malo trolaš?


Priblizno tolk trolam kot hojnik, samo da pri tem ne nabijam nekaj v tri dni.

Tesla ima se vedno dost bolj neoptimalno krivuljo polnjenja v primerjavi z nekaterimi drugimi znamkami, ce gledamo moc in s tem tudi cas polnjenja. To je dejstvo. Zakaj ima tko nastavljen v bistvu ni pomembno, ce debatiramo o casu polnjenja.

Ampak potem ven privlect 50kW polnjenje in da bo Tesla isto hitr filala na 50kW kot nek drug avto, in hkrati to se zagovarjat z balkanom, je pac butast.

Ker, a ves, debate s teslasi gredo nekak tkole:
- tesla ma najboljso charging infrastrukturo v galaksiji!1!1
- sam ... tle smo na balkanu, pa nekak ni tko?
- ja sam si si kriv, kaj se pa vozis po balkanu, poglej moderni svet!!!!

... some time later ...

- tesla pocasneje polni od konkurence
- jaaa, sam pr 50kW polni HITREJ!!!
- uhm, ampak na mocnejsih pa ne...
- K se bos vozu NA BALKANU si bos zelel 50kW!

Konsistentni so k kurji drek - niso.

codeMonkey ::

iKst_ je izjavil:

In ti si jim slepo verjel, namesto, da bi se malo pozanimal pred nakupom? Ali samo malo trolaš?


Jaz sem imel napacno predstavo o Tesli ravno ker jih tukaj nekaj navaja neka “dejstva”, ki sploh ne drzijo (tudi taki ki je niti nimajo). In ko sem ravno sel v nakup novega avta ter raziskal zadeve, mi je hitro postalo jasno, da se tu precej nabija. Kaksen BW in se kdo ti da realno mnenje, drugih pa ni za jemati resno. Ce zdaj recem, da imas zdaj softver na nivoju v Skodi in celo za razred boljse asistencne sisteme, se bo spet sprozil plaz nabijanja. Ampak tisti, ki je malo sprobal, ze ve. Pa ne da Tesla ni dober avtomobil, je, ampak zdalec da ti najbolje pokrije potrebe, in drugo je srot. Clovek ne sme omeniti Ioniq 5, ker je seveda po defaultu Tesla boljsa.

Zgodovina sprememb…

iKst_ ::

Tesla ima se vedno dost bolj neoptimalno krivuljo polnjenja v primerjavi z nekaterimi drugimi znamkami, ce gledamo moc in s tem tudi cas polnjenja. To je dejstvo. Zakaj ima tko nastavljen v bistvu ni pomembno, ce debatiramo o casu polnjenja.


Kdo pa trdi, da ima Tesla najboljšo krivuljo polnjenja? Hojnik je samo napisal, da je Tesla zelo učinkovita, kombinacija hitrga polnjenja in učinkovitosti pa pomeni, da si v povprečju najmanj časa na polnilnicah.

Pa ne da Tesla ni dober avtomobil, je, ampak zdalec da ti najbolje pokrije potrebe, in drugo je srot. Clovek ne sme omeniti Ioniq 5, ker je seveda po defaultu Tesla boljsa.


Jaz nimam problema z Ioniq 5. Problem imam z ljudmi, ki trdijo stvari, ki niso resnične. Zgoraj je bila npr. debata o prostornini prtljažnika, pa je nekdo privlekel na plan Bjornov banana box test kot dokaz, da ima Ioniq 5 večji prtljažnik od Model Y. Če pogledaš dejanski video (ali še boljše, primerjaš v živo) ti je hitro jasno, da v praksi Ioniq ni niti blizu, samo bolj optimalne oblike je za prevažanje škatel točno določene dimenzije.

pegasus ::

Banana boxi so popolnoma irelevantni pri e-gmp izdelkih. Veliko bolj zaskrbljujoč je ICCU failure rate in dejstvo, da ljudem to crkne po 3x, 4x, 5x ... torej napaka v osnovi ni odpravljena.

hojnikb ::

Kdo pa trdi, da ima Tesla najboljšo krivuljo polnjenja? Hojnik je samo napisal, da je Tesla zelo učinkovita, kombinacija hitrga polnjenja in učinkovitosti pa pomeni, da si v povprečju najmanj časa na polnilnicah.


Točn to je moj point, pa so eni pretrdi, ker razumejo sam kW. Ja, to da ma tesla bedno charging krivuljo, je znano ze od nekdaj. AMPAK kjub temu so hitrosti polnjenja v km/h (ker to je v resnic podatek, k te zanima na roadtripu) še vedno precej ok, kjub krivulji (niso pa seveda najhitreši -- casi in point hyundai z 800V).

Seprav pod črto; tam k so 800V rapid chargerji (seprav ideal world), boš z hyundai nekaj hitreši (kaj pretirano pa tut ne, glej 1000km challenge), vsepovsod drugje, k nimaš dostopa do 800V ali 150kW+ chargerjov, bo pa tesla hitrejša zaradi učinkovitosti. Zato pravi, efficiency je king. Če ima pa avto še dobro krivulju, je pa čista zmaga.

pegasus je izjavil:

Banana boxi so popolnoma irelevantni pri e-gmp izdelkih. Veliko bolj zaskrbljujoč je ICCU failure rate in dejstvo, da ljudem to crkne po 3x, 4x, 5x ... torej napaka v osnovi ni odpravljena.


točno to... In to ni nekaj kar si želiš pr _električnem_ avtu...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

codeMonkey ::

iKst_ je izjavil:


Jaz nimam problema z Ioniq 5. Problem imam z ljudmi, ki trdijo stvari, ki niso resnične. Zgoraj je bila npr. debata o prostornini prtljažnika, pa je nekdo privlekel na plan Bjornov banana box test kot dokaz, da ima Ioniq 5 večji prtljažnik od Model Y. Če pogledaš dejanski video (ali še boljše, primerjaš v živo) ti je hitro jasno, da v praksi Ioniq ni niti blizu, samo bolj optimalne oblike je za prevažanje škatel točno določene dimenzije.


Vidis kako se od nabijanja zamegli bistvo debate. Namrec kot prostornejsa alternativa se je omenjalo model 3. Pa smo presli na model Y. Pa pri Tesli sem bral da prostornine v litrih ne navajajo do police, kot ostali, ampak do strehe (pac je ptrebno biti previden ce to res drzi, tu se pa to prosto navaja). Pa da se polni hitreje je bilo receno. Ko smo ugotovili, da se ne, smo pa sli na 50kW polnilnice.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Clovek ne sme omeniti Ioniq 5, ker je seveda po defaultu Tesla boljsa.


Ko vzameš v kontekst ceno, tesla pač ponuja bolje zaokrozen avto k hyundai. Zato se jih pa tudi proda bistveno več. Sj kupci niso neumni. Pr ioniqu pač dobiš premal avta za teh 50 jurjov.

Pa da se polni hitreje je bilo receno. Ko smo ugotovili, da se ne, smo pa sli na 50kW polnilnice.


50kW polnilnice so ble zgolj ilustracija kaj pomeni, če ima avto bistveno boljši efficiency. Seveda, če zivis na severu, potem te ta podatek ne briga, ker maš 250kW+ na vsakem koraku.
Pebi pejte mal ven in ne glejte samo bjorna izza naslonjača. Bo hitro jasno, da je real world še kaj druga kt norveška....
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

iKst_ ::

50kW polnilnice so ble zgolj ilustracija kaj pomeni, če ima avto bistveno boljši efficiency. Seveda, če zivis na severu, potem te ta podatek ne briga, ker maš 250kW+ na vsakem koraku.
Pebi pejte mal ven in ne glejte samo bjorna izza naslonjača. Bo hitro jasno, da je real world še kaj druga kt norveška....


Če smo ravno pri Bjornu. Ravno danes je dal ven 1000km test Model 3 LR RWD. Rezultat je bil 9 ur in 10 minut. Torej, tudi na severu, kjer imaš 250kW+ na vsakem koraku je Tesla konkretno hitrejša od 800V konkurence.

hojnikb ::

Ampak that cant possibly be!!!!!!! A nima tesla ful bedne chargining krivulje??????????????

Almost as if, da če mogoče hočeš nekam pridit in če filaš v sweetspotu, sploh ni _tako_ slaba hitrost...
#brezpodpisa

codeMonkey ::

hojnikb je izjavil:


50kW polnilnice so ble zgolj ilustracija kaj pomeni, če ima avto bistveno boljši efficiency. Seveda, če zivis na severu, potem te ta podatek ne briga, ker maš 250kW+ na vsakem koraku.
Pebi pejte mal ven in ne glejte samo bjorna izza naslonjača. Bo hitro jasno, da je real world še kaj druga kt norveška....


Ok. Kako v real worldu v Teslinem trip plannerju vkljucim v sistem te 50kW polnilnice, da mi jih uposteva pri izracunu poti? Resno me zanima kako to dela?

hojnikb ::

Nwm, to boš mogu vprašat lastnike tesel.

Js na svojem čungalungecu vpišem v ABRP, k laufa na infotainmentu in upošteva tudi le te...


Btw..
ioniq5 lr
Optimum charging area 1% - 63%
Optimum charging speed included 5 minutes loss 155.8 kW
Optimum charge stop time 19m 5s

tesla 3 lr
Optimum charging area 5% - 42%
Optimum charging speed included 5 minutes loss 118.8 kW
Optimum charge stop time 14m 34s


Nič kaj hudo nizja hitrost v sweetspotu. Pa s teslo si lazje privoščiš bit na ~50% ali manj, ker imaš z 50% več range-a k z ioniqom. Pa verjetno bi bila hitrost za teslo še večja če odšteješ 5minut, ker imaš bistveno hitrejši hadnshake in ni treba jajcat z appi.

Again, efficiency is king.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

codeMonkey ::

iKst_ je izjavil:

50kW polnilnice so ble zgolj ilustracija kaj pomeni, če ima avto bistveno boljši efficiency. Seveda, če zivis na severu, potem te ta podatek ne briga, ker maš 250kW+ na vsakem koraku.
Pebi pejte mal ven in ne glejte samo bjorna izza naslonjača. Bo hitro jasno, da je real world še kaj druga kt norveška....


Če smo ravno pri Bjornu. Ravno danes je dal ven 1000km test Model 3 LR RWD. Rezultat je bil 9 ur in 10 minut. Torej, tudi na severu, kjer imaš 250kW+ na vsakem koraku je Tesla konkretno hitrejša od 800V konkurence.


Katere konkurence? Katera limuzina te velikosti je na 800V? Malo bo treba lociti kdaj govoris o Tesli v splosnem smislu in kdaj o specificnem modelu. Jasno je, da ce ti je mala poraba na AC kljucna, da je model 3 top avto. Nic novega.

Zgodovina sprememb…

kow ::

iKst_ je izjavil:


Če smo ravno pri Bjornu. Ravno danes je dal ven 1000km test Model 3 LR RWD. Rezultat je bil 9 ur in 10 minut. Torej, tudi na severu, kjer imaš 250kW+ na vsakem koraku je Tesla konkretno hitrejša od 800V konkurence.


Bjorn se ustavlja optimalno. Sicer ni nujno, da imas vedno taksno opcijo. Ampak ja, vse vec avtov ima rezultat pod 10h. Luksuzni so ze dosegli 9h. Neverjeten napredek v zadnjih letih.

hojnikb ::

Sj to je fora 1000km challange-a. Optimalni charging stopi in ignoriranje zunanjih variabilk (deductions deductions)...

Katere konkurence? Katera limuzina te velikosti je na 800V? Malo bo treba lociti kdaj govoris o Tesli v splosnem smislu in kdaj o specificnem modelu.


na ioniq6 smo pozabl?
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

iKst_ ::

codeMonkey je izjavil:


Ok. Kako v real worldu v Teslinem trip plannerju vkljucim v sistem te 50kW polnilnice, da mi jih uposteva pri izracunu poti? Resno me zanima kako to dela?


Zgoraj desno na zemljevidu klikneš ikono za prikaz polnilnic in klikneš na polnilnico, kjer se želiš ustaviti, ali pa jo izbereš iz seznama na desni strani zemljevida.

pegasus ::

Also, 1000km challenge bo še v tem desetletju postal obsolete - takoj ko bodo vozila zmogla več kot 1000km z enim polnjenjem. BMW že grozi z avti z 800km dosega ...

endelin ::

Grozijo z 800 dometa pri 90kmh:D pri višjih hitrosti fizika naredi svoje

Kako se vam zdi panoramic view v bmw ix3 in vseh novih bmw od modelnega leta 2027 naprej?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: endelin ()

pegasus ::

Da, za višje hitrosti boš rabil Aptero. Alternativno bodo drugi proizvajalci primorani začeti upoštevati fiziko.

hojnikb ::

pegasus je izjavil:

Also, 1000km challenge bo še v tem desetletju postal obsolete - takoj ko bodo vozila zmogla več kot 1000km z enim polnjenjem. BMW že grozi z avti z 800km dosega ...


Glede na to da ze danes obstaja Nio ET5 z 150kWh baterijo, mislim, da je 1000km challange brez postankov dost dosegljiv cilj.
#brezpodpisa

codeMonkey ::

hojnikb je izjavil:


Again, efficiency is king.


Gre za cisto drugacno vozilo. Seveda je tako. Ampak mogoce pa nekdo noce limuzine kot je model 3 in ga nekaj minut na 1000 km ne gane.

iKst_ ::

pegasus je izjavil:

Also, 1000km challenge bo še v tem desetletju postal obsolete - takoj ko bodo vozila zmogla več kot 1000km z enim polnjenjem. BMW že grozi z avti z 800km dosega ...


V resnici je že danes obsolete oz. je samo še en benchmark zanimiv predvsem samo za geeke, ki spremljamo te zadeve.

V praksi se lahko brez problema ta trenutek vsedem v avto in odpeljem 1000km daleč. Sicer bom kakšno uro počasnejši kot z dizlom, to je pa tudi vse.

kow ::

Ce bo range vecji, bo pac folk hotel manj aerodinamicen avto. Demografska slika se itak spreminja. Noben 50 star clovek ne rabi avta, ki ima 1000km range. Saj ne bo med voznjo scal v plastenko. Imo, bo trg hotel vse hitrejse polnenje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

codeMonkey ::

iKst_ je izjavil:

codeMonkey je izjavil:


Ok. Kako v real worldu v Teslinem trip plannerju vkljucim v sistem te 50kW polnilnice, da mi jih uposteva pri izracunu poti? Resno me zanima kako to dela?


Zgoraj desno na zemljevidu klikneš ikono za prikaz polnilnic in klikneš na polnilnico, kjer se želiš ustaviti, ali pa jo izbereš iz seznama na desni strani zemljevida.


Torej ti ne planira poti s temi polnilnicami? Kaj ce na poti ni TSC? Ti splanira pot, zagreje baterijo na ostalih? So ze postimali?
««
1264 / 1276
»»