Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi

J.McLane ::
codeMonkey je izjavil:
Zakaj je novi R5 toliko visji razred? Ker manjsi nima smisla. Zakaj nima smisla? Ker je z majhno baterijo neuporaben. Zakaj je z majhno baterijo neuporaben? Ker predolgo cakas za cas, ki ga z njo prevozis. Zakaj cakas predolgo? Ker je hitrost polnjenja povezana s kapaciteto baterije.
To je delno res, ni pa nujno, zelo odvisno od zasnove baterije, ampak ja v splošnem velja, baterije optimizirane za baterijsko gostoto, ki jih dobimo v EVjih to kar velja.
Recimo Skoda Elroq 85 polni povprečno s 124 kW (1,5 C), Elroq 50 pa z 90 kW (1,6 C), Renault 5 z 52 kW polni povprečno s 70 kW, kar je samo 1.3 C. Ekstrem na tem področju je bil prvi IONIQ z 28 kWh, ki je polnil preko 2 C.
Podatke sem dobil na https://ev-database.org/
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

ChatGPT ::
Nov bencinski clio je enih 10 jurjev cenejsi kot elektro petka.
Ko odstejes subvencijo pri R5 je pa razlike samo se 3k, pa se to ker imajo trenutno na Cliota 1k dodatnega popusta. Lahko pa vzames tudi zoeja, enega imajo se na zalogi in je z 52kw baterijo, mislim da tocno 16k.
Nov bencinski clio je enih 10 jurjev cenejsi kot elektro petka.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Vzami uradni cenik in primerjaj osnovne modele. Ce primerjas mocnejse modele pa swe cliota vzemi mocnejsega in bolje opremljenega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ChatGPT ()

Gregor P ::
Cela poanta nakupa Cliota je ravno v tem, da je čim manj opremljen; ne bom vendar kupoval leder zice in ne vem kaj še vse pri Cliotu, ali?
P.S.: drugo je nakup nekega posebnega športno predelanega Clia za zabavo. Tako kot Smart Brabus npr.; to je nek drug svet športa in zabave.

P.S.: drugo je nakup nekega posebnega športno predelanega Clia za zabavo. Tako kot Smart Brabus npr.; to je nek drug svet športa in zabave.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()

ChatGPT ::
Cela poanta nakupa Cliota je ravno v tem, da je čim manj opremljen; ne bom vendar kupoval leder zice in ne vem kaj še vse pri Cliotu, ali?
P.S.: drugo je nakup nekega posebnega športno predelanega Clia za zabavo. Tako kot Smart Brabus npr.; to je nek drug svet športa in zabave.
Opazka je letela na zgornjo primerjavo. KEr je vzel osnovnega clia in mocnejso in opremljeno R5. Tudi R5 se dobi v osnovni izvedbi.

codeMonkey ::
codeMonkey je izjavil:
Zakaj je novi R5 toliko visji razred? Ker manjsi nima smisla. Zakaj nima smisla? Ker je z majhno baterijo neuporaben. Zakaj je z majhno baterijo neuporaben? Ker predolgo cakas za cas, ki ga z njo prevozis. Zakaj cakas predolgo? Ker je hitrost polnjenja povezana s kapaciteto baterije.
To je delno res, ni pa nujno, zelo odvisno od zasnove baterije, ampak ja v splošnem velja, baterije optimizirane za baterijsko gostoto, ki jih dobimo v EVjih to kar velja.
Recimo Skoda Elroq 85 polni povprečno s 124 kW (1,5 C), Elroq 50 pa z 90 kW (1,6 C), Renault 5 z 52 kW polni povprečno s 70 kW, kar je samo 1.3 C. Ekstrem na tem področju je bil prvi IONIQ z 28 kWh, ki je polnil preko 2 C.
Podatke sem dobil na https://ev-database.org/
To je point. Pocasi se razumemo. Pisal sem za state of the art seveda. Ampak sem z glave ocitno priblizno zadel z "nekje 2-3 C". Nekoliko prevec. Trdim samo to, da ko pride zadeva na, recimo (spet ugibam) okoli 5 C (mogoce manj), lahko s trenutnimi SC, ki dosegajo 200 kw in vec, nafilas avto z malo baterijo precej hitro, in potem lahko tudi novi E-R5 naredis bistveno ceneje, z manjso baterijo, ampak za voznjo na daljse poti, iz mesta, ogromno dobis. Seveda ne v smislu, da je treba zdaj ne vem koliko vloziti, da naredis tak avtomobil. Ampak nek solid-state, ali nekaj, ko se skalira, in ce to omogoca, potem je se ta robni primer avtomaticno pokrit.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

a_borlak ::
Ker nas zastrupljajo. Kvaliteta zivljenja bi se izboljsala.
Električni avto je že "čist", ampak kako se pridobiva elektrika za to, da se jih potem lahko polni, je pa druga stvar.
o+ nevone
Ker nafta, ki jo potegnemo iz zemlje je pa studenčnica, ki jo spiješ za boljši dan? Da o vseh izlivih nafte, večjih, manjših niti ne govorimo, poleg tega jo je potrebno rafinirati, dostaviti ...

a_borlak ::

kow ::
Električni avto je že "čist", ampak kako se pridobiva elektrika za to, da se jih potem lahko polni, je pa druga stvar.
o+ nevone
Prakticno povsod je vse vecji delez nefosilnega pridobivanja elektrike. To ne govorim za razviti svet. Ampak je tako POVSOD.
Stevilke so jasne, ampak ljudje jim, ne vem zakaj, ne verjamejo.
Ko ste 3 leta nazaj brali raziskavo o "celozivljenskih" emisijah BEV, so uporabljali 5 let stare podatke. Vsi ti izracuni so bili mocno napacni, ker so danasnji podatki drugacni. V retrospektivi je dobesedno "insane" kaksno propagando so furali mediji, tudi mainstream mediji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()

kow ::
Kar moraš zares gledati je koliko avto porabi pri željeni hitrosti in koliko km dobiš notri na minuto na polnilnici. Oboje je močno povezano z učinkovitostjo avta.
Ter C-stevilom. Kot ze omenjeno zgoraj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()

codeMonkey ::
S tem da mali avto je prakticno opeka v aerodinamicnem smislu. Aptera je lep dokaz, da rabis velikost za to ucinkovitost.

kow ::
Saj sem ze v startu napisal, potrebujes cirka 15km/min polnilnega dosega. Vec je seveda vedno bolje, ampak takrat je zelo velik faktor ze koliko casa rabis da zapustis avtocesto, vtaknes polnenje, gres na wc, placas, pospesis in se prikljucis nazaj...

codeMonkey ::
To je kar OK kriterij, se strinjam. Ampak komentiral sem na namigovanja, da to dosezes z aerodinamiko, cesar pa z malim avtom ne mores. Na koncu prides spet do baterije.

kow ::
Zato je tudi R5 veliko bolj smiseln (kot edini) avto, kot kaksen Inster. Ki je opeka. Odlicen za vsak dan, ampak bogdaj, da ne rabis na 300km+ avtocestno pot. Je pa tudi res, da ima zelo flat krivuljo polnenja (do 60%).
Zdaj gledam, pa izgleda da sploh ni tako velika razlika v aerodinamicnosti. Imas, prav. Samo baterija te lahko resi.
Zdaj gledam, pa izgleda da sploh ni tako velika razlika v aerodinamicnosti. Imas, prav. Samo baterija te lahko resi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()

UkrFTW!! ::
Malo v ekstrem, ampak kupujete avtomobile, s katerimi se malo težko voziš. In za precej denarja.

codeMonkey ::

pegasus ::
codeMonkey je izjavil:
S tem da mali avto je prakticno opeka v aerodinamicnem smislu. Aptera je lep dokaz, da rabis velikost za to ucinkovitost.Ni nujno ... Lahko narediš tandem dvosed, Arcimoto style, pa bo imel aerodinamiko solar racerja. Ampak ljudje so navajeni širine in ne dolžine, pa je ozek wagen takoj socialni problem ...

Gregor P ::
Zato je tudi R5 veliko bolj smiseln (kot edini) avto, kot kaksen Inster. Ki je opeka. Odlicen za vsak dan, ampak bogdaj, da ne rabis na 300km+ avtocestno pot. Je pa tudi res, da ima zelo flat krivuljo polnenja (do 60%).
Zdaj gledam, pa izgleda da sploh ni tako velika razlika v aerodinamicnosti. Imas, prav. Samo baterija te lahko resi.
Le da v insterju lahko prespiš notri na polnilnici, ker se da podret vse zice

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

codeMonkey ::
codeMonkey je izjavil:
S tem da mali avto je prakticno opeka v aerodinamicnem smislu. Aptera je lep dokaz, da rabis velikost za to ucinkovitost.Ni nujno ... Lahko narediš tandem dvosed, Arcimoto style, pa bo imel aerodinamiko solar racerja. Ampak ljudje so navajeni širine in ne dolžine, pa je ozek wagen takoj socialni problem ...
V tem primeru res ne rabis hitrega polnjenja, ker je ze sam dizajn avta tako zgresen, da ne bos zapeljal na AC.

pegasus ::
Arcimoto mogoče res ne, je pa še nekaj ponudnikov tovrstnih vozil. Enega npr. videvam v Prekmurju.

LeQuack ::
Evo nič ne bo s poceni električnimi vozili. Konkurenca v gospodarstvu? Not in my EU
"EU, China will look into setting minimum prices on electric vehicles, EU says"
https://www.reuters.com/business/autos-...
"EU, China will look into setting minimum prices on electric vehicles, EU says"
https://www.reuters.com/business/autos-...
Quack !

DamijanD ::
Če smo do zdaj rabljene dizle iz Nemčije uvažal, bo pa nov hit uvoz rabljenih BEVov iz Kitajske.

a_borlak ::

Scaramouche3 ::

Buggy ::
MCGA! Na take deale sem racunal EU-CN
The European Union and China are exploring a dramatic alternative to how electric cars are traded between the regions. Instead of the current system of tariffs, they are looking at setting minimum prices for Chinese-made EVs sold in Europe. Negotiations between the two economic powers are supposed to start immediately, according to China's Ministry of Commerce.
https://www.arenaev.com/new_path_for_el...
Xiaomi Su7 MAX when in EU? Tesla is so yesterday
The European Union and China are exploring a dramatic alternative to how electric cars are traded between the regions. Instead of the current system of tariffs, they are looking at setting minimum prices for Chinese-made EVs sold in Europe. Negotiations between the two economic powers are supposed to start immediately, according to China's Ministry of Commerce.
https://www.arenaev.com/new_path_for_el...
Xiaomi Su7 MAX when in EU? Tesla is so yesterday
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()

jernejl ::
Skratka, namesto da bi bile cene kitajskih avtomobilov visoke zaradi carin (ki se stekajo v proračune evropskih držav), bodo visoke zato, ker jih bodo proizvajalci prodajali po višjih cenah (in se bo ta denar stekal v žepe kitajskih proizvajalcev).
Ne razumem, zakaj bi zdaj, ko imajo kitajci težave z izgubo trga ZDA, mi njim morali delati kakšne posebne usluge.
Ne razumem, zakaj bi zdaj, ko imajo kitajci težave z izgubo trga ZDA, mi njim morali delati kakšne posebne usluge.

Buggy ::
EU pod nobenim pogojem ne more konkurirati CN pri proizvodnji EV, lahko pa v navezi s CN krepko zmanjsa trzni delez Tesli v EU, ki ne samo da pod ceno prodaja polizdelke, se infrasturkuturo s polnilnicam po EU furajo z mislijo kako nas bojo dominirali (slici na kitajcke?). Gre za prikladen moment kako lahko zatlocemo MUSK "vizijo" in damo koncno priloznost alternativi. WIN-WIN.
Zakaj? Ker lahko!
Musk it!
Zakaj? Ker lahko!
Musk it!

Buggy ::
Ne gre se vec samo za profit, gre se za nacela in tukaj vsaj na long term CN ne podcenjevati.

Utk ::
Politika EU in Kitajske bi morala delovat tako da zmanjša deleže neki ameriški firmi? To naj bi bil cilj cele EU? Nič drugega ni pomembno, ker EU itak ne more konkuritat, naj vsaj ena firma zraven crkne. Kaj tako podlega si lahko izmisli samo najbolj leftardna idiotska pamet.
Tesla je zgradila zastonj polnilno mrežo po celi Evropi. To kar so leftardi, ki samo birokratizirajo in čakajo podkupnine, rekli da je nemogoče. Kaj so zgradili Kitajci?
Idiot...
Tesla je zgradila zastonj polnilno mrežo po celi Evropi. To kar so leftardi, ki samo birokratizirajo in čakajo podkupnine, rekli da je nemogoče. Kaj so zgradili Kitajci?
Idiot...

Jeffreyy ::
Politika EU in Kitajske bi morala delovat tako da zmanjša deleže neki ameriški firmi? To naj bi bil cilj cele EU? Nič drugega ni pomembno, ker EU itak ne more konkuritat, naj vsaj ena firma zraven crkne.
Ja, načeloma politika dela na tem (npr. s carinami ipd), da zaščiti domače proizvajalce ali pa vsaj proizvajalce zaveznic. Manjši delež za ameriško firmo = večji delež za EU in kitajske firme. Pa ne, da si danes za ta koncept izvedel?
Kaj tako podlega si lahko izmisli samo najbolj leftardna idiotska pamet.
Če maš Trumpa, ki je začel carine naokoli metat na veliko, in Muska, ki ga je pomagal na oblast spravit, za leftardna idiota, potem je vsaj nekaj resnice na tvojem pisanju, brez tega pa samo cepetanje v prazno.

Strel455 ::
A nihče ne gleda cen kitajskih rabljenih EV-jev?
Kitajc v enem do dveh let izgubi z lahkoto 50-75% svoje nabavne vrednosti. In to na Kitajskem.
Kitajc v enem do dveh let izgubi z lahkoto 50-75% svoje nabavne vrednosti. In to na Kitajskem.

endelin ::
75% je malo huda. Razen ce v tem času ne znižajo cene modelom kot se je recimo zgodilo z xiaomi ultra. Iz 110 na 70k usd al kolko. To bo buggy vedel kolko so prvi kupci "najebali"
40% je pa povsem realno za dve leti star avto. To je vedno bilo razen v casu covid prizadetega avto trga
40% je pa povsem realno za dve leti star avto. To je vedno bilo razen v casu covid prizadetega avto trga
Zgodovina sprememb…
- spremenil: endelin ()

Strel455 ::
iz 300-400k yuanov, na 100k yuanov
zadnje mesece se fura mentaliteta, da se EV menja k mobitel, na vsake tri leta
overprodukcija pa podobne fore
zadnje mesece se fura mentaliteta, da se EV menja k mobitel, na vsake tri leta
overprodukcija pa podobne fore

pegasus ::
Da, zato so 3 leta stari na voljo po smešnih cenah, če si pripravljen živeti z njihovimi 1st gen bugi ;)

BigWhale ::
EVji niso potovalniki.
Najbolj udobne so dizel limuzine ko z enim tankom nardis 1000km. Do dunaja in nazaj se ne rabiš ubadat z gorivom.
Vse kar je neprostovoljno ustavljanje je prilagajanje avtu.
Jaz sem se neprostovoljno ustavljal skoraj vsak teden, zdaj se pa samo takrat, ko grem na daljso pot. Pa se takrat je to ustavljanje tudi zaradi tega, ker vcasih kaj pojem in popijem na poti vendar ne v avtomobilu. :)
Z ICEjem se veckrat neprostovoljno ustavljas, samo navadil si se na to in se tega niti ne zavedas.

pegasus ::
Upam, da potem nimajo enake miselnosti tudi pri kvaliteti baterijeBaterije so non-issue.![]()
Raziskujem zdaj mal korejce in random youtube klovni se že po glavi čohajo kolk so ti avti znucani po dveh, treh letih. To mi je totalen mindfuck ker moj suby je pretežno ok po 20ih letih, s samo pričakovanimi težavami. In če je verjeti tem klovnom, bodo korejci prej razpadli preden bo baterija postala problem.

alekskac ::
Upam, da potem nimajo enake miselnosti tudi pri kvaliteti baterijeBaterije so non-issue.![]()
Raziskujem zdaj mal korejce in random youtube klovni se že po glavi čohajo kolk so ti avti znucani po dveh, treh letih. To mi je totalen mindfuck ker moj suby je pretežno ok po 20ih letih, s samo pričakovanimi težavami. In če je verjeti tem klovnom, bodo korejci prej razpadli preden bo baterija postala problem.
Ti še nikol nisi mel Kie, Hyundaia? To je od 2005 naprej zelo solidno. Za Ssangyong ne vem, ampak tale dva sta v rangu Toyote. Imam doma dva, enega 19 in enega 20 let. Kia sploh zgleda po 20 letih notranjost, ko da je včer s fabrke prišel. Hyundai mal bol obrabljen, ma za 20 let OK. Kolega ma 20 let staro Toyoto, pa sva mal postavla enga zraven drugega. Toyota je znotraj tud še zelo lepa. Samo motor pa ne. Posnemalni obročki so se mu zlepili na batih, in sedaj mu olje pije. Nisem si čist siguren ali je napaka na olju, na predolgem servisnem intervalu, ali konstrukcija motorja. Mel sem 20 let starega Subaruja, ta je bil pa bolj bogi, po 15 letu najmanj 4 krat letno pr mehankarju. Tud je bil moj edini avto, ki je rabil vleko, 4 krat kar sem si ga lastil.

Telbanc ::
Nov bencinski clio je enih 10 jurjev cenejsi kot elektro petka.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Velika napaka, ker nova 5 ni tud bencinska. No, morda pa še bo. Oblikovno je prava bomba in v kombinaciji z enim bencinarjem, bi bila to čista zmaga. Lepo bi bilo potem spremljat prodajne številke obeh, tako elektro kot bencinske varijante. Pa cena tam do 20.000.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

ChatGPT ::
Nov bencinski clio je enih 10 jurjev cenejsi kot elektro petka.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Velika napaka, ker nova 5 ni tud bencinska. No, morda pa še bo. Oblikovno je prava bomba in v kombinaciji z enim bencinarjem, bi bila to čista zmaga. Lepo bi bilo potem spremljat prodajne številke obeh, tako elektro kot bencinske varijante. Pa cena tam do 20.000.
Ne bo bencinske. Pa do 20k imas tudi novo 5. Pac onsovno. Ni toliko razlike med osnonim cliom in osnovno 5, kot zelijo nekateri pokazati. 5ka z linka je mocnejsa verzija z vecjo baterijo in vec opreme.

kanarin ::
Tudi 20k za en tako majhen avto kot je nova 5-ka je dosti preveč. Recimo nova Kia Ceed povsem solidno opremljena se dobi za 16k ! Z že dobro poznano 7 letno garancijo ! Tudi sam jo imam in vem da je to čisto drugi rang (že velikostno) kot kakšen Clio, petka.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Utk ::
Seštej stroške te tvoje kie do 200,000 km in električnega za 20 jurjev pa se potem oglasi s cifro.

kow ::
Tudi 20k za en tako majhen avto kot je nova 5-ka je dosti preveč. Recimo nova Kia Ceed povsem solidno opremljena se dobi za 16k ! Z že dobro poznano 7 letno garancijo ! Tudi sam jo imam in vem da je to čisto drugi rang (že velikostno) kot kakšen Clio, petka.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Pise "cena s financiranjem" in ne "cena".

ChatGPT ::
Tudi 20k za en tako majhen avto kot je nova 5-ka je dosti preveč. Recimo nova Kia Ceed povsem solidno opremljena se dobi za 16k ! Z že dobro poznano 7 letno garancijo ! Tudi sam jo imam in vem da je to čisto drugi rang (že velikostno) kot kakšen Clio, petka.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
S financiranjem tudi Renault dobis "ceneje". Sicer pa vsakem svoje. Koliko pa stane elektricna Kia, recimo solidno opremljena EV3? Veliko vec. 7 let garancije je pa samo, ce delas malo kilometrov. Ce jih delas veliko je ta garancija krajsa, ker je omejena na 150k km...

Caracas ::
Pa o tem da je petka svetlobna leta boljši avto od ceeda sploh ne bi. Ni vse v velikosti...

endelin ::
Denza je zanimivo oblikovan avto, fino zgleda. Premium znamka od Byd. Oblikovalec je bivši od audi/bmw (sem pozabil za katere je prej dizajniral).

kanarin ::
Pa o tem da je petka svetlobna leta boljši avto od ceeda sploh ne bi. Ni vse v velikosti...
Kvečjemu je tvoj komentar "svetlobna leta" oddaljen od razuma in objektivnosti. Mene bi bilo res sram nekaj streljat na pamet, brez da se vsaj malo pozanimaš. Da ni vse v velikosti - a ti to resno ? Sem večje rasti in naj se po tvojem stiskam v mini avtomobilu ? Velikost prtjažnika tudi ni pomembna ? Komu ustreza naj si pač kupi mali avto, še zdaleč pa ni za vse, to je ja logično.
Kia Ceed je na evropskih avtotestih splošno ocenjen kot zelo uravnotežen in dobro izdelan avtomobil, ki se s svojo kakovostjo izdelave, nizko kvarljivostjo in dolgoživostjo uvršča med zelo konkurenčne ponudbe v svojem cenovnem razredu.
Kakovost izdelave: Pri preskusih, kot ga je opravil AMZS, je Kia Ceed pohvaljen zaradi premišljenega dizajna in dobro obdelane notranjosti, kjer so ocene v kategorijah oblikovanja, ergonomije ter občutka trdnosti pogosto znašale okoli 4 od 5 zvezdic. Čeprav nekateri materiali, zlasti tekstilne obloge, lahko ob prvem vtisu dajejo rahlo "ceneč" občutek, to ne vpliva na celotno funkcionalnost in robustnost avtomobila. Prostor, oblikovan po evropskih standardih, nudi sodoben in hkrati praktičen ambient, kar pomeni, da Kia Ceed na tem področju konkurira ali celo presega nekatere evropske tekmce, kot so Volkswagen Golf ali Ford Focus
Zanesljivost in dolgoživost: Kia Ceed slovi po nizki stopnji kvarljivosti in dolgih življenjskih ciklih, kar potrjujejo tako testni pregledi kot tudi številni mnenjski prispevki zadovoljnih lastnikov. Testi poročajo, da – čeprav gre za cenovno ugoden segment – v Ceedu ni zaznanih večjih tehničnih pomanjkljivosti, kar kaže na dobro in premišljeno mehaniko. Poleg tega je dejstvo, da se Kia Ceed že več kot desetletje uveljavlja na evropskih cestah (s prodajo več kot 1,3 milijona primerkov od začetka proizvodnje) dodatno potrjuje njegovo robustnost in dolgoživost. Velika garancija, ki jo proizvajalec običajno ponudi, pa še dodatno krepi zaupanje v vzdržljivost in kvaliteto izdelave
Primerjava s cenovno primerljivimi modeli: V primerjavi s tekmeci v istem cenovnem segmentu – med katerimi najdemo tako tradicionalne evropske modele (Volkswagen Golf, Ford Focus, Opel Astra) kot tudi sorodne korejske konkurente – se Kia Ceed izkaže kot izjemno konkurenčen. Ponuja dobro kombinacijo sodobnega dizajna, funkcionalnosti in tehnoloških rešitev, hkrati pa vzdržuje nizko raven kvarljivosti. Medtem ko nekateri dražji modeli morda nudijo nekoliko prestižnejše notranje materiale, Ceed izstopa zaradi celovitega paketa, ki vlagatelju omogoča odlično vrednost za vložen denar, brez kompromisov pri trdnosti in zanesljivosti izdelave.