» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1218 / 1223
»»

MikeRotch ::

endelin je izjavil:

In koliko kapacitete ima še baterije pri 300k km?


Cca 85-90%.

telexdell ::

Mr.B je izjavil:

No me zanima kdo od slovencev naredi najmanj teg 38% v ževljenski dobi avta...
EV Batteries Last Way Longer Than Expected Increased lifespan could lead to greater acceptance of EVs
The rhythms of real-world driving enable EV batteries to live far beyond the predictions of laboratory tests, according to a new study from Stanford University. Thereport, published in December inNature Energy, suggests that EV batteries could last 38 percent longer than previous lab-based estimates. That means drivers could get as much as 314,000 kilometers (195,000 miles) more out of their EVs than academic researchers believed.



Medtem pa v deželi naftnih polj
Donald Trump's Retrograde Worship Will Tank America's Auto Industry. Tariffs will protect the industry just long enough for it to decline into technological obsolescence. The Biden administration made real strides in protecting the industry's future. Trump will slam the brakes on any such gains.

Svet ni le Kitajska, EU in ZDA. Svet je vseh 200+ držav. In če greš kdaj v katero od ostalih držav kar hitro ugotoviš, da nimajo ni električne razsvetljave, kaj šele, da bi sanjali o baterijah in EV. Obstajajo tudi področja po svetu, kjer ni električnega omrežja in ta območja so večja, kot tista z omrežjem... Kako se nameravate tam premikati od točke A do točke B brez nafte? Že, če pogledaš Ljublajno- kje bi z elektriko polnil vse tiste avtomobile kateri so parkirani pred bloki, javnimi parkirišči in za vsakim vogalom, če je le kaj prostora? Ker polnjenje na vtičnico traja 10...12 ur za dnevno povprečje, katero naredi Slovensko avtomobil bi moral imeti vsak avtomobil na razpolago svoje parkirišče. Pol pa dodaj poleg še dnevne delovne migrante, turiste, stranke ustanov ali bolnic...Zato kar brez skrbi, nafta bo še dolgo krojila naš vsakdan.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

kow ::

Samo Kitajska in ZDA sta cirka 40% svetovne ekonomije. Ko dodas se EU, Japonska, J.Koreja, Avstralija, Kanada si pokril kaksnih 2/3 svetovne ekonomije, vsaj. Poleg tega polnenje na vticnico seveda na traja 10 ur dnevno, ampak precej manj. Niti priblizno vsak dan ne izpraznis baterije (z voznjo po mestu).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Mr.B ::

telexdell je izjavil:

Mr.B je izjavil:

No me zanima kdo od slovencev naredi najmanj teg 38% v ževljenski dobi avta...
EV Batteries Last Way Longer Than Expected Increased lifespan could lead to greater acceptance of EVs
The rhythms of real-world driving enable EV batteries to live far beyond the predictions of laboratory tests, according to a new study from Stanford University. Thereport, published in December inNature Energy, suggests that EV batteries could last 38 percent longer than previous lab-based estimates. That means drivers could get as much as 314,000 kilometers (195,000 miles) more out of their EVs than academic researchers believed.



Medtem pa v deželi naftnih polj
Donald Trump's Retrograde Worship Will Tank America's Auto Industry. Tariffs will protect the industry just long enough for it to decline into technological obsolescence. The Biden administration made real strides in protecting the industry's future. Trump will slam the brakes on any such gains.

Svet ni le Kitajska, EU in ZDA. Svet je vseh 200+ držav. In če greš kdaj v katero od ostalih držav kar hitro ugotoviš, da nimajo ni električne razsvetljave, kaj šele, da bi sanjali o baterijah in EV. Obstajajo tudi področja po svetu, kjer ni električnega omrežja in ta območja so večja, kot tista z omrežjem... Kako se nameravate tam premikati od točke A do točke B brez nafte? Že, če pogledaš Ljublajno- kje bi z elektriko polnil vse tiste avtomobile kateri so parkirani pred bloki, javnimi parkirišči in za vsakim vogalom, če je le kaj prostora? Ker polnjenje na vtičnico traja 10...12 ur za dnevno povprečje, katero naredi Slovensko avtomobil bi moral imeti vsak avtomobil na razpolago svoje parkirišče. Pol pa dodaj poleg še dnevne delovne migrante, turiste, stranke ustanov ali bolnic...Zato kar brez skrbi, nafta bo še dolgo krojila naš vsakdan.


BS, kjer se osnovni prodajni model začne pri F150....... in trdiš.......
Svet ni le Kitajska, EU in ZDA. Svet je vseh 200+ držav. In če greš kdaj v katero od ostalih držav kar hitro ugotoviš, da nimajo ni električne razsvetljave, kaj šele, da bi sanjali o baterijah in EV.



President Biden's commitment to establish 500,000 electric vehicle charging stations in the United States by 2030 seems to be a far-sight promise.
Despite Congress allocating $7.5 billion for this initiative, only 8 EV charging stations are currently operational across four states. This slow progress could potentially hinder the adoption of electric vehicles, particularly as new emissions regulations require increased electric and hybrid vehicle usage.
An old interview of US transportation secretary Pete Buttigieg is going viral where he tried to defend the disaster, saying it would take a while to hit their goal of 500,000 chargers.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Utk ::

telexdell je izjavil:

Mr.B je izjavil:

No me zanima kdo od slovencev naredi najmanj teg 38% v ževljenski dobi avta...
EV Batteries Last Way Longer Than Expected Increased lifespan could lead to greater acceptance of EVs
The rhythms of real-world driving enable EV batteries to live far beyond the predictions of laboratory tests, according to a new study from Stanford University. Thereport, published in December inNature Energy, suggests that EV batteries could last 38 percent longer than previous lab-based estimates. That means drivers could get as much as 314,000 kilometers (195,000 miles) more out of their EVs than academic researchers believed.



Medtem pa v deželi naftnih polj
Donald Trump's Retrograde Worship Will Tank America's Auto Industry. Tariffs will protect the industry just long enough for it to decline into technological obsolescence. The Biden administration made real strides in protecting the industry's future. Trump will slam the brakes on any such gains.

Svet ni le Kitajska, EU in ZDA. Svet je vseh 200+ držav. In če greš kdaj v katero od ostalih držav kar hitro ugotoviš, da nimajo ni električne razsvetljave, kaj šele, da bi sanjali o baterijah in EV. Obstajajo tudi področja po svetu, kjer ni električnega omrežja in ta območja so večja, kot tista z omrežjem... Kako se nameravate tam premikati od točke A do točke B brez nafte? Že, če pogledaš Ljublajno- kje bi z elektriko polnil vse tiste avtomobile kateri so parkirani pred bloki, javnimi parkirišči in za vsakim vogalom, če je le kaj prostora? Ker polnjenje na vtičnico traja 10...12 ur za dnevno povprečje, katero naredi Slovensko avtomobil bi moral imeti vsak avtomobil na razpolago svoje parkirišče. Pol pa dodaj poleg še dnevne delovne migrante, turiste, stranke ustanov ali bolnic...Zato kar brez skrbi, nafta bo še dolgo krojila naš vsakdan.

Nekje sred Afrike je veliko bolj smiselno postavit nekaj panelov in polnit tudi avte kot pa prevažat nafto od 1000 km daleč po njihovih "cestah". Za to niti ne rabiš nekega strašnega omrežja, niti baterije na polnilnici, niti strašno velike baterije v avtu, ker se najbrž ne vozijo 200 km na dan na šiht. In imajo ves ljubi čas na svetu sred (dolgega) dneva tam polnit avte.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

telexdell ::

kow je izjavil:

Samo Kitajska in ZDA sta cirka 40% svetovne ekonomije. Ko dodas se EU, Japonska, J.Koreja, Avstralija, Kanada si pokril kaksnih 2/3 svetovne ekonomije, vsaj. Poleg tega polnenje na vticnico seveda na traja 10 ur dnevno, ampak precej manj. Niti priblizno vsak dan ne izpraznis baterije (z voznjo po mestu).

Na 16 A lahko polniš s 3,5 kW. Povprečno pa naredi avtomobil v Sloveniji tam 32 km. Če upoštevaš še izgube je to povprečno 10...12 ur.

Pa ekonomija nima neke velike veze s transportom. Imajo le več denarja, da se lahko preseravajo s tem in onim. Premikati iz točka A do točke B pa se mora tudi ostalih 6 milijard ljudi in ne zgolj omenjeni dve.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: telexdell ()

Utk ::

Na 16 A lahko polniš s 3,5 kW. Povprečno pa naredi avtomobil v Sloveniji tam 32 km. Če upoštevaš še izgube je to povprečno 10...12 ur.

LOL, ti pa si matematik in pol. Po tvoji matematiki bi v 32 km porabil 30 kwh energije. Ali 100 kwh na 100 km. Ali drugače, osnovna tesla ne bi zmogla niti 70 km.

LOL.

V resnici ti je za 32 km na dan dovolj 3-4 ure na 2 kw (kar je bolj "standardno", če nimaš polnilnice), na 3,5 kw je pa tudi 2 ure dovolj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kow ::

Poleg tega je povprecje irrelevantno. Tisti, ki se vozi v ljubljano 100km v eno smer ga dviguje. Tisti pa je verjetno v hisi in ima trifazni prikljucek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

telexdell ::

Utk je izjavil:


Nekje sred Afrike je veliko bolj smiselno postavit nekaj panelov in polnit tudi avte kot pa prevažat nafto od 1000 km daleč po njihovih "cestah". Za to niti ne rabiš nekega strašnega omrežja, niti baterije na polnilnici, niti strašno velike baterije v avtu, ker se najbrž ne vozijo 200 km na dan na šiht. In imajo ves ljubi čas na svetu sred (dolgega) dneva tam polnit avte.

Pa si že bil kdaj v kakšni Afriški državi? Tam ti ob cesti stojijo ljudje s kantami bencina, da si lahko napolniš avto, saj ni bencinskih črpalk. Te kante pa tovorijo s kamelami, bivoli... Ti bi pa postavil nekaj 100m2 panelov pol bi ti jih pa pohodili Sloni ali pojedli termiti.
Eni res sanjate pri belem dnevu.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Utk ::

Potem sem samo jaz čuden, ker se mi zdi bolj smiselno v Afriki postavit panele kot pa tovorit nafto s kamelami. Če bi gledali malo v prihodnost...je prihodnost v kamelah ali panelih?

telexdell ::

Utk je izjavil:

Potem sem samo jaz čuden, ker se mi zdi bolj smiselno v Afriki postavit panele kot pa tovorit nafto s kamelami. Če bi gledali malo v prihodnost...je prihodnost v kamelah ali panelih?

Paneli ti stojijo na enem mestu, torej lahko potuješ le na relaciji Točka A- točka B- Točka A. Potovanje na relaciji Točka A- Točka B- Točka C ni možna, če niso na Točki C tudi paneli. Pol je pa tu še oblačno vreme, pa noč, pa dež, pa...napolniti dva avtomobila, tri avtobile, štiri...
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Utk ::

Če ne bojo imeli panelov, bojo morali delat še več termoelektrarn.
Po moje si predvsem ti videl Afriko samo v "bogovi so padli na glavo"...pa ne samo oni.

Fizikalko ::

Kaj pa i4, ima kdo izkušnje? Zdi se top avto.

deco16 ::

Baje je vredu, upam da se ne nalezejo od MB kakšnih programskih defektov by design.

kow ::

Skoda, ker so obsedeni z ledvickami spredaj. So ikonicne in povezane z brandom, razumem - samo vseeno je grdo.

Alexius Heristalski ::

Grde so, ker so absurdno prevelike. Ko sem bil jaz mlad, je bilo drugače.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

shark_nm ::

Fizikalko je izjavil:

Kaj pa i4, ima kdo izkušnje? Zdi se top avto.


Mah ne vem. Premalo avtonomije za moje pojme. Šli smo z dvema avtoma iz NM v Trst na dnevni izlet. Za nazaj smo se samo z I4 obdali. Kje bo polnil ali je hitra ali je počasna ali ima pravi kabel... Mah za neke relacije to ni. Za samo na šiht hodit in domov je pa malo predrag avto. Ko bo 700km realnih mozno bom takoj za

Alexius Heristalski je izjavil:

Grde so, ker so absurdno prevelike. Ko sem bil jaz mlad, je bilo drugače.


Smo vsi takega mnenja. Nova sedmica je za bruhati. Zanima me samo čemu tolikšni radiatorji tam kjer je na baterije ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shark_nm ()

codeMonkey ::

Caka se Neue Klasse, mogoce bo lepse vse skupaj. Meni je bila celo tista zloglasna sedmica od Chrisa Bangla vsec, tudi i3 recimo, ampak tega zadnje case pa ne razumem.

Alexius Heristalski ::

Menda se Kitajcem dvigne samo na te grdobije.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

damirj79 ::

MikeRotch ::

Ko berem take članke sem izjemno vesel, da vozim Teslo.

BigWhale ::

Kaj bi pa bilo tako drasticno drugace? En Ionity charger ni delal, vse ostalo je bilo pa tako kot treba? Nazaj je vozil malo bolj konzervativno in z vec rezerve, zato so 4x stali za polnjenje. Z Modelom Y bi s taksnim nacinom voznje mogoce prisel skozi s 3x polnjenjem.

Meni se je za na precej krajsi poti zgodilo, da en SC ni delal, en je pa imel 20 minutno cakalno vrsto. Potem sem polnil na Ionityu, kjer ne bilo guzve in polnil sem precel hitreje kot bi na SCju. Tudi infrastruktura ob SCjih je velikokrat mizerna. Se mi je ze zgodilo, da sem hodil na WC v Dixi, ki je bil tam, ker ga gradbinci se niso odpeljali, pa tudi to, da WCja sploh ni bilo, ker je bil postanek v casu, ko lokal v blizini oziroma crpalka ni delovala.

Tesla fanboji resnicno zivite v nekem svojem svetu.

MikeRotch ::

- 87kWh baterija pa niti 400km ni šlo. S tem, da je očitno vozil precej počasi. Bistveno manj kot 140, kot je napisal.
- 130kW polnjenje (pa še to samo do 35-40%).
- Majhen prtljažnik brez frunka (na družinskem enoprostorcu). Naložiš kufre v prtlažnik pa niti dostopa do kabla nimaš.
...

Tesla fanboyi živimo v svetu kjer takšno potovanje ni nič posebnega že nekaj let.

endelin ::

Povzetek članka. Na potovanjih je uporaben domet med 25 in 80%. Torej si lahko vesel če nardiš slabih 200km med postanki.

Jaz sem včeraj prevozil dobrih 800km v dveh kosih :D sem razmisljal kakšna bi bila takšna razdalja z električarjem. Z bencincem se nisem ubadal. Z električarjem bi moral na štekar na slabih dobrih 150km ker sem fural z avtocestno hitrostjo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: endelin ()

a_borlak ::

In? Dnevno delaš tako pot?

pegasus ::

Jaz bi jo rad tedensko oz. vsaj mesečno.

BigWhale ::

MikeRotch je izjavil:

- 87kWh baterija pa niti 400km ni šlo. S tem, da je očitno vozil precej počasi. Bistveno manj kot 140, kot je napisal.
- 130kW polnjenje (pa še to samo do 35-40%).
- Majhen prtljažnik brez frunka (na družinskem enoprostorcu). Naložiš kufre v prtlažnik pa niti dostopa do kabla nimaš.
...

Tesla fanboyi živimo v svetu kjer takšno potovanje ni nič posebnega že nekaj let.


Tud Model Y neb sel 400km v taksnih pogojih in z ustreznimi zimskimi gumami. Meni trojka pri manj kot 5 stopinjah celzija in z zimskimi gumami porabi skoraj 30% vec. Pri Y je stvar se slabsa.

Tle je edina stvar, ki je minus, hitrost polnjenja. Pa se ta tudi pri Tesli ni zagarantirana. Sem sredi Nemcije odklapljal iz SCja pri 30kW mizerije in preklopil na nek random 300kW polnilec, ki je dal od sebe tolk kot je avto hotel. Tam sem potem dotankal v 15 minutah in peljal naprej. Fanboji so pa se naprej viseli na SCjih.

endelin je izjavil:


Jaz sem včeraj prevozil dobrih 800km v dveh kosih :D sem razmisljal kakšna bi bila takšna razdalja z električarjem. Z bencincem se nisem ubadal. Z električarjem bi moral na štekar na slabih dobrih 150km ker sem fural z avtocestno hitrostjo


Tezko se odlocam a bolj ne maram Tesla fanboyev, al pa petrol headov, ki VEDNO vozijo s povprecno hitrostjo 180km/h v magicnem dizlu, ki ima dometa vsaj 1500km in pri taki hitrosti porabi komaj 5l/100km ...

Jaz 800km prevozim v treh kosih, pa NIKOLI se mi ne mudi tako, da bi moral tempomat nastavit na vec kot 130km/h.

Oboji ste enako nadlezni in enako se delate neumne, samo vsak v svojo smer.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Kalibri ::

a_borlak je izjavil:

In? Dnevno delaš tako pot?

Tudi za take stvari se rabijo avtomobili.

DamijanD ::

MikeRotch je izjavil:


- Majhen prtljažnik brez frunka (na družinskem enoprostorcu). Naložiš kufre v prtlažnik pa niti dostopa do kabla nimaš.

V članku je tole "Avto je v prtljažnik s 545 litri prostora brez težav pogoltnil našo prtljago z velikim letalskim kovčkom vred, pa čeprav sem imel sprva pomislek zaradi visokega robu."

Kako ti dobiš iz tega pritoževanje nad velikostjo prtljažnika?

BigWhale ::

DamijanD je izjavil:

MikeRotch je izjavil:


- Majhen prtljažnik brez frunka (na družinskem enoprostorcu). Naložiš kufre v prtlažnik pa niti dostopa do kabla nimaš.

V članku je tole "Avto je v prtljažnik s 545 litri prostora brez težav pogoltnil našo prtljago z velikim letalskim kovčkom vred, pa čeprav sem imel sprva pomislek zaradi visokega robu."

Kako ti dobiš iz tega pritoževanje nad velikostjo prtljažnika?


Elon je rekel, da imajo Tesle velik prtljaznik, zato je iz tega sklepal, da imajo vsi drugi avtomobili manjsi prtlaznik. Clanka itak ni noben fanboy prebral. :>

Frunk je sicer prakticen, ker lahko cevlje za v hlev, vedno s sabo vozis. :D

MikeRotch ::

DamijanD je izjavil:


V članku je tole "Avto je v prtljažnik s 545 litri prostora brez težav pogoltnil našo prtljago z velikim letalskim kovčkom vred, pa čeprav sem imel sprva pomislek zaradi visokega robu."

Kako ti dobiš iz tega pritoževanje nad velikostjo prtljažnika?


Nisem napisal, da se avtor članka pritožuje. Napisal sem, da je prtljažnik relativno majhen, pa da ni frunka. Če imaš poln prtljažnik je zelo tečno jemati vse ven, da prideš npr. do kabla za polnjenje.

Sicer je logično, da prtljažnik ni ogromen, avto je majhen, v dolžino meri manj kot 4,5m, tudi širok ni ravno. Ampak vseeno.

Tud Model Y neb sel 400km v taksnih pogojih in z ustreznimi zimskimi gumami. Meni trojka pri manj kot 5 stopinjah celzija in z zimskimi gumami porabi skoraj 30% vec. Pri Y je stvar se slabsa.


Ne, 400 res ne. Narediš pa več kot ta Scenic, kljub bistveno manjši bateriji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MikeRotch ()

DamijanD ::

To se strinjam, da ni fino, ker ni frunka. Čeprav realno gledano, sprednja hauba ni ravno namenjena pogostemu odpiranju (vsaj, pri avtih, ki jih poznam). Ne vem pa ali ni frunka zaradi FWD zasnove avta ali pač samo, ker dinozavri... (VW ima RWD pa so vseeno brez frunka).

Kar se kablov tiče se strinjam in ena firma (ne spomnim se katera) je naredila dokaj genialno foro in so kabli v žepu pod polico prtljažnika - tako da so načeloma vedno nad prtljago.

BigWhale ::

A je res tolk tezko kabel dat ven preden spakiras vse avto, ce ves da ga bos rabil? :D

Gregor P ::

Vse kar rabiš delati več kot si moral prej, je odveč8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

tomlin ::

V Nemčiji zdaj pripovedujejo zakaj električni avto NI PRAVA STVAR:

o Njihove baterije potrebujejo redke kovine. ...
o Izdelava električnih avtomobilov povzroča več emisij. ...
o Zeleni so le toliko, kolikor so zeleni njihovi viri energije. ...
o Nakup električnih avtomobilov je lahko drag. ...
o Z električnim avtomobilom se ne morete peljati tako daleč. ...
o Ni dovolj polnilnih mest.
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman

pegasus ::

A to so ruski viri v nemčiji? :))

tomlin ::

Ne, to so zadnji poklapani EU viri.
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman

a_borlak ::

tomlin je izjavil:

V Nemčiji zdaj pripovedujejo zakaj električni avto NI PRAVA STVAR:

o Njihove baterije potrebujejo redke kovine. ...
o Izdelava električnih avtomobilov povzroča več emisij. ...
o Zeleni so le toliko, kolikor so zeleni njihovi viri energije. ...
o Nakup električnih avtomobilov je lahko drag. ...
o Z električnim avtomobilom se ne morete peljati tako daleč. ...
o Ni dovolj polnilnih mest.


Pojdi ene 1219 strani nazaj, boš točno te razloge prebral. Se reciklirajo veliko bolje, kot vsa plastika.

paradajzos ::

Zagotovo drži:

1. da so manj praktični od ice avtov - doseg, čas polnjenja, ukvarjanje z načrtovanjem daljših poti
2. če večkrat delaš dolge poti, potrebuješ še en ice avto, ki to pokriva ali pa zapraviš kar nekaj dni na leto za to, da na dolgih poteh polniš avto. To pa dejansko lahko pomeni drastično višjo nabavno ceno.
3. da veliko hitreje od ice avtov izgubljajo vrednost
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

Utk ::

To 3. ni res. Tudi 2. bolj pogojno in odvisno kaj so zate dolge poti, zakaj jih delaš in kako pogosto. 1. je pa odvisno od 2. Če ni (veliko) 2. je električni bolj praktičen.

tomlin ::

tomlin je izjavil:

V Nemčiji zdaj pripovedujejo zakaj električni avto NI PRAVA STVAR:

o Njihove baterije potrebujejo redke kovine. ...
o Izdelava električnih avtomobilov povzroča več emisij. ...
o Zeleni so le toliko, kolikor so zeleni njihovi viri energije. ...
o Nakup električnih avtomobilov je lahko drag. ...
o Z električnim avtomobilom se ne morete peljati tako daleč. ...
o Ni dovolj polnilnih mest.

In kaj pravijo viri za ZDA:
Nekatera podjetja (kot sta Ford in GM) so upočasnila proizvodnjo električnih vozil zaradi nižjega povpraševanja od pričakovanega.
Po podatkih Mednarodne agencije za energijo (IEA) je bilo leta 2021 v Združenih državah Amerike približno 2,1 milijona električnih vozil (EV) na cestah, kar predstavlja približno 0,6 % celotnega števila vozil v državi. Procent še vedno pada.
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman

Bostjan_321 ::

BigWhale je izjavil:

MikeRotch je izjavil:


Panoramska streha je OK, če imaš rolo ali vsaj kako drugo možnost (npr. elektronsko), da jo zatemniš. Panoramska streha, ki se ne da zatemniti, pa je fail, potem je že bolje, če je streha klasična.


Streha je zatemnjena. Ne vem kaj tebe matra. Če rabiš rolo ga pa pač namontiraš. Ročnega, električnega, roza, pikčastega... V čem točno je problem?


Panoramska streha, se na poletnem soncu segreje tako, da je ne mores prijeti za dalj casa. To, da je zatemnjena ne pomaga prav dosti, v bistvu bi morala biti odbojna in ne taksne barve, da absorbira prakticno vso energijo sonca. :> Tudi voznja pri 130km/h, poleti, strehe ne ohladi in bo na otip vedno topla.

Aftermarket roloji so tocno to kar ime pove, aftermarket roloji. Vsi zgledajo amatersko in kot nekaj kar kupis na aliexpress in potem zmontiras v avto za 50 jurjev.


Točno to.
Steklena streha črne barve je nekaj najslabšega na avtu.

Sploh pa to da nimaš spodaj nekega načina da to zasenčit.

MikeRotch ::

BigWhale je izjavil:

A je res tolk tezko kabel dat ven preden spakiras vse avto, ce ves da ga bos rabil? :D


Kam ga pa spakiraš? Na zadnje sedeže? Gor na kufre?

Že za majhen frunk ni nobenega pametnega razloga, ampak pri raznih VW, Škodah, Kiah itd. imaš vsaj namenski prostor za kable. Odsotnost frunka je pa zame osebno deal breaker.

paradajzos je izjavil:

Zagotovo drži:

1. da so manj praktični od ice avtov - doseg, čas polnjenja, ukvarjanje z načrtovanjem daljših poti
2. če večkrat delaš dolge poti, potrebuješ še en ice avto, ki to pokriva ali pa zapraviš kar nekaj dni na leto za to, da na dolgih poteh polniš avto. To pa dejansko lahko pomeni drastično višjo nabavno ceno.
3. da veliko hitreje od ice avtov izgubljajo vrednost


1. in 3. je bullshit.

2. je pogojno res. Ampak takih, ki pogosto delajo 600-700km in več v enem dnevu je izjemno malo. Njih noben ne prepričuje naj si kupijo EV.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MikeRotch ()

endelin ::

Frunk bi bil uporaben če bi imel električno odpiranje in zapiranje. Ne vem zakaj ne naredijo tega da je treba zapirat potem tisto umazano havbo ročno. Še nikoli nisem nikjer nobenega videl da bi to odpiral.

Ko sem si sposodil porša sem se pa še zajebaval tisto odpreti :D


Verjetno je res uporabno za namene kot jih ima kmetovalec bigwhale ko vrže notri umazane škornje od gnoja in lahko vse skupaj s šlavfom izpere. Da boš pa vsak dan uporabljal frunk da boš eno vrečko iz trgovine odložil zelo dvomim vsaj dokler ne bo električno

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: endelin ()

krucymucy ::

tomlin je izjavil:

tomlin je izjavil:

V Nemčiji zdaj pripovedujejo zakaj električni avto NI PRAVA STVAR:

o Njihove baterije potrebujejo redke kovine. ...
o Izdelava električnih avtomobilov povzroča več emisij. ...
o Zeleni so le toliko, kolikor so zeleni njihovi viri energije. ...
o Nakup električnih avtomobilov je lahko drag. ...
o Z električnim avtomobilom se ne morete peljati tako daleč. ...
o Ni dovolj polnilnih mest.

In kaj pravijo viri za ZDA:
Nekatera podjetja (kot sta Ford in GM) so upočasnila proizvodnjo električnih vozil zaradi nižjega povpraševanja od pričakovanega.
Po podatkih Mednarodne agencije za energijo (IEA) je bilo leta 2021 v Združenih državah Amerike približno 2,1 milijona električnih vozil (EV) na cestah, kar predstavlja približno 0,6 % celotnega števila vozil v državi. Procent še vedno pada.

Te tvoje pobozne zelje nimajo ravno trdnih temeljev.
- baterije ne potrebujejo redkih kovin. Vedno vec je LFP baterij.
- od kje so te povečane emisije?
- seveda, ampak tudi ce je vsa električna energija iz termoelektrarne, kar ni, je se vedno bolj zeleno kot kuriti z 20% izkoristkom bencin/dizel
- seveda je lahko drag, tudi nakup ICE vozil je lahko drag
- ajde res je. jaz sem se osem let vozil 600km v ponedeljek in potem v petek nazaj. Voznikov s takimi potrebami ni ravno veliko. 1%? ker jaz tezko verjamem da se 15.000 slovencev vozi dvakrat na teden 600km v enem kosu.
- vsi podatki kazejo da se avtomobili vecinoma polnijo doma.

jaz imam tudi en vir.
https://www.reuters.com/business/autos-...

MikeRotch ::

endelin je izjavil:

Frunk bi bil uporaben če bi imel električno odpiranje in zapiranje. Ne vem zakaj ne naredijo tega da je treba zapirat potem tisto umazano havbo ročno. Še nikoli nisem nikjer nobenega videl da bi to odpiral.

Ko sem si sposodil porša sem se pa še zajebaval tisto odpreti :D


Verjetno je res uporabno za namene kot jih ima kmetovalec bigwhale ko vrže notri umazane škornje od gnoja in lahko vse skupaj s šlavfom izpere. Da boš pa vsak dan uporabljal frunk da boš eno vrečko iz trgovine odložil zelo dvomim vsaj dokler ne bo električno


Ja, električni bi bil boljši, ampak tudi ročen je čisto uporaben. Havba ni nič bolj umazana od zadnjega prtljažnika. Zapreš ga z 2 prstoma, odpre se pa praktično sam.

Sicer lahko daješ not tudi vrečke, ampak jaz dam take stvari ponavadi v prtljažnik. Je bolj priročno. Spredaj dam vrečke le, če grem npr. v ribarnico, da ne smrdi cel avto. Če grem po plinsko jeklenko, da se mi ne vozi okrog. Mokre pancerje, ko pridem iz smučanja... Take stvari. Pa polnilni kabel in razno orodje je vedno pri roki, tudi, če je prtljažnik poln.

Zelo uporabno. Osebno ne kupim več avta brez frunka.

jernejl ::

Frunk je čist brezveze. Najprej si umažeš roke, ker moraš pokrov odpreti ročno, potem pa moraš ven zložiti smrdeče ribe in usrane pancerje, da lahko prideš do mokrega polnilnega kabla. :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

MikeRotch ::

Sami teoretiki :) Roke si umažeš kvečjemu, ko ga zapiraš. Odpre se sam, samo dvigneš ga s prstom iz spodnje strani, ki je čista. Ko ga zapiarš si pa res umažeš roke, približno toliko, kot pri zapiranju vrat.

Pancerjev in rib ti pa ni treba nikamor zlagati. Vsaj pri Model Y ne. Je dovolj velik, da lahko not zložiš vse troje eno zraven drugega. Če rabiš, pa dobiš 100 različnih modelov po meri narejenih organizatorjev, torb, predalov, hladičnikov... Tesla pač, aftermarket support je res odličen.

Utk ::

Morda se motim, ampak res bi rad videl scenarij v katerem bi hotel pustit v avtu mokre pancerje ali pa smrdeče ribe, moral bi pa vzet ven kabel s katerim boš 3 ure polnil avto.

jernejl ::

MikeRotch je izjavil:

Pancerjev in rib ti pa ni treba nikamor zlagati. Vsaj pri Model Y ne. Je dovolj velik, da lahko not zložiš vse troje eno zraven drugega.
Ne, to ni mogoče. Kabel je zmeraj takrat, ko ga rabiš, čisto na dnu, nanj pa je naloženih cel kup težkih in smrdljivih reči, ki jih moraš vsakokrat nujno odstraniti, da prideš do kabla.

Utk je izjavil:

Morda se motim, ampak res bi rad videl scenarij v katerem bi hotel pustit v avtu mokre pancerje ali pa smrdeče ribe, moral bi pa vzet ven kabel s katerim boš 3 ure polnil avto.
Ta scenarij je podoben tistim, kjer se moraš na poti nujno ustaviti na triurnem polnjenju, ki ga nikakor nisi pričakoval, in imaš kabel seveda čisto spodaj v prtljažniku, gor pa naloženih deset vreč cementa (ali pa težkih kufrov), ki jih moraš zložiti ven, da prideš do kabla.
««
1218 / 1223
»»