Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
codeMonkey ::
Ne. To je kvazi luskuzen model 3. Ce bodo delali pa tudi "shooting brake" varianto, pa zna sploh biti ze za kaksno druzinico.
endelin ::
codeMonkey je izjavil:
Markus Schäfer je na Linkedinu delil nekaj informacij o novem CLA. Ocitno so ubrali isti pristop kot Porsche, z dvema prestavama:
Our forthcoming all-electric CLA has a remarkable potential range of more than 750 km in the WLTP. This is thanks to a huge number of painstaking efficiency measures.
One major contributor to the amazing consumption of just around 12 kWh/100 km is the new Electric Drive Unit (EDU 2.0). We developed this in-house based on the groundbreaking technology of the VISION EQXX.
The main drive at the rear axle incorporates an innovative 2-speed gearbox, which marks a first in the entry-level segment. It combines dynamic response with excellent efficiency.
The first gear has a short 11:1 ratio for impressive off-the-line acceleration, high towing capacity and outstanding efficiency in urban traffic. The second gear, with its longer 5:1 ratio, is engineered for optimum power delivery at high speeds and for exceptional motorway efficiency.
The shift point between the two gears is dependent on the situation and the selected driving programme. It is continually optimised based on real-time parameters such as battery SoC, performance and driver requirements.
The driver, of course, senses none of this. Instead, they can simply enjoy seamless electric performance for miles on end.
Ta avto mi je res zanimiv, ker bo prvi z res in-house pogonom.
Macan ev nima več dveh prestav.
hojnikb ::
A so pr ZFu še MBja nategnal, da kupi zalogo njihovih 2spd menjalnikov al kaj je s to nemško obsedenostjo z prestavami?
#brezpodpisa
pegasus ::
Lovijo procente kakor vedo in znajo. Imho je tole na napačen način, ampak kdo sem jaz da bi jim silil pamet ...
hojnikb ::
potem naj nardijo dobr aero in elektromotor. Slednjega predvsem takšnega, da nebo zgorel po 50kkm...
https://evclinic.eu/category/ev/mercede...
Al pa naj vprašajo kitajce, kako se stvari streže.
https://evclinic.eu/category/ev/mercede...
Al pa naj vprašajo kitajce, kako se stvari streže.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
borisk ::
dans sem prvič videl BYD seal v živo in izgleda res dobro, tudi notri
https://imgur.com/a/uISPtzF
https://imgur.com/a/uISPtzF
donvito ::
dans sem prvič videl BYD seal v živo in izgleda res dobro, tudi notri
https://imgur.com/a/uISPtzF
ni slab ...
codeMonkey ::
Meni je tudi vsecen. Sicer odpade za nase potrebe, ampak bi bilo zanimivo voziti in primerjati z model 3. Mat Watson je naredil test in se mu trojka lepse vozi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
BigWhale ::
Tako je in Tesla fanboyev nič ne ustavi pri tem, da ne bi ponavljali, kako so Tesle super opremljene, pa čeprav jim manjkajo parkirni senzorji, armaturna plošča, fizična stikala, v nekaterih primerih celo ročica za smerokaze, pa Android Auto/Carplay, zatemnitev strehe, 360°kamere, ne-plastični sedeži in še kaj...
Nič od tega v resnici ne manjka.
Ja manjka. Sprijazni se ze s tem, da nisi na svetu zato, da ti dolocas kaj drugim manjka. Meni na Tesli manjka kup stvari. Pri kaksnem drugem avtu bi mi manjkal pa kup drugih stvari. Noben avto ni popoln.
Ima pa vcasih kak avto tudi prevec cesa. Recimo, pri Tesli ne bi pogresal fantomskega zaviranja. Komot bi vozil brez. :D
kow ::
Sicer je tale ročka povsem offtopic - ampak vseeno: jaz lahko trdno držim volan s palcem in kazalcem in hkrati operiram z ročko. In druga stvar kako
je rešeno pritisk (za tri utripe) in vklop (utripanje do izklopa)?
Trije utripi so v bistvu de facto dokaz, da vklop/izklop za voznika ni prijetna operacija :)
BigWhale ::
codeMonkey je izjavil:
Jaz bi bil vesel nadgradnje in imel nekaj za lazje ciscenje, pac druzinski avto in dva mulca. 10 let nazaj, ko sem kupoval nek dostopen avtomobil, tu ni bilo neke pametne izbire. Je pa lahko problem, ce se na njih prevec spara.
@BW: Kako si zadovoljen s sedezi v novi trojki?
Kar se tice udobnosti sedenja tice nimam nekih pripomb. 1000km sem prevozil brez tezav. Pozna se da so 'plasticni', alcantara je na koncu dneva plastika, ki ne diha in ne vpija znoja. :D Hlajenje resnicno pomaga in je manj vroce sedet.
Sem pa vesel, da sem vzel belo notranjost, ker se precej pozna. Temni deli avtomobila so poleti na soncu resnicno vroci, sedezi so pa samo topli. Tko all in all, hlajenje in bela barva sta top. Brez tega bi blo manj prijetno.
codeMonkey je izjavil:
Glede debate o panoramskem steklu, nekaj strani nazaj, in potrebah po aftermarket resitvah: z novim slojem naj bi zdaj prislo v kabino precej manj toplote in naj bi bilo to zdaj dovolj. Ima novi model 3 ze tak sloj?
Ne vem kaj ima trojka, samo meni poleti sonce nabija v glavo in mi je vroce, cutim kako streha seva, ker je resnicno vroca na notranji strani. Za letos gledam sencnike za notranjost, samo mi je resni turn off, ker vsi zgledajo precej 'kitajsko' in na pol narejeni.
Zene recimo nic ne moti. :D
MikeRotch ::
Ja manjka. Sprijazni se ze s tem, da nisi na svetu zato, da ti dolocas kaj drugim manjka.
Velja tudi obratno. Se strinjam, da ima vsak svoje kriterije, ampak večina stvari na tem seznamu dejansko ne manjka. Oz. imaš na voljo druge, povsem OK nadomestke.
- Pomoč pri parkiranju je dovolj dobra, čeprav ne dela preko USS.
- Armaturna plošča je takšna kot je, prikazuje vse potrebne informacije.
- Fizična stikala za kaj? Vse glavne funkcije, ki jih rabiš med vožnjo so na fizičnih gumbih. Brisalci, ventilator, glasnost... Se pa seveda vedno lahko pizdiš, da ti manjka gumb za točno določeno funkcionalnost na točno določenem mestu. Za razliko od drugih avtomobilov je pri Tesli to zelo enostavno rešiti z aftermarket podporo.
- Plastični sedeži? Bi še nekako sprejel kritiko, če ne bi bilo umetno usnje po praktično vseh kriterijih enako ali boljše od naravnega. Isti ljudje, ki se pritožujejo čez umetno usnje v Tesli potem doplačajo 3 jurje za umetno usnje v BMWju.
BigWhale ::
Nisem se vozil Tesle. Sem pa vozil sluzben avto, ko se je ulilo. Pa sem prvih 10 kilometrov voznje vec casa gledal v rocke, kot na cesto. To so moje izkusnje. Pa 10km karikiram, da ne bo kdo dobesedno interpretiral...
Ko sedes v nov avto, se moras z njim najprej spoznat. To velja za vsak avto. Brisalci in svetlobna telesa so edine nujne stvari, ki jih moras spoznat, ostalo pa lahko verjetno pocaka.
Rocka za smernike je resnicno prakticna, intuitivna in smiselna. Vse ostale stvari na rockah so pa lahko odvec, a jih treba standardizirat, pa ne vem. Baje standardi ubijajo inovacije. :D
kow ::
Ko sedes v nov avto, se moras z njim najprej spoznat. To velja za vsak avto.
Predlagam, da EU birokracija pri vsakem zagonu uvede nekajminutni test, da se prepricamo, ce voznik ni svez in razume priziganje svetil, brisalcev itd. Zajebano. Pa smo mislili, da so samo Tesle nevarne!
Skratka, glede teh rock.. gre v glavnem za bullshitting.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
pegasus ::
V letalstvu se temu reče type rating. Če pogosto menjaš avte, bi bilo smiselno to uvesti tudi na cesti.
Grimnir3 ::
Jaz sem nekoč redno prehajal med 5imi znamkami.
Vedno sem se lovil z radiom/infotejmemtom.
Nikoli pa ni bila težava sama vožnja ker osnovne komande so 95% defakto standardizirane.
Samo Tesla izumlja toplo vodo.
Citroen, Hyundai, VW, Renault, Mazda, Volvo.
Ubistvu 6 znamk.
Vedno sem se lovil z radiom/infotejmemtom.
Nikoli pa ni bila težava sama vožnja ker osnovne komande so 95% defakto standardizirane.
Samo Tesla izumlja toplo vodo.
Citroen, Hyundai, VW, Renault, Mazda, Volvo.
Ubistvu 6 znamk.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Grimnir3 ()
kow ::
Voznik, ki redno prehaja med znamkami, ni ravno worst case scenarij. Veliko slabsi scenarij je obcasen voznik, ki se vsede v njemu neznano vozilo.
Gregor P ::
Ko sedes v nov avto, se moras z njim najprej spoznat. To velja za vsak avto.
Predlagam, da EU birokracija pri vsakem zagonu uvede nekajminutni test, da se prepricamo, ce voznik ni svez in razume priziganje svetil, brisalcev itd. Zajebano. Pa smo mislili, da so samo Tesle nevarne! ...
To je tudi ena prvih stvari, ki ti jo povedo v šoli za vožnjo. Močno dvomim, da tebi tega niso povedali.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
codeMonkey ::
Ce ne more nov voznik pogruntati osnovnih zadev v nekaj minutah, ko se usede v nov avtomobil, kot je BW rekel, je z avtom nekaj hudo narobe. Jaz takega se nisem videl.
Vecji problem je z menjalniki, ko nekdo ni navajen rocnega. Obratno gre. Pa se ena stvar me moti pri sodobnih vozilih, in sicer dnevne luci, ki zadaj ne delajo. Pogosto se ne prizgejo, tudi ce je vidljivost slaba, in vcasih mi ne zgleda ravno varno. Ampak tega ne znajo vklopiti niti mnogi lastniki vozil danes, in jim nic ni jasno, ce jim poblendas.
Vecji problem je z menjalniki, ko nekdo ni navajen rocnega. Obratno gre. Pa se ena stvar me moti pri sodobnih vozilih, in sicer dnevne luci, ki zadaj ne delajo. Pogosto se ne prizgejo, tudi ce je vidljivost slaba, in vcasih mi ne zgleda ravno varno. Ampak tega ne znajo vklopiti niti mnogi lastniki vozil danes, in jim nic ni jasno, ce jim poblendas.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
BigWhale ::
Se strinjam. Razen, da MORAS pogledati na volan. Dokler ne izgubis "mentalne reference" ne rabis pogledati na volan, tudi ce ga zasukas za 270 stopinj. Saj ves kje je tipka. Enake zasuke si naredil ze nickolikokrat.
Problem je v primeru, ce vmes kaj korigiras ali kaj podobnega. Ali pa bi po dolgem casu prisel na krozno bistveno nestandardne velikosti itd. Je pa tudi res, da so nekateri ljudje "motoricni debili". In je za njih to tezavno.
Jaz sem en tak motoricni debil. Pri marsikaterem kroziscu, ob vstopu, volan tako zasukas na desno, da sta tipki za smernike ze cez polozaj 12 na volanu. Potem pa v voznji skozi krozisce volan obrnes tako, da sta tipki na polozaju 6 ali pa celo 5.
Po 38.000km moram se vedno pogledati na volan in premisliti ali moram pritisniti puscico gor ali dol, za desni smernik. Vcasih je krozisce taksno, da lahko prej pogledam in pripravim prst, ne pa vedno. Saj pogled je hiter in zdaj to kar hitro nardim, je pa dejstvo da moram o tem aktivno razmisljat in ce pravi cas ne pogledam, potrebujem potem dalj casa.
Voznja skozi nekatera krozisca je resnicno nerodna. Pridi probat enkrat.
MikeRotch ::
Jaz sem nekoč redno prehajal med 5imi znamkami.
Vedno sem se lovil z radiom/infotejmemtom.
Nikoli pa ni bila težava sama vožnja ker osnovne komande so 95% defakto standardizirane.
Samo Tesla izumlja toplo vodo.
Citroen, Hyundai, VW, Renault, Mazda, Volvo.
Ubistvu 6 znamk.
O čem govoriš? O smernikih na knofe, za katere smo vsi, z Muskom vred pogruntali, da niso optimalna rešitev?
Jaz drugače redno vozim par različnih znamk, kombinacija avtomatikov, ročnih, dizel, bencin... Težko rečem, da imam s kakšnim probleme.
BigWhale ::
a si plešast?
Ne, to je ena stvar srednjih let, ki me ni dohitela. Vsaj zaenkrat se ne. :D
Ko sedes v nov avto, se moras z njim najprej spoznat. To velja za vsak avto.
Predlagam, da EU birokracija pri vsakem zagonu uvede nekajminutni test, da se prepricamo, ce voznik ni svez in razume priziganje svetil, brisalcev itd. Zajebano. Pa smo mislili, da so samo Tesle nevarne!
Zakaj zdaj zganjas nek otrocji cinizem in se delas butastega?
A ti sedes v avto, ki ga se nikoli nisi vozil in se odpeljes brez da bi pogledal kako delujejo vsaj luci al brisalci? To je nekaj kar nastudiras v dveh minutah ali pa se manj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
kow ::
codeMonkey je izjavil:
Ce ne more nov voznik pogruntati osnovnih zadev v nekaj minutah, ko se usede v nov avtomobil, kot je BW rekel, je z avtom nekaj hudo narobe. Jaz takega se nisem videl.
To je prakticno vsak avto. Ker si sledil tehnologiji, imas ze dolocena znanja (o simbolih, tipicnih resitvah itd.). Ce pa bi ves cas vozil 20 let (ali vec) star avto, nato pa bi te posedli v nov avto, bi bilo kar tezavno. Je pa takih primerov zelo malo. Tudi, ce sam nisi vozil novejsih avtomobilov, si se verjetno peljal z drugimi ali kaj podobnega.
A ti sedes v avto, ki ga se nikoli nisi vozil in se odpeljes brez da bi pogledal kako delujejo vsaj luci al brisalci?
Zelel bi si, ja. Recimo pri avtomobilih, ki jih ponujajo podjetja tipa avant2go. Tam pac ni smiselno, da izgubljas cas s takimi recmi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
pegasus ::
DamijanD ::
Voznik, ki redno prehaja med znamkami, ni ravno worst case scenarij. Veliko slabsi scenarij je obcasen voznik, ki se vsede v njemu neznano vozilo.
To je tipičen scenarij pri rent-a-car situacijah in ubistu glavni argument, ki me drži stran od teh storitev.
Še bolj je zabavno, če je to prvič na drugi strani ceste (UK in podobno)
bm1973 ::
Še bolj je zabavno, če je to prvič na drugi strani ceste (UK in podobno)
Ja, to sem1x izvedel in nikoli več .
Plus takrat so bile v UK poplave, pa je bil cel kaos na cestah... M25 pod vodo, pol si lahko misliš... Gužve nenormalne na vseh ne-poplavljenih lokalnih cestah.
Tako, da sem rent-a-avto parkiral pred hotelom in hodil z vlakom.
MikeRotch ::
Jaz sem se v UK vsedel v rentanega Golfa z ročnim menjalnikom in v enem tednu brez večjih težav naredil 1000+ km po podeželju, tako kot milijoni drugih turistov, ki pridejo v UK.
Je treba malo pogledat kje je kaj, ni pa ravno rocket science.
Je treba malo pogledat kje je kaj, ni pa ravno rocket science.
codeMonkey ::
Cybertruck se vozi po Ljubljani, ceprav ni homologiran v EU. S preizkusnimi tablicami:
https://www.dnevnik.si/novice/ljubljana...
https://www.dnevnik.si/novice/ljubljana...
bm1973 ::
Jaz sem se v UK vsedel v rentanega Golfa z ročnim menjalnikom in v enem tednu brez večjih težav naredil 1000+ km po podeželju, tako kot milijoni drugih turistov, ki pridejo v UK.
Je treba malo pogledat kje je kaj, ni pa ravno rocket science.
Saj ni, sam cel promet v UK je šel takrat v 3PM...
Zaradi poplav...
endelin ::
doplačajo 3 jurje za umetno usnje v BMWju.
3 jurje je v bmw merino leather ki ni umetno usnje ampak prava "koža"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: endelin ()
borisk ::
codeMonkey je izjavil:
Cybertruck se vozi po Ljubljani, ceprav ni homologiran v EU. S preizkusnimi tablicami:
https://www.dnevnik.si/novice/ljubljana...
sem ga videl dvakrat v slovenjski bistirci, nič kaj impresivno, čeprav imam firmo ki bi lahko naredila zunanje panele kr doma.
kar se tiče ročke, nevem kaj komplicirajo, MB ima na eni ročki smernike, luči (čeprav običajno voziš v avto načinu, razen v tesli kjer matrične luči še vedno ne delajo) in brisalce (ki so tudi kao težavni na teslah).
Z eno ročko bi lahko rešili polovico jamranja glede Tesel...
MikeRotch ::
doplačajo 3 jurje za umetno usnje v BMWju.
3 jurje je v bmw merino leather ki ni umetno usnje ampak prava "koža"
Imaš prav, pretiraval sem s ceno.
"Plastika" (Veganza ali Sensatec) pride 750-800€, odvisno od modela.
Btw, pri BMW 3 imaš na voljo usnje Vernasca, ki ga doplačaš cca. 2 jurja. Gre sicer za naravno usnje, ki pa je lakirano z umetnimi laki in ima umetno vtisnjen vzorec usnja. Večina reviewerjev se strinja, da je Veganza ("plastika") bolj udobna, izgleda boljše in je bolj trpežna.
razen v tesli kjer matrične luči še vedno ne delajo
Kaj pa ne dela? Prvič slišim.
Z eno ročko bi lahko rešili polovico jamranja glede Tesel...
Saj so rešili. Novi Y ima ročko.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MikeRotch ()
endelin ::
Veganza v bmw5 je na otip odlična in mehka. To je razred ali dva nad tem kar je v tesli 3 na sedežih. O obstojnosti pa čez nekaj let ker to je nov model
Zgodovina sprememb…
- spremenil: endelin ()
codeMonkey ::
codeMonkey je izjavil:
Jaz bi bil vesel nadgradnje in imel nekaj za lazje ciscenje, pac druzinski avto in dva mulca. 10 let nazaj, ko sem kupoval nek dostopen avtomobil, tu ni bilo neke pametne izbire. Je pa lahko problem, ce se na njih prevec spara.
@BW: Kako si zadovoljen s sedezi v novi trojki?
Kar se tice udobnosti sedenja tice nimam nekih pripomb. 1000km sem prevozil brez tezav. Pozna se da so 'plasticni', alcantara je na koncu dneva plastika, ki ne diha in ne vpija znoja. :D Hlajenje resnicno pomaga in je manj vroce sedet.
Sem pa vesel, da sem vzel belo notranjost, ker se precej pozna. Temni deli avtomobila so poleti na soncu resnicno vroci, sedezi so pa samo topli. Tko all in all, hlajenje in bela barva sta top. Brez tega bi blo manj prijetno.
Kako se pa obnesejo ti beli sedezi pri mulcih, ki res vse zasvinjajo? Si predstavljam, da kmalu ne zgleda vec ravno lepo
Saj so rešili. Novi Y ima ročko.
Se eno bi dodali za gear selector, pa bilo perfektno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
borisk ::
MikeRotch ::
vsedi se v MB pa poglej kako delajo matrične luči, sicer z updati rešujejo in izboljšujejo stvari, ampak na začetku so matrične delale samo dolge/kratke...
Na začetku sploh niso delale :) Trenutno pa delajo super.
Veganza v bmw5 je na otip odlična in mehka. To je razred ali dva nad tem kar je v tesli 3 na sedežih. O obstojnosti pa čez nekaj let ker to je nov model
Z novimi BMW 5 nimam izkušenj, ampak osebno ne vidim neke bistvene razlike med X3. Ali pa med Teslo in "pravim" usnjem v RAV4.
Ti pa verjamem, da je material 20 jurjev dražjem BMW 5 boljši.
kow ::
codeMonkey je izjavil:
Cybertruck se vozi po Ljubljani, ceprav ni homologiran v EU. S preizkusnimi tablicami:
https://www.dnevnik.si/novice/ljubljana...
"eksplozivni tritonski tank"
Malo cudna izbira besed. Pa to je milo receno. V resnici tole ne bi smelo iti cez urednika.
BigWhale ::
codeMonkey je izjavil:
Kako se pa obnesejo ti beli sedezi pri mulcih, ki res vse zasvinjajo? Si predstavljam, da kmalu ne zgleda vec ravno lepo
Ne vem, moji so se odselili. :D
Drugace sem pa velikrat v stali pri konjih, pa na pol zasvinjan hodim v avto. Zaenkrat je se vse ok. Mislim, da sem dvakrat obrisal sedeze. :))
Alexius Heristalski ::
codeMonkey je izjavil:
Cybertruck se vozi po Ljubljani, ceprav ni homologiran v EU. S preizkusnimi tablicami:
https://www.dnevnik.si/novice/ljubljana...
"eksplozivni tritonski tank"
Malo cudna izbira besed. Pa to je milo receno. V resnici tole ne bi smelo iti cez urednika.
Jaz sem ta teden na cesti Kočevje - Ljubljana srečal nekega Hummerja in sem se na ravnem delu moral umikati, ker je bil zelo čez črto. Preširok!
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Pithlit ::
Alexius Heristalski je izjavil:
codeMonkey je izjavil:
Cybertruck se vozi po Ljubljani, ceprav ni homologiran v EU. S preizkusnimi tablicami:
https://www.dnevnik.si/novice/ljubljana...
"eksplozivni tritonski tank"
Malo cudna izbira besed. Pa to je milo receno. V resnici tole ne bi smelo iti cez urednika.
Jaz sem ta teden na cesti Kočevje - Ljubljana srečal nekega Hummerja in sem se na ravnem delu moral umikati, ker je bil zelo čez črto. Preširok!
Zakaj si se pol ti umikal?
Life is as complicated as we make it...
Gregor P ::
... ker pametnejši zmaga oz. preživi?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
BigBoss ::
codeMonkey je izjavil:
Kako se pa obnesejo ti beli sedezi pri mulcih, ki res vse zasvinjajo? Si predstavljam, da kmalu ne zgleda vec ravno lepo
Ne vem, moji so se odselili. :D
Drugace sem pa velikrat v stali pri konjih, pa na pol zasvinjan hodim v avto. Zaenkrat je se vse ok. Mislim, da sem dvakrat obrisal sedeze. :))
Beli sedeži so OK. Obrišeš pa je. Svinjarija se niti ne "lepi" nanje.
Definitivno so super poleti, ker je bistveno manj vroče.
kow ::
Mr.B ::
No me zanima kdo od slovencev naredi najmanj teg 38% v ževljenski dobi avta...
EV Batteries Last Way Longer Than Expected Increased lifespan could lead to greater acceptance of EVs
The rhythms of real-world driving enable EV batteries to live far beyond the predictions of laboratory tests, according to a new study from Stanford University. Thereport, published in December inNature Energy, suggests that EV batteries could last 38 percent longer than previous lab-based estimates. That means drivers could get as much as 314,000 kilometers (195,000 miles) more out of their EVs than academic researchers believed.
Medtem pa v deželi naftnih polj
Donald Trump's Retrograde Worship Will Tank America's Auto Industry. Tariffs will protect the industry just long enough for it to decline into technological obsolescence. The Biden administration made real strides in protecting the industry's future. Trump will slam the brakes on any such gains.
EV Batteries Last Way Longer Than Expected Increased lifespan could lead to greater acceptance of EVs
The rhythms of real-world driving enable EV batteries to live far beyond the predictions of laboratory tests, according to a new study from Stanford University. Thereport, published in December inNature Energy, suggests that EV batteries could last 38 percent longer than previous lab-based estimates. That means drivers could get as much as 314,000 kilometers (195,000 miles) more out of their EVs than academic researchers believed.
Medtem pa v deželi naftnih polj
Donald Trump's Retrograde Worship Will Tank America's Auto Industry. Tariffs will protect the industry just long enough for it to decline into technological obsolescence. The Biden administration made real strides in protecting the industry's future. Trump will slam the brakes on any such gains.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold