» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1198 / 1206
»»

kow ::

Poraba elektrike na prebivalca na Kitajskem je cirka 7k MWh. V Nemciji je cirka 6MWh, v ZDA 12MWh, na Japonskem 8MWh.
Ce poraba neprekinjeno monotono narasca ze vec desetletij, ne pomeni da je to vecni trend. Tudi na japonskem je narascala po vojni ves cas, do cirka 2005.

Tukaj imas primer proizvodnje cementa:
https://tradingeconomics.com/china/ceme...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

J.McLane ::

Pa ta poraba na prebivalca verjetno vključuje tudi celotno industrijsko porabo elektrike, ne samo gospodinjsko.

Pa mislim da si se zatipkal 7k MWh je malo veliko, verjetno samo 7 MWh ;)
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

kow ::

Da. iz 7k Kwh -> sem dal v 7k MWh. Torej, pravilno je 7MWh. Da, kitajska je tovarna sveta. Vseeno mislim, da druge drzave/regije ne bodo dovolile nadaljevanje taksne centralizacije industrijske proizvodnje. Indija raje kupuje (trenutno precej drazje) domace solarne panele itd.

Slovenija je tudi precej industrializirana, pa je poraba cirka 7MWh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

DamijanD ::

Število prvič registriranih električnih osebnih avtomobilov se je lani v primerjavi z letom prej zmanjšalo za 27 odstotkov. Od tega je bilo povsem električnih avtomobilov 3142 oziroma 38 odstotkov manj kot leto prej. Med takšnimi so kupci največ povpraševali po Teslinih modelu 3 (446) in modelu Y (390), Cuprinemu bornu (304) ter MG4 electric (138) proizvajalca MG in Volkswagnovemu ID.3 (138).
https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av...

kow ::

Se vedno visoke stevilke. Sem domneval, da so nizje.

paradajzos ::

BigWhale je izjavil:

paradajzos je izjavil:


Vse štima, mene odbija to odkrito hejtanje uporabnikov s strani Muska - ker praktično nihče ne ploska notranjosti brez ročk za smernike ipd., nihče se ne bi branil HUD nad volanom, večina bi rada plačala tistih 20 EUR razlike v ceni (ali pa 500).
Ta posiljevalska miselnost lastnika mi gre na jetra.


Tle se strinjam, senzor za dez, in HUD bi z veseljem doplacal.

paradajzos je izjavil:

Zraven pa dodam še to, da Tesla 3 ali pa Y nima za burek proti ICE avtu iz 2015 ali pa 2024 za isti denar kar se tiče udobja vožnje na cesti.


Jaz neke konkretne razlike med Teslino in BMWjevo trojko nisem opazil, kar se tice same udobnosti.

paradajzos je izjavil:

In če dodamo najnovejše čarovnije z omrežninami, se poslabša tudi pogled skozi očala samooskrbnosti za lastnike elektrarn. Naenkrat se par let star udoben dizel sploh ne zdi slaba varianta.


Ne vem, mene zdaj elektrika stane 55 EUR, prej me je stala 10 EUR. Ni se konc sveta, glede na to da niti malo ne pazim kako sem polnil avtomobila.


Zakaj bi za primerjavo vzel BMW trojko?
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

MikeRotch ::

Ker sta avtomobila precej podobna. Športna limuzina, RWD, podobna velikost.

paradajzos ::

Lepo prosim za predlog za Teslin avto za max 40000 EUR, ki bo velikosti Passata. Ali da napišem drugače - s Passatom se bom peljal še bolj komot kot z BMW 3. Alternativni predlog s strani Tesle pa je?
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

Zgodovina sprememb…

billy ::

paradajzos je izjavil:

Lepo prosim za predlog za Teslin avto za max 40000 EUR, ki bo velikosti Passata. Ali da napišem drugače - s Passatom se bom peljal še bolj komot kot z BMW 3. Alternativni predlog s strani Tesle pa je?


Rabljen model S.

MikeRotch ::

paradajzos je izjavil:

Lepo prosim za predlog za Teslin avto za max 40000 EUR, ki bo velikosti Passata. Ali da napišem drugače - s Passatom se bom peljal še bolj komot kot z BMW 3. Alternativni predlog s strani Tesle pa je?


A passata sploh še prodajajo v limuzinski verziji?

MikeRotch ::

Btw, tukaj je direktna primerjava. Passat VS ID7

Passat za 46k
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

ID7 za 46k
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

paradajzos ::

billy je izjavil:

paradajzos je izjavil:

Lepo prosim za predlog za Teslin avto za max 40000 EUR, ki bo velikosti Passata. Ali da napišem drugače - s Passatom se bom peljal še bolj komot kot z BMW 3. Alternativni predlog s strani Tesle pa je?


Rabljen model S.

Pajade. A ima 4 leta splošne garancije?

MikeRotch je izjavil:

paradajzos je izjavil:

Lepo prosim za predlog za Teslin avto za max 40000 EUR, ki bo velikosti Passata. Ali da napišem drugače - s Passatom se bom peljal še bolj komot kot z BMW 3. Alternativni predlog s strani Tesle pa je?


A passata sploh še prodajajo v limuzinski verziji?

Spet se zapikuješ v nepomebne podrobnosti, karavan je itak še bolj uporaben. Limuzinsko odpiranje prtljažnika pri Tesli 3 je slabost in ne feature. Enako skrajno neergonomična notranjost.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

Zgodovina sprememb…

billy ::

Določeni modeli S še imajo unlimited garancijo na pogonski sklop oz 8 let. Ne sledim takemu finančnemu segmentu, da bi točno vedel, ni pa problem najt teh informacij.

paradajzos ::

billy je izjavil:

Določeni modeli S še imajo unlimited garancijo na pogonski sklop oz 8 let. Ne sledim takemu finančnemu segmentu, da bi točno vedel, ni pa problem najt teh informacij.

Na pogonski sklop že, kaj pa na vse ostalo? Nov Passat ima 4 leta splošne garancije na vse (razen potrošnega materiala). In servis v vsaki vasi. Rabljena Tesla S za 40000 eur ima pa verjetno samo še garancijo za baterijo in pogonski sklop - za kakšni dve leti še.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

Zgodovina sprememb…

billy ::

No, nekdo je vprašal kaj se dobi kot primerjavo s tesle, zato sem repliciral. Verjetno obstaja še kar nekaj ostlih znamk, ki nudijo več kot passat, pa jih ne omenjamo, ker pač vprašanje je bilo "kaj ponuja tesla".

MikeRotch ::

Spet se zapikuješ v nepomebne podrobnosti, karavan je itak še bolj uporaben. Limuzinsko odpiranje prtljažnika pri Tesli 3 je slabost in ne feature. Enako skrajno neergonomična notranjost.


Seveda je karavan bolj uporaben, ampak Tesla ne dela karavanov. Tvoja zahteva je nesmiselna. Če hočeš karavana pač ne kupiš Tesle, povsem enostavno.

Sem ti dal pa primerjavo med ICE in EV od iste firme, isti razred avtomobila. EV stane toliko kot ICE. Opreme je pri EVju več, motor je skoraj 2x močnejši, tekoči stroški pa 3x nižji.

paradajzos ::

billy je izjavil:

No, nekdo je vprašal kaj se dobi kot primerjavo s tesle, zato sem repliciral. Verjetno obstaja še kar nekaj ostlih znamk, ki nudijo več kot passat, pa jih ne omenjamo, ker pač vprašanje je bilo "kaj ponuja tesla".

Ja, ker kontekst predhodnih postov je bila kritika Tesline ponudbe.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

MikeRotch ::

Če dovolj cherrypickaš je vsak avto zanič. Tesla pač nima avtomobila v Passatovem razredu, zato je vsaka primerjava odveč.

Primerjaš lahko Model Y in Tiguana, naprimer. Pa vidiš, da za primerljivega VWja plačaš 5 jurjev več.

paradajzos ::

MikeRotch je izjavil:

Spet se zapikuješ v nepomebne podrobnosti, karavan je itak še bolj uporaben. Limuzinsko odpiranje prtljažnika pri Tesli 3 je slabost in ne feature. Enako skrajno neergonomična notranjost.


Seveda je karavan bolj uporaben, ampak Tesla ne dela karavanov. Tvoja zahteva je nesmiselna. Če hočeš karavana pač ne kupiš Tesle, povsem enostavno.

Sem ti dal pa primerjavo med ICE in EV od iste firme, isti razred avtomobila. EV stane toliko kot ICE. Opreme je pri EVju več, motor je skoraj 2x močnejši, tekoči stroški pa 3x nižji.

Tvoj pristop je napačen, sorry. Meni ne igra vloge, če je karavan ali ni. Lahko je tudi hatchback, limuzinska odprtina prtljažnika je še najslabša varianta. Tesla 3 mi je minimalna še sprejemljiva velikost, če je večji je plus.
Se pravi pod črto je Tesla 3 pri vseh kriterijih bare minimum. Opremo ima smešno, niti brisalci ne delujejo zanesljivo, da ne omenjam norega dejstva, da je brez palčke za smernike, konkurenčni ICE je večji, ima boljšo opremo, izdelava je v vseh ozirih boljša in nihče ne rabi 2 krat močnejšega motorja. Pri zadnji točki je ICE 4x4 in ima malenkost manj kot 200 konjev, kar povsem zadostuje za karkoli in ni potrebe po skoraj 500 konjskem 4x4 od Tesle, s katerimi zgolj uničuješ gume in imaš preveliko težo vozila.
Sorry, Tesla je avto za fenboye, nobenega racionalnega argumenta za nakup ni - edino morda kakšne rabljene trojke za malo denarja.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

Zgodovina sprememb…

billy ::

Kdo pa pravi da moraš kupiti Teslo, če ti ne ustreza? Pač potem passata, ali pa MG ali pa BYD...

a_borlak ::

Je kar nekaj razlogov za nakup Tesle, v tem trenutku (in verjetno bodo še nekaj časa) je v sami špici, kar se tiče električnega dela, se pravi motor in baterija. Tu so to, kar je bil recimo VW pred 15+ leti z TDI motorji, če naredim neko približno primerjavo. O tem, kako delajo razni sistemi se lahko pregovarjamo ravno kolikor hočemo, glede same opreme pa - Teslo kupiš z *vso* možno opremo, ICE si moraš v večini primerov sestavit, kaj sploh želiš in to seveda doplačaš. Konkretno. Najdi 3 nove klasične avte za 45k, ki imajo gretje/hlajenje sedežev, radarski tempomat, kamere, brezžično polnenje, parkirne senzorje, spodoben infotaiment ... pa še bi lahko našteval. Je BMW narejen bolje? Verjetno. Po drugi plati pa, če bi bile Tesle res narejene tako slabo, kot se mnogi tu prepričujete, bi tiste trojke iz 2019 že davno morale razpasti na prafaktorje, pa se večina še vedno vozi naokoli. Celo tisti modeli S izpred 2015 se še vedno veselo vozijo.

MikeRotch ::

Tvoj pristop je napačen, sorry. Meni ne igra vloge, če je karavan ali ni.


Ja odloči se že enkrat. Ali je velikost pomembna ali ne?

Pa kot sem napisal. Cherrypickaš. Najdi mi VW alternativo športni limuzini z zadnjim pogonom za 35 jurjev. Ni? Vidiš, ni, vsi ICE avtomobili so zanič. Check mate.

Opremo ima smešno, niti brisalci ne delujejo zanesljivo, da ne omenjam norega dejstva, da je brez palčke za smernike, konkurenčni ICE je večji, ima boljšo opremo, izdelava je v vseh ozirih boljša in nihče ne rabi 2 krat močnejšega motorja.


Seveda. Saj sem že napisal. Tesla je v vseh pogledih slabša, tisto, kar je boljše pa tako ali tako nihče ne rabi :)

Sorry, Tesla je avto za fenboye, nobenega racionalnega argumenta za nakup ni - edino morda kakšne rabljene trojke za malo denarja.


Ponavljaš svoje v nedogled. Trust me bro varjanta. Namesto, da bi prilepil konkurenčen avto v tem razredu.

Dokler smo debatirali o razikah med Model Y in Ioniq 5 je šlo vsaj za primerljiva avtomobila. Tam lahko realno rečeš kaj ima kdo boljše. Dokler primerjaš hruške in jabolka pa nima smisla nadaljevati debate.

redtech ::

MikeRotch je izjavil:

Btw, tukaj je direktna primerjava. Passat VS ID7

Passat za 46k
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

ID7 za 46k
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


Veš kje se zatakne na koncu, Passat bo čez pet let recimo na 50% vrednosti ID7 pa 25%, če imaš srečo ;((

deco16 ::

To ni res.

Lahk pogledaš avto net pa se prepričaš sam. Večina EVjev z 5 leti ima prodajno ceno krepko čez 25%

Utk ::

redtech ::

Utk nov Passat je bil 2020 ranga 32k - 45k.

Imaš 1 ID4 iz leta 2020 za 20k, cena 2020 je bila 48k - 40%.
Pa ne bo dobil kupca za 20k. Enostavno vprašaj se ali bi sam kupil ID4 2020 z 180kkm - brez garancije >:D

paradajzos ::

a_borlak je izjavil:

Je kar nekaj razlogov za nakup Tesle, v tem trenutku (in verjetno bodo še nekaj časa) je v sami špici, kar se tiče električnega dela, se pravi motor in baterija. Tu so to, kar je bil recimo VW pred 15+ leti z TDI motorji, če naredim neko približno primerjavo. O tem, kako delajo razni sistemi se lahko pregovarjamo ravno kolikor hočemo, glede same opreme pa - Teslo kupiš z *vso* možno opremo, ICE si moraš v večini primerov sestavit, kaj sploh želiš in to seveda doplačaš. Konkretno. Najdi 3 nove klasične avte za 45k, ki imajo gretje/hlajenje sedežev, radarski tempomat, kamere, brezžično polnenje, parkirne senzorje, spodoben infotaiment ... pa še bi lahko našteval. Je BMW narejen bolje? Verjetno. Po drugi plati pa, če bi bile Tesle res narejene tako slabo, kot se mnogi tu prepričujete, bi tiste trojke iz 2019 že davno morale razpasti na prafaktorje, pa se večina še vedno vozi naokoli. Celo tisti modeli S izpred 2015 se še vedno veselo vozijo.

1. Tesla 3 RWD (tako v SR kot v LR verziji) ima slabšo opremo kot Tesla 3 LR AWD. Manjkajočega ne moreš dodatno naročiti, dodaš lahko samo FSD in priklop.
2. Evo ti na brzino en avto, ki zelo presega tvoje zahteve po opremi:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

Utk ::

Utk nov Passat je bil 2020 ranga 32k - 45k.

Bil bil. Zdaj je pa 45. Id4 je pa zdaj 30.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Kar dobro drži ceno, je kakšna hibridna Toyota npr. Sploh tiste, ki so jo kupovali pred korono.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

deco16 ::

Pa sej nismo rekli da dobro držijo ceno sam 5 let star EV in 25% je čist nerealno. Zatakne se tudi pri nižjih cifrah, ker EV se takrat najbolj splača tko da pride do min 5k in tam se vse pokupi.

Pol pozabite štet tudi subvencijo, ja bil je 48k ampak folk je za to dal 41k cca itd.

Za pravo ceno se vse pokupi, lahk poslušate da se slabo prodajajo rabljeni, ja seveda ker mislijo da držijo nevem kaj v roki in prodajajo na ceni 80% nove. Itak da pol neboš nič prodal...

redtech ::

Utk je izjavil:

Utk nov Passat je bil 2020 ranga 32k - 45k.

Bil bil. Zdaj je pa 45. Id4 je pa zdaj 30.


Na Kitajsken mogoče tu pa 47k.

MikeRotch ::

2. Evo ti na brzino en avto, ki zelo presega tvoje zahteve po opremi:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


Pri Tesli za 4 jurje manj dobim močnejši motor in 4wd (akcijska cena je s financiranjem). Če ne rabiš 4wd in močnejšega motorja je razlika v ceni cca. 11k.

Ostalo je kolikor toliko primerljivo.

Na Kitajsken mogoče tu pa 47k.


ID4 so se pred novim letom prodajali pod 35k.

https://www.porscheinterauto.net/volksw...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MikeRotch ()

paradajzos ::

MikeRotch je izjavil:

2. Evo ti na brzino en avto, ki zelo presega tvoje zahteve po opremi:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


Pri Tesli za 4 jurje manj dobim močnejši motor in 4wd (akcijska cena je s financiranjem). Če ne rabiš 4wd in močnejšega motorja je razlika v ceni cca. 11k.

Ostalo je kolikor toliko primerljivo.

Realno potrebuješ 500 konjski motor? Res? Oprema ni primerljiva, sorry. Da ne omenjam egonomije in udobja vožnje po standardnih slovenskih luknjastih cestah. Bova še malo počakala in ti bom zagotovo v kakšnem dnevu ali dveh lahko pastal še bolj ugodno verzijo.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

MikeRotch ::

Realno ga seveda ne potrebujem. Ampak realno tudi 80% stvari, ki jih ponuja Superb ne potrebujem. Realno je že Dacia Jogger overkill.

Kaj od opreme ni primerljivo? Vidim, da ima Škoda hlajene sedeže, kar je super. Po drugi strani imaš v Tesli panoramo, pa veliko boljši infotainment in povezljivost z appom kot ga imajo Škode. V resnici gre za detajle in osebne preference. En ima nekaj, drugi ima nekaj drugega. Ima Škoda za 10 jurjev več opreme? Odvisno od človeka verjetno.

Glede ergonomije in udobja se je škoda kregat. Jaz se v Tesli počutim odlično. Novega Superba nisem vozil, ampak verjamem, da je bolj udoben. Tesla je po drugi strani bolj športno naravnana in gre veliko lepše čez ovinke, vsaj v primerjavi s prejšnjim Superbom.

redtech ::

Akcijska ponudba VW ID.4 Pure (52 kWh, doseg 364 km, WLTP)
34.679€: akcijska MPC cena
-500 €: VW BON za fin./zav.
-7.200 €: Borzen subvencija

26.979€: strošek kupca v primeru pridobitve nepovratne finančne spodbude Borzen
:O

Pravilo pri nakupu novega avtomobila, vedno v decembru (velja za vse).

BigWhale ::

paradajzos je izjavil:

Lepo prosim za predlog za Teslin avto za max 40000 EUR, ki bo velikosti Passata. Ali da napišem drugače - s Passatom se bom peljal še bolj komot kot z BMW 3. Alternativni predlog s strani Tesle pa je?


Nimas ga, zakaj bi primerjal s Teslo? Lahko pa vzames ID7, ki sicer stane 55 jurjev, v petih letih si s ceno na istem.

BigWhale ::

redtech je izjavil:


Veš kje se zatakne na koncu, Passat bo čez pet let recimo na 50% vrednosti ID7 pa 25%, če imaš srečo ;((


Avto ni investicija, avto je strosek. Zato ga vozis dokler ne razpade in ti je vseeno za koliko mu pade vrednost.

BigWhale ::

paradajzos je izjavil:


Realno potrebuješ 500 konjski motor? Res? Oprema ni primerljiva, sorry.


Kaj TOCNO ni primerljivo?

paradajzos je izjavil:

Da ne omenjam egonomije in udobja vožnje po standardnih slovenskih luknjastih cestah.


Jaz sem vozil oba, Tesla ma butaste zmigavce, in retarded brisalce. VW je, kar se UXa tice, en izmed slabsih. Udobje na nasih cestah, je v bistvo enako. Tesle so tko trde kot VW.

socialec ::

Se lahko, prosim, čimprej razpišeste, da malo pofirbcam in favšijo popasem? Kupit tako ne morem...

endelin ::

Po drugi strani imaš v Tesli panoramo

Marsikdo bi raje kupil verzijo brez panorame ki se jo ne da niti zatemniti in potem žganje sonca direktno v glavi ter potem iskanje cenenih zatemnilnikov na kitajskih spletnih trgovinah

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: endelin ()

codeMonkey ::

BigWhale je izjavil:

redtech je izjavil:


Veš kje se zatakne na koncu, Passat bo čez pet let recimo na 50% vrednosti ID7 pa 25%, če imaš srečo ;((


Avto ni investicija, avto je strosek. Zato ga vozis dokler ne razpade in ti je vseeno za koliko mu pade vrednost.


Itak je ravno obratno, ampak tocno to. Jaz sem upal svojega goniti se kaksno leto, mogoce dve, da bo vec ponudbe na trgu in da pridem cez 300k, pa mi ga je med prazniki pijani voznik razbil (skupaj z dvema voziloma, parkiranima ob cesti). Zdaj cakam na informacijo ce je totalka. Resno se sprasujem kako bi se pocutil, ce bi racunal na doloceno vrednost vozila ob vsem tem. Nekako najbolj neprijetno je to, da sem prisiljen gledati alternative ob trenutno bedni ponudbi, ne pa izugbljena vrednost.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

V takem primeru si zmeraj na zgubi, ker ti bi tist "stari" avto lahko vozil še par let z minimalnimi stroški, če pa moraš kupit drugega, ne boš kupil enakega "starega", ampak novega, ali pa novejšega, kar je pa avtomatsko seveda dražje.

endelin ::

Bigwhale: nissan ti je razpadel?:D

codeMonkey ::

Ja, ampak, ce bi zdaj racunal, na nek denar od starega, da bi lahko kupil novega, bi izgubil se bistveno vec. Pac najbolje je odmisliti denar, ki si ga dal v avto. Ce ne mores, si kupil predrag avtomobil.

Zgodovina sprememb…

endelin ::

Odvisno od avta. 10 let stare 911ice so dražje kot so bile nove;)

jecok ::

codeMonkey je izjavil:

Ja, ampak, ce bi zdaj racunal, na nek denar od starega, da bi lahko kupil novega, bi izgubil se bistveno vec. Pac najbolje je odmisliti denar, ki si ga dal v avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jecok ()

Gambino ::

a_borlak je izjavil:

Je kar nekaj razlogov za nakup Tesle, v tem trenutku (in verjetno bodo še nekaj časa) je v sami špici, kar se tiče električnega dela, se pravi motor in baterija. Tu so to, kar je bil recimo VW pred 15+ leti z TDI motorji, če naredim neko približno primerjavo. O tem, kako delajo razni sistemi se lahko pregovarjamo ravno kolikor hočemo, glede same opreme pa - Teslo kupiš z *vso* možno opremo, ICE si moraš v večini primerov sestavit, kaj sploh želiš in to seveda doplačaš. Konkretno. Najdi 3 nove klasične avte za 45k, ki imajo gretje/hlajenje sedežev, radarski tempomat, kamere, brezžično polnenje, parkirne senzorje, spodoben infotaiment ... pa še bi lahko našteval. Je BMW narejen bolje? Verjetno. Po drugi plati pa, če bi bile Tesle res narejene tako slabo, kot se mnogi tu prepričujete, bi tiste trojke iz 2019 že davno morale razpasti na prafaktorje, pa se večina še vedno vozi naokoli. Celo tisti modeli S izpred 2015 se še vedno veselo vozijo.


Tesla nima radarskega tempomata!
Tesla nima senzorja za dež za brisalce!
Tesla nima HUBa!
Tesla nima parkirnih senzorjev!
In še bi lahko našteval.....

Kessler ::

Kako tudi kupci ICE vozil v Evropi izdatno financirajo Teslo:

https://www.finance.si/avto/kako-je-tes...

"Doslej je tako Tesla v približno 15 letih s prodajo kuponov zaslužila okrog devet milijard dolarjev, zgolj Stellantis pa naj bi po poročanju ameriškega CNBC in Reutersa maja 2021 za nakup kuponov med
letoma 2019 in 2021 Tesli odštel 2,43 milijarde dolarjev oziroma dve milijardi evrov. Upoštevati je treba, da gre tako rekoč za čisti dobiček, saj podjetje s pridobivanjem teh kuponov in njihovo prodajo nima stroškov."

MikeRotch ::

endelin je izjavil:

Po drugi strani imaš v Tesli panoramo

Marsikdo bi raje kupil verzijo brez panorame ki se jo ne da niti zatemniti in potem žganje sonca direktno v glavi ter potem iskanje cenenih zatemnilnikov na kitajskih spletnih trgovinah


Res je. Zato sem napisal "V resnici gre za detajle in osebne preference.".

Kessler ::

To leta naj bi Tesla zaslužila s prodajo kuponov 2,3 milijarde €.
««
1198 / 1206
»»