» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1197 / 1197
»
»»

MikeRotch ::

Moj prejšnji avto letnik 2015 je imel senzor za dež, ki je deloval precej dobro in predvsem veliko boljše od katerekoli Tesle - tudi M3 Highland.


Vsakemu svoje. Če so delovanje senzorjev za brisalce, polica v prtljažniku in podobne stvari tvoja glavna prioriteta pri izbiri avtomobila, pač ne kupiš Tesle.

Osebno imam dober avto z zanič senzorji za brisalce kot zanič avto z dobrimi senzorji.

Muskovo megalomansko in otročje narcisistično nastopanje na socialnih medijih, kjer se ne ozira na dobrobit nikogar razen na svoje interese, mi daje dodatne argumente, da nikoli ne kupim Tesle, ker lahko z gotovostjo računam na vse možne zlorabe proti mojim interesom, če bi to bilo v interesu Muska.


Upam samo, da si enako kritičen do ostalih proizvajalcev. Da te enako močno motijo razni Dieselgati, 1001 Toyotin škandal, Daimlerjevo podkupovanje, Takata airbagi, lobiranje proti right to repair zakonodaji...

paradajzos ::

Vsakemu svoje. Če so delovanje senzorjev za brisalce, polica v prtljažniku in podobne stvari tvoja glavna prioriteta pri izbiri avtomobila, pač ne kupiš Tesle.

Seveda, poanta je bila v delovanju senzorjev za brisalce. Sure.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

Grimnir3 ::

MikeRotch je izjavil:

Moj prejšnji avto letnik 2015 je imel senzor za dež, ki je deloval precej dobro in predvsem veliko boljše od katerekoli Tesle - tudi M3 Highland.


Vsakemu svoje. Če so delovanje senzorjev za brisalce, polica v prtljažniku in podobne stvari tvoja glavna prioriteta pri izbiri avtomobila, pač ne kupiš Tesle.

Osebno imam dober avto z zanič senzorji za brisalce kot zanič avto z dobrimi senzorji.

Muskovo megalomansko in otročje narcisistično nastopanje na socialnih medijih, kjer se ne ozira na dobrobit nikogar razen na svoje interese, mi daje dodatne argumente, da nikoli ne kupim Tesle, ker lahko z gotovostjo računam na vse možne zlorabe proti mojim interesom, če bi to bilo v interesu Muska.


Upam samo, da si enako kritičen do ostalih proizvajalcev. Da te enako močno motijo razni Dieselgati, 1001 Toyotin škandal, Daimlerjevo podkupovanje, Takata airbagi, lobiranje proti right to repair zakonodaji...


Po kakem kriteriju je potem Tesla dober avto?

MikeRotch ::

Seveda, poanta je bila v delovanju senzorjev za brisalce. Sure.


Samo ti veš kaj je poanta tvojega bluzenja :) Jaz samo pravim, da te nihče ne sili kupovati avtomobila, ki ti več kot očitno ne ustreza.

Po kakem kriteriju je potem Tesla dober avto?


Prostornost, varnost, hitrost, varčnost, oprema, hitrost in enostavnost polnjenja. Verjetno še kaj.

OMax ::

Pa, najpomembneje, "js mam cel kup Tesla delnic, morm hvalt do onemoglosti"

BigWhale ::

Grimnir3 je izjavil:


Po kakem kriteriju je potem Tesla dober avto?


Trenutno je EV, ki ponuja verjetno najboljsi price/performance kar se tice dosega. Drugace pa v "osnovni" opremi dobis prakticno vse: elektricni pomik sedezev, gretje in hlajenje sedezev, driver profiles, daljinsko gretje/hlajenje, "radarski" tempomat in lane assistance. Zraven imas pa se dostop do hassle free mreze polnilnic in nekoliko nizjo ceno polnjenja.

Osnovna cena LR verzije je 45 jurjev, ce das zraven se stiri jurje dobis pa se AWD.

Tesla Model 3 je pac "golf" med EVji. Pogonski sklop je dovolj dober, ucinkovitost je ena izmed boljsih, notranjost je pa nad nivojem povprecnega evropejca. Ima pa svoje fore in ja, brisalci so res sranje, ki so tam zaradi Muskovega trmarjenja in sparanja pri senzorju, ki verjetno stane $10.

Pa dokler me lastniki Tesel zmerjajo, da sem hater in da sam pljuvam, se mi zdi, da sem se kar objektiven. :>

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Grimnir3 ::

BigWhale je izjavil:

Grimnir3 je izjavil:


Po kakem kriteriju je potem Tesla dober avto?


Trenutno je EV, ki ponuja verjetno najboljsi price/performance kar se tice dosega. Drugace pa v "osnovni" opremi dobis prakticno vse: elektricni pomik sedezev, gretje in hlajenje sedezev, driver profiles, daljinsko gretje/hlajenje, "radarski" tempomat in lane assistance. Zraven imas pa se dostop do hassle free mreze polnilnic in nekoliko nizjo ceno polnjenja.

Osnovna cena LR verzije je 45 jurjev, ce das zraven se stiri jurje dobis pa se AWD.

Tesla Model 3 je pac "golf" med EVji. Pogonski sklop je dovolj dober, ucinkovitost je ena izmed boljsih, notranjost je pa nad nivojem povprecnega evropejca. Ima pa svoje fore in ja, brisalci so res sranje, ki so tam zaradi Muskovega trmarjenja in sparanja pri senzorju, ki verjetno stane $10.

Pa dokler me lastniki Tesel zmerjajo, da sem hater in da sam pljuvam, se mi zdi, da sem se kar objektiven. :>


Tudi mene mike zmerja da sem hater.
Sam vozim Y letnik 2023 in ni nek presežek.
Sploh pa nevem kaj naj bi bilo dobrega na teslini notranjosti?

Kot rečeno sem ga kupil, rahlo na blef. Nekako tako kot so včasih rekli nobody was fired for buying IBM.
No podobno sem jaz gledal na teslo, zih je ok če se jih tolk proda.
No zdej ko jo dejansko vozim, vem da je ne bi kupil še enkrat.
Preveč teh "svojih for" in v ostalih vidikih nima več prave prednosti pred konkurenco.

paradajzos ::

BigWhale je izjavil:

Grimnir3 je izjavil:


Po kakem kriteriju je potem Tesla dober avto?


Trenutno je EV, ki ponuja verjetno najboljsi price/performance kar se tice dosega. Drugace pa v "osnovni" opremi dobis prakticno vse: elektricni pomik sedezev, gretje in hlajenje sedezev, driver profiles, daljinsko gretje/hlajenje, "radarski" tempomat in lane assistance. Zraven imas pa se dostop do hassle free mreze polnilnic in nekoliko nizjo ceno polnjenja.

Osnovna cena LR verzije je 45 jurjev, ce das zraven se stiri jurje dobis pa se AWD.

Tesla Model 3 je pac "golf" med EVji. Pogonski sklop je dovolj dober, ucinkovitost je ena izmed boljsih, notranjost je pa nad nivojem povprecnega evropejca. Ima pa svoje fore in ja, brisalci so res sranje, ki so tam zaradi Muskovega trmarjenja in sparanja pri senzorju, ki verjetno stane $10.

Pa dokler me lastniki Tesel zmerjajo, da sem hater in da sam pljuvam, se mi zdi, da sem se kar objektiven. :>

Vse štima, mene odbija to odkrito hejtanje uporabnikov s strani Muska - ker praktično nihče ne ploska notranjosti brez ročk za smernike ipd., nihče se ne bi branil HUD nad volanom, večina bi rada plačala tistih 20 EUR razlike v ceni (ali pa 500).
Ta posiljevalska miselnost lastnika mi gre na jetra.
Zraven pa dodam še to, da Tesla 3 ali pa Y nima za burek proti ICE avtu iz 2015 ali pa 2024 za isti denar kar se tiče udobja vožnje na cesti.
In če dodamo najnovejše čarovnije z omrežninami, se poslabša tudi pogled skozi očala samooskrbnosti za lastnike elektrarn. Naenkrat se par let star udoben dizel sploh ne zdi slaba varianta.
Če hočeš električarja, potem mu nameniš vlogo avta za krajše relacije (do 300 km od doma do destinacije in nazaj), en avto je pa dizel za dolge relacije. In v tem primeru Teslina SC mreža izgubi pomebnost.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

Zgodovina sprememb…

DamijanD ::

Grimnir3 in kaj bi vzel danes, če bi kupoval?

Grimnir3 ::

DamijanD je izjavil:

Grimnir3 in kaj bi vzel danes, če bi kupoval?


Ioniq5 ali pa ID.7.
Prvega vozim kot službeni avto, drugega ima kolega.
Za prvega vem da mi je boljši, drugi pa bi na hitro rekel da je boljši ampak nimam dovolj kilometrov z njim da bi to zagotovo trdil.

Tudi Tesla Y mi je bil bolj všeč ko sem samo parkrat vozil tistega od kolega.
Ko ga voziš sam dlje časa pa ugotoviš kaj vse te zares moti in da se določenih gluposti ne gre navadit niti po daljšem času.

Grimnir3 ::

Roko na srce pa za 50k+ eur bi verjetno danes vzel kar nekaj od ICE.
Več ponudbe in več pametnih opcij.

In če imaš dobrega avtomatika je vožnja 95% podobna ev-ju.
Zares pogrešal bi samo gretje/hlajenje avtomobila v naprej.
Oz. da ti klima dela ko skočiš v trgovino brez da teče motor.

Avto je strošek, in EV ni toliko manjši strošek da bi rekel da zdaj pa blazno varčujem z avtom.

Pa osebno mi je kul da ne kurim nafte in ne podpiram raznih terorističnih režimov ala rusija in tistih po bv.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grimnir3 ()

a_borlak ::

Kajpavem, ne bi šel nazaj, po eni strani me stane več, po drugi plati pa dobršen del Slovencev kupi (nov/rabljen) družinski avto za 25k plus, toliko sta mene stala dva EVja, ki ju večinoma polnim doma in pomagata k hitrejšemu odplačevanju SE. Pač vsak se obrne po svoje.

BigWhale ::

paradajzos je izjavil:


Vse štima, mene odbija to odkrito hejtanje uporabnikov s strani Muska - ker praktično nihče ne ploska notranjosti brez ročk za smernike ipd., nihče se ne bi branil HUD nad volanom, večina bi rada plačala tistih 20 EUR razlike v ceni (ali pa 500).
Ta posiljevalska miselnost lastnika mi gre na jetra.


Tle se strinjam, senzor za dez, in HUD bi z veseljem doplacal.

paradajzos je izjavil:

Zraven pa dodam še to, da Tesla 3 ali pa Y nima za burek proti ICE avtu iz 2015 ali pa 2024 za isti denar kar se tiče udobja vožnje na cesti.


Jaz neke konkretne razlike med Teslino in BMWjevo trojko nisem opazil, kar se tice same udobnosti.

paradajzos je izjavil:

In če dodamo najnovejše čarovnije z omrežninami, se poslabša tudi pogled skozi očala samooskrbnosti za lastnike elektrarn. Naenkrat se par let star udoben dizel sploh ne zdi slaba varianta.


Ne vem, mene zdaj elektrika stane 55 EUR, prej me je stala 10 EUR. Ni se konc sveta, glede na to da niti malo ne pazim kako sem polnil avtomobila.

a_borlak ::

Jaz pazim, ponoči po 22h-6h mu dam proste roke, 11kW, takrat me omrežnina na mesečni ravni stane ... 2€ za ta blok pozimi, skratka ne boli glava. Bolj me jezi, da se Elektro obnaša zelo nonšalantno, ko jim poveš, da imajo prevelika nihanja v omrežju in da napetost gladko pade pod 200V, po njihovih meritvah je vse ok, meni pa prekine polnenje zaradi prenizke napetosti. Sicer pa drugi pravijo, da pade napetost tudi pod 180V, skratka zdaj imajo več omrežnine, bo treba začeti pritožbe na dnevni bazi pisat.

hruske ::

A ti napetost pade kaj manj, če ne polniš z 11kW?
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator

endelin ::

Jaz bi tudi rekel da je Model 3 best p/p.
S subvencijo je okoli 35k nov avto z baterijo za katero se ti jebe ker jo lahko polniš 100%. In veliko opreme.:)

Edino tisto tresenje pri 110kmh na uro pri nekaterih avtih je zaskbljujoče. Če naletiš na tak primerek...;((

Gregor P ::

a_borlak je izjavil:

Jaz pazim, ponoči po 22h-6h mu dam proste roke, 11kW, takrat me omrežnina na mesečni ravni stane ... 2€ za ta blok pozimi, skratka ne boli glava. Bolj me jezi, da se Elektro obnaša zelo nonšalantno, ko jim poveš, da imajo prevelika nihanja v omrežju in da napetost gladko pade pod 200V, po njihovih meritvah je vse ok, meni pa prekine polnenje zaradi prenizke napetosti. Sicer pa drugi pravijo, da pade napetost tudi pod 180V, skratka zdaj imajo več omrežnine, bo treba začeti pritožbe na dnevni bazi pisat.

Da, se povsem strinjam; če želijo sedaj imeti več denarja, morajo tudi njihove storitve biti temu ustrezne. Tako da so (množične) pritožbe povsem na mestu.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

a_borlak ::

hruske je izjavil:

A ti napetost pade kaj manj, če ne polniš z 11kW?


Tudi če ga polnim na 4kW so iste težave, ni moj avto problem, je nekje drugje.

nejc_nejc ::

A ni preteklosti, na tem forumu, veljalo prepričanje, da je štroma preveč in je polnjeneje EV res trivialna zadeva.

pol3ni ::

a_borlak je izjavil:

Kajpavem, ne bi šel nazaj, po eni strani me stane več, po drugi plati pa dobršen del Slovencev kupi (nov/rabljen) družinski avto za 25k plus, toliko sta mene stala dva EVja, ki ju večinoma polnim doma in pomagata k hitrejšemu odplačevanju SE. Pač vsak se obrne po svoje.


Katera dva,če ni skrivnost

MrStein ::

Glede senzorjev za dež. To res na marsikateremu avtu deluje bolj random kot pa glede na dejansko stanje. Čudno, če senzor res stane ranga 10 eur.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
««
1197 / 1197
»
»»