Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
MikeRotch ::
Ah, tle sem se narobe izrazil, se strinjam. No, Tesle tudi zapiranja sencnika na knof nimajo. :) Kolk stane XC60 je pa nepomembno, to 100% ni najcenejsi avto, ki ima sunroof in elektrificiran sencnik. To je bil prvi avto, ki mi ga je google ven vrgel, ko sem iskal avtomobile, ki imajo sunroof in sunshade. :D
Ne vem no, prej si nekaj govoril o "avtu visokega cenovnega razreda", zdaj je pa naenkrat nepomembno koliko kaj stane :) Odliči se.
Pa v Teslo lahko brez problema dodaš senčnik na knof. Večina lastnikov sicer nima potrebe po tem, ampak možnost imaš.
Evo, še link, da si naročiš, ker tako neznansko trpiš, ko je močno sonce: https://www.hautopart.com/collections/s...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MikeRotch ()
BigWhale ::
Ne vem no, prej si nekaj govoril o "avtu visokega cenovnega razreda", zdaj je pa naenkrat nepomembno koliko kaj stane :) Odliči se.
Ne nisem. Narobe si si zapomnil. In ja, to da imajo tudi cenejsi avtomobili elektricno pomicen sunshade, ne gre v prid Tesle. :D
Pa v Teslo lahko brez problema dodaš senčnik na knof. Večina lastnikov sicer nima potrebe po tem, ampak možnost imaš.
Evo, še link, da si naročiš, ker tako neznansko trpiš, ko je močno sonce: https://www.hautopart.com/collections/s...
Sej ne vem, a ti je treba narisat al kaj, da bos razumel razliko med cenenim aftermarket aliexpress dodatkom ali pa dodatno opremo, ki jo ponudi ze sam proizvajalec.
MikeRotch ::
Se opravičujem. Jernejl je govoril o avtomobilih višjega cenovnega razreda. Ti si to samo impliciral, in v naslednjem stavku nalepil 25 jurjev dražji avto :)
Ja, lahko bi razložil, da še ostali vidimo v čem je problem. Jaz se s tako ali drugače predelanimi avtomobili vozim že dobrih 20 let, pa sem očitno prebutast, da bi opazil problem. Gotovo imaš dobro razlago zakaj je montaža aftermarket senčnika kriminal. Prosim, bom zelo vesel.
Sej ne vem, a ti je treba narisat al kaj, da bos razumel razliko med cenenim aftermarket aliexpress dodatkom ali pa dodatno opremo, ki jo ponudi ze sam proizvajalec.
Ja, lahko bi razložil, da še ostali vidimo v čem je problem. Jaz se s tako ali drugače predelanimi avtomobili vozim že dobrih 20 let, pa sem očitno prebutast, da bi opazil problem. Gotovo imaš dobro razlago zakaj je montaža aftermarket senčnika kriminal. Prosim, bom zelo vesel.
BigWhale ::
Gotovo imaš dobro razlago zakaj je montaža aftermarket senčnika kriminal. Prosim, bom zelo vesel.
A ti rad polagas besede drugim v usta, a? Kdo pravi, da je kriminal?
In zakaj se še naprej delaš butastega, da ni razlike med senčnikom, ki bi ga naredila Tesla in bi imel zanj podporo v samem avtomobilu, imel bi user interface za to, lahko bi ga zaprl na daljavo, tako kot to naredis z okni ali pa tako kot lahko vklopis gretje in hlajenje ... in med sencnikom, ki ga kupis od random kitajca, ki ga pritrdiš na avto z nekim majavim mehanizmom in ce hoces se elektrificiran pomik, ga moras prek nebroj adapterjev nekak zvezat se na elektriko.
Tko, a res ne vidis razlike? Ti dve resitvi se ti zdita funkcionalno povsem enaki?
A ves kateri stavek odlicno opise Tesla fanboye?
Tesla dela perfektne avtomobile, ki imajo VSE kar človek rabi, če pa česa nimajo, pa to kupiš na aliexpressu!
Ti si to samo impliciral, in v naslednjem stavku nalepil 25 jurjev dražji avto :)
Ne nisem, samo ti bereš to kar zelis, da bi pisalo.
Keeping up appearances...
Saj poznate?
Obstaja bistvena razlika med funkcionalnostjo, ki jo je vgradil in predvidel sam proizvajalec in aftermarket dodatkom, ki ga je naredil nek random in ga moras nahackat na avto, ce zelis, da deluje in tudi takrat, ko deluje, deluje na pol v najboljsem primeru.
Ne se se ti delat butastega...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
MikeRotch ::
n zakaj se še naprej delaš butastega, da ni razlike med senčnikom, ki bi ga naredila Tesla in bi imel zanj podporo v samem avtomobilu, imel bi user interface za to, lahko bi ga zaprl na daljavo, tako kot to naredis z okni ali pa tako kot lahko vklopis gretje in hlajenje ... in med sencnikom, ki ga kupis od random kitajca, ki ga pritrdiš na avto z nekim majavim mehanizmom in ce hoces se elektrificiran pomik, ga moras prek nebroj adapterjev nekak zvezat se na elektriko.
V Volvotu za 25 jurjev več dobiš navaden senčnik na knof. Nobenega odpiranja na daljavo, interfaca itd. Tesla Y, ki je že tako med cenejšimi, če ne celo najcenejša v svojem razredu bi morala imeti pa to vgrajeno po defaultu?
Obstaja bistvena razlika med funkcionalnostjo, ki jo je vgradil in predvidel sam proizvajalec in aftermarket dodatkom, ki ga je naredil nek random in ga moras nahackat na avto, ce zelis, da deluje in tudi takrat, ko deluje, deluje na pol v najboljsem primeru.
Kaj točno na tem senčniku ne deluje oz. deluje na pol? Jaz ga nimam, nimam potrebe po njem. Ti si jih pa očitno že kar nekaj preizkusil, da lahko govoriš o delovanju in majavem mehanizmu.
Pa še vedno nisi razložil kaj točno je ta razlika med OEM in aftermarket kosi. Nabijati v nedogled "original je original" ni ravno produktivno.
jabe ::
Obstaja bistvena razlika med funkcionalnostjo, ki jo je vgradil in predvidel sam proizvajalec in aftermarket dodatkom, ki ga je naredil nek random in ga moras nahackat na avto, ce zelis, da deluje in tudi takrat, ko deluje, deluje na pol v najboljsem primeru.
Ne se se ti delat butastega...
Moje izkusnje so drugačne. Imam kar nekaj poceni kitajske robe doma. Na zacetku sem mislila enako kot ti in sem kar ene par komadov kupila za takrat ko crkne ali sploh iz škatle ne bo delalo. Pa kar dela. Kar in kot je bilo obljubjeno. Žal za marsikatero stvar gor vzetih evropskih proizvajalcev tega ne morem reci. Z ameriskimi pa se nimam nekih omembe vrednih izkusenj.
BigWhale ::
Na zacetku sem mislila enako kot ti in sem kar ene par komadov kupila za takrat ko crkne ali sploh iz škatle ne bo delalo. Pa kar dela. Kar in kot je bilo obljubjeno.
Kaj pa mislim jaz?
Da je nek dodatev v avtu, ki pride vgrajen v avto serijsko oziroma kot dodatna oprema proizvajalca, ponavadi boljsi kot nek random aftermarket dodatek, ki je dodan naknadno in ki v avto ni integriran tako kot ga integrira proizvajalec? Ja, to drzi verjetno za vecino aftermarket dodatkov.
A je snap-on sencnik od Tesle boljsi od random snap-on sencnika iz Aliexpressa? Verjetno ne.
A bi bil boljsi elektricno pomicni sencnik, ki bi ga dobil ze v avtomobilu in bi bil integriran z avtomobilom tako kot treba, kontrole na displayu, glasovni ukazi, remote upravljanje, tako kot je to mogoce za vse ostaje svari v avtu... v primerjavi z necim kar vgradis sam in mors za to podret cetrt avta, da na koncu dobis dva gumba s katerima upravljas s tem sencnikom in na celo zadevo, ki stane 500 EUR ali vec niti nimas nobene garanceje? Izredno tezko.
MikeRotch ::
Da je nek dodatev v avtu, ki pride vgrajen v avto serijsko oziroma kot dodatna oprema proizvajalca, ponavadi boljsi kot nek random aftermarket dodatek, ki je dodan naknadno in ki v avto ni integriran tako kot ga integrira proizvajalec? Ja, to drzi verjetno za vecino aftermarket dodatkov.
Po čem sklepaš? Po mojih izkušnjah so aftermarket dodatki v veliko primerih veliko boljši od serijskih. Zato ljudje na avto zmontirajo aftermarket vzmeti in amortizerje, dajo gor spodobne gume, menjajo zavore...
A bi bil boljsi elektricno pomicni sencnik, ki bi ga dobil ze v avtomobilu in bi bil integriran z avtomobilom tako kot treba, kontrole na displayu, glasovni ukazi, remote upravljanje, tako kot je to mogoce za vse ostaje svari v avtu...
Še enkrat bom vprašal. V katerem avtu dobiš tak senčnik?
Pa zakaj točno se ti zdi boljše ljudi prisiliti, da plačajo dodatnega jurja ali 2 za rešitev problema, ki v resnici ne obstaja?
BigWhale ::
Po čem sklepaš? Po mojih izkušnjah so aftermarket dodatki v veliko primerih veliko boljši od serijskih. Zato ljudje na avto zmontirajo aftermarket vzmeti in amortizerje, dajo gor spodobne gume, menjajo zavore...
Pokazi en atermarket elektricno nastavljiv sunshade, ki je boljsi od vgrajenega. Ti sicer govoris o rezervnih delih in stvareh, ki ne potrebujejo integracije z avtomobilom.
Še enkrat bom vprašal. V katerem avtu dobiš tak senčnik?
Oh lej, Volvo ima sunshade, ki je integriran v sam avto, lo and behold, lahko ga celo tako nastavis, da se avtomatsko zapre, ce avto stoji na soncu. :D
https://www.volvocars.com/uk/support/ca...
Pa zakaj točno se ti zdi boljše ljudi prisiliti, da plačajo dodatnega jurja ali 2 za rešitev problema, ki v resnici ne obstaja?
Ce se tebi zdi, da problem ne obstaja to se ne pomeni, da to drzi.
Utk ::
Ne vem kje se ti vozis, ampak po ljubljani se je voziti prakticno trivialno. Taksisti bolje, da pocasi planirajo penzijo.
Waymo je pred kratkim dal ven 6. iteracijo svojega "voznika" (hw+sw). Ce iterirajo vsakih 12-18 mesecev, je jasno kam gre zadeva. Taksisti so popusili, ker bo potrosnik v veliki vecini primerov izbral nizjo ceno, cetudi ga bo taksi pripeljal malo pocasneje.
To sem spregledal. V večini evropskih mest, recimo italijanskih, francoskih, tudi Dunaj, Budimpešta, da ne govorimo o jugu, je praktično nemogoče prit čez center brez da narediš kak prekršek, koga izsiliš, se postaviš kam kamor se kao ne bi smel itd. Če se bi pa vsi držali vseh pravil bi bili pa zamaški še desetkrat hujši.
Ljubljana je bolj ena vas, ne pa mesto.
Gregor P ::
Da, tukaj stojimo 15 minut v vrsti in smo že čist živčni, kje drugje pa 2 uri, pa je to nekaj povsem normalnega (moj rekord je 9 ur).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Mr.B ::
Če bi namesto financiranja naftnih lobjev, raje investirali v EV polnilnice bi dnes bili konkurečni kitajcem...
Subsidies for fossil fuel company cars are costing taxpayers tens of billions
October 22, 2024
Government subsidies for fossil fuel company cars are costing European taxpayers billions each year, with such subsidies in the five biggest EU countries alone costing €42 billion every year.
Subsidies for fossil fuel company cars are costing taxpayers tens of billions
October 22, 2024
Government subsidies for fossil fuel company cars are costing European taxpayers billions each year, with such subsidies in the five biggest EU countries alone costing €42 billion every year.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
a_borlak ::
kow ::
Ne vem kje se ti vozis, ampak po ljubljani se je voziti prakticno trivialno. Taksisti bolje, da pocasi planirajo penzijo.
Waymo je pred kratkim dal ven 6. iteracijo svojega "voznika" (hw+sw). Ce iterirajo vsakih 12-18 mesecev, je jasno kam gre zadeva. Taksisti so popusili, ker bo potrosnik v veliki vecini primerov izbral nizjo ceno, cetudi ga bo taksi pripeljal malo pocasneje.
To sem spregledal. V večini evropskih mest, recimo italijanskih, francoskih, tudi Dunaj, Budimpešta, da ne govorimo o jugu, je praktično nemogoče prit čez center brez da narediš kak prekršek, koga izsiliš, se postaviš kam kamor se kao ne bi smel itd. Če se bi pa vsi držali vseh pravil bi bili pa zamaški še desetkrat hujši.
Ljubljana je bolj ena vas, ne pa mesto.
Sem se vozil po Dunaju in Budimpesti. Nic posebnega ni. Gneca, pac.
Mr.B ::
Ne vem kje se ti vozis, ampak po ljubljani se je voziti prakticno trivialno. Taksisti bolje, da pocasi planirajo penzijo.
Waymo je pred kratkim dal ven 6. iteracijo svojega "voznika" (hw+sw). Ce iterirajo vsakih 12-18 mesecev, je jasno kam gre zadeva. Taksisti so popusili, ker bo potrosnik v veliki vecini primerov izbral nizjo ceno, cetudi ga bo taksi pripeljal malo pocasneje.
To sem spregledal. V večini evropskih mest, recimo italijanskih, francoskih, tudi Dunaj, Budimpešta, da ne govorimo o jugu, je praktično nemogoče prit čez center brez da narediš kak prekršek, koga izsiliš, se postaviš kam kamor se kao ne bi smel itd. Če se bi pa vsi držali vseh pravil bi bili pa zamaški še desetkrat hujši.
Ljubljana je bolj ena vas, ne pa mesto.
Sem se vozil po Dunaju in Budimpesti. Nic posebnega ni. Gneca, pac.
Da da, kdaj si se pa ti vozil po Dunaju in Budimpešti. Morda v nedeljo ob desetih zvečer...
Zjutri z avtom rabim 1h 40 minut iz garaže do do rampe v službi. Z javnim prevozom 45 minut, peš 50 minut.
Čez Budinpešto sem se peljal pred slabim mesecem v Petek okoli 14:30, da rabil sem eno uro, ko sem izbral napačni izvoz preden sem šel pumpat.
Ostali pa lahko brez težav odprete Google maps, pa sporočite kako je kaj promet med 7:00 in 9:00
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
kow ::
Kaj tocno je tvoja poanta? Da se bo racunalnik zmatral, ko bo vozil v gneci? Naj ti pomagam - ne bo se. Zaenkrat so samovozeca vozila se vedno premalo asertivna v nekaterih situacijah. Samo vprasanje casa, kdaj bodo povecali hitrost odzivanja - delno gre za hw, delno za sw.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
codeMonkey ::
Dunaj ni nic posebnega. Kaksen Rim in pa Pariz pa sta pravi test :) Okoli Slavoloka zmage se sam ne vem ce bi upal. Ko smo se nekaj dni sprehajali po Parizu smo bili prica stirim nesrecam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
kow ::
Ker so ljudje slabi vozniki, da. In ne, ker je nemogoce voziti po Parizu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Utk ::
Ni problem gneča, to je najmanjši problem. Problem je ko se pač moraš nekam zrinit, zlepa ali zgrda. Ko so v križišču 3-4 pasovi, čeprav narisana samo 2 in podobno.
Avtonomen avto ima vsaj to prednost, da "pozna" mesto. Človek ne ve, da se mora postavit na levi ali desni pas že 500 metrov prej, avto pa ne vem, morda bi vedel, da je ta kolona že za tisto naslednje križišče, morda pa ne.
Nemogoče je pravilno vozit po Parizu.
Avtonomen avto ima vsaj to prednost, da "pozna" mesto. Človek ne ve, da se mora postavit na levi ali desni pas že 500 metrov prej, avto pa ne vem, morda bi vedel, da je ta kolona že za tisto naslednje križišče, morda pa ne.
Ker so ljudje slabi vozniki, da. In ne, ker je nemogoce voziti po Parizu.
Nemogoče je pravilno vozit po Parizu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
kow ::
Vsi po vrsti govorite neumnosti. Voziti po Parizu ni nobena umetnost. Verjetno je kulturno res dovoljeno tvegati vec kot na Dunaju (za ceno kaksne vdrte plocevine vec), to je pa vsa razlika.
Okoli slavoloka voziti je tudi enostavno - pac nisi navajen, ker nimamo nic podobnega doma. Pa si cvikal. A mislis, da se Parizani rodijo z boljsimi refleksi in prostorsko predstavo kot Ljubljancani?
Mal se norca delate.
Okoli slavoloka voziti je tudi enostavno - pac nisi navajen, ker nimamo nic podobnega doma. Pa si cvikal. A mislis, da se Parizani rodijo z boljsimi refleksi in prostorsko predstavo kot Ljubljancani?
Mal se norca delate.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
codeMonkey ::
Ma samo lokalna specifika je, ki se razlikuje. Na Dunaju je po germansko tocna, po zakonu, ni prevec prepusceno nenapisanim pravilom in obcutku. Ce hoces, je pa kaksna Indija referenca za totalno drug pristop. Francozi so sigurno nekoliko blizje in kot tujec teh nenapisanih dogovorov ne poznas, niti nimas se obcutka koliko lahko izsilis, hkrati pa moras, ce hoces kam priti. Kot zanimivost, na certificiranju za funkcionalno varnost po standardu za avtomobile so nam dali primer za zmigavce in kako lahko dobis razlicno kriticnost, ce delas analizo za primer Italije, ali Nemcije. Seveda potem ce delas za EU, vzames najbolj kriticen primer za input. Je bilo mogoce malo karikirano, ampak vseeno, obstajajo lokalne specifike, ki jih moras upostevati. Ne pravim, da bo to naredilo avtonomno voznjo neaplikativno, ampak le da bo faktor pri uvajanju.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Utk ::
Jaz sem samo reku, in še zmeraj trdim, da smo si z našimi mesti to avtonomno vožnjo po mestu precej zakomplicirali. Mimo tega se ne da. Človek, ki naj ga bi avto sam vozil, bo pač raje vozil sam, če bo čez mesto prišel 2x hitreje sam kot z avtonomnim avtom. Marsikdo ima recimo tudi avtomatsko parkiranje v avtu, pa mislim da moraš bit precej invalid, da to tudi dejansko uporabljaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Grimnir3 ::
Danes mi je zamedlo avto, nisem doma, in sem spet ugotovil kako bedno ima Tesla z brisalci.
Namreč ne moreš jih dvignit ko je avto ugasnjen ker so za robom havbe.
Seveda nimajo kake grelne žičke na spodnjem robu stekla...
Ampak lahko jih pa v naprej postaviš višje, imaš to opcijo.
To je ziher najboljša rešitev možna.
Aleluja sveti Musk...
Namreč ne moreš jih dvignit ko je avto ugasnjen ker so za robom havbe.
Seveda nimajo kake grelne žičke na spodnjem robu stekla...
Ampak lahko jih pa v naprej postaviš višje, imaš to opcijo.
To je ziher najboljša rešitev možna.
Aleluja sveti Musk...
kow ::
Jaz sem samo reku, in še zmeraj trdim, da smo si z našimi mesti to avtonomno vožnjo po mestu precej zakomplicirali. Mimo tega se ne da. Človek, ki naj ga bi avto sam vozil, bo pač raje vozil sam, če bo čez mesto prišel 2x hitreje sam kot z avtonomnim avtom. Marsikdo ima recimo tudi avtomatsko parkiranje v avtu, pa mislim da moraš bit precej invalid, da to tudi dejansko uporabljaš.
Bias imas za hitenje. Podobno kot idioti, ki mislijo da so dobri vozniki, ker hitro vozijo. V resnici pa zjebejo cel sistem. Pretocnost zjebejo preporoste napake, ki jih avtomatika ne bo pocela. Recimo, ko voznik zaspi na semaforju, ker tipka po telefonu. Ali pa se zna vkljucevati z zadrgo itd.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Kalibri ::
Gregor P ::
Ja saj, Tesla je novi golf
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Grimnir3 ::
Danes mi je zamedlo avto, nisem doma, in sem spet ugotovil kako bedno ima Tesla z brisalci.
Namreč ne moreš jih dvignit ko je avto ugasnjen ker so za robom havbe.
...
Golf isto.
Poanta je da je Tesla v vsem najboljša in nasploh nima nobene slabe strani in vse tesline rešitve so najboljše in če misliš drugače se motiš :)
Ne moreš primerjat smrdljivega golfa s teslo...
/s off
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Grimnir3 ()
codeMonkey ::
Ja saj, Tesla je novi golf
Ampak res je. Prvi Golf, ne tisto kasneje. Kultni avto
Drugace je to kar trend in pac mali kompromis glede na to, da je pozitivno za aerodinamiko, hrup in pa tudi izgled na koncu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Grimnir3 ::
Poleg tega sem v petek spet poskusil avtopilota, po zadnji nadgradnji, na regionalni cesti in sicer iz Poljan do Kranja.
Avto je 4x fantomsko bremzal ko smo vozili v koloni in nikoli ničesar na cesti ali ob cesti.
Po drugem zaviranju je tisti za mano povečal varnostno razdaljo
Najbrž je mislil da sem pijan ali kaj podobnega.
Enega usranega aktivnega tempomata ne zrihtajo da bi normalno delal ampak robotaxiji bodo pa naslednje leto vozili povsod
Majkemi...
Avto je 4x fantomsko bremzal ko smo vozili v koloni in nikoli ničesar na cesti ali ob cesti.
Po drugem zaviranju je tisti za mano povečal varnostno razdaljo
Najbrž je mislil da sem pijan ali kaj podobnega.
Enega usranega aktivnega tempomata ne zrihtajo da bi normalno delal ampak robotaxiji bodo pa naslednje leto vozili povsod
Majkemi...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Grimnir3 ()
MikeRotch ::
Danes mi je zamedlo avto, nisem doma, in sem spet ugotovil kako bedno ima Tesla z brisalci.
Namreč ne moreš jih dvignit ko je avto ugasnjen ker so za robom havbe.
Seveda nimajo kake grelne žičke na spodnjem robu stekla...
Ampak lahko jih pa v naprej postaviš višje, imaš to opcijo.
To je ziher najboljša rešitev možna.
Aleluja sveti Musk...
V servisnem meniju lahko dvigneš brisalce.
V čem je sploh problem? Če zamrznejo, imaš v appu opcijo za defrost (steklo seveda ima grelno žičko).
Grimnir3 ::
Problem je v tem da daš odmrzovanje in po 10ihtminutah ko so stekla že čista so bili brisalci še pod oklepom ledu.
Brisalce moraš dvignit v naprej. Pač nisem mislil da toliko zapadlo ponoči oz da bo taka ledena svinjarija.
Brisalce moraš dvignit v naprej. Pač nisem mislil da toliko zapadlo ponoči oz da bo taka ledena svinjarija.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Grimnir3 ()
MikeRotch ::
Kako so stekla čista brisalci pa pod oklepom ledu? Hočeš reči, da si kliknil defrost, sneg in led na šipi sta se stalila, brisalci pa so bili še vedno "prilepljeni" na šipo?
Grimnir3 ::
Kako so stekla čista brisalci pa pod oklepom ledu? Hočeš reči, da si kliknil defrost, sneg in led na šipi sta se stalila, brisalci pa so bili še vedno "prilepljeni" na šipo?
Na spodnjem delu stekla pod robom havbe kjer so bili brisalci je bil vse skupaj kos ledu.
Ker je moker sneg drsel po sipi dol in na dnu zmrznil.
Da šipe je odtalilo ker je bilo na njih malo snega/ledu, spodaj ga je bilo pa bistveno več ga pa pač ni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Grimnir3 ()
MikeRotch ::
Kater model pa imaš? Meni se na Y še ni zgodilo, da bi brisalci primrznili na šipo. Cela šipa je ogrevana + žice so direktno pod brisalci. Ko se sneg in led talita, voda teče dol do brisalcev in še dodatno pomaga taliti sneg. 15-20 minut traja, pa je avto praktično suh.
Če je res debel sloj ledu okoli brisalcev, jih pa tako ali tako ne moreš dvigniti, tudi, če niso skriti pod pokrov motorja. Govorim za primere, ko je na avtu več centimetrov ledu.
Če je res debel sloj ledu okoli brisalcev, jih pa tako ali tako ne moreš dvigniti, tudi, če niso skriti pod pokrov motorja. Govorim za primere, ko je na avtu več centimetrov ledu.
Bici_ ::
A to ti Tesla plačuje da dežuraš če kdo kaj slabega napise?
Tole se bere zelo slabo.
In nevarno.
Poleg tega sem v petek spet poskusil avtopilota, po zadnji nadgradnji, na regionalni cesti in sicer iz Poljan do Kranja.
Avto je 4x fantomsko bremzal ko smo vozili v koloni in nikoli ničesar na cesti ali ob cesti.
Po drugem zaviranju je tisti za mano povečal varnostno razdaljo
Najbrž je mislil da sem pijan ali kaj podobnega.
Enega usranega aktivnega tempomata ne zrihtajo da bi normalno delal ampak robotaxiji bodo pa naslednje leto vozili povsod
Majkemi...
Tole se bere zelo slabo.
In nevarno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Bici_ ()
kow ::
Te neumnosti od grimnirja smo ze obdelali v temi avtonomnih vozil. Gre za staro vejo softwareja. Kako vozi avtopilot je irrelevantno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
JazianG ::
Lol, dobr da ste med sabo verniki obdelali. Nič ne gre za staro verzijo, tud nova ima fantomska bremzanja
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: JazianG ()
kow ::
To bos bolj tezko dokazal na slovenskih cestah. Lahko seveda prilepis posnetke.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
JazianG ::
;) gre za verzijo ki je prodajana in aktualna pri nas. Ti pa kar sanjaj da je nova kaj boljša. Ona, robotaxi samo što nije a ne?
Grimnir3 ::
Te neumnosti od grimnirja smo ze obdelali v temi avtonomnih vozil. Gre za staro vejo softwareja. Kako vozi avtopilot je irrelevantno.
Kake neumnosti?
Sploh avta nimaš pa si ves pameten.
Teslo redno updejtam in po zadnjem updejtu sem se čutil ravno take volje za eksperimentiranje.
Nisem jaz kriv da Tesla vidi duhove in zavira kar tako iz ljubega miru.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Grimnir3 ()
MikeRotch ::
kow ::
Grimnir, ne komentiraj stvari, ki je niti priblizno ne razumes. Sam si zacel s kretenizmi, potem pa zacel nekaj o mojem lastnistvu avtomobila, ki je irrelevantno. Ocitno si podzavestno ze vedel, da nakladas.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
MikeRotch ::
Teslo redno updejtam in po zadnjem updejtu sem se čutil ravno take volje za eksperimentiranje.
Kakšnem updejtu? A so dali kak update autopilota?
JazianG ::
;) fantomsko bremzanje pri tesli je še kako prisotno, pa se lahko vidva Muskova ljubčka na glavo postavita in vse stokrat teoretično obdelata.
Grimnir3 ::
Lol, dobr da ste med sabo verniki obdelali. Nič ne gre za staro verzijo, tud nova ima fantomska bremzanja
Jaz nisem vernik, samo lastnik Y ki na avto gleda kot na avto, brez čustvene navezanosti in fanboyevstva.
In nimam problema napisat dobrih in slabih stvari.
Ne rabim branit svojega nakupa. Čeprav sem sem rahlo zajebal.
You win some you lose some.
Grimnir, ne komentiraj stvari, ki je niti priblizno ne razumes. Sam si zacel s kretenizmi, potem pa zacel nekaj o mojem lastnistvu avtomobila, ki je irrelevantno. Ocitno si podzavestno ze vedel, da nakladas.
Kaj te tako boli če avto fantomsko zavira?
Boli mene ker kupljena zadeva ne dela tako kot naj bi.
Ti si pač internetni dirkač.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Grimnir3 ()
JazianG ::
Ja, stark difference glene na fanboya mikerotcha, kow pa sploh ne vem kaj je. Mislim da sploh avta nima, pa izpita verjetno tudi ne, pameten pa za 5.
Grimnir3 ::
Teslo redno updejtam in po zadnjem updejtu sem se čutil ravno take volje za eksperimentiranje.
Kakšnem updejtu? A so dali kak update autopilota?
Ne berem release notesov, vsaj ne več.
Bil je pa obsežnejsi update, ker sm moral povezat avto na WiFi.
Manjši se namestijo preko bultin lte povezave.
Pač sm probal če je od pomladi kaj novega, no ni...
Še vedno fantomsko bremza.
Razlika je bila da v prejšnjem poskusu je bremzal ko je nasproti pripeljal kak tovornjak ali kombi pa da je bil malo bliže sredinski črti.
Sedaj je bremzal kar tako, brez vidne ovire.
Je pa res bremzal manj sunkovito.
Tečno in nevarno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Grimnir3 ()