» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1193 / 1194
»»

MikeRotch ::

A ni pričakovano, da je manjši, slabše opremljen in manj zmogljiv avto cenejši?

Čeprav teh 1000-2000EUR kolikor je razlike na koncu ni ravno veliko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MikeRotch ()

NajiM ::

A te ni šokiralo da ima v tem testu, VW id4 klon enako porabo kot Teslin, 20 let pred vsemi, z boljšo aerodinamiko (in hkrati ogabno oobliko), Y?

MikeRotch ::

Niti ne. Zakaj bi bilo šokantno, da novejši, manj zmogljiv, en razred manjši avto porabi toliko kot Model Y? Jaz sicer nikoli nisem napisal, da je Tesla 20 let pred konkurenco. Kakšnih 5 let pa definitivno, glede na rezultate.

Mene bolj šokira kako vztrajno nekateri pišete neumnosti, čeprav nimate osnovnega pojma o temi (nekateri ne ločijo niti med neto in bruto kapaciteto baterije).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MikeRotch ()

NajiM ::

Novejši? 5 let zadaj na platformi id4 (2021) ? Se nekak ne izide.

Pa mene tvoji Tesla fanboyizmi niti malo ne šokirajo več. Jih vsak dan napišeš ene par že kar nekaj časa..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: NajiM ()

kow ::

Iz nekega cudnega razloga vas vecina meni, da je boljsi proizvajalec tisti, ki ti za vec denarja proda boljsi avto. Tesle niso premium avtomobili. Saj tudi nimajo premium cen.

Poleg tega imamo ljudje razlicne zelje in pricakovanja. Nekdo bo menil, da bos pa ja zlahka placal 5k vec za boljse materiale, saj avto vozis 10-20 let. Kaj bos sparal na sebi. Drug, bo razmisljal drugace. Kako lahko zapravi teh 5k drugje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

MikeRotch ::

Novejši? 5 let zadaj na platformi id4 (2021) ? Se nekak ne izide.


Pa Ford ga dela, torej je v resnici star že več kot 100 let :) Tebi res osnove niso jasne.

Btw, če se spustim na tvoj nivo. Model Y je praktično preoblečen Model 3 predstavljen leta 2016. Torej ja, ravno 5 let razlike :)

codeMonkey ::

Kako je to en razred manjsi avto?

https://www.carsized.com/en/cars/compar...

MikeRotch ::

Kaj kako :) Saj si sam prilepil link. Model Y je 28cm daljši in 10cm širši. Primerjavo prostornosti kabine in prtljažnika imaš pa na tistem reviewu od Carwow. Tesla ima cca. 350 litrov večji prtljažnik zadaj, dodatnih 120 litrov frunka in bistveno več prostora za potnike v vse strani.

codeMonkey ::

Je vecji, predvsem ker je zadaj daljsi, ampak razred? A karavan octavia je v drugem razredu kot limuzina?

Zgodovina sprememb…

codeMonkey ::

Mas prav ocitno

https://www.carsized.com/en/cars/compar...

10 cm wheelbase bi bilo za razred...

MikeRotch ::

Lej, Model Y je večji kot Mach-e, ki je pri Fordu nad Explorerjem. Prav tako je večji od ID.5

Y je od Explorerja občutno večji v vse smeri. Medosna je 12cm daljša. Prostornost v notranjosti je bolj primerljiva z ID.7.

NajiM ::

MikeRotch je izjavil:

Novejši? 5 let zadaj na platformi id4 (2021) ? Se nekak ne izide.


Pa Ford ga dela, torej je v resnici star že več kot 100 let :) Tebi res osnove niso jasne.

Btw, če se spustim na tvoj nivo. Model Y je praktično preoblečen Model 3 predstavljen leta 2016. Torej ja, ravno 5 let razlike :)



Tesliček, tesliček. Celotna platforma, podvozje, pogon, baterija je od id4. Pleh, notranjost pa he drugačna ja. In ti o osnovah ;). Tak mr fanboyizem da ni več niti zabavno...

MikeRotch ::

Pleh, notranjost pa he drugačna ja.


Ja, vse je isto, razen pleha, notranjosti, zunanjosti, softvera, koles... Razen teh malenkosti gre za popolnoma enak avto :)

NajiM ::

In kako to vpliva na porabo? Pleh in teža lahko ampak po ev- databaze je prazen explorer 2190kg, id4 (večja baterija) pa 2156kg. Cx podatka za explorer ne najdem, ampak kar dvomim da je boljši pri explorerju. Software za samo energy management je enak.

Se čedalje bolj zapletaš, fanboyizem res kuri možgane...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: NajiM ()

codeMonkey ::

Ste kaj gume primerjali? Bjorn je pokazal, da kar precej vplivajo. Ze vsaj pri Taycanu npr.

Pa ID.7 naj bi imel novejso MEB+ platformo, mogoce je tudi v Fordu ze.

Zgodovina sprememb…

NajiM ::

Ni MEB+, je kar MEB. Za gume naj pa MR poišče.

MikeRotch ::

NajiM je izjavil:

In kako to vpliva na porabo? Pleh in teža lahko ampak po ev- databaze je prazen explorer 2190kg, id4 (večja baterija) pa 2156kg. Cx podatka za explorer ne najdem, ampak kar dvomim da je boljši pri explorerju. Software za samo energy management je enak.

Se čedalje bolj zapletaš, fanboyizem res kuri možgane...


Kaj točno bi sploh rad povedal? Na testu je bil Explorer, ne id4. Ti si edini, ki je privlekel v debato id4 (ki je btw povsem drug avto).

Rezultate so jasni. Tvoje bluzenje o nižji porabi EV6 in konkurenci demantirano. Dobil si že par različnih virov, kjer je jasno, da sta Model Y in Model 3 daleč pred konkurenco, kar se tiče učinkovitosti, pa še vedno se užaljeno dereš "fanboyji!!!!1111", namesto, da bi sprejel realnost.

NajiM ::

;)). Še vedno sta daleč pred konkurenco, porabi (tudi po testu, ki si ga sam privlekel) pa enako kot težji avto na enaki platformi kot tri leta stari vw. ;) ja res si dokazal kako je Tesla daleč pred konkurenco ;))))

Ni več smešno, je že žalostno...

Pa da je explorer povsem drugi avto od id4 smo že tudi podebatirali. Poišči gume,mogoče te te rešijo ;))

MikeRotch ::

porabi (tudi po testu, ki si ga sam privlekel) pa enako kot težji avto na enaki platformi kot tri leta stari vw. ;)


Nisem jaz kriv, da drugi ne znajo delati lažjih avtomobilov. Model 3 (ki je še vedno večji v vse smeri kot Explorer) porabi še kakšnih 10% manj, pa narejen je na 5 let starejši platformi.

Očitno tistih vsaj 5 let prednosti pred konkurenco kar drži.

Pa da je explorer povsem drugi avto od id4 smo že tudi podebatirali.


Ne, nismo predebatirali. Ti si zgrešeno trdil, da gre za enak avto, kar je seveda neumnost. Si pa lepo preusmeril pozornost iz svojega nabijanja o superiornosti EV6 :)

NajiM ::

Pa še glede ev6. Privlečeš en test iz carwow, ki kaže manjšo porabo Y pa test insideev, ki sem ga prilepil jaz ne velja več. Pa mnenje lastnika Y, ki vozi slžbeni inoniq5 tudi ni relevantno. Vzorec je povsem jasen, vse kar ne kaže na prevlado Tesle je irelevantno in nabija se tako dolgo da se na te neprijetna dejstva pač pozabi. Aje uživaj v svoji nojevski poziciji...

No, pa še lažeš se. Trdil sem in še vedno trdim da po dejanski porabi y ne porabi manj od ev6. En test v carwow mi tega mnenja ne spreminja, ker je pač nekaj testov, ki temu pritrjujejo. O superionosti in ne vem koliko letno prednosti nabijaš samo ti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: NajiM ()

MikeRotch ::

Privlečeš en test iz carwow, ki kaže manjšo porabo Y pa test insideev, ki sem ga prilepil jaz ne velja več.


Noben test ne kaže nižje porabe pri EV6.

Pa mnenje lastnika Y, ki vozi slžbeni inoniq5 tudi ni relevantno.


Mnenje glede česa? A je napisal, da mu Ioniq5 porabi manj? To sem očitno spregledal.

To, da mu je en avto bolj všeč kot drug je pa normalno. Ne vidim nič spornega v tem. Edino to, da svoje preference prestavljaš kot objektivna dejstva je malo neumno.

Trdil sem in še vedno trdim da po dejanski porabi y ne porabi manj od ev6. En test v carwow mi tega mnenja ne spreminja, ker je pač nekaj testov, ki temu pritrjujejo.


Vem, tebe noben test ne prepriča :) WLTP, Bjorn, Carwow, statistika na Spritmonitorju... Če se ti odločiš, da EV6 porabi enako, potem že mora biti tako.

NajiM ::

Fak si res nepismen. Sem ti dal enega, pa si opletal do onemoglosti. Ko si spušil na celi črti si pa carwow ven potegnil. Z idioti se mi res ne da več ukvarjat. Trdi svoje.

DamijanD ::

Pri EVjih je aerodinamika zelo pomembna - in dejansko ni problem narediti bolj učinkovitega avta. Problem je samo, ker ob tem sam avto izgubi na splošni uporabnosti. Tako, da mogoče nekdo izbere za par % slabšo učinkovitost, da "pridobi" na drugem delu.

Če bi zdajle imeli aptero s katerim koli pogonskim sklopom, ki ga imamo (pa rečmo od prvega Leafa), bi bil to avtomatsko najbolj učinkovit avto. A bi bil zaradi tega tudi avtomatsko 5 let pred ostalimi?

jernejl ::

MikeRotch je izjavil:

A ni pričakovano, da je manjši, slabše opremljen in manj zmogljiv avto cenejši?
Explorer je zagotovo manjši od Tesle Y. Opremljenost je stvar debate. Najcenejša Tesla s parkirnimi senzorji, apple car play, masažnimi sedeži in armaturno ploščo za volanom košta koliko?
Zmogljivost: 45k košta Tesla Y standard range, ki ima manjšo baterijo in slabše pospeške od Explorerja za 45k.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

MikeRotch ::

Explorer s 77kWh baterijo po konfiguratorju stane "od 47.957,00 €". Na avto.net je najcenejši 45 jurjev, ampak s financiranjem. Realno je to še 2 do 3k zraven.

Najcenejša Tesla s parkirnimi senzorji, apple car play, masažnimi sedeži in armaturno ploščo za volanom košta koliko?


Vidim, da cherrypicking laufa :) Če je omenjena oprema zate nujna, potem Tesla pač ni zate. Sicer pa razen masažnih sedežev obstajajo dovolj dobre alternative za vse omenjeno.

Vidim pa, da si preskočil video na katerega se navezujem. Tam Watson lepo razloži kakšna je situacija v notranjosti. Pod črto ima Tesla kar nekaj stvari, ki jih v Fordu ni ali pa so na voljo za konkretno doplačilo.

Skratka. Spet pridemo do tega, da pri Tesli dobiš veliko večji, bolj prostoren, hitrejši avto za praktično isto ceno.

Oz., če hočeš primerljivo velik avto, vzameš Model 3 za cca. 5 jurjev manj.

Telbanc ::



Teli kitajčki so kr pregnani. Švabi so u totalnem k. Zadn cajt da začnemo u šoli učit kitajščino.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Telbanc ()

Utk ::

Številke o porabi, dosegu in hitrosti polnjenja ne povejo vsega same po sebi.
Najprej treba vedet zakaj te neka številka zanima. Je poraba pomembna zarad stroška na km ali zarad dosega z neko baterijo? Lahko hitrost polnenja nadomesti večjo porabo, kakšna je krivulja, itd.
Če nekoga zanima samo strošek na 100 km mora na stvar gledat drugače kot nekdo, ki bo vozil 600 km poti.
Recimo, najmanjšo porabo, si upam stavit, ima še zmeraj leaf. Ki nima ne gretje ne hlajenje baterije. Pa vseeno so vsi do zdaj izračunali, da se splača pokurit nekaj % za gretje ali hlajenje, ker potem to pomeni hitrejše polnjenje, daljšo življenjsko dobo, pa tudi doseg poveča, posebej če baterijo greješ dokler si še na polnilcu. Ampak gretje na polnilcu pomeni večjo izgubo na polnilcu, kar spet pomeni slabši rezultat na testu, kjer testirajo ravno in samo to.

Tako da...nevedneži zmeraj lahko najdejo eno lastnost, ki jim ustreza in z njo opletajo do onemoglosti kako je nek avto boljši kot drugi, nimajo pa pojma kaj vse tisto potegne za seboj in kako vpliva na vse druge lastnosti.

S takimi se ne mislim več ukvarjat, včasih navržem kakšno kost, kdor hoče naj kaj potegne iz tega, kdor noče mu ni treba. Bebcev na internetih sigurno ne bo zmanjkalo.

Cel svet ve kateri so vodilni proizvajalci evjev, par vaških posebnežev ima pa pravico do svojega napačnega mnenja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jernejl ::

MikeRotch je izjavil:

Explorer s 77kWh baterijo po konfiguratorju stane "od 47.957,00 €". Na avto.net je najcenejši 45 jurjev, ampak s financiranjem. Realno je to še 2 do 3k zraven.
Realno lahko financiranje predčasno odplačaš. Po konfiguratorju tudi Model Y standard range stane več kot 45 jurjev (kar pomeni tudi 2k nižjo subvencijo), razen če ti je všeč točno v taki barvi in s tako opremo, kot je slučajno na voljo iz zaloge, ker edino na tak način lahko prideš pod mejo 45k.

Najcenejša Tesla s parkirnimi senzorji, apple car play, masažnimi sedeži in armaturno ploščo za volanom košta koliko?

Vidim, da cherrypicking laufa :)
Razen masažnih sedežev, ki jih Tesla Y nima niti serijsko niti jih ni možno naročiti kot dodatno opremo (slednje pri Tesli velja skorajda za vse), je ostalo omenjeno praktično osnovna oprema, ki jo ima skoraj vsak avto. Govoriti o cherrypickingu je v tem primeru precej sprevrženo. Je pa cherrypicking pogosto prisoten pri Tesla fanboyih, ki plastične sedeže ali pa stekleno streho, skozi katero nažiga sonce in je ni možno zatemniti, predstavljajo kot nekaj, česar konkurenca v serijski opremi nima in je treba doplačati, da se po opremi izenačijo s Teslo.

Vidim pa, da si preskočil video na katerega se navezujem. Tam Watson lepo razloži kakšna je situacija v notranjosti. Pod črto ima Tesla kar nekaj stvari, ki jih v Fordu ni ali pa so na voljo za konkretno doplačilo.
Tudi Ford Explorer ima kar nekaj stvari, ki jih v Tesli ni, in še več, niti niso na voljo, četudi bi zanje marsikdo želel doplačati.

Skratka. Spet pridemo do tega, da pri Tesli dobiš veliko večji, bolj prostoren, hitrejši avto za praktično isto ceno.
Nasprotno. Pri Tesli za enak denar dobiš manj zmogljiv avto, ki mu pri opremi manjkajo osnovne stvari. Res pa je, da je Tesla Y večja. Ampak če nujno rabiš večji avto od Explorerja, lahko za 45k, kolikor stane Tesla Y standard range, vzameš Ioniq 5 long range.

Oz., če hočeš primerljivo velik avto, vzameš Model 3 za cca. 5 jurjev manj.
V Model 3 je Bjorn spravil toliko škatel banan kot v ID.3. Ki je še 5 jurjev cenejši od Model 3.

BigWhale ::

MikeRotch je izjavil:

BigWhale je izjavil:

MikeRotch je izjavil:

Max. hitrost polnjenja tako ali tako ni bistvena, veliko bolj pomembna je krivulja polnjenja. Jaz pri Tesli večkrat vidim 240-250kW, ampak hitrost zelo hitro začne padati.


A lahko poves kater avto, s kolk % baterije, pri kaksnih temperaturah, in na katerih lokacijah veckrat vidis 250kW? Jaz vec kot 205kW se nisem nikjer dozivel.


Model Y LR 2023. Tam do 15, mogoče 20% SoC, potem pa hitro pade. Različne temperature, različne lokacije kjer so V3 superchargerji.


Daj kak screenshot s Tessie prilepi, ker jaz taksnih stevilk z Modelom 3 LR AWD late 2023, niti pri 10% baterije nisem dozivel. Pa je bil avto optimalno ogret in vse. Me zanima kako je izgledala krivulja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

MikeRotch ::

Nimam Tessie appa. Bom pa naslednjič posnel, če se spomnim, čez vikend grem spet v Avstrijo. Ima drugače Bjorn precej materiala na to temo, vključno s posnetki polnjenja in krivuljo.

mehatronik12 ::

MikeRotch je izjavil:

Privlečeš en test iz carwow, ki kaže manjšo porabo Y pa test insideev, ki sem ga prilepil jaz ne velja več.


Noben test ne kaže nižje porabe pri EV6.

Pa mnenje lastnika Y, ki vozi slžbeni inoniq5 tudi ni relevantno.


Mnenje glede česa? A je napisal, da mu Ioniq5 porabi manj? To sem očitno spregledal.

To, da mu je en avto bolj všeč kot drug je pa normalno. Ne vidim nič spornega v tem. Edino to, da svoje preference prestavljaš kot objektivna dejstva je malo neumno.

Trdil sem in še vedno trdim da po dejanski porabi y ne porabi manj od ev6. En test v carwow mi tega mnenja ne spreminja, ker je pač nekaj testov, ki temu pritrjujejo.


Vem, tebe noben test ne prepriča :) WLTP, Bjorn, Carwow, statistika na Spritmonitorju... Če se ti odločiš, da EV6 porabi enako, potem že mora biti tako.


Tudi ADAC eco test, očitno ne velja ==> sem ti že 2x prilepil link, https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/a...
==> Kia 77,4 stari model 18,6kw/h (12.2021) (novega še niso testirali..)
==> Tesla Y max range awd 22,6 kw/h (2021), Tesla Y max range awd 21,2 kw/h ( 10. 2022)

Napisal sem jasno, da porabita približno isto na izkušnje sodelavcev ==> noben ne opazi +-5%, ker je milijno dejavnikov , ki vplivajo na porabo je težko primerjat (največji je seveda stil vožnje).

Si pa upam trditi da 80% vseh neobremenenjenih (brez fanboyev...) ki se pelje s EV 6 ali s Tesla Y, na koncu izbere EV6.

MikeRotch ::

Si pa upam trditi da 80% vseh neobremenenjenih (brez fanboyev...) ki se pelje s EV 6 ali s Tesla Y, na koncu izbere EV6.


Se vidi na prodajnih številkah, ja :)

codeMonkey ::

Ze Xiaomi SU7 mi je bil eden lepsih EVjev, zdaj so pa predstavili tudi SUV - YU7

https://www.theverge.com/2024/12/9/2431...

Malo vlece na Purosangueja :) Upam, da pride Xiaomi tudi v EU, pa da Bjorn cimprej v roke dobi.

Zgodovina sprememb…

mehatronik12 ::

No jaz sem se odločil za audi Q6 > Tesla Y.
- v vožnji ni primerjave, roputljica/igračka proti luksuz avtu
- poraba je bila malo višja pri Q6, ampak je deževalo pri Tesle ni....
- Pa tako sem že navajen na HUD (hitrost,navi, omejitve,...), da na druge stvari sploh več ne gledam.
- Masažni sedeži so tudi kul, čeprav to se verjetno samo uporablja prvi mesec kot vse druge igračke.
- Oba imata youtube, ko polniš da ti ni dolgčas tesla sicer kasira 10€ na mesec, ampak men se to ne zdi tak dosti..) ==> super stvar kia tega nima

Vam javim če je kaj boljši kot Kia EV 6.

MrStein ::

pegasus je izjavil:

Za trenuten avto sem dobil ponudbo za 250eur :D ... tako da se počasi začenjam razgledovati po trgu. Nek bridge car dokler ne pride Aptera.

Torej za naslednjih 20 let? :D
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

pegasus ::

Paaa ... zaenkrat mislim da samo 5 :D

Gambino ::

mehatronik12 je izjavil:

No jaz sem se odločil za audi Q6 > Tesla Y.
- v vožnji ni primerjave, roputljica/igračka proti luksuz avtu
- poraba je bila malo višja pri Q6, ampak je deževalo pri Tesle ni....
- Pa tako sem že navajen na HUD (hitrost,navi, omejitve,...), da na druge stvari sploh več ne gledam.
- Masažni sedeži so tudi kul, čeprav to se verjetno samo uporablja prvi mesec kot vse druge igračke.
- Oba imata youtube, ko polniš da ti ni dolgčas tesla sicer kasira 10€ na mesec, ampak men se to ne zdi tak dosti..) ==> super stvar kia tega nima

Vam javim če je kaj boljši kot Kia EV 6.


Imamo v družini e-trona in Y-ko.

Motorni in baterijski sklop je par stopničk nad audijem!

Lejga ::

V avstriji poteka dražba testnih vozil "Fisker Ocean", če koga zanima. Končna cena je +18%, +20% ddv.

https://www.aurena.at/auktion/12332/6_0...

endelin ::

Gambino: q6 je na novi platofrmi. Isto kot Macan EV.

Gambino ::

endelin je izjavil:

Gambino: q6 je na novi platofrmi. Isto kot Macan EV.


Počakajmo na novo Y, prepričan sem, da bo mnogo boljša v motornem in baterisjkem sklopu, pa še kaj drugega verjetno!

NajiM ::

;) a tako kot je bila nova trojka? Na bateriji in motorju nobenih sprememb...st res zabavni ;)

Gambino ::

NajiM je izjavil:

;) a tako kot je bila nova trojka? Na bateriji in motorju nobenih sprememb...st res zabavni ;)


"Nova" trojka ni nova, ampak je samo posodobitev!

Y-ka obljublja veeeeč. Sicer pa so švabi še ene 5. let za Teslo!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gambino ()

NajiM ::

Ok, napredek :), samo 5 let. Ostala Teslina hunta v temle threadu pravi da minimalno 15 let ;)

kow ::

Dvomim, da se svabi ze resno pripravljajo na avtonomne avtomobile. Taksne, ki povecujejo udobje ljudi, ki ne vozijo.

NajiM ::

Robotaxi samo što nije

kow ::

Zaradi taksne mentalite Evropa vse bolj zaostaja za ostalimi razvitimi drzavami. Waymo letos razsirja delovanje na Atlanto, Austin. V zacetku 2026 bodo startali v Miamiju.

Utk ::

Evropa ima v resnici problem s svojimi mesti. Po njih je še človeku nemogoče vozit.

kow ::

Ne vem kje se ti vozis, ampak po ljubljani se je voziti prakticno trivialno. Taksisti bolje, da pocasi planirajo penzijo.

Waymo je pred kratkim dal ven 6. iteracijo svojega "voznika" (hw+sw). Ce iterirajo vsakih 12-18 mesecev, je jasno kam gre zadeva. Taksisti so popusili, ker bo potrosnik v veliki vecini primerov izbral nizjo ceno, cetudi ga bo taksi pripeljal malo pocasneje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

NajiM ::

;) ti pa si skregan z realnostjo. Če odmislimo tehnične probleme, v slovukojebini nikakor ne moremo odmisliti levopolitične. Taksisti niso odjebali niti proti uberju, grabu, boltu, ker jih je pač leva politika enostavno prepovedala.

codeMonkey ::

kow je izjavil:

Zaradi taksne mentalite Evropa vse bolj zaostaja za ostalimi razvitimi drzavami. Waymo letos razsirja delovanje na Atlanto, Austin. V zacetku 2026 bodo startali v Miamiju.


Kako uspejo skalirat, ce mapirajo? :D

Salo na stran, morajo skalirat, ker ce ne, in Google res neha financirat tole, ne bo ravno obetavno za bliznjo prihodnost. Nekako je vse na njih trenutno. Vsaj dokler ne vidimo Teslinih voziti brez voznikov.
««
1193 / 1194
»»