» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1192 / 1194
»»

jabe ::

Ne, zato je Tesla Y dalec bolj prodajani EV, ioniqu pa niti ta PR ne pomaga. Edino glasovanje, ki je vazno, je tisto z denarnico.

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: jabe ()

Gregor P ::

Da, a to še nič ne pove o sami kakovosti.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

hojnikb ::

pove, da je good enough.
#brezpodpisa

Utk ::

Če bi ljudje ostajali na cestah, kot se dogaja predvsem z nemškimi evji, bi se to počasi pri teh cifrah že razvedelo.
Še v naši vukojebini imamo več tesel kot golfov osmic. Pametnom dosta, bi rekli na jugu.

deco16 ::

No ja tudi nemški EVji niso tolk slabi kot jih hočeš prikazat.

Pač v vaši vukojebini mate dnar. In ne počit 40k+ € za EV ni investicija.

Utk ::

Sem slišal za primere tudi v naši vukojebini, ko so ljudje kupili id3/id4 in so več na servisu kot naokoli. Po par tednov v kosu in ga ne uspejo popravit. Pa se mi drugače cela id linija kar dopade razen cen.
Denarja je tolk kot prej, samo prej so se kupovali dražji audiji in podobno, zdaj pa tesle. Pač tisti, ki bi drugače kupili dražjega audija, dvomim da jih je prav veliko šlo iz megana na teslo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Utk ::

LOL audi a6, osnovni je res "samo" 68 jurjev, ko pa dodaš malo opreme, ki je ima ne samo tesla, ampak skoraj vsak kitajc za 40 jurjev, smo pa hitro na 80. Proti neki tesli y LR za 50 je to kar precej razlike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

a_borlak ::

pegasus je izjavil:

Za trenuten avto sem dobil ponudbo za 250eur :D ... tako da se počasi začenjam razgledovati po trgu. Nek bridge car dokler ne pride Aptera.

Opazil sem, da se Ioniq classic 28KWh dobi že nekje od 13k naprej. Zelo zanimiva reč, ker se polni s praktično 2.3C vse tja do 80%, kar omogoča tudi daljše tripe brez večjih kompromisov. Izgleda dovolj dolg, da spravim vanj svojo 1.8m trugo, za zabavo pri vožnji pa poskrbi planiranje temperature baterije. Torej nekaj, s čimer bi lahko živel par let.

Obstaja še kaka zanimiva ponudba v tem cenovnem rangu?


Precenjen, za manj dobiš e-Golfa, Zoe 2018 z baterijo, oboje ima podoben domet, manj kilometrov in stane cca 3k manj.

pegasus ::

Moji tripi so 600km+, tako da cenim tudi hitro polnjenje. Nobeden od naštetih ne slovi po tem.

a_borlak ::

Hja, potem boš moral pa seči globje v denarnico, ker tudi Ioniq se ti ne polni ravno hitro ... poglej si mobile.de, tam od 15, 16k že dobiš kaj spodobnega, če ga uvoziš in je letnik 2021/11 ali mlajši, lahko uveljavljaš še subvencijo, na koncu si pod nabavno ceno z uvozom vred.

teslam2 ::

Grimnir3 ::

hojnikb je izjavil:

pove, da je good enough.


Potem zmaga klio.

jabe je izjavil:

Ne, zato je Tesla Y dalec bolj prodajani EV, ioniqu pa niti ta PR ne pomaga. Edino glasovanje, ki je vazno, je tisto z denarnico.


Tesla se najbolje prodaja ker ima fanatično bazo uporabnikov.

In ker ima nekako tak status kot nekoč ibm, nobody was fired for choosing IBM.
Ali rečeno drugače, vzemi teslo saj vsi kupujejo to. Zih je kul.

Nekako tako sem tudi jaz vzel prvo Y.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grimnir3 ()

Grimnir3 ::

Sej Y ni slab avto.

Samo ko sem začel vozit službenega Ioniq5, sem ugotovil da je možen še boljši EV.

In če bi kupoval še enkrat bi vzel Ioniq5.

MikeRotch ::

Potem zmaga klio.


Zakaj pa klio? Če se ne motim se Model Y proda 5x, 6x več kot Cliotov. Tudi, če gledaš samo Evropo je bilo lani prodanih cca. 250k Model Y in 200k Cliotov.

jabe ::

Grimnir3 je izjavil:


jabe je izjavil:

Ne, zato je Tesla Y dalec bolj prodajani EV, ioniqu pa niti ta PR ne pomaga. Edino glasovanje, ki je vazno, je tisto z denarnico.


Tesla se najbolje prodaja ker ima fanatično bazo uporabnikov.

In ker ima nekako tak status kot nekoč ibm, nobody was fired for choosing IBM.
Ali rečeno drugače, vzemi teslo saj vsi kupujejo to. Zih je kul.

Nekako tako sem tudi jaz vzel prvo Y.


Odgovo je bil glede povprečnega uporabnika. Povprečen uporabnik, kot kažejo številke, raje izbere Teslo. In to niso fanboyi, prej bi se reklo, da so pri taki statistiki fanboyi tisti, ki zagovarjajo ioniqa. Malo težko je zagovarjati, ko marginalci večini očitajo, da so fanboyi. pa drugače nič narobe, vsakemu svoje, samo recimo bobu bob.

Grimnir3 ::

jabe je izjavil:

Grimnir3 je izjavil:


jabe je izjavil:

Ne, zato je Tesla Y dalec bolj prodajani EV, ioniqu pa niti ta PR ne pomaga. Edino glasovanje, ki je vazno, je tisto z denarnico.


Tesla se najbolje prodaja ker ima fanatično bazo uporabnikov.

In ker ima nekako tak status kot nekoč ibm, nobody was fired for choosing IBM.
Ali rečeno drugače, vzemi teslo saj vsi kupujejo to. Zih je kul.

Nekako tako sem tudi jaz vzel prvo Y.


Odgovo je bil glede povprečnega uporabnika. Povprečen uporabnik, kot kažejo številke, raje izbere Teslo. In to niso fanboyi, prej bi se reklo, da so pri taki statistiki fanboyi tisti, ki zagovarjajo ioniqa. Malo težko je zagovarjati, ko marginalci večini očitajo, da so fanboyi. pa drugače nič narobe, vsakemu svoje, samo recimo bobu bob.


Ravno sem ti povedal da sem kupil Y ker je to nek default EV.
Zihersaska opcija, vsi kupujejo, ziher je kul.

Tako ga kupuje povprečni uporabnik.

Po spletu okoliščin sem začel vozit še Ioniq5 in je pač boljši.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grimnir3 ()

MikeRotch ::

Še enkrat. V čem točno je boljši? Je hitrejši? Ima večji frunk? Boljši charging network?

Nič ni narobe, če je tebi bolj všeč oz. boljše pokrije tvoje specifične potrebe. Ampak trditev, da je Ioniq 5 "boljši" nima nobene uporabne vrednosti.

Grimnir3 ::

MikeRotch je izjavil:

Še enkrat. V čem točno je boljši? Je hitrejši? Ima večji frunk? Boljši charging network?

Nič ni narobe, če je tebi bolj všeč oz. boljše pokrije tvoje specifične potrebe. Ampak trditev, da je Ioniq 5 "boljši" nima nobene uporabne vrednosti.


Hitrost je irelavantna. Oba sta dovolj hitra.
Frunk je samo za kabel vozit in je irelevanten.
Charging network je isti, sedaj lahko Hyundai fila na SC.

Torej po teh kriterijih je enakovreden.

Ima pa boljšo armaturo v smislu da ji samo en centralni zaslon, ki je pač glup.
Je pa poceni.

Nima retardirane prtljažne police.

Avtopilot ni retardiran da bi naključno bremzal na regionalkah ko se naproti pripelje kak bolj proti črti.

Parkirni senzorji so senzorji in ne kamera ki še vedno dela tko tko

Pod črto je uporabniku prijaznejši avto.

Pa še zgleda retro seksi.

Pa po prenovi ima zadnji brisalec 8-)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grimnir3 ()

l0g1t3ch ::

Firma ima floto tesel, 10 pred tremi leti, danes pa 30+.
Vsako leto jih vsaj par počaka, ker crkne svinčeni akumulator, bez katerega ne moreš nič. Malo hecno da imaš 80kWh litij baterijo ampak na koncu si odvisen od malega svinčenega aku.

P.S. Ne bi kupil ne tesle in ne Hund Ei (pasja jajca).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: l0g1t3ch ()

jernejl ::

jabe je izjavil:

Ne, zato je Tesla Y dalec bolj prodajani EV, ioniqu pa niti ta PR ne pomaga. Edino glasovanje, ki je vazno, je tisto z denarnico.
Pri raznih tekmovanjih je fino, da lahko glasujejo tudi tisti, ki nimajo dovolj debele denarnice, da bi si avto v tem cenovnem razredu lahko privoščili. PR stunt, ki ga ti tule izvajaš, pa pravi, da oni nimajo pojma.
Če bi kot edino merilo vzeli glasovanje z denarnico, potem so za povprečnega kupca ICE daleč boljši od EV.

MikeRotch je izjavil:

Nič ni narobe, če je tebi bolj všeč oz. boljše pokrije tvoje specifične potrebe. Ampak trditev, da je Ioniq 5 "boljši" nima nobene uporabne vrednosti.
Trditev, da obstaja konsenz, da je tesla Y boljši avto, tudi nima nobene uporabne vrednosti (poleg tega, da ni resnična, ker se z njo očitno marsikdo ne strinja).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

hojnikb ::

l0g1t3ch je izjavil:

Firma ima floto tesel, 10 pred tremi leti, danes pa 30+.
Vsako leto jih vsaj par počaka, ker crkne svinčeni akumulator, bez katerega ne moreš nič. Malo hecno da imaš 80kWh litij baterijo ampak na koncu si odvisen od malega svinčenega aku.

P.S. Ne bi kupil ne tesle in ne Hund Ei (pasja jajca).

tesle ze lep cas nimajo svincenga akkuja...
#brezpodpisa

deco16 ::

Lep čas, 2 leti ?

Tesla ma TČ šele 4 leta....

Anway zanimivo kako sodelavci vsi so glasni kolk EV se ne splača. Jst sem za svojga skantal 24k, oni pa kupujejo nove avte za 28k+. Ampak ti se pa splačajo ;)

MikeRotch ::

Hitrost je irelavantna. Oba sta dovolj hitra.
Frunk je samo za kabel vozit in je irelevanten.


S tem si povedal vse :) Torej, Hyundai je boljši v vsem. Tesla je boljša samo v stvareh, ki niso relevantne :)

NajiM ::

Kia dala ven ceni za EV3. po pričakovanju 35k osnovni. Reklamira seveda 25k (s financiranjem in subvencijo).

p.s.; Borba s Tesla FB ekipo je borba z mlini na veter...

Malidelničar ::

Bo elektrorevolucija pokopala prvo uveljavljeno avtomobilsko znamko???

Nissan na robu propada
Zanimivo: "Razloge za to gre iskati v slabih prodajnih rezultatih na Kitajskem in v ZDA, kritiki pa mu ob tem očitajo, da je premlo pozornosti namenil prodaji hibridov, predvsem v ZDA."
https://live.finance.si/nissan-na-robu-...
Don't invest like a Joe. Invest like a Simon.

Grimnir3 ::

MikeRotch je izjavil:

Hitrost je irelavantna. Oba sta dovolj hitra.
Frunk je samo za kabel vozit in je irelevanten.


S tem si povedal vse :) Torej, Hyundai je boljši v vsem. Tesla je boljša samo v stvareh, ki niso relevantne :)


Te dve stvar, ki si jih citiral sta popolnoma irelavatni.
Ioniq5 je omejen na 185km/h če prav vem.
Tesla Y pa zmore 200+ km/h

Najvišja omejitev je 130km/h. Torej kako jevažno ali avto zmore 180 ali pa 200 ? V življenju še nisem peljal nad 170km/h.
Dodatno ti tesla ne pusti tempomata nad 150km/h, pa še poraba gre v višave tako da to je čisto samo za merjenje kurcev al gre avto 185 ali pa 210. Torej irelavantno za karkoli.
Če imaš pa malega luleka pa si poglej N verzijo ki zmore 260km/h :)

Glede frunka kaj vozis v njem zares?
Jaz tam vozim samo polnilni kabel. Ni tako na komot odpiranje in zapiranje kot prtljažnik, pa prtljažnik je dovolj velik, za vse. Tako da v frunku je samo kabel da ni treba dvigat pokrova prtljažnika.


Skratka nimaš argumenta.

hojnikb je izjavil:

l0g1t3ch je izjavil:

Firma ima floto tesel, 10 pred tremi leti, danes pa 30+.
Vsako leto jih vsaj par počaka, ker crkne svinčeni akumulator, bez katerega ne moreš nič. Malo hecno da imaš 80kWh litij baterijo ampak na koncu si odvisen od malega svinčenega aku.

P.S. Ne bi kupil ne tesle in ne Hund Ei (pasja jajca).

tesle ze lep cas nimajo svincenga akkuja...


Verjetno je mislil 12V aku. Sem že slišal da crkujejo, no meni še dela.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grimnir3 ()

jabe ::

jernejl je izjavil:

jabe je izjavil:

Ne, zato je Tesla Y dalec bolj prodajani EV, ioniqu pa niti ta PR ne pomaga. Edino glasovanje, ki je vazno, je tisto z denarnico.
Pri raznih tekmovanjih je fino, da lahko glasujejo tudi tisti, ki nimajo dovolj debele denarnice, da bi si avto v tem cenovnem razredu lahko privoščili. PR stunt, ki ga ti tule izvajaš, pa pravi, da oni nimajo pojma.
Če bi kot edino merilo vzeli glasovanje z denarnico, potem so za povprečnega kupca ICE daleč boljši od EV.

MikeRotch je izjavil:

Nič ni narobe, če je tebi bolj všeč oz. boljše pokrije tvoje specifične potrebe. Ampak trditev, da je Ioniq 5 "boljši" nima nobene uporabne vrednosti.
Trditev, da obstaja konsenz, da je tesla Y boljši avto, tudi nima nobene uporabne vrednosti (poleg tega, da ni resnična, ker se z njo očitno marsikdo ne strinja).


No, dejansko nimajo pojma... Odločajo se na podlagi vsega drugega razen avtov, ker... nimajo dostopa do nobenega izmed katerih glasujejo in prav nobenih izkusenj z njimi. Njihov glas je vreden nic, kot se kaže na primeru Ioniqa. Kdor pa si privošči, pa kupi, kar kupi in to "glasovanje" pravi, da trenutno najraje Teslo. Se bolj poceni fora je pa, da na vprašanje, kateri EV, das odgovor ICE.

Se enkrat, vprašanje ni, kateri je boljši, ce se sploh da nanj odgovoriti. Vprasanje je, za katerega kuoec teh avtomobilov misli, da je boljši. In ko pridemo do starega pregovora: "put your money, where your mouth is", je odgovor jasen.

Odgovori tudi na drug del. Tu je edina uporabna vrednost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: jabe ()

Grimnir3 ::

jabe je izjavil:

jernejl je izjavil:

jabe je izjavil:

Ne, zato je Tesla Y dalec bolj prodajani EV, ioniqu pa niti ta PR ne pomaga. Edino glasovanje, ki je vazno, je tisto z denarnico.
Pri raznih tekmovanjih je fino, da lahko glasujejo tudi tisti, ki nimajo dovolj debele denarnice, da bi si avto v tem cenovnem razredu lahko privoščili. PR stunt, ki ga ti tule izvajaš, pa pravi, da oni nimajo pojma.
Če bi kot edino merilo vzeli glasovanje z denarnico, potem so za povprečnega kupca ICE daleč boljši od EV.

MikeRotch je izjavil:

Nič ni narobe, če je tebi bolj všeč oz. boljše pokrije tvoje specifične potrebe. Ampak trditev, da je Ioniq 5 "boljši" nima nobene uporabne vrednosti.
Trditev, da obstaja konsenz, da je tesla Y boljši avto, tudi nima nobene uporabne vrednosti (poleg tega, da ni resnična, ker se z njo očitno marsikdo ne strinja).


No, dejansko nimajo pojma... Odločajo se na podlagi vsega drugega razen avtov, ker... nimajo dostopa do nobenega izmed katerih glasujejo in prav nobenih izkusenj z njimi. Njihov glas je vreden nic, kot se kaže na primeru Ioniqa. Kdor pa si privošči, pa kupi, kar kupi in to "glasovanje" pravi, da trenutno najraje Teslo. Se bolj poceni fora je pa, da na vprašanje, kateri EV, das odgovor ICE.

Se enkrat, vprašanje ni, kateri je boljši, ce se sploh da nanj odgovoriti. Vprasanje je, za katerega kuoec teh avtomobilov misli, da je boljši. In ko pridemo do starega pregovora: "put your money, where your mouth is", je odgovor jasen.


Že tretjič...


Ravno sem ti povedal da sem kupil Y ker je to nek default EV.
Zihersaska opcija, vsi kupujejo, ziher je kul.

Tako ga kupuje povprečni uporabnik.

Po spletu okoliščin sem začel vozit še Ioniq5 in je pač boljši.

Folk je včasih tako kupoval golfe, ker je bil ziheraški nakup. Ne najbolši ampak ne najslabši. Pa vsi so hvalil golfa.

Danes je pa tesla to med EV-ji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grimnir3 ()

MikeRotch ::

Grimnir3 je izjavil:


Te dve stvar, ki si jih citiral sta popolnoma irelavatni.
Ioniq5 je omejen na 185km/h če prav vem.
Tesla Y pa zmore 200+ km/h

Najvišja omejitev je 130km/h. Torej kako jevažno ali avto zmore 180 ali pa 200 ? V življenju še nisem peljal nad 170km/h.
Dodatno ti tesla ne pusti tempomata nad 150km/h, pa še poraba gre v višave tako da to je čisto samo za merjenje kurcev al gre avto 185 ali pa 210. Torej irelavantno za karkoli.
Če imaš pa malega luleka pa si poglej N verzijo ki zmore 260km/h :)

Glede frunka kaj vozis v njem zares?
Jaz tam vozim samo polnilni kabel. Ni tako na komot odpiranje in zapiranje kot prtljažnik, pa prtljažnik je dovolj velik, za vse. Tako da v frunku je samo kabel da ni treba dvigat pokrova prtljažnika.

Skratka nimaš argumenta.


Torej. TI ne voziš več kot 170, zato mora biti vsem nepomembno kako hiter je avto. TI voziš v frunku samo kable, zato je vseeno, če ima avto frunk ali ne. Vidiš kak vzorec?

NajiM ::

;) da se ti da....tile v tej temi so hardcore. Spominjajo na apple ljubce pred leti.

Absolutno vidimo vzorec pri tebi MR ;). Bolestno je tole imo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: NajiM ()

MikeRotch ::

Po spletu okoliščin sem začel vozit še Ioniq5 in je pač boljši.


All hail to Grimnir3. Si očitno edini človek na planetu, ki je vozil več kot en avto :)

jabe ::

In se enkrat tebi,Grimnir3, nazaj:

jabe je izjavil:


Se enkrat, vprašanje ni, kateri je boljši, ce se sploh da nanj odgovoriti. Vprasanje je, za katerega kuoec teh avtomobilov misli, da je boljši. In ko pridemo do starega pregovora: "put your money, where your mouth is", je odgovor jasen.


Govora je ze ves cas o povprecnem kupcu tega avtomobila. Prvic povprecnem in drugic kupcu.

Bolj je bil to sicer odgovor Nejcu, ki zeli prikazati vecjo (oporabno) vrednost mnenja nepovprecnega nekupca. In to ke vecjo od mnenja onega prvega in ne zgolj vecjo od nic. Uporabna vrednost recimo nabijanja po forumih je nič, dokler nekaj ne kupis.

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: jabe ()

Grimnir3 ::

MikeRotch je izjavil:

Grimnir3 je izjavil:


Te dve stvar, ki si jih citiral sta popolnoma irelavatni.
Ioniq5 je omejen na 185km/h če prav vem.
Tesla Y pa zmore 200+ km/h

Najvišja omejitev je 130km/h. Torej kako jevažno ali avto zmore 180 ali pa 200 ? V življenju še nisem peljal nad 170km/h.
Dodatno ti tesla ne pusti tempomata nad 150km/h, pa še poraba gre v višave tako da to je čisto samo za merjenje kurcev al gre avto 185 ali pa 210. Torej irelavantno za karkoli.
Če imaš pa malega luleka pa si poglej N verzijo ki zmore 260km/h :)

Glede frunka kaj vozis v njem zares?
Jaz tam vozim samo polnilni kabel. Ni tako na komot odpiranje in zapiranje kot prtljažnik, pa prtljažnik je dovolj velik, za vse. Tako da v frunku je samo kabel da ni treba dvigat pokrova prtljažnika.

Skratka nimaš argumenta.


Torej. TI ne voziš več kot 170, zato mora biti vsem nepomembno kako hiter je avto. TI voziš v frunku samo kable, zato je vseeno, če ima avto frunk ali ne. Vidiš kak vzorec?


170 je krepko nad omejitvijo 130.
Vse kar je nad 130 je zares nepotrebno. Ali pa ajde dajmo 150, da še koga prehitš na AC. Tako da ja ali avto zmore 185 ali 210 je irelavatno pa če se na glavo postaviš.
Če imaš pa malega luleka pa vzami N verzijo z 260km/h končne :)

Glede frunka sem napisal po splošnih izkušnjah mene in poznanih lastnikov tesel. Je lepo da je, ampak ponavadi ni ravno veliko v uporabi razen če ni nujno.
Razlog je to, da je prtljažnik bolj na komot.

jabe je izjavil:

In se enkrat tebi,Grimnir3, nazaj:

jabe je izjavil:


Se enkrat, vprašanje ni, kateri je boljši, ce se sploh da nanj odgovoriti. Vprasanje je, za katerega kuoec teh avtomobilov misli, da je boljši. In ko pridemo do starega pregovora: "put your money, where your mouth is", je odgovor jasen.


Govora je ze ves cas o povprecnem kupcu tega avtomobila. Prvic povprecnem in drugic kupcu.



Ravno sem ti povedal da sem kupil Y ker je to nek default EV.
Zihersaska opcija, vsi kupujejo, ziher je kul.

Tako ga kupuje povprečni uporabnik. Tako sem ga kupil tudi jaz.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grimnir3 ()

kow ::

Siroko prodajane avte se ponavadi splaca kupovati ze zaradi popularnosti same. Refleksivnost.
To je ena od prednosti Tesle. Kdo drug bo seveda rekel, da je slabost ravno premalo tipov modelov.

Sam sem vedno kupoval samo modele avtomobilov, ki so bili prodajani v visokih stevilkah. Ziherastvo, pac.

jernejl ::

jabe je izjavil:

jernejl je izjavil:

jabe je izjavil:

Ne, zato je Tesla Y dalec bolj prodajani EV, ioniqu pa niti ta PR ne pomaga. Edino glasovanje, ki je vazno, je tisto z denarnico.
Pri raznih tekmovanjih je fino, da lahko glasujejo tudi tisti, ki nimajo dovolj debele denarnice, da bi si avto v tem cenovnem razredu lahko privoščili. PR stunt, ki ga ti tule izvajaš, pa pravi, da oni nimajo pojma.
Če bi kot edino merilo vzeli glasovanje z denarnico, potem so za povprečnega kupca ICE daleč boljši od EV.

MikeRotch je izjavil:

Nič ni narobe, če je tebi bolj všeč oz. boljše pokrije tvoje specifične potrebe. Ampak trditev, da je Ioniq 5 "boljši" nima nobene uporabne vrednosti.
Trditev, da obstaja konsenz, da je tesla Y boljši avto, tudi nima nobene uporabne vrednosti (poleg tega, da ni resnična, ker se z njo očitno marsikdo ne strinja).


No, dejansko nimajo pojma... Odločajo se na podlagi vsega drugega razen avtov, ker... nimajo dostopa do nobenega izmed katerih glasujejo in prav nobenih izkusenj z njimi.
Res je, povprečen kupec nima pojma, ker nikoli ni mogel preizkusiti vseh avtov, da bi vedel, kateri je zanj dejansko najboljši.
Tisti, ki avte testirajo, imajo pa vseeno malo več pojma, ker so jih testirali več od povprečnega kupca in imajo z različnimi avti več izkušenj.

Njihov glas je vreden nic, kot se kaže na primeru Ioniqa.
Pomembno je, da je marsikdo mnenja, da je Ioniq 5 boljši avto, tvoje forumsko nabijanje pa je za razliko od nagrade "svetovni avto leta" vredno natanko nič.

Se bolj poceni fora je pa, da na vprašanje, kateri EV, das odgovor ICE.
Hja, to je tvoja fora, ker praviš, da je edino pomembno glasovanje z denarnico. In to glasovanje pravi, da je ICE boljši od EV, ker se ICE-jev proda nekajkrat več. Ampak zgleda ta tvoja fora velja samo, ko je treba delati PR za Teslo, medtem ko ta ista fora očitno ne deluje, če pokaže stran od Tesle. :))

Se enkrat, vprašanje ni, kateri je boljši, ce se sploh da nanj odgovoriti. Vprasanje je, za katerega kuoec teh avtomobilov misli, da je boljši.
Ah, tvoj spomin je precej kratkotrajen. Izjava, na katero sem jaz repliciral in ti je moj odgovor očitno šel v nos, je bila, da obstaja "konsenz med tistimi, ki avto testirajo in splošno populacijo, da Tesla ponuja boljši paket za povprečnega kupca.". Noben konsenz ne obstaja, pa če se na glavo postaviš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

MikeRotch ::

Pomembno je, da je marsikdo mnenja, da je Ioniq 5 boljši avto, tvoje forumsko nabijanje pa je za razliko od nagrade "svetovni avto leta" vredno natanko nič.


Tudi Jaguar I-Pace je bil svetovni avto leta :)

Vse kar je nad 130 je zares nepotrebno.


Še vedno ne razumeš, a ne? Kar je tebi nepotrebno je nekomu lahko ključni faktor pri izbiri.

Hitrost (kamor nečeloma spadajo tudi pospeški, btw) in frunk sta dva primera. Tako kot tvoje tarnanje nad zaslonom, ki tebi nikakor ni všeč, komu drugemu se zdi pa super.

Bom drugače napisal. Meni je bil Ioniq 5 všeč, dokler se nisem peljal v njem. Po testni vožnji mi ni prišlo na pamet, da bi plačal toliko za tako kanto. Ampak za razliko od tebe razumem, da imamo ljudje različne preference.

hojnikb ::

Grimnir3 je izjavil:

MikeRotch je izjavil:

Hitrost je irelavantna. Oba sta dovolj hitra.
Frunk je samo za kabel vozit in je irelevanten.


S tem si povedal vse :) Torej, Hyundai je boljši v vsem. Tesla je boljša samo v stvareh, ki niso relevantne :)


Te dve stvar, ki si jih citiral sta popolnoma irelavatni.
Ioniq5 je omejen na 185km/h če prav vem.
Tesla Y pa zmore 200+ km/h

Najvišja omejitev je 130km/h. Torej kako jevažno ali avto zmore 180 ali pa 200 ? V življenju še nisem peljal nad 170km/h.
Dodatno ti tesla ne pusti tempomata nad 150km/h, pa še poraba gre v višave tako da to je čisto samo za merjenje kurcev al gre avto 185 ali pa 210. Torej irelavantno za karkoli.
Če imaš pa malega luleka pa si poglej N verzijo ki zmore 260km/h :)

Glede frunka kaj vozis v njem zares?
Jaz tam vozim samo polnilni kabel. Ni tako na komot odpiranje in zapiranje kot prtljažnik, pa prtljažnik je dovolj velik, za vse. Tako da v frunku je samo kabel da ni treba dvigat pokrova prtljažnika.


Skratka nimaš argumenta.

hojnikb je izjavil:

l0g1t3ch je izjavil:

Firma ima floto tesel, 10 pred tremi leti, danes pa 30+.
Vsako leto jih vsaj par počaka, ker crkne svinčeni akumulator, bez katerega ne moreš nič. Malo hecno da imaš 80kWh litij baterijo ampak na koncu si odvisen od malega svinčenega aku.

P.S. Ne bi kupil ne tesle in ne Hund Ei (pasja jajca).

tesle ze lep cas nimajo svincenga akkuja...


Verjetno je mislil 12V aku. Sem že slišal da crkujejo, no meni še dela.


sj o tem govorim. tesla je presaltala na aux power (seprav 12v akku) na litij ze konec 2021..
#brezpodpisa

Grimnir3 ::

Aja pa v Ioniq5 je brezžično polnjenje uporabno za razliko od Y.

Še en + za Ioniq5.

:*

a_borlak ::

Ioniq 6 mi je bil mnogo bolj všeč, ima vsaj obliko. Mu pa zamerim majhen prtljažnik pri vsej tisti dolžini.

endelin ::

Ioniq 6 izgleda kot žalostna žaba.

Grimnir3 ::

Ioniq6 mi ni všeč, pa še prtljažnik je ne praktičen.

BigWhale ::

MikeRotch je izjavil:

Max. hitrost polnjenja tako ali tako ni bistvena, veliko bolj pomembna je krivulja polnjenja. Jaz pri Tesli večkrat vidim 240-250kW, ampak hitrost zelo hitro začne padati.


A lahko poves kater avto, s kolk % baterije, pri kaksnih temperaturah, in na katerih lokacijah veckrat vidis 250kW? Jaz vec kot 205kW se nisem nikjer dozivel.

BigWhale ::

teslam2 je izjavil:



Tole sigurno ni poraba po AC pri hitrosti s vsaj 120km/h.

Bici ::

MikeRotch je izjavil:

Pomembno je, da je marsikdo mnenja, da je Ioniq 5 boljši avto, tvoje forumsko nabijanje pa je za razliko od nagrade "svetovni avto leta" vredno natanko nič.


Tudi Jaguar I-Pace je bil svetovni avto leta :)

Vse kar je nad 130 je zares nepotrebno.


Še vedno ne razumeš, a ne? Kar je tebi nepotrebno je nekomu lahko ključni faktor pri izbiri.

Hitrost (kamor nečeloma spadajo tudi pospeški, btw) in frunk sta dva primera. Tako kot tvoje tarnanje nad zaslonom, ki tebi nikakor ni všeč, komu drugemu se zdi pa super.

Bom drugače napisal. Meni je bil Ioniq 5 všeč, dokler se nisem peljal v njem. Po testni vožnji mi ni prišlo na pamet, da bi plačal toliko za tako kanto. Ampak za razliko od tebe razumem, da imamo ljudje različne preference.


Kaj te je zmotilo na testu?

MikeRotch ::

BigWhale je izjavil:

MikeRotch je izjavil:

Max. hitrost polnjenja tako ali tako ni bistvena, veliko bolj pomembna je krivulja polnjenja. Jaz pri Tesli večkrat vidim 240-250kW, ampak hitrost zelo hitro začne padati.


A lahko poves kater avto, s kolk % baterije, pri kaksnih temperaturah, in na katerih lokacijah veckrat vidis 250kW? Jaz vec kot 205kW se nisem nikjer dozivel.


Model Y LR 2023. Tam do 15, mogoče 20% SoC, potem pa hitro pade. Različne temperature, različne lokacije kjer so V3 superchargerji.

MikeRotch ::

Bici je izjavil:


Kaj te je zmotilo na testu?


Več stvari.

Prostornost v notranjosti. Slaba oprema. Celoten UX v avtu (nametane komande brez repa in glave, relativno neodziven ekran, butast položaj polnilca za telefon...). Sedeži iz blaga. Neodzivnost avtomobila (vozil sem rwd model, mogoče je 4wd boljši).

MikeRotch ::

NajiM je izjavil:

;) taprav klovn si...


Evo NajiM, samo zate, nov video od Carwow, kjer primerjajo električne crossoverje.



Če se ti ne da gledati. Tesla porabi več kot 10% manj od Kie EV6, ima bistveno bolj zmogljiv motor, boljše materiale v notranjosti, neprimerno več prostora za cca. 7000 funtov manj.

DamijanD ::

Te cifre ne povedo veliko. Za vsak avto bi moralo biti nekaj takega: (Cupra Born VZ (79kWh) - 130 km/h zima )

codeMonkey ::

MikeRotch je izjavil:





Zanimiv podatek za Forda, ki je tudi na VW MEB platformi, tako kot Audi Q4

Zgodovina sprememb…

jernejl ::

Če verjamemo internetu, naj bi Ford Explorer imel enak CdA kot Audi Q4, torej to ne bi smel biti vzrok za razliko.
Je pa recimo Explorer pri nas na voljo za manj kot 45k (ampak je treba za to ceno vzeti financiranje), medtem ko Model Y LR RWD košta 50k.
««
1192 / 1194
»»