» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1189 / 1194
»»

mehatronik12 ::

Valda da ne, sej nikoli nisem trdil da je EV cenovno best deal.....

Sej to je ravno srž problema, da za zimskih 300-400km moreš dati 50k€

MikeRotch ::

No ja. 50k ravno ne. Dovolj je 38, 39k. Amapak ja, če si med tistimi 5% ljudi, ki redno potrebujejo zimskih 300-400km moraš dati toliko.

endelin ::

Tolko zimskih se m3 lr nima:D

MikeRotch ::

Jaz z Y AWD brez problema naredim 300+ pri zimskih temperaturah.

Tistih 38-39k je sicer cena za Model 3 LR RWD, ki naredi še kakšnih 50km več kot Y AWD.

Utk ::

endelin je izjavil:

Meni so vsi ti kitajski avti ki jih pri nas prodajajo tako nezanimivo in generično oblikovani da je joj. ;(( peljite enkrat mimo plan-net avto in poročajte;)

Naj uganem, tebi je višek oblikovanja passat ali pa kodiaq.

mehatronik12 je izjavil:

tudi jaz bi rad videl boljšega kitajca za 35kEUR?
==> Tam okoli +-80kWh baterije recimo

Nasledni stavek pa, da je nemec ok cena in izguba vrednosti ok.
"Cupra Born"

Na primer ta: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Ta ima pa sicer samo 74 kwh baterijo, ampak stane pod 30 jurjev po subvenciji: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Res mi je vseeno kaj si kdo misli o obliki ali o drugih predsodkih, ampak ta drugi ima recimo 1 mio km garancije na baterijo.
Izguba vrednosti pri 30 jurjih bo pa težko večja kot pri nekem nemcu, tudi če dizlu, za 40-50 jurjev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kow ::

Tale res ni visek estetike. Je pa oblika povsem ok.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Sej ni niti škoda.

wcpapir ::

Kaj pa ima veze kako zgleda nek avto nižjega ranga. Folk je prav smešen, da gleda zunanji izgled avta, a med tem ko se vozi itak zunanjosti ne vidi.

BigWhale ::

endelin je izjavil:

Tolko zimskih se m3 lr nima:D


300 za salo, 400 sem pa tudi ze odvozil po zimi.

Mestnih pa nardis blizu 500, zimskih.

endelin ::

Utk: evo, meni je model 3 lep avto (malo smešna mi je samo nizka šipa spredaj ko vidiš voznika skoraj do pasu notri:))). Nisem proti "modernosti";)

Pithlit ::

mehatronik12 je izjavil:

Valda da ne, sej nikoli nisem trdil da je EV cenovno best deal.....

Sej to je ravno srž problema, da za zimskih 300-400km moreš dati 50k€

Zakaj to potem zahtevaš od kitajca za 35k?
Life is as complicated as we make it...

Utk ::

endelin je izjavil:

Utk: evo, meni je model 3 lep avto (malo smešna mi je samo nizka šipa spredaj ko vidiš voznika skoraj do pasu notri:))). Nisem proti "modernosti";)

Sej pol ni problema, če ti je model 3 tolk lepši, da si pripravljen dat tolk pa tolk več kot za nekega kitajca, why not.
Samo potem ne jamrat, da so dragi.

mehatronik12 ::

Pithlit je izjavil:

mehatronik12 je izjavil:

Valda da ne, sej nikoli nisem trdil da je EV cenovno best deal.....

Sej to je ravno srž problema, da za zimskih 300-400km moreš dati 50kEUR

Zakaj to potem zahtevaš od kitajca za 35k?


Ker baje dobiš nemca za 50kEUR in kitajca za 35kEUR in je kitajec boljsi:

UTK:
"Če kupiš neko precenjeno nemško sranje za 50 jurjev, medtem ko boljši kitajc stane 35 jurjev"

En tipicen nemec za 50k€:
ID7
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

Prosim za boljso kitajsko alternativo za 35k€!?

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Nekaj me pa res zanima. V kolkih jezikih si ti nepismen?

mehatronik12 ::

Pol pa kot si ti navedel "glih tako dober":
Enga novega za 35k€, ki je na glih tako dober kot ID7 (nima vse opreme seveda, za 50k€)

"Če kupiš neko precenjeno nemško sranje za 50 jurjev, medtem ko boljši kitajc stane 35 jurjev, ja, boš v 5 letih izgubil kar nekaj, ker bojo ljudje ugotovili, da je rabljen kitajc za 20 jurjev glih tako dober kot tvoj nemški za katerga hočeš 35."

Ko sam vidiš, da pišeš nesmisle boli, te razumem ;)

Utk ::

Tebi je vse nesmisel, ker si nepismen. Morda znaš prebrat posamezne besede, za cel stavek pa nimaš pojma kaj pomeni.

Recimo en primer precenjenega nemškega sranja: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
60 jurjev.

Ssangyong za 35 jurjev, pol manj, je v resnici glih tako dober, če ne boljši.
Ima svoje manjše napake, ampak jih ima tudi bmw.

Če kupiš prvega, mu bo cena v par letih zgrmela za 30 jurjev, ker že nov ni tolk vreden. In bo jok.
Če kupiš drugega, well, več kot 30 jurjev boš preklemano težko izgubil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

mehatronik12 ::

Nima smisla vidim.
Vzel si dva skrajna primera.

Pri vsakem avtu ne samo EV , tudi pri ICE bo dražjemu padla cena za dosti več kot cenejšemu. ==> pa sej toje osnovnošolcu jasno, da avtu za 60k€ pade v 3 letih več cene, kot avtu za 35k€!!!
Avtu za 150k€ pa še več poglej rabljene tesle X in S v USA.

Naprimer tudi temu avtu bo padla cena v 3 letih verjetno za 30-40k€:
Pa je vreji avto, po mojem osebnem mnenju.... ==> Čist druga firma kot pa SangYong....
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Maš pa na to temo dejanske podatke, ne tvoje nebuloze da dražjemu avtu bolj pade cena...:
https://carbuzz.com/top-selling-evs-dep...

Koliko pa bo Kitajcu procentualno padla cena pa noben ne ve, ker teh podatkov še ni dovolj.
Če firma propade kar je kar velika verjetnost sploh za SangYong glede na to , da je že 2x bil insolventen.
Bo verjetna slaba, če se izkaže da je kvaliteta zanič, kar se je že , verjetno isto,...


Si pa upam trditi, da bo ID7 za 50k€ procentualno manj padla cena kot pa cenejšemu Forthingu za 44k€:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

In upam si trditi , da je ID7 tudi boljši....

Oba pa lahko vzameva seveda neke srkajne primere, kjer bo obratno, pa saj to je vsakemu jasno.

Utk ::

Kaj ti procentualno pomeni?
Poznam enga, ki je prej imel bmwja za 120 jurjev, potem pa prodal in kupil teslo performance za 60.
Na tesli za 60 jurjev ne more niti v teoriji izgubit toliko kot bo pri bmwju za 120 stoprocentno.
Pa nima problema z denarjem, teslo je kupil, ker jo je hotel. Komot bi kupil tudi novega bmwja za 150, če bi ga hotel.

mertseger ::

mehatronik12 je izjavil:

Pithlit je izjavil:

mehatronik12 je izjavil:

Valda da ne, sej nikoli nisem trdil da je EV cenovno best deal.....

Sej to je ravno srž problema, da za zimskih 300-400km moreš dati 50kEUR

Zakaj to potem zahtevaš od kitajca za 35k?


Ker baje dobiš nemca za 50kEUR in kitajca za 35kEUR in je kitajec boljsi:

UTK:
"Če kupiš neko precenjeno nemško sranje za 50 jurjev, medtem ko boljši kitajc stane 35 jurjev"

En tipicen nemec za 50k€:
ID7
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

Prosim za boljso kitajsko alternativo za 35k€!?


https://www.mi.com/global/discover/arti...

Pa še 5 jurjev boš dal zraven za brabus zavore ker te organske baje niso za divjanje narejeno kot to sedaj nekateri počnejo.

codeMonkey ::

Pa preseliti se moras na Kitajsko.

In tudi ce bi ga dobil tukaj, bi podobno kot BYD, ali VW, stal nekje 2x vec.

Na koncu bi jaz rekel da je to dejanski kitajski konkurent, ampak cena je enaka:
https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtw...

In meni osebno bolj vsec avtomobil. Bi pa moral malo testirati oba prej.

Zgodovina sprememb…

Pithlit ::

.
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

mehatronik12 ::

No torej smo prišli do spoznanja da v EU, za podobno kvaliteten avto ni neke cenovne razlike ali je VW ali kitajc.

Valda so vedno neki izredni primeri, ki so dražji al pa cenejši... ==> Ampak ti se tudi z razlogom ne prodajajo...


Sem pa tudi sam osebno mnenja, da je verjetno res najboljši value for money Tesla.
Ampak so drugi že čisto zraven: ID7, KIA EV6, nov ID4 in Enyaq, itd... in se še najde, sploh če te nekeatere stvari motijo pri Tesli...

Ampak to so vse še vedno avti 50k€+- nekaj evrov!

jernejl ::

mehatronik12 je izjavil:

Sem pa tudi sam osebno mnenja, da je verjetno res najboljši value for money Tesla.
Cupra Tavascan, Ioniq 5 dobiš za < 45k, torej pobereš še višjo subvencijo.
Za tak denar od Tesle trenutno dobiš samo osnovni Y "standard range". Meni se Tesla ne zdi noben posebno dober value for money.

Tudi do 35k je precej ponudbe: Škoda Elroq, različni MG-ji, ID.4, Cupra Born... osnovne Tesle so precej dražje.

Utk je izjavil:

Recimo en primer precenjenega nemškega sranja: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
60 jurjev.
Model Y za 72k je tudi precenjeno sranje, pa je vseeno naprodaj, če bi ga slučajno kdo kupil.

Utk ::

In kater za 70 je boljši od tesle za 70?
Ker od tistega bmwja za 60 je osnovni y za 45 bistveno boljši.

codeMonkey ::

Audi a6 etron

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Za 70 jurjev bo bolj osnovni in ta se bo bolj težko primerjal z naloadano teslo performance za 70. Ok, ne rabiš 3 sekunde do 100, ampak potem je v njegovem rangu bolj LR na zadnji pogon, za cca 50.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

MikeRotch ::

a6 etron je v primerjavi z Model Y Performance izjemno počasen. 7s do 100kmh je počasneje od najpočasnejše Tesle. Če kupuješ performance je verjetno to pomemben podatek, sicer izbereš LR AWD, ki stane 6k manj ali RWD, ki stane 9k manj od Performance.

Pa dajmo razjasnit tole glede cene. Model Y Performance trenutno stane 59 jurjev postavljena na cesto. Pri tisti za 70k je vštet FSD, ki stane 7500€ in je v EU praktično neuporaben.

Če se gremo te igrice in obkljukamo vse smiselne in nesmiselne zadeve pri Audiju pridemo na cca. 110k. Pri osnovni motorizaciji, ki ima še vedno samo 7s do 100, ne pri S6.

codeMonkey ::

Kaj je naloadana tesla? Razen pogona, zavor in kaksne feltne, kaj imas od udobja? Dobis dober, ampak se vedno cheap produkt, samo z vec moci.

codeMonkey ::

Ampak ja stekam. Dragi so ostali hitro z malo opreme.

Utk ::

Ja sej, že osnovna tesla ima praktično vse. Naloži v A6 panoramsko streho, vse asistence, 5 sekund pospeška, da ne pretiravamo s 4, cse ostalo kar ima tesla, in osnovni audi nima, pa bo 100 jurjev najbrž premalo.
Ok, v teslo treba dodat sexybuttons za 150 bucksov da bomo pošteni in bo konec jamranja zarad žmigavcev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

nejc_nejc ::

Po moje se glede velikosti cene motite.

teslam2 ::

ce vzames osnovnega etrona, pa zacnes dodajat kar ma osnovna najcenejša tesla- keyless/telefon kljuc, panorama, hlajenje sedezev, gretje zadnjih sedezev, memory sedezi+memory nastavitve volana in ogledal, 360 stopinj kamera, radarski tempomat, aktivni lane asist, side mirror assist, prtlaznik na strom in brezstično odpiranje... imo 20k ni dost za dodatno opremo

valda je a6etron bolj nor voz, samo ali je cena upravičena glede na konkurenco? bodo povedali kupci z denarnicami

a_borlak ::

Naslednje leto se bodo EVji konkretno pocenili ali pa se bo klasika konkretno podražila. Ker CO2 izpusti. VW bo recimo moral prodati cca 22% več EVjev, če bo hotel zadostiti novim normam. Kako bo to dosegel ... skratka, naslednje leto znata imeti Golf in ID3 (podobna oprema, moč) zelo podobno ceno pred subvencijo. Ampak ne me držat za besedo.

hojnikb ::

al bo pa id3 z osnovn opremo se cenejsi od gnojfa... Mogoče bo celo cenovno konkuriral kitajcem in bo z subvencijo prsu do magične meje 20 jurjov, kot je to blo ze nekoč v DE:))
#brezpodpisa

DamijanD ::

Šihtna debata včeraj (v teamu je nekaj Srbov, zato exYu jezik), ker se je daily začel z zamudo :-) :

Kalibri ::

a_borlak je izjavil:

Naslednje leto se bodo EVji konkretno pocenili ali pa se bo klasika konkretno podražila. Ker CO2 izpusti. VW bo recimo moral prodati cca 22% več EVjev, če bo hotel zadostiti novim normam. Kako bo to dosegel ... skratka, naslednje leto znata imeti Golf in ID3 (podobna oprema, moč) zelo podobno ceno pred subvencijo. Ampak ne me držat za besedo.

Saj je že. Oskubljen ID3 za 35k, malo bolje opremljen golf ali pa 150KM TDI sta tam tam. Samo da za 35k bo manj kupcev kot za 27k ali manj.

mehatronik12 ::

Zakaj pa primerjata dva različna segmenta avtov!?

Audi A6 se naj primerja s Tesla S.
- Cena (audi)
- izgled (audi)
- Domet (audi)
- Polnjenje (audi)
- Kakovost (audi)
- Udobnost (audi)
- Performance (Tesla)
-itd...

Audi - 92000EUR s polno opreme:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

tesla -98000EUR (osnovna barva in felne, itd...)
- vključeno parkiranje kot pri audiju...
vir:teslina stran


Jaz nevidim tu neke prednosti Tesle S....

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Če je audi za 90 jurjev boljši deal kot tesla za 90, jih bojo pač več prodali. In tudi jaz mislim da bo audi prodal teh več kot se proda modela S.
Kaj je best buy za 40 do 50 jurjev se pa tudi vidi iz prodajnih številk. Ni nujno da je najbolj prodajan avto najboljši, težko je pa najbolj prodajan avto dražji in/ali slabši od podobnih za podoben denar.

MikeRotch ::

- Cena (audi)
- izgled (audi)
- Domet (audi)
- Polnjenje (audi)
- Kakovost (audi)
- Udobnost (audi)
- Performance (Tesla)


Tole je sicer precej subjektivna ocena. Izgled je stvar okusa, domet bomo videli, ampak Model S je kljub starosti še vedno med najbolj učinkovitimi avtomobili, polnjenje tudi ni tak clear cut zaradi Supercharger omrežja. Kakovost je treba definirati, ampak Audi ima definitivno boljše materjale, glede udobja bo pa tudi treba počakati na teste, Model S ima zračno podvozje in ANC.

Ampak, tudi, če privzamemo, da je tvoja ocena pravilna, ne vem čisto kam ciljaš. Model S je že relativno star model, kateremu Tesla ne posveča ogromno pozornosti. Za S in X noben ne trdi, da sta price/performance šampijona tako kot Model 3 in Y.

Alexius Heristalski ::

mehatronik12 je izjavil:

Hitro povečat subvencije iz 7000€ na 15000€ :D. Da dosežemo v SLO prodajo 20% EV .
Potem je ena taka Dacija z baterijo ki ne zmore do LJ samo še 3000€.

Poizkusite simulator od njih , ki je itak optimističen:
- 110km/h, -5¨C domet 70 km ==> Avto z začetno ceno 19k€, s katerim te je strah se pozimi peljat od MB do Celja
https://www.dacia.de/hybrid-und-elektro...

MB-CE je 55 km po AC. Pri povprečni porabi 20kW/100km je to 11kWh. Polna baterija ima 26,8kWh. Čemu strah?
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

pegasus ::

Ugotavljam, da je največji UX feler EVjev to, da natančno prikazujejo doseg. Ljudje tega niso vajeni in jih grabi panika, ko vidijo, kako se jim številka odšteva praktično "v živo" med vožnjo.
Predlagam UX izboljšavo, da se "range meter" spremeni v samo dve vrednosti, v smislu "ok, pelji se" in "pejt filat" :))

jernejl ::

MikeRotch je izjavil:

Za S in X noben ne trdi, da sta price/performance šampijona tako kot Model 3 in Y.
Tudi pri 3 in Y bodo morali cene precej spustiti, da bi lahko govorili o price/performance šampionih, ker trenutno so njihove cene čist "meh". Za ~50k, kolikor košta Y LR lahko dobiš recimo VW ID.7. Za 5k manj dobiš Ioniq 5 ali Cupra Tavascan.

pegasus je izjavil:

Ugotavljam, da je največji UX feler EVjev to, da natančno prikazujejo doseg. Ljudje tega niso vajeni
Tak prikaz imajo tudi ICE avti že zadnjih 10 ali 15 let, tako da dvomim, da ljudje tega ne bi bili navajeni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

pegasus ::

Ne bi vedel ... moj je star 18 let in ima čisto analogen kazalec, brez številk ... si moram številke računati sam spotoma :D

Pithlit ::

18 let star avto nima potovalnega računalnika?
Life is as complicated as we make it...

pegasus ::

Kaj je to "potovalni računalnik"? Kar si jaz predstavljam pod tem izrazom nimajo niti današnji avti.
Sicer pa vse kar imam je A/B števc kilometrov in knof za reset na 0. Ki že par let ne dela več :D

jernejl ::

"Potovalni računalnik" se je včasih reklo prikazovalniku nekje na armaturni plošči, ki je prikazoval različne stvari - primer (c/p iz interneta):
- povprečna poraba goriva;
- trenutna poraba goriva;
- ocenjena razdalja, ki jo še lahko prevozite s preostalim gorivom;
- prevožena razdalja;
- povprečna hitrost;
- števec dnevno prevoženih kilometrov in povprečna hitrost;
- reinicializacija tlaka v pnevmatikah;
- nastavitev ure;
- razdalja do naslednjega rednega servisnega pregleda;

Pithlit ::

pegasus je izjavil:

Kaj je to "potovalni računalnik"? Kar si jaz predstavljam pod tem izrazom nimajo niti današnji avti.
Sicer pa vse kar imam je A/B števc kilometrov in knof za reset na 0. Ki že par let ne dela več :D

Pa kaj maš to? Jugeca?
Life is as complicated as we make it...

MikeRotch ::

Za ~50k, kolikor košta Y LR lahko dobiš recimo VW ID.7. Za 5k manj dobiš Ioniq 5 ali Cupra Tavascan.


Točno o tem govorim. Če bo VW želel prodati kak EV, bo moral svoje avtomobile ustrezno ovrednotiti. Dokler za podoben denar dobiš bistveno boljši avto, bodo kupovali samo VW fani.

mehatronik12 ::

Alexius Heristalski je izjavil:

mehatronik12 je izjavil:

Hitro povečat subvencije iz 7000EUR na 15000EUR :D. Da dosežemo v SLO prodajo 20% EV .
Potem je ena taka Dacija z baterijo ki ne zmore do LJ samo še 3000EUR.

Poizkusite simulator od njih , ki je itak optimističen:
- 110km/h, -5¨C domet 70 km ==> Avto z začetno ceno 19kEUR, s katerim te je strah se pozimi peljat od MB do Celja
https://www.dacia.de/hybrid-und-elektro...

MB-CE je 55 km po AC. Pri povprečni porabi 20kW/100km je to 11kWh. Polna baterija ima 26,8kWh. Čemu strah?


Spet en nepismen, po podatkih od Dacije je poraba dosti večja!
26,8k baterija po njihovem zmore ==> 70km, ob danih pogojih

Tak da nevem kaj hočeš povedat da Dacija laže sebi v škodo? ==> Kot vsi vemo je prej vedno obratno in bo danih pogojih ponavadi pol ne zmore njihovega navedenga dosega!

Zgodovina sprememb…

Webmojster ::

Kia EV3 bo tudi cenovno zanimiva.

Če se prav spomnim (iz reklame) je cena nekje 36.000€ - 2.000€ (njihovega) bonusa - 7200€ subvencije: cca 26800€
««
1189 / 1194
»»