Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
pegasus ::
"Potovalni računalnik" se je včasih reklo prikazovalniku nekje na armaturni plošči, ki je prikazoval različne stvariDa ... zloraba izraza "računalnik". To je tako kot da bi abakusu rekel računalnik. Od naštetih stvari imam samo števec prevoženih kilometrov, ostalo si računam sproti sam.
Kot "potovalni računalnik" jaz razumem nekaj, kar ti predlaga pot do cilja glede na željene parametre (najkrajši čas, najkrajša razdalja, najbolj ekonomična vožnja, najbolj turistična okolica) in jo v živo prilagaja razmeram na cesti. Današnji EVji so že kar blizu temu, algoritmi obstajajo, manjka bolj senzoričen del o razmerah na *vseh* cestah, vključno z vremenom (veter, led, ipd). Slišim, da tesle že znajo opozarjat na snežne meteže in podobno ...
Pithlit ::
mehatronik12 je izjavil:
Alexius Heristalski je izjavil:
mehatronik12 je izjavil:
Hitro povečat subvencije iz 7000EUR na 15000EUR :D. Da dosežemo v SLO prodajo 20% EV .
Potem je ena taka Dacija z baterijo ki ne zmore do LJ samo še 3000EUR.
Poizkusite simulator od njih , ki je itak optimističen:
- 110km/h, -5¨C domet 70 km ==> Avto z začetno ceno 19kEUR, s katerim te je strah se pozimi peljat od MB do Celja
https://www.dacia.de/hybrid-und-elektro...
MB-CE je 55 km po AC. Pri povprečni porabi 20kW/100km je to 11kWh. Polna baterija ima 26,8kWh. Čemu strah?
Spet en nepismen, po podatkih od Dacije je poraba dosti večja!
26,8k baterija po njihovem zmore ==> 70km, ob danih pogojih
Tak da nevem kaj hočeš povedat da Dacija laže sebi v škodo? ==> Kot vsi vemo je prej vedno obratno in bo danih pogojih ponavadi pol ne zmore njihovega navedenga dosega!
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/a...
Kaj ti bereš jaz ne vem.
Life is as complicated as we make it...
jernejl ::
Se strinjam, morali jih bodo poceniti. Ampak na drugi strani jih bodo pri Tesli morali poceniti še veliko bolj, glede na to, da pri VW (in drugih) že danes dobimo več za isti denar kot pri Tesli. Tesla fanboyev počasi zmanjkuje, bolj preudarne in tradicionalne skupine kupcev (ki jih je večina) bodo težko prepričali, da plačajo 50k za avto, ki nima niti parkirnih senzorjev.Za ~50k, kolikor košta Y LR lahko dobiš recimo VW ID.7. Za 5k manj dobiš Ioniq 5 ali Cupra Tavascan.
Točno o tem govorim. Če bo VW želel prodati kak EV, bo moral svoje avtomobile ustrezno ovrednotiti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
nejc_nejc ::
"Potovalni računalnik" se je včasih reklo prikazovalniku nekje na armaturni plošči, ki je prikazoval različne stvariDa ... zloraba izraza "računalnik". To je tako kot da bi abakusu rekel računalnik. Od naštetih stvari imam samo števec prevoženih kilometrov, ostalo si računam sproti sam.
Kot "potovalni računalnik" jaz razumem nekaj, kar ti predlaga pot do cilja glede na željene parametre (najkrajši čas, najkrajša razdalja, najbolj ekonomična vožnja, najbolj turistična okolica) in jo v živo prilagaja razmeram na cesti. Današnji EVji so že kar blizu temu, algoritmi obstajajo, manjka bolj senzoričen del o razmerah na *vseh* cestah, vključno z vremenom (veter, led, ipd). Slišim, da tesle že znajo opozarjat na snežne meteže in podobno ...
ti to mal po svoje,
drugače, ti bo ta "potovalni računalnik" lepo ugasnil avto in pika, če bodo preveč srali z neko noro avtomatiko ter povezanostjo.
bo klasika na ključ kar OK....
wcpapir ::
Se strinjam, morali jih bodo poceniti. Ampak na drugi strani jih bodo pri Tesli morali poceniti še veliko bolj, glede na to, da pri VW (in drugih) že danes dobimo več za isti denar kot pri Tesli. Tesla fanboyev počasi zmanjkuje, bolj preudarne in tradicionalne skupine kupcev (ki jih je večina) bodo težko prepričali, da plačajo 50k za avto, ki nima niti parkirnih senzorjev.Za ~50k, kolikor košta Y LR lahko dobiš recimo VW ID.7. Za 5k manj dobiš Ioniq 5 ali Cupra Tavascan.
Točno o tem govorim. Če bo VW želel prodati kak EV, bo moral svoje avtomobile ustrezno ovrednotiti.
Pri katerem avti točno dobiš več kot pri Tesli 3?
deco16 ::
Vsakem normalnem če ti je pogoj peljat pralni stroj :D
Ni perfekten, daleč od tega, čeprav verjamem da so lastniki super hepi z njimi.
A hočeš seznam kaj več se dobi pri konkurenci?
Ni perfekten, daleč od tega, čeprav verjamem da so lastniki super hepi z njimi.
A hočeš seznam kaj več se dobi pri konkurenci?
Telbanc ::
OK. predpostavimo da imamo električni avtek in navaden grdi umazani dizel, ki uničuje naše okolje. Tko da nam v Kopru vsako leto poplavi uno parkirišče pri tržnici....
Predpostavimo da je konec garancijskega obdobja.
Kako je zaj s stroški, če kaj večjega crkne pri obeh. Recimo elektromotor pri elektriki oziroma šobe pri dizlu?
Kako je pol na servisu? Z diagnostiko pri eleltriki in dizlu. Klasiko ti dajo na računalnik e za 50 evrov, včasih pa je zastojn če se popravilo odvija na isti lokaciji. ? Električni pa.....
Predpostavimo da je konec garancijskega obdobja.
Kako je zaj s stroški, če kaj večjega crkne pri obeh. Recimo elektromotor pri elektriki oziroma šobe pri dizlu?
Kako je pol na servisu? Z diagnostiko pri eleltriki in dizlu. Klasiko ti dajo na računalnik e za 50 evrov, včasih pa je zastojn če se popravilo odvija na isti lokaciji. ? Električni pa.....
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
wcpapir ::
Vsakem normalnem če ti je pogoj peljat pralni stroj :D
Ni perfekten, daleč od tega, čeprav verjamem da so lastniki super hepi z njimi.
A hočeš seznam kaj več se dobi pri konkurenci?
Če dnevno voziš pralne stroje si kupiš Caddy vrjetno. Pralni stroj sem vozil v avtu do sedaj točno 0x. Me pa res zanima kaj točno več se dobi pri drugih znamkah, ker kupujem EV in mi je Tesla 3 P/P še največ. Najbolj všeč mi je mreža in hitrost polnilnic, ker so tam kjer jih rabim, hitrost pa ni vprašanje.
Sprobal sem druga sranja od polnilnic in je vse skupaj loterija.
jernejl ::
https://cleantechnica.com/2024/11/09/wo...Kaj točno naj bi povedale te številke? Da je vsak, ki kupi Teslo, bedak, ker je daleč najboljši nakup BYD?
Številke pravijo, da se motiš.
ID.7 je razred Tesle S v cenovnem razredu Tesle 3/Y.Se strinjam, morali jih bodo poceniti. Ampak na drugi strani jih bodo pri Tesli morali poceniti še veliko bolj, glede na to, da pri VW (in drugih) že danes dobimo več za isti denar kot pri Tesli. Tesla fanboyev počasi zmanjkuje, bolj preudarne in tradicionalne skupine kupcev (ki jih je večina) bodo težko prepričali, da plačajo 50k za avto, ki nima niti parkirnih senzorjev.Za ~50k, kolikor košta Y LR lahko dobiš recimo VW ID.7. Za 5k manj dobiš Ioniq 5 ali Cupra Tavascan.
Točno o tem govorim. Če bo VW želel prodati kak EV, bo moral svoje avtomobile ustrezno ovrednotiti.
Pri katerem avti točno dobiš več kot pri Tesli 3?
pegasus ::
ID.7 je tam, kjer je bil S leta 2012. Optimistično gledano ;-)
Torej je VW samo 12 let zadaj ...
Torej je VW samo 12 let zadaj ...
jernejl ::
Kar je pomembno je to, da je današnji ID.7 boljši od današnjega model S, kljub temu, da košta pol manj.
Danes sicer lahko kupiš 12 let rabljen model S, iz tistih časov, ko so recimo še imeli usnjene ne-plastične sedeže in kakšen senzor več, ki so ga kasneje pobrali stran, da bi prišparali par dolarjev, ampak kaj, ko boš z ID.7 prišel na morje prej, kot boš na tej Tesli napolnil baterijo.
Danes sicer lahko kupiš 12 let rabljen model S, iz tistih časov, ko so recimo še imeli usnjene ne-plastične sedeže in kakšen senzor več, ki so ga kasneje pobrali stran, da bi prišparali par dolarjev, ampak kaj, ko boš z ID.7 prišel na morje prej, kot boš na tej Tesli napolnil baterijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
MikeRotch ::
Nekaj si zamešal. Na Bjornovem 1000km testu je Tesla 3 cca. 10-15 minut hitrejša. Še celo Model 3 RWD s tamalo baterijo je samo 5 minut počasnejša, pa stane 12-13 jurjev manj.
Tole je najcenejši ID7 na avto.net: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Cena na keš je 53 jurjev. Ko realno pogledaš kaj za ta denar dobiš pri Tesli je hitro jasno od kje takšen prepad v prodajnih številkah.
Tole je najcenejši ID7 na avto.net: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Cena na keš je 53 jurjev. Ko realno pogledaš kaj za ta denar dobiš pri Tesli je hitro jasno od kje takšen prepad v prodajnih številkah.
jernejl ::
Nekaj si zamešal. Na Bjornovem 1000km testu je Tesla 3 cca. 10-15 minut hitrejša.Če je merilo "kateri avto je boljši" čas na 1000km, potem je Clio diesel boljši od vsake Tesle, pa še stane manj.
Cena na keš je 53 jurjev. Ko realno pogledaš kaj za ta denar dobiš pri Tesli je hitro jasno od kje takšen prepad v prodajnih številkah.Pri Tesli boš za primerljiv avto odštel skoraj 100k. Jasno je, da se takih Tesel proda za vzorec.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
DamijanD ::
Mike: tukaj je primerjava S vs id7
Telbanc: ne moreš primerjati šob s celim motorjem. Drugače pa ja je okvar na e motorjih več kot pričakovano. Največ na področju ležajev in hlajenja. Obstajajo stručkoti, ki znajo zadeve popravit (če se dajo). Novi elektro motorji pa so (kljub "enostavnosti") svinjsko dragi, sploh od Audija.
Telbanc: ne moreš primerjati šob s celim motorjem. Drugače pa ja je okvar na e motorjih več kot pričakovano. Največ na področju ležajev in hlajenja. Obstajajo stručkoti, ki znajo zadeve popravit (če se dajo). Novi elektro motorji pa so (kljub "enostavnosti") svinjsko dragi, sploh od Audija.
MikeRotch ::
Če je merilo "kateri avto je boljši" čas na 1000km, potem je Clio diesel boljši od vsake Tesle, pa še stane manj.
Ti si izpostavil, da boš z ID7 prej na morju :) Samo popravil sem te, ker si očitno nekaj zamešal.
Mike: tukaj je primerjava S vs id7
Model S je na 1000km skoraj pol ure hitrejši od ID7. Pa težko verjamem, da bi kdo resno primerjal ta dva avtomobila. Ampak ok, če mu bo lažje pri srcu, tudi prav :)
Btw, Model S za 100 jurjev ima 2,1s do 100 in končno hitrost 322kmh. Praktično isto kot ID7, a ne? :)
deco16 ::
Najbolj mi je všeč mreža polnic. Ja zarad polnilnic 2x na leto ko greš na morje pa smučat boš kupil avto za 40+k namesto kakega drugega. Sej niste vsi trgovski potniki no, teh je že zmankalo zato tudi prodaja ne tolk raste.
Kaj pri M3 manjka?
HUD, gumbi, armaturna na pravem mestu, ročke za žmigovce, senzorji bližine, radar, V2L, normalne gume pa še kaj sem pozabil ;)
Seveda tudi drugi nimajo vsega, kompromis je vedno ;)
Torej ja ID.7 ni tolk napačen, še posebi če vzameš wagen :D
Važno je pa itak samo pospeški konji in kolk časa rabiš za naredit 1000km...
Kaj pri M3 manjka?
HUD, gumbi, armaturna na pravem mestu, ročke za žmigovce, senzorji bližine, radar, V2L, normalne gume pa še kaj sem pozabil ;)
Seveda tudi drugi nimajo vsega, kompromis je vedno ;)
Torej ja ID.7 ni tolk napačen, še posebi če vzameš wagen :D
Važno je pa itak samo pospeški konji in kolk časa rabiš za naredit 1000km...
mehatronik12 ::
Sam menjam služben avto junija, pa se morem do januarja odločit.
Sedaj vozim Kia EV6, ki pa je ni več na voljo.
- Verjetno bi jo vzel še enkrat, sploh novejši model...
ker mam otroke (tudi zadaj se mora sedet komot) in doma nemorem polnit (polnilnice so gratis, doma pa ne...), jih večina itak odpade
==> spodoben doseg
==> hitro polnjenje
Ožji izbor:
Oba me prideta približno isto (mesečno), oba sta z ful opremo
Vprašal sem tudi zakaj je leasing isti glede na to , da je Tesla cenejša,ker je zavarovanje za Tesle dost dražje in ker računajo na večji padec cene čez 3 leta....
- Audi Q6
- Tesla Y
Jaz se bolj nagibam k Audiju , bom pa poizkusil oba malo pelat....
Sedaj vozim Kia EV6, ki pa je ni več na voljo.
- Verjetno bi jo vzel še enkrat, sploh novejši model...
ker mam otroke (tudi zadaj se mora sedet komot) in doma nemorem polnit (polnilnice so gratis, doma pa ne...), jih večina itak odpade
==> spodoben doseg
==> hitro polnjenje
Ožji izbor:
Oba me prideta približno isto (mesečno), oba sta z ful opremo
Vprašal sem tudi zakaj je leasing isti glede na to , da je Tesla cenejša,ker je zavarovanje za Tesle dost dražje in ker računajo na večji padec cene čez 3 leta....
- Audi Q6
- Tesla Y
Jaz se bolj nagibam k Audiju , bom pa poizkusil oba malo pelat....
wcpapir ::
Kaj pri M3 manjka?
HUD, gumbi, armaturna na pravem mestu, ročke za žmigovce, senzorji bližine, radar, V2L, normalne gume pa še kaj sem pozabil ;)
Jaz sem se odlocil vzel bom m3 lfp.
Hud ne rabim imel sem v seriji 5 in imel sklopljenega cel cas. Ročke za žmigovce so normalne, senzorje bližine ima, ne vem kaj pomeni radar ampak ima avtopilot ki dela dobro, pravtako ima gume-normalne sicer ne vem kaj so to nenormalne. EV clinic jih popravlja za šalo če gre kaj narobe.
Avto je iz 1 stopinje v kabini topel v 2min na 25 stopinj. V 3 min že obrišeš led z brisalci z vetrobranskega stekla.
Polni 150kwh (sprobano na tripu po sl9venski diagonali na več polnilnicah).
Pithlit ::
Eni so si v glavo vbili da EV-ji rabijo prav posebne gume.
Life is as complicated as we make it...
jabe ::
Zakaj EV, če ne moreš polnit doma?
Ker je na firmo. Firma vse stroske iz naslova avta placa (torej mu je vseeno, ce na fila na Petrolu), njemu pa ni treba bonitete placevat. Za ICE je boniteta pri avtu te vrednosti preko jurja na mesec. Ce ima polnilno infrastrukturo kolikor toliko vredu, tam kjer jo rabi, je EV nobrainer.
mehatronik12 ::
Zakaj EV, če ne moreš polnit doma?
Pa kje vi živite??
Ker podjetje in mene pride 10x ceneje EV.
NA ICE je v AT (NOVA poseben dodaten zelo visok davek, bonitete za privat uporabo je zelo visoka pri "luksuznih" avtih ==> avtih nad 30k€, in še kar nekaj drugih davkov, dajatev!)
Pri EV vse to odpade + firma dobi nazaj denar za vsak prevožen km (ne dosti ampak nekaj se pozna...).
Jaz sem mislil, da je to vsakemu do sedaj jasno zakaj je toliko službenih EV-jev!?
BigWhale ::
Pralni stroj sem vozil v avtu do sedaj točno 0x.
Sej ne rabi bit pralni stroj. Jaz sem po pecico moral it z Leafom, ker je v Model 3 tud v sanjah ne spravis. :D
Najbolj všeč mi je mreža in hitrost polnilnic, ker so tam kjer jih rabim, hitrost pa ni vprašanje.
Sprobal sem druga sranja od polnilnic in je vse skupaj loterija.
Vceraj sem sel na Barje na Petrolovo polnilnico, ker SC v Ljubljani je kr sranje. :D
SC mreza je severno od nas v bistvo ok, od avstrijske meje proti jugovzhodu je pa kvaliteta pada za oddaljenostjo. Drzi pa to za vse polnilne mreze. :D
wcpapir ::
V LJ sem polnil v roku 14 dni veckrat tam na severni obvoznici pri tistem kazinoju, bp.
Edina "slabsa" izkušnja je bila v kopru ker je res ozko za parkirat splph za vikend ko je gužva.
Saj ne ločim več kdo tukaj misli resno in kdo hoče bit sarkastičen.
Normalen uporabnik avta v življenju vozi kolikokrat večjo belo tehniko v avtu? Jaz sem se 3x selil in niti 1x, ko pa smo opremljali hišo je vse prišlo domov.
Če kupiš avto v katerega bo šel pralni stroj in pečica ki jo boš fural 1x na 10 let, 99% časa pa boš vozil sebe in familijo je enako kot bi imel obute pancarje vse leto, ker boš mogoče februarja smučal.
Edina "slabsa" izkušnja je bila v kopru ker je res ozko za parkirat splph za vikend ko je gužva.
Sej ne rabi bit pralni stroj. Jaz sem po pecico moral it z Leafom, ker je v Model 3 tud v sanjah ne spravis. :D
Saj ne ločim več kdo tukaj misli resno in kdo hoče bit sarkastičen.
Normalen uporabnik avta v življenju vozi kolikokrat večjo belo tehniko v avtu? Jaz sem se 3x selil in niti 1x, ko pa smo opremljali hišo je vse prišlo domov.
Če kupiš avto v katerega bo šel pralni stroj in pečica ki jo boš fural 1x na 10 let, 99% časa pa boš vozil sebe in familijo je enako kot bi imel obute pancarje vse leto, ker boš mogoče februarja smučal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: wcpapir ()
mehatronik12 ::
Hoteli ti so verjetno povedati, da ne spraviš dosti v prtljažnik.
Vseeno kaj:
- gospodinjske aparate
- voziček od otrok
- skiroje
- otroško kolo
- tega je milijon
-itd....
Če ne potrebuješ tega ok....
Kar je mene najbolj moti je sedenje od zadaj, če imaš tistega od zadaj kaj rad ti tega ne priporočam :D.
Spet če se voziš sam to nima pomena....
Vseeno kaj:
- gospodinjske aparate
- voziček od otrok
- skiroje
- otroško kolo
- tega je milijon
-itd....
Če ne potrebuješ tega ok....
Kar je mene najbolj moti je sedenje od zadaj, če imaš tistega od zadaj kaj rad ti tega ne priporočam :D.
Spet če se voziš sam to nima pomena....
jernejl ::
Ne moreš popraviti tistega, kar je bilo zapisano pravilno - popraviš lahko kvečjemu sebe. Pisal sem o 12 let starem model S, in ta niti v najbolj vročih sanjah največjih tesla fanboyev ne more biti niti približno tako hiter na 1000km kot ID.7.Če je merilo "kateri avto je boljši" čas na 1000km, potem je Clio diesel boljši od vsake Tesle, pa še stane manj.
Ti si izpostavil, da boš z ID7 prej na morju :) Samo popravil sem te, ker si očitno nekaj zamešal.
Btw, Model S za 100 jurjev ima 2,1s do 100 in končno hitrost 322kmh. Praktično isto kot ID7, a ne? :)Drži. Razen prvi teden uporabe, ko je treba frendom pokazat, kako potegne nov avto in koliko km/h največ gre, sta oba praktično enako hitra in praktično enako hitro pospešujeta.
MikeRotch ::
Zakaj EV, če ne moreš polnit doma?
Ker je na firmo. Firma vse stroske iz naslova avta placa (torej mu je vseeno, ce na fila na Petrolu), njemu pa ni treba bonitete placevat. Za ICE je boniteta pri avtu te vrednosti preko jurja na mesec. Ce ima polnilno infrastrukturo kolikor toliko vredu, tam kjer jo rabi, je EV nobrainer.
Razumem kako deluje EV na firmo. Ampak osebno bi raje plačal tistega jurja na mesec več (oz. vzel cenejši avto), če ne bi imel možnosti polnjenja doma.
MikeRotch ::
Pisal sem o 12 let starem model S, in ta niti v najbolj vročih sanjah največjih tesla fanboyev ne more biti niti približno tako hiter na 1000km kot ID.7.
12 let star id7 ne obstaja.
Upam le, da ne primerjaš 12 let stare Tesle z novim id7.
mehatronik12 ::
Zakaj EV, če ne moreš polnit doma?
Ker je na firmo. Firma vse stroske iz naslova avta placa (torej mu je vseeno, ce na fila na Petrolu), njemu pa ni treba bonitete placevat. Za ICE je boniteta pri avtu te vrednosti preko jurja na mesec. Ce ima polnilno infrastrukturo kolikor toliko vredu, tam kjer jo rabi, je EV nobrainer.
Razumem kako deluje EV na firmo. Ampak osebno bi raje plačal tistega jurja na mesec več (oz. vzel cenejši avto), če ne bi imel možnosti polnjenja doma.
Nevem več če se norca delaš al ne?
1000€ več bi dal na mesec????
==> A tu se pogovarjamo kak se prišpara 200€ na mesec če maš EV in ne ICE!
Koliko pa zaslužiš, da lahko daš 1000€ na mesec več kr tak!?
Ostaja še drug problem, ni na voljo nobenega ICE. Kot sem ti že napisal se preprosto ne splača ne za delavce ne za podjetje!
MikeRotch ::
Saj ne daš "kr tak" jurja več. Ampak kupiš avto, ki ti ustreza.
Sem fan EVjev, zelo sem zadovoljen z EVjem, moj naslednji družinski avto bo 100% EV. Ampak vseeno ne bi vzel EVja, če ga ne bi mogel polniti doma.
Če ne bi imel jurja več za avto bi pač kupil ICE za 25 jurjev namesto EV za 50, pa bi bil na istem.
Sem fan EVjev, zelo sem zadovoljen z EVjem, moj naslednji družinski avto bo 100% EV. Ampak vseeno ne bi vzel EVja, če ga ne bi mogel polniti doma.
Če ne bi imel jurja več za avto bi pač kupil ICE za 25 jurjev namesto EV za 50, pa bi bil na istem.
jernejl ::
Nekdo se je odločil napisati, da ID.7 za teslo S zaostaja za 12 let, pa sem razložil, kako je, če primerjaš 12 let staro teslo S z novim ID.7.Pisal sem o 12 let starem model S, in ta niti v najbolj vročih sanjah največjih tesla fanboyev ne more biti niti približno tako hiter na 1000km kot ID.7.
12 let star id7 ne obstaja.
Upam le, da ne primerjaš 12 let stare Tesle z novim id7.
codeMonkey ::
Eni so si v glavo vbili da EV-ji rabijo prav posebne gume.
Odvisno, BMW i3 ima posebne gume :p Na zacetku jih je delal le Bridgestone.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Utk ::
Ampak nima posebnih, KER je električen. Lahko da se motim, ampak kolk vem nobenga kabla ni speljanega v gumo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
codeMonkey ::
ja ni cisto res ne. So ozje in z visjim pritiskom zaradi dosega. Zelo ocitno je bilo 10 let nazaj to ceneje od vecje baterije. Pa so se drugi parametri kot prostor ipd. Ampak danes je to bolj kot ne izjema, torej originalen point drzi, ampak sem jo namenoma omenil, ker slo-tech.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
kow ::
Seveda ima posebne. Ker je range tak problem, so to delno kompenzirali z gumami. Kaj drugega bi bil lahko razlog?
codeMonkey ::
id.7 je torej beden, ker je model S za 100k boljsi, ampak audi s6 je slab, ker je pri 100k drazji od model Y. Tako lahko zakljucimo zadnje strani tukaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Utk ::
Pač bedasta odločitev. Tudi pri ice so pri posameznem modelu naredili kakšno neumnost, pa nihče tiste neumnosti ne posplošuje na vse ice.
Najbrž že pri drugem kompletu gum plačaš več za gume kot bi za tolk večjo baterijo kot te gume prihranijo. Tudi pri takratnih cenah.
Najbrž že pri drugem kompletu gum plačaš več za gume kot bi za tolk večjo baterijo kot te gume prihranijo. Tudi pri takratnih cenah.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
mehatronik12 ::
codeMonkey je izjavil:
id.7 je torej beden, ker je model S za 100k boljsi, ampak audi s6 je slab, ker je pri 100k drazji od model Y. Tako lahko zakljucimo zadnje strani tukaj.
A so tud ti dojel point Tesla fanov vidim.
Vse kar ni Tesla je zanič 😄😄
Nimajo veze dejstva, cena, itd...
Lep primer sem dal ==>realen/resničen
Q6 ful oprema vs Tesla Y ful oprema, kaj je boljše!??
Cena leasinga je praktično identična!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mehatronik12 ()
Utk ::
Tist, ki zaostaja in skuša sledit, mora zmeraj ponudit boljši avto za nek denar kot vodilni, drugače ga ne bi nihče kupil.
Brez skrbi da ni cilj audiju konkurirat tesli in kitajcem s ceno, ampak kaj drugega jim pa preostane? Če je tesla y lr 50 jurjev, q6 pa tudi tu nekje, potem je ta q6 cenejši tudi od vsakega podobnega audija na nafto, ne samo tesle.
Kolk je to vzdržno za audi bomo pa kmalu videli. Pa tudi ali bo tesla odgovorila.
Brez skrbi da ni cilj audiju konkurirat tesli in kitajcem s ceno, ampak kaj drugega jim pa preostane? Če je tesla y lr 50 jurjev, q6 pa tudi tu nekje, potem je ta q6 cenejši tudi od vsakega podobnega audija na nafto, ne samo tesle.
Kolk je to vzdržno za audi bomo pa kmalu videli. Pa tudi ali bo tesla odgovorila.
codeMonkey ::
mehatronik12 je izjavil:
A so tud ti dojel point Tesla fanov vidim.
Vse kar ni Tesla je zanič 😄😄
Pozabil omeniti kako je katastrofa za id.7, ki je (kaj, nekih) 40k cenejsi od model S, da je na 1000km pol ure zadaj. Ampak pri ev vs ice, no takrat pol ure na 1000 ni nic, ker pac moras scat :)
Utk ::
Id7 je v redu, ni pa razumljivo da id4, ki ima večji potencial pri prodaji, stane praktično enako.
codeMonkey ::
mehatronik12 je izjavil:
Q6 ful oprema vs Tesla Y ful oprema, kaj je boljše!??
Prihaja tudi sportback, me zanima koliko bo boljsi glede porabe od trenutnega, ki je baje ze itak dober: https://www.caranddriver.com/news/a6259...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
codeMonkey ::
Id7 je v redu, ni pa razumljivo da id4, ki ima večji potencial pri prodaji, stane praktično enako.
Ja, Porsche in Audi zdaj s PPE kar dobro pokrivata premium. MEB pa bo treba poceniti ter izboljsati. Zasnova je itak stara ze 6+ let. Pri id.7 so nekaj ze carali. Ampak fokus je tudi na projektu Trinity, kjer naj bi imel prste vmes tudi Rivian. Vprasanje kaj bodo scarali na koncu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
MikeRotch ::
Pozabil omeniti kako je katastrofa za id.7, ki je (kaj, nekih) 40k cenejsi od model S, da je na 1000km pol ure zadaj. Ampak pri ev vs ice, no takrat pol ure na 1000 ni nic, ker pac moras scat :)
Dacia Spring stane 40 jurjev manj kot ID7. Kaj točno hočeš povedati? Dajte primerjat primerljivo, drugače vas noben ne bo resno jemal.
Lep primer sem dal ==>realen/resničen
Q6 ful oprema vs Tesla Y ful oprema, kaj je boljše!??
Cena leasinga je praktično identična!
V čem je problem? Kupiš tisto, kar ti bolj paše. Lahko ti tukaj po forumu solimo pamet, na koncu boš ti vozil. Kupi tisto kar je zate boljše.
Osebno ne bi kupil drugega novega EVja kot Teslo, ker noben ne ponuja niti približno tega kar pričakujem od EVja. Ampak vsak ima popolnoma drugačna pričakovanja, zato so take debate precej brezvezne.
Mr.B ::
Pozabil omeniti kako je katastrofa za id.7, ki je (kaj, nekih) 40k cenejsi od model S, da je na 1000km pol ure zadaj. Ampak pri ev vs ice, no takrat pol ure na 1000 ni nic, ker pac moras scat :)
Dacia Spring stane 40 jurjev manj kot ID7. Kaj točno hočeš povedati? Dajte primerjat primerljivo, drugače vas noben ne bo resno jemal.
Lep primer sem dal ==>realen/resničen
Q6 ful oprema vs Tesla Y ful oprema, kaj je boljše!??
Cena leasinga je praktično identična!
V čem je problem? Kupiš tisto, kar ti bolj paše. Lahko ti tukaj po forumu solimo pamet, na koncu boš ti vozil. Kupi tisto kar je zate boljše.
Osebno ne bi kupil drugega novega EVja kot Teslo, ker noben ne ponuja niti približno tega kar pričakujem od EVja. Ampak vsak ima popolnoma drugačna pričakovanja, zato so take debate precej brezvezne.
Razloži...
ker noben ne ponuja niti približno tega kar pričakujem od EVja.
PS: se posipam s pepelom če iščeš doseg 1200km
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
pegasus ::
Za trenuten avto sem dobil ponudbo za 250eur :D ... tako da se počasi začenjam razgledovati po trgu. Nek bridge car dokler ne pride Aptera.
Opazil sem, da se Ioniq classic 28KWh dobi že nekje od 13k naprej. Zelo zanimiva reč, ker se polni s praktično 2.3C vse tja do 80%, kar omogoča tudi daljše tripe brez večjih kompromisov. Izgleda dovolj dolg, da spravim vanj svojo 1.8m trugo, za zabavo pri vožnji pa poskrbi planiranje temperature baterije. Torej nekaj, s čimer bi lahko živel par let.
Obstaja še kaka zanimiva ponudba v tem cenovnem rangu?
Opazil sem, da se Ioniq classic 28KWh dobi že nekje od 13k naprej. Zelo zanimiva reč, ker se polni s praktično 2.3C vse tja do 80%, kar omogoča tudi daljše tripe brez večjih kompromisov. Izgleda dovolj dolg, da spravim vanj svojo 1.8m trugo, za zabavo pri vožnji pa poskrbi planiranje temperature baterije. Torej nekaj, s čimer bi lahko živel par let.
Obstaja še kaka zanimiva ponudba v tem cenovnem rangu?
MikeRotch ::
PS: se posipam s pepelom če iščeš doseg 1200km
Ne, doseg mi je v resnici zadnja skrb. Teh 300-400km normalne vožnje je povsem dovolj, pa sem bil že marsikje po Evropi.
Moj point je bil, da ima vsak svoje prioritete in želje. Zame osebno trenutno ne pride v poštev nič drugega kot Tesla, Audija pa ne bi imel, tudi, če bi jih prodajali po 20 jurjev. Ampak to ne pomeni, da je Audi zaradi tega objektivno slab, Tesla pa najboljši avto na planetu. Gre za povsem subjektivne želje in potrebe.
hojnikb ::
Za trenuten avto sem dobil ponudbo za 250eur :D ... tako da se počasi začenjam razgledovati po trgu. Nek bridge car dokler ne pride Aptera.
Opazil sem, da se Ioniq classic 28KWh dobi že nekje od 13k naprej. Zelo zanimiva reč, ker se polni s praktično 2.3C vse tja do 80%, kar omogoča tudi daljše tripe brez večjih kompromisov. Izgleda dovolj dolg, da spravim vanj svojo 1.8m trugo, za zabavo pri vožnji pa poskrbi planiranje temperature baterije. Torej nekaj, s čimer bi lahko živel par let.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
Obstaja še kaka zanimiva ponudba v tem cenovnem rangu?
MG4 lux 64kWh imaš za 18,7kEUR minus 3 jurje subvencije v DE. Sepravi malo čez 15 jurjov neto. Neprimerljivo večji doseg kot ioniq...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
mehatronik12 ::
PS: se posipam s pepelom če iščeš doseg 1200km
Ne, doseg mi je v resnici zadnja skrb. Teh 300-400km normalne vožnje je povsem dovolj, pa sem bil že marsikje po Evropi.
Moj point je bil, da ima vsak svoje prioritete in želje. Zame osebno trenutno ne pride v poštev nič drugega kot Tesla, Audija pa ne bi imel, tudi, če bi jih prodajali po 20 jurjev. Ampak to ne pomeni, da je Audi zaradi tega objektivno slab, Tesla pa najboljši avto na planetu. Gre za povsem subjektivne želje in potrebe.
Tvoja želja je TESLA ker je kul :D. Samo ne se pol zmrdovat nad VW fani, večina jih ma boljši razlog zakaj so fani, ker je VW delal desetletja kvalitetne avte....
Nič ni narobe s tem,se strinjam Musk obvlada marketing v nulo.
Včeraj sem peljal Tesla Y od sodelavca ==> KIA EV 6 je za vozit neprimerno boljša, se je strinjal tud on...
Drug teden pa še Audi Q6...