Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
MikeRotch ::
Ne to, da nimaš pojma. Nimaš izkušenj s potovanji in EV-ji ;).
Nekaj poti čez 1000km v eno smer sem že naredil. Pa veliko takih po 400-500km. Tvoja kristalna krogla očitno nekaj narobe kaže :)
Moje izkušnje so precej drugačne, nimam praktično nobenega od problemov, o katerih pišeš.
Polnilnice so na 20-30km, se lahko ustaviš kjer ti paše. Verjetno tudi z dizlom ne ustaviš sredi avtoceste, da se olajšaš? Jaz za poti dolge 400-500km porabim enako časa kot z dizlom. Na 1000km v eno smer sem pa kakšno uro počasnejši.
Po avtocesti dam tempomat na 150 in peljem kolikor hitro gre. Od oka bi rekel, da je 80% časa hitrost nižja zaradi gužve ali gradbišč.
mehatronik12 ::
Ker se voziš privat verjetno lojz :D.
Cel članek je o službenih avtih.
Verjetno niti neveš kaj je DKV in tako dalje....
Polnilnice so na 20-30 km , mogoče res kje ampak hitrih polnilnic ni na 30 km! sploh pa ne na hrvaškem, Italiji, Srbiji na Madžarskem.
Zakaj bi se na dolgih potovanjih ustavljal na 11kw ali 50kw polnilnici??
Infrastruktura je slaba, oziroma je še ni. Upajmo pa da bo čimprej in da se bodo vsi avti lahko polnilni tako hitro ali hitreje kot KIA EV6
Res me zanima kateri avto imaš in se voziš 150km/h na razdalje 400-500 km in kakšna je poraba.
Pri meni je med 23-28kw/h, tempomat vedno na 145km/h
Cel članek je o službenih avtih.
Verjetno niti neveš kaj je DKV in tako dalje....
Polnilnice so na 20-30 km , mogoče res kje ampak hitrih polnilnic ni na 30 km! sploh pa ne na hrvaškem, Italiji, Srbiji na Madžarskem.
Zakaj bi se na dolgih potovanjih ustavljal na 11kw ali 50kw polnilnici??
Infrastruktura je slaba, oziroma je še ni. Upajmo pa da bo čimprej in da se bodo vsi avti lahko polnilni tako hitro ali hitreje kot KIA EV6
Res me zanima kateri avto imaš in se voziš 150km/h na razdalje 400-500 km in kakšna je poraba.
Pri meni je med 23-28kw/h, tempomat vedno na 145km/h
pegasus ::
mehatronik12 je izjavil:
Res me zanima kateri avto imaš in se voziš 150km/h na razdalje 400-500 km in kakšna je poraba.Se boste pač morali naučiti voziti predpisom primerno. Za začetek tempomat na 110, potem se pogovarjamo naprej.
Pri meni je med 23-28kw/h, tempomat vedno na 145km/h
Pithlit ::
mehatronik12 je izjavil:
Res me zanima kateri avto imaš in se voziš 150km/h na razdalje 400-500 km in kakšna je poraba.Se boste pač morali naučiti voziti predpisom primerno. Za začetek tempomat na 110, potem se pogovarjamo naprej.
Pri meni je med 23-28kw/h, tempomat vedno na 145km/h
Aja? A zato da se boste v naslednjem postu pritoževali da se EV-ji premikajo ko polži?
Life is as complicated as we make it...
mn ::
mehatronik12 je izjavil:
Ker se voziš privat verjetno lojz :D.
Cel članek je o službenih avtih.
Verjetno niti neveš kaj je DKV in tako dalje....
Polnilnice so na 20-30 km , mogoče res kje ampak hitrih polnilnic ni na 30 km! sploh pa ne na hrvaškem, Italiji, Srbiji na Madžarskem.
Zakaj bi se na dolgih potovanjih ustavljal na 11kw ali 50kw polnilnici??
Infrastruktura je slaba, oziroma je še ni. Upajmo pa da bo čimprej in da se bodo vsi avti lahko polnilni tako hitro ali hitreje kot KIA EV6
Res me zanima kateri avto imaš in se voziš 150km/h na razdalje 400-500 km in kakšna je poraba.
Pri meni je med 23-28kw/h, tempomat vedno na 145km/h
Pa še elektrika je dražja kot dizel na hitrih polnilnicah.
MikeRotch ::
mehatronik12 je izjavil:
Ker se voziš privat verjetno lojz :D.
Cel članek je o službenih avtih.
Verjetno niti neveš kaj je DKV in tako dalje....
Polnilnice so na 20-30 km , mogoče res kje ampak hitrih polnilnic ni na 30 km! sploh pa ne na hrvaškem, Italiji, Srbiji na Madžarskem.
Zakaj bi se na dolgih potovanjih ustavljal na 11kw ali 50kw polnilnici??
Infrastruktura je slaba, oziroma je še ni. Upajmo pa da bo čimprej in da se bodo vsi avti lahko polnilni tako hitro ali hitreje kot KIA EV6
Res me zanima kateri avto imaš in se voziš 150km/h na razdalje 400-500 km in kakšna je poraba.
Pri meni je med 23-28kw/h, tempomat vedno na 145km/h
Hitre polnilnice so na 20-30km. Pojdi na https://abetterrouteplanner.com pa si poglej.
Imam Model Y LR. Nisem napisal, da se vozim 150, ampak, da imam tempomat nastavljen na 150 (več se ne da), potem pa peljem kolikor pač promet dopušča. Niti nisem napisal, da peljem 500km brez polnjenja. Napisal sem, da je čas potovanja enak, ker na 500km poti tudi z ICE vedno počijem 10-15 minut, naj bo to WC pavza, kava ali tankanje.
Porabe na posameznih poteh ne merim, je pa dovolj nizka, da nikoli nimam skrbi kje in koliko časa polniti. Skupna poraba je pa trenutno 17,x - vključuje vse 4 letne čase.
Pa še elektrika je dražja kot dizel na hitrih polnilnicah.
Odvisno kje tankaš in kje polniš.
Če polniš na superchargerjih je cena cca. 8€ na 100km za Tesle in cca. 10€ za netesle, kar je še vedno ceneje kot pri povrepčnem dizlu pri slovenskih cenah. Če zaviješ v Italijo, Francijo, Nemčijo kjer je nafta 2€ na liter, je razlika v ceni še višja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MikeRotch ()
Telbanc ::
Ni mi jasno, kva bo en penzič ki nardi 2-3 jurje kilometrov na let, z avtom na štrom. Ki košta 25.000 evrov.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
MikeRotch ::
Brezskrbno se bo vozil, brez strahu, da mu bo po 2x letih zabilo EGRje, DPFje in podobne zadeve. Brez strahu, da se mu bo zaradi kondenza naredila lukna v izpuh. Brez letnih menjav olja...
Pithlit ::
Ni mi jasno, kva bo en penzič ki nardi 2-3 jurje kilometrov na let, z avtom na štrom. Ki košta 25.000 evrov.
Nič. Smo že žnjkrat napisali da se to pač ne splača. Pa ni važno a je penzič al pa trophy wife. Kot tudi ni važno a gre avto na štrom, dizel, bencin al na squirt od trophy wife.
Za vsako stvar je treba mal računice narest pa eno črto potegnit. All other things equal... Štrom je neke 5€/100km cenej od dizla. Pa pejd zdej računat kolk se ti na tvojem use case kaj splača.
Brezskrbno se bo vozil, brez strahu, da mu bo po 2x letih zabilo EGRje, DPFje in podobne zadeve. Brez strahu, da se mu bo zaradi kondenza naredila lukna v izpuh. Brez letnih menjav olja...
Ni treba pretiravat. Tud z EV so nepredvideni stroški. Taki in drugačni. Lahko imaš srečo pa jih ni. Ampak lahko imaš srečo tudi z ice.
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
Alexius Heristalski ::
Nazadnje je vse samo vprašanje cene, in ta reč poceni ne bo. Tako dobra, da bi množično plačevali visoko ceno zanj, pa tudi ne.
Članek na financah, če ima dostop kdo do celega:
Zakaj premožnejši Kitajci ne kupujejo več mercedesov, beemvejev in porschejev, ampak domače znamke kot je Nio?
Kitajci tudi v luksuznem razredu raje kot nemške kupujejo kitajske avtomobile. Ti so cenejši in imajo bolj dodelano elektroniko in uporabniško izkušnjo.
električni Nio ET7 je za petino cenejši kot mercedes-benz EQS, obenem ponuja naprednejši digitalno opremo in 150 kWh baterijo, ki ponuja, po kitajskem ciklu meritev, tisoč kilometrov dosega med polnjenji.
In vidite, samo petino cenejši. Ne 3x cenejši ali 2x, 20% je all it takes in že kupijo raje kitajca. Je pa res, da je tudi boljši.
Nekje sem zasledil podatek, da je povprečna starost evropskega kupca novega avtomobila 56 let, kitajskega kupca pa 35 let. To se pa že mora poznati v okusu, mladim so bolj pomembne novosti, kot so zasloni, bolj ali manj uporabne domislice (npr. da se avto sveti kot novoletna jelka) - kitajski proizvajalci prav tekmujejo v tem.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Alexius Heristalski ()
Utk ::
Ja, pa tudi brez veze filozofirat ali je kitajc res boljši od mercedesa. Tam očitno imajo tako mišlenje, ki ga bo vse težje spremenit. Tako kot povprečnemu balkanskemu rednecku ne bo nikoli kitajc do kolen švabu ne glede kaj kdo naredi.
Ampak bolj je pomembno kaj misli folk z denarjem za nove avte, in takih je zgleda na Kitajskem ogromno.
Ampak bolj je pomembno kaj misli folk z denarjem za nove avte, in takih je zgleda na Kitajskem ogromno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
a_borlak ::
Ni mi jasno, kva bo en penzič ki nardi 2-3 jurje kilometrov na let, z avtom na štrom. Ki košta 25.000 evrov.
Penziči kupujejo tudi kaj dražjega za 2-3 jurje kilometrov na let, pa ni elektrika. Razmišljajo nekako v stilu to bo sedaj avto do konca življenja oz. vozniške. Ampak če realno razmisliš, je ravno EV perfekten za take kilometre in način vožnje.
codeMonkey ::
Ni mi jasno, kva bo en penzič ki nardi 2-3 jurje kilometrov na let, z avtom na štrom. Ki košta 25.000 evrov.
Penziči kupujejo tudi kaj dražjega za 2-3 jurje kilometrov na let, pa ni elektrika. Razmišljajo nekako v stilu to bo sedaj avto do konca življenja oz. vozniške. Ampak če realno razmisliš, je ravno EV perfekten za take kilometre in način vožnje.
Pa si vseeno na koncu kupijo t-roc No, mogoce je to tu lokalna fora pri nas.
Fritz ::
EV sploh ni vprašanje, to je prihodnost. Večje vprašanje je ustrezna infrastruktura (beri hitre polnilnice vsepovsod) kajti brez teh ne bo hitrega prehoda.
Še kitajci ala Geely pri nas prodajajo predvsem bencinarje ker jim je jasno, da smo z EV infrastrukturo v srednjem veku. Poznam sedaj že par ljudi, ki so kupili in prodali EV ter šli nazaj na ICE, ker jim je bilo dovolj stalnega ukvarjanja s tem ali bodo sploh prišli do službe in nazaj domov.
Še kitajci ala Geely pri nas prodajajo predvsem bencinarje ker jim je jasno, da smo z EV infrastrukturo v srednjem veku. Poznam sedaj že par ljudi, ki so kupili in prodali EV ter šli nazaj na ICE, ker jim je bilo dovolj stalnega ukvarjanja s tem ali bodo sploh prišli do službe in nazaj domov.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
pegasus ::
a_borlak ::
Infrastruktura je pomembna, se strinjam, čeprav v Sloveniji, kjer večina živi v hiši, se pravi ima skoraj zagotovo 3 fazni priklop (pa tudi če nima) ni problem polnenje avta, čeprav počasno. To smo že večkrat napisali, v 10 urah dobi tudi na počasnem polnenju vsaj 20kWh, kar je pozimi za 100km normalne vožnje, poleti pa še za kaj več. Skratka, če ti to ustreza, kar se kilometrov tiče, je vsaj zame no brainer. Ampak jaz nikogar ne prepričujem, večina je še vedno prepričana, da se ne da, da morajo nujno in v vsakem trenutku z avtom narediti vsaj 500km ali več, itd. Potem se pa za njimi po lokalni cesti cijazim 60km/h, ker varčujejo z nafto.
Gambino ::
Pri tej infrastrukturi so EVji dobri samo za po mestu, vse ostalo je BV, ker dosežeš z ICEji zelo nizko porabo in je razlika v strošku prevoza minimalna oz je ni!
S tem, da če ti crkne ICE, ga pošraufa vsak mehanik, ko crkne EV je pa štala in se hodi v sosednjo državo, kar je nonsens!
S tem, da če ti crkne ICE, ga pošraufa vsak mehanik, ko crkne EV je pa štala in se hodi v sosednjo državo, kar je nonsens!
J.McLane ::
zanimive predpostavke ... če ti crkne ... ko ti crkne...
EV je super za nekoga, ki dnevno dela vsak dan isto razmeramo dolgo relacijo (100-150 km), slab pa za nekoga, ki se dnevno vozi samo po mestu, za vikend bi pa šel na daljši izlet.
EV je super za nekoga, ki dnevno dela vsak dan isto razmeramo dolgo relacijo (100-150 km), slab pa za nekoga, ki se dnevno vozi samo po mestu, za vikend bi pa šel na daljši izlet.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
kow ::
Mestna voznja je slaba s cenovnega stalisca (premalo kilometrov), ampak s stalisca udobja pa je neprimerno boljsa.
Utk ::
To bi bil zares problem, če bi imeli na cesti tam 30-40% električnih avtov. Dokler jih je procent ali 2 me ne bo nihče prepričal, da je problem v profilu voženj, ki EV-ju ne ustreza.
Utk ::
Praktično vsak zaposlen in (vsaj mlajši) penzič ima svoj avto, in ni faking šanse, da vsi znotraj istega gospodinjstva hodijo na 500 km roadtripe vsak svojo smer Evrope na isti dan.
J.McLane ::
Morda že, ampak tudi znotraj gospodinjstva so menjave avta lahko tabu tema.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
MikeRotch ::
Pri tej infrastrukturi so EVji dobri samo za po mestu, vse ostalo je BV, ker dosežeš z ICEji zelo nizko porabo in je razlika v strošku prevoza minimalna oz je ni!
S tem, da če ti crkne ICE, ga pošraufa vsak mehanik, ko crkne EV je pa štala in se hodi v sosednjo državo, kar je nonsens!
Kaj te pa moti pri trenutni infrastrukturi? In predvsem kaj voziš, oz. kje polniš?
Pa v kakšnem režimu vožnje si računal razliko v strošku?
Mene recimo pride 100km z EV tam dobre 4€. Z 2.0 bencinarjem s CVT je strošek okrog 15€, z 2.0 dizlom z ročnim menjalnikom pa 9-10€.*
*Vse številke so za povprečno porabo, ki jo kaže BC in povprečne cene elektrike in goriva. Izračunano čez palec, ker ne vodim evidence.
MikeRotch ::
zanimive predpostavke ... če ti crkne ... ko ti crkne...
EV je super za nekoga, ki dnevno dela vsak dan isto razmeramo dolgo relacijo (100-150 km), slab pa za nekoga, ki se dnevno vozi samo po mestu, za vikend bi pa šel na daljši izlet.
Jaz sem v tej drugi skupini, pa nimam težav z "daljšimi" izleti. Lahko sicer definiramo kaj pomenijo ti daljši izleti. 350-400km v eno smer za dnevni izlet je dovolj daleč?
pegasus ::
kow ::
Tesla melje dalje. Odlicni financni rezultati. Komaj cakam, da Hus spise novico in poskusa narediti negativni spin.
Utk ::
Sigurno lahko najde enga "analitika", ki je pričakoval še 1% več, kar pomeni, da je Tesla spet razočarala.
Gregor P ::
Medtem ko čakamo, pa si lahko ogledamo tale video
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
pegasus ::
A to je še en rant o tem, kako enostavno se je prilagajati na spremembe? Spet postavljate ruske trole na laž?
RedDrake ::
Tesla proda že več kot 20M avtomobilov letno. Še par let 50% rasti, ki je tu že od leta 2014 in bodo prodali več vozil letno kot je ljudi na Zemlji.
Tudi AI taksiji, ki že 8 let prevažajo ljudi iz najbolj zakotnih rovt po travniških traktorskih kolovozih in 60 pasovnih superhipercestah (ali včasih po tesla-bore-ihTM) bodo kmalu uredili vse težave prevoza človeštva. V manj kot desetletju bo Tesla vredna več kot čisto vsa podjetja na Zemlji skupaj.
Go African American Musk!
Tudi AI taksiji, ki že 8 let prevažajo ljudi iz najbolj zakotnih rovt po travniških traktorskih kolovozih in 60 pasovnih superhipercestah (ali včasih po tesla-bore-ihTM) bodo kmalu uredili vse težave prevoza človeštva. V manj kot desetletju bo Tesla vredna več kot čisto vsa podjetja na Zemlji skupaj.
Go African American Musk!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
Fritz ::
Tesla proda že več kot 20M avtomobilov letno. Še par let 50% rasti, ki je tu že od leta 2014 in bodo prodali več vozil letno kot je ljudi na Zemlji.
Tudi AI taksiji, ki že 8 let prevažajo ljudi iz najbolj zakotnih rovt po travniških traktorskih kolovozih in 60 pasovnih superhipercestah (ali včasih po tesla-bore-ihTM) bodo kmalu uredili vse težave prevoza človeštva. V manj kot desetletju bo Tesla vredna več kot čisto vsa podjetja na Zemlji skupaj.
Go African American Musk!
Neverjetno kam vse prideš s prodajo polizdelkov
Malce za popestritev:
Infrastruktura in cena novega EV s spodobnim dometom sta še vedno najbolj pomembna, če želite, da bo povprečen Slovenec preklopil na EV. Ne morem pomagati, če vam to ni jasno.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
fikus_ ::
Tesla proda že več kot 20M avtomobilov letno. Še par let 50% rasti, ki je tu že od leta 2014 in bodo prodali več vozil letno kot je ljudi na Zemlji.
Za eno ničlo in še malo si se zmotil
https://www.statista.com/statistics/715...
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
fikus_ ::
Nisem pral celega pisanja, sem se pri 20 milijonih ustavil.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
kow ::
MikeRotch ::
Utk ::
Medtem konkurenca, ki zna kaj dela že 100 let:
Dobiček v tretjem četrtletju se je zmanjšal za več kot polovico, poslovanje komentira tudi Financial Times. Nemški proizvajalec luksuznih avtomobilov se je sicer zavezal, da bo znižal stroške, da bi reševal upočasnjeno prodajo električnih vozil in povpraševanje na Kitajskem, kjer je prodaja upadla za 13 odstotkov.
Konsolidirani dobiček skupine je tako strmoglavil s 3,7 milijarde na 1,7 milijarde evrov. Prodaja je upadla za okoli sedem odstotkov, na 34,5 milijarde evrov, piše nemški časnik.
Eden od razlogov za upad so višji popusti. Povprečna prodajna cena novega mercedesa je v tretjem četrtletju v primerjavi z istim četrtletjem lani nižja za deset odstotkov, s 74.600 je upadla na 66.800 evrov. Harald Wilhelm, finančni direktor Mercedesa, je jasen: Finančni rezultati tretjega četrtletja ne izpolnjujejo naših zahtev.
Kot smo rekli. Ni problem sama količina avtov, mercedes zmeraj lahko naredi nek cenejši model, ali ga pa kar kupi kot nazadnje dacio in megana, ter pokne gor zvezdo, ampak je problem predvsem ko je prisiljen znižat ceno dražjim modelom. Pa tudi če "samo" za 10 jurjev.
Dobiček v tretjem četrtletju se je zmanjšal za več kot polovico, poslovanje komentira tudi Financial Times. Nemški proizvajalec luksuznih avtomobilov se je sicer zavezal, da bo znižal stroške, da bi reševal upočasnjeno prodajo električnih vozil in povpraševanje na Kitajskem, kjer je prodaja upadla za 13 odstotkov.
Konsolidirani dobiček skupine je tako strmoglavil s 3,7 milijarde na 1,7 milijarde evrov. Prodaja je upadla za okoli sedem odstotkov, na 34,5 milijarde evrov, piše nemški časnik.
Eden od razlogov za upad so višji popusti. Povprečna prodajna cena novega mercedesa je v tretjem četrtletju v primerjavi z istim četrtletjem lani nižja za deset odstotkov, s 74.600 je upadla na 66.800 evrov. Harald Wilhelm, finančni direktor Mercedesa, je jasen: Finančni rezultati tretjega četrtletja ne izpolnjujejo naših zahtev.
Kot smo rekli. Ni problem sama količina avtov, mercedes zmeraj lahko naredi nek cenejši model, ali ga pa kar kupi kot nazadnje dacio in megana, ter pokne gor zvezdo, ampak je problem predvsem ko je prisiljen znižat ceno dražjim modelom. Pa tudi če "samo" za 10 jurjev.
Mr.B ::
Ni mi jasno kdo placa navigacijo v avtu, ce pa jo imamo na telefonih.
Zato ker za telefon moraš še nosilc zrihtat, pa polnilec, pa pol ga ne moreš med vožnjo za druge gluposti uporabljat. In ja, v nekem avtu za 35+k se vse to nekak ne spodobi.
Al neki tazga.
V avtih imas zaslon, voznik pa prakticno vedno tudi osebni telefon. Meni se zdi imeti smiselno navigacijo samo v kaksnih rental vozilih ipd.
Zato je recimo AndroidAuto precej dobra opcija, ker lahko tudi izbiras katero aplikacijo bos uporabil za navigacijo.
Meni se to zdi edina smiselna opcija. Computing v telefonu, zaslon in integracija "stikal, palck ipd." v avtomobilu.
(pustimo ob strani Teslo ipd., ki ima notri veliko mocnejsi racunalnik od telefona z namenom dodatne funkcionalnosti).
Da če delaš z mentaliteto zahodnega kupca, ki bi rad imel svojega Bavarca... Vsak novejši Kitajec in moderni EV izdelan na zahodu ima elektroniko, ki presega vse potrebe vožnje, ne vem zakaj rabiš ryzen procesor v dashbordu avta če ne misliš to tudi izkoristiti, razen če misliš da je za to potrebno doplačilo.
Vsak moderni, sedaj tudi Evropsko dojemajoči proizvajalec avtov vgrajuje v dashbord in zraven ekrane ki niso ravno zanemarljivih velikosti. To pač dela konkurenca. Evropejci bi radi samo izdatno računali, to je pač problem neskončne rasti...
Zakaj zadnje čase notranjost Evropski bavarcev izgleda podobno kot kitajski, oziroma imaš X5 ali i5 ki izgledata sedaj že praktično enako, se zamisli zakaj so Evropejci proti tarifam proti Kitajskim EV Avtov.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
pegasus ::
Kr fascinanten podcast. Sandy spet prosto ranta ;)
V čezlužju ni problem samo Boeing in Intel ...
V čezlužju ni problem samo Boeing in Intel ...
kow ::
kow ::
"This price cut is required for Dacia to increase the sales of the only electric car in its fleet and comply with CO2 emission targets set in the EU regulation for 2025.
However, this price cut might not be enough."
https://pushevs.com/2024/10/29/dacia-sp...
However, this price cut might not be enough."
https://pushevs.com/2024/10/29/dacia-sp...
kow ::
Saj ne bo enaka cena.. bodo ze naracunali kaksna zadostuje, da prodajo zaloge do konca leta.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()