Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Utk ::
Imeti evropski lux avto je tam še zmeraj prestiž in v določenih krogih praktično nuja.
Pri nas ima audija dobesedno vsak kmet, ki da ga kaj nase. Pri njih tako pač ni.
Utk ::
Cel kup korejcev dobiš, tudi Acura in druge japonske lux znamke so precej cenejše, da o ameriških sploh ne govorim.
Ja, in vse te znamke prodajo v čisto primerljivih številkah, če ne večjih, kot nemške premiume. Kar je pač malo drugače kot pri nas.
Meni se sicer ne zdi tako strašna razlika:
https://www.audiusa.com/us/web/en/model...
https://www.acuraofbedfordhills.com/inv...
Gregor P ::
A se spomnite ta drugega filma Wolverine; kateri avto je tam vozila japonska elita?*
* to promocijsko prikazovanje izdelkov (product placement), se mi je tako vtisnilo v spomin, da sem si ga za večno zapomnil :-)
* to promocijsko prikazovanje izdelkov (product placement), se mi je tako vtisnilo v spomin, da sem si ga za večno zapomnil :-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Luksuzni avti pri katerih cena ni več faktor se začnejo tam debelo nad 100 jurji. In teh tudi Nemci prodajo tako malo, da se ne da ravno živet od tega. Lahko nek porše, pa še ta jih proda veliko tudi cenejših, ne pa 600,000 zaposlenih kot jih ima VW.
To kar imamo pri nas in večina od audijev, bmwjev, do klase A6, Q5 itd, tu pa cena ni čist nepomembna, in če bo nek lexus ali magari kitajc debelo cenejši, ne bo to čist spregledano.
To kar imamo pri nas in večina od audijev, bmwjev, do klase A6, Q5 itd, tu pa cena ni čist nepomembna, in če bo nek lexus ali magari kitajc debelo cenejši, ne bo to čist spregledano.
mikhaair ::
https://www.ssangyong.si/torres_evx
Električni SUV dolg 4,7 metra za 36 jurjev, 30 po subvenciji, z 1 mio km garancije na baterijo in opreme več kot je pri marsikaterem švabu lahko naložiš.
Game over.
Dejansko je še cenejši, saj če greš povprašat v salon, znižajo ceno na 34.990,00 in dobiš max. subvencijo.
pegasus ::
Prvi testi Insterja se že pojavljajo:
Začenjam resno razmišljat o tej igrači za drugi avto ... Samo da vidimo, kakšne bodo cene, ko pride v eu.
Začenjam resno razmišljat o tej igrači za drugi avto ... Samo da vidimo, kakšne bodo cene, ko pride v eu.
Gregor P ::
Standard range (39 kWh) očitno stane okoli 24.000 evrov
https://ev-database.org/car/2230/Hyunda...
Long range (46 kWh) pa 27.000 evrov
https://ev-database.org/car/2231/Hyunda...
https://ev-database.org/car/2230/Hyunda...
Long range (46 kWh) pa 27.000 evrov
https://ev-database.org/car/2231/Hyunda...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Utk ::
Kia-hyundai so postali še večji optimisti kot švabi. Najbrž bojo tudi njih kitajci povozili, ker 25 jurjev za to kanto ne bo nihče dal.
mertseger ::
sir_mha ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Mi lahko nekdo pojasni: ali je to res možno ali je kakšna napaka? Kdo lahko dobi subvencijo pri nakupu avtomobila?
Janina, 31, and his partner Kristina Pokryvkova, 30, bought the Tesla a year ago, taking advantage of incentives in Slovenia, where EV buyers could get a subsidy of up to €6,500. The couple is from Slovakia, but that country does not offer EV subsidies.
https://www.politico.eu/article/eu-elec...
To je seveda povsem mogoče. Če imata stalno prebivališče v Sloveniji, si lahko kupita avto s slovensko tablico, posledično pa lahko zaprosita za subvencijo. Če imata slovensko davčno ali ne, ne vem.
Seveda bi bilo potrebno preveriti, če imata še stalno prebivališče tukaj, da ni bila to zvijača, da prideta do subvencije.
Alternativno, lahko ustanovita firmo v Sloveniji, ki ni davčni zavezanec, ta tudi lahko zaprosi za subvencijo. Firma, kjer so lastniki tujci je slovenska firma.
OK. Če je vsaj stalno bivališče pogoj, to se mi zdi fer. Mi je pa seveda čudno, kako je novinar to napisal, in torej kaj se je dejansko zgodilo.
a_borlak ::
Hm, če postaviš vse tri skupaj, Hyundai Inster, Citroen eC3 in Dongfeng Box, potem Inster nesporno zmaga. Res ima najmanjši prtljažnik, a vsaj notranjost je po fotkah na nivoju.
pegasus ::
Prej bo kot aptera.
Nad katero so že zdavnaj vsi obupali razen tebe...ki si očitno to zdaj.
Prej bo, to drži, predvsem zato, ker je v koreji že par let na voljo. A tudi Aptera ni daleč zadaj, trenutno se sestavljajo production prototipi in še letos jih bomo videli na cesti. Sledijo vsa testiranja in fingers crossed, da bo vse ok, potem sledi lean-design proizvodnja.
Utk ::
Gregor P ::
Vsaj ni tako okrnjen kot Dacia, dejansko greš lahko tudi 130 km/h in še normalne pospeške do 100 km/h ima ter cel kup sodobne tehnologije. Cene so pa itak previsoke oz. očitno ne igra nobene vloge, da so malčki - če karikiram manjši so, dražji so. Če pa pustimo ceno ob strani, potem je to dobra alternativa za drugi avto, sploh za po mestu in naokoli.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Utk ::
Ja je boljši od springa, ampak če imaš za isti denar e-C3, ali pa Dongfenga, je tisto pač predrago. Rad bi bil nek premium, pa dvomim, da folk išče premium v tej velikosti.
deco16 ::
Od stelantisa se je Hyundai vsaj izkazal. Ko nekdo malčka vrže na trg se ga takoj popluva. Pol ni čudno da se nič ne prodaja tak segment. Dajte mu možnost. Mogoče pa tale celo nebo mel 0 zvezdic kot ostali...
kow ::
Malcek mora biti predvsem poceni. Kdo bo dal 25k za malcka, ce je nova Tesla 3 40k. Rabimo konkurenco Dacia Spring, ki za podobno ceno ponudi precej vec.
Verjetno je tukaj edina realisticna strategija za velikostni razred visja proizvodnja.
Verjetno je tukaj edina realisticna strategija za velikostni razred visja proizvodnja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
fikus_ ::
Res je T3 alternativa avtomobilu za 25k€, ker tisti, ki mu je 25 preveč, bo raje dal še 15 zraven da bo nabavil EV.
/S Off
/S Off
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
deco16 ::
https://ev-database.org/side-by-side?i=...
Malček v standard range ponuja dvojne konje, 100km več dosega. 2x hitrost polnjenja na CCS. V2L in še kaj bi se našlo.
Plus z 140kmh se dejansko lahk z njim pelješ po avtocesti.
Ja cena bo višja.
Ampak zakaj bi kupil novo teslo za 40, če maš avto za 25 ;)
Pa verjetno v tegale celo lahk spraviš pralni stroj :D
Za drug avto mogoče ok. Vsekakor pa ponuja dosti več kot dačia....
Malček v standard range ponuja dvojne konje, 100km več dosega. 2x hitrost polnjenja na CCS. V2L in še kaj bi se našlo.
Plus z 140kmh se dejansko lahk z njim pelješ po avtocesti.
Ja cena bo višja.
Ampak zakaj bi kupil novo teslo za 40, če maš avto za 25 ;)
Pa verjetno v tegale celo lahk spraviš pralni stroj :D
Za drug avto mogoče ok. Vsekakor pa ponuja dosti več kot dačia....
Utk ::
Res je T3 alternativa avtomobilu za 25kEUR, ker tisti, ki mu je 25 preveč, bo raje dal še 15 zraven da bo nabavil EV.
/S Off
Nihče, ki komajda zbere 25 jurjev, ne bo dal 25 jurjev za nekega premium malčka. Če nekdo lahko vrže 25 v to kanto, lahko tudi 40 v teslo.
Saj je poskusil Audi z A1. Ni se obneslo. Loaded gospodinj, ki imajo preveč denarja in ne znajo vozit, je pač omejeno število. Vsaj takih, ki ne bi raje vozile vseeno nek SUV.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
kow ::
Ampak zakaj bi kupil novo teslo za 40, če maš avto za 25 ;)
Ne gre za taksno dilemo. Dilema je ali kupiti 3 leta staro Teslo 3 (ali ID3 ipd.) ali novega malcka. Tukaj potem vlogo igrajo kvaliteta izdelave, cena vzdrzevanja, garancija itd.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
deco16 ::
Torej ID.3 kateri ni več v garanciji. Tesla ki ma še leto garancije če niso kilometri pase.
Z malčkom ki bi mogoče celo kakšna žena kupla z 5 glanc nove garancije.
Pa ne me narobe zastopt ziher je tesla dober deal. Ampak rabimo dobre male malčke za ugodno ceno.
To je kot da bi šel nekoga ki je kupil cliota pepričevat zakaj ni vzel kapturja al espace al kaj že majo.
Se folk stegne do 25(kar je žal že realnost med ICEji) in se folk stegne do 40k. Razlika je velika.
Z malčkom ki bi mogoče celo kakšna žena kupla z 5 glanc nove garancije.
Pa ne me narobe zastopt ziher je tesla dober deal. Ampak rabimo dobre male malčke za ugodno ceno.
To je kot da bi šel nekoga ki je kupil cliota pepričevat zakaj ni vzel kapturja al espace al kaj že majo.
Se folk stegne do 25(kar je žal že realnost med ICEji) in se folk stegne do 40k. Razlika je velika.
Utk ::
Ampak rabimo dobre male malčke za ugodno ceno.
Ampak inster ni to. Je isti kot spring z malo večjo baterijo in boljšo opremo.
Za isti denar imaš bistveno boljše avte, tudi če z nekaj manj opreme.
deco16 ::
To bo pa trg pokazal ;)
Nekdo bo vselej raje kup korejca kot kitajca.
ID.2 pa se še ne splača delat :D
Nekdo bo vselej raje kup korejca kot kitajca.
ID.2 pa se še ne splača delat :D
J.McLane ::
Samo ena slaba izkušnja z rabljenim avtom v življenju je dovolj, da ti breskrbnost novega avta pomeni več kot pa karkoli rabljenega.
V tem rangu ima Renalu 5 edini nek cool factor, v katerem bi se človek dejansko vozil, zanimivo kako so si vsi trije (Inster, 5, e-c3) po specifikacijah in ceni podobni:
https://ev-database.org/side-by-side?i=...
V tem rangu ima Renalu 5 edini nek cool factor, v katerem bi se človek dejansko vozil, zanimivo kako so si vsi trije (Inster, 5, e-c3) po specifikacijah in ceni podobni:
https://ev-database.org/side-by-side?i=...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Utk ::
Inster je številko manjši. 10-20 centi v dolžino, in predvsem 15-20 v širino v tem razredu pač pomeni veliko. Poleg tega je inster 4 sedežni (sodeč po videu, tu piše 5). Ne da se ravno pogosto vozi 5 ljudi v takem, ali kateremkoli drugem avtu, ampak vseeno to nekaj pove o prostornosti. V videu ima šofer desno roko dobesedno na opori sovoznikovega sedeža. Ne se hecat...Na papirju morda vam 10-15 centi ne pomeni veliko, v praksi je pa to lahko ogromno, v tem razredu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
kow ::
Se folk stegne do 25(kar je žal že realnost med ICEji) in se folk stegne do 40k. Razlika je velika.
Je velika. Ampak se enkrat, kupujemo vecinoma itak rabljene avtomobile. Potem bo pac folk kupil 8 let staro teslo 3. (danes to sicer res se ni mogoce, ker se ni toliko starih avtomobilov, zacne se nekje z letniki 2019), razliko do 25k pa prihranil za popravila. Danasnje cene za malcke enostavno niso sustainable, imo. Nekaj sicer pomagajo subvencije, ampak v 2 letih bodo sle cene mocno dol - ali pa se modeli ne bodo dobro prodajali.
Samo ena slaba izkušnja z rabljenim avtom v življenju je dovolj, da ti breskrbnost novega avta pomeni več kot pa karkoli rabljenega.
Se nisem imel slabe izkusnje z rabljenim avtomobilom, pa sem fural samo 10+ let stare avtomobile. Slabe izkusnje z rabljenimi avtomobili imajo ponavadi ljudje, ki si ne vracunajo v strosek denar za neizbezna popravila.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
J.McLane ::
Točno to, denar za popravila, to je treba imeti v mislih ko se primerja 3 leta star Model 3 s temi malčki, ampak kako pa lahko oceniš te neznane stroške, lahko ni nič, lahko ti gume pobira na 20k km, lahko gre kaj na podvozju (roke), lahko gre kaj na klimi, lahko pa nič in se voziš z istim stroškom kot z novim malčkom.
Kakorkoli pa obračaš TCO nikakor ni isti, če kupiš nov avto za 25k € ali pa 3 leta star za 25k €. Jurčka na leto bo hitro razlike (dražje gume, dražje zavarovanje, popravila).
Kakorkoli pa obračaš TCO nikakor ni isti, če kupiš nov avto za 25k € ali pa 3 leta star za 25k €. Jurčka na leto bo hitro razlike (dražje gume, dražje zavarovanje, popravila).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
kow ::
Cez 2 leti bos lahko kupil 6 let dober BEV za krepko pod 20k. Ostane ti vsaj 5 jurjev za popravila (in ostalo), vozis se pa kot gospod v primerjavi z malckom. To je bila moja poanta.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Gregor P ::
Kot zapisano, takšen malček, ki ni okrnjen tako kot Dacia Spring, bi lahko bil odličen drugi avto (kjer je vsa poanta v tem, da je čim manjši - za parkiranje, hitre nakupe ipd. -, in kjer doseg ni tako bistven, a da je še vseeno polnokrven avto, torej ne kot Spring ali AMI ipd.), samo cene so pa vsaj zaenkrat previsoke. Ampak ti malčki so bili vedno zelo dragi, tudi kot ICE različice npr. Smarti.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
damirj79 ::
Kdo pri zdravi pameti gre kupit malo EV jajčke za 25kEUR, če pa dobiš R Clio za 14kEUR? To manjka EVju. Eno normalno EV vozilo velikosti Clio, ki ne stane 35kEUR (beri: največ do 20kEUR) in ne izgleda za bruhat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: damirj79 ()
Pithlit ::
Eno normalno EV vozilo velikosti Clio, ki ne stane 35kEUR (beri: največ do 20kEUR) in ne izgleda za bruhat.
Absolutno. Ampak dejmo nehat "izgleda za bruhat" uporabljat kot argument. Sploh če na drugo stran postavljamo Clio-ta.
Imamo BEV ki zgledajo čist fajn, pa take ki zgledajo ne tolk fajn. Za ICE velja isto. Pa vsake oči imajo svojega malarja. Nekomu je Tesla tudi lep avto. Pa Taycan grd ko greh. Sploh pa se dejmo zavedat da bolj kot hočemo šparat... manj bomo lahko izbiral. Nekje bo pač treba kompromis narest. Če to pomeni da za 25k dobiš soliden, dasiravno ne tvojim očem prijeten, avto... Je to pač to.
Verjetno je inster marsikomu tudi lep. Drugače se verjetno ne bi prodajal. Ali pač?
Life is as complicated as we make it...
J.McLane ::
Subvencija naredi novega za 25k, bistveno cenejšega kot rabljenega za 25k. Pa če že gledamo rabljene, zakaj ne rabljen majhen avto?
Rabljen e-Twingo 2022 te pride po subvenciji od 8k€ dalje, kar je naravnost smešno nizka cena.
Prooblem je seveda, da ni dosti malčkov letnika 2022 s 40 kWh baterijo, ker so ti šele zdaj dobro prišli na trg. Edino Fiat 500e z 42 kWh za 14k € po subvenciji
Rabljen e-Twingo 2022 te pride po subvenciji od 8k€ dalje, kar je naravnost smešno nizka cena.
Prooblem je seveda, da ni dosti malčkov letnika 2022 s 40 kWh baterijo, ker so ti šele zdaj dobro prišli na trg. Edino Fiat 500e z 42 kWh za 14k € po subvenciji
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
damirj79 ::
Eno normalno EV vozilo velikosti Clio, ki ne stane 35kEUR (beri: največ do 20kEUR) in ne izgleda za bruhat.
Absolutno. Ampak dejmo nehat "izgleda za bruhat" uporabljat kot argument. Sploh če na drugo stran postavljamo Clio-ta.
Imamo BEV ki zgledajo čist fajn, pa take ki zgledajo ne tolk fajn. Za ICE velja isto. Pa vsake oči imajo svojega malarja. Nekomu je Tesla tudi lep avto. Pa Taycan grd ko greh. Sploh pa se dejmo zavedat da bolj kot hočemo šparat... manj bomo lahko izbiral. Nekje bo pač treba kompromis narest. Če to pomeni da za 25k dobiš soliden, dasiravno ne tvojim očem prijeten, avto... Je to pač to.
Verjetno je inster marsikomu tudi lep. Drugače se verjetno ne bi prodajal. Ali pač?
Lepota je precej subjektivna zadeva, da. No tole "za bruhat" je bilo precej udarno rečeno, ampak vseeno, vemo vsi točno za kaj se gre. Še vedno govorimo o povprečnem izgledu, za povprečnega človeka, nekaj kar ustreza večini, pa čeprav s kup kompromisi. In to Torres recimo ni. tudi ne Spring. Nekje je pač meja, kjer futurističen EV izgled izpade slabo in ne dobro. Prodajne številke povedo nekaj, ne povedo pa, da bi lahko prodaja bila še boljša, ker bi s konzervativnejšim izgedom npr imeli tako večjo ciljno publiko, kot tudi zato lahko, ne sicer nujno, večjo prodajo.
matobeli ::
Normalne ljudi boli k* za izgled, da ni ravno multipla ostal je že ok. Ajd, barvo zbereš. Niso to več 90s, socializem v2.0 je nazaj.
bm1973 ::
Kaj ima proti Multipli?
Prva generacija je bila zakon.
Avto pod 4m (poceni trajekti) in plac za 6 oseb...
Prva generacija je bila zakon.
Avto pod 4m (poceni trajekti) in plac za 6 oseb...
matobeli ::
The tragedy of the Multipla is that its Elephant Man-esque exterior enclosed a genuinely clever and spacious interior, and it wasn't bad to drive, either. It's a shame, then, that you'd rather walk than be seen in it.
večina družin ne rabi 6 sedežev
Utk ::
Kakšno merilo je to, "večina"?
Večina ne rabi kombijev. Se pravi ne rabimo kombijev.
Večina ne rabi terenca. Se pravi ne rabimo terencev.
Dajte nehat opletat s to "večino". Če bi delali avto za "večino", bi prišlo ven tako skropucalo, da ga ne bi _nihče_ kupil.
Večina ne rabi kombijev. Se pravi ne rabimo kombijev.
Večina ne rabi terenca. Se pravi ne rabimo terencev.
Dajte nehat opletat s to "večino". Če bi delali avto za "večino", bi prišlo ven tako skropucalo, da ga ne bi _nihče_ kupil.
fikus_ ::
Pri številnih odgovorih "večina" je bolj prav "jaz".
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
a_borlak ::
Ko smo ravno pri velikosti Insterja, https://ev-database.org/side-by-side?i=... Dacia je še manjša, ima pa zadeva malo manjši prtljažnik kot eC3, se pravi kot drugi družinski avto je čisto uporaben. S strešnim prtljažnikom tudi kot prvi :P (ok, nismo 1970). Za ta denar (17k po subvenciji,e če bo cena pri nas 24k) se dobi tudi kaj večjega (Kamiq) in tudi kaj manjšega (Ignis), če pa želiš avtomatski menjalnik imaš pa na voljo samo Picanto in Sandero. Skratka, zadeva ima svoje pluse in minuse, potem se pa vsak sam odloča, kako naprej.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: a_borlak ()
Utk ::
Kak je to družinski avto, prvi ali drugi, boš videl ko boš hotel not dat otroški sedež. Ali pa otroka velikega 160.
Ne vem zakaj bi kupil to namesto e-c3, ali pa namesto donfenga. Ki sta vseeno številko večja. Pa še fiat prihaja, ki naj bi bil še malo boljši kot e-c3.
No, boljši fiat bo 600e, ki bo tudi dražji, v rangu tega bo pa ta:
https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/m...
Ista velikost, samo 5-6-7 jurjev cenejši.
Ne vem zakaj bi kupil to namesto e-c3, ali pa namesto donfenga. Ki sta vseeno številko večja. Pa še fiat prihaja, ki naj bi bil še malo boljši kot e-c3.
No, boljši fiat bo 600e, ki bo tudi dražji, v rangu tega bo pa ta:
https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/m...
Ista velikost, samo 5-6-7 jurjev cenejši.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
matobeli ::
Kakšno merilo je to, "večina"?
Povprečna velikost družine leta 1996 definitivno ni bila 6. Torej, večina ljudi ne potrebuje nujno 6 sedežev. Zato lahko vzamejo katerkoli avto s 5 sedeži ki ni tako grd kot Multipla pa čeprav bodo imeli en sedež, ki ga ne poterbujejo, manj.
Ker pa smo ljudje praktične narave so tisti, ki jim pride 6 sedežev prav, kupili tudi bolj nenavaden avto, ker jebiga, je imel dovolj sedežev in je šla lahko 6 članska družina s poceni karto za trajekt na morje.
Utk ::
In? Večina ne kupi golfa, očitno večini ne ustreza, torej lahko golfa ukinejo.
Večina ne gre vsako leto v Split na morje. Najbolje da ga podrejo.
Večina ne gre vsako leto v Split na morje. Najbolje da ga podrejo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Gregor P ::
Sam ("jaz") pa iščem ravno te uporabne malčke ala Smart Fortwo za hitro parkiranje praktično kjerkoli, nakupe, vožnje naokoli po mestu in predmestju. Vse ostalo je za mene že preveliko (za drugi avto). Še vedno pa hočem, da je pravi avto, ne da gre max 45/h na uro ipd. Vendar je pač težava, da so vsi ti (novi) malčki bili vedno nenormalno dragi za to kar ponujajo. Ok dejansko mi to nišno uporabo rešuje že souporaba vozil ala avant2go, ampak vseeno se ga ne bi branil doma.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Normalno, vse je samo vprašanje cene. Če bi prodajali tak avto za 8 jurjev, pa da zmore vsaj tistih 100, ga bi še jaz kupil. Električnega, bencinarja ne. In ne rabi neke strašne baterije.