» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1160 / 1190
»»

chrush ::

Če v avtu piše, da je doseg 300km, potem do KP in nazaj splohe ne rabi filat. Sicer pa je avto za en drek.
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers

krho ::

Ja, saj so ji v službi tudi rekli, da bo najbrž prišla gor in dol. Potem sem ji pa pomagal iskat polnilnice po Kopru in Postojni.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

hojnikb ::

Če bi v sluzbi razkiral za tesle, nebi mela nobenih tezav. Poleg tega da je na tej poti vsaj ena hitra polnilnica, se tudi ni treba hecat z plačili, ker je to seamless v avtu...

Če kupis pa nemski polizdelek, pa imas se pomoznosti tezko nogo, potem pa zna bit recept za glavobol.
#brezpodpisa

karafeka ::

A ja, zdaj so pa napačni avti krivi....
Kriva je slaba organizacija v firmi.

Saj bi tudi v primeru težav z ICE-jem klicala domov na pomoč :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: karafeka ()

starfotr ::

Če bi ji dali konja za jahat do Kopra, bi bila to slaba organizacija v firmi ali napačno prevozno sredstvo?

hojnikb ::

Če bi jo povabu na grobnik z clio 1.2 16V naj zmaga, bi bla to tut napačna organizacija al mogoče napačen avto?

Čudno da se dizlasi ne mečete na glavo in dozivljate bozjastne napade, k vam nekdo posodi becinarja in NIKAKOR nemorte vtaknat oz. tankat na tanksteli za dizle...
#brezpodpisa

Pithlit ::

chrush je izjavil:

Če v avtu piše, da je doseg 300km, potem do KP in nazaj splohe ne rabi filat. Sicer pa je avto za en drek.

Sej bi prišla, če se po Kopru ne bi 45 minut furala tja in sem. Pol je pa avto zanič... PEBKAC pač.
Life is as complicated as we make it...

krho ::

Če bi meni avto v Kopru pravil, da je baterije manj <=50%, bi tudi iskal polnilnico. Ker in Kopra do Ljubljane gre le večina poti gor. Akumulator v tem avtu ima 44kWh
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: krho ()

grimmir3 ::

krho je izjavil:

Če bi meni avto v Kopru pravil, da je baterije manj <=50%, bi tudi iskal polnilnico. Ker in Kopra do Ljubljane gre le večina poti gor. Akumulator v tem avtu ima 44kWh


Torej Zoe?

Ta avto naredi 300km ko je poln po mestu, kjer mas 13 kWh /100 porabe.
Na AC, ko ga je tiščala je poraba 20kwh/100.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: grimmir3 ()

grimmir3 ::

krho je izjavil:

Če bi meni avto v Kopru pravil, da je baterije manj <=50%, bi tudi iskal polnilnico. Ker in Kopra do Ljubljane gre le večina poti gor. Akumulator v tem avtu ima 44kWh


V njeni firmi so pač bedaki.
Zravn ev-ja se da recimo efrend kartico in imaš že s tem pokritih ene 10 polnilnic.

Če bi ji zmanjkalo tekočine za pranje stekel bi klicala domov ali kako imajo to urejeno?

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Okapi ()

Utk ::

Čak mau, po Kopru je iskala polnilnico ali zastonj polnilnico? Ker zastonjske verjamem, da ni našla.

grimmir3 ::

Utk je izjavil:

Čak mau, po Kopru je iskala polnilnico ali zastonj polnilnico? Ker zastonjske verjamem, da ni našla.


Iskala je zastonjsko.
In tudi obstajajo zastonjske, mislim da je omejitev na 2 uri polnjenja.
Je pa to res sirotinja od firme.

celje ::

ok. jaz pa se spravljam kupiti teslo s. kdo tu gor ga ima? kaj moram paziti oziroma na kaj biti pozoren?

prvic kupujem elektro avto, ce se obnese pa menjamo se ostale.

kupujem letnik 2021 oz 2022.

Utk ::

grimmir3 je izjavil:

Utk je izjavil:

Čak mau, po Kopru je iskala polnilnico ali zastonj polnilnico? Ker zastonjske verjamem, da ni našla.


Iskala je zastonjsko.
In tudi obstajajo zastonjske, mislim da je omejitev na 2 uri polnjenja.
Je pa to res sirotinja od firme.

Aja, kje? Mislim da ste ostali v istem letu kot električni avti, ki pri 40 kwh bateriji obljubljajo 300 km...

Tega več ni.

grimmir3 ::

Utk je izjavil:

grimmir3 je izjavil:

Utk je izjavil:

Čak mau, po Kopru je iskala polnilnico ali zastonj polnilnico? Ker zastonjske verjamem, da ni našla.


Iskala je zastonjsko.
In tudi obstajajo zastonjske, mislim da je omejitev na 2 uri polnjenja.
Je pa to res sirotinja od firme.

Aja, kje? Mislim da ste ostali v istem letu kot električni avti, ki pri 40 kwh bateriji obljubljajo 300 km...

Tega več ni.


Seveda je. V določenih krajih imaš razne občinske počasne ki so še zastonj ampak za uro ali dve.

In tule je v kopru

https://maps.app.goo.gl/LnmdKZJ8aLuqn3S...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: grimmir3 ()

Utk ::

Zakaj potem ni tam polnila?

a_borlak ::

krho je izjavil:

Če vprašate mojo ženo, po današnji izkušnji, si električni avto lahko nekam vtaknete.
S službenim avtom so jo poslali iz Ljubljane(Vič) v Koper. Avto je imel polno baterijo in je kazal doseg ...


Tej zgodbi težko verjamem, ker še vedno, ko sem se vsedel v služben avto je imel nekje službeno kartico za Petrol, Mol, itd. Da za EV ne poskrbijo je šlamparija firme, da uporabnike vsaj malenkost ne izobrazijo pa še večja.

krho ::

Ni zoe, je Kangoo. Če mi reče, da je po AC vozila 100-110 in 2x prehitevala s 130, potem ji verjamem. To so ji dali. Saj naslednjič bo šla s svojim bencinarjem. Ni problema napolniš na vsaki bencinski in plačaš z Maestrom. Pri Park Koper sta 2, ko je prišla sta bili zasedeni, čez 2h tudi. Tisto, kar je na drugi strani hitre ceste, k so 3 na kupu nobena ni delala, tudi tista na Koprskem parkirišču na isti strani ceste ne.
Kartice ni, ker polnijo v firmi ker imajo lastno polnilnico in ona mi pravi, da se s tem avtom vozijo večinoma po Ljubljani in okolici
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: krho ()

grimmir3 ::

Utk je izjavil:

Zakaj potem ni tam polnila?


Kaj jaz vem.

P.S. Nisem jaz tisti katerega žena je iskala polnilnico.

Jaz samo pravim da so v njeni službi bedaki da zravn eavta nimajo neke kartice za te mreže polnilnic.
Recimo gremo na elektriko ali pa efrend.
Ali pa Petrolova magma.

Utk ::

To kar je zastonj je vredno točno tolk kot plačaš. Ustavila se bi na hitri nekje na AC in rešeno. Ko je končala dol itak ne bi čakala eno uro, da se kaj napolne.

Ni zoe, je Kangoo.

Iz Lj v Koper brez kartice te lahko s tem avtom pošlje samo kreten. Jaz bi ga pustil tam in šel na vlak, pa si ga naj hodijo iskat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

krho ::

Vse te polninice zahtevaj vnos kreditne kartice in včlanitev. Ne moreš plačat after the fact kot na bencinski. Ona nima aktivirane debetne Vise (al kakor koli se sedaj temu reče, ko ni več Maestra) za plačevanje na internetu in jo tudi noče imeti. Za te stvari skrbim jaz.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Kalibri ::

Toliko if stavkov, kot jih imajo električni avtomobili, še windows nima.
Dokler bo toliko if else exit stavkov, bo dizel še najprej zakon, tudi če bo hojnik imel s tem probleme. Trza na dizel dizel dizel dizel dizel....
Edino opjevani inženir zna prikazati neobstoječ idealen scenarij.

krho ::

Utk je izjavil:

Iz Lj v Koper brez kartice te lahko s tem avtom pošlje samo kreten. Jaz bi ga pustil tam in šel na vlak, pa si ga naj hodijo iskat.

Jaz sem ji tudi drgač rekel, naj pokliče v službo in naj jo pridejo iskat v Postojno, avto pa naj spravijo nazaj v Ljubljano kot vejo in znajo.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Kalibri ::

Opjevani inženir mi je trdil, da v Postojni pa res ni problem polnilnica. Verjetno je spet sral, da nikoli nihče polnilnice ne uporablja in da ta tudi vedno dela.

Utk ::

Jaz sem v Postojni polnil na vsaj treh koncih brez problemov. Ampak ne zastonj.

krho ::

Utk je izjavil:

Jaz sem v Postojni polnil na vsaj treh koncih brez problemov. Ampak ne zastonj.

Ja Lidlovo je našla, pa nisem hotel Lidlu posredovat kreditne kartice. Polnila je potem v (malce naprej od Postojnske jame) Ko sem jaz naredil račun in tam potem preko spletne aplikacije aktiviraš polnjenje, kar je ;((
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

grimmir3 ::

krho je izjavil:

Vse te polninice zahtevaj vnos kreditne kartice in včlanitev. Ne moreš plačat after the fact kot na bencinski. Ona nima aktivirane debetne Vise (al kakor koli se sedaj temu reče, ko ni več Maestra) za plačevanje na internetu in jo tudi noče imeti. Za te stvari skrbim jaz.


Torej imamo
1) bedn EV
2) škrto neorganizirano firmo
3) starokopitno ženšče

To je res pravi recept za komplikacije :))

Kalibri je izjavil:

Opjevani inženir mi je trdil, da v Postojni pa res ni problem polnilnica. Verjetno je spet sral, da nikoli nihče polnilnice ne uporablja in da ta tudi vedno dela.


Problem je če starokopitno ženšče, ki noče kreditne kartice.
In zraven dela v firmi ki ne poskrbi za osnove, če že imajo EV.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: grimmir3 ()

starfotr ::

4. Neumnost v obliki električnega vozila in nerazvite in komplicirane mreže polnilnic pa ne obstaja?

grimmir3 ::

a_borlak je izjavil:

krho je izjavil:

Če vprašate mojo ženo, po današnji izkušnji, si električni avto lahko nekam vtaknete.
S službenim avtom so jo poslali iz Ljubljane(Vič) v Koper. Avto je imel polno baterijo in je kazal doseg ...


Tej zgodbi težko verjamem, ker še vedno, ko sem se vsedel v služben avto je imel nekje službeno kartico za Petrol, Mol, itd. Da za EV ne poskrbijo je šlamparija firme, da uporabnike vsaj malenkost ne izobrazijo pa še večja.


Točno to.
Šlampasta in ali škrta firma.

Kalibri ::

Vse to se z 20 let starim dizlom ne bi zgodilo;
- pri isti firmi
- z 20 let starim dizlom
- in z isto voznico.

5 minut v KP problem rešen in v času iskanja polnilnice bi že bila v LJ.

Utk ::

Ja, če je cela firma 20 let za luno, je to nerodno za zaposlene.

grimmir3 ::

starfotr je izjavil:

4. Neumnost v obliki električnega vozila in nerazvite in komplicirane mreže polnilnic pa ne obstaja?


V Sloveniji ne več.

Bil sem v firmi kjer smo eni prvih meli EV-je in to 10 let nazaj.
Takrat je bila to res muka.
Bili so pa 22 kWh Zoei. Drvarnice od avta.

Danes je pa situacija kot dan in noč. Zadnja leta sploh ne razmišljam več kje in kdaj bom polnil.

It just worksTM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: grimmir3 ()

grimmir3 ::

Utk je izjavil:

Ja, če je cela firma 20 let za luno, je to nerodno za zaposlene.


Tako ja.
Ta firma verjetno tudi ne bi mela službene kartice za petrol/omv/Mol in bi zaposleno poslali na drug konec Slovenije s pol praznim tankom.

starfotr ::

Največa firma v Sloveniji po številu zaposlenih ima službene kartice za tankat gorivo od ponudnika naftnih derivatov, ki je na drugem ali tretjem mestu po št. bencinskih servisov. In ne, nimajo kartic večih ponudnikov, niti nimajo od največjega ponudnika.

A sedaj mora vsaka firma imeti po 10 kartic na avto in še 54 aplikacij na telefonu, da bodo lahko normalno napolnili avto? To je norost.

chrush ::

Naslov teme je: "Zakaj so elektricni avtomobili prava stvar?"
Odgovor: "Za malo fijakat po mestu in nič drugega."
Za to pa raje uporabim javni prevoz.
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers

starfotr ::

Fora pa je, da še za fjakat po mestu ni, ker zasede preveč dragocenega prostora za premalo efekta, ki ga naredi. Naredi samo gnečo in je nevaren za vse ostale meščane.

Z elektriko rešujemo avtomobilsko in gradbeno industrijo in nikogar drugega.

grimmir3 ::

starfotr je izjavil:

Največa firma v Sloveniji po številu zaposlenih ima službene kartice za tankat gorivo od ponudnika naftnih derivatov, ki je na drugem ali tretjem mestu po št. bencinskih servisov. In ne, nimajo kartic večih ponudnikov, niti nimajo od največjega ponudnika.

A sedaj mora vsaka firma imeti po 10 kartic na avto in še 54 aplikacij na telefonu, da bodo lahko normalno napolnili avto? To je norost.


Digitalizacija nasploh je problem, ker je pogosto BEDNO izvedena.
Siljenje v aplikacije za vsak drek, od parkotamtov, do izposoje koles, do polnjenja EV-jev je pač neumnost. To se strinjam. Ampak to ni zaradi EV-jev sami ampak zaradi glupega marketinga, ki se hoče iti neko digitalizacijo čez phone app-e.

Je pa tudi res, da se trg EV polnilnic konsolidira. Nekoč sem dobesedno imel 10 aplikacij, danes imam dve. Optimalno bi bilo da sploh ne bi potreboval nobene ampak še nismo tam.

chrush je izjavil:

Naslov teme je: "Zakaj so elektricni avtomobili prava stvar?"
Odgovor: "Za malo fijakat po mestu in nič drugega."
Za to pa raje uporabim javni prevoz.


Spodoben EV, zmore LJ-KP in nazaj z manj kot polovico izpraznjene baterije.
Če ti dajo pa avto z aerodinamiko opeke in čelno površino tovornjaka, baterija pa je iz mestnega malčka. No potem je pa pač težava.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: grimmir3 ()

grimmir3 ::

starfotr je izjavil:

Fora pa je, da še za fjakat po mestu ni, ker zasede preveč dragocenega prostora za premalo efekta, ki ga naredi. Naredi samo gnečo in je nevaren za vse ostale meščane.

Z elektriko rešujemo avtomobilsko in gradbeno industrijo in nikogar drugega.


Elektrika pomeni energetsko neodvisnost od raznih kozejebnih bližnjevzodnih režimov. Poleg tega je elektrika povsem enaka ali jo kuhaš v JE ali delaš v SE, ali pa na kateri koli način.
Če bi bili pametni bi se v Evropi že davno trudili za maksimalno elektrifikacijo.

Žal pa nismo pametni...

In statistika pravi, da 90% ljudi naredi 99% voženj ki so krajše od 200km v obe smeri. Tule pa piše folk kot da so sami direktorji ki se vsak na vozijo na Dunaj/Munchen/Frankfurt... za menit o poslu. In to 2x v enem dnevu. V realnost pakot rčeno uporabljajo avto za kuča-posao.
In 1x gredo na morje pa enkrat smučat.

Utk ::

starfotr je izjavil:

Največa firma v Sloveniji po številu zaposlenih ima službene kartice za tankat gorivo od ponudnika naftnih derivatov, ki je na drugem ali tretjem mestu po št. bencinskih servisov. In ne, nimajo kartic večih ponudnikov, niti nimajo od največjega ponudnika.

A sedaj mora vsaka firma imeti po 10 kartic na avto in še 54 aplikacij na telefonu, da bodo lahko normalno napolnili avto? To je norost.

Ta firma nima nobene. Ne da jih nima 15, nobene nima.

Z elektriko rešujemo avtomobilsko in gradbeno industrijo in nikogar drugega.

Zdaj sem pa malo zmeden. VW pravi da je v krizi. Zarad tega ker ga rešujemo z EV, ali ker ga ne rešujemo dovolj z EV?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

starfotr ::

grimmir3 je izjavil:

starfotr je izjavil:

Fora pa je, da še za fjakat po mestu ni, ker zasede preveč dragocenega prostora za premalo efekta, ki ga naredi. Naredi samo gnečo in je nevaren za vse ostale meščane.

Z elektriko rešujemo avtomobilsko in gradbeno industrijo in nikogar drugega.


Elektrika pomeni energetsko neodvisnost od raznih kozejebnih bližnjevzodnih režimov. Poleg tega je elektrika povsem enaka ali jo kuhaš v JE ali delaš v SE, ali pa na kateri koli način.
Če bi bili pametni bi se v Evropi že davno trudili za maksimalno elektrifikacijo.

Žal pa nismo pametni...

In statistika pravi, da 90% ljudi naredi 99% voženj ki so krajše od 200km v obe smeri. Tule pa piše folk kot da so sami direktorji ki se vsak na vozijo na Dunaj/Munchen/Frankfurt... za menit o poslu. In to 2x v enem dnevu. V realnost pakot rčeno uporabljajo avto za kuča-posao.
In 1x gredo na morje pa enkrat smučat.



Ne sanjaj. Ker nimamo nobenih domačih virov elektrike za polnjenje avtov. Fotovoltaiko si brez Kitajcev lahko tudi zatakneš nekam.

In ne, s fotovoltaiko je napolnjen zelo mali % avtov. Ker je delež proizveden elektrike zanemarljiv.

VW je v krizi, ker prihajajo električni Kitajci. In ker imajo mnogo predrage energente in delovno silo. Ker so vse stavili na
fotovoltaiko in ukinili nuklearke ter poceni plin.

grimmir3 ::

starfotr je izjavil:

grimmir3 je izjavil:

starfotr je izjavil:

Fora pa je, da še za fjakat po mestu ni, ker zasede preveč dragocenega prostora za premalo efekta, ki ga naredi. Naredi samo gnečo in je nevaren za vse ostale meščane.

Z elektriko rešujemo avtomobilsko in gradbeno industrijo in nikogar drugega.


Elektrika pomeni energetsko neodvisnost od raznih kozejebnih bližnjevzodnih režimov. Poleg tega je elektrika povsem enaka ali jo kuhaš v JE ali delaš v SE, ali pa na kateri koli način.
Če bi bili pametni bi se v Evropi že davno trudili za maksimalno elektrifikacijo.

Žal pa nismo pametni...

In statistika pravi, da 90% ljudi naredi 99% voženj ki so krajše od 200km v obe smeri. Tule pa piše folk kot da so sami direktorji ki se vsak na vozijo na Dunaj/Munchen/Frankfurt... za menit o poslu. In to 2x v enem dnevu. V realnost pakot rčeno uporabljajo avto za kuča-posao.
In 1x gredo na morje pa enkrat smučat.



Ne sanjaj. Ker nimamo nobenih domačih virov elektrike za polnjenje avtov. Fotovoltaiko si brez Kitajcev lahko tudi zatakneš nekam.

In ne, s fotovoltaiko je napolnjen zelo mali % avtov. Ker je delež proizveden elektrike zanemarljiv.

VW je v krizi, ker prihajajo električni Kitajci. In ker imajo mnogo predrage energente in delovno silo. Ker so vse stavili na
fotovoltaiko in ukinili nuklearke ter poceni plin.


Spregledal si bistven del.

Žal pa nismo pametni...


Imeli smo domače JE.
Tudi off shore vetrne turbine niso za odpis.

Ampak nzaja na EV.

V realnosti je EV dovolj dober da pokrije potrebe 90% ljudi brez omembe vrednih kompromisov.
Vedno se pa najde nekaj komplikatorjev. Tudi še leta 1920 so ugledni časopisi objavljali članke uglednih učenjakov, da so avtomobili samo modna muha in da konja ne bo nič zamenjalo. Podobna zgodba je danes z EV in ICE. Nekateri pisarite da EV ne bo nikoli zamenjal ICE, medtem pa gre EV svojo pot :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: grimmir3 ()

a_borlak ::

starfotr je izjavil:

4. Neumnost v obliki električnega vozila in nerazvite in komplicirane mreže polnilnic pa ne obstaja?


Služben avto brez službene kartice za plačevanje goriva je nepremičnina. Potem ti bo pa računovodja težil, zakaj si toliko tankal, zagotovo si dal pol v svoj avto, itd. Pa itak ne marajo, da plačuješ s svojim denarjem. Skratka, glavna težava je podjetje, ne voznik.

bciciban_ ::

Ko berem staregafotra

a_borlak ::

starfotr je izjavil:

Največa firma v Sloveniji po številu zaposlenih ima službene kartice za tankat gorivo od ponudnika naftnih derivatov, ki je na drugem ali tretjem mestu po št. bencinskih servisov. In ne, nimajo kartic večih ponudnikov, niti nimajo od največjega ponudnika.

A sedaj mora vsaka firma imeti po 10 kartic na avto in še 54 aplikacij na telefonu, da bodo lahko normalno napolnili avto? To je norost.


Dovolj je ena, GNE/Petrol imata oba pokrito praktično celo Slovenijo, tako s počasnimi kot hitrimi polnilnicami.

Utk ::

VW je v krizi, ker prihajajo električni Kitajci. In ker imajo mnogo predrage energente in delovno silo. Ker so vse stavili na
fotovoltaiko in ukinili nuklearke ter poceni plin.

Še zmeraj ne razumem. Če bi jih hoteli reševat, bi torej morali prepovedat EV, ne pa ICE. Ker silit VW v elektriko, ko je pa vožnja na elektriko dražja, električni kitajci pa cenejši od nemških, bi bila norost.
Še enkrat vprašam, po kateri logiki z EV rešujemo avto industrijo?

DamijanD ::

z EV "rešujemo" okolje. Avtomobilska industrija pa (vsaj v prehodnem obdobju) trpi...

Pithlit ::

DamijanD je izjavil:

z EV "rešujemo" okolje. Avtomobilska industrija pa (vsaj v prehodnem obdobju) trpi...

No... "trpi". Tko kot trpi neka firma k ima namesto predvidenega 10mio dobička samo 5mio. Pa lahko mio zamenjamo tudi za cente.
Life is as complicated as we make it...

Gambino ::

Kalibri je izjavil:

Toliko if stavkov, kot jih imajo električni avtomobili, še windows nima.
Dokler bo toliko if else exit stavkov, bo dizel še najprej zakon, tudi če bo hojnik imel s tem probleme. Trza na dizel dizel dizel dizel dizel....
Edino opjevani inženir zna prikazati neobstoječ idealen scenarij.


Kdo pa misliš, da krmili dizle, bencinarji?

Utk ::

https://www.index.hr/auto/clanak/kina-j...

En članek zakaj je vw, in ostali, v problemih.
Kitajci so začeli kupovat kitajske električne avte. Kar je problem, ker je Kitajska 20 let nosila zlata jajca vse proizvajalcem. Odkar je tam proizvodnjo odprla Tesla, so električni avti postali kul, in kitajci so tudi začeli delat kul električne avte. Nova generacija pa ni več tolk obsedena z evropskimi brendi. Vse se dogaja tako kot se je napovedovalo že vsaj 7-8 let nazaj. Z električnimi avti bojo stare znamke izgubile na vrednosti, če ne bojo vodilne tudi v električnih, kar pa niso. Karte se mešajo na novo. Če mora nek VW in Audi tekmovat s ceno proti BYD, potem je jasno, da je game over. Ker audi je navajen na 10-20-30 jurjev marže po avtu, kitajci pa so srečni če dobijo 500 dolarjev ven. Audi lahko preživi, ne more se pa več preseravat. VW ima 80% več zaposlenih kot toyota (680,000 proti 370,000), od katere naredi manj avtov, in več stvari outsourca. Če se tako zajebavaš, rabiš debelo maržo, ki je pa več ni. Tudi če smo Evropejci še pripravljeni plačevat ta hec, drugi več niso.
Tudi v Evropi se bi lahko kaj naučili od tesle, pa se nismo hoteli. Sej ok, komot audi dela dizle še 20 let v Evropi, če ukinemo prepoved, ampak potem je mednarodnega posla konec, vprašanje pa tudi če bo v Evropi še zmeraj dosegal take cene.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jan_g ::

Saj BYD ima pa 700k zaposlenih in proizvede 3x manj avtov kot Toyota. Drugače pa so v škripcih tudi ostali, ne samo evropski proizvajalci. Nekaj časa nazaj sem bral, da so Hyundai, Honda, Mitsubishi in Ford celo popolnoma odšli s kitajskega trga (ali nameravajo v bližnji prihodnosti).
««
1160 / 1190
»»