Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Bostjan_321 ::
Kitajci so nategnili vse.
Le kaj so mislili da se bo zgodilo, ko pa je že od nekdaj kitajka zahtevala da vsako tuje podjetje tam odpre tovarno v partnerstvu s kitajsko firmo. So res mislili da bodo kitajci ostali pri sestavljanju tujih avtov? Verjetno ne, ampak vodstvu je itak vseeno, ker se gleda samo na četrtletne rezultate in z njimi povezane bonuse.
Le kaj so mislili da se bo zgodilo, ko pa je že od nekdaj kitajka zahtevala da vsako tuje podjetje tam odpre tovarno v partnerstvu s kitajsko firmo. So res mislili da bodo kitajci ostali pri sestavljanju tujih avtov? Verjetno ne, ampak vodstvu je itak vseeno, ker se gleda samo na četrtletne rezultate in z njimi povezane bonuse.
Utk ::
Pa ima BYD take plače kot VW v Nemčiji? Če delajo več na roke, imajo več zaposlenih, dokler se jim to splača. Dvomim, da ima VW veliko zaposlenih, ker se dela veliko na roke.
Seveda, vsi, ki so se preveč zanašali na kitasko, so v buli. Ampak to je šele začetek.
Seveda, vsi, ki so se preveč zanašali na kitasko, so v buli. Ampak to je šele začetek.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
J.McLane ::
Osnovni problem je da Kitajci (in tudi Japonci, Korejci...) delajo plane za desetletja naprej, pri nas pa vemo kako gre, novo postavljeni direktor, zaveda se da bo na položaju ene 4 leta, njega zanima samo kratkoročni cilj.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
Invictus ::
Problem zahoda so 3 mesečna delniška poročila.
Če ni dobička, direktor lahko hitro leti.
Poleg tega večina managerjev dobiva nagrade za dobiček in varčevanje. Kar je simple. Pokasiraš nagrade za 2 letim, zamenjaš službo. Jebe se ti za staro formo.
Lani je to naredil SportRadar. Odpustil cel kup folka, da so nabildali delniška poročila. Ko so inženirji opazili odpuščanja, so dobri hitro našli novo službo. Ven je šlo cirka 20% inženirjev, večinoma dobrih. Taka izguba se pa konkretno pozna na delu...
Če ni dobička, direktor lahko hitro leti.
Poleg tega večina managerjev dobiva nagrade za dobiček in varčevanje. Kar je simple. Pokasiraš nagrade za 2 letim, zamenjaš službo. Jebe se ti za staro formo.
Lani je to naredil SportRadar. Odpustil cel kup folka, da so nabildali delniška poročila. Ko so inženirji opazili odpuščanja, so dobri hitro našli novo službo. Ven je šlo cirka 20% inženirjev, večinoma dobrih. Taka izguba se pa konkretno pozna na delu...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
KobayashiM ::
Meni je fascinantno kako forumski znalci niste sami v teh managerskih vodah. Ker kokr pišete je to čist enostavno, zasluži se pa bajno.
jan_g ::
Volvo tudi spreminja ambiciozne načrte: "Švedski izdelovalec avtomobilov Volvo je sporočil, da opušča ambiciozni načrt, da bo od leta 2030 dalje izdeloval le še električna vozila.".
hojnikb ::
KobayashiM je izjavil:
Meni je fascinantno kako forumski znalci niste sami v teh managerskih vodah. Ker kokr pišete je to čist enostavno, zasluži se pa bajno.
Nihče te ne sili bit manager...
#brezpodpisa
J.McLane ::
KobayashiM je izjavil:
Meni je fascinantno kako forumski znalci niste sami v teh managerskih vodah. Ker kokr pišete je to čist enostavno, zasluži se pa bajno.
Ni problem v menegerjih, problem je v sistemu ker je tako postavljen.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
KobayashiM ::
KobayashiM je izjavil:
Meni je fascinantno kako forumski znalci niste sami v teh managerskih vodah. Ker kokr pišete je to čist enostavno, zasluži se pa bajno.
Ni problem v menegerjih, problem je v sistemu ker je tako postavljen.
ti si očitno mnenja da je državno plansko gospodarstvo (ki je fejlalo že mnogokrat) bolje od kapitalizma...
Utk ::
V pravem kapitalizmu bi managerja, ki gleda samo na svojo rit, delničarji zamenjali.
Zdaj ko so zadaj banke, skladi, ki imajo spet svoje managarje istega kova, je to malo drugače.
Sej meni se fučka, naj delajo kar hočejo, samo da ne bo potem spet nekih bail-outov...ker tudi to ne spada v kapitalizem, a ne?
Zdaj ko so zadaj banke, skladi, ki imajo spet svoje managarje istega kova, je to malo drugače.
Sej meni se fučka, naj delajo kar hočejo, samo da ne bo potem spet nekih bail-outov...ker tudi to ne spada v kapitalizem, a ne?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
grimmir3 ::
KobayashiM je izjavil:
KobayashiM je izjavil:
Meni je fascinantno kako forumski znalci niste sami v teh managerskih vodah. Ker kokr pišete je to čist enostavno, zasluži se pa bajno.
Ni problem v menegerjih, problem je v sistemu ker je tako postavljen.
ti si očitno mnenja da je državno plansko gospodarstvo (ki je fejlalo že mnogokrat) bolje od kapitalizma...
Ne.
Samo smo mnenja da se je kapitalizem izrodil s preganjanjem četrtletnih dobičkov.
Za pumpanje četrtletnih rezultatov se žrtvuje dolgoročni uspeh.
KobayashiM ::
KobayashiM je izjavil:
KobayashiM je izjavil:
Meni je fascinantno kako forumski znalci niste sami v teh managerskih vodah. Ker kokr pišete je to čist enostavno, zasluži se pa bajno.
Ni problem v menegerjih, problem je v sistemu ker je tako postavljen.
ti si očitno mnenja da je državno plansko gospodarstvo (ki je fejlalo že mnogokrat) bolje od kapitalizma...
Ne.
Samo smo mnenja da se je kapitalizem izrodil s preganjanjem četrtletnih dobičkov.
Za pumpanje četrtletnih rezultatov se žrtvuje dolgoročni uspeh.
a da ste mnenja. Imaš kak primer kjer pumpajo četrtletni dobiček in je manager plačan za četrtletni dobiček?
Gregor P ::
Kaj točno bi se lahko naučili od njih? Kako blefirati na trgu in ponovno uvajati obsoletno tehnologijo ter jo drago prodajati? Imeti ljudi kar direkt za poskusne zajčke v prometu? Oni res niso model za posnemati. Vsaj ne v EU. Na Kitajskem (kamor smo jim Zahodnjaki prinesli na kolenih vso našo tehnologijo v kratkoročni želji po čim večjem dobičku) pa seveda ni problema, tam je itak komunistično plansko gospodarstvo; ampak oni tam se lahko tudi čez noč odločijo, da sedanji EV-ji pa niso prava stvar, ampak je nekaj tretjega.
Tudi v Evropi se bi lahko kaj naučili od tesle, pa se nismo hoteli.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Ne. Ampak to, da so električni avti lahko kul, da so lahko malo drugačni (pa ne preveč, da ne bi bli več kul), da se ni treba bat uvest kakšno novost v proizvodnji, da mora bit EV narjen s čim manj kompromisi in da je treba dosledno iskat vsak % pri učinkovitosti, itd.
Zaboga, še leta 2020 je mercedes vrgel 50 kil železne uteži nad prednjo os, ker se jim je dizelski suv drugače obnašal ko so ga predelali na elektriko.
Zaboga, še leta 2020 je mercedes vrgel 50 kil železne uteži nad prednjo os, ker se jim je dizelski suv drugače obnašal ko so ga predelali na elektriko.
grimmir3 ::
Kaj točno bi se lahko naučili od njih? Kako blefirati na trgu in ponovno uvajati obsoletno tehnologijo ter jo drago prodajati? Imeti ljudi kar direkt za poskusne zajčke v prometu? Oni res niso model za posnemati. Vsaj ne v EU. Na Kitajskem (kamor smo jim Zahodnjaki prinesli na kolenih vso našo tehnologijo v kratkoročni želji po čim večjem dobičku) pa seveda ni problema, tam je itak komunistično plansko gospodarstvo; ampak oni tam se lahko tudi čez noč odločijo, da sedanji EV-ji pa niso prava stvar, ampak je nekaj tretjega.
Tudi v Evropi se bi lahko kaj naučili od tesle, pa se nismo hoteli.
Pogonski sklop in baterije.
Tesla Y ima 20% nižjo porabo kot id4 na isti relaciji.
V vsakem avtu po 4je odrasli in oba avta eden za drugim na pot lj-kp in nazaj.
Mato989 ::
V pravem kapitalizmu bi managerja, ki gleda samo na svojo rit, delničarji zamenjali.
Zdaj ko so zadaj banke, skladi, ki imajo spet svoje managarje istega kova, je to malo drugače.
Sej meni se fučka, naj delajo kar hočejo, samo da ne bo potem spet nekih bail-outov...ker tudi to ne spada v kapitalizem, a ne?
V pravem kapitalizmu bi delničarji bili večinsko delavci... To bi bilo najbolj prav imo.
Potrebovali bi zakon kjer bi 75% lastniki morali biti zmeraj zaposleni v podjetju... ti bi skrbeli da managerji ne gledajo samo na kvartalni dobiček ampak na dolgoživost firme
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
J.McLane ::
KobayashiM je izjavil:
KobayashiM je izjavil:
Meni je fascinantno kako forumski znalci niste sami v teh managerskih vodah. Ker kokr pišete je to čist enostavno, zasluži se pa bajno.
Ni problem v menegerjih, problem je v sistemu ker je tako postavljen.
ti si očitno mnenja da je državno plansko gospodarstvo (ki je fejlalo že mnogokrat) bolje od kapitalizma...
Ne nujno, ampak očitno se je folk (delničarji) toliko spremenil (pohlep, hitri zaslužek) da zadeva z dolgoročno strategijo ne pije več vode. Bi se moral popraviti, s sistemom morda ni nič narobe, ampak očitno je kriva mentaliteta delničarjev, torej nas samih, kot družbe.
Plansko gospodarstvo je pa uspešno toliko časa kolikor so tisti, ki delajo te plane uspešni, moramo priznati da je Kitajska izvedla kar konkreten šah mat na Evropo. Kako se bo to izpelo bomo pa videli.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
grimmir3 ::
Y vs id4 a ni to predvsem zaradi aerodinamike?
Ne vem.
Pomoje tudi elektromotor in pa poraba energije za grerje/hlajenje.
Pozimi je bila razlika 30%
Je pa ID7 močno popravil zadeve, po začetnih kilometrih kaže da je enak ali boljši kot Y.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: grimmir3 ()
mehatronik12 ::
Tesla ne dominira v skoraj nobenem sektorju več:
- Korejci so jo prehiteli z 800V zasnovo in ceno
- Nemci dohiteli z Q6 in ID7 (verjetno še kateri), problem je seveda cena
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/e...
Tesla ima seveda prednost, zaradi gromozanskih subvencij v ZDA in zato ker praktično proizvaja in prodaja 2 avta.
==> Največja prednost pa je, da so uspeli narediti nek hype glede "zelene" prihodnosti in znamke Tesla
Se mi pa smilijo tisti , ki so kupili 2,3 leta nazaj Tesla Y za 75k€ in je sedaj avto vreden 30k€. S tem, da sedaj dobijo izboljšano verzijo kljub inflaciji za 55k€...
- Korejci so jo prehiteli z 800V zasnovo in ceno
- Nemci dohiteli z Q6 in ID7 (verjetno še kateri), problem je seveda cena
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/e...
Tesla ima seveda prednost, zaradi gromozanskih subvencij v ZDA in zato ker praktično proizvaja in prodaja 2 avta.
==> Največja prednost pa je, da so uspeli narediti nek hype glede "zelene" prihodnosti in znamke Tesla
Se mi pa smilijo tisti , ki so kupili 2,3 leta nazaj Tesla Y za 75k€ in je sedaj avto vreden 30k€. S tem, da sedaj dobijo izboljšano verzijo kljub inflaciji za 55k€...
grimmir3 ::
mehatronik12 je izjavil:
Tesla ne dominira v skoraj nobenem sektorju več:
- Korejci so jo prehiteli z 800V zasnovo in ceno
- Nemci dohiteli z Q6 in ID7 (verjetno še kateri), problem je seveda cena
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/e...
Kaj ti pomaga 800v platforma, če ima Tesla nižjo porabo in daljši doseg?
ID7 je zares obetaven avto, ampak vsaj začetni imajo kar veliko sw težav, ki mečejo slabo luč na izdelek.
Pa mi Tesla ni zares všeč. So pa dobri v učinkovitosti pogona in doseg v praksi je nadpovprečen.
Kot rečeno šele ID7 se lahko kosa z Y.
Recimo Ioniq5 je na 800v arhitekturi, pa baterija je podobne kapacitete kot v y/3 ampak doseg je manjši za vsaj 10%
Zgodovina sprememb…
- spremenil: grimmir3 ()
grimmir3 ::
Tesla je pa obupna s skrtarjenjem in zanašanjem samo na kamere.
10 let stari in pol cenejši avto bolje pokaže ovire okoli sebe kot parkiraš kot pa Tesla Y /3.
Da ne govorimo o fantomskem zaviranju na polno, če imaš adaptive cruise control Na regionalki ali v mestu.
Parkat sem poskusil in vsakič bi se skoraj slabo končalo ko avto iz jasnega bremza na polno ker mislil da bo nekdo trčil vate.
Ker Musk sanja da so kamere zadosti in noče lidar-ja. Ker so škrtice.
Sam je simpatičen avto, meni osebno je eden najboljših EV-jev.
Sedaj pride prenovljen z večjo baterijo in zadnjim brisalcem
10 let stari in pol cenejši avto bolje pokaže ovire okoli sebe kot parkiraš kot pa Tesla Y /3.
Da ne govorimo o fantomskem zaviranju na polno, če imaš adaptive cruise control Na regionalki ali v mestu.
Parkat sem poskusil in vsakič bi se skoraj slabo končalo ko avto iz jasnega bremza na polno ker mislil da bo nekdo trčil vate.
Ker Musk sanja da so kamere zadosti in noče lidar-ja. Ker so škrtice.
codeMonkey je izjavil:
ioniq5 je opeka
Sam je simpatičen avto, meni osebno je eden najboljših EV-jev.
Sedaj pride prenovljen z večjo baterijo in zadnjim brisalcem
Zgodovina sprememb…
- spremenil: grimmir3 ()
codeMonkey ::
Hocem reci, da mu arhitektura sigurno pomaga, ampak ga vseeno tepe dizajn. S slabsim pogonom bi bil precej bolj dalec od teh 10%. Je pa tu ioniq 6, ki ga ravno gledam na linkanem testu zgoraj, kjer so izmerili porabo 15,5 kWh/100 km, medtem ko za model 3 17,2 kWh/100 km. Ceprav je bolje imeti Bjorna za referenco (nisem gledal)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
mehatronik12 ::
ADAC testi so isti za vsa vozila že desetletja.
- Vsi imajo enake pogoje, kak si lahko še bolj natnačne res nevem
Kot ti je napisal je Ioniq 6 bistveno bolj varčen kot vse tesle
Ioniq 5 pa kljub škatlasti obliki pri porabi 18,2kW/h tudi dokaj varčen, in bistveno bolj varčen kot Tesla Y (21,2kW/h).
Tesla 3 je z 17,2kW/h seveda tudi zelo varčna, ne pa najbolj!
Razlika med Bjornovimi testi in ADAC:
- Nekje se avti testirajo tudi pri 130km/h (ADAC)
- Nekje so vedno isti pogoji(ADAC)
- Bjorn pač gre na cesto, ko dobi avto in vozi po AC 110km/h. En dan je 4¨C en dan 25¨C, en dan je gužva en dan delo na cesti, itd....
- Vsi imajo enake pogoje, kak si lahko še bolj natnačne res nevem
Kot ti je napisal je Ioniq 6 bistveno bolj varčen kot vse tesle
Ioniq 5 pa kljub škatlasti obliki pri porabi 18,2kW/h tudi dokaj varčen, in bistveno bolj varčen kot Tesla Y (21,2kW/h).
Tesla 3 je z 17,2kW/h seveda tudi zelo varčna, ne pa najbolj!
Razlika med Bjornovimi testi in ADAC:
- Nekje se avti testirajo tudi pri 130km/h (ADAC)
- Nekje so vedno isti pogoji(ADAC)
- Bjorn pač gre na cesto, ko dobi avto in vozi po AC 110km/h. En dan je 4¨C en dan 25¨C, en dan je gužva en dan delo na cesti, itd....
teslam2 ::
Ce mene vprasas, pr teslinem testu adaca nekaj mocno smrdi, moja kaze takole, relacija je 200km dnevno 40% regionalka 60 avtocesta:
https://ibb.co/s9YqGH3
https://ibb.co/s9YqGH3
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: teslam2 ()
grimmir3 ::
Ce mene vprasas, pr teslinem testu adaca nekaj mocno smrdi, moja kaze takole, relacija je 200km dnevno 40% regionalka 60 avtocesta:
https://ibb.co/s9YqGH3
Se strinjam.
Jaz še pri poti na morje in nazaj nimam take porabe.
Ko se peljem na šiht in nazaj, kjer je 60% AC imam porabo okoli 160Wh/km.
sejalecx ::
Fanta, čas je da odrasteta. Poglejta koliko elektrike gre notri za prevožen kilometer, ne se fokusirat na samo na ekran.
To kar Tesla kaže na svojih zaslonih je ena velika debela laž. Navsezadnje gre za mojstre potvarjanja podatkov. Od prtljažnega prostora (Tesla Y naj bi imela 160L več od Passata pa ni junaka, ki bi v MY spravil več kot v Passata, celo obratno) do deklarirane porabe.
Tesle v resnici niso varčnejše od drugi EV v povprečju, navsezadnje nimajo niti ene tehnološke prednosti več, ki bi to omogočala. Baterije so od CATL, driving units so enke kot pri BYD (verjetno za njih dela BYD)... Na koncu je tukaj še fizika in ena stvar, ki ji pravimo stanje tehnike. Na žalost ali na srečo so dandanes vsi proizvajalci zelo blizu en drugemu.
To kar Tesla kaže na svojih zaslonih je ena velika debela laž. Navsezadnje gre za mojstre potvarjanja podatkov. Od prtljažnega prostora (Tesla Y naj bi imela 160L več od Passata pa ni junaka, ki bi v MY spravil več kot v Passata, celo obratno) do deklarirane porabe.
Tesle v resnici niso varčnejše od drugi EV v povprečju, navsezadnje nimajo niti ene tehnološke prednosti več, ki bi to omogočala. Baterije so od CATL, driving units so enke kot pri BYD (verjetno za njih dela BYD)... Na koncu je tukaj še fizika in ena stvar, ki ji pravimo stanje tehnike. Na žalost ali na srečo so dandanes vsi proizvajalci zelo blizu en drugemu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sejalecx ()
Sc0ut ::
Vprašaj se od kje korejci dobijo kjučne surovine za izdelavo baterije...
Sedaj pa kurimo arabsko nafto.
Tvoj point?
Bolj greš nazaj po verigi, manj je dodane vrednosti.
Bolje uvažat surovine kot pa 100% narejene izdelke.
Matr si trd v glavo.
Idealno bi bilo bilo da se nehamo delat bolj papeske od papeza in tudi sami kaj rudarimo, sam kaj ko povsod raste kaka edinstvena rožica ali leta edinstven metulj.
Še tisto, kar imamo (in imamo enega izmed najboljših in najučinkovitejših obratov na svetu) zapiramo in ugašamo, ker se ne izplača zaradi predrage elektrike. Konkretno Talum.
In potreb po aluminiju je vedno več. Mi (EU) pa bomo odvisni od uvoza iz Azije.
Sami smo si krivi z dragimi energenti. Drugje se ne gredo takih bedarij.
Kaj se zgodi če firma ne kupuje več emisijskih kuponov?
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850
hojnikb ::
mehatronik12 je izjavil:
ADAC testi so isti za vsa vozila že desetletja.
- Vsi imajo enake pogoje, kak si lahko še bolj natnačne res nevem
Kot ti je napisal je Ioniq 6 bistveno bolj varčen kot vse tesle
Ioniq 5 pa kljub škatlasti obliki pri porabi 18,2kW/h tudi dokaj varčen, in bistveno bolj varčen kot Tesla Y (21,2kW/h).
Tesla 3 je z 17,2kW/h seveda tudi zelo varčna, ne pa najbolj!
Razlika med Bjornovimi testi in ADAC:
- Nekje se avti testirajo tudi pri 130km/h (ADAC)
- Nekje so vedno isti pogoji(ADAC)
- Bjorn pač gre na cesto, ko dobi avto in vozi po AC 110km/h. En dan je 4¨C en dan 25¨C, en dan je gužva en dan delo na cesti, itd....
Sj ne da je adac znan po skadalih prirejanja podatkov, sploh ne... Čudi me sam, da nemska firma se bolj ne navija za svoje nemske polizdelke..
Fanta, čas je da odrasteta. Poglejta koliko elektrike gre notri za prevožen kilometer, ne se fokusirat na samo na ekran.
To kar Tesla kaže na svojih zaslonih je ena velika debela laž. Navsezadnje gre za mojstre potvarjanja podatkov. Od prtljažnega prostora (Tesla Y naj bi imela 160L več od Passata pa ni junaka, ki bi v MY spravil več kot v Passata, celo obratno) do deklarirane porabe.
Tesle v resnici niso varčnejše od drugi EV v povprečju, navsezadnje nimajo niti ene tehnološke prednosti več, ki bi to omogočala. Baterije so od CATL, driving units so enke kot pri BYD (verjetno za njih dela BYD)... Na koncu je tukaj še fizika in ena stvar, ki ji pravimo stanje tehnike. Na žalost ali na srečo so dandanes vsi proizvajalci zelo blizu en drugemu.
lol NOPE.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
mehatronik12 ::
Imaš kakšen vir , kje je ADAC bil usumljen prirejanje rezultatov ADAC testov. Al to pač tak malo napamet. (to da so goljufali pri glasovanju , nima s tem najmanjše veze...)
Pa začuda je zelo malo nemcev med top varčnimi avti, če prirejajo rezultate bi se lahko malo bolj potrudili ;).
==> Ali jim po tvoje korejci plačujejo za potvarjanje rezultatov :D
Kot je že en "sejalecx" napisal, to kar piše na monitorju je brezpredmetno.
==> Važno koliko energije napolniš po vožnji
==> Koliko poti dejansko narediš ob normalni vožnji
==> Po mojem, bi morali biti testi narejeni tako, da bi bil doseg določen od 100% do 20% baterije. Ker ni ga junaka, ki na poti na daljši dopust vozi do 1% baterije....
Večini še kr ni jasno , da če se nekdo vozi po AC med 130-140 km/h (za mene je to normalno), nekdo pa 100-110 km/h ne moreš tega primerjat!
Jaz vozim KIA EV6 in vozim počasneje kot prej s Octavijo, AC sem znižal iz 150km/h na 130km/h, itd...
Ker se mi preprosto neda toliko čakat na polnilnicah, pa ima ta Kia enega od najhitrejših polnjen nasploh...
In ni ga električnega avta ki pri vožnji 130-140 km/h ima porabo 15kW/h!
==> To je pač dejstvo
Pa začuda je zelo malo nemcev med top varčnimi avti, če prirejajo rezultate bi se lahko malo bolj potrudili ;).
==> Ali jim po tvoje korejci plačujejo za potvarjanje rezultatov :D
Kot je že en "sejalecx" napisal, to kar piše na monitorju je brezpredmetno.
==> Važno koliko energije napolniš po vožnji
==> Koliko poti dejansko narediš ob normalni vožnji
==> Po mojem, bi morali biti testi narejeni tako, da bi bil doseg določen od 100% do 20% baterije. Ker ni ga junaka, ki na poti na daljši dopust vozi do 1% baterije....
Večini še kr ni jasno , da če se nekdo vozi po AC med 130-140 km/h (za mene je to normalno), nekdo pa 100-110 km/h ne moreš tega primerjat!
Jaz vozim KIA EV6 in vozim počasneje kot prej s Octavijo, AC sem znižal iz 150km/h na 130km/h, itd...
Ker se mi preprosto neda toliko čakat na polnilnicah, pa ima ta Kia enega od najhitrejših polnjen nasploh...
In ni ga električnega avta ki pri vožnji 130-140 km/h ima porabo 15kW/h!
==> To je pač dejstvo
eriCartman ::
jst mam enga električnga jajčka malega za 4 osebe, vozim se večino po mestu in bližnji okolici pa imam (po števcu) porabo pod 11kW/h, cca 10,5
Koliko so kaj vaše najnižje porabe pri počasnih, umirjenih vožnjah?
Koliko so kaj vaše najnižje porabe pri počasnih, umirjenih vožnjah?
Utk ::
to da so goljufali pri glasovanju , nima s tem najmanjše veze.
Kako to misliš, da nima veze?
Sicer so tudi priznali, da so med losovim testom dacie imeli prazno gumo, da je vse skupaj zgledlo malo bolj dramatično. Tu sicer piše, da so bile gume zanič, ampak takrat se je dalo prebrat tudi, da so bile bistveno premalo napumpane. Kar pomeni, da je bilo to narejeno namenoma.
https://www.motorward.com/2014/03/moose...
Še tu so malo zavajali:
https://www.focus.de/auto/news/das-erge...
Enemu drugemu kitajcu so pa menda celo malo porezali A stebriček ko so delali crash test, ampak tega zdaj ne bom našel na internetih. Ker se je na vseh drugih crash testih obnašal drugače kot na ADAC-u.
RedDrake ::
Ce mene vprasas, pr teslinem testu adaca nekaj mocno smrdi, moja kaze takole, relacija je 200km dnevno 40% regionalka 60 avtocesta:
https://ibb.co/s9YqGH3
Moja tašča ima tudi porabo na 7,7 na 1.6 TDI seat leonu, medtem ko ima sosed na dolenjskem na 1.6 TDI golfu istega letnika porabo 4,9.
Eden laže/goljufa!!!111Uno
Gregor P ::
Jaz sem tudi sam videl pri hibridih, sem sicer porabil manj kot pri primerljivim bencinarju za kakšen 1,5 l razlike, ampak še vedno okoli 6,5 l ker pač nisem vozil "hibridno". Drug voznik istega avta pa ima vedno pod 5 l povprečja. Torej v mojem primeru je samo razlika v stilu vožnje.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Če daš tempomat na 130, je težko razlika v stilu vožnje.
ADAC je vzel performance, še to vprašanje s katerimi feltnami. Model Y LR ima 15% večji doseg z enako baterijo od performance, kar pomeni približno tolk nižjo porabo.
ADAC je vzel performance, še to vprašanje s katerimi feltnami. Model Y LR ima 15% večji doseg z enako baterijo od performance, kar pomeni približno tolk nižjo porabo.
grimmir3 ::
Jaz vozim svojo Y kot prej dizla, pa imam porabo kot model 3 na ADAC testu.
Zakaj bi šparal če je "gorivo" zastonj. Kilometrov pa spet ne delam tako veliko na leto.
Zakaj bi šparal če je "gorivo" zastonj. Kilometrov pa spet ne delam tako veliko na leto.
teslam2 ::
Ce mene vprasas, pr teslinem testu adaca nekaj mocno smrdi, moja kaze takole, relacija je 200km dnevno 40% regionalka 60 avtocesta:
https://ibb.co/s9YqGH3
Moja tašča ima tudi porabo na 7,7 na 1.6 TDI seat leonu, medtem ko ima sosed na dolenjskem na 1.6 TDI golfu istega letnika porabo 4,9.
Eden laže/goljufa!!!111Uno
pokaz njuno average porabo po 50000km, ne pa ko se teta 2x na mesec pele do lildla pa nazaj 6km, sosed se fura pa v ljubljano na šiht.
giovani33 ::
Meni računalnik na Y kaže porabo 16kWh/100km po 20.000 kilometrih. Vozim hitro, ker je zabavno imeti 500 konjev. Najraje prehitevam in trolam kmetavzarje v VAG traktorjih.
RedDrake ::
pokaz njuno average porabo po 50000km, ne pa ko se teta 2x na mesec pele do lildla pa nazaj 6km, sosed se fura pa v ljubljano na šiht.
Tašča ma 300kkm+ in to je povprečje.
Sosed ima 150kkm+ in to je povprečje.
Tašča se takorekoč dnevno fura v IT čez gorske prelaze (600 višinske) oziroma na svojo gorsko kmetijo (700 višinske).
Sosed je na kuča-posao ritmu po ravnem na krškem polju ekslukzivno po regionalkah (ergo 50-90km/h).
Zato je neumnost trditi da ker tvoji anekdotalni podatki ne ustrezajo nekim drugim anekdotalnim podatkom, da oni drugi lažejo.
Oni drugi (ADAC v tem primeru) so pač naredili test z enakimi pogoji za vse. Vidi se relativna razlika med vozili, absolutne številke pa komot odstopajo +-30% (ali celo več) glede na vožnjo nekega Nika ali Tine.
hojnikb ::
mehatronik12 je izjavil:
Imaš kakšen vir , kje je ADAC bil usumljen prirejanje rezultatov ADAC testov. Al to pač tak malo napamet. (to da so goljufali pri glasovanju , nima s tem najmanjše veze...)
Pa začuda je zelo malo nemcev med top varčnimi avti, če prirejajo rezultate bi se lahko malo bolj potrudili ;).
==> Ali jim po tvoje korejci plačujejo za potvarjanje rezultatov :D
Kot je že en "sejalecx" napisal, to kar piše na monitorju je brezpredmetno.
==> Važno koliko energije napolniš po vožnji
==> Koliko poti dejansko narediš ob normalni vožnji
==> Po mojem, bi morali biti testi narejeni tako, da bi bil doseg določen od 100% do 20% baterije. Ker ni ga junaka, ki na poti na daljši dopust vozi do 1% baterije....
Večini še kr ni jasno , da če se nekdo vozi po AC med 130-140 km/h (za mene je to normalno), nekdo pa 100-110 km/h ne moreš tega primerjat!
Jaz vozim KIA EV6 in vozim počasneje kot prej s Octavijo, AC sem znižal iz 150km/h na 130km/h, itd...
Ker se mi preprosto neda toliko čakat na polnilnicah, pa ima ta Kia enega od najhitrejših polnjen nasploh...
In ni ga električnega avta ki pri vožnji 130-140 km/h ima porabo 15kW/h!
==> To je pač dejstvo
https://www.goodcarbadcar.net/german-au...
#brezpodpisa
KobayashiM ::
Hojnik, si ti nepismen, ne razumeš angleško ali zgolj trolaš?
Mehatronik te je namreč vprašal tole:
"Imaš kakšen vir , kje je ADAC bil usumljen prirejanje rezultatov ADAC testov. Al to pač tak malo napamet. (to da so goljufali pri glasovanju , nima s tem najmanjše veze...)"
Mehatronik te je namreč vprašal tole:
"Imaš kakšen vir , kje je ADAC bil usumljen prirejanje rezultatov ADAC testov. Al to pač tak malo napamet. (to da so goljufali pri glasovanju , nima s tem najmanjše veze...)"
Kalibri ::
Toliko if stavkov, kot jih imajo električni avtomobili, še windows nima.
Dokler bo toliko if else exit stavkov, bo dizel še najprej zakon, tudi če bo hojnik imel s tem probleme. Trza na dizel dizel dizel dizel dizel....
Edino opjevani inženir zna prikazati neobstoječ idealen scenarij.
Kdo pa misliš, da krmili dizle, bencinarji?
Ni bilo o krmiljenju, temveč o vožnji...
deco16 ::
Pa večina še vedno windowse uporablja :D
If je samo v glavi, ni pa treba da se koga prepriča. Po svoji vesti ;)
If je samo v glavi, ni pa treba da se koga prepriča. Po svoji vesti ;)
hojnikb ::
KobayashiM je izjavil:
Hojnik, si ti nepismen, ne razumeš angleško ali zgolj trolaš?
Mehatronik te je namreč vprašal tole:
"Imaš kakšen vir , kje je ADAC bil usumljen prirejanje rezultatov ADAC testov. Al to pač tak malo napamet. (to da so goljufali pri glasovanju , nima s tem najmanjše veze...)"
No sure if stupid or stupid
#brezpodpisa
redtech ::
Meni računalnik na Y kaže porabo 16kWh/100km po 20.000 kilometrih. Vozim hitro, ker je zabavno imeti 500 konjev. Najraje prehitevam in trolam kmetavzarje v VAG traktorjih.
V sezoni je zabavna vrsta na polnilnici Brdo... do živalskega vrta. Ko se vozim na morje in nazaj čez SLO, nobena Tesla ne gre več kot 130.