» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1152 / 1171
»»

Gregor P ::

Dejstvo je, da je Clio naša realnost v Sloveniji, matematika to potrjuje 8-)

Clio junija spet številka 1 v Sloveniji



Tretjina manj električnih vozil
Junija je bilo prvič registriranih 226 elektrificiranih osebnih vozil, kar je manj kot četrtina toliko kot junija lani. Od tega je bilo prodanih 225 popolnoma električnih vozil ter en priključni hibrid.

V prvih šestih mesecih letos se je število novih registracij elektrificiranih vozil glede na enako obdobje lani zmanjšalo za slabo polovico na 4630. Število popolnoma električnih vozil se je zmanjšalo za nekaj manj kot tretjino na 1649, število priključnih hibridov za skoraj desetino na 580, število hibridov za slabo tretjino na 1319, število blagih hibridov pa za polovico na 1082.
Najbolj prodajana električna vozila so Teslina modela Y in 3, cupra born, hyundai kona in Volkswagnov model ID.7.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Kalavala ::

Utk je izjavil:

Če bojo potegnli več kablov in transformatorjev, bo več porabljene elektrike in več plačane omrežnine. Je to previsoka matematika zate?


LOL, se bo samo plačalo a ne. Tako kot so se že sedaj vsem porabnikom splačale sončne elektrarne, pa subvencije. Zelena agenda v novi preobleki. Primite se za denarnice.

kow ::

Gregor P je izjavil:

Dejstvo je, da je Clio naša realnost v Sloveniji, matematika to potrjuje 8-)


Ne vem zakaj ti je tako zabavno, da smo v Sloveniji tako revni. :)
Se pa v Sloveniji proda vse manj avtov: vse lazje je uvoziti par let star avto iz Nemcije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Gregor P ::

Ne vem, zakaj je tebi tako zabavno, da naj bi meni bilo zabavno, da smo v Sloveniji tako revni:D

Ali pa če vrnemo nazaj na dejstva ;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Dvomim, da smo naenkrat bolj revni. Morda samo kupi zdaj avto tist, ki ga RES rabi, ne pa kar tako za hec. Velik del tistih z nekim normalnim denarjem pa morda čaka, da vidi kam se bo obrnilo. Ljudem, ki kupujejo nove avte, ponavadi ni taka sila menjat avto. Par let gor ali dol v resnici nič ne pomeni.

Da se v glavnem kupuje neke poceni avte pa morda kaže na to, da so rabljeni tako dragi in zanič, da ljudje pač raje vzamejo novo, tudi če malo manjše.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

BigWhale ::

Kalavala je izjavil:

Aha, zopet naj vas financiramo vsi porabniki...


Tako se gradijo prakticno VSA omrezja po drzavi. Elektricno, cestno, avtocestno, vodovodno, zeleznisko, ...

VSE se tako gradi, ce bi se gledalo samo skozi to, kdo bo dal denar za kateri kos infrastrukture, bi bila asfaltirana Ljubljana, pa Maribor na desnem bregu. Ostali bi se pa vozili po blatnih kolovozih.

Kalavala ::

BigWhale je izjavil:

Kalavala je izjavil:

Aha, zopet naj vas financiramo vsi porabniki...


Tako se gradijo prakticno VSA omrezja po drzavi. Elektricno, cestno, avtocestno, vodovodno, zeleznisko, ...

VSE se tako gradi, ce bi se gledalo samo skozi to, kdo bo dal denar za kateri kos infrastrukture, bi bila asfaltirana Ljubljana, pa Maribor na desnem bregu. Ostali bi se pa vozili po blatnih kolovozih.


Niti približno. Je malo razlike, če potrebe izrazite manjšine (električni avtomobili) financiramo vsi ki porabljamo elektriko. Ceste v ogromni večini skozi trošarine na gorivo financiramo tisti ki jih uporabljamo.

kow ::

Jaz se prakticno ne vozim. Kaj veliko tudi ne kupujem. Prosim, ce mi nakazes denar, ki si mi ga ukradel. Hvala!

Uposteval nisi namrec, strosek parkirisc, onesnazenega zraka itd. Vse to ti placujem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Kalavala je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Kalavala je izjavil:

Aha, zopet naj vas financiramo vsi porabniki...


Tako se gradijo prakticno VSA omrezja po drzavi. Elektricno, cestno, avtocestno, vodovodno, zeleznisko, ...

VSE se tako gradi, ce bi se gledalo samo skozi to, kdo bo dal denar za kateri kos infrastrukture, bi bila asfaltirana Ljubljana, pa Maribor na desnem bregu. Ostali bi se pa vozili po blatnih kolovozih.


Niti približno. Je malo razlike, če potrebe izrazite manjšine (električni avtomobili) financiramo vsi ki porabljamo elektriko. Ceste v ogromni večini skozi trošarine na gorivo financiramo tisti ki jih uporabljamo.

To je isto kot da bi rekel, da ti financiraš gorivo nekomu, ker je Petrol postavil še eno črpalko.

BigWhale ::

Kalavala je izjavil:


Niti približno. Je malo razlike, če potrebe izrazite manjšine (električni avtomobili) financiramo vsi ki porabljamo elektriko. Ceste v ogromni večini skozi trošarine na gorivo financiramo tisti ki jih uporabljamo.


Vsi financiramo VSE ceste. Tudi tiste, ki jih uporablja samo mansina. Tako kot vsi financiramo zeleznico in elektricno omrezje. Stvar je popolnoma enaka, samo ti se delas, da ni.

Kalavala ::

BigWhale je izjavil:

Kalavala je izjavil:


Niti približno. Je malo razlike, če potrebe izrazite manjšine (električni avtomobili) financiramo vsi ki porabljamo elektriko. Ceste v ogromni večini skozi trošarine na gorivo financiramo tisti ki jih uporabljamo.


Vsi financiramo VSE ceste. Tudi tiste, ki jih uporablja samo mansina. Tako kot vsi financiramo zeleznico in elektricno omrezje. Stvar je popolnoma enaka, samo ti se delas, da ni.


Ti naj narišem? EV pričakujete da vam financiramo infrastrukturo v 99% tisti, ki ev sploh ne uporabljamo porabljamo pa elektriko. Ceste pa v 99% financiramo tisti, ki ceste uporabljamo. Vozniki ev še te ne financirate. Kdo se tukaj spreneveda....

pegasus ::

Kako pa si sicer predstavljaš prehod iz javne infrastrukture A na javno infrastrukturo B? Da se ne zgodi nikoli? Ali pa da opcijo B uporabljajo samo na privat?

Kalavala ::

Da se ne zgodi nikoli. Je čedalje več dokazov da so baterijski avtomobili slepo črevo...

pegasus ::

Mhm, se mi je zdelo.

Jebomir ::

Kalavala je izjavil:

Da se ne zgodi nikoli. Je čedalje več dokazov da so baterijski avtomobili slepo črevo...

To vedo vsi, ki so že dobli banano na to temo.
Kmalu jo boš še ti, najverjetneje tudi jaz.

pegasus ::

Edina stalnica na tem svetu je sprememba. Razen če verjameš cerkveni interpretaciji biblije ;)

Kalavala ::

Seveda, ICe avtomobili se bodo prej ali slej poslovili. Je pa vprašanje ali že v tvojem življenju, neglede koliko si star. Baterijski se bodo pa poslovili v kratkem.

pegasus ::

Ej to bi bilo super. S čim predlagaš, da bi jih nadomestili?

J.McLane ::

Kot neki razvajeni otroci, bog ne daj stopiti ven iz cone udobja, ki ga danes ponuja nafta, kaj me briga vse ostalo, važno da je meni fino.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Kalavala ::

pegasus je izjavil:

Ej to bi bilo super. S čim predlagaš, da bi jih nadomestili?


O tem bodo razmišljali moji otroci ali pa celo vnuki. Je pa že praktično očitno vsem, razen zeleni mafiji in pa parim zaslepljencem, da to ne bodo današnji baterijski avtomobili.

BigWhale ::

Kalavala je izjavil:

Ti naj narišem? EV pričakujete da vam financiramo infrastrukturo v 99% tisti, ki ev sploh ne uporabljamo porabljamo pa elektriko. Ceste pa v 99% financiramo tisti, ki ceste uporabljamo. Vozniki ev še te ne financirate. Kdo se tukaj spreneveda....


Cesto v tvojo vukojebino sem tudi jaz financiral. Tudi tvojo nafto jaz subvencioniram.

Elektricno infrastrukturo uporabljamo vsi in jo vsi financiramo. Financiramo jo ze desetletja, pa v bistvu zelo malo dobimo zato. Zdaj nekaterim celo prepovedujejo priklope vecjih porabnikov, ker omrezje ne bo zdrzalo. Sodobno in zmogljivo elektricno omrezje je nekaj kar vsi potrebujemo.

Gregor P ::

pegasus je izjavil:

Edina stalnica na tem svetu je sprememba. Razen če verjameš cerkveni interpretaciji biblije ;)

Le da se gremo to "spremembo" sedaj že v drugo;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

Kalavala je izjavil:

Je pa že praktično očitno vsem, razen zeleni mafiji in pa parim zaslepljencem, da to ne bodo današnji baterijski avtomobili.


To je ocitno samo tistim, ki so poroceni z nafto in njihovim lobijem. Ocitno jim je pa zato, ker se bojijo za svoj profit. Za vse ostalo jim ji pa vseeno. Ce bi bilo po njihovo, bi se vedno dodajali svinec v bencin.

Kalavala ::

BigWhale je izjavil:

Kalavala je izjavil:

Ti naj narišem? EV pričakujete da vam financiramo infrastrukturo v 99% tisti, ki ev sploh ne uporabljamo porabljamo pa elektriko. Ceste pa v 99% financiramo tisti, ki ceste uporabljamo. Vozniki ev še te ne financirate. Kdo se tukaj spreneveda....


Cesto v tvojo vukojebino sem tudi jaz financiral. Tudi tvojo nafto jaz subvencioniram.

Elektricno infrastrukturo uporabljamo vsi in jo vsi financiramo. Financiramo jo ze desetletja, pa v bistvu zelo malo dobimo zato. Zdaj nekaterim celo prepovedujejo priklope vecjih porabnikov, ker omrezje ne bo zdrzalo. Sodobno in zmogljivo elektricno omrezje je nekaj kar vsi potrebujemo.


V mojo vukojebino se ti pa lahko pelješ in se tudi mogoče boš (sicer lokalne ceste financirajo občine, ampak naj ti bo). Tale debata pa se je začela pod premiso, da naj vsi financiramo 2km kabla do vaših polnilnic. Tega pa jaz popolnoma nič ne uporabljam.

Aja, pa debilizme kako davkoplačevalci subvencioniramo nafto si lahko prodajate pa zgolj v svojem zelenem krogu...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kalavala ()

BigWhale ::

Kalavala je izjavil:

Tale debata pa se je začela pod premiso, da naj vsi financiramo 2km kabla do vaših polnilnic. Tega pa jaz popolnoma nič ne uporabljam.


Jaz pa tvojega kabla ne uporabljam, pa sem ga vseeno financiral.

Kdo pa mislis da financira vse tiste milijarde, ki gredo naftni industriji?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Kalavala ::

BigWhale je izjavil:

Kalavala je izjavil:

Tale debata pa se je začela pod premiso, da naj vsi financiramo 2km kabla do vaših polnilnic. Tega pa jaz popolnoma nič ne uporabljam.


Jaz pa tvojega kabla ne uporabljam, pa sem ga vseeno financiral.


Kako hudiča si pa ti moj kabel financiral? Ne, z omrežnino ga nisi. Prvi priklop sem sam prekleto drago plačal.

BigWhale je izjavil:

Kalavala je izjavil:

Tale debata pa se je začela pod premiso, da naj vsi financiramo 2km kabla do vaših polnilnic. Tega pa jaz popolnoma nič ne uporabljam.


Jaz pa tvojega kabla ne uporabljam, pa sem ga vseeno financiral.

Kdo pa mislis da financira vse tiste milijarde, ki gredo naftni industriji?


Slovenski davkoplačevalci prav nič. Kar v Sloveniji plačamo je cena nafte, ki jo porabimo. Zraven pa plačamo še enkrat toliko za trošarino in davke, da se lahko država preserava in tudi vam Evjevcem tala subvencije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kalavala ()

kow ::

Placamo strateske rezerve. Pa dodatne kapacitete zeleznice itd. Vse to se sesteva in placujemo vsak mesec. Placujemo tudi zemljisca, na katerem stojijo pumpe. Imajo namrec alternativno rabo. Placujemo tudi nekoga, ki na 2 tedna pozegna spremembo cen goriv.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Kalavala ::

In to so vse tiste milijarde ki gredo naftni industriji? Pa zemljišča plačajo kar trgovci. Pa ne bit smešen no...

kow ::

Dober, da si me spomnil. Preplacujemo se hrano in pijaco ipd. Da ti subvencioniramo bencin. Pa WCji so tudi noro dragi. Glavno, da je bencin "poceni".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Kalavala ::

kow je izjavil:

Dober, da si me spomnil. Preplacujemo se hrano in pijaco ipd. Da ti subvencioniramo bencin.


Kako pa to delate? Ti veš kaj je subvencija? Cena hrane in pijače seveda vključuje tudi ceno transporta, traktorjev itd če si na to mislil. Ampak to seveda ni nobena subvencija naftni industriji. Smešni ste. s takšnimi bedarijami se mi res ne da več. Sam bo zdej še ne z medicinskimi stroški zaradi onesnaženja uletel in bo to tudi subvencija naftni industriji. Over and out.

kow ::

Lej, take butle kot si ti - je potrebno pregnati iz teme cimprej. Pa ne vrni se.

Kalavala ::

;) ko zmanjka argumentov. Lepo se imejte. Mi je pa nedoumljivo da nekdo uživa v temi s samimi somišljeniki. Ampak vsakomur svoje.

kow ::

Argument je bil zelo enostaven, samo ga ti nisi sposoben razumeti. V sodobni ekonomiji si stroske porazdelimo, ceprav nismo ekvivalentni potrosniki. Tudi, ce odmislimo elektricne kable, baterije, transformatorje. Konceptualno se popolnoma nic ne spremeni, ti pa se delas neumnega/trolas. Zbogom!

BigWhale ::

Kalavala je izjavil:

Kako pa to delate? Ti veš kaj je subvencija?


Problem je, da ti ne ves kaj je subvencija. :) Ni subvencija samo to kar ti dejansko vidis nekje na racunu.

Na koncu dneva gredo vsi davki v eno vreco (ceprav se ti zdi, da mogoce ne gredo) iz katere se jemlje in se daje vsepovprek. Ker smo v EU nam nekaj celo "senka" tudi EU. Se sreca, da se Francozi ne derejo, da nimajo nic od kolesarske steze v Spodnjem Dupleku.

Na koncu dneva pa itak boli samo fovsija. Fovsija, ker je sosed dobil subvencijo za avto, pa fovsija, ker je Petrol postavil polnilnico na kateri pise, da jo je sofinancirala EU.

Za tiste stotine milijard subvencilj, ki jih drzave EU dajo za subvencije za nafto se bomo pa pretvarjali, da ne obstajajo. Ja, stotine milijard letno. Ne hecam se.

Kalavala ::

Če se ne hecaš jih še naštej. Kaj ti meniš da spada pod stotine milijard subvencij za nafto, ki jih plačajo slovenski davkoplačevalci?

BigWhale ::

Gregor P ::

BigWhale je izjavil:


Na koncu dneva gredo vsi davki v eno vreco (ceprav se ti zdi, da mogoce ne gredo) iz katere se jemlje in se daje vsepovprek. Ker smo v EU nam nekaj celo "senka" tudi EU.
Sam sicer argumentiram iz drugega zornega kota in sicer od kje nam cca. 2 milijardi letno na 10 milijard podlage*, da bomo omogočili vso to infrastrukturo? Morda je tu vprašanje na mestu, koliko milijard letno pridobi Slovenija, če sčasoma (ker pač ne gre takoj čez noč, se razume) ukine vse te naftne&Co subvencije v prid "zelenemu prehodu"?


* ker Norveška z 2x več prebivalci financira 4 milijarde letno na 20 milijard podlage.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Okapi ::

BigWhale je izjavil:

Na, prebiraj.

https://www.iea.org/commentaries/the-gl...
https://www.oecd.org/en/topics/fossil-f...


Sem prebral in nikjer nobenega konkretnega podatka, kje točno in kako država (EU) subvencionira nafto. Če v Venezueli ali Libiji prodajajo bencin pod tržno ceno, nas tu ne zanima. Premog je druga stvar (pa še v tem primeru so subvencije v bistvu zato, da je elektrika cenejša). Poleg tega, davčne olajšave niso subvencija. Če za kurilno olje plačaš manj davka, kot za dizel, to ni subvencija za nafto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Kalavala ::

BigWhale je izjavil:

Na, prebiraj.

https://www.iea.org/commentaries/the-gl...
https://www.oecd.org/en/topics/fossil-f...


;)), bi pa več intelektualnega napora pričakoval od tebe. Vse kar naj bi, pa ni, plačal slo davkoplačevalec kot "subvencijo" zaradi uvedenih reguliranih cen goriva je bil zahtevek Petrola za 51milijonov (naj bi to bila razlika med regulirano ceno in prodajno ceno). Zahtevek je vlada zavrnila in ni plačala. Je pa država samo v prvi polovici letošnjega leta pokasirala 780 milijonov na račun trošarin...

P.s.: daj mi še enkrat povej koliko je plačal slovenski davkoplačevalec subvencij naftni industriji.

pegasus ::

https://www.eea.europa.eu/en/analysis/i... ... v 2022 je Slo sponzorirala naftarje s prek 200M eur.

jernejl ::

pegasus je izjavil:

https://www.eea.europa.eu/en/analysis/i... ... v 2022 je Slo sponzorirala naftarje s prek 200M eur.

Ali lahko morda bolj natančno navedeš, za kakšen namen in komu so te subvencije šle?
Jaz se kot lastnik/uporabnik ICE avtomobila ne spomnim, da bi kdaj prejel kakšno subvencijo.
Vem le to, da pri vsakem litru goriva plačam precej trošarin in davkov (DDV).
Hvala.

Okapi ::

Mene tudi zanima, kdo točno je tisti, ki dobi subvencijo za nafto/bencin, koliko in zakaj?

Zakaj nihče ne uspe najti povezave do takega konkretnega podatka? Samo neke pavšalne ocene o milijonih za fosilna goriva. V katerih recimo subvencije za premogovnike iz socialnega ukrepa (da službe ne izgubi 1000+ delavcev) preimenujejo v subvencijo za fosilna goriva. In kjer imajo verjetno tudi manj davka za kurilno olje v primerjavi z dizlom za subvencijo, čeprav je samo davčna olajšava.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Kalavala ::

pegasus je izjavil:

https://www.eea.europa.eu/en/analysis/i... ... v 2022 je Slo sponzorirala naftarje s prek 200M eur.


Tudi če je tale pravljična številka (kdo je konkretno dobil teh 200mil bi nam pa res že lahko povedali) resnična je država še vedno cca 1.3 milijarde vsako leto v plusu. Cca 1.5 milijarde pobere trošarin od pogonskih goriv vsako leto.

Akrobacije tegale zgoraj smeškota pa ne mislim komentirat ;)))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kalavala ()

Utk ::

Če bi pol teh trošarin dali v omrežje in polnjenje, bi v 20 letih zlahka, ampak res zlahka, šli komplet na elektriko. Ampak treba se enkrat lotit.

nejc_nejc ::

Utk je izjavil:

Če bi pol teh trošarin dali v omrežje in polnjenje, bi v 20 letih zlahka, ampak res zlahka, šli komplet na elektriko. Ampak treba se enkrat lotit.


po čim bo kruh pa mlek, pa avtobusna karat za mularijo itd....

damirez ::

Jest bi imel električen avto, sam živim v bloku. A je to smiselno potem?

kow ::

damirez je izjavil:

Jest bi imel električen avto, sam živim v bloku. A je to smiselno potem?


Ne.

hruske ::

Kalavala je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Kalavala je izjavil:

Aha, zopet naj vas financiramo vsi porabniki...


Tako se gradijo prakticno VSA omrezja po drzavi. Elektricno, cestno, avtocestno, vodovodno, zeleznisko, ...

VSE se tako gradi, ce bi se gledalo samo skozi to, kdo bo dal denar za kateri kos infrastrukture, bi bila asfaltirana Ljubljana, pa Maribor na desnem bregu. Ostali bi se pa vozili po blatnih kolovozih.


Niti približno. Je malo razlike, če potrebe izrazite manjšine (električni avtomobili) financiramo vsi ki porabljamo elektriko. Ceste v ogromni večini skozi trošarine na gorivo financiramo tisti ki jih uporabljamo.


Zakaj električne avtomobile ločuješ od fosilnih? To ločevanje nima podlage, ker je storitev, ki jo nudita obe tehnologiji, povsem enaka - osebna mobilnost. Razlika je samo v tem, da imajo EV v primerjavi z ICE manj slabih stranskih učinkov. In če ločuješ to dvoje, zakaj ne ločuješ ICE na fosilni plin?

Ideja, da trošarine kar samodejno pokrivajo gradnjo in vzdrževanje cest, je iluzija. To, da dobimo znaten znesek iz naslova trošarin na energente še ne pomeni, da je ta znesek namenski in rezerviran za ceste. Ni. Pade v državno malho, potem pa se od tam deli kakor pravijo zakoni in sprejeti investicijski plani. In če na neki točki znatno zraste cena nafte, lahko država zniža trošarino in drži ceno nafte stabilno, ampak pobere tudi manj trošarin. Nikoli tudi ni problem uvesti novih kategorij trošarine na elektriko, ki bi upoštevale neke sorte priporočeno porabo na stanovalca in nameščene aparate, če se tako država odloči. Trošarine niso fizikalna omejitev, ampak dogovor, ki se lahko vedno spremeni.

Sicer pa občine zgradijo kar nekaj cest, čeprav ne vidijo neposredno trošarin. Občine so v okviru povprečnine in izračuna primerne porabe občine neposredno spodbujene, da imajo čim več cest in javnih poti na prebivalca občine. Na podlagi tega dobijo potem višjo primerno porabo in višji občinski proračun, ki je po definiciji skupna malha za vse.

Sprijaznit se bo treba: omrežja se skoraj vedno gradijo po sistemu vsi za vse, ker so dobrobiti omrežij znatno večje, kolikor je več članov omrežja pokritih.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hruske ()

BigWhale ::

Okapi je izjavil:

Poleg tega, davčne olajšave niso subvencija. Če za kurilno olje plačaš manj davka, kot za dizel, to ni subvencija za nafto.


Subvencija ni samo to kar dobi nekdo nakazano na racun. Lahko je subvencija v obliko zmanjsanega placila necesa, tudi davka. Se vedno se ustvari nek primanjkljaj, ki ga pokrijejo vsi davkoplacevalci na tak ali drugacen nacin.

Na linkih, ki sem jih podal je bilo kar nekaj referenc in razlag, kako so prisli, do teh stevilk.

Dejstvo je, da naftna industrija in fosilna goriva na splosno dobivajo ogromno subvencij. Za te subvencije nihce niti ne trzne in se jih nikjer ne omenja, kaj sele, da bi ljudje kricali kako jih je treba vre po vrsti ukinit ...

Ko pa pridemo do elektricnih avtomobilov je pa zgodba povsem drugacna.

Kalavala ::

To je Dejstvo samo v tvoji glavi. Še zmeraj nisi uspel navesti koliko in komu v "naftni industriji" plača slovenski davkoplačevalec. Same floskule so te.
««
1152 / 1171
»»