» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1146 / 1171
»»

Unava1lable ::

Seveda je možno izvesti da funkcionira OK, ampak za splošno rabo so te rešitve in kasneje tudi vzdrževanje veliko predrage (že sami ležaji za večje dinamične obremenitve in na splošno neugodno uležajenje). Cenejše in predvsem zanesljivejše so izvedbe z vmesnimi reduktorji in tudi diferenciali, s tem da imaš celotno maso elektromotorjev na vzmetenem delu podvozja.

codeMonkey ::

pegasus je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Pri Pegasusu moras dati njegove komentraje vedno v pravi kontekst. On ima v mislih svojo Aptero. In tam dejansko IW ni napacen.
... Me pa v tem kontekstu zanima, kako se je dejansko v praksi obnesel Lordstown pickup. Tistih par, ki so jih naredili ...


Rivian s stirimi NW je sigurno boljsi (evo, pa sem se spomnil na se eno vozilo s strimi NW motorji). Tezka vozila so to in tudi obremenjena, ce gres na teren.

Zgodovina sprememb…

fikus_ ::

Unava1lable je izjavil:

Seveda je možno izvesti da funkcionira OK, ampak za splošno rabo so te rešitve in kasneje tudi vzdrževanje veliko predrage (že sami ležaji za večje dinamične obremenitve in na splošno neugodno uležajenje). Cenejše in predvsem zanesljivejše so izvedbe z vmesnimi reduktorji in tudi diferenciali, s tem da imaš celotno maso elektromotorjev na vzmetenem delu podvozja.


Ležaji se dajo primerno dimenzionirat in niso težava. Večja težava je tesnjenje IW.



To mora zdržati vodo, prah, pesek, .... in to vsaj nekaj 10kkm če ne že nekaj 100 kkm
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Unava1lable ::

Za dober denar se da vse dimenzionirat. Drugo pa je če so ljudje to pripravljeni plačati, sploh če obstaja cenejša bolj zanesljiva alternativa. Tudi tesnjenje se da primerno dimenzionirat za primeren denar.

MrStein ::

Utk je izjavil:


Nova škoda octavia recimo. Ima radar, ker ima avtomatsko zaviranje in tudi opozarja na prekratko razdaljo. Ima navaden tempomat, ki tudi pritisne na zavoro po klancu navzdol.

No no, to si nekaj zamešal. Tega pa ja ni.

(vsaj meni so tako pamet solili, ko sem omenil)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Utk ::

Sej še zdaj ne morem verjet, da je nekdo tako neumen, da gre to naredit, ne vklopi pa še radarskega tempomata.

Še bolj neumen je pa tist, ki to kupi.

MrStein ::

Je, ker imaš na trgu neskončno izbiro.
Če je ni,pa pač počakaš z nakupom tako dolgo, dokler ni.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

MisterM ::

MrStein je izjavil:

Utk je izjavil:


Nova škoda octavia recimo. Ima radar, ker ima avtomatsko zaviranje in tudi opozarja na prekratko razdaljo. Ima navaden tempomat, ki tudi pritisne na zavoro po klancu navzdol.

No no, to si nekaj zamešal. Tega pa ja ni.

(vsaj meni so tako pamet solili, ko sem omenil)


Imam službeni BMW 118i, letnik 2022. Ravno tako brez aktivnega tempomata, ki ni na voljo niti za doplačilo, čeprav ima radar in zavira v primeru premajhne razdalje.

Pri teh modelih se vidi že na volanu, da ni tistih dveh gumbov za nastavitev razdalje pri aktivnem tempomatu, so pa taki modeli iz serij 1, 2, 3 ter X1. Čemu so tako izpeljali mi ni jasno, je pa v ozadju gotovo kak varčevalni ukrep.

Utk ::

Je, ker imaš na trgu neskončno izbiro.

Neskončno ne, tolk pa že, da ne rabiš ravno sranja kupit.

fikus_ ::

Unava1lable je izjavil:

Za dober denar se da vse dimenzionirat. Drugo pa je če so ljudje to pripravljeni plačati, sploh če obstaja cenejša bolj zanesljiva alternativa. Tudi tesnjenje se da primerno dimenzionirat za primeren denar.


Glej, lahko razpredava in toretizirava,... dejstva govorijo, kaj je možno in kaj se dela. Mogoče bo pa nekdo rešil izzive IW motorjev ter uspel na trgu, sedaj tega še ni.

Npr. še en ki je že 15 let nazaj promoviral IW motorje:
https://www.proteanelectric.com/technol...

V serijski proizvodnji tega ne boš dobil.

PS firma je vmes propadla, menjala lastnike,.... ime ostaja.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

pegasus ::

Ja, protean je s svojim polizdelkom spravil IW tech precej na slab glas. In Elaphe se mora zdaj boriti s predsodki ...

fikus_ ::

Isti šmorn, oba delata IW. Če bi bil IW aktualen sedaj, bi ga videli v serijsk-em(-ih) EV.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

pegasus ::

Lahko bi ga že, a ni krivda IW tehnologije, da se še ni dobila priložnost izkazat (Lordstown, Lightyear).

fikus_ ::

Princip IW je OK, izvedba je problematična.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

codeMonkey ::

pegasus je izjavil:

Ja, protean je s svojim polizdelkom spravil IW tech precej na slab glas. In Elaphe se mora zdaj boriti s predsodki ...


Protean ima nekatere stvari dodelane. Bi rekel da noben ni se pri pravem izdelku, dokler se ga ne vidi na vozlih.

Hyundai se drugace igra nekaj s tem:


Zgodovina sprememb…

pegasus ::

fikus_ ::

En EV za testiranje, to ni serijska proizvodnja.

Takšnih ti jaz lahko linkam 10.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

pegasus ::

Kitajci imajo kul ideje: dobiš avto brez knofov, a so knofi na voljo kot opcijska oprema:

Pa da cene in dosega sploh ne omenjamo ;)

codeMonkey ::

Ta avto meni res dobro zgleda. Bi sel z veseljem na poskusno voznjo.

pegasus ::

Mal je še preveč oglat, ampak dizajni gredo počasi v pravo smer, da. Samo še eno kolo morajo preč dat ;)

codeMonkey ::

ni sans. premalo dobis za to kar zgubis

dronyx ::

Bistveno lažje je skopirat design nekega Porscheja, kot pa kvaliteto in zanesljivost Toyote. Kar se kvalitete in zanesljivosti tiče se ne bojim, da bi lahko Kitajci prav kmalu dosegli Japonce. Sem pa včeraj zasledil, da naj bi električni Renault 5 stal okrog 30.000 €. To je avto ranga BYD Seagull in to se mi zdi zelo drago. Ne razumem komu je tak avto potem sploh namenjen?

borisk ::

SU7 zgleda res dober za prvi poizkus v avto svetu, ima pa še vedno kisle trenutke, ampak če bodo šli po teslini poti, kjer spreminjajo in izboljšujejo avto tudi med proizvodnjo in ne samo ob faceliftu, mislim da bomo kmalu dobili res dober avto.
Ima pa res impresiven Cd, ob tem za zgleda kot običajn avto, ne solar chalenge kajla ali pa ultraligh kabina na kolesih ;)

kow ::

Zmes Tesle in Porscheja. Ampak ja, ok zgleda.

dronyx ::

kow je izjavil:

Zmes Tesle in Porscheja. Ampak ja, ok zgleda.


Tesla in Porsche ja...:))

pegasus ::

borisk je izjavil:

Ima pa res impresiven Cd,
There's room for improvement ;)

borisk ::

pagasus, ti pa tvoja aptera, glej tudi da ima izgled kot običajn avto, Lightyear 0 pride do 0,175 z pokrovi in kitovim repom...

dronyx, polovica nesreč na tistem vdeu je posledica objestnosti, ko so testirali tistih 400+kw. je pa v video omenjeno na koncu da je tisti njihov influencer ki je pregrel bremze v treh krogih na dirkališču zaradi nesreče na dirkališču moral popraviti avot na lastne stroške in da so deli poceni in dobavljivi, kljub temu da je avto šele na začetku proizvodnje. Glede na to kakšne polizdelke je dobavljala tesla na začetku, pa tudi kakšne EV je dobavljala "stara" avto-industrija, mislim da so kar dobro začeli, niso pa samo rožice, v EV industriji na kitajskem ni enostavno uspet.

kow ::

dronyx je izjavil:


Tesla in Porsche ja...:))


Govorim o designu ipd. Zaslon in software sta ocitna kopija Tesle. Ze barva mi takoj asociira Porsche.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

V prvih štirih mesecih so trgovci v Evropi prodali 4,4 milijona novih avtomobilov, kar je 6,5 odstotka več kot v enakem obdobju lani.

V mesecu aprilu je prodaja električnih avtomobilov v Evropi zrasla za dobrih 14 odstotkov, na letni ravni pa je prodaja letos za šest odstotkov višja kot v prvih štirih mesecih lani.

https://siol.net/avtomoto/novice/kaj-se...

Nobene apokalipse ni.
Razen za VW, ki je prodal enako. Dizli in bencinarji padajo, pri hibridih in elektriki pa ni konkurenčen.

Se pravi je vse ravno obratno kot smo lahko letos že parkrat tu "prebrali".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

PARTyZAN ::

Bomo vidl kolk se bo kej id.7 karavan prodajal glede na to, da je zelo malo konkurence trenutno.

pegasus ::

Glej glej, vmesna opcija za vse, ki še ne zaupajo kitajcem in se zmrdujejo nad lokalci:

Dosega za cel teden fijakanja naokrog, a zaenkrat še brez cene ;)

Utk ::

Brez cene je škoda sploh kaj gledat.

Mato989 ::

pegasus je izjavil:

Glej glej, vmesna opcija za vse, ki še ne zaupajo kitajcem in se zmrdujejo nad lokalci:

Dosega za cel teden fijakanja naokrog, a zaenkrat še brez cene ;)


Zunaj mi je všečen ampak zadnji sedeži pa wtf, a niso mogli pustit še 10cm več prostora no?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Gregor P ::

Ne, niso>:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

paradajzos ::

Zaenkrat ni sprejemljivega električnega avta na voljo:

Tesla: Smerniki kot knofki na volanu so kaplja čez rob. Pa že prej je bilo na meji (vse preko zaslona, nobenega instrument clustra za volanom)

VW skupina:
IDx: buggy softver, crappy zaslončki za volanom, chip shit izdelava, butasti drsniki na volanu
Audi: beden doseg, cena
Škoda: Najboljši p/p v skupini, kljub temu so avti težki in neokretni cegli, dodajo moč, pospeški nespremenjeni...

Hyundai/Kia: Švoh kvaliteta, crkovanje 12 V akumulatorjev.

BMW: serija 5 predraga, serija 4 namenoma narejena tako, da razen za mularijo ni uporabna


Tesla ima najboljši pogonski sklop in softver, najboljši sistem hitrih polnilnic. Glede na ponujeno najbolj ugodna cena. Ampak psiho Musk je odpustil celotno ekipo odgovorno za superchargerje in iz nekega razloga je namensko zjebal erogonomijo modela 3 in modela Y, v najnovejši različici preveč celo za fanboye.

Bomo še malo počakali.

DamijanD ::

paradajzos: a pa je id7 res tako beden, kot si opisal?
Drugače si lahko omisliš tudi polestarja
Kmalu pride novi scenic, ki vsaj pa papirju zgleda kar uporaben avto.
imaš še Nio
Naslednje leto pride novi leaf.

paradajzos ::

Nio? Kitajski dizajn odpade. Polestar je premajhen avto.

PARTyZAN ::

spoiler alert: čisto vsak avto (tudi ICE) ima hibe. Čakal boš do konca življenja.

A je pri KIA/Hyundai edino merilo za kvaliteto 12V akumulator ali si mislil kaj drugega specifičnega? BMW je od vseh omenjenih še največji trash, če izvzamem starega i3.
Mimogrede: Polestarjev ne prodajajo pri nas.

MrStein ::

DamijanD je izjavil:


Kmalu pride novi scenic, ki vsaj pa papirju zgleda kar uporaben avto.

Hvalijo se z dosegom, a me vseeno zanima Cd oziroma Cw. Izgleda namreč kot opeka.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

paradajzos ::

PARTyZAN je izjavil:

spoiler alert: čisto vsak avto (tudi ICE) ima hibe. Čakal boš do konca življenja.

A je pri KIA/Hyundai edino merilo za kvaliteto 12V akumulator ali si mislil kaj drugega specifičnega? BMW je od vseh omenjenih še največji trash, če izvzamem starega i3.
Mimogrede: Polestarjev ne prodajajo pri nas.

V testnem avtu (skupina Hyundai/Kia) so bile že okvare in šlamparije, kaj šele bo po dveh letih. Poleg tega ti klasiki razen Škode prodajajo glorificiran pregled vsakih 15000 km ali vsako leto, ki ga seveda moraš plačati, čeprav v resnici ni nobene potrebe po tem. Tesla nima tega, sploh nima predpisanih obveznih servisov.
Učinkovitost pogonskega sklopa - vsi ostali so svetlobna leta za Teslo, ki pa ima zjebano ergonomijo zaradi avtista Muska.

Zgodovina sprememb…

PARTyZAN ::

Mja, vprašal sem te po specifičnih okvarah in šlamparijah, da lahko ostali vemo na kaj moramo bit pozorni.
Sicer se pa strinjam s tabo, Tesle ne bi kupil zaradi odsotnosti ročke za žmigovce in pa manjko HUD (glede na to, da že tako nimaš indikatorjev pred sabo).

borisk ::

pač mu ne paše. sestra ima ionqa, 2,5 leti, 75kkm prevoženih, pa je kot nov, ravno danes sem po dolem času sedel v njem, tudi otroke zdrži, oa oazi to, še na morje gredo z njim.

paradajzos ::

ioniq znotraj izgleda ceneno.

DamijanD ::

paradajzos - ti nisi z ničemer zadovoljen. Kupi si enega EQSa - mislim, da bo dovolj dober za tebe.

Utk ::

Me res zanima s čim se on vozi. Jaz bi reku da z neko škodo. Če še to.

borisk ::

paradajzos je izjavil:

ioniq znotraj izgleda ceneno.


ne vem s čim primerjaš, ampak gumbi so zelo kakovostni, pa precej jih je...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: borisk ()

DamijanD ::

Bojim se da bolj trola, kot pa primerja. Sicer mu dam prav, da še ni ful izbire pri EVjih. Ampak on ne bo nikoli zadovoljen...

Gambino ::

dronyx je izjavil:

Bistveno lažje je skopirat design nekega Porscheja, kot pa kvaliteto in zanesljivost Toyote. Kar se kvalitete in zanesljivosti tiče se ne bojim, da bi lahko Kitajci prav kmalu dosegli Japonce. Sem pa včeraj zasledil, da naj bi električni Renault 5 stal okrog 30.000 €. To je avto ranga BYD Seagull in to se mi zdi zelo drago. Ne razumem komu je tak avto potem sploh namenjen?


Seveda lahko kitajci brez problema tudi kvaliteto dosežejo, samo ne vem če jim je spet to v interesu oz smisel. Na Kitajskem dela že ogromno tujcev, sploh japonskih inženirjev, ker jih kitajci dosti bolje plačajo, kot so plačani na Japonskem. Kitajsci niso več to za kar jih imamo izpred 20. let!

2dark ::

Renault 5 bo imel 3 različne kapacitete baterij. Zaceli bodo z najvecjo 52 kWh. Po odbiti subvenciji bo to okoli 25.000€.

Preostala modela z manjšima baterijama bosta cenejsa.


Fiat 500 z največjo baterijo 42 kWh in realnega dometa 400 km je z dodatno opremo 24.500€ po odbiti subvenciji.


Večina Slovencev si ne kupi novega avta in vozi v povprečju od 8 let in navzgor stara vozila.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Gregor P ::

Ti sedanji modeli sicer nimajo nič skupnega s starimi legendarnimi modeli, ki so seveda svoje čase novi bili cenejši (razen če ni šlo za kakšne posebne različice) kot tile zgoraj novi; zato jih težko cenovno primerjamo. Ampak načeloma takšna manjša vozila ne bi smela stati v osnovi več kot 15.000 evrov.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
««
1146 / 1171
»»