Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Utk ::
Normalno, ceneje je z njihovo original aplikacijo. Ampak, kot se nekateri bojijo, sred noči, nič ne dela...boš plačal kolk je.
Ne vem pa če si kdo kaj vzame če plačaš z bančno kartico direktno, nisem poskusil.
Ne vem pa če si kdo kaj vzame če plačaš z bančno kartico direktno, nisem poskusil.
codeMonkey ::
evropska nadutost - se more kitajski predstavnik zagovarjati, da znajo tudi oni inovirati:
https://www.rtvslo.si/svet/azija-z-ocea...
Zraven pa VW upa, da pridejo vsaj do 10% deleza:
https://finance.yahoo.com/news/volkswag...
Pa se vedno vidis v komentarjih kako je to zaradi cenene delovne sile, subvencij, itd. Malo tezko v tem primeru utemeljis sledec posnetek:
https://www.rtvslo.si/svet/azija-z-ocea...
Zraven pa VW upa, da pridejo vsaj do 10% deleza:
https://finance.yahoo.com/news/volkswag...
Pa se vedno vidis v komentarjih kako je to zaradi cenene delovne sile, subvencij, itd. Malo tezko v tem primeru utemeljis sledec posnetek:
kow ::
Evropska birokracija je 20 let nazaj napovedovala, da bo zrihtala najmocnejso ekonomsko silo na svetu. Dobili smo ravno obratno, popoln industrijski polom.
Zdej imamo kar problem - da se kaj spremeni, morajo priznati polom in nesposobnost. Kar pa ne bomo doziveli. Sluzbe v Bruslju so vseeno predobre.
Zdej imamo kar problem - da se kaj spremeni, morajo priznati polom in nesposobnost. Kar pa ne bomo doziveli. Sluzbe v Bruslju so vseeno predobre.
Utk ::
Najbrž je v tem osnovni problem, birokrati so rekli, da bojo "zrihtali". Nimajo kaj oni rihtat, oni imajo samo za vzpostavljat pogoje, da bojo firme zrihtale. Pogojev se pa ne vzpostavlja z višanjem davkov in novimi predpisi, kaj več pa ni njihov domet.
Tudi forumski slo-tech "šolani" ekonomisti še zmeraj mislijo, da lahko kaj država "zrihta", in to celo prek višjih davkov...sej ne veš kaj bi reku, razen da še osel ne gre dvakrat na led.
V glavnem, bruseljski birokrati so "zrihtali" najprej dizel, ki je zdaj cokla vsega, zdaj bojo rihtali pa še ne vem kaj drugega...
Tudi forumski slo-tech "šolani" ekonomisti še zmeraj mislijo, da lahko kaj država "zrihta", in to celo prek višjih davkov...sej ne veš kaj bi reku, razen da še osel ne gre dvakrat na led.
V glavnem, bruseljski birokrati so "zrihtali" najprej dizel, ki je zdaj cokla vsega, zdaj bojo rihtali pa še ne vem kaj drugega...
Mr.B ::
Ne,
Kitajska dela ZDA to, kar ZDA počnejo vsem drugim v zadnjem stoletju. Subvencionirajte industrije, prevladujte nad njimi in odstranite vso konkurenco, nato zvišajte cene in uživajte v monopolu.
Protekcionizem v obliki carin bi moral veliko pripomoči k zmanjšanju trgovine. Vendar je bolje, da ZDA ne načrtujejo povečanja subvencij velikim podjetjem, saj bo to povečalo že tako naraščajoč dolg in bo vzdržno. Pustimo da podjetaj s takimi rekordi na borzi, resnično ne rabijo subvencij.
Kitajska dela ZDA to, kar ZDA počnejo vsem drugim v zadnjem stoletju. Subvencionirajte industrije, prevladujte nad njimi in odstranite vso konkurenco, nato zvišajte cene in uživajte v monopolu.
Protekcionizem v obliki carin bi moral veliko pripomoči k zmanjšanju trgovine. Vendar je bolje, da ZDA ne načrtujejo povečanja subvencij velikim podjetjem, saj bo to povečalo že tako naraščajoč dolg in bo vzdržno. Pustimo da podjetaj s takimi rekordi na borzi, resnično ne rabijo subvencij.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
kow ::
hehe.. se marketing video stil so ukradli Tesli. Ampak na koncu bo potrosnik dobil vec za manj.
Blinder ::
Zdaj pa dodaj še 300 kil baterij, pa še primerno šasijo, da bo to vse nosla... In je avto na konc tezek 1400kil+.
to je ta spirala teže pri avtomobilih. Dodaš 300 kg baterij, potem potrebuješ ojačat šasijo za teh dodatnih 300 kg, večje zavore, večje komponente podvozja, na koncu se vrneš h točki, ko bi treba ponovno ojačat šasijo itd
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Mr.B ::
Zato pa je Tesla 3 najboljsi "format" BEV. Ker je trenutno aerodinamika/teza pomembna.
Da baba se pri Kitajcih pogaja s kakšna sme biti najnižja cena BEV avta, ki se bo prodajal v Ameriki. Ostalo je bolj megla, sedaj pa razmisli o sarkazmu
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: hruske ()
DamijanD ::
Ljubljana je dobila servis za baterije.
https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av...
Samo (žal?) ni neodvisen.
https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av...
Samo (žal?) ni neodvisen.
Gregor P ::
He he upam, da jih bodo popravljali bolje kot so klasične mercedese.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
redtech ::
Popravilo hibridne baterije 16KWH (stara 12 let) menjava 1 celice v Zagrebu je 4000 EUR :).
Vsekakor dobrodošli na servis.
Popravljati se bo izplačalo samo avte za 100k, EQS, Tesla S, ostalo bo za na odpad
Vsekakor dobrodošli na servis.
Popravljati se bo izplačalo samo avte za 100k, EQS, Tesla S, ostalo bo za na odpad
Mr.B ::
Popravilo hibridne baterije 16KWH (stara 12 let) menjava 1 celice v Zagrebu je 4000 EUR :).
Vsekakor dobrodošli na servis.
Popravljati se bo izplačalo samo avte za 100k, EQS, Tesla S, ostalo bo za na odpad
Koliko misliš pride menjava motorja , če se odločiš kupiti novega za recimo 8 let star avto ? ŠE sreča da lahko kupiš starega, samo te delo pride najmanj toliko kot motor...
Kaj pa če moraš no problem recimo samo v enem cilindru ? Kaj šele ostalo kot so jermen itd pri 100k.
A imaš občutek da bo z leti za isti EV avto cena menjave baterije rasla ? Če rečeš ja, potem seveda imaš problem, ker si tesla. Cena baterije no kapacitete bo z leti samo padala.
Sedaj pa povej, če vzamemo teslino baterijo z dosegom 240000 km, koliko Avtov v Sloveniji po statistiki poznaš, preden le te romajo na odpad dosegajo toliko km.
Imam občutek, da nekateri mislijo da so stroški avta ki dosega vsaj 240000 km , samo menjava gum in občasno dolivanje olja.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
MrStein ::
Sedaj pa povej, če vzamemo teslino baterijo z dosegom 240000 km, koliko Avtov v Sloveniji po statistiki poznaš, preden le te romajo na odpad dosegajo toliko km.
Imam občutek, da nekateri mislijo da so stroški avta ki dosega vsaj 240000 km , samo menjava gum in občasno dolivanje olja.
Na mojem je bilo tako. A ni to standard? Kaj pa drugi vozijo?
Low end ološ je sicer bil, bi marsikdo rekel.
OK diski in pakne so bile menjane par krat.
Hyundai Accent za okoli 12 000 EUR.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
GupeM ::
Tudi moj Ford Focus je že preko 310 k km, pa na motorju nisem menjal še nič, razen jermen in kar paše zraven pri 180 k. Ostalo je bila menjava olja, zavore, končniki, filtri,... Izredno pa samo hladilnik za klimo in tretja zavorna luč. Razen olja in jermena je vse ostalo potrebno tudi na el. avtomobilih.
Utk ::
Zavore? Na hibridu imam 80,000 km. Še vsaj tolk bo šlo s ploščicami.
Na električnem pa ne vem, težko izmerit, če skoraj nič ne troši.
Se pravi, razen 20x olje kar je 3 jurje, zavore, jermene, kar je še kakega jurja, drugega ni...4 jurčke. Katalizator je realno tudi fuč, tudi auspuh bo počasi.
Na električnem pa ne vem, težko izmerit, če skoraj nič ne troši.
Se pravi, razen 20x olje kar je 3 jurje, zavore, jermene, kar je še kakega jurja, drugega ni...4 jurčke. Katalizator je realno tudi fuč, tudi auspuh bo počasi.
Gregor P ::
Kje? Na hibridni Toyoti?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
GupeM ::
Čakaj... Kaj ti daješ zlato olje v motor? 20x menjava olja je 800 eur, ne pa 3 jurje. Menjal sem ga 15 krat, ne 20 krat. Ploščice so drobiž. Katalizator realno ni fuč, ker je avto bil pred enim mesecem na tehničnem. Brez težav. Auspuh bomo videli.
Baterija pri el. avtomobilih je pa pri 150 k fuč, stane pa 30 do 40 jurjev ...
Baterija pri el. avtomobilih je pa pri 150 k fuč, stane pa 30 do 40 jurjev ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
Utk ::
Aha, 40 evrov je menjava olja. Diski so original? Vsi senzorji?
Kot da ostali še nismo imeli avta...
Po drugi strani pa zate vidimo, da imaš izkušnje z električnimi, če jim kar menjaš baterije na 150.
Kot da ostali še nismo imeli avta...
Po drugi strani pa zate vidimo, da imaš izkušnje z električnimi, če jim kar menjaš baterije na 150.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Gregor P ::
Da
In samo po 80k km moraš že menjati katalizator in izpušno cev? To je nekaj narobe s tvojo Toyoto. Ok nisem sedaj ekspert za to, ampak še nisem imel vozila, ki bi rabil to tako hitro menjat (in bi, če bi bilo treba).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
deco16 ::
Dans sem tuki zvedu da lahk čez 10k km peljem samo še na odpad EV ker baterija bo čist fuč. Pri cca 400 ciklih ...
Utk ::
Da
In samo po 80k km moraš že menjati katalizator in izpušno cev? To je nekaj narobe s tvojo Toyoto. Ok nisem sedaj ekspert za to, ampak še nisem imel vozila, ki bi rabil to tako hitro menjat (in bi, če bi bilo treba).
Tvoj level bralnega razumevanja več kot dveh stavkov je res fascinanten. Kako si uspel končat OŠ? Če si jo...
Dans sem tuki zvedu da lahk čez 10k km peljem samo še na odpad EV ker baterija bo čist fuč. Pri cca 400 ciklih ...
Ne se hecat, nič ne čaki, takoj zamenjaj, drugače bo še hišo zažgala.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Gregor P ::
Ok ali si sposoben napisati kaj brez osebnega žaljenja? Torej po koliko prevoženih km moraš to sedaj že zamenjati?Da
In samo po 80k km moraš že menjati katalizator in izpušno cev? To je nekaj narobe s tvojo Toyoto. Ok nisem sedaj ekspert za to, ampak še nisem imel vozila, ki bi rabil to tako hitro menjat (in bi, če bi bilo treba).
Tvoj level bralnega razumevanja več kot dveh stavkov je res fascinanten. Kako si uspel končat OŠ? Če si jo...
Namreč jaz sem ti tu na forumu predlagal, da kupiš to hibridno Toyoto, ko si bil še skeptičen glede hibridov ter si trmaril, da je EV edini smiselni nakup, in nisem ravno vesel, če sem sedaj tebe in ostale zavedel oz. slabo svetoval.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
GupeM ::
Aha, 40 evrov je menjava olja. Diski so original? Vsi senzorji?
Kot da ostali še nismo imeli avta...
Po drugi strani pa zate vidimo, da imaš izkušnje z električnimi, če jim kar menjaš baterije na 150.
Ja, olje je 40 eur.
Se pravi, ko ti lažeš in nabijaš ceno in pogostost menjave pri ICE motorjih je ok, ko pa jaz nabijem ceno in pogostost menjave baterije, pa ni ok?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
Utk ::
Ok ali si sposoben napisati kaj brez osebnega žaljenja? Torej po koliko prevoženih km moraš to sedaj že zamenjati?Da
In samo po 80k km moraš že menjati katalizator in izpušno cev? To je nekaj narobe s tvojo Toyoto. Ok nisem sedaj ekspert za to, ampak še nisem imel vozila, ki bi rabil to tako hitro menjat (in bi, če bi bilo treba).
Tvoj level bralnega razumevanja več kot dveh stavkov je res fascinanten. Kako si uspel končat OŠ? Če si jo...
Namreč jaz sem ti tu na forumu predlagal, da kupiš to hibridno Toyoto, ko si bil še skeptičen glede hibridov ter si trmaril, da je EV edini smiselni nakup, in nisem ravno vesel, če sem sedaj tebe in ostale zavedel oz. slabo svetoval.
Jaz sem jo kupil pred dobrimi 4 leti.
Za hibrida (se pravi toyoto) sem napisal, da ima pri 80,000 še dost mesa na ploščicah, ne pa da sem karkoli menjal ali da bo treba menjat.
Aha, 40 evrov je menjava olja. Diski so original? Vsi senzorji?
Kot da ostali še nismo imeli avta...
Po drugi strani pa zate vidimo, da imaš izkušnje z električnimi, če jim kar menjaš baterije na 150.
Ja, olje je 40 eur.
Se pravi, ko ti lažeš in nabijaš ceno in pogostost menjave pri ICE motorjih je ok, ko pa jaz nabijem ceno in pogostost menjave baterije, pa ni ok?
Olje se menja na 15,000 km ponavadi. Sploh če te to stane 40 evrov. Kolk stane to na servisu pa vsi vemo. In ni 40 evrov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
GupeM ::
Utk ::
Jaz jih poznam en kup, ki menjajo olje na 15, tudi sam sem ga zmeraj, razen ko so me nategnli, da ni potrebno, ne poznam pa nobenga, ki bi kar tako preventivno menjal baterijo na 150 kkm, pa niti da jo bi iz kakega drugega razloga.
Pa nima niti veze olje niti nič drugega, čeprav je tudi v servisih par jurjev razlike, če je pa pri 300 kkm razlika v gorivu vsaj 15 jurjev, tudi če bi plačeval za elektriko.
Pa nima niti veze olje niti nič drugega, čeprav je tudi v servisih par jurjev razlike, če je pa pri 300 kkm razlika v gorivu vsaj 15 jurjev, tudi če bi plačeval za elektriko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
GupeM ::
Aja, zdaj pa kar nima veze. Meni v uradni servisni knjižici piše, da se olje menja na 20 k in na toliko ga tudi menjam. In glede na to, da pri 310 k km nič ne kaže, da bi bilo karkoli narobe, mislim da je ok, da ga ne menjam pogosteje.
Pa mimogrede, tudi jaz razmišljam, da bi si omislil električnega, ko bo trenutni avto začel odpovedovati oz ko bo odpovedal. Mi gre pa na živce, ker takoj ko kdo napiše kakšen minus pri električnem avtu, je takoj nabijanje o tem, kako je olje pri ICE-jih po 300 EUR na liter, servisi stanejo pol novega električnega avta, zavorne ploščice zdržijo 2 ovinka in tako naprej ...
Pa mimogrede, tudi jaz razmišljam, da bi si omislil električnega, ko bo trenutni avto začel odpovedovati oz ko bo odpovedal. Mi gre pa na živce, ker takoj ko kdo napiše kakšen minus pri električnem avtu, je takoj nabijanje o tem, kako je olje pri ICE-jih po 300 EUR na liter, servisi stanejo pol novega električnega avta, zavorne ploščice zdržijo 2 ovinka in tako naprej ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
Utk ::
Edini minus, ki si ga napisal, je izmišljen, baterije se ne kar menjajo vse povprek pri 150. Da se olje načeloma menja na 15, pa naj bo 20, kot da je kaka razlika, in stane 100-150 evrov na servisu, pač ni izmišljeno. Imamo kup računov za dokaz.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
DamijanD ::
Bistveno vprašanje tukaj je: ali je večja verjetnost, da ti crkne motor (tako, da je potrebna menjava motorja ali večjega dela) ali pa da ti crkne del baterije - vse izven garancijskega roka.
Verjetno pri "menjavi olja" upoštevate še ostale zadeve rednega servisa: filter olja, filter goriva,...
Verjetno pri "menjavi olja" upoštevate še ostale zadeve rednega servisa: filter olja, filter goriva,...
Utk ::
Če ne kupiš največjega sranja, je eno in drugo dost malo verjetno, da se ne rabiš ukvarjat s to verjetnostjo, vsaj ne če kupuješ novo. Če kupuješ 10 let starega, se da pa pri bateriji s testom za 150 evrov dost ziher ugotovit v kakem stanju je. Baterija ne crkne kar čez noč. Lahko odleti kak čip, ampak to ne stane 10 jurjev, ostalo se pa vidi vnaprej, če prihaja do kakih pregrevanj, če kje prebija itd.
Pri dizlu če pelješ na kak pregled za 150 evrov ti bo povedal trenutno stanje, kaj bo čez 50,000 km pa bolj težko.
Pri dizlu če pelješ na kak pregled za 150 evrov ti bo povedal trenutno stanje, kaj bo čez 50,000 km pa bolj težko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
kow ::
Bistveno vprašanje tukaj je: ali je večja verjetnost, da ti crkne motor (tako, da je potrebna menjava motorja ali večjega dela) ali pa da ti crkne del baterije - vse izven garancijskega roka.
Verjetno pri "menjavi olja" upoštevate še ostale zadeve rednega servisa: filter olja, filter goriva,...
Stvar inzeniringa. Ce si konzervativen, skorajda nikoli nic ne crkne oz. zadeve zdrzijo izredno dolgo. Glavni problem BEV je, da je baterijski sklop zaprt, pa vreden cirka 10k. Ce hocemo cenejse elektricarje, je zato smiselno znizati tezo BEV, da bo 50-70kwh baterija vec kot dovolj za spodoben range ranga 500km. Skratka, resitev je v relativni nizjem delezu vrednosti baterijskega sklopa napram ostalim delom avtomobila.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Utk ::
Ja, najstarejši EV-ji pri nas so leafi in c-zero/i-miev. Niti enim niti drugim nič kaj množično ne crkuje nič. Če so že itak delali izgubo z njimi, najbrž niso hoteli tvegati še dodatnih naslovnic o njih. Baterije degradirajo, ker nimajo hlajenja, ampak to je predvidljivo in če ti rečejo, da je baterija na 75%, je pač na tolk, dela enako kot nova, samo tolk manj km boš naredu. Po drugi strani pri kakih drugih tudi kje kaj konkretnega crkne.
Novejši imajo vsi hlajenje, tako da degradacija ni več nek problem.
Novejši imajo vsi hlajenje, tako da degradacija ni več nek problem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Gregor P ::
Da, časovno se ujema, jaz sem ti to predlagal tu nekje okoli leta 2016/17. Dejansko lahko pogledaš naše tedanje pogovore takratOk ali si sposoben napisati kaj brez osebnega žaljenja? Torej po koliko prevoženih km moraš to sedaj že zamenjati?Da
In samo po 80k km moraš že menjati katalizator in izpušno cev? To je nekaj narobe s tvojo Toyoto. Ok nisem sedaj ekspert za to, ampak še nisem imel vozila, ki bi rabil to tako hitro menjat (in bi, če bi bilo treba).
Tvoj level bralnega razumevanja več kot dveh stavkov je res fascinanten. Kako si uspel končat OŠ? Če si jo...
Namreč jaz sem ti tu na forumu predlagal, da kupiš to hibridno Toyoto, ko si bil še skeptičen glede hibridov ter si trmaril, da je EV edini smiselni nakup, in nisem ravno vesel, če sem sedaj tebe in ostale zavedel oz. slabo svetoval.
Jaz sem jo kupil pred dobrimi 4 leti.
Za hibrida (se pravi toyoto) sem napisal, da ima pri 80,000 še dost mesa na ploščicah, ne pa da sem karkoli menjal ali da bo treba menjat.
Ti si napisal naslednje:
Zavore? Na hibridu imam 80,000 km. Še vsaj tolk bo šlo s ploščicami.... in potem na moje vprašanje
Na električnem pa ne vem, težko izmerit, če skoraj nič ne troši.
Se pravi, razen 20x olje kar je 3 jurje, zavore, jermene, kar je še kakega jurja, drugega ni...4 jurčke. Katalizator je realno tudi fuč, tudi auspuh bo počasi.
Kje? Na hibridni Toyoti?
... si odgovoril
Da
Iz tega sem jaz sklepal, da moraš pri tvoji hibridni Toyoti že pri 80k km praktično menjati katalizator in auspuh. Zdaj praviš da ne oz. da ne znam brati. Pri katerem vozilu imaš torej katalizator fuč in počasi tudi auspuh? Zdaj če si se v bistvu nanašal na vozilo nekega drugega soforumaša, zakaj si mi potem odgovoril z da?
Kakorkoli vesel sem, da to ni Toyota in da je bil moj nasvet za nakup še vedno na mestu
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Utk ::
Mislim da je gor jasno, kaj se nanaša na hibrida (zavore), kaj na EV (še manj troši zavore) in kaj na ICE, ki imajo 300,000 km (spodaj ostalo). Ker sem v istem stavku napisal tudi 20 menjav olja, kar se nekako ne ujema z 80,000 km, se ti ne zdi?
Gregor P ::
Ni na meni, da moram ugibati kaj pišeš, ampak na tebi, da pišeš tako, da te lahko vsi razumemo; hvala za obrazložitev :-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Utk ::
Na forumu ni slabo kdaj prebrat cel kontektst, še kak odgovor prej kaj je nekdo drug napisal, da veš za kaj se gre, ne pa da jemlješ vsak odgovor kot zgodbo zase.
2dark ::
Baterija se menja na 150 k km
Baterija se nič ne menja, če ni predpisano visoke degradacije.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Gregor P ::
Če dobiš električarja za 1.750,- evrov, se ti dejansko splača za po mestu
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
MrStein ::
Da se olje načeloma menja na 15, pa naj bo 20, kot da je kaka razlika, in stane 100-150 evrov na servisu, pač ni izmišljeno. Imamo kup računov za dokaz.
Daj ne trolaj.
Rad imaš EV-je. OK.
Ni pa treba trolati.
Olje je tam 80 EUR, če kupiš v trgovini pa 30 EUR. (pred inflacijo pa je bilo 20 EUR)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
Utk ::
Kila moke je 40 centov. Kruh je pa 2-3 evre.
Liter jupola je slaba 2 evra, pleskanje stene pa 10 evrov na meter.
In potem sem jaz trol.
Liter jupola je slaba 2 evra, pleskanje stene pa 10 evrov na meter.
In potem sem jaz trol.
MrStein ::
Rekel si "olje". Ne pa "pleskanje". Kot je rekel Gregor P, piši jasno, pa ne bo nesporazumov.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Utk ::
A si ti malo retardiran? Po moje da ne. Po moje si zelo:
Napisal sem MENJAVA OLJA, in NA SERVISU. Ker vem kako moram pisat, da debili razumejo. Pa so nekateri še za to preveč zabiti...
Zdaj pa hitro jokat v pritožbe kako sem te užalil.
Da se olje načeloma menja na 15, pa naj bo 20, kot da je kaka razlika, in stane 100-150 evrov na servisu, pač ni izmišljeno.
Napisal sem MENJAVA OLJA, in NA SERVISU. Ker vem kako moram pisat, da debili razumejo. Pa so nekateri še za to preveč zabiti...
Zdaj pa hitro jokat v pritožbe kako sem te užalil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()