» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1129 / 1166
»»

deco16 ::

Evo ti letna prodaja? Kako je tvoje šloganje?

 1

1



 2

2



Apple je pač šel ven ker je v vidu da marža nebo taka kot ostali njihovi produkti, tesla jim gre v nos in oni pač nebi prodajali po 7% marži.

BigWhale ::

Dejte mir in dvignite nivo debate.

Utk ::

Najbolj smešno je to, da EV imajo svoje probleme, oz bolj polnilnice, ampak forumski "skeptiki" imajo daleč premalo pojma, da bi vedeli za te prave probleme.
To kar mislijo da je problem, v resnici sploh ni, do pravih problemov pa zarad njih sploh ne pridemo, ker stalno ven mečejo svoje neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: BigWhale ()

Valavala ::

Ja pol pa dejte fanboyi pisati tudi o pravih problemih ne pa sam zganjati fanboyizem v nedogled. A to pa ne bi šlo?

Utk ::

Valavala je izjavil:

Ja pol pa dejte fanboyi pisati tudi o pravih problemih ne pa sam zganjati fanboyizem v nedogled. A to pa ne bi šlo?

Sej skušamo, samo, prvič, ne dovolite, drugič, vse, ki imajo EV in ki bi lahko kaj napisali, ste uspešno pregnali s svojo neumnostjo. Pa zakaj bi jaz tebi razlagal zakaj je EV koristen? Kaj imam od tega? Bi se pa s kom menil kako čim več potegnit iz njega. Ampak s kom, s tabo?

BigWhale ::

Banned ljudje, ne se truditi s pisanjem v pritozbe.

BT52 ::

codeMonkey je izjavil:

Nekaj se govori o Model 3 plaid.

https://jalopnik.com/tesla-model-3-plai...

Bi bila kar kul raketa tole s tremi motorji (ce se odlocijo tudi tu za to). Roadster potem niti ni potreben. Samo ce bi malo bolj izvedli model 3 plaid, kot so model S. Tam so z nekaterimi stvarmi pretiravali in precej omejili uporabnost avtomobila, do tocke, ko za mnoge niti ni dober nakup.


Moje mnenje, da bi Roadster mogli outsourcat z katero drugo firmo. :D Rimac očitno odpade, ker je zdaj pod WV. Roadster mora bit carbonski monokok in integrirana elektrnika z popolnim navornim nazorom z 4 motorji. Poznavanje dinamike, ter simulacije z izkušnjami aero karakteristik proizvajanja downforca bi outsource partner prinesel v sodelovanje. Podobna sodelovanja med tovarnarji v obliki skupnega modela niso neznana.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

Gregor P ::

Ampak zakaj bi to počeli, oni so svoje že dokazali. Še v vesolju imajo enega :D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

codeMonkey ::

BT52 je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Nekaj se govori o Model 3 plaid.

https://jalopnik.com/tesla-model-3-plai...

Bi bila kar kul raketa tole s tremi motorji (ce se odlocijo tudi tu za to). Roadster potem niti ni potreben. Samo ce bi malo bolj izvedli model 3 plaid, kot so model S. Tam so z nekaterimi stvarmi pretiravali in precej omejili uporabnost avtomobila, do tocke, ko za mnoge niti ni dober nakup.


Moje mnenje, da bi Roadster mogli outsourcat z katero drugo firmo. :D Rimac očitno odpade, ker je zdaj pod WV. Roadster mora bit carbonski monokok in integrirana elektrnika z popolnim navornim nazorom z 4 motorji. Poznavanje dinamike, ter simulacije z izkušnjami aero karakteristik proizvajanja downforca bi outsource partner prinesel v sodelovanje. Podobna sodelovanja med tovarnarji v obliki skupnega modela niso neznana.


McLaren Automotive :D (se Musk je bil fan)

Zgodovina sprememb…

BigBangStar ::

Ravno včeraj sem bral, da nemci mislijo, da kitajci napovedujejo vojno napoved za osvajanje Evrope, če ne bodo ukrepali, ko je v nemčijo priplula prva ladja BYD od osmih, na kateri je več kot 3000 kitajskih električnih avtomobilov. Saj je vse lepo in prav, ampak mene kitajski izdelki begajo in imam občutek, da bodo goreli kot bakle, ker bo prihajalo do samovžigov. Še bolj me pa skrbi kvaliteta teh avtomobilov, ker so jih v slabem letu izdelali 500.000.

Dokazano je, da se največ električnih naprav vžge ravno tistih, ki so kitajski ponaredki.

deco16 ::

Da ti prevedem:

Nemci se bojijo ker delajo slabe produkte in predvsem drage za kar ponujajo, da bodo izostali iz EV dirke. Ker je lažje podkupovat politike in jokat državi so se odločili spravit na BYD ker pač nekdo mora nafrknit(tko kot Huawei za 5g čipe). V parih letih je v Nemčijo pripeljalo že desetine ladij iz kitajske ampak zdej je panika. Torej namesto da bi se potrudili naredit učinkovit in poceni EV so izbrali drugo pot. Naj spomnim ker so olajšali EURO7 standard so premaknili izdajo ID.2 za dve leti.

Ampak ja, tebe skrbi gorenje kitajcev. In to tistih najboljših, verjemi da za evropski trg to niso ponaredki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: deco16 ()

J.McLane ::

Če je praktično vse made in China itak da je potem največ požarov zaradi made in China.

A si mnenja da BYD spada v kategorijo "kitajski ponaredek"
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

hojnikb ::

ce je kdo "kitajski ponaredek", je to VW grupa..
#brezpodpisa

Gregor P ::

Če odmislimo ta del, da jim je Zahod praktično pred noge prinesel ves svoj "know-how" in Kitajci res niso imeli težke naloge nadaljevati od tu dalje na področju EV, potem je edina stvar, ki je še lahko sporna, v kakšnih delovno-pravnih razmerjih delajo delavci tam in če je ok, da je zato njihova cena toliko nižja; ampak ker nas očitno to ni motilo pri nobenem produktu "made in China" doslej, ne vem, zakaj bi nas sedaj?:|

Razumem morda, če nek evropski proizvajalec še vedno dela vse svoje produkte v EU in se potem kar naenkrat pojavijo "kitajske kopije" (ker industrijsko vohunjenje), da se te potem ustrezno ocarini oz. prepove (če gre za eklatantno kršenje patentov ipd.); ampak če si pa sam poskrbel za to, da te lahko poceni kopirajo, potem pa žal živi s tem.

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

hojnikb ::

Če nardijo embargo kitajskih avtomobilov, bodo tudi evropski proizvajalci fafal penis, k nebo materialov za baterije itd...
#brezpodpisa

codeMonkey ::

Gregor P je izjavil:

in Kitajci res niso imeli težke naloge nadaljevati od tu dalje na področju EV


get off your high horse

A ti povem koliko nemskih kolegov je zdaj zelenih v Teamsih? En, pa priimek se konca na "owski"

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Vztrajam na tem, da so Zahodnjaki sami v zadnjih desetletjih - zaradi kratkoročne želje po hitrem zaslužku - prinesli vso znanje Kitajcem pred vrata na vseh mogočih področjih, ne samo EV. Ne morem pa si predstavljati scenarija, kjer bi tamkajšnja oblast bila tako nadpovprečno poštena, da bi spoštovala nedotakljivost vseh podatkov zahodnih podjetij tam? Ti si lahko?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

codeMonkey ::

Kaj ti bodo podatki, ce je treba delat. Ce ti mislis, da so visokotehnoloski izdelki, kot je en BYD avtomobil, kopije, in ne posledica trdega dela ter inovacij, se pac motis. Tam so se pac odlocili, da bodo v to vlagali in zdaj so rezultati ze vidni. Tu se pa se vedno pogovarjamo ce bi ali ne bi.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Normalno. Sej to pravimo tu že skoraj 10 let. Nekateri pa pravijo, da imajo nemci vse rešitve v predalih...očitno res, vprašanje samo ali so bli ti predali tako globoko zakopani, da jih zdaj nikakor ne najdejo, ali so pa predali bli v kitajskih tovarnah. Nič ne bo kar z neba padlo.

That being said, id7 je kar dober kos avta in če ne bi bil VW v nekem zaostanku za teslo, ga bi zlahka prodajal za 15 jurjev več kot nek model 3, ker je razred večji in ker je pač VW.
Danes pa to pač ne pomeni več nič in se mora tudi s ceno borit, samo logo na haubi ni več dovolj. Za isti denar kot tesla mora VW naredit dejansko boljši avto od tesle. Ni več tu nobene avtomatike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

codeMonkey je izjavil:

Kaj ti bodo podatki, ce je treba delat. Ce ti mislis, da so visokotehnoloski izdelki, kot je en BYD avtomobil, kopije, in ne posledica trdega dela ter inovacij, se pac motis. Tam so se pac odlocili, da bodo v to vlagali in zdaj so rezultati ze vidni. Tu se pa se vedno pogovarjamo ce bi ali ne bi.

V ta del, da potem ko so imeli enkrat tuje znanje na voljo, so potem partijsko ukrepali in ukazali, kam naj gre razvoj za "dobro naroda" in to nadgradili na višje obrate, pa tudi pod razno ne dvomim. To je pač moč partije v dobrem in slabem. In prav tako lahkotno lahko ukažejo tudi nasprotno - kadarkoli želijo; milijarde gor ali dol.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

codeMonkey ::

Tuje znanje imas na voljo tako, da ga placas. Se najlazje. Kaj je s tem narobe? Ne razumem kaj te zulji. Ali slucajno namigujes, da so prisli do lastnega avtomobila s krajo?

jernejl ::

Utk je izjavil:

That being said, id7 je kar dober kos avta in če ne bi bil VW v nekem zaostanku za teslo, ga bi zlahka prodajal za 15 jurjev več kot nek model 3, ker je razred večji in ker je pač VW.
Danes pa to pač ne pomeni več nič in se mora tudi s ceno borit, samo logo na haubi ni več dovolj.
VW nikoli ni bila premium znamka.

Za isti denar kot tesla mora VW naredit dejansko boljši avto od tesle. Ni več tu nobene avtomatike.
Tesle so včasih tudi bile precej dražje, recimo dve leti nazaj je model Y LR pri nas koštal 65k, danes 51k. Danes se pač morajo precej bolj potruditi, da kaj prodajo, ne gre več kar tako po visokih cenah samo zato, ker ima Tesla logo.

Utk ::

Ne rabiš bit premium, da prodajaš podoben avto kot amerikanc za nekaj večji denar.
Tesla nikoli ni prodajala na račun tega, da je tesla, ampak ker ima v resnici dobre avte.

BT52 ::

Hehe Koliko vem BYD ima kemijo baterije zelo odporno proti požarom.Razvoj na tem področju se komaj dobro začel. Bomo že prišli v desetletjih do boljše kemije, kateri bo 100 udgovarjal tudi nam -20 do +30.

jernejl ::

Ne rabiš bit premium, da prodajaš podoben avto kot amerikanc za nekaj večji denar.
Tesla nikoli ni prodajala na račun tega, da je tesla, ampak ker ima v resnici dobre avte.
Nasprotno, Tesla ima že od samega začetka cel kup fanbojev, ki so in bodo kupovali Tesle in opravičevali njihove napake samo zaradi znamke.
Problem pa je, da je bazen fanbojev omejen in ko grejo s proizvodnjo v milijone, morajo začet prodajat tudi bolj tradicionalnim kupcem, ki pač ne pristajajo več na oderuško ceno in za teslo niso pripravljeni odšteti nič več kot za kak drug ljudski avto, ker vedo, da več tudi ni vredna.

BT52 ::

codeMonkey je izjavil:

BT52 je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Nekaj se govori o Model 3 plaid.

https://jalopnik.com/tesla-model-3-plai...

Bi bila kar kul raketa tole s tremi motorji (ce se odlocijo tudi tu za to). Roadster potem niti ni potreben. Samo ce bi malo bolj izvedli model 3 plaid, kot so model S. Tam so z nekaterimi stvarmi pretiravali in precej omejili uporabnost avtomobila, do tocke, ko za mnoge niti ni dober nakup.


Moje mnenje, da bi Roadster mogli outsourcat z katero drugo firmo. :D Rimac očitno odpade, ker je zdaj pod WV. Roadster mora bit carbonski monokok in integrirana elektrnika z popolnim navornim nazorom z 4 motorji. Poznavanje dinamike, ter simulacije z izkušnjami aero karakteristik proizvajanja downforca bi outsource partner prinesel v sodelovanje. Podobna sodelovanja med tovarnarji v obliki skupnega modela niso neznana.


McLaren Automotive :D (se Musk je bil fan)


Lahko celo Ford z Gt oddelkom. Farley je kar blizu z Muskom. Čeprav kako sodelovanje z staro celino bi bil dober biznis. Še posebi Angleži ja kateri so ob italijanih vodilni z aero in dinamiki športnega vozila. Nemci pa so se itak zase držijo.

deco16 ::

Toyota ponuja za slo trg svoj edini EV 4x4 za 35k torej 28,5 po subvenciji, seveda samo v črni barvi in niti ne tolk slabo opremo. Navalite :D 2WD je 900EUR manj

https://www.toyota.si/new-cars/bz4x

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: deco16 ()

DamijanD ::

matr skrivajo podatek o bateriji... skoraj najbolj pomembna informacija pri EV, pa moram na evdatabase, da jo najdem

deco16 ::

ja smešno, sem šel na roke računat 3,7x96x201Ah :) neto je bolj 62 uporabno

Gregor P ::

Morda kupim rabljeno od vas malo kasneje za 5 jurjev; čeprav ne vem, če si jo res želim glede na slab sloves tega vozila:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Sej ni slab, malo ima večjo porabo pa malo preveč špara baterijo. Če nimaš veliko 1000 km poti ni to nek problem. Drugače se lepo vozi in vse to, in za ta denar ne vem če je kak dost boljši.

tomlin ::

Seveda so osebni avtomobili lahko električni, a samo v zelo utopičnih sanjah bodo vsi kmalu imeli električni avtomobil, saj potrebujete znižanje cen in ogromne naložbe v polnilne postaje.
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman

tomlin ::

Razvoj tehnologije e-avta je še vedno zelo v povojih, čeprav je intenziven. Avtomobili so šli razvojno skozi mnogo eksperimentiranja lahko so uporabljali najrazličnejše pogonske naprave
( plinske turbine, raketne motorje, parne stroje, različne brezbatne rotacijske motorje, dvotaktne batne motorje etc), konec koncev se je razvoj ustalil na 4-taktnem vodno hlajenem večbatnem motorju z nekaj različicami (vžig s svečko/dizel, vbrizg goriva/uplinjač,vodno hlajenje) .Novi skupni standardi za električna vozila so še vedno v razvoju in niso enotni.
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman

a_borlak ::

Ta Toyota BZ4X za trenutni denar ponuja največ, ker Škoda Enyaq je baje že konec akcije. Prtljažnik, AWD, asistenčni sistemi ... ok, je večja poraba, čeprav morda pa znajo s kakšno SW nadgradnjo še kaj spremeniti.

hojnikb ::

kupit avto od firme, k sovrazi koncept električarjov nenormalno... nwm no...
#brezpodpisa

Gregor P ::

To bi tudi mene vsaj malo skrbelo, ampak vidim, da jih je sedaj kar veliko nehalo skrbeti, ker naj bi cena bila sedaj tako ugodna. Tako da ne vem. Morda pa je za kupit? Čeprav to bi pomenilo, da so bile dosedanje kritike le zato,ker je bil avto predrag, ne preslab.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

brudi ::

Toyota je na splošno uredu EV , ima pa dva minusa počasno polnjenje na hitrih polnilnicah in veliko porabo

Utk ::

Gregor P je izjavil:

To bi tudi mene vsaj malo skrbelo, ampak vidim, da jih je sedaj kar veliko nehalo skrbeti, ker naj bi cena bila sedaj tako ugodna. Tako da ne vem. Morda pa je za kupit? Čeprav to bi pomenilo, da so bile dosedanje kritike le zato,ker je bil avto predrag, ne preslab.

Mislim, če stane isto kot tesla, ali pa ioniq, je jasno da je tesla boljša. Če stane isto kot nek c4 ali pa cupra born, je pa boljša od teh. Razen če hočeš manjši avto. Sej za toyoto ni nihče reku da se slabo vozi ali kaj takega, samo da dost porabi in da ZELO pazi da ne degradira baterije. Še zmeraj pa ni za roadtripe po 1200 km na dan, oz je kak drug boljši. Samo da boljši (zdaj) stane več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

mikhaair ::

Mam nekje v spominu, da del večje porabe te Toyote izvira iz računanja porabe iz vtičnice in ne baterije?

Pithlit ::

brudi je izjavil:

Toyota je na splošno uredu EV , ima pa dva minusa počasno polnjenje na hitrih polnilnicah in veliko porabo

150kw (govora je o dual motor) je počasno polnjenje? No ja...
Life is as complicated as we make it...

Utk ::

Problem je da teh 150 bolj redko doseže. Pa ne tako redko kot neka kia, ampak bolj tako redko da nikoli, razen v točno določenih pogojih.

Sc0ut ::

Pa je cena 34000eur? Kolikor gledam to dosežeš samo s financiranjem itd, kjer na koncu plačaš cca 41000eur.

Ekosklad bi moral dat dodaten pogoj, da subvencija velja samo na ceno ki velja na keš. Ne pa da umetno spravijo pod 35000 pol pa dobiš obvezno financiranje.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850

DamijanD ::

Resno? Kateri nateg

brudi ::

Pithlit je izjavil:

brudi je izjavil:

Toyota je na splošno uredu EV , ima pa dva minusa počasno polnjenje na hitrih polnilnicah in veliko porabo

150kw (govora je o dual motor) je počasno polnjenje? No ja...


Če si pogledaš VOLAN ,ko so testiral 13 EV na relaciji Zadar, realnost Toyote če se prav spomnim je poraba okol 30kw/100 km ,hitrost polnjenja 85 kw, in tukaj je bila ena najslabših, vse ostalo je bilo pa zelo uredu

krucymucy ::

Se splaca vzeti Cupra Born v tej akciji? A se sploh da, ali je pogoj "ugodno" financiranje?
Toplotne ne potrebujem, dnevne voznje med tednom imam 40km, letno tja okoli 10.000km.

mikhaair ::

brudi je izjavil:

Pithlit je izjavil:

brudi je izjavil:

Toyota je na splošno uredu EV , ima pa dva minusa počasno polnjenje na hitrih polnilnicah in veliko porabo

150kw (govora je o dual motor) je počasno polnjenje? No ja...


Če si pogledaš VOLAN ,ko so testiral 13 EV na relaciji Zadar, realnost Toyote če se prav spomnim je poraba okol 30kw/100 km ,hitrost polnjenja 85 kw, in tukaj je bila ena najslabših, vse ostalo je bilo pa zelo uredu

Na sprit monitor jih je sicer le 13 kos, vendar vsi s porabo pod 30...

Gregor P ::

Bjorn je očitno čisto navdušen nad VW ID7:D

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Tole zgleda kul, ker je dejansko dobro cenovno pozicioniran. Ceneje kot bemfli in model S. No, vsaj sodec po osnovni ceni.

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Tesla nikoli ni prodajala na račun tega, da je tesla, ampak ker ima v resnici dobre avte.


Ne, Tesla se je prodajala predvsem na hype. Avtomobili so pa good enough. Zdaj se prodaja, ker ima najboljsi price/performance. Stvari v katerih bi bila Tesla resnicno boljs od ostalih, je pa zelo malo. Mreza polnilnic je recimo ena taka stvar, potem je pa pocasi ze konec.

Utk ::

Zakaj bi kadarkoli kdo kupil teslo zarad branda? Če bi imeli 5, 8 ali pa 10 let nazaj 3 znamke, ki delajo konkretne električne avte, ne bi blo nekega razloga, da se kupuje predvsem tesle. Če je bila edina, ni razlog, da so kupovali tesle znamka, ampak (električni) pogon. Če že.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()
««
1129 / 1166
»»