» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1125 / 1166
»»

nejc_nejc ::

čakte
a poleg app obstaja še kaj, za udklent gare.

kow ::

Za vaju je Toyota. Kaj tocno je problem?

Lahko vama odprem ICE temo. Ali pa posljem seznam salonov.

mehatronik12 je izjavil:


Točno to! Npr: se vsedeš v avto napišeš xyl (tovarna) Salzburg in pičiš in si čez malo več kot tri ure tam....


To je danes tehnolosko trivialen problem. Problem je, da rabis search podatke od uporabnikov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

BigWhale ::

kow je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Ne deluje pa vedno in potem se dogaja, da gres stran od avta in cakas, da se bo zaklenil ali pa kasneje na telefonu preverjas ali se je zaklenil.


Zato pa je to dober primer. Ker je enostavno narediti, spedenati da deluje kot pricakuje velika vecina uporabnikov, pa veliko tezje.


No jaz sem tle imel v mislih konkretno Teslo, ker tega se niso spedenal tako kot bi si clovek zelel.

kow ::

BigWhale je izjavil:


No jaz sem tle imel v mislih konkretno Teslo, ker tega se niso spedenal tako kot bi si clovek zelel.


Kateri pa so?

Sparkxl ::

kow je izjavil:

Za vaju je Toyota. Kaj tocno je problem?


Problem je, da mi eko fašisti EU režima pravijo, da za mene toyota po 2035 več ne more bit. Samo to je problem. Eko teroristično posiljevanje. Nimam nič proti EVjem, imam pa ogromno proti prisilni inkviziciji v imenu ideologije.

kow ::

Predlagam ti, da se ne ukvarjas s teoreticno zakonodajo 10+ let v prihodnosti. :))

nejc_nejc ::

Mal mi je čudn met samo app za avto odpirat,
oziroma se mi čudno zdi, kako z lahkoto sprejemate to podlehno vsiljevanje...res je, da mulariji to z lahkoto vturiš.

Ok, računam, da ko bodo spedenali zadevo za širše množice, da bodo tudi to spremenili.

Pithlit ::

nejc_nejc je izjavil:

Mal mi je čudn met samo app za avto odpirat,
oziroma se mi čudno zdi, kako z lahkoto sprejemate to podlehno vsiljevanje...res je, da mulariji to z lahkoto vturiš.

Ok, računam, da ko bodo spedenali zadevo za širše množice, da bodo tudi to spremenili.

Tud biči nekak niso več mainstream.

Ključi brez baterij so tudi dokaj redki. Bolj redki kot avti brez fizičnih ključavnic na vratih.
Life is as complicated as we make it...

BigWhale ::

kow je izjavil:

BigWhale je izjavil:


No jaz sem tle imel v mislih konkretno Teslo, ker tega se niso spedenal tako kot bi si clovek zelel.


Kateri pa so?


Ne vem, sam Tesla v tej stvari ocitno ni pred konkurenco. :>

Kar hocem povedat je to, da je Teslin SW morda boljsi od konkurence na nekaterih podrocjih, je pa se dalec od tega, da bi bil perfekten in da ce je edino merilo to, da je boljsi od nekaj dinozavrov, potem imajo res lahko delo.

Na koncu je pa vazen celoten UX ne samo software in tukaj Tesla pri nekaterih stvareh zaostaja. Enim je to deal breaker, enim ni, ampak nima pa smisla, da se za taksne stvari potem ne rece, da so taksne kot so in se ne olepsuje zadev ali pa se pretvarja, kot da te stvari niso issue.

nejc_nejc ::

Pithlit je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

Mal mi je čudn met samo app za avto odpirat,
oziroma se mi čudno zdi, kako z lahkoto sprejemate to podlehno vsiljevanje...res je, da mulariji to z lahkoto vturiš.

Ok, računam, da ko bodo spedenali zadevo za širše množice, da bodo tudi to spremenili.

Tud biči nekak niso več mainstream.

Ključi brez baterij so tudi dokaj redki. Bolj redki kot avti brez fizičnih ključavnic na vratih.


OK
Predstavljaj si enga gozdarja z app odpiranjem avta sredi neke hoste sredi noči pod dežjem.
Ja res zgornja limita, samo jih ni malo enakih oziroma vsaj podobnih.

kow ::

Ker pocasi dojemas, da si kvasil bedarije, poskusas vsiliti lazno premiso, da je kdorkoli trdil: "Teslin software je perfekten".

Mimogrede, mislim da primer avtomatksega odklepanja/zaklepanja vrat ni mogoce resiti brez povratne informacije.
Podoben problem je pri kamera brisalcih. Tam bi sicer morda zadostovalo nekaj razlicnih profilov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

BigWhale ::

nejc_nejc je izjavil:


Predstavljaj si enga gozdarja z app odpiranjem avta sredi neke hoste sredi noči pod dežjem.
Ja res zgornja limita, samo jih ni malo enakih oziroma vsaj podobnih.


Sej odpiranje s telefonom je narjeno tko, da mors met delujoc telefon v zepu, ne da mors z aplikacijo odpret avto. Gozdar bo ok, ce ne bo ostal brez baterije v telefonu. Ce pa bo in ce nima kartice za odpiranje avta zraven, bo pa fucked.

Ampak traktorji se zaenkrat odpirajo se brez telefonov. Ce vlacis drva je boljs da to pocnes s traktorjem in ne z avtom.

nejc_nejc ::

No pol je kartica....
ne vem, to vezanje vse na mobi je mal smešno.

BigWhale ::

kow je izjavil:

Ker pocasi dojemas, da si kvasil bedarije, poskusas vsiliti lazno premiso, da je kdorkoli trdil: "Teslin software je perfekten".


Ne, se zmeraj trdim, da je software v Teslah povprecen. Ene stvari so ok, ene so shit. Ene stvari so boljse kot pri konkurenci, ene stvari so shit.

Problem je v ljudeh, ki si zatiskajo oci in se pretvarjajo da slabih stvari ni.

kow ::

Vozis veliko razlicnih znamk avtomobilov kot ljudje, ki ocenjujejo avtomobile? Kako lahko sodis?

BigWhale ::

kow je izjavil:

Vozis veliko razlicnih znamk avtomobilov kot ljudje, ki ocenjujejo avtomobile? Kako lahko sodis?


Vozim nekaj razlicnih znamk in ze 20+ let delam z uporabniskimi vmesniki. :) Lahko sodim.

Smernik, ki ga ne mores enostavno vkljuciti v kroziscu, je slab UX. Prav tako je slab UX, ce moras brskat po menijih, da odpres predal. In slab UX je, ce ti avto sam spremeni pot do cilja, brez da ti sploh pove, da je to naredil.

kow ::

To ni analiza. Ampak seznam stvari, ki te motijo. Saj razumes, da to ni ista rec?

Pithlit ::

kow je izjavil:

To ni analiza. Ampak seznam stvari, ki te motijo. Saj razumes, da to ni ista rec?

Kar ti bw našteva so objektivno slabe rešitve. V nekaterih primerih tudi precej nevarne.
Life is as complicated as we make it...

kow ::

Tudi, ce so objektivno slabe. Ne spremeni dejstva, da to ni analiza. Mal se smesite, mal nivoja prosim.

deco16 ::

Kako je lahko avto ki ti ne dovoli spremljati hitrosti(v vidnjem polju) in ostalih zadev najbolj varen tudi ne. Pač sori HUD je dosti bolj varna zadeva, še posebi če kaže še kam moraš navigirat. Ravno tako da moraš menjat prestave na zasloni namesto da bi blo to inuativno s tipko/ročko/menjalnikom, sej tukaj se gre za male hitrosti a hitro lahko zafrkneš.

In takih stvari je še veliko več.


So svoji, je svoja uporaba, ampak ni to nekaj najboljšega na svetu, je pa edinstveno ja.


Pač treba je realno pogledat da jih marsikje kiksnejo, še posebi z zadnjimi updati. Ekran na zadnje sedeže ja armaturna pa no go.

nejc_nejc ::

Mislm kaksn nivo, upam da se zezaš.:))
Te resitve so butaste. In ja
gledam neemocionalno.
Pa dejmo obrnt, al so delsl analizo al so sam zato, da je.

Pithlit ::

kow je izjavil:

Tudi, ce so objektivno slabe. Ne spremeni dejstva, da to ni analiza. Mal se smesite, mal nivoja prosim.

Za objektivno slabe stvari se rabi analize? Gremo na lov za ignobel nagradami...
Life is as complicated as we make it...

MisterR ::

BigWhale je izjavil:

MisterR je izjavil:


Ko omenjaš zakomplicirane in zakopane opcije v menijih, katere? Primerjaš identični opciji?


Ne primerjam, govorim iz vidika UXa. "Discoverability" marsikatere opcije je katastrofalen in ljudje ne vedo da nekatere opcije sploh obstajajo, dokler jim nekdo ne pokaze tega. Nekatera opravila so precej bolj komplicirana kot bi lahko sicer bila. Recimo odpiranje predala v kabini, za to rabis dva ali pa tri klike po ekranu in vsakic moras iskat gumb za odpiranje. Upravljanje z lucmi in brisalci je resnicno storasto in nerodno. Vcasih moras na ekranu naciljat kak manjsi simbol in to je med voznjo precej neprakticno.

MisterR je izjavil:

BTW, android auto še zdaj ne zna prikazati da imam goriva še za X kilometrov in da moram it tankati čez Y kilometrov. Tudi to je software.


V Volvu, kjer je integriran, sigurno zna. Tam kjer pa AA poganjas prek telefona, je pa nekak jasno, da ne zna. Ampak ne govorim o AA, ki pride s telefonom. Ceprav bi se tukaj tudi lahko oblikoval nek standard za prikaz dolocenih podatkov ampak to je ze nekaj povsem drugega.


V koliko avtih je AA popolnoma integriran? Me zanima, da grem na testno vožnjo.

kow ::

Kaj imate v vasih avtomobilih v predalniku (glove box)?

Saj razumete, da rokavic vec ne potrebujete?

Jaz imam navodila. Pa torbico s CD-ji. You get the point?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

PARTyZAN ::

MisterR je izjavil:

V koliko avtih je AA popolnoma integriran? Me zanima, da grem na testno vožnjo.


Android Automotive @ Wikipedia

codeMonkey ::

Tocno to, najprej je treba lociti med Android Auto and Android Automotive.

Zgodovina sprememb…

codeMonkey ::

Evo ga, elektricni Porsche Macan

halabero ::

Če bo prodaja tegale eno desetino Tesline bo že kar dosežek, sploh glede na specifikacije za to ceno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: halabero ()

kow ::

Meni je zanimivo, kako imas lahko premium avto... Lepi sivi, gumbi.. whatever. Ampak na zaslonu so pa digitalni gumbi enaki kot v avto za 10 let starem avtu za 5 jurjev.
Digitalna premium feeling pac ne more obstajati. Razen kvalitete zaslona.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

GupeM ::

Lahko je pa gumb lepše oblikovan. Ali pa imaš na premium custom teme. Ali celo sam napišeš css za lepši izgled...

kow ::

Lepse ni dovolj. To lahko naredi en zdolgocasen student, ker ne more spati. Morda, ce bi bilo v stilu specificnega stajlinga. V glavnem, ne zgleda premium.

GupeM ::

Lahko daš boljši hardware, da je zadeva bolj odzivna.

a_borlak ::

OT, nekaj sto strani nazaj je nekdo omenjal eno evropsko trgovino, kjer se da dobiti različne baterije, namreč s Kitajci se mi ne da ubadat, potrebujem jih pa 80, LEV50 združljive. Te robe je kar nekaj, od 50Ah do 105Ah, a mora biti po tehničnih lastnostih čimbolj podobna originalu. Se morda kdo spomni, preden začnem brskat za nazaj?

shmandi ::

Poglej, če imajo tukaj kar iščeš:
https://eu.nkon.nl/rechargeable/lifepo4...

MisterR ::

codeMonkey je izjavil:

Tocno to, najprej je treba lociti med Android Auto and Android Automotive.


Potem pa je treba ločiti še Android Automovitve na with GAS in without GAS. Očitno. Prvi ve vse o avtu, drugi pa je samo infotaiment. In kot videno na linku na wikipedijo ima samo par avtomobilov v EU popoln AA with GAS.

a_borlak ::

shmandi je izjavil:

Poglej, če imajo tukaj kar iščeš:
https://eu.nkon.nl/rechargeable/lifepo4...


Točno ta trgovina, hvala.

a_borlak ::

Huh, imajo super izbiro, za nekatere stvari odlično ceno, ampak nimajo pravih celic ...

BigWhale ::

kow je izjavil:

To ni analiza. Ampak seznam stvari, ki te motijo. Saj razumes, da to ni ista rec?


Eh? Kdo je pa rekel, da karkoli 'analiziram'? Karkoli ze mislis s tem.

To so stvari, ki so defacto sranje. :> Zdej, a je to zate analiza ali pa ne, je pa vseeno. Smesis se ti z nekim trapastim kljubovanjem in kontriranjem. Na podlagi cesa?

codeMonkey je izjavil:

Tocno to, najprej je treba lociti med Android Auto and Android Automotive.


Joj, zadnjic so se pritozevali ker sem namesto enhanced autopilot rekel samo autopilot in me oznacili za laznivca. :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

redtech ::

BMW i8 je danes pogorel na avtocesti.

Ravno sem bral o BMS, če pride celica nad 4,2V in BMS zataji, to lahko vodi v požar. Pod 2,7V je pa zelo slabo za življensko dobo.

BMS so pa nastavljeni nekje od 3,5V do 4,05V, večina je pasivnih z rezistorjem.

hojnikb ::

se en razlog, zakaj se ne kupuje nemskih baterijskih avtomobilov...
naj se drzijo cvička.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

BT52 ::

Ni ta Dahn v sodelovanju z Teslo?

kow ::

BigWhale je izjavil:


Eh? Kdo je pa rekel, da karkoli 'analiziram'? Karkoli ze mislis s tem.


Lepo, da si priznal, da pises "kar nekaj v tri dni". To se je sedaj zgodilo ze kar nekajkrat. Pocasi bi se lahko spametoval.

BT52 je izjavil:

Ni ta Dahn v sodelovanju z Teslo?


V preteklosti je definitivno bil. Ce sodelovanje se poteka, pa ne vem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Mr.B ::

V glavnem,
Relanost zakaj so EV in je podana tule : Ljudje pač radi kupujemo na obroke, v bitvu vse je sedaj na obroke, no je IN.
https://www.team-bhp.com/forum/electric...




Medtem ko se ukvarjate s tem, zakaj kupiti avto katerega 99% dni v letu ne boste dnevno vozili več kot 50km, in rabite doseg 1000km. PS: najem avta za take primere je cenejši od nakupa in vzdrževanja.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

nejc_nejc ::

Od kje ti ideja o nakupu na obroke kot edina zveličavna?
PS
Fino je, ko zjutraj dežuje, dat sebe v avto brez ostalih ceramonij....

Pithlit ::

nejc_nejc je izjavil:

Od kje ti ideja o nakupu na obroke kot edina zveličavna?
PS
Fino je, ko zjutraj dežuje, dat sebe v avto brez ostalih ceramonij....

Kakšnih ceremonij?
Life is as complicated as we make it...

Mr.B ::

nejc_nejc je izjavil:

Od kje ti ideja o nakupu na obroke kot edina zveličavna?
PS
Fino je, ko zjutraj dežuje, dat sebe v avto brez ostalih ceramonij....

Nisi lastnik, no čez 20 let skoraj zagotovo ne boš v "večini" razen na balkanu. Najemniški model je predobičkonosen. Si upam trditi, da bo doseg avta vezan tudi na davkarijo in CO2 kupončke ter ostale stroške…
Zato se uspešno upiraj kitajski konkurenci, kolikor se da, gre se za naše otroke, bodoče.



Ps: otroke mislim sarkastično v kontekstu dobičkov.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

nejc_nejc ::

Ceramonij: punkle gor, punkle dol.

Ne vem no, ruralci bodo navduseni ??, ce pa LJ štejes v megalopolis, pa ne vem kva naj si mislim.

A mislis, da bo eko agenda prezivela?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejc_nejc ()

BigWhale ::

kow je izjavil:

BigWhale je izjavil:


Eh? Kdo je pa rekel, da karkoli 'analiziram'? Karkoli ze mislis s tem.

Lepo, da si priznal, da pises "kar nekaj v tri dni". To se je sedaj zgodilo ze kar nekajkrat. Pocasi bi se lahko spametoval.


O tem, kdo pise nekaj v tri dni, bi se dalo razpravljati.

Uporabniski vmesnik, ki ga je tezje uporabljati je slabsi od ostalih. In smernike je v novih Teslah tezje uporabljati kot v ostalih avtomobilih. To je objektivno. Dva gumba, en pod drugim, je slabsa resitev od klasicne rocke. Gumba enostavno ne mores tako hitro pritisniti kot lahko premaknes tisto rocico. Ce bi bila gumba vsak na svoji strani volana, bi bila stvar nekoliko boljsa, se vedno pa ne boljsa kot rocka.

Ko je volan obrnjen za vec kot 120 stopinj, kar ni redko med voznjo skozi krozisca, enostavno ne ves vec kje je gumb in kateri gumb moras pritisnit. Takrat moras pogledati kje bos pritisnil in moras razmisliti kateri gumb je potrebno pritisniti.

Sedi v avto in odpelji nekaj krogov, no.

nejc_nejc ::

BigWhale je izjavil:

kow je izjavil:

BigWhale je izjavil:


Eh? Kdo je pa rekel, da karkoli 'analiziram'? Karkoli ze mislis s tem.

Lepo, da si priznal, da pises "kar nekaj v tri dni". To se je sedaj zgodilo ze kar nekajkrat. Pocasi bi se lahko spametoval.


O tem, kdo pise nekaj v tri dni, bi se dalo razpravljati.

Uporabniski vmesnik, ki ga je tezje uporabljati je slabsi od ostalih. In smernike je v novih Teslah tezje uporabljati kot v ostalih avtomobilih. To je objektivno. Dva gumba, en pod drugim, je slabsa resitev od klasicne rocke. Gumba enostavno ne mores tako hitro pritisniti kot lahko premaknes tisto rocico. Ce bi bila gumba vsak na svoji strani volana, bi bila stvar nekoliko boljsa, se vedno pa ne boljsa kot rocka.

Ko je volan obrnjen za vec kot 120 stopinj, kar ni redko med voznjo skozi krozisca, enostavno ne ves vec kje je gumb in kateri gumb moras pritisnit. Takrat moras pogledati kje bos pritisnil in moras razmisliti kateri gumb je potrebno pritisniti.

Sedi v avto in odpelji nekaj krogov, no.


Skratka "rešitev", samo zato da je, totalno samo z eno pametjo.
Verjamem, da so tudi mnoge druge na enak princip.:D

Gregor P ::

... in točno ta izgubljen pogled na gumbe na volanu, je lahko moment, ko nekoga zbiješ (pozor ni to enako kot gumb za glasnost na volanu! Na tistega lahko pritisneš kadarkoli želiš, ne rabiš ravno med manevriranjem zavoja s prehodom za pešce).:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
««
1125 / 1166
»»