» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1119 / 1166
»»

Moe_Lester ::

mehatronik12 je izjavil:


"Pa spet bo, čez kak mesec ali 2."
==> upam, da se ukvarjaš z trgovanjem. Glede na to da res dobro vidiš v prihodnost ;)


Evo mehatronik, samo zate.

Model Y Long Range spet pot 50k oz. 46500€, če šteješ stroške priprave in odbiješ subvencijo. Model Y RWD pa pod 40k.

Gregor P ::

Da, Tesla ponovno znižuje cene v Sloveniji, model Y s subvencijo stane manj kot 40 tisoč evrov
Tesla je po lanskem znižanju cen za model Y do deset tisoč evrov danes še za 4.250 evrov znižala cene za najbolje prodajan električni avto na trgu.

Nova cena modela Y RWD s pogonom na zadnja kolesa je 42.990 evrov oziroma 43.970 evrov z vključenim stroškom prevoza in dokumentacijo, kar pomeni, da osnovni kupca stane 39.470 evrov, če zaprosi za subvencijo Eko sklada v višini 4.500 evrov.

Nova cena je za 4.250 evrov nižja kot pred pocenitvijo in le tisočaka višja od manjše tesle model 3, ki je lansko jesen sicer doživela krepko prenovo in ponuja tudi nekaj lastnosti in opreme, ki jih v modelu Y ni na voljo.


... v Financah pa pišejo tudi o težavah Tesle:
In težave, ki se kar kopičijo
Tesli sicer ne gre vse kot po maslu, saj se zadnje čase sooča s številnimi težavami. Zaradi težav v Rdečem morju so ustavili proizvodnjo v Berlinu, na dan so prišle informacije o težavah pri širitvi modela cybertruck v Evropo, za slabši ugled podjetja p so posredno poskrbeli še pri podjetju Hertz.

Decembra pa smo pisali, da je spor med Teslo in švedskim sindikatom kovinske industrije IF Metall dosegel nov vrhunec po tem, ko so delavci v tamkajšnjih pristaniščih zavrnili zahtevo po razlaganju in nalaganju vozil na ladje. Hkrati so pozvali k enakim ukrepom tudi kolege v drugih skandinavskih pristaniščih, tudi norveških. Norveška je namreč država z največjim deležem električnih avtomobilov med novimi vozili.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Sparkxl ::

No ja, tipično click bajt sranje. Težave zaradi kameltrajberjev z raketami imajo vsi, cybertruck jasno nima prihodsotni v evropi, ker se pickupi pri nas ne prodajajo skoraj nič in par trmastih švedskih šlosarjev tudi ne bo obrnilo sveta na glavo

mehatronik12 ::

Moe_Lester je izjavil:

mehatronik12 je izjavil:


"Pa spet bo, čez kak mesec ali 2."
==> upam, da se ukvarjaš z trgovanjem. Glede na to da res dobro vidiš v prihodnost ;)


Evo mehatronik, samo zate.

Model Y Long Range spet pot 50k oz. 46500€, če šteješ stroške priprave in odbiješ subvencijo. Model Y RWD pa pod 40k.


Prv si napovedal vsaka čast ;)

mehatronik12 ::

Pa mogoče še tukaj en link, ko mi nabijate , da imate pozimi porabo 15-20kW/h.
Tesla model Y umirjena vožnja, posneta skoraj cela vožnja, skupaj z charging loss je poraba 26kW/100km.


Me je pa presenetil na tem testu ID 7 mislil sem da bo poraba večja kot pa pri Tesla Y....
Najbolj zanimivo pa je to, sem zasledil že v par videjih:
"Tesla showed only 1,29% higher consumption but charged 9,97% more kWh"

Board computeri malo "goljufajo"? ==> podobno kot je VW počel v Dieselgate???
Al so izgube pri polnjneju tako velike??
AL kaj druga??

J.McLane ::

Prikaz podatka po BC ni bil nikoli reguliran in nikoli stvar diselgate. Proizvajalci za informativni prikaz porabe lahko kažejo glih kar hočejo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

kow ::

Malo cudna primerjava avtomobilov. Sedan vs SUV. Ne mores primerjati porabe zaradi oblike.

Kar se tice polnenja. Moral bi se priklopiti na avto, da vidis vec podatkov. Ko chargas mislim, da del energije tudi greje avto, morda baterijo ipd. Koliko imata obe vozili izkoristek pri charganju (imas lahko zelo razlicne pogoje), ni enostavno dolociti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

ReRMh ::

Sparkxl je izjavil:

No ja, tipično click bajt sranje. Težave zaradi kameltrajberjev z raketami imajo vsi, cybertruck jasno nima prihodsotni v evropi, ker se pickupi pri nas ne prodajajo skoraj nič in par trmastih švedskih šlosarjev tudi ne bo obrnilo sveta na glavo

Meni osebno pa je res interesanten. Imamo skoraj odrasle otroke, seveda se želje po dobrinah spreminjajo, nasploh pa je potrebno malo v korak s časom. Sem gledal tole ampak me je sram zaradi branda, glej, kaj morem - prepričajte me v nasprotno :D Rabimo za tamladega, da lahko kubike vozim za koncerte.

nejc_nejc ::

ReRMh je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

No ja, tipično click bajt sranje. Težave zaradi kameltrajberjev z raketami imajo vsi, cybertruck jasno nima prihodsotni v evropi, ker se pickupi pri nas ne prodajajo skoraj nič in par trmastih švedskih šlosarjev tudi ne bo obrnilo sveta na glavo

Meni osebno pa je res interesanten. Imamo skoraj odrasle otroke, seveda se želje po dobrinah spreminjajo, nasploh pa je potrebno malo v korak s časom. Sem gledal tole ampak me je sram zaradi branda, glej, kaj morem - prepričajte me v nasprotno :D Rabimo za tamladega, da lahko kubike vozim za koncerte.


Če res gledaš na brend ti nič ne fali.....

kow ::

Drugace pa super, da cene padajo. Mi je pa malo cudno, da to mediji prikazujejo skoraj kot negativno. :))

Moe_Lester ::

Me je pa presenetil na tem testu ID 7 mislil sem da bo poraba večja kot pa pri Tesla Y....


Mene je tudi presenetil id7 sploh ker nima TČ, še bolj pa tisto odstopanje pri Tesli. Glede na to, da naj ne bi imela vklopljenega predgretja baterije je mogoče to vzrok. Tesla je kar agresivna kar se tiče thermal managementa.

Utk ::

"Tesla showed only 1,29% higher consumption but charged 9,97% more kWh"

Glede na to da so polnili dobre pol ure, na mrazu, in je tesla potegnila 3,5 kwh več, bi jaz reku, da so te kwh šle v gretje baterije. V gretje med polnjenjem, ne predgretje. To bi se videlo na obd2 aplikaciji, carscanner pro, če je bi ti šalabajzerji imeli. Zato se gleda bjornove teste, ne pa drugih. Teslino gretje baterije zlahka potegne 10 kw, tako da bi se to kar ujemalo. Tako da ne, ni nujno, da tesla kar laže. Če bi lagala, bi bjorn to že zdavnaj opazil, sigurno ne bi bli ti šalabajzerji prvi.

Da ima limuzina manjšo porabo od Y pa res ni neko presenečenje. Presenečenje je kvečjemu, da ima samo par procentov nižjo. Pa še to bi treba avte odpeljat do konca, ne nekaj napol.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

nejc_nejc ::

Koliko je sedaj poraba, če že pikolovimo?

Utk ::

nejc_nejc je izjavil:

Koliko je sedaj poraba, če že pikolovimo?

Katera, med vožnjo ali na polnilnici, če že pikolovimo?

nejc_nejc ::

koliko "žre" na koncu dneva?

Pithlit ::

kow je izjavil:

Drugace pa super, da cene padajo. Mi je pa malo cudno, da to mediji prikazujejo skoraj kot negativno. :))

Saj je negativno. To čist sesuva trg rabljenih avtov. Nakup Tesle je investicija! Ne more bit to kot z vsemi ostalimi avti no... Tesli, ko jo odpelješ iz salona, cena vendar razraste za 10%!
Life is as complicated as we make it...

Utk ::

nejc_nejc je izjavil:

koliko "žre" na koncu dneva?

Med vožnjo ali na polnilnici?

nejc_nejc ::

Ja ne vem, če moram za zamrznjene lampe neki dodatno segrevat?

Utk ::

Ne rabiš, bo že avto sam. Pač ni vseeno kaj se gleda, ker ena poraba vpliva na to kako daleč boš prišel, druga pa na to kolk boš plačal. S tem da drugo je težje izmerit, je odvisna (spet) od temperature, hitrosti polnjenja, itd.
V resnici niti glede ene niti druge nimaš kaj dost za naredit, kot niti pri ice ne, zato se primerja porabe med avti, koliko točno je, s tisto številko si pa nima kdo kaj pomagat, niti pri EV niti pri ICE. Ker tvoja vožnja pač ne bo taka.

Horas ::

8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

Utk ::

Naj uganem, to so isti Nemci, ki so ugotavljali, da dizel z dpf čisti zrak.

Moe_Lester ::

nejc_nejc je izjavil:

koliko "žre" na koncu dneva?


Cca. 4x do 5x manj kot primerljiv ICE avto izraženo v EUR.

nejc_nejc ::

Moe_Lester je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

koliko "žre" na koncu dneva?


Cca. 4x do 5x manj kot primerljiv ICE avto izraženo v EUR.


Me ne zanima keš, temveč kdaj bo crknu?

mehatronik12 ::

Enostavno poraba je 26kW/100km pri mirni vožnji na videju!
21 po Board computerju, natankal pa je 26kW/100km ==> torej 26kW/100km, saj tudi plačaš 26kW
Zakaj bi se moral lastnik ubadati zakaj so te izgube pa kje, toliko ga nafilaš potem pač toliko porabi ;)
Odgovor za Nejca:
==> 280km...ob umirjeni vožnji lahko mirno narediš pozimi tam do 250km (ker ne verjamem,da si upa kdo vozit pozimi EV-ja do 0%

Kaj res ni nobenega zakona /predpisa, da board computer ne sme bit namerno netočen?
==> za vse EV fanatike ne trdim, da tesla počne to! So pa zanimiv e te razlike

Ne razumem vas zakaj branite Teslo, povedal sem samo , da sem pričakoval da bo ID7 porabil več to je vse (težji, malo večja baterija, VW ma pač manj izkušen,itd...) !

Zgodovina sprememb…

Moe_Lester ::

21 po Board computerju, natankal pa je 26kW/100km ==> torej 26kW/100km, saj tudi plačaš 26kW


Če gledaš stroške je bistvena poraba na chargerju. Če gledaš range pa dejanska poraba v avtomobilu.

Me ne zanima keš, temveč kdaj bo crknu?


Ko zmanjka baterije :) Odgovor na tvoje vprašanje ni možen. Enako, kot ni možen odgovor na vprašanje "koliko kuri dizel".

Utk ::

povedal sem samo , da sem pričakoval da bo ID7 porabil več to je vse (težji, malo večja baterija, VW ma pač manj izkušen,itd...) !

Če si to pričakoval, pač nimaš pojma kako te stvari delujejo. Pravi test je sicer 1000 km challange, ki ga naredi bjorn. Tam se pokažejo kakšni problemčki, glede (pred)gretja baterije, itd. Ker lahko nek avto v teoriji troši manj in se polne hitreje, na tem testu se pa vseeno izkaže, da je počasnejši.

Ne razumem vas zakaj branite Teslo

Lahko kak primer tega?

mehatronik12 ::

Utk:

to se šteje v porabo al ne?
"Teslino gretje baterije zlahka potegne 10 kw"

Ker potem če prav razumem imamo na voljo še samo 65kW baterije za dejansko vožnjo, gretje kabine,itd...?

nejc_nejc ::

Moe_Lester je izjavil:

21 po Board computerju, natankal pa je 26kW/100km ==> torej 26kW/100km, saj tudi plačaš 26kW


Če gledaš stroške je bistvena poraba na chargerju. Če gledaš range pa dejanska poraba v avtomobilu.

Me ne zanima keš, temveč kdaj bo crknu?


Ko zmanjka baterije :) Odgovor na tvoje vprašanje ni možen. Enako, kot ni možen odgovor na vprašanje "koliko kuri dizel".


čaki,
torej ne moreš podati niti povprečnega podatka,
edino, če se ti "gospodinjski" pristop meritve pri uporabie zdi preveč bukov in ni točen glede na predvideno matematiko.

Utk ::

mehatronik12 je izjavil:

Utk:

to se šteje v porabo al ne?
"Teslino gretje baterije zlahka potegne 10 kw"

Ker potem če prav razumem imamo na voljo še samo 65kW baterije za dejansko vožnjo, gretje kabine,itd...?

Ti si inženir mehatronike? Đizus krajst...

čaki,
torej ne moreš podati niti povprečnega podatka,
edino, če se ti "gospodinjski" pristop meritve pri uporabie zdi preveč bukov in ni točen glede na predvideno matematiko.

Poraba je od 10 kwh do nekje 27 kwh, odvisno kje pa kako se voziš.

Ni za kaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Moe_Lester ::

Lahko dam povprečje, ampak bo precej neuporabno, brez upoštevanja načina uporabe. Tako, kot je neuporabno povprečje pri ICE. Nekomu pije 2.0d 4,5 litre, meni npr. 11.

Lahko pa pogledaš na spritmonitor kjer je povprečje za Model Y 20,23 kWh/100km, kot je bilo napisano že par postov nazaj.

Utk ::

Lahko pa pogledaš na spritmonitor kjer je povprečje za Model Y 20,23 kWh/100km, kot je bilo napisano že par postov nazaj.

Ja, ampak to je (zelo verjetno v večini primerov) po izgubah na polnilnicah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

mehatronik12 ::

Utk je izjavil:

Lahko pa pogledaš na spritmonitor kjer je povprečje za Model Y 20,23 kWh/100km, kot je bilo napisano že par postov nazaj.

Ja, ampak to je (zelo verjetno v večini primerov) po izgubah na polnilnicah.



Spet blebetaš kar nekaj!
To je po Board computerju isto kot na ADAC testu!

nejc_nejc ::

če prav štekam moram vzet tam okoli 17, za etalon....

Utk ::

mehatronik12 je izjavil:

Utk je izjavil:

Lahko pa pogledaš na spritmonitor kjer je povprečje za Model Y 20,23 kWh/100km, kot je bilo napisano že par postov nazaj.

Ja, ampak to je (zelo verjetno v večini primerov) po izgubah na polnilnicah.



Spet blebetaš kar nekaj!
To je po Board computerju isto kot na ADAC testu!

Blebetaš ti kar nekaj. V spritmonitor se ponavadi vpiše ko zaključiš polnjenje, in kolk si napolnil ti napiše polnilnica, ne pa avto. In tisto vpišeš skupaj s kilometri, ki si jih naredil.

Tako da če kdo blebeta kar nekaj, si to ti. Inženir mehatronike in ne loči med kw in kwh, v čem se meri baterija in kaj pomeni, če grelec dela z neko močjo.

nejc_nejc je izjavil:

če prav štekam moram vzet tam okoli 17, za etalon....

Če te zanima "povprečje", da, če te zanima ali boš pozimi z 51 kwh baterijo naredil 300 km ko boš šel smučat na 1000 m nadmorske, je pa ta poraba spet neuporabna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

mehatronik12 ::

Se popolnoma strinjam z MOE.
Najboljše je gledati povprečno uporabo mnogo uporabnikov "spritmonitor" ali pa pmoje ADAC test , ki dela za vse avte identičnega EV, ICE....
In če primerjaš od ADAC pa Spritmonitor je vse skoraj identično.

Če voziš kot babice ali pa Utk valda je možno priti pozimi do nevem 16-18kW/100km.
Malo za primerjavo:
Sam sem imel z novo octavio porabo 6,5L/100km ==> Spritmonitor ==>6l
Sedaj pri KIA EV6
Vozim podobno 26kW/100km po board computerju ==> Spritmonitor ==> 20kW/100 skoraj identično kot Tesla Y

Več kot očitno se poraba ob hitrejši vožnji, pospeševanjut, itd..... % dosti bolj zviša kot se to pozna pri ICE

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

mehatronik12 je izjavil:

Več kot očitno se poraba ob hitrejši vožnji, pospeševanjut, itd..... % dosti bolj zviša kot se to pozna pri ICE
Kot mehatronik bi moral to razumet.

kow ::

CATL is marketing 173-Ah VDA-spec lithium iron phosphate (LFP) cells with 2.2C fast charging as standard to automakers, according to the report.
DA is a size specification for square cells, with length, width and height of 148 mm, 26.5 mm and 91 mm, respectively. C refers to the charging multiplier of the battery, and 2C means that the battery can theoretically be fully charged in one-half hour.
The cells, which offer better performance without a price increase, are aimed at battery electric vehicles (BEVs) that sell for between 100,000 yuan ($13,900) and 200,000 yuan, the report said, citing an unnamed industry source. Several automakers will switch to the CATL cell in mid-2024 at a price not exceeding RMB 0.4/Wh, according to the report.

0.4 RMB/Wh je cirka 60$/kWh. To so seveda kitajske cene, ampak vseeno - kot se rece na netu: it's happening. Ne znam si predstavljati scenarija ko slovenske druzine, ki imajo vec avtov - ne bi kupile BEV, vsaj kot drugi avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

mehatronik12 ::

kow je izjavil:

CATL is marketing 173-Ah VDA-spec lithium iron phosphate (LFP) cells with 2.2C fast charging as standard to automakers, according to the report.
DA is a size specification for square cells, with length, width and height of 148 mm, 26.5 mm and 91 mm, respectively. C refers to the charging multiplier of the battery, and 2C means that the battery can theoretically be fully charged in one-half hour.
The cells, which offer better performance without a price increase, are aimed at battery electric vehicles (BEVs) that sell for between 100,000 yuan ($13,900) and 200,000 yuan, the report said, citing an unnamed industry source. Several automakers will switch to the CATL cell in mid-2024 at a price not exceeding RMB 0.4/Wh, according to the report.

0.4 RMB/Wh je cirka 60$/kWh. To so seveda kitajske cene, ampak vseeno - kot se rece na netu: it's happening. Ne znam si predstavljati scenarija ko slovenske druzine, ki imajo vec avtov - ne bi kupile BEV, vsaj kot drugi avto.


Recimo da bo v EU 100€/kWh
Žal še vedno malo preveč, da bi DACIA spring lahko imela 50kW (kar bi moral biti nek minimum po moje...) baterijo in se prodajala za nevem 12000€.

kow ::

Zakaj pa bi Dacia Spring potreboval 50kwh? To je en tak jajc, da se kaksen upokojenec zapelje v trgovino. Taksnega avta tudi nikoli ne bos polnil na hitri polnilnici. Dacia Spring potrebuje nizjo ceno, nic drugega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

pegasus ::

https://www.dacia.de/kampagnen/dacia-sp... - spring je že po manj kot 13k.

Utk ::

Dacia spring ne rabi 50 kwh baterije. Izkazalo se je, to je reku en od šefov pri renaultu, da bi bila tudi 15 kwh čisto dovolj. Ne, ker v povprečju naredijo ljudje s tem avtom 30 km na dan, ampak ker praktično nihče ne naredi več kot 60.
In še za tretjino manjša baterija bi avto bistveno pocenila, olajšala, poenostavila, itd., in bi jih nazadnje tudi več prodali. Na žalost so pa podlegli paničarjem, ki rabijo 1000 km dosega v 3,6 metra dolgem avtu, kar je bila napaka - to je reku šef pri renoju, ne jaz.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Dacia spring ne rabi 50 kwh baterije. Izkazalo se je, to je reku en od šefov pri renaultu, da bi bila tudi 15 kwh čisto dovolj. Ne, ker v povprečju naredijo ljudje s tem avtom 30 km na dan, ampak ker praktično nihče ne naredi več kot 60.
In še za tretjino manjša baterija bi avto bistveno pocenila, olajšala, poenostavila, itd., in bi jih nazadnje tudi več prodali. Na žalost so pa podlegli paničarjem, ki rabijo 1000 km dosega v 3,6 metra dolgem avtu, kar je bila napaka - to je reku šef pri renoju, ne jaz.


Ja šef renoja je pač pohlepen fool...

To je tako kto bi rekel da 80% folka ne uporablja telefona več kot 15 min v enem kosu in je vsake 3 ure blizu štekarja zato dajmo telefonske baterije zmanjšat da držijo le 2 uri max... saj boš pol 15 min na fast chargerju polnil vsake 2 uri... pa v avtu maš tudi usb priklop

Fucking mental
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Gregor P ::

... če ponovim, da dosujem še malo soli na rane :-)

Gregor P je izjavil:

pegasus je izjavil:

https://www.dacia.de/kampagnen/dacia-sp... ... anyone? Kolk to zdaj pri nas košta?


BARKAUF AB 12.750 EUR INKL. 10.000 EUR ELEKTROBONUS

Gregor P je izjavil:

... Dacia Spring ne bi smela stati več kot 12k evrov glede na to kar ponuja; ...

Gregor P je izjavil:

... Zato se bo Dacia za 10.000 prodajala kot žemljice, Dacia za 20.000 pa pač ne.



No, kje ste sedaj pametnjakoviči?8-)

Sedaj pa počakamo, da realnost zadane še ostale EV8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Ne 80%, ampak bližje 95%. In če je zarad tega telefon lahko pol cenejši, why not? Imaš druge modele, ki ustrezajo še tistim 5%, pa naj tistih 5% tisto plača, zakaj bi vsi?

Gregor P ::

Zato ker je to povsem neživljenjsko, nepraktično oz. neuporabno.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Ja, ti pa ves. Imam sorodnike, ki se v zadnjih 10 letih niso premaknili vec kot 30km od doma. Ne bos verjel, tak folk obstaja.

Gregor P ::

In imajo najbrž mobilce ves čas vklopljene v štekerje ... ker tako sami hočejo!
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

kow ::

Poanta je, da tebi ni nic jasno. En 80 letnik, si je pred kratkim kupil novo Kio. Da se zjutraj vsak dan zapelje 2km na kafe. Glede mobilca, so ti pa ze pojasnili. Cena baterije je prenizka v primerjavi z ostalim telefonom, da bi se to splacalo. Drugace pa bi to del potrosnikov DEFINITIVNO pocel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Gregor P je izjavil:

Zato ker je to povsem neživljenjsko, nepraktično oz. neuporabno.

Teh springov so prodali do zdaj recimo 100,000 komadov, mislim da se nisem dost zmotil, 95% njih ni nikoli naredilo več kot 60-80 km z njo v enem dnevu, in ti praviš, da je neživljensko jim zmanjšat baterijo na tolk da bi zmogla samo 120 km, in naj kar plačajo 3-4 jurje višjo ceno pri tako poceni avtu, čeprav tega nikoli ne bojo potrebovali? Če je kdo tu neživljenski in če kdo nima pojma kaj je uporabno in kaj ne...mislim da vemo kdo je.

Gregor P ::

Ste videli zgoraj mojo oceno e-Dacie pred leti? Kdo je imel bolj prav? Pa ste me zmerjali z ne vem vse čim8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
««
1119 / 1166
»»