» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1113 / 1166
»»

Utk ::

Če bi poslušal pametne, ne bi kupil id3. Niti nobenga drugega nemca na elektriko, razen morda bmw.

Nesta ::

Ja na koncu je samo Tesla nekaj vredna.. Ampak to bo samo se na slabse slo.. Vsi sparajo z materiali. Nevem kaj bo z baterijami cez 10 let. Razen pri Testli se dobr obnese, pri drugih pa umira.
Zakaj tako tisijo baterije? Naj bencin namesto dizla forsirajo raje ce ze morajo. Folk se vedno bolj opeta elektricnih avtov...

Utk ::

Folk se vedno bolj opeta elektricnih avtov..

Jaz ne poznam več skoraj nobenga, ki ne bi vsaj razmišljal o EV. Če pa je nekdo absolutno proti, ne vem kako bi lahko bil še bolj proti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Ali bomo pa ugotovili, da si ti fauš tistim, ki si danes lahko privoščijo dacijo, ti pa (več) ne. Bogve.

Zapletaš se pa ti. Jaz sem čist konsistenten. To, da enkrat nabiješ 55 jurjev dodatne opreme, drugič pa nek kompleten avto ni vreden 12 jurjev, pa niti približno ni konsistentno. Je hinavsko. Seveda pa možno da imava drugačna (moralna) merila kaj je kaj.

Pisal si o dodatni opreme Dacie, potem naenkrat prešaltal na Mercedesa, le sam veš zakaj.

A da se vrnemo nazaj k vsebini. Sam nisem primerjal Mercedesa z Dacio, ampak Dacio z Dacio.

Dacie so zgodovinsko gledane bile poceni, še nekaj let nazaj, si jo lahko dobil za 7.500 evrov. To se seveda lahko tudi spremeni npr. ko vozilo vstopi z boljšo kakovostjo in tehnologijo v višji razred (primer Kia, Hyndai ipd.).

Ali je nova električna Dacia Spring naredila ta vrednosti preskok v višji razred? Po mojem mnenju ne, gre v bistvu za slabši avto kot so bile svojega časa klasične Dacie, ima okrnjene vozne lastnosti itd. Zato sem podal oceno, da takšno vozilo nikakor ne more stati 23.000 evrov - kot so zanjo zahtevali na začetku - niti ne more stati 15.000 evrov, ker je to še vedno precenjena vrednost.

Torej če upoštevamo inflacijo, a tudi da prodajalci trdijo, da so cene za vsaj 10 % previsoke ipd. in pa potem dražji baterijski sklop, bi ta električna Dacia morala stati največ 12.000 evrov ob izidu, sedaj pa bi morala cena že pasti na nekje realnih 9.500 evrov.

Kdorkoli jo kupi za dražje, je najbrž že naredil svojo računico; ampak vidimo, kako hitro padajo cene sedaj EV, po 10.000 evrov ipd., tako da morda ni slabo počakati, da se cene normalizirajo - kar je seveda zopet nek povsem normalen proces pri vseh novotarijah dokler se enkrat ne utečejo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Ne, pisal sem o dodatni opremi mercedesa, ki stane tolk kot cela dacia. Ki je zate predraga.


Kdorkoli jo kupi za dražje, je najbrž že naredil svojo računico; ampak vidimo, kako hitro padajo cene sedaj EV, po 10.000 evrov ipd., tako da morda ni slabo počakati, da se cene normalizirajo - kar je seveda zopet nek povsem normalen proces pri vseh novotarijah dokler se enkrat ne utečejo.

Da se bojo EV cenili, vsaj relativno, če ne absolutno, je nekaj kar čakamo že vsaj 10 let, a ne? In zdaj ko se, pa ne tolk zarad masovnosti kot "krize", vam spet ni prav. Ja, zmeraj lahko čakaš, ampak če ti nekaj gre čez danes, pač lahko kupiš, če bo čez 2 leti isti avto par jurjev cenejši, kaj ti to pomaga danes?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Pa saj to vemo, da je datum oz. obdobje, ko bomo to lahko malo bolj realno ocenjevali okoli 2035. Le da je Dacia daleč precenjena že danes.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Je pa res da moraš vedet kaj rabiš in kaj in zakaj kupuješ. Če je to šparanje, potem pač kupi najcenejšega, ki je še dovolj dober. Če se kurčimo, pač kupiš kar hočeš.

Ni samo dacia precenenjena, še marsikater drug je.

Sparkxl ::

Utk je izjavil:

Folk se vedno bolj opeta elektricnih avtov..

Jaz ne poznam več skoraj nobenga, ki ne bi vsaj razmišljal o EV. Če pa je nekdo absolutno proti, ne vem kako bi lahko bil še bolj proti.


Razmišljanje je eno, kupit pa nekaj čisto drugega.
Za začetek, 90% slovencev si teh cen ne more privoščit, tudi če cele dneve razmišljajo o tem.
Tudi sam sem razmišljal, kar dolgo. Prišel sem do ugotovitve, da se mi bi tesla 3 celo izplačala pri trenutnih cenah štroma. Zakaj se nisem odločil? Ker ga ni evja, ki bi pri normalni AC vožnji naredil 300km. Kar je epski fail.
Cene elektrike bodo prej kot slej dvignili za EV, saj to je menda vsakemu jasno. In potem tisto famozno zastonj polnjenje odpade. In ko se to zgodi, zakaj bi se potem še sploh ubadal s tem, če pa z normalnim avtom naredim vsaj 800km v enem šusu?
Ne, ne bom dal panelov na streho.

deco16 ::

https://ev-database.org/#sort:path~type...

Naj ti pomagam, vsi ti avti piše da majo real range čez 300 (Highway - Cold weather: 'worst-case' based on -10°C and use of heating. For 'Highway' figures a constant speed of 110 km/h is assumed. )

18 strani je teh avtov.

Izmišljaš si zadeve da bi dobil izgovor da ne kupiš. Če pa na slovenski AC narediš povprečje več kot 110 pa tudi svaka ti čast.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: deco16 ()

Moe_Lester ::

Za začetek, 90% slovencev si teh cen ne more privoščit, tudi če cele dneve razmišljajo o tem.


Prodajne številke kažejo drugačno sliko. EVji so sicer še vedno prisotni predvsem v višjem srednjem razredu, ampak najbolj prodajan avto pri nas v 2023 je Škoda Octavia, če se ne motim. Tesla Y in 3 sta precej visoko na lestvici, ker je dejanski TCO nekje tam tam z neko Octavio, karavanskim Golfom itd.

Tudi sam sem razmišljal, kar dolgo. Prišel sem do ugotovitve, da se mi bi tesla 3 celo izplačala pri trenutnih cenah štroma. Zakaj se nisem odločil? Ker ga ni evja, ki bi pri normalni AC vožnji naredil 300km. Kar je epski fail.


Tako z Y kot s 3 long range brez težav narediš 300km po avtocesti. Pa ne v idealnih pogojih ampak pri zimskih temperaturah in hitrostih nad omejitvami.

Cene elektrike bodo prej kot slej dvignili za EV, saj to je menda vsakemu jasno. In potem tisto famozno zastonj polnjenje odpade. In ko se to zgodi, zakaj bi se potem še sploh ubadal s tem, če pa z normalnim avtom naredim vsaj 800km v enem šusu?


- Zato, ker bo elektrika še vedno cenejša, tudi, če jo podražijo na nerazumne ravni.
- Ker bo ta dvig cen mogoče enkrat v prihodnosti, do takrat pa voziš VELIKO ceneje.
- Zato, ker ima elektrika veliko drugih prednosti.
- Ker izjemno malo ljudi potrebuje avtomobile, ki v enem šusu naredijo 800km.

Sparkxl ::

deco16 je izjavil:

https://ev-database.org/#sort:path~type...

Naj ti pomagam, vsi ti avti piše da majo real range čez 300 (Highway - Cold weather: 'worst-case' based on -10°C and use of heating. For 'Highway' figures a constant speed of 110 km/h is assumed. )

18 strani je teh avtov.

Izmišljaš si zadeve da bi dobil izgovor da ne kupiš. Če pa na slovenski AC narediš povprečje več kot 110 pa tudi svaka ti čast.



Pozabi te pravljice. Kako ti in ostali evjaši vozite je meni vseeno. 110? Ne se hecat. Vozim konstantno med 120 on 150 in pri tej vožnji ga ni evja, ki naredi 300km . Pika.

Moe_Lester je izjavil:

Za začetek, 90% slovencev si teh cen ne more privoščit, tudi če cele dneve razmišljajo o tem.


Prodajne številke kažejo drugačno sliko. EVji so sicer še vedno prisotni predvsem v višjem srednjem razredu, ampak najbolj prodajan avto pri nas v 2023 je Škoda Octavia, če se ne motim. Tesla Y in 3 sta precej visoko na lestvici, ker je dejanski TCO nekje tam tam z neko Octavio, karavanskim Golfom itd.

Tudi sam sem razmišljal, kar dolgo. Prišel sem do ugotovitve, da se mi bi tesla 3 celo izplačala pri trenutnih cenah štroma. Zakaj se nisem odločil? Ker ga ni evja, ki bi pri normalni AC vožnji naredil 300km. Kar je epski fail.


Tako z Y kot s 3 long range brez težav narediš 300km po avtocesti. Pa ne v idealnih pogojih ampak pri zimskih temperaturah in hitrostih nad omejitvami.

Cene elektrike bodo prej kot slej dvignili za EV, saj to je menda vsakemu jasno. In potem tisto famozno zastonj polnjenje odpade. In ko se to zgodi, zakaj bi se potem še sploh ubadal s tem, če pa z normalnim avtom naredim vsaj 800km v enem šusu?


- Zato, ker bo elektrika še vedno cenejša, tudi, če jo podražijo na nerazumne ravni.
- Ker bo ta dvig cen mogoče enkrat v prihodnosti, do takrat pa voziš VELIKO ceneje.
- Zato, ker ima elektrika veliko drugih prednosti.
- Ker izjemno malo ljudi potrebuje avtomobile, ki v enem šusu naredijo 800km.


Ne ti meni o prodajnih številkah in tco. Kot prvo, ogroomno je nakupov na firmo. Kot drugo, tco nobenega ne zanima. Edino kar večino zanima je znesek za lizing obrok.

Dvig štroma enkrat v prihodnosti? Si malo na hece, ali spiš zadnje 2 leti?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sparkxl ()

DamijanD ::

Bjorn je imel z MG4 pri ~ -25 porabo okrog 33kWh/100km. Tako da enih 60kWh je minimum, če hočeš pozimi razmeroma normalen doseg.

To, da je zaštekala ročna pri id3 pa nima veze s pogonom.

a_borlak ::

Gregor P je izjavil:

Utk je izjavil:

Ali bomo pa ugotovili, da si ti fauš tistim, ki si danes lahko privoščijo dacijo, ti pa (več) ne. Bogve.

Zapletaš se pa ti. Jaz sem čist konsistenten. To, da enkrat nabiješ 55 jurjev dodatne opreme, drugič pa nek kompleten avto ni vreden 12 jurjev, pa niti približno ni konsistentno. Je hinavsko. Seveda pa možno da imava drugačna (moralna) merila kaj je kaj.

Pisal si o dodatni opreme Dacie, potem naenkrat prešaltal na Mercedesa, le sam veš zakaj.

A da se vrnemo nazaj k vsebini. Sam nisem primerjal Mercedesa z Dacio, ampak Dacio z Dacio.

Dacie so zgodovinsko gledane bile poceni, še nekaj let nazaj, si jo lahko dobil za 7.500 evrov. To se seveda lahko tudi spremeni npr. ko vozilo vstopi z boljšo kakovostjo in tehnologijo v višji razred (primer Kia, Hyndai ipd.).

Ali je nova električna Dacia Spring naredila ta vrednosti preskok v višji razred? Po mojem mnenju ne, gre v bistvu za slabši avto kot so bile svojega časa klasične Dacie, ima okrnjene vozne lastnosti itd. Zato sem podal oceno, da takšno vozilo nikakor ne more stati 23.000 evrov - kot so zanjo zahtevali na začetku - niti ne more stati 15.000 evrov, ker je to še vedno precenjena vrednost.

Torej če upoštevamo inflacijo, a tudi da prodajalci trdijo, da so cene za vsaj 10 % previsoke ipd. in pa potem dražji baterijski sklop, bi ta električna Dacia morala stati največ 12.000 evrov ob izidu, sedaj pa bi morala cena že pasti na nekje realnih 9.500 evrov.

Kdorkoli jo kupi za dražje, je najbrž že naredil svojo računico; ampak vidimo, kako hitro padajo cene sedaj EV, po 10.000 evrov ipd., tako da morda ni slabo počakati, da se cene normalizirajo - kar je seveda zopet nek povsem normalen proces pri vseh novotarijah dokler se enkrat ne utečejo.


Malo čudne primerjave delaš, ker moraš gledati trenutne cene, ne 10 let nazaj. Skratka, če izhajaš iz tega, da danes najcenejši navaden avto stane 12k€ in najcenejši EV stane vsaj 10k€ več, no, tu je težava. Dacia Spring, ko se je začela prodajati je imela ceno mislim da okoli 18k€, danes jo ima 21k€. Nekaj je res pridobila z inflacijo, a po drugi strani večja proizvodnja, cene delov so šle vmes dol ... se pravi da bi osnovna cena 18k€ v Sloveniji pred subvencijo praktično morala ostati, pa ni. V Nemčiji na primer z njihovimi subvencijami (ki so se močno zmanjšale) ta avto stane od 13.500€ navzgor, kar je še sprejemljivo. Pri nas? 3k dražje, in to je problem. Za ta denar greš zopet v Nemčijo in kupiš dve, tri leta rabljen EV, ga pripelješ v Slovenijo, pobereš 3k subvencije in si s ceno pod 15k€. Skratka, slovenski trgovci bodo morali začeti razmišljati in se ne obnašati, kot da so otok sredi morja in samo oni lahko dobavijo avte.

deco16 ::

Tudi sam sem razmišljal, kar dolgo. Prišel sem do ugotovitve, da se mi bi tesla 3 celo izplačala pri trenutnih cenah štroma. Zakaj se nisem odločil? Ker ga ni evja, ki bi pri normalni AC vožnji naredil 300km. Kar je epski fail.


Kera zmota, zdej bom šel zanalašl ful inžinirček style ker pač glumiš da glava peče:







barely




Pa m3 sploh ni testiral pri 130 itd.

Mato989 ::

Prodajne številke kažejo drugačno sliko. EVji so sicer še vedno prisotni predvsem v višjem srednjem razredu, ampak najbolj prodajan avto pri nas v 2023 je Škoda Octavia, če se ne motim. Tesla Y in 3 sta precej visoko na lestvici, ker je dejanski TCO nekje tam tam z neko Octavio, karavanskim Golfom itd.


Najbolj prodajan NOV avto je Škoda Octavia... kolikšen delež novih prodanih pa je med vsemi prodanimi torej če prištejemo menjavo lastništva rabljenih? Imamo ta podatek? Sumim da manj kot 10%
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

a_borlak ::

Sparkxl je izjavil:

Utk je izjavil:

Folk se vedno bolj opeta elektricnih avtov..

Jaz ne poznam več skoraj nobenga, ki ne bi vsaj razmišljal o EV. Če pa je nekdo absolutno proti, ne vem kako bi lahko bil še bolj proti.


Razmišljanje je eno, kupit pa nekaj čisto drugega.
Za začetek, 90% slovencev si teh cen ne more privoščit, tudi če cele dneve razmišljajo o tem.
Tudi sam sem razmišljal, kar dolgo. Prišel sem do ugotovitve, da se mi bi tesla 3 celo izplačala pri trenutnih cenah štroma. Zakaj se nisem odločil? Ker ga ni evja, ki bi pri normalni AC vožnji naredil 300km. Kar je epski fail.
Cene elektrike bodo prej kot slej dvignili za EV, saj to je menda vsakemu jasno. In potem tisto famozno zastonj polnjenje odpade. In ko se to zgodi, zakaj bi se potem še sploh ubadal s tem, če pa z normalnim avtom naredim vsaj 800km v enem šusu?
Ne, ne bom dal panelov na streho.


Za začetek, kot sem že napisal, za 15, 16k dobiš spodoben rabljen EV iz Nemčije, ki ima normalen doseg. Če se ti ne da ukvarjat s tem, na avto.net imaš kar nekaj Hyundai Kon za 20k€ - 3k subvencije. Za ta denar res ne rabiš biti zdravnik, da si ga lahko privoščiš.

Kot drugo, kako ti bodo elektriko za EV zaračunavali drugače, kot ostalo elektriko, ki jo porabiš v hiši, če boš recimo polnil na 220V? Ti bodo prišli domov gledat, imaš EV ali bodo elektrodistributerji zahtevali podobno kot RTV evidence, kdo ima registriran EV?

Utk ::

Medtem ko nekateri filozofirate kako se ne da, bojo nekateri že odplačali svoj EV samo z gorivom. 5 let nazaj si dobil novega leafa za 24 jurjev po subvenciji. V 5 letih je nekdo naredu lahko 150,000 km, baterija ima še vsaj 85%, lahko tudi 90, do 250,000 km ne bi smelo bit nekega problema ob normalnem vzdrževanju. Tak avto je praktično zastonj. Zdaj se je dobilo cupra born za par jurjev več, ampak s 50% večjo baterijo. Tudi dober deal. Ampak vi boste tudi leta 2030 še isto filozofirali, tista cupra bo pa že odplačana z gorivom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Medtem ko nekateri filozofirate kako se ne da, bojo nekateri že odplačali svoj EV samo z gorivom. 5 let nazaj si dobil novega leafa za 24 jurjev po subvenciji. V 5 letih je nekdo naredu lahko 150,000 km, baterija ima še vsaj 85%, lahko tudi 90, do 250,000 km ne bi smelo bit nekega problema ob normalnem vzdrževanju. Tak avto je praktično zastonj. Zdaj se je dobilo cupra born za par jurjev več, ampak s 50% večjo baterijo. Tudi dober deal. Ampak vi boste tudi leta 2030 še isto filozofirali, tista cupra bo pa že odplačana z gorivom.


Čakam te nove milijonarje torej ki bodo rekli kako so postali milijonarji ker so kupili EV 2021 >:D

Res me zanima koliko več privarčujejo... to je ista fora kot ona s čiki... če ne bi kadil bi imel za ferraja zdaj že, pol pa vprašaš onega ki ne kadi kje je njegov ferrari
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Utk ::

Če je nekdo zapravil ta denar za bolj pametne stvari od goriva (in težko ga bi za bolj neumne), je to kvečjemu plus. Boljše kot da mu na banki gnije.

Denar je sredstvo, ne cilj. Nekaterim to pač ni jasno in nikoli ne bo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Moe_Lester ::

Model 3 LR naredi 300km brez težav v vseh pogojih pri normalni vožnji, ne pri 110kmh. Bjorn je še celo z SR+ naredil 293km, z zimskimi gumami pri 1 stopinji celzija v 120kmh testu.

kixs ::

Kupis ID.4 v Nemciji za 32.600€ in pri nas dobis subvencijo?

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Če je nekdo zapravil ta denar za bolj pametne stvari od goriva (in težko ga bi za bolj neumne), je to kvečjemu plus. Boljše kot da mu na banki gnije.

Denar je sredstvo, ne cilj. Nekaterim to pač ni jasno in nikoli ne bo.


Kdo pa določa kaj je "bolj pametno"?

A če namesto za benz daš za alkohol in droge a pol je ICE boljši ker te manj ubija kot droge? Ali pa če namesto za benz daš za pištolo na črnem trgu in fentaš enega EV fanatika je pol boljše ICE al ne?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Mislim, benz dobesedno skuriš. Ne vidim neke koristi v tem. Če nekdo vidi večjo korist v drogah in alkoholu, why not? Ali pa v pištoli.

Se pa niti malo ne čudim, da si ravno ti našel tako "pametne" alternative za zapravit denar.

brudi ::

Utk je izjavil:

Medtem ko nekateri filozofirate kako se ne da, bojo nekateri že odplačali svoj EV samo z gorivom. 5 let nazaj si dobil novega leafa za 24 jurjev po subvenciji. V 5 letih je nekdo naredu lahko 150,000 km, baterija ima še vsaj 85%, lahko tudi 90, do 250,000 km ne bi smelo bit nekega problema ob normalnem vzdrževanju. Tak avto je praktično zastonj. Zdaj se je dobilo cupra born za par jurjev več, ampak s 50% večjo baterijo. Tudi dober deal. Ampak vi boste tudi leta 2030 še isto filozofirali, tista cupra bo pa že odplačana z gorivom.



EV je zelo dobra izbira , je pa res da ni vse za vsakogar,
v spregi z SE in smart polnilnico pa sploh

mehatronik12 ::

evo verjetno najbolj objektivn video kar sem ga kdaj videl o temi EV.
Sam razmišljam zelo podobno in tudi sam sem lastnik EV...

Moe_Lester ::

A nimaš ti službenega?

mehatronik12 ::

mehatronik12 je izjavil:

evo verjetno najbolj objektivn video kar sem ga kdaj videl o temi EV.
Sam razmišljam zelo podobno in tudi sam vozim EV... ==> popravljeno :D

Zgodovina sprememb…

Pithlit ::

Je treba se it neko pasivno agresijo in podvajat 'argumente' namesto preprostega odgovora na preprosto vprašanje?
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

nejc_nejc ::

In kaj je v izogib agresiji, preprosto vprašanje?

Pithlit ::

Za vse funkcionalno nepismene:

Moe_Lester je izjavil:

A nimaš ti službenega?
Life is as complicated as we make it...

nejc_nejc ::

Preprostega vprasanja pa res nisem porajtal.

Sicer ne vem kaj ima kvaliteta avta pri razlicnih lastnistvih ?

Moe_Lester ::

IMHO je drugače, če avto kupiš s svojim denarjem. Pred nakupom precej bolj premisliš kam boš dal denar, naredil research, pogledal reviewe, prebral navodila, šel na testne vožnje. Vložek časa in denarja je večji, posledično verjetno premisliš kje in kako boš avto polnil...

Če dobiš random služben avto, ki ga ne izbereš sam, se potem zgodi, da ne veš kako poteka polnjenje, zakaj je dobro nastaviti navigacijo do polnilnice itd.

Oboje so valid izkušnje, ampak so pa IMHO precej različne.

Osebno ne bi kupil EVja, če ne bi imel možnost polniti doma. Po drugi strani bi ga brez problema vozil, če mi ga firma da v uporabo in zraven priloži kartico za polnjenje na njihove stroške.

a_borlak ::

kixs je izjavil:

Kupis ID.4 v Nemciji za 32.600€ in pri nas dobis subvencijo?


Da, če je letnik 2020/11 ali novejši.

fakof1 ::

ID.4 so jajca. Plastikfantastik komplet in varčevanje z materialom. Digitalni zasloni štekajo in za polno opremljeno vozilo boš odštel 60.000€. Taka jajca ne bi smela stati več kot 25.000€.

Pithlit ::

In pir bi moral bit po 2€ v oštariji.
Life is as complicated as we make it...

kixs ::

a_borlak je izjavil:

kixs je izjavil:

Kupis ID.4 v Nemciji za 32.600€ in pri nas dobis subvencijo?


Da, če je letnik 2020/11 ali novejši.


Nov pride toliko. Sicer ne vem ali imajo kaksne druge omejitve pri nakupu, ker gre za "zeleno" akcijo pri VW-u.

https://www.auto-motor-und-sport.de/ver...

DamijanD ::

In kaj dobiš za 32k€ ? V članku nič ne vidim kaj točno dobiš za ta denar - je pa smešno, da imata zdaj 3 in 4 enako ceno

redtech ::

Hertz Begins Dumping 20,000 EVs In Shift Back To Petrol Cars

Po eni strani gledano, to ni najboljša ideja. Če nekam odpotujem, nimam veliko časa, ne poznam okolja, nevem kje so polnilnice, nevem kakšne plačilne metode/kartice potrebujem.

Trg je povedal svoje, rezultat pa ugodna ponudba :]

Gregor P ::

Da, to so realne cene za Tesle.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

codeMonkey ::

Niso tolk nedolzne kilometrine. Je pa res zajeb za tiste, ki bi radi prodali svojo. Na eni strani so cene novih padle, na drugi jih pa Hertz takole dumpne. Za vse ostale pa super.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Kater avto, ki stane pod 40 jurjev, lahko v Ameriki prodaš s temi km in starostjo za več?

Utk ::

https://www.hertzcarsales.com/rent2buy/...

Ta nov stane več, vsaj v Evropi, km ima pa manj. Zanimivo da imajo skoraj vsi manj km tega letnika. Očitno tesle niso šle tako slabo v promet, pa tudi da se naredit nekaj km z njimi. Čeprav imajk nekateri na slo-TECHu težave s vtikanjem kabla v napravo...

kixs ::

DamijanD je izjavil:

In kaj dobiš za 32k€ ? V članku nič ne vidim kaj točno dobiš za ta denar - je pa smešno, da imata zdaj 3 in 4 enako ceno


Res je v nemscini, vendar imas google translate!

Somit kostet ein ID.4 (siehe Video nach dem ersten Absatz) in der Basisausstattung Pure künftig nur noch 32.600 Euro.


To pomeni, da bo ID.4 (glej video po prvem odstavku) v osnovni izvedbi Pure v prihodnje stal le še 32.600 evrov.

codeMonkey ::

Utk je izjavil:

Kater avto, ki stane pod 40 jurjev, lahko v Ameriki prodaš s temi km in starostjo za več?


Mas point. Je pa tudi res, da so prej precej drzale ceno in je mogoce kdo racunal tudi na to in mu nic ne pomaga ce nek BMW zgublja se bolj. Ampak tudi v tem primeru si je sam kriv, ce mu je problem, ker je ocitno kupil predrag avtomobil. Se kar strinjam, ni nekega razloga za pritozevanje.

DamijanD ::

kixs: aha txn - jaz sem na hitro pogledal, če kje vidim kWh ipd, nisem pa gledal (niti ne poznam) za imeni različic.
Če prav vidim id4 pure ima 55kWh, kar je za tak avto malo malo...
Ampak upajmo, da bo to imelo cenovni pritisk tudi na vse ostale proizvajalce.

A od Herza so to tiste zaletene ali kar je ostalo od flote :D

mehatronik12 ::

To z Hertzom je dokaj enostavno.
Pred dvema letoma so napovedali, da bodo kupili nevem koliko EV-jev ==> predvsem zato ker je bilo to "in trend" in je s tem šla cena delnice gor....
Sedaj vidijo, da jim prinašajo bistveno manjši profit kot ICE in rezultat je tu ==> se pa je normalno , da delajo za denar ne pa za "okolje",itd,...

Tud sam dosti potujem (in najemam avte).
Zadnja stvar,ki si jo želiš sploh razmišljati bilo kaj v zvezi z avtom.
Voziš tista 2-3 dni, opraviš čimprej vse kar moreš in se vrneš na letališče.
Predvidevam, da je za privat (privatni najem) uporabo isto.... ==> s tem , da te na koncu javno polnjenje pride kar dosti več kot benzin
==> res se mi nebi dalo 30 minut stat na neki polnilnici , ki jo bi moral iskati in to če narediš nevem 1000km celo 2x ali pa 3x.....
==> To, da imajo hoteli polnilnice je včasih res ampak sam še nisem zasledil , da bi kdo imel brezplačno ali brez neke xy aplikacije.

Do sedaj vozil:
- Atto 3 ==> temu se nebi smelo rečt avto
- Polestar 2==> ok avto, doseg za polovico manjši kot na papirju
- BMW iX ==> super avto, če bi imel večji prtljažnik,nižjo ceno in daljši doseg definitvno super družinski avto

Zgodovina sprememb…

mehatronik12 ::

Tudi sam spremljam iščem zamenjavo za Kodiaqa v EV obliki.

- Tesla Y (ni po mojem okusu ne od zunaj ne odznotraj, sedeži so mi čisto mimo... vendar po testih eden najboljših EV-jev...)
- KIA EV9 (čisto nov, tak da vprašanje, zgleda pa vrhunsko...)
Oboje bistveno predrago zaenkrat.
Še dražje:
- Tesla X
- BMW iX


Za 3 leta starega Kodiaqa sem dal 22500€ s style opremo (avt. menjalnik,...)
Sedaj bi dal tam do 35000€, za enega dobrega EV-ja.
- 6,7 sdežev
- realnih 300-400km dosega, 300 pozimi brez šparanja, 400 poleti brez šparanja

Če bodo cene šle še naprej dol, se mogoče naslednje leto najde kaj....

kixs ::

DamijanD je izjavil:

kixs: aha txn - jaz sem na hitro pogledal, če kje vidim kWh ipd, nisem pa gledal (niti ne poznam) za imeni različic.
Če prav vidim id4 pure ima 55kWh, kar je za tak avto malo malo...
Ampak upajmo, da bo to imelo cenovni pritisk tudi na vse ostale proizvajalce.

A od Herza so to tiste zaletene ali kar je ostalo od flote :D


Je na meji kar se mene tice. Delam dnevno zgolj 30km, veckrat okoli 150km in obcasno 250km. Kar bi se naceloma lepo izslo. Verjetno pa za ta denar nima TC.

BigWhale ::

Moe_Lester je izjavil:

Model 3 LR naredi 300km brez težav v vseh pogojih pri normalni vožnji, ne pri 110kmh. Bjorn je še celo z SR+ naredil 293km, z zimskimi gumami pri 1 stopinji celzija v 120kmh testu.


Jaz sem z Modelom 3 LR, naredil nekaj cez 400km, pretenzo po AC. Relacija: Slovenska Bistrica - Domžale - Šiška - Renče - Domžale - Slovenska Bistrica.

Nazaj grede sem v Domžalah pri McDonaldsu za 15 minut priklopil na 11kW polnilnico od Gremo Na Elektriko in uspel natankat okrog 3kWh predvsem zato, da sem stestiral ce dela polnilnica, ker ne bi rabil polnit. Domov sem prisel z vec kot 10% baterije. Mislim, da je bilo okrog 15%. Po AC sem vozil 120km/h.

a_borlak ::

mehatronik12 je izjavil:

Tudi sam spremljam iščem zamenjavo za Kodiaqa v EV obliki.

- Tesla Y (ni po mojem okusu ne od zunaj ne odznotraj, sedeži so mi čisto mimo... vendar po testih eden najboljših EV-jev...)
- KIA EV9 (čisto nov, tak da vprašanje, zgleda pa vrhunsko...)
Oboje bistveno predrago zaenkrat.
Še dražje:
- Tesla X
- BMW iX


Za 3 leta starega Kodiaqa sem dal 22500€ s style opremo (avt. menjalnik,...)
Sedaj bi dal tam do 35000€, za enega dobrega EV-ja.
- 6,7 sdežev
- realnih 300-400km dosega, 300 pozimi brez šparanja, 400 poleti brez šparanja

Če bodo cene šle še naprej dol, se mogoče naslednje leto najde kaj....


Saj imaš Enyaq ali ID.4, cenovno sicer še ni čisto tam, a blizu. Prtljažnik pri Enyaqu je malo manjši, pa ne bistveno manjši.
««
1113 / 1166
»»